Marzocchi Corsa Superleggera 2011

75 nepřečtených
  • RomanH

    Chci si udelat radost a koupit si novou vidlici. Puvodne jsem si ji chtel kopupit uz v loni, ale porad me neco odrazovalo.

    ¨

    FOX odmitam z principu, ze do jedineho servisu v CR to posilat nebudu a i kdyz bych si menil olej sam, tak je podle rekaci tu na netu potreba menit i stiraky + dalsi veci, ktere stejne musim koupit

    RS Reba se mi sice libi chodem, ale vsichni moji kamaradi, co maji Rebu ci Revelation (ruzne rocniky) maji problem s MotionCotrolem – tece, nezamyka, vidle nefunguje pri zmene zdvihu (U-Turn verze)

    Magura Durin – sice nikdo neavizoval nejake zasadnejsi problemy, ale udajne (podle treba Hnoje) hodne necitliva zavodni vidlice, obcas u ni nekdo avizoval horsi tuhost. Servis nedokazi posoudit.

    Ted jsem objevil zmrtvych vztani Marzocchi. Konecne sla dolu vaha, jak u konkurence, maji mit nove stiraky s citlivym chodem, maji zaruku na 3 roky bez servisu (samo ze se nepocita vymena oleje). je mi jasne, ze treba za tu Marzocchi Corsa Superleggera RC mohu mit F100 RLC (na jednom e-shopu i o 3 tisice levneji), ale to neni, oc tu bezi, stejne tak i RebuXX. Asi ji tu nikdo nema, tak se ptat na chod je zbytecne, ale alespon bych prosil vysvetlit zasadni rozdil v tlumeni TST Micro a AER (Milan ci Mlok by mohl vedet).

    Nejsem zadnej zavodnik, soucasnou vidlici mam od roku 2001 (Z3) a jediny duvod pro zmenu je ta, ze chci lepsi zpetny utlum (ted mam SSVF) + o kapanek lepsi vahu (no a pak taky ta radost, ze). od vidlice pozaduji predevsim relativni bezudrzbovost (otreni noh po vyjizdce ci vymenu oleje po roku beru jako samozrejmost), citlivost z kraje zdvihu a aby se nepropadala pri pomale jizde treba ze schodu. Cim jednodussi a mene stelovatek, tim lepe, na gramy si nehraju.

    A ted ta zasadni otazka : jaky chod (tlumeni) bude mit ta levnejsi Superleggera LR ? Bude mit ten utlum ± jako Reba, nebo je to jen predrazena zakladni vidlice a pokud budu chtit lepsi tlumeni, musim vzit tu Superleggeru RC ?

    0 0
    • JMT  

      Od firmy ktera nedela jedinou pouzitelnou alespon trochu citlivou dh vidli bych se bal resit vidli na xc, kde je ten zdvih o dost mensi :-/ a zvlast za tolik penez. Ale zas je to raritka :-) to jezdi snad vic i leftyn.

      0 0
      • RomanH  

        Tak ja si osobne myslim, ze pokud uz letos neuspeji, tak to musi zabalit. To, co predvadili nekolik let po sobe, bylo fakt hrozne. Citlivost by snad nemela byt problem – pokud to bude spatne, zkusil bych se domluvit s Milanem. Jde mi spise o to tlumeni. Ja bych si treba vzal i tu Rebu (levnejsi, mam ji vyzkousenu), ale fakt to vsem v mem okoli tece 3× Revelation, 2× Reba). Ted uz se dostli do stadia, ze to ani neresi (ze, pane Excel, JST ;-)) Na druhou stranu, doma mam 2 Marzocchi (zena ma Marathonku), dalsi 2 kamaradi meli / maji tusim 700ky, a vidle jsou bezproblemove. Fakt nechci pomale kazdej mesic rozebirat MotionControl. A u XX mam jeste strach z toho hydrolocku, kdyz cpu kolo do auta (potencionalne dalsi problem).

        0 0
        • JMT  

          Ja mam rebu na dvou kolech a neresim nic, naprosto vubec nic, ani silikon nedostava, proste naprosto bez udrzby. Vim ze to neni spravny ale co, az odejde koupim nakou jetou za bura na bazaru (jako tu co mam ted) a zas par let vydrzi. Je teda fakt ze na tom zas tak moc nejezdim, ale tu druhou ma pritelkyne na trancu a uz na nem znicila snad vsechno mimo ty vidle (tlumic, loziska, cepy, razeni, saltry…) a reba porad drzi, mam pocit ze sem ji snad nafoukal jak prisla cca pred 4 ma rokama a od ty doby nic. Predtim sem vozil na xc fox (vanilla R) a ta byla po sezone vzdy na servis (chcala, vakl) + v prubehu sezony vzdy tak 2* pruser s tlumici casti :-/ ale to sem taky jezdil mnohem vic nez ted…

          0 0
          • JMT  

            Jeste bych chtel dodat ze na obou kolech mam odmontovany zamykani, takze jesli je problemove tak to nikdy nezjistim, pac to nezamykam.

            0 0
        • pepek  

          RVL mi neteče (jen vyjímečně)

          0 0
        • Marcinka  

          FOXku bych nebral určitě. Za ty peníze jsou to špatné vidle. Bratr měl 3 a ani jedna z nich nebyla úplně OK. Jedna špatně těsnila-taky u ní přestalo fungovat uzamykání (po opravě šlo chvíli a pak zase K.O.), druhá při útlumu vydávala klepavé zvuky. RS jsem jezdil REBU Team a paráda, Motion bezproblémový, chod citlivější a vyladěnější než u všech FOXek. Marzocchi mám od začátku roku 2005 (takže už vlastně jezdím šestým rokem :-)) a furt jsem s ní spokojený. Mám teda MX Comp 105, vzduchovou…žádné nastavování, jen tlak vzduchu a popř. vnitřně útlum. Mám v ní první olej!..výměna netřeba.

          Jestli má být Tvá avizovaná radost naprostá, připlatil bych na nádhernou Corsa Superleggeru RC.

          0 0
          • fousek  

            Hehe nemenit v otevreny lazni olej celejch 6 let, to tam bude tekutina podobna cemukoliv jen ne oleji.

            0 0
          • scret  

            „mam v ni prvni olej…vymena netreba“ :))) tak to joo, panacek je zrejme znalec…:)

            0 0
          • RomanH  

            Uz jsem pro tu RC vicemene rozhodnutej. Pockam do konce ledna a pak uvidim – budto to bude ta RC, nebo RS Reba XX.

            A jinak souhlasim s Fouskem – drive jsem menil olej po pul roce (cca 2500 km), ted (posledni 3 roky) 1× rocne (5000km) a rekl bych, ze to je hranicni. Po vymene oleje mi prijde, ze to i lepe tlumi.

            0 0
    • McBlacky  

      museli by urazit extra krok od původní Corsy, ta byla hodně špatná chodem.

      Podle mě dneska není důvod jít do Marcoki. Fox spíše než pro servis bych zavrhl pro nízkou životnost povrchové úpravy kluzáků – což bys asi pocítil, když jsi měl poslední vidli 9 let. Servis ti udělá i jiný shop než Švec a cena je normální, když by sis nechal měnit na RS to samé co na fox, dáš za to podobně.

      Já bych šel do RS s hydro lockem, který odstraňuje dle mého největší chybu MC systému a to poruchy předpětí zamykání v patroně MC. Osobně neznám nikoho komu teče a to vím z hlavy o 20 kusech v různým stádiu používání u riderů kolem sebe.

      0 0
      • jonti  

        Mne tece, a vubec mi to nevadi. Okoli MC je trochu spinave od oleje.

        0 0
    • scret  

      jak pise Blacky, museli by urazit sakra velkou cestu, poslednich par let jsou snad lepsi i Suntoury v zakladu, ostatne je to jedna fabrika:)

      POkud nechces Durina kvuli necitlivosti, pak nejspis muzes vyradit i marzoku… Samozrejme jsem ji nevidel jeste ani nazivo, natoz abych ji zkousel, ale poslednich par sezon jsou tezce mimo a divim se ze jeste nekrachli…

      JInak Durin udajne tuhost OK, u starsich rocniku byla udajne nizsi, ale cca uz dva roky ji chvalej…

      0 0
      • RomanH  

        JJ, naprostej souhlas s tim, ze by museli skutecne ujit velikou cestu. Nicmene uz asi 14 dni hledam po netu a o tom, ze se vratili ke korenum, to potvrzuje i treba tento clanek, byt je o 44ce. Bohuzel moc dalsich recenzi jsem nikde nenasel, a na Corsu uz vubec ne :-( Popis TST Micro x AER jsem nasel zde , ale jake to je v praxi si nedokazu predstavit.

        0 0
        • kubad  

          vozil sem předloňskou Corsu WC, sice to nebylo nic hrozneho, ale zase žadny zázrak, průměrný odtrh, složité nastavení,

          nešel bych do toho znovu, na trhu je dost kvalitních vidlic,

          Reba. Sid, Fox, nebo Magure určitě bych radši hledal tady než dělat pokusného králíka Marzocchi. cena taky není ničím zajímavá :-(

          0 0
        • martinpav  

          Tak tu 44-ku ma kamos a v stoji to chodilo celkom fajn. Nemal este sancu to skusit na nejakom dobre znamom mieste aby som to vedel aspon trosku porovnat s Pikom. Ale sam sa priznal ze nastavenie je celkom zlozite.

          0 0
      • JSt  

        nizsi citlivost je u xc pevnyho uplne vpohode, treba pro me dokonce zadouci, ale ten durin, se kterym jsem mel tu cest ne, ze by byl malo citlivej, on chodil skokove. a to je spatny…

        0 0
    • Kebo  

      Ja mel Marzocchi na biku a byl to des …,nicmene v lete v USA se ke me dostal nejaky casopis(asi Mountain Bike se to jmenuje:Dslozite ze?)a tam byla ta drazsi nova Superleggra a byla tam neskutecne vychvalovana,az tak ze jsem si to zapamatoval…jakou to ale ma objektivni vahu netusim.Ted mam po par vidlicich tu proslulou Rebu a nemuzu si stezovat.

      0 0
      • RomanH  

        Pod MountainBike jsem nasel pouze toto

        Na obrazku je ta levnejsi, ale podle ceny a popisu se nemohu zbavit dojmu, ze popisovali tu drazsi.

        0 0
        • RomanH  

          Ted jsem se koukal, co bude v novem BikeMagazinu

          Ma vyjit 14teho prosince a maji tam otestovat 20 novych vidlic, tak uvidim.

          0 0
          • Hnoj  

            Hoď sen pak scan nebo tak něco, docela mě to zajímá.

            Dík

            0 0
        • Kebo  

          To bude asi ono,ale v tom casopisu byly i obrazky myslim a prave ta vidle tam nemela ty cerne vnitrni nohy takze to bude ta drazsi.Jak rikam ale jakou vypovidaci hodbotu tu ma nedokazu odhadnout.

          0 0
    • KRAJIC  

      Jako zastánce Marzocchi do roku 2006 jakožto nerozbitných bezúdržbových kovadlin, bych si na tvém místě alespoň rok počkal jak ta reinkarnace dopadne.

      0 0
    • zbynaal  

      Zdar, sam po ni posilhavam… :) Z toho co jsem vycetl, tak TST micro je jen upgrade TST5. U mikra si muzes nastavit miru tvrdosti lockoutu.Sam mam na vidli TST5 (Marzocchi xc 500 2007,) a to je bohate dostacujici, tim padem je otazka, jestli ta nizsi verze LR by nefungovala podobne. Co jsem ovsem nepochopil, zda je u nove corsy otevrena olejova lazen, nebo neni. Vim, ze hodne lidi plive posledni dobou na Marzocchi, az mi pripada, ze se z toho stala moda :) , ale i tak bych jim rad zustal vernej. Na druhou stranu, je pravdou, ze poslednich par let meli problemy s kvalitou, a snad i pokulhavali za konkurenci. Takze suma sumarum kasli na ty, co se dusujou,ze by do coki nikdy nešli, ale jek radi KAJIC, pockal bych rok, a pak budem moudrejsi. Pokud, ale nevydrzis tak dlouho cekat, tak se urco podel s hodnocenim. Samotneho me to hodne zajima…

      0 0
      • RomanH  

        jj, je tam otevrena olejova lazen (alespon teda podle letaku :-))

        0 0
        • vitki  

          a co takto nieco zo stajne manitou napr. http://www.manitoumtb.com/index.php…

          toto by mohla byt dost spolahliva. Ja mam upravenu od milana R7 absolute a funguje bez problemov.

          0 0
        • zbynaal  

          jj, dik. Jeste k te nizsi verzi-predstavuji si to tak, ze ten lockout je plynuly, a ne 5stupnovy jako u TST 5. Na druhou stranu je to uplne nova patrona, takze nikdo nevi, jak bude fungovat. Takze , kdybych ted mel ty peniz,e sel bych do te vyssi verze. A pokud mozno v cervenem provedeni : )

          0 0
    • TJK  

      Kup si poradnou vidli… G:A kilo RULEZZZZ :-DDD

      0 0
    • scalar  

      Nevím, ale když se na vidlicích Marzocchi začaly objevovat komponenty z vidlic Suntour, přestaly mne zajímat. Aby jsi za strašný prachy nekoupil trochu vylepšenýho Epicona (Axona).

      0 0
      • RomanH  

        Mozna ze ano, ale na druhou ustranu : vahu to ma slusnou, tlumeni slusne, ty nohy by mely neco vydrzet a cena se jen o neco lisi treba oproti RebeXX, kterou nekde v akci sezenes kolem 10tkc. Uvidime, tech pokazenejch RS kolem me bylo az prilis a FOX nechci.

        0 0
        • kubad  

          jj tak si vybereš nejporuchovější Marušku – ale OK aspoň ji někdo vyzkouší, jinak souhlas podle toho testu vyšla celkem dobře

          0 0
          • RomanH  

            :-D

            Snad ne

            0 0
          • RomanH  

            Tak vcera poprve odzkousena (cca 50 km) a zatim spokojenost.

            Jeste na ni nemam namontovanej ten dalkovej LockOut – u nej se mi pocitove nelibi, ze jedine, co to lanko drzi, jsou ty dva cervici na dvojku imbus, ktere lakno pritlaci k podlozce – prijde mi to takove varchlate, muze to podle me lanko roztrepit, ale zkusenost s tim nemam, tak to snad uplne nefunkci nebude (pripadne koupim misto dalkoveho locku primo neco na vrch vidle).

            Nemel jsem moc cas laborovat s nastavenim. Zatim mam nafoukano 60 PSI na 83kg + obleceni, mozna jeste trosku uberu – uvidim po par vyjizdkach. Odskok nastaven nejrychlejsi, vidle nekope. Micro TST nastaveno nastaveno na maximum po smeru hodinovych rucicek – prislo mi, ze tak je to nejvice citlive, a pritom kdyz najdu nejake obrazky na netu treba ze 44kou s MicroTST (ma jinej cudl), tak tam maji SOFT polohu znacenou na druhou stranu – to je vec, co me na Marzochci trosku mrzi – nikde zadnej poradnej manual k popisu a k rozborce vidle.

            0 0
            • kubad  

              no jestli je dálka stejná jak u Corsy co sem měl já – tak ti přeju příjemnou zábavu při montáži :D

              0 0
              • RomanH  

                Ja to zkusil nanecisto (lock jsem nemontoval na riditka a nezkracoval jsem bovden) – jen provliknes lanko, nejakym dratkem to natlacis ke stredu a postupne zasroubujes ty dva stribrne cerviky, co trci z deklu.

                0 0
                • kubad  

                  tak to asi překopali, u mě byl jeden červík a byl to opruz jak prase tam to lánko dostat :-(

                  0 0
                  • RomanH  

                    Tak zase tak jednoduche to nebylo :-)

                    Uchytit lanko sice ano, ale prestoze se vse tvarilo funkcne, tak vidle stale pri zamknutem LockOutu chodila. Vzhledem k tomu, ze by to TST Micro melo byt podobne tlumeni Absolute, prohledal jsem cele B-F ohledne nefunkcniho LockOutu u Manitou. Zkusil jsem vypustit vidli, zapumpovat, otocit, nafoukat vzhuru nohama, jak kdosi psal, a nic. Napsal jsem Bartonickovi, tipoval bud ze nemam radne napnute lanko, zavzdusnenou nebo polamanou patronu a ze mu to mam poslat… Ja si myslel, ze mam malo oleje. Uz jsem se chystal rozdelat cely traktor, ale pak jsem zkusil uzavrit vidlu po sundani toho LockOutu 7ckou orechem – a ono to zamykalo. Takze je potreba pri montazi prvne prsty otocit to cerne kolecko na maximum (nutno stale tlacit po smeru hod. rucicek, pac se to hned vraci), zapnout packu Locku a teprve pak chytnou lanko. Nyni uz vse funguje, jak ma. Pro nekoho mozna samozrejmost, ja to montoval poprve a nechapu, proc ten plny krok packy neodpovida plnemu kroku cerneho kolecka. Ale co uz, hlavne ze to funguje – treba se to bude nekomu hodit :-)

                    0 0
                    • kubad  

                      Jj je to pakarna :-( jako by to konstrukcne udelali co nejsloziteji.

                      A ja to jeste ladil s packou RS ktera nemela stelovaci sroub, takze sem musel presne trefovat delku lanka :-)

                      0 0
                      • RomanH  

                        Kdyby k tomu dali alespon manual :-( Toto me stve, zatim co drive se daly normalne sehnat u Marzocchi servisni manualy a ostatni znacky to tajily, ten maji skoro vsichni (vcetne jejich vlastnika Suntour) na netu podrobna videa a navody a tady Ti nedaji postup montaze ani u blbeho Locku… Predsi neni normalni, aby se podle navodu menil olej po 100 hodinach a pokazde se to odesilalo do servisu, ktery je jeden v republice. Pokud nekdo vite o podrobnych navodech, hodte linky :-)

                        No ale to je zatim jedine, co me mrzi, po funkcni strance fakt spokojenost.

                        0 0
                        • RomanH  

                          Ja zatim nasel neco k XC600, ale snad to bude podobne :

                          prvni cast

                          a

                          druha

                          0 0
                        • pepek  

                          100 hodin-tak to máš blbý. (To abys vždycky dobře počítal, nebo pojedeš místo do hospody enduro pojížďku vlakem nazpátek.)

                          0 0
                          • RomanH  

                            :-) Tak ono to u jinych znacek nebude papirove o moc jine… Jasne ze to budes rozdelavat cca 1× rocne, pripadne po nejakem echt-bordelu. Rozdil je akorat v pristupu – jinde Te varuji, ale manualy/videa poskytnou.

                            0 0
                            • wagimir  

                              Ako hodnotis novu Corsu skoro po pol roku jazdenia?

                              0 0
                              • RomanH  

                                Jsem spokojenej, zatim zadny problem, tuk tuk…

                                Jen asi po mesici jezdeni zacala vydavat pri navratu ze zdvihu takove klepave zvuky (podle zahranicnich for nejsem jedinej a to klepani delaly i starsi Marzocchi – udajne tam staci dat setinovou podlozku na plunzr, ale ja to jeste nerozdelaval), no a pak zase pokud mas suche stiraky, tak to pisti pri ceste do zdvihu (staci maznou silikonovym olejem). Jinak nikde nic neunika (olej, vzduch), tlumeni je paradni, lock funguje, citliva, co vice si prat…

                                0 0
    • scalar  

      Vracím se po čase k tomuto vláknu. Doba se posunula, Reba je soloair, Maguar maže vazelínou, Fox už taky není co býval, Epicon TT ve lepší verzi X1 RL jde přes 6,5 tis., tak jsem si vzpomněl na Marzocchi Corsa Superleggeru. Přibylo uživatelů jsou nové zkušenosti?

      0 0
      • RomanH  

        Mam uz na ni najeto cca 8tkm a zadnej zasadni problem, tuk tuk.

        Piskani suchych stiraku definitivne zmizelo prechodem na novy ram (predchozi CRX melo hlavovy uhel 70 stupnu, Merida 96 ma standartnich 71). Neveril bych tom, ale je to tak – na jare jsem delal rozborku, dal do stiraku Juddy Butter, ale piskani se po nejakych 300km opet objevilo – stacilo pak striknout olej a dalsich 100km byl klid. Ted uz je ticho uplne.

        Jedinej problem je to lehke tuknuti pri navratu ze zdvihu, ale jak jsem psal vyse, udajne je to vlastnost.

        Kdybych se znovu rozhodoval, sel bych opet do ni. Nicmene mam pocit, ze se Marzocchi asi nedari prodej, protoze tu nejvyssi verzi prestanou pro 26'' v roce 2013 delat (alespon ji nemaji v katalogu). Tak jedine koupit lonskou (teda letosni).

        0 0
        • scalar  

          Díky za referenci, třeba se ještě ozve někdo od Polygonu, jako jedni z mála je dávají na sériovky.

          0 0
          • Hnoj  

            Zrovna koukám na model 2013 a vypadá to docela dobře a cena je taky dost příznivá !

            0 0
    • honzab  

      Zase nám uplynul rok a kus.. Nemáte někdo nové (nebo i starší) zkušenosti, poznatky s touhle vidlicí (je jedno jestli 2011 až 2013)? Případně její srovnání s Rebou apod.?

      0 0
      • scalar  

        Já má na ní odjetou sezónu, dostává docela kouř a šlape jako hodinky.

        Na mých 68 kg by chtěla trochu poladit, menší citlivost a dost těžko se dostává do max. zdvihu, trochu uvažuji o jiné negativce, ale zas tak moc mně to netrápí.

        0 0
      • RomanH  

        O nejakych 5tkm vice (cca 15tkm) a porad spokojenost, viz. predchozi prispevek

        Akorat mi ted prestal fungovat tvrdy lockout (je tam cca 2 cm pohyb, ktery neni zpusoben povolenim lanka), ale predpokladam, ze jakmile ji na jare rozdelam, doplnim olej, pripadne vymenim nejaky o-krouzek, bude to opet OK.

        0 0
        • pepek  

          Výmluva, jaro už je tady asi měsíc. . .

          0 0
          • RomanH  

            Spise 2 :-(

            Nicmene to kucham kazdy rok nekdy v prvni pulce brezna.

            0 0
        • honzab  

          OK, díky vám oběma! Já se v tuhle chvíli rozhoduju mezi touhle vidlí a Rebou, tak jsem se dočetl i Scalarovo srovnání ve vedlejším vlákně. Ještě uvidím co z toho bude, ale pomohli jste mi!

          0 0
        • honzab  

          Ahoj,

          podařilo se ti nějak vyřešit ten 2cm chod lock-outu? Na mé vidlici se objevil ani ne po 100 km, má 2,5 cm, a podle vyjádření oficiálního zástupce pro ČR je to prý normální a vidlice je v pořádku… To mě trochu překvapilo..

          0 0
          • RomanH  

            Zdarec, normalni to neni. Kdyz jsem si ji v roce 2011 kupoval a nevedel jsem, jak mam sestelovat LockOut, psal jsem Bartonickovi. Potvrdil mi, ze lock (pokud je spravne naistalovany), je tvrdy (bavim se o modelu RC, jak je to jinde, to netusim). Tenkrat mi rikal, ze priciny moho byt tri :

            1. Spatna montaz
            2. Zavzducnena patrona
            3. Polamana patrona

            Tenkrat u me to bylo tou montazi. Jakmile jsem prisel na to, jak to spravne namontovat, byl lock absolutne tvrdej.

            Nicmene, ted jsem na jare vidli rozdelal, vymenil olej, a tvrdy lock mi opet nefunguje. Priste zkusim rozebrat i tu patronu a dolit tam olej (zase me to netrapi tak moc, abych to opet rozdelaval, on se obcas za vyjizdku chytne – asi v patrone nebude olej). Blby je, ze nikde na netu k tomu nejsou videa, takze metoda pokus / omyl :-( Muzu to poslat i k Bartonickovi, ale kdyz si vezmu praci a postovne, tak mi vyjde cenove lepe nova patrona.

            0 0
          • RomanH  

            Koukam, ze jsi z Plzne, tak bych se stavil primo k nim. Ja v emailu tenkrat komunikoval s Martinem Skalou, byl ochotny.

            0 0
            • honzab  

              Já mam variantu LR. Posilal jsem ji zpět do obchodu, odtud ji posilali na reklamaci (předpokládam, že k Bartoníčkovi) a dostali odpověď, že ‚nic jí nebylo, menší zdvih při uzavřeném lock-outu je normální. Ještě zkontrolovali těsnění ale nic vadného tam nenašli.‘

              Už když sem jí odesílal, tak na štelování odskoku byl olej (když sem po něm přejel rukou, měl jsem na ní kapku oleje).

              Tak nevim co dělat…

              0 0
              • RomanH  

                Napsal bych / stavil se primo k Bartonickovi. Pokud jsi mel puvodne tvrdy lock a naraz jej nemas, je nekde problem.

                0 0
                • honzab  

                  No původně tam maličká vůle taky byla, ale řekl bych tak do 2mm. Počkám až mi přijde domů, jestli se něco změnilo. Pokud bude vůle stejná, budu to muset řešit s Bartoníčkem.

                  Každopádně díky za vše;)

                  0 0
                  • RomanH  

                    Tak jen pro info. Vcera jsem ji rozdelal, rozebral patronu, a bylo v ni malo oleje. Doplnil jsem ho, a uz je to OK.

                    0 0
    • RomanH  

      Treba se to bude nekomu hodit – nasel jsem vykres teto vidle

      , a jsou tam i dalsi modely vcetne nejnovejsich.

      Mam ale jeden dotaz. Pri vcerejsi rozborce jsem vytahl i vnitrni nohu s negativni pruzinou (na obrazku oznaceni B). Dratena pruzinka (4ta od shora na planku) byla namotana na negativni pruzine. Nevedel jsem, kam patri (planek jsem nasel az dnes), tak jsem ji dal nad segrovku (52) dolu – ve vnitrnich nohach jsou dva zarezi. Po slozeni vidle se ale pri stlaceni ozyva skripavy zvuk a klepani. Dnes ji opet rozeberu a preskaladam – chtel jsem ji dat mezi segrovku a spodek toho plunzru, ale ten obrazek me trosku zmatnul – kazdopadne uvnitr horni casti vnitrni nohy jsem zadnej zlabek, kam by mohla zapadnout, nevidel. netusine nekdo, k cemu tam je ?

      0 0
      • Hnoj  

        Dratena pružina číslo 13? To je „segrovka“, která drží olejové těsnění /14/ na místě. Určitě tam bude nějaká drážka.

        0 0
        • RomanH  

          Nene, uvnitr vnitrni nohy B (jak je to tam rozkresleno). Jde mi o tu pruzinku v cervenem kolecku.

          Poradi dekl (63), ventilek (62), matice, o-krouzek 61, a pak je ta pruzinka (jako soucast celku 50). Ale podle me patri na ten celek, ale dolu. Pa bude doraz negativky (ci jak se to nazyva), a ten se zajisti segrovkou (52).

          0 0
          • RomanH  

            Tak vyreseno, je to presne tak, jak jsem namaloval ty sipky :-)

            0 0
      • RomanH  

        oprava, zarezy

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.