• telamon

    Zdravím,

    ve dvou vláknech sem se tu dočetl, že už měli jiní vlastníci podobný problém, nenašel jsem však konkrétní postup jak ho odstranit. Nejsem tak mechanicky zručný abych se pouštěl do nějakých větších akcí :)

    Vidlice po mém velmi odborném servisu :D přestala být citlivá a vlastně nijak nereaguje na změnu tlaku, dnes jsem chtěl znovu zkusit nafoukat a pod ventilkem dole na leve noze bylo trochu oleje). Chování je stejné ať ji nafoukám jakkoliv. Zkusil jsem ji, vzhůru nohama, kompletně vyfouknout a znovu nafouknout ale chování je beze změny. Sice funguje, ale zdaleka není tak citlivá jako zpočátku a nejsem nyní ani schopen nastavit sag tak jak bych chtěl.

    Nemáte nějaké rady co bych mohl samodomo vyzkoušet. Případně doporučit servis po Praze (Progress? Rideko?) nebo třeba udělat někde servis session kde by mi někdo znalejší názorně předvedl jak na to?:)

    Díky

    • allrose  

      Na BR něco psal Hájíček jak ji správně foukat..pohledej

      • telamon  

        Našel jsem, nepropumpoval jsem ji Teda po vypuštění před nafoukanim. Zkusím jinak asi progrese no. Díky za popostrceni :)

    • Jenda  

      Foukat hlavou dolů, s nasazenou pumpičkou roztáhnout nohy na max, jedině tak si opět nafoukas správně obě komory

      • telamon  

        Provedeno, nějakej větší rozdíl zatím uplně nepozuruju, odtrh pořád zdaleka neni jako byl.....ale zítra to prozkoumám asi venku a uvidim no.

    • friblos  

      Spíš napiš co znamená po servisu. Jestli jsi měnil olej v tlumení a podobně. Nebo jestli máš nižší zdvih vidle i po nafouknutí.

      • telamon  

        To jsem možná moc přehnal, prostě sem se snažil nafoukáním (ufouknutím) zvýšit sag a vidlice se propadla, poté co odezněla panika se mi to podařilo dostat vícemeně do původního stavu a po dalším laborování mi právě přišlo že at to nafoukam na 35psů nebo 60 psů tak je projev identický :-/ .

        Dnes sem nakonec nevyjel, tak snad zítra.

    • telamon  

      Tak pote co jsem se na to vyprdl a jezdil, se to nejak dostalo do stavu kdy mě odtrh už nějak nevzrušuje (nejak to zaclo chodit jako driv nebo jsem si zvykl na novy projev). Každopádně se vidlice stejně chova prapodivně, u ventilku kudy foukam jsem zjistil ze je to mastne tak vytejka pres ventilek olej?

      A dalsi vec tak kdyz mam nafoukano na svoji vahu tak i kdyz mam vidlici uplne odemcenou tak je proste nemozny se dostat na posledni treba 3cm zdvihu po jizde kde se nejakej dopad nepovede.

      Nyni jsem to se svyma cca 87kilama nafoukal na 50psi a kdyz se naplno v klidu skocim na riditka tak sem na cca dvou tretinach zdvihu..... Je to normalní u IVR a HBO mattoca nebo to je uz na servis a generalku? Případně co jeste samodomo vyzkouset krome resetovani vidlice vzhuru nohama (coz jsem delal asi 3×)

      Díky moc

      • LM  

        Tohleto jsi četl?

        • telamon  

          Aha, takze ten megaprogresivni konec je vlastnost..u me to je teda fakt treba 4cm zdvihu. Takze vymenit hbo za mensi… Mno sam si na to asi netroufnu tak servis,. Diky!

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.