• vlk

    Chci se zeptat, co máte někteří proti hydraulickým kotoučovým brzdám od MAGURY. V historii jsem se setkal s tím, že někteří prostě Maguru ne-kvůli značce. To ty brzdy často tečou, nebo se nedaj sehnat nějaké atypické olivky, nebo proč ?

    0 0
    • MlokCZ  

      Já proti nim třeba nic nemám, ale nejezdil jsem je. Zkušenosti se staršími jinými modely v úvahu moc neberu, to by člověk musel téměř všechny značky vyloučit a kromě Magury i Formuly a tím by vyřadil jedny z nejlepších brzd na současném trhu.

      Vybíral jsem v říjnu na nové kolo Louise x ORO K24 a na základě mnoha informací a recenzí uživatelů to bylo těžký rozhodování. Oboje výborné brzdy. Trošku jsem se klonil ke K24, ale nakonec problém rozhodnul zbytek osazení (Loisy byly s komplet Shimanem, K24 se Sram + něco málo Shimano).

      0 0
    • kesu  

      luizy a klary do modelovyho roku 2001vcetne tekly docela dost a prvni modelovej rok julii(tusim 01-proste ty sedy) mel spatny tesneni pistku a ty pistky se nedaly temer zatlacit zpet.Vsechny ostatni sou bezproblemovy brzdy

      0 0
      • Luka  

        jojo, doma jsme meli klary (myslim, ze to byly ony) a tolik skrtani, cinkani, teceni, brinkani a jinyho bordelu jsem snad jeste od brzd neslysela :) Velmi rychle je habib prodal…a vymenil za spolehlive 525 :)

        0 0
      • Pá-dlista1  

        Vsechny ostatni sou bezproblemovy brzdy čti [s ostatnima nemam zkusenost] :D Ja teda vim jeste o par modelech a rocnicich s problemem.

        0 0
      • Marcinka  

        Takže LouiseFR 2004 v poho?

        0 0
        • kesu  

          no julie 2002 maji u me najeto urcite deset tis km a jsou bez jedinyho problemu,lonskou sezonu sem mel martu a taky nebyl problem a kamarad ma prave tu luizu FR a chodi taky v pohode …

          0 0
    • kubad  

      Brzdy jsou OK. Dřív by u nás trochu problém s ND, ale to snad nový dovozce Pells vyřeší a budou skladem.

      0 0
    • OCG  

      vůbec nic, sám bych do ničeho jiného (kromě El Camino) nešel… Ale je pravda, že se najde pár brzd, co jsou lepší než Julie, myslím ovšem, že Marta má malou konkurenci :o)

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Julie zrovna jsou pripad sam pro sebe a osobne si myslim, ze s Caminama by sis taky moc nepomohl. Krom toho, ze moc nebrzdi (urcite ne s origo destickama), jsem videl i nejaky ten vadny kus.

        0 0
        • OCG  

          padlisto, a nebudes ty trochu snob? :o)

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Nikoliv. Ja jsem socka s vystupovanim snoba! :)

            0 0
            • OCG  

              dobre, chapu :o) kazdopadne na to, co jezdim, mi zatim staci to co mam (ted momentalne hlavne trenazer…)

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Jiste. Ale kdybys kupoval znova brzdy, tak bych urcite nevyhazoval penize za Julie. A jako prirovnani nedosazitelnych a perfektnich brzd, ktere predci vsechny ostatni, se mi Camina sice nepozdavaly, ale nebylo to tim, ze by pro me byly nejak snadneji dosazitelne :)

                0 0
                • goofy  

                  Kdyz uz te tu vidim. Vybiram ted pro bratranka brzdy do 5000, a ze vsech moznosti mi vypadly jako asi nejlepsi HFX-9 s 8" kotouci. Co na to rikas jako dlouhodoby uzivatel? Ja myslim, ze za ty penize dobra volba.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Ta cenova hranice je hloupa. O tisicovku draz muzes sehnat treba Sainty (pri trose sikovnosti). A to uz bych se nerozhodoval :) Ale jinak… ja si s nima vystacim. Az bude penez na zbyt, tak je treba vymenim :)

                    0 0
                    • goofy  

                      No ja vim, ale tech penez bude mozna jeste min, a tech 5000 je fakt strop. Jako uvidim jak to dopadne, ale chodi jeste na zakladku a zavodne plave, takze vetsina penez jde jinym smerem.

                      0 0
                      • TinkTink  

                        525 s kotoucema dle vyberu bude dle me lepsi nez HFX-9 a vyjde na na mensi penize.

                        0 0
                        • goofy  

                          No kdyz jsem pripocital Alligatory + adaptery, tak jsem uz prez :-/ (a to jsem nepocital postovne za kotouce). Zkusim jeste pohledat nejake jine a uvidim, ale zatim se porad nemuzu vlezt :-)

                          0 0
    • tutite  

      uvažoval jsem o nich, ale po zkušenostech s loňskými výbornými FORMULA ORO K18 jsem pořídil model ORO PURO, který má např. na mtbr.com vůbec nejlepší recenze, a to tam haní jak HOPE, tak i MAGURU, JUICY ani nemluvě.

      0 0
      • Bebe  

        už jsi je projel, jaký z nich máš pocit? Já se pořád nemůžu rozhodnout, do čeho jít, ty J7 už mě přestávají bavit…

        0 0
        • MlokCZ  

          Vem taky nějaký ORO. Mám taky J7 a už netrpělivě čekám až přijde nové kolo s K24.

          0 0
          • Bebe  

            Hodně o nich uvažuju, ještě za solidní cenu bych mohl mít XTR 07, s XT jsem zatím spokojený víc než s J7, tak fakt nevím, utěch XTR nevím jestli nebude problém s mou váhou cca 95kg + kolo.Jo rozdíl mezi K24 a ORO PURO je jen v materiálech (karbon +titan) nebo nebo i konstrukční?

            0 0
            • MlokCZ  

              Já si právě myslím, že rozdíl je pouze v materiálech a ve váze. Ve všech testech, co jsem viděl dopadli buď stejně nebo dokonce jsem někde viděl, že PURO o píď hůře. Proto ten dotaz níže, co ho k tomu vedlo a taky je může porovnat, když je jezdil oboje.

              0 0
              • vratan  

                pozor na formule a karbonove riaditka: forums.mtbr.com/show­thread.php?t=19123­0&highlight=for­mula

                0 0
                • TinkTink  

                  Tak to je docela solidni pruser…nechci videt jak by vypadal muj celej ram potecenej timdle. :-/

                  0 0
                  • Archer  

                    Cetl jsem ten clanek na mtbr, a doslo k zaveru, ze majitel brzd kratil hadice, a nejak blbe to odzvdusil, ze praskla mu membrana, a DOT zacal pomalu vytekavat prez vetraci otvor v packe.

                    Druha vec je design teh brzd, ze vetraci otvor schovan tak „chytre“ :)

                    Mimochodem, hlasili se tam s podobnymi pripady i majitele Avid.

                    0 0
                • tutite  

                  to bebe, mlok, vratan. 1/ Konstrukce všech ORO je stejná když pominu jinou páku u typu BIANCO. 2/ to protíkání přes říkejme tomu odzvdušňovací otvor se týká repasovaných anebo nových brzd, kde při plnění vyrovnávací nádobky v těle brzdy může dojít k zatečení DOT na zevní stranu membrány a DOT je pak vytlačena přes dírku ven. 3/ sem se nechal vyprovokovat a tak jsem nová PURA namontoval na pevňáka mojí manželky. Vcelku žádné překvapení, jen jsem si potvrdil vše, co se o formulích psalo. Brzdy se nezajíždějí, prostě fachčí hned. Zadek je kousavější, modulace je horší než třeba u HOPE, ale o to je PURO zase silnější. Předek už tolik nekouše /změna z 180 na 160 mm/, což jsem přivítal, ale i tak je brzdný výkon více než dostačující. Ujel jsem cca 10 km, což u většiny brzd nestačí ani na pořádné zajetí, ale i těch 10 km mi potvrdilo, že jsem snad vybral dobře. A to je ještě v rezervě sintrovaný materiál na desky. Jinak celkem slušný test je na the.mtbiker.sk.

                  0 0
                  • vratan  

                    treba na formule nejake specialne udelatko na odvzdusnovanie? ziaden kit som nevidel predavat.

                    0 0
                    • bam  

                      Ja videl akorat takovou vec co se do ty diry nasroubuje a do ni se pak kapalina vpravi strikackou. Nevim jestli je to to co myslis..

                      0 0
                      • vratan  

                        hej presne. nikde som to nevidel predavat…

                        0 0
                        • bam  

                          Me to ukazovali v www.trinnity.cz/.. Chtel jsem PURO 07, ale nemeli, tak sem aspon koukal jak ty ORO vypadaji v realu. Netusim ale jestli to prodavaj.

                          0 0
                          • tutite  

                            ohledně odvzdušňovacího setu: 2 stříkačky á 20 ml, 2 hadičky – není problém sehnat, ve špitálech se jich válí.. Pak 2 spec. šroubovací redukce, ty sou originál, snad by je Bartoníček mohl mít. První stříkačka s redukcí se napojí na prasátko, druhá na dírku pod pákou a pak již jen proháníš nový DOT a mačkáš při tom páku. Kompletní manuál je na webu formuly myslím pod bleeding procedure nebo tak nějak.

                            0 0
                        • Standa  

                          Mají stejnej průměr jako Avid,takže tam pasuje odzvdušňovací sada od avidu.Stojí něco přez 500kč.

                          0 0
                  • MlokCZ  

                    Podobně je hodnotí i ostatní, co je jezdí a je to přesně co chci.

                    Jen doufám, že nebude problém vzadu se 180 kotoučem (bude vzadu i vepředu), aby tam nebyla moc kousavá. Ale mám slabé citlivé prsty, tak to snad půjde. Dozadu bych dal jen 160, stačil by, ale je to tak osazené od výrobce a musel bych to nechat měnit. Tak to zatím nechám a uvidím, vyměnit to můžu vždycky.

                    0 0
              • Standa  

                Tak na základě testů jsem si koupil za 1,7m auto.Po šesti odtazích a nesčetně návštěv servisu se mi ho podařilo vyreklamovat a vzít jiné.Na základě testu jsem si koupil avid J7. Bída.Na základě testu na mtbr jsem si koupil zimní tretry Lake-prý nejlepší poměr cena-výkon.Při mínus dvou mi mrznou nohy.Na základě testu jsem si koupil nejlepší zimní gumy na auto,kamarád se stejným autem a s Nokiany za půlku vyjel a já ne.Takže na věrohodnost nezávislých testů v dnešní době založené na penězích jaksi nevěřím.Možná jsou ORA dobrý,to nevím a vědět to budu až je bude jezdit někdo v mém okolí

                0 0
                • Standa  

                  Jo jinak objednal jsem si V Ebole CUBE s Louisama.Takkže pak sem hodím testík.

                  0 0
                • kurýr na bajku  

                  Asi neumíš řídit ;-)

                  0 0
                • MlokCZ  

                  V testech (tím myslim testy časopisů a ne zkušenosti uživatelů) sem porovnával pouze Puro x K18 x K24. Tam neni důvod aby byly neobjektivní jedná se o stejnou značku.

                  A asi se na testy a hodnocení uživatelů díváš špatně, já s testy nemám problém a jen vyjímečně podle nich něco koupím špatně. Neberu ovšem testy a hodnocení tak, že někdo napíše, tohle je dobré a já si to koupím. Vždy se především snažím dohledat negativní hodnocení a pak porovnání uživatelů, kteří delší dobu používali konkureční výrobek, s kterým mám i já zkušenosti. A pak mít hodně nezávislých zdrojů informací.

                  Třeba J7 byly vždy hodnoceny docela dobře, ale našla se na ně i spousta negativních ohlasů (např. s problémem s vibracemi toho bylo plno k dohledání), jen pořádně pohledat. Třeba u mě splnily zhruba to, co jsem od nich očekával. Proč tebe tak zklamaly? Špatný brzdy to určitě nejsou.

                  A pak se samozřejmě u každého výrobky najde nepovedený zmetek a na ten když narazíš, tak smůla.

                  0 0
                  • Standa  

                    Objednal jsem AMS PRO 125 Louise.V mém výběru bylo více kol,ale v podstatě jsem dal na tvé zkušenosti :) Líbí se mi tvůj logický úsudek a všeobecný přehled,takže zcela bez legrace si převážil pomyslnou mysku vah na stranu Cube. Na sedmičkách mi nejvíce vadí jejich špatná funkce v zimním období,konkrétně nevracející se pístek.Vloni to zkončilo výměnou pístků(naštěstí veškeré díly má Žitný skladem),letos to samé.Přehřívání stojí taky za prd.Bylím v krkonoších,ale vozejk s tím třeba z Černé hory,Růžohorek…pros­tě neubrzdíš.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Škoda, že nebydlíš blíž, mohli jsme porovnat ty dvě verze a tedy ty brzdy, kterými se především liší. ORO x Louisy bych si někdy chtěl testnout. A doufám, že s nim budeš spokojenej, abys mě pak nemoh nadávat :-) Kdy ho máš mít? Já zatím pořád ještě čekám, snad koncem ledna bude.

                      Tak v zimě já nejezdim, takže tam jsem nemoh mít žádný problémy s J7 (pokud se to dělo opakovaně, tak to asi problém už pravděpodobně problém v brzdě bude a ne jen náhodná závada). A přehřívání s vozejkem v pořádném sjezdu, to může být docela problém u dost brzd, pokud nejsi muší váha. Já jak už jsem tu psal jsem se k problému přehřívání nedostal s žádnou brzdou (ani s menším kotoučem na XT, co jsem jezdil dříve).

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      A ještě jakou si měl prosím tě cenu, zajímá mě jestli si ještě dostal slevu na předobjednávku nebo ne.

                      0 0
                      • Standa  

                        Druhého listopadu jsem platil 6995 zálohu,cena kola po slevě 62995Kč.K dodání konec ledna začátek února.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Tak to jsi to ještě stihnul včas a měl si cenu se stejnou slevou jako já. Já mam celkovou cenu 62400Kč, ten rozdíl je rozdíl v ceně těch modelů.

                          0 0
      • MlokCZ  

        Chválu na všechny ORO vidím všude a zatím negativa žádný. Ale docela by mě zajímalo, co tě přimělo vzít PURO místo K18 nebo K24. Při té ceně PURO…

        0 0
        • tutite  

          když pominu celkem zanedbatelnou váhovou úsporu /cca 50–60 g na brzdu, se 160 mm kotouči komplet vč.adapt., kot., šroubků 700 g/, tak dobrý pocit při kontaktu prstů s karbonovými pákami.

          0 0
          • Bebe  

            Takže v učinnosti žádny rozdíl?

            0 0
          • bam  

            Kupoval jsi je tedka nekdy? Chtel bych je taky a resim jestli ma cenu pockat na 07 model nebo vzit 06. 07 by mel mit „lepsi“ paku, jinou povrchovou upravu a 2 titanovy srouby navic. 07 ale u nas neni a bude az nekdy v breznu. V podstate resim jenom tu barvu :)

            0 0
        • Lone1  

          Nejlepší je,když máš několik stejných kol a na každém jinou brzdu a můžeš porovnávat.J7 NIKDY!Pořád má člověk pocit,že je to zavzdušněný,moc to nebrzdí. Ale k věci,nemůžeš ve všem hledat logiku.Všechny ORA mají pracovní válec a píst stejný,tudíž stejný výkon.Ale jsou tu ještě jiné věci,které někomu nedochází.Když má někdo AUTHOR,synonymum shitu,je na takové kolo luxusní všechno,co připomíná brzdu. Když za tebou přijede známý s celokarbonovým kolem za 200 000kč,tak logicky,na tyhle šperky patří to nejlepší,dostal Puro.Schválně neuvádím značku,protože o to nejde. Já osobně jsem se zamiloval do Bianco.Prostě si připlatím,protože je nádherná.Když máš oro na řídítkách,chytneš páčku,párkrát zabrzdíš,jsi ztracený.Rekla­mace,dosud ani jedna!!!

          0 0
          • poiko  

            ted si vyber. jeden řiká, že J7 jsou super, tenhle nademnou, že jsou to sračky.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak s J7 trošku přehání, to jsou v současnosti tak průměrné, možná lehounce nadprůměrné brzdy. Prostě celkem slušná brzda, ale existuje v tuhle chvíli několik jasně lepších. Problém pro J7 je, že třeba K18 se k nim už téměř blíží cenou.

              0 0
              • Archer  

                Vybiral jsem si brzdy misto svych LX (zdalo se mi, ze brdei spatne, a potom spoustu clanku tady… :). Tak jsem sel do jednoho obchodu v Praze zkusit demo-bike s Juicy 5. te brzdili fakt bidne, a to dokonce na 203mm kotouc!! Byl jsem strasne prekvapeny, a rozmyslel o Formula nebo Magura. Magura je hodne draha… Formulu (K24) vozi jeden znamy, chvalil ucinek, ale upozornil, ze vzdalenost desticek od kotouce velmi mala, tak ze clovek musi smirit s obcasnym skrtanim. Kdyz ja mam ne uplne tuhu vidle (180mm me uz obcas skrtne, na 160mm uplne ticho), a skrtani nesnasim, tak Formula zatim ne.

                Dalsi krok byl zkusit nejake jine Juicy. V Bratislave jsem zkusal demo-bike s Juicy 5, 160mm kotouc (ten jsem nedokazal postavit na predne kolo ani dvuma prstami) a 203mm kotouc. Vysledky byli stejny jako v Prahe – muj LX byl silnejsi!

                Ale v tom obchodu chlapci meli uz pripravene a odvzdusnene XT brzdy (trmen XT, packa Deore 535, desticky sintered), predni a zadni. A dokonce me dali slevu 20%, kdyz vezmem komplet predni + zadni. Vzal jsem k nim jeste dva kotouce XTR na 160mm (vypadaji hezky :), a bylo to :) Za ~7.500kc dohromady je to slusny nakup. Minuly tyden jsem jich zajizdil v Brdach, a vykon je dost dobry.

                Note: vsichny zkusene demo-biky meli zajety brzdy.

                Note2: a omluvte me prosim spatnu cestinu.

                0 0
                • Archer  

                  Note3: vazim ~80kg

                  0 0
                • cabbage  

                  byly zajetý? jinak to co popisuješ neni možný…

                  0 0
                  • Archer  

                    Byli zaety. Je to demo-biky Specialized.

                    0 0
                    • Archer  

                      „byli“ == „byly“ :)

                      Bud' mam povedeny LX brzdy, nebo Juicy meli spatny kusy (spinave, mastny, etc.). Ale na trech biku v dvuch statech stejne? :)

                      J7 od J5 lisi jen packou, kdyz jsem nemylim, tak pravdepodobne J7 bude mit stejny brzdny ucinek.

                      0 0
                      • poiko  

                        šáhnul jsi jim na J7, zemřeš

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Proč by měl zemřít? Vždyť ať každý napíše, co vyzkoušel. Jen je to opravdu divné, jak se ty brzdy chovaly. Je pravda, že nemám žádné zkušenosti s J5 a podle různých testů se od J7 někdy docela lišily i když mě není jasné proč.

                          Když ale vemu J7, tak ty jsem jezdil rok, XT jsem jezdil taky rok a mě vyhovovaly více J7, přičemš brzdný účinek byl prakticky stejný (možná J7 o píď lepší), s tím, že J7 jsem jezdil se 180+160 kotouči, XT se 160 oba – takže tím XT můžou brzdit ve výsledku o píď lépe.

                          A že mu nebrzdily dobře ani s 200 kotoučem, to už je opravdu podivný. Krátce jsem měl možnost vyzkoušet hodně brzd a to i s 200 kotoučem (bohužel zatím ne akorát Louisy a ORO). A s 200 kotoučem brzdili výborně úplně každý brzdy, co jsem zkoušel (a to byly J7, XT, LX, 525, HFX-9).

                          0 0
                          • Archer  

                            Nerikal jsem, ze brzdili spatne. Ale to, ze brzdili hur nez moji LX.

                            Taky me se to zdalo divny… ale fakt na 203mm kotouce na predni kolo jsem postavil jen v malej rychlosti, a dvema prstami. Se 160mm to ani ne slo.

                            Kdyz vzat do uvahy, ze s 160mm kotoucem na LX jsem mohl postavit na predne kolo dvema prstami, a na 180mm jednim – tak mi vychazi ze J5 jsou slabsi nez LX.

                            Jen zkusenost, nic vic.

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Vůbec nezpochybňuju tuhle tvojí konkrétní zkušenost, jen se mi ty konkrétní J5 zdají divný (jestli na ty testovací kola kašlou a nemají dobře seřízené brzdy nebo se jim dostal trošičku oleje na kotouče/destičky nebo já nevim co) a prostě mi přijde, že buď ty konkrétní J5 nebyly úplně v pořádku nebo musí být J5 oproti J7 výrazně horší.

                              Taky je možný, že to může být i malinko kotoučem, převážnou dobu jsem jezdil J7 s kulatým Avid kotoučem, se kterým jsem se zbavil téměř vibrací (se kterými jsem měl problémy s origoš polygonem) a i mě přišlo, že brzdí líp než ten originální polygon (ale ani s tím origoš kotoučem jsem nebyl s brzdným účinkem nespokojený – v porovnání s XT).

                              Já osobně kolo s J7 postavým v minimální rychlosti na přední jedním prstem (ale to už mi přijde, že ho urvu, oběma prsty v pohodě) a přesto nejsem zcela spokojen s brzdným účinkem těch brzd (ale vim, že XT nebyly lepší s tim 160 kotoučem) a doufám, že ORO budou mít aspoň o něco málo lepší brzdný účinek.

                              0 0
                              • vlk  

                                Ono možná to- jak někdo tvrdí, xt je lepší než J7 a někdo zase opak, záleží s jakými pákami xt jezdil-zda s dualama nebo s klasikama.

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Zkoušel jsem je pak na cizím kole s klasikama, bylo to subjektivně lepší, ale brzdý účinek pořád cca stejný.

                                  0 0
          • MlokCZ  

            Tak s tim porovnáním verzí ORO, to co píšeš, to je přesně to co naprosto nechápu, stejně jako s tim Authorem a synonymem shitu. Ani nechápu šperky za 200.000, že musí mít Puro.

            Ale samozřejmě je to každého věc a když si to koupí jen proto, že se mu to líbí i když to nemá žádný racionální důvod, proč dát více peněz, tak proč ne.

            Já bych ještě tak pochopil, že někdo u Puro chce ušetřit pár gramů a chce karbovnou páku, proč ne, když na to má i když mě to přijde jako vyhazování peněz. Já na kolech nikdy moc nešetřil a kupuju si mnohem dražší kola než je nutné, ale vždy za ty peníze chci užitnou hodnotu.

            0 0
          • hanz  

            možná žádná reklamace ale já jsem opravoval tři páky ke 24kám který se nevraceli, znam lidi co si je nemužou vynachválit a taky znám dva co se jich chtěj zbavit…jejich plnění a odvzdušnovýní je taky strašně praktické…formule u mě zustane značkou co mužeš šlápnout vedle i když všem kolem tebe faká super.

            0 0
            • MlokCZ  

              To se samozřejmě stát může, ale přijde mi, že nevím o žádné brzdě, kde by se nenašel někdo, kdo s ní měl vážný problém a chtěl se ji zbavit (a to ani u XT).

              U ORO jsem zatím na ty problémové lidi, co by to popisovali nenarazil, ale jediný důvod bude, že jsou zatím málo rozšířené. Takže ty problémy se určitě u někoho dostaví, přesně jak píšeš.

              To je něco jako vibrace u J7 (i když tam to byl masovější problém), taky velké množství lidí nikdy problém s vibracemi nemělo a někdo se jich nemoh za žádnou cenu zbavit.

              0 0
    • Pi†el  

      chvili sem vozil v predu i vzadu MAGURU CLARU – tekla, pri delsim brzdeni vetsinou tvrdla, zavzdusnovala se, pistky zustavali moc blizko u kotouce.. fotrik ji mel taky a uplne stejne problemy. Taky bylo skoro nemozne sehrat nove tesneni do pak ! V okoli lidi vozili maguru julii i luisu.. vsichni s nima meli nake problemy. Ale na druhou stranu znam par lidi co maji HS 33 a jsou s nima spokojeni a nemaji problemy..

      Od te doby sem rekl kotoucovkam od magury NE !!

      0 0
    • Twisp  

      ode dneška mám na biku Marty, až je trochu projedu hodim sem recenzi

      0 0
    • Hurka  

      mám Louise FR 2006 – spokojenost, žádný problém…

      0 0
    • Tomcat  

      Magury sou dobrý brzdy. Konstrukční problémy sou minulostí a i tak než problém brzd byl vždy problém spíš s dovozcem.

      0 0
    • Twisp  

      když jsme u těch kotoučovek, prohlížel jsem si německej BIKE a narazil jsem na test brzd. Tak vám to sem hodím.

      0 0
      • Twisp  

        1.strana

        0 0
      • Twisp  

        2.strana

        0 0
      • Twisp  

        3.strana

        0 0
      • Twisp  

        4.strana

        0 0
      • Twisp  

        5.strana – zhodnocení všech brzd

        0 0
        • tomfree  

          Když tak koukám na všechny ty testy brzd,ať už zde nebo v zahraničí,tak jsem rád že se shodnou alespoň v tom že brzdí, což je jako primární funkce myslím podstatné :-).

          0 0
          • vratan  

            no prave nemecky casopis BIKE mal oproti ostatnym periodikam niektore vysledky velmi rozdielne. napriklad louise 07. najvacsi namerany brzdny vykon a napriek tomu zle konecne vysledky testu…

            0 0
            • vratan  

              test kotucovych brzd Mountainbike magazine 1/07

              0 0
              • vratan  

                test kotucovych brzd Mountainbike magazine 1/07

                0 0
                • vratan  

                  test kotucovych brzd Mountainbike magazine 1/07

                  0 0
                  • tomfree  

                    Prosím,přeložte mi někdo co píšou u magury o tom venti disku,německy neumím,předem děkuji těm schopnějším než jsem já.

                    0 0
                    • vratan  

                      v skratke povedane, ventidisc nepriniesol nejaku vacsiu odolnost voci fadingu. len je o dost tazsi. preto sa oplati miesto 160 mm ventidiscu zobrat radsej 180 mm SL kotuc. Hmotnost je totiz rovnaka…

                      0 0
                  • Gorgov  

                    ale xtr dopadla velice špatně, zajímavý…Tak sem rád že sem koupil Louisu

                    0 0
                  • goofy  

                    Stejne tam nerozumim ani slovo. A nechapu to hodnoceni, kdyz ma vic hvezdice horsi hodnoceni nez min hvazdicek…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Mě to celkové hodnocení na základě hvězdiček přijde v pohodě. Ono nebude mít každé jednotlivé hodnocení úplně stejnou váhu, takže nemůžeš jen posčítat všechny hvězdičky.

                      0 0
                  • mar_tin1  

                    zaujimave je, ze xtrka (180 a 203 mm) a magury marta sl gold testovali len vpredu a to dokonca dve predne brzdy naraz… by ma zaujimalo, ako to na bike dostali a ci fakt, ze nepouzili zadnu brzdu naskresluje vysledky :)))

                    0 0
    • Marcinka  

      Jen z čistě designového hlediska. Líbí se vám víc na vzhled nové Louisy s Ventidisc kotouči nebo Louise před nimi? A raději Post Mount nebo IS standard?

      0 0
      • Vilém  

        Venti a trmen postmount kvuli nastaveni

        0 0
        • Marcinka  

          Možná se někomu líp nastavuje Post M. Bratr už montoval třmen Louisy na Blacka (takže Post Mount), pak Louise na FOXe (IS) a rovněž na FOXe Juicy 7 Carbon (kloubové podložky). Každá montáž byla přibližně stejně náročná.

          0 0
    • Marcinka  

      Nové Louise 2007 mají přepracovanou páku (expanzní nádržka je ponořena víc do těla páky).

      0 0
    • ...  

      vyuzijem toto vlakno. je rozdiel medzi martou 2004 a 2006? ak ano aky? tu www.support-english.magura.com/index.php?… odpovedal niekto z magury ze nie, ale neviem preco mapisal mj 2004 alebo ktore su tie roky, kedy urobili vacsie zmeny u jednotlivych modelov magura (louise, marta)? je niekde nieco ako changelog? :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.