Low-end zapletená kola - DT Swiss vs. Fulcrum

8 nepřečtených
  • Lord_de_Wolf

    Zdravím uživatele BF!

    Nemohu se rozhodnout jaké zvolit záplety na kolo, které „lepím“ dohromady.

    • Kola přijdou na karbonový HT 29er
    • Pevná osa předek 15mm / zadek 12mm
    • Vážím cca ±78–83kg (léto/zima) (+ hadry, camelbag, atd. :))
    • Hobby jezdec (3–4k km ročně) + pár sranda závodů (Chřibská 50, atd.)
    • Rozpočet okolo 6k

    Rozhoduji se mezi:

    Tady mne zaujala nejvíc váha – cca 1760g. Nevýhodu vidím v dražších ND a případně jejich dostupnosti.

    Váha je dle výrobce cca 1865g, ale na nějakým fóru jsem se dočetl že je to o „něco“ víc. Výhodu spatřuji v dostupnosti ND (drát DT Swiss splašíš všude…)

    V obou případech vůbec nevím na jakých nabojích je to postaveno.

    Případně řeším nechat si kola zaplést – na nábech Novatec(Force), Bitex atd. Ale v této cenové kategorii – do 6.000,– Kč kola překračují magickou hranici 2kg :/ (Tímto bych rád poděkoval uživatelům Hnoj a Bluma za trpělivost).

    Takže co navrhujete, Houstone?

    Ocením každý konstruktivní návrh … (Vatikánská měna…)

    0 0
    • Egesi  

      Myslim, ze nepoznas zadnej rozdil mezi tema 2, ani rucne zapletenejma.

      Vyber si, ktery se ti libi, nebo treba podle slevy atd.

      0 0
    • Lord_de_Wolf  

      Ještě poupravím – rád bych je předělal na „bezduše“.

      Fulcrum mají ráfek myslim jen 19mm širokej a ty DT-Swiss 20mm a v některých setech je dávají s páskou a ventilkama… :)

      0 0
    • petul  

      Přidám osobní zkušenost. Mám na Fulcrum Red Power 29 HP odjeto 3500km, váha „v plný polní“ 75–78 kg. Nemám srovnání s opravdu tuhými a lehkými koly (snad na ně někdu budou korunky), ale pozitivně na nich vnímám tu hmotnost. Při prvním servisu bylo potřeba utáhnout náby a při běžných servisech nějaké lehčí dotažení výpletu (standartní servis). Zatím celkem spokojenost. Vozím je na Giantu Anthemu a určitě je nešetřím. Dráty a ráfky drží.. Bezduše chci vyzkoušet tuto sezónu, někde jsem vyčetl, že by to mělo jít bez problémů..

      0 0
      • Lord_de_Wolf  

        Díky za reakci!

        80kg mám živé váhy… plus boty, hadry, bag… tak jsem určitě na těch 85… Někde jsme se dočetl, že nad 80kg FULCRUM doporučuje „častější“ kontrolu kol. Nevim co si pod tím představit. Váhovej limit by měl být někde okolo 100–107kg.

        Zase si říkám, že když se „fest zrakvím“ na DT Swissech tak novej ráfek a dráty seženu v Brně v každým druhým shopu. Ale Fulcrum musím řešit přes kupkolo, kolokrám atd.

        Dostal jsem ještě velice zajímavou nabídku:

        Novatec D811–15mm + Bitex MTF12 142mm – DT Swiss X392–29" – Sapim Race – ALU niple Váha cca ±1800g

        Sakra,že já na tom kole nenechal ty původní DT Swiss 466d :D

        0 0
    • Petr L2  

      Rád bych se zeptal jaký je rozdíl mezi M 1900 SPLINE 29 a X 1900 SPLINE 29. Díky

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce