• onuce

    Mám pláště Specialized Ground Control 29×2.3. Ve sněhu, blátě, mokru jsou skvělé, ba i na šotolině, lesních a polních cestách. Přemýšlím, zda však budou vhodné i na letní dálkové ježdění s převahou asfaltu, zejména co se jejich životnosti týče. Má prosím smysl pořídit tedy na léto Specialized Fast Track 29×2.3? Teoreticky se mi to jeví jako samospasitelná konfigurace pro celý rok. A je mezi níže uvedenými rozdíl? U prvního píší 2017… Děkuji.

    http://sportbart.cz/…dy-2017.html#…

    https://www.kolokram.cz/…y-29x23.html#…

    0 0
    • onuce  

      A ještě u prvního píší butylová patka, u druhého kevlarová. Je v tom rozdíl? Děkuji.

      0 0
    • oberleutnant Weiss  

      Zkusej třeba tenhle:

      https://www.zbozi.cz/…bliss-ready/?…

      Je vhodný dokonce na celoroční ježdění. Děkuji.

      0 0
      • onuce  

        A jaký je v něm rozdíl oproti výše uvdeným? Děkuji.

        0 0
        • oberleutnant Weiss  

          Oproti prvnímu +200,– a oproti druhému +100,– Kč. Děkuji.

          0 0
          • onuce  

            No a jinak? Děkuji.

            0 0
            • Martin  

              Je odolnější, verze Grid.

              Děkuji.

              0 0
              • onuce  

                Aha. V tom aby se prase vyznalo. Mají vše tak nenápadně zakamuflováno… Děkuji.

                0 0
                • Martin  

                  Nedávno jsem se na ty FastTraky díval a u verze grid byla ta vyšší odolnost přímo zmíněna. Takže zakamuflované to nemají.

                  0 0
      • xtonda  

        To je verze GRID, pevnější a odolnější boky, 80g navíc, o 100 Kč dražší.

        https://www.specialized.com/…ady/p/129971?…

        Co kdyby sis prošel jaké verze plášťů mají v nabídce, pokud ses z nějakého důvodu zhlédl v pláštích Specialized.

        0 0
        • onuce  

          Protože jsem netušil žádnou zapeklitost. A děkuji, již tedy vím. Jen zde bylo psáno, že ten můj Ground Control je dobrý i na silnici, tak jej nechám celoročně.

          0 0
    • Michall85  

      Ja bych to neřešil, jezdím je taky, teď když najiždím kilometry na asfaltu tak dám větší tlak a do terénu upustím. Ty pláště maj podle mně super výdrž. Mam teď najeto cca. 800 kilometru jen na sillnici a nevidim skoro opotřebení

      0 0
      • onuce  

        Máte na mysli Ground Control? Tedy mají dobrý valivý odpor i na asfaltu? No, jezdí se na nich dobře, proto jsem je právě na silnicích nechtěl ničit, ale s tou výdrží jste mě potěšil, tak je s radostí nechám celoročně. Děkuji.

        0 0
        • Michall85  

          Jojo groun control, jezdim už třeti sadu a nic jinyho nechci. Jen jsou na asfaltu hlučnejši.

          0 0
          • onuce  

            Ano, mám stejný pocit. Oproti Schwalbe je to příjemné osvěžení. Žádný bačkorový efekt, žádné házení a boule. A to jsem ty Groundy koupil také zcela náhodně, prostě že je v tom obchůdku zrovna měli.

            0 0
          • onuce  

            Tedy myslíte, že nemá smysl pro dlouhé švihy pořizovat ke Groundům Fast Tracky? Děkuji.

            0 0
            • Singlespeed  

              Podle mého názoru poslouží Ground Controly k převážení malého přenosného grilu a klobás i na delší vzdálenosti výborně. Fast Tracky není třeba pořizovat. Děkuji.

              0 0
            • Michall85  

              Vubec to neřeš, přifoukni a svez se

              0 0
              • onuce  

                Tak nevím. Láká mě ale ty Fast Tracky zkusit a tak asi je pořídím. Alespoň mi skvělé GC přec jen déle vydrží. Děkuji

                0 0
    • Singlespeed  

      Mám dojem, že se ti to nějak vymyká z rukou a chceš měnit pláště snad každých 100 km? Není lepší neřešit krávoviny a raději bez předsudků a zbytečných výměn plášťů prostě jen jezdit a neprudit na B-F? Děkuji.

      0 0
      • onuce  

        Původně jsem měl nepoužitelné drátové Rapid Roby. Ground Control mám od zimy. Chtěl jsem něco na léto… No ale viz výše.

        0 0
        • Martin  

          Kup si druhou sadu kol, na ni obuj rychlé šlupky do suchého povrchu, třeba ty FastTraky, a měň celá kola podle počasí a plánované trasy. Děkuji.

          0 0
          • onuce  

            To by bylo výborné. Ale asi velká cena, dvě kola na pevné osy, kazeta, brzdové kotouče…

            0 0
            • Martin  

              To chce hlídat bazary.

              0 0
        • xtonda  

          Rapid Rob mám taky, je to levný základní plášť, ale nepoužitelný mi nepřijde, mám od loňské akce 1+1 nakoupené Renegade 2Bliss Ready, ale Roby rozhodně dojedu, vzadu už to bude brzo. Jen přemýšlím jestli sem se s Renegade neunáhlil a nechtělo by to na předek radši něco jako ten Ground Control nebo aspoň Fast Trak.

          0 0
          • onuce  

            Renegade… Ten je podobný tomu mému Groundu, že?

            0 0
            • Kire  

              Ne. Zkus se v nabidce plášťů od Spec. zorientovat. Prosím.

              0 0
              • onuce  

                To jsem udělal. Podle popisu jsou všechny nejlepší.

                0 0
                • Kire  

                  Pak bys netvrdil, že Renegade mající jemný vzorek je jako Ground Control. Prosím.

                  0 0
                  • onuce  

                    Porovnával jsem dle fotky, omlouvám se. A který je tedy vhodný na dálkové švihy? Děkuji.

                    0 0
                    • Kire  

                      Tvl, to záleží na tvých preferencích a kde najedeš většinu km. Co bys řekl ty?

                      0 0
                      • onuce  

                        Já právě myslel ten Fast Track. A jsou tam navíc alespoň naznačeny moje oblíbené šípy. A pak ten název, že…

                        0 0
                        • Kire  

                          Je to dobrý plášť.

                          0 0
                          • onuce  

                            A má tedy smysl jej střídat s Ground Control? Nebo ten Ground mohu používat i na silnice? Dík

                            0 0
                            • Kire  

                              Já mám dvě sady kol. Na jedněch jsem měl dříve právě GC, na druhých něco s jemnějším vzorkem. A střídal jsem to dle podmínek. Pokud ale uvažuješ jen jednu sadu kol a najedeš více v terénu, GC tam nech. je-li poměr opačný, vezmi ty FT.

                              0 0
                              • onuce  

                                Tedy jsem vlastně úplně na počátku uvažoval správně! To mi ani není podobné. Moje delší švihy jsou většinou po asfaltu, bych se dopravil do přírodní lokace, kde pak brázdím terénem, občas lehounký trailík.

                                0 0
                                • onuce  

                                  V zimě pak po silnici vesměs transportuji kolo autem, tedy převládá terén.

                                  0 0
          • onuce  

            A jaký má ten Rapid Rob valivý odpor? Že bych jej dojezdil právě přes léto na asfaltu… Děkuji.

            0 0
            • xtonda  

              neměřil sem

              0 0
            • Kire  

              A hledat něco jako rapid rob rolling resistance neumíš?

              0 0
              • onuce  

                Ale mám drátovou verzi a tu nikdo neměří.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Rapid Rob na tom bude dost bídně, určitě bude ještě znatelně pomalejší než tahle levnější verze RaR

                  https://www.bicyclerollingresistance.com/…ormance-2012

                  Rapid Rob je ještě starší vzorek RaR, což by ještě nevadilo, ten vzorek jel ± stejně. Ale navíc směs je ještě horší než u toho RaR v odkazu a ještě k tomu K-Guard provedené běhounu, to bude další navýšení valivého odporu.

                  Jinak se stačí podívat na stránky Schwalbe a na jejich hodnocení rychlosti toho pláště. Téměř vždy to i odpovídá měřením, takže se tím dá docela dobře řídit (při srovnávání jednotlivých modelů Schwalbe mezi sebou).

                  Tedy např. Nobby Nic je o malinko rychlejší než Rapid Rob…

                  0 0
        • danielh  

          Na leto si kup plavky.

          0 0
    • xtonda  

      Oba sou to stejný

      Fast Trak 2Bliss Ready

      0 0
      • onuce  

        Děkuji. Tedy když někde píší kevlarová patka, tak myslí butyl…

        0 0
        • Smazaný účet  

          ti to opravim:

          Tedy když někde píši butylová patka, tak myslím kevlar

          0 0
        • Kire  

          Ne. Není tomu tak. Prosím.

          0 0
          • onuce  

            Tedy je to tak jak píše Lukáš z Mitrovic?

            0 0
            • Kire  

              Butyl wraped bead nerovná se kevlar bead. Zde je chybný překlad na jejich čj webu.

              0 0
            • Smazaný účet  

              Jojo…stal ses obeti spikleneckych illuminatu…

              0 0
              • onuce  

                Ano, na vše aby byl dnes člověk odborník, poněvadž spoléhat se na popisy… Pokud nejsou vyloženě zavádějící, tak jsou alespoň chybné.

                0 0
                • Kire  

                  Často stačí místo kladení otázek hledat odpovědi a používat selský rozum.

                  0 0
                  • onuce  

                    Pocházím z Plzně, mám tedy městský rozum. V každém případě pokud něčemu nerozumím, jsem závislý na popisech a když jsou v nich nesrovnalosti…

                    0 0
                    • Kire  

                      Tzv. selský rozum není o tom, odkud pocházíš, ale to přeci dobře víš, že ano.

                      0 0
                      • onuce  

                        Ale ano, prostý sedlák si dokáže jednoduše poradit i ve složité situaci. U mne je to naopak.

                        0 0
        • DADMTB  

          Pro zjednodušení: butyl – je myšlena úprava patky – povrch, lépe přilne k ráfku, tyto pláště drží většinou i bez tmelu.

          Patka je buď drát, nebo kevlar…

          0 0
          • Smazaný účet  

            A nevymyslis si tak trochu, Jaromire?

            http://international.maxxis.com/…s-technology

            0 0
            • xtonda  

              Když už se v tom tedy patláme, tak diskuse jde o pláštích Specialized, kde je v anglické textaci

              https://www.specialized.com/…ady/p/132633?…

              napsáno Butyl wrapped bead = 2Bliss Ready, čili to značí úpravu patky pro bezdušové použití. Česky je to chybně přeloženo jako butylová patka.

              Jako samostatný bod je Bead: Foldable, tedy skládací (kevlarová) patka.

              Protože Specialized nevyrábí pláště s drátěnou patkou v provedení pro bezduše, dá se říct, že když je u pláště napsáno butylová patka, tak bude mít kevlarovou patku.

              0 0
            • DADMTB  

              Myslím, že ne jen jsem to pro vysvětlení zjednodušil.

              https://www.univer.cz/…oztok-id2882

              Tímto zátěrem uděláš tubless i z drátového pláště…jen připouštím je to kokotina to dělat ( ale zkusil jsem to a držel). Ale na pomoc třeba při bouchlém ráfku to je dobrý.

              Výrobci plášťů to přidávají přímo do směsí z kterých dělají např. ty patky.

              0 0
    • zdenek007  

      Ahoj,

      mám to tak. Střídám GC s fast traky dle počasí. Vrátil jsme se je přes schwalbe a maxisy ke spešlům. Pokud chceš střídat, tak určitě celá kola. Ale GC jsou velice příjemné pláště do všech podmínek…

      0 0
      • onuce  

        Tedy, já tomu stále nemohu uvěřit, že mě jednou opravdu napadla správná věc. Ano, jsou moc příjemné. Tak pokud je zbytečně rychle nesjedu, rád budu používat celoročně. Ostatně nikdy nevím, kam mě cesta zavede a jak se vyvine počasí. Celá kola na výměnu, to bude asi drahá záležitost, plus vždy zajíždění destiček na jiné kotouče… Děkuji.

        0 0
        • Singlespeed  

          U vás ve středních Čechách máte úplně jiné platy než máme tady na Moravě a ve Slezsku, takže případné pořízení druhého páru kol s hladšími plášti vhodného např. k venčení pejska nebude tak velký problém. Děkuji.

          0 0
          • onuce  

            A na kolik tak orientačně přijde sada kompletních slušných náhradních kol? Děkuji.

            0 0
            • Martin  

              29" záplety na RU s dobrými konusovými náboji jsem kupoval za 2000. Zrovna jsem měl kliku a můj mechanik měl jedny v dílně.

              K tomu kotouče, kazetu a pláště. Zadarmo to není, ale přijde mi to lepší než přezouvat gumy. A s pevnými osami nebudeš mít drbání se středěním brzdových třmenů.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ono to není vždy tak jednoduché při střídání kol.

                První věc je, že musí sednout přesně kotouče a tím nemyslím problém znovuupnutí, ale že prostě na jiném páru kol nevyjdou přesně na stejné místo. Lze to vyřešit, ale je nutné si vyhrát s desetinkovými podložkami.

                Mívám doma vždy větší množství párů kol a to často i totožných. A ani pro zcela totožný model kol neplatí, že musí sednou jiný pár přesně akorát (ale může, je to o náhodě).

                A pak je tu řazení. Kazeta také často nevyjde úplně přesně stejně. Sice je možné to mít nastavené, aby to řadilo nějak na obou, ale pokud někdo chce opravdu přecizní seřízení, tak to znamená často na každé páru kol jinak. A u kazety se to řeší ještě hůře než u kotoučů.

                Takže pak záleží jak moc často chce přehazovat. Pokud jen 2× do roka, tak bych druhá kola vůbec neřešil. A přehazovat několikrát do týdne je opruz i když jsou druhá kola.

                Hodně záleží jak moc chce přes teplou část roku jezdit ve sračkách. Já se jim třeba vyhábám, protože mi to v nich nebaví, takže jedny rychlé pláště stačí. Když jsou sračky, tak se terénu vyhýbám a za sucha se dá i náročnější terén na rychlejších pláštích (i když třeba ne tak rychle jako na pořádných drapákách). Navíc tedy do pořádného terénu mám druhé celé kolo.

                Ale i na fulla chystám dát ještě o trochu rychlejší pláště než jsem vozil dříve.

                0 0
                • Martin  

                  S řazením jsem neměl problém nikdy, ani na MTB s RU, ani na silničce, kde jsem na zimu dával těžší odolnější kola s odolnými plášti.

                  Kotouče mi taky sedly vždycky, i s RU. Asi klika.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    U řazení to není nikdy o tom, že by to neřadilo. Ale už to nemusí řadit tak precizně a někdo si toho možná ani nevšimne.

                    Jednou ze začátku, když jsem to ještě neladil, tak se mi stalo, že na jednom páru perfektně seřízeno. Na druhém páru (stejných kol) to řadilo slušně, tak jsem si ani nevšimnul, že by něco mohlo být špatně.

                    A následně se mi podařilo zasukovat řetěz za kazetu a to opravdu důkladně, málem jsem musel tlačit do civilizace (už to vypadalo, že bez sundání kazety s tím nic neudělám, nakonec asi po 20 minutovém boji se podařilo už posledním možným maximálním násilím a to stoupnout na pedál při zařazení na malé placce, kdy jsem ale čekal, že to spíš ještě zhorším než, že se podaří vytáhnout).

                    A bylo to tím, že neseděl dobře horní doraz. A opravdu jen tím, patka ohnutá nebyla (hned kontrolována po vyjížďce, mám i rovnák, takže přesně) a zkusil jsem vložit zpět to druhé kolo a doraz seděl dobře (tedy ověřil jsem, že opravdu byl seřízený správně na to původní kolo).

                    Na ten doraz už si tedy dávám velký pozor po prohození kol. Samotné řazení je fuk, to se doladí případně za jízdy a spodní doraz nemůže způsobit takový problém.

                    0 0
                    • Martin  

                      Jistě, je to kus od kusu, jak si sednou výrobní tolerance.

                      0 0
                • onuce  

                  Toho jsem se přesně obával. A ano, prakticky dvakrát do roka, tedy náhradní kola řešit nebudu. Děkuji.

                  0 0
          • zdenal8  

            Prej ve středních Čechách. To je jinej kraj. Trochu sis to spletl.

            0 0
    • MlokCZ  

      Na dálkové ježdění s převahou asfaltu (přesně to jezdím na HTčku) jsou Specialized Ground Control 29×2.3 úplný nesmysl.

      Na takové použití bych nedával ani ty Fast Tracky (i když budou samozřejmě mnohem vhodnější než Ground Control). Já na takové ježdění mám teď připravené G-one Allround 29×2,25" a dovedl bych si představit i G-one speed, ale nakonec jsem vzal univerzálnější Allround, přeci jen občas dám i nějaký opravdu terén (tam ani ty Allround nejsou vůbec ideální, ale nebudu vozit kvůli pár jednotkám procent opravdu terénu drapáky co nejedou) i když je ho opravdu minimum z celkového nájezdu na HTčku.

      A dříve jsem na to stejné ježdění najezdil 20tis.+ km dohromady na TB/TB (TLE verze) a RK/RK (protection). A ještě předtím více tisíc na RaR/RaR (to bylo v dobách, kdy nebylo k mání nic rychlejšího na bezduše, teď se konečně dostaly bezduše do všech kategorií hlavně díky cyklokrosu kdy pak Schwalbe udělalo i jednu objemnou verzi u G-one).

      RK byly odolné, ale pořád trochu vibrovaly na slušném asfaltu + extra tuhá kostra (když se vjelo do terénu, tak nepohodlné, zvlášť když jsem tam měl některá období ještě i pevnou vidlici) + horší fungování bez duší než TB.

      S TB jsem byl na tohle ježdění velmi spokojený a není vyloučeno, že po delším otestování G-one Allround zkusím kombinaci (TB dopředu, G-one Allround dozadu).

      0 0
      • onuce  

        Děkuji. Tak přec jen vezmu Fast Tracky. Pokud tedy mají rozumný valivý odpor. G- one se mi hrubě nelíbí, mají dezén jako pingpongová pálka.

        0 0
        • onuce  

          Apropo, má smysl u Fast Tracků brát tu Gird verzi, nebo jak se ta zodolněná přesně jmenuje… Děkuji.

          0 0
    • Lišák  

      na letní dálkové ježdění s převahou asfaltu si pořiď na tu starou Meridu semislicky a FS používej na letní dálkové švihy s převahou terénu.

      0 0
      • onuce  

        Když mne teď baví jezdit na fullu… Rozumnější by samozřejmě HT bylo.

        0 0
    • Polka  

      Ano, ma to smysl. Dekuji!

      0 0
    • Smazaný účet  

      Na gumach na leto a zimu az tolik nezalezi, musis ale vhodne zvolit a osadit gumy mravencima, aby nemrzli nebo se neprehrivali.

      0 0
      • onuce  

        Již zase ti zdejší mravenci… doufám, že mě s nimi nikdo nespojuje, s tím nesmyslem nemám nic společného. Řešil jsem, a vlastně stále řeším, pouze vodu v ráfku.

        0 0
    • Dazz  

      Onuce kašli na specialized a objednej Onza Canis musíš být, ale rychlý bo nebudou :-D

      0 0
      • Vilém  

        Tj, kdyz jezdi s tou fenou Alenou.

        0 0
        • Singlespeed  

          Tu už odložil k jakémusi dědkovi, aby se o ni nemusel starat :-). Děkuji.

          0 0
          • onuce  

            Ano, ale nežije si špatně

            0 0
            • Vilém  

              A ja myslel, ze je tam jen pocas stenat.

              0 0
              • onuce  

                Myslím, že již ji tam budu mít ustájenu natrvalo. Má tam absolutní volnost celý den. To se nedá s mým kotcem srovnat.

                0 0
      • onuce  

        Nevím co je to za plášť, ale já již zůstanu věrný gumové stáji Spešl. Děkuji.

        0 0
        • Dazz  

          Jj věrnost ke značce je za všech okolností velmi důležitá. Prosím :-D

          To už radši vyměnit babu než specialized gumy :-D

          0 0
    • onuce  

      Tak si tu tak ležím na pastvině a hledím na FastTrack… Mám podprahový pocit, že něco není v pořádku… Stres narůstá… A najednou si uvědomím! Co to má znamenat? Je to snad zámysl, že podélná dělící rovina pláště není vprostřed vzorku?

      0 0
      • Pentaroth  

        Fuckt resis picoviny

        0 0
      • Smazaný účet  

        iluminati

        0 0
      • Vilém  

        Dej si jeste par loku vina a neres to.

        0 0
      • Martin  

        Ty vole, okamžitě reklamuj, ten plášť je evidentně vadný, možná i padělek. Jednou tě to nepodrží v ostré zatáčce!

        0 0
      • kubad  

        zase tě ojebali, to je nějaký čínský fejk pochybné kvality

        0 0
      • Smazaný účet  

        Na prodejně vypadal tento FT vzorek souměrně. Dle největšího zástřiku je hlavní dělící rovina formy mimo osu, ale pravděpodobně je středová část formy válcová, tak to nemá vliv na souměrnost vzorku.

        Jinak přikládám foto vzhledově podobného pláště Bontrager XR1, ten šípovitý vzor 2017–18, 29 × 2.0 a naměřil jsem poctivých 50.5 mm (z 50.8 mm) po nasazení na ráfek rozteče 25 mm.

        Pokud je někdo, kdo může objektivně chování tohoto FT a XR1, tak by mě zajímal jeho názor.

        0 0
        • onuce  

          Jaké chování máte prosím na mysli?

          0 0
        • jonti  

          Vozil jsem jedno i druhe, jsou to velmi podobne plaste, XR1 ma o neco tuzsi kostru a je odolnejsi, nepichl jsem ho ani jednou, FT o neco lip pruzi a jede.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Děkuji za srovnání a postřehy. Mám 29 HT, a jezdím hlavně v 8 letních měsících v roce. V druhé polovině sezóny jsem letos měl vzadu Thunder 2.25 a vpředu stále XR1, oba ke spokojenosti v tom suchu. Mám Trek Superfly, tak dopředu XR1 2.2, a nebo nový-zadní Ralph 2.25 (ve skutečnosti bude spíše širší ten Bontrager). Dle katalogu vychází nový Ralph jako další stupeň po Thunderu, Ray už je tabulkovými vlastnosti spíše jako Ron. Ještě si porovnám výšky boční řady vzorku, více je pro mě lépe na měkčím podkladu.

            0 0
      •  

        měl bys popřemýšlet o bezproblémových jednoduchých na údržbu bezduší na kterých můžeš jezdit po skoro prázdných za dosažením co nejmenšího valivého odporu a co největšího pohodlí

        0 0
        • onuce  

          Děkuji, ale v průběhu minulých let jsem začal podléhat nízkotlaké mánii, tedy upouštěl a upouštěl, až se mi jednou předek v zatáčce tak hnusně žvýkl… Tlaky šly okamžitě nahoru a valivý odpor dolu, navzdory všem výsledkům z wattmetrů. O patlání se s tmely, děly na bezduše, již vůbec neuvažuji. Vlastní rozum se mi navrátil. Ostatně stačí si přečíst vlákna o hypermoderním 1×12, aby člověk pochopil…

          0 0
          • Cavendish  

            Takže galusky :)

            0 0
          • -b-n-x-  

            To je ale skoda! Uz jsem se tesil na nove nekonvencni postupy jak nahodit plast v polnich podminkach. A taky jsi mohl tmelem vymalovat byt :-)

            0 0
            • Martin  

              Moc se nesměj, loni jsem si tmelem kapku vymaloval koupelnu, když jsem nechal kolo ventilkem bez vložky dolů a sundal hadici od vzdušníku :D

              0 0
          •  

            příznivci bezduší tomu co popisuješ nenazývají nevýhodami nýbrž že to jsou vlastnosti které přinášejí samé výhody a úsporu času a téměř galaktický pocit z jízdy

            0 0
          • jIrI___  

            Jeden z mála rozumných. Líbí se mi, že se nenecháš zblbnout nějakou fanatickou skupinkou.

            0 0
            • onuce  

              Děkuji. Ono je těžké tomu nepropadnout, většinou jsou módní věci na první pohled hezké, efektní a podloženy nadšenými ódami prvních uživatelů, nu a také úžasnou cenou, jež sama o sobě zaručuje kvalitu, tedy zdánlivě. Skutečnost je však taková, že: Módní trendy, špatné endy.

              0 0
              • Martin  

                Proto je lepší být early adopter a dělat věcí dřív, než se stanou mainstreamem :D

                0 0
                • onuce  

                  Spíše jak praví klasik: Neopouštěj staré věci pro nové.

                  0 0
                  • Martin  

                    Jo, podle této teze bychom si ještě dodneška lebedili někde ve vodě, protože proč lozit někam na souš?

                    0 0
                  • -b-n-x-  

                    jojo. Mozna maji pamet jako slonove :-)

                    0 0
              • -b-n-x-  

                :-D :-D :-D

                Diky za zlepseni ranni nalady :-)

                0 0
        • -b-n-x-  

          To je dobry napad. Urcite by Onuce mohl prijit z nejakym novym ghetto resenim :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.