• Balik123

    Ahoj vsem bikerum a bikerkam, na sezonu stavim nova kola a volba padla jednoznacne na DT.

    Jen bych potreboval poradit jake naboje. Rozhoduji se mezi 370tkama (puvodne cerit / onyx) nebo 340tkama (zubatkovej system zadniho naboje). 240tka je na me moc draha.

    Rafky uz mam 4.2D draty supercomp a alu niple (o srustani s dratama vim :) )

    Ted otazka zda se vyplati priplatit si za 340tku kvuli funkci nebo ne?

    Jinak vazim s vybavou kolem tech 90 kg takze naboje jako jsou American Classic nebo a2z nepripadaji v uvahu.

    Kdyztak v historii jsem hledal ale o tomhle tam moc neni a nebo je to stary (kdyz jeste nebyly ty 370tky)

    Vsem moc dekuji

    Balik (Tomáš)

    Anketa: Které náboje vzit?

    0x
    0%
    3x
    100%
    0x
    0%
    0 0
    • Excel  

      Mám Cerity 06, nalítáno maj něco kolem 10t brody, sra..ky, zima nezima a zatím jsem na ně nešáh, vážím 80–88kg. Pořizuju nový ráfky a nechci je přeplétat tak jsem taky přemejšlel, navíc jsem chtěl center lock, ale nakonec půjdu do 370ek. Ty koupím komplet za 3 tyčky, 340ky už vyjdou na 7 tyček, což už je teda soda.

      0 0
    • mechanik  

      Teď opravdu nevím jestli ty nové 370 mají ořech s čelním ozubením, jestli né tak jedině 340 :-)

      0 0
      • Vilém  

        370 jsou nastupcem cerit/onyx a to vcetne klasickeho, nezubatkoveho, orechu. Proto taky rikam 340.

        0 0
      • mechanik  

        Jo tak to jsou původně Cerit,Onyx tak ty určitě „čelní ozubení“ nemají !!! 340 dozadu …dopředu cokoliv :-)

        0 0
        • Kubatec  

          Jsem pro 340, vozil jsem 240 a ořech s čelním ozubením byl nesmrtený. cca 20 tisic kilometrů a jen jednou jsem ho rozebral a vyčistil, ne pro nefunkčnost, ale zvědavost. Rozhodně 340.

          0 0
    • Extremist  

      Pokud te to nebude bolet, tak jdi urcite do 340, ale s 370 budes taky spokojen.

      0 0
    • Misiak  

      340 vzad. vpred je to jedno.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.