• fuck_off_football

    Mám se bát koupě tak starého karbonového kola? Údajně by mělo mít ještě původní pneu a ve 100% stavu. Nechci kolo na žádný hard-core, ale aby za chvílu nekleklo… Díky za názory

    0 0
    • Smazaný účet  

      Pokud má původní pneu, tak moc jeté to kolo nebude.

      0 0
    • Pumsc  

      Můj karbec v profilu má 6 let a vůbec mě to nevadí:-D,akorát byl nějak opravovanej u sedlové trubky,ale zatím se to ani nehne tak ok,koupil jsem to za 3 litry a něco tak nebylo co řešit,za 3 bych takhle tuhou hlínu asi nekoupil…

      0 0
      • fuck_off_football  

        mě jde o kolo Superior – Carbon Team Racing co je zde v bazaru, můžu se zeptat na názor?

        0 0
        • Pumsc  

          ten za 29 jo?Jestli je to fakt top jak píše tak by cena tak nějak odpovídala no,rám počítám bude tuhej dost ale asi dost nepohodlnej-sup si může o vývoji nechat zdát takže je to katalog z číny,když bude to kolo ok tak se to dá vzít jestli je to na závody nebo tak…

          0 0
        • Tomcat  

          Nebrat pokud se na to nemůžeš jet podívat a zaplatit v hotovosti.

          • registorval se jen pro zadani inzeratu
          • fotky sou katalogové
          • 1200km u zavodáku je i jedna vorsrá sezóna a životnost ano jemu toneprasklo to prdne až tobě :)

          Osobně podle okolností bych koupil , ale ty zatím vaříš z vody. j

          0 0
          • fuck_off_football  

            Kolo nechcu na závody. Pan psal, že ho bral jen jako tréninkové a že dělá jinný sport. Nebudu si ho nechávat poslat, ale jedu tam osobně.

            0 0
            • Tomcat  

              Únavě materiálu jsou tak tvý pohnutky víš co… Pokud ho chceš jen jako tréningově, tak si kup za 30 nový dural a uděláš líp.

              0 0
    • fuck_off_football  

      Plánuju na kole jezdit i po zadním, nebude s tím mít karbonový rám problém? Respektive s dopady?

      0 0
      • Pedro404  

        :D

        0 0
      • jIrI___  

        Po zadním na karbonu můžeš jen pár metrů, pak hrozí prasknutí kvůli přílišnému namáhání zadní stavby :)

        0 0
        • fuck_off_football  

          haha :D

          0 0
        • kubad  

          ale prd, naopak když to pošle na zadní ta už na něm musí jet dál, jinak při dopadu se to zlomí :D

          0 0
    • Joseph de Sax  

      topit se s tím dát bude…

      0 0
    • JakeF  

      Cena není úplně nízká, ale záleželo by od toho, v jakým je stavu.

      Vidím v něm 2 problémy: kola, ale to tě jako nezávodníka až tak trápit nemusí, i když časem by mohlo vadit, že nejspíš nejsou připravený na bezdušový řešení a druhej problém je vidle, protože starší R7 na tom funkčně nebyly kdovíjak. Jinak rámu jako takovýho bych se vůbec nebál, když praskne, tak se za 2–3 tisíce opraví a jezdí se dál. Pak bych se na turistický použití možná radši rovnou zbavoval těch K-Force klik a dal tam třeba XTčka.

      0 0
      • fuck_off_football  

        Proč se zbavit toho středu? Dá se na něj koupit třeba jeden samostatný talíř (za rozumnou cenu)?

        0 0
        • JakeF  

          Myslel jsem komplet klik… Jsou sice lehoučký, ale ne zrovna spolehlivý a dokud jsou v pohodě, tak by je třeba nějakej gramař koupil i za vyšší cenu, než maj nový XTčka.

          0 0
          • fuck_off_football  

            Dobře, pokud kolo koupím zkusím to nějak pořešit. Jen vůbec nwm jakou bych měl chtít částku- pokud by bylo vpohodě. Ta vidla snad nebude taková katastrofa, mohla by mít aspoň levnější údržbu než fox.. nebo né?

            0 0
    • DeeDee71  

      +1 za nick !!!

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce