• NOxFEAR

    Dobrý den prosím vás zvažuji koupi plášťů. Vím že témat je tu dost, ale nikde se mi moc nesešli všechny body na které hledám odpověď a chtěl bych to trochu jednoznačněji. Takhle… Mám HT 29, jezdím 80% asfalt zbytek lesní rozbitější cesty, štěrk, žádný drsný terén ani sjezdy na kořenech a podobně ( za mokra také nejezdím, max když mě to potká po cestě, ale to neovlivním :-D ) . Aktuálně mám nasazené IKON EXO TB 29×2.2 předek i zadek a musím říct že to absolutně nejede po asfaltu a hučí to jak lokomotiva ( nespokojenost ) :-D A proto hledám pláště převážně na svou jízdu a zajímá mě

    1. Jaké pláště: V hledáčku jsou CONTINENTAL Race King , Schwalbe Thunder Burt, Wtb Nano, ( Nechám si samozřejmě vymluvit, nebo poradit jiné )
    2. jakou šíři plášťů ( už 2.2 se mi zdají široké ( pomalé ) , měl jsem v plánu dát 2.0 nebo kompromis 2.1 ) a k tomuto se váže další otázka zda dát jinou šíři na předek a jinou na zadek nebo zanechat. To samé se týká plášťů zda dát dva stejné nebo také kombinovat
    3. Chtěl by jsem aby to byly bezduše ( mlíko ) Z důvodu náhlého defektu tak jednodušší oprava knotem
    4. Měl by asi něco i vydržet tzn. né úplně nejlevnější bez jakékoli ochrany

    Zkrátka by jsem zde chtěl poradit jaké nejlepší kombo objednat pro rychlou jízdu po zpevněném terénu aby jsem se mohl držet i spolujezdců na gravelech :-D

    A ještě takovou malou otázečku, jak foukat. Žiji v domnění že čím víc tím víc to valí :-D Aktuálně foukám před jízdou něco kolem 3.0 bar ( mám 92kg )

    Děkují za odpovědi a rady.

    0 0
    • enjoy  

      Přidal bych do výběru určitě Vittoria Mezcal

      Tady je mají za pusu(bral jsem je tu) https://www.tradeinn.com/…/137108601/p?…

      Jsou tichounké a jedou. Jen na sypkém povrchu nejsou úplně doma.

      1 0
    • mirorek2  
      1. potrénuj
      2. kup si gravel nebo silničku
      3. dnes se xc jezdí s i30 ráfkama a pláště 2.4 a borci na tom vyhrávají
      4. tlak 3 je nesmysl, rychleji to nejede, jen to víc drncá
      3 1
      • Kaire  

        kup si gravel nebo silničku

        Tohle je špatná rada. Dost záleží kde člověk jezdí a jaké má představy. Já třeba postupem času raději přestavěl HT tak, aby to bylo univerzální kolo , protože gravel mi v mé lokalitě nevyhovoval – až moc rozbité cesty.

        2 1
        • mirorek2  

          „pro rychlou jízdu po zpevněném terénu aby jsem se mohl držet i spolujezdců na gravelech“

          tím je asi řečeno vše

          2 0
          • Kaire  

            Já se snažím říct že gravel není ani zdaleka pro všechny. Řekl bych spíš že je to pro lidi kteří už vědí co chtějí a trochu na kole umí jezdit. Ale budíš.

            2 0
        • TK75  

          Ja furt nechápu proč se pri přestavbě mtb na kolo co jede po silnicích atd používá název „univerzální“

          Se tam da pevná,rohy, slicky a označí se to slavnostně za univerzal

          Cokoliv jede po silnici je adekvátně k tomu na hovno v terénu…žádná univerzalita se nekoná :))

          6 0
          • Kaire  

            Ženeš to do extrému. HT se 100mm, 2,25 lehčí gumy může mít lehce přes 10kg a může dobře posloužit.

            Bydlíš v Máchově kraji – tak ti to přeložím do tvého jazyka: Projedeš na lehounkém gravelu Mariánskou, nebo Mělnickou? Ano a možná i rychleji, ale budeš vyklepanej na kost. HT tě tam zpomalí minimálně a jako bonus budeš v komfortní zóně. Když budeš chtít předělat ten gravel tak aby byl pohodlný, už zase nepojede po silnici, resp. pojede stejně jako HT. Rozdíl je v tom že na HT tam sjedeš vše v lesích.

            Jak sem psal… vždy záleží kde člověk jezdí a hlavně co očekává.

            1 0
            • TK75  

              80 procent silnice chce jezdit

              No ten tvuj model ja moc rad nemam…na mtb s pneu na silnice, bez teleskopky a se strmou hlavou si zadny ejchuchu u nas v lese neuziju (jsem u Kosti) a na silnice jsou taky zabavnejsi kola…s beranama

              1 0
      • plzakj  

        “ dnes se xc jezdí …” on ale nejezdi xc. Jezdi 80% asfalt…

        1 0
    • Slavik  

      Zajeď se podívat na nějaké XC závody, jaké tam mají většinou jezdci obutí a podle toho si udělej obrázek.

      Kdokoliv sem napíše jakékoliv obutí, bude mu to ihned vyvráceno. :-)

      0 0
    • NOxFEAR  

      Tak to mi tady nikdo moc neporadil :-D

      0 0
    • Wojtkingson  

      1. Jezdím něco ala ty a osobně preferuju RaceKingy. Měl jsem i ThunderBurt, ale bylo tam celkem dost defektů a přišlo mi, že se poměrně rychle sjížděly. Teď mám na novým kole RocketRony a přijde, že hučím jak náklaďák (ale nevadí mi to).

      2 0
      • Kmoda  

        Mám na podobné ježdění také ThunderBurty a bez jediného defektu. Ale mám na nich teprve asi 1500 km…

        0 0
    • ceo  

      mezcal a terreno (p/z)

      0 0
      • NOxFEAR  

        A šířka ? Předek 2.2 zadek 2.1 třeba ? Nebo jinak. Díky

        0 0
        • mirorek2  

          ses upnul na to, že desetina objemu gumy ti pomůže, abys stíhal gravelu…

          je to hovadina, na XC kole bude širší guma rychlejší ale jen tam, kam patří, ne na asfaltu, tam bude celé xc kolo pomalejší než gravel

          jaké máš ráfky?

          jel jsem toto https://www.bike24.com/p2468201.html?…

          a bylo to fakt supe rychlé (na xc)

          2 0
          • NOxFEAR  

            Ráfky hliníkové DT Swiss M1700 TB ready

            0 0
            • mirorek2  

              takže máš 1800g trail ready kola i30 a chceš nasadit úzké gumy které přefoukáváš

              1 0
    • Sigina  

      Váhu máme stejnou. Dřiv jsem jezdil na HT ty WTB Nano 2.1 a letí to na asfaltu, ale měl jsem hodně defektů, často jsem je píchnul.

      Potom jsem přešel na kombinaci Ikon 2.25 ve předu Recon Race 2.25 v vzadu a taky jsem celkem

      často píchal toho Recon Race vzdau, teď jezdím všude Ikon 2.25 bez duše a defekt zatím žádný. Tlaky mám pod 2 atm.

      Ale hučí to…

      0 0
    • ZDRI  

      Pokud nejezdíš těžký terén ani bahno, krom těch už výše doporučených z vlastní zkušenosti vřele doporučuji toto: CST B-TRAIL 29×2,25 kevlar

      Lehké (cca 1/2 kila), rychlé, tiché, za rozumné peníze. Naživo je to celkem objemný a pohodlný balón, při rozumném tlakování u mě suplují i odpruženou vidlici (vozím pevnou, karbonovou).

      1 0
      • scalar  

        Ty je jezdíš jako bezduše?

        0 0
        • ZDRI  

          Nakonec ne, po nepříjemné zkušenosti kolegy s jinými bezdušáky vozím ultralite duše. Při mé váze a lehkém terénu/silnici stejně nejezdím nějaké ultranízké tlaky. Občas zapomenu dofouknout a jedu na hodně podhuštěném a zatím OK, bez jediného defektu. Je to nakonec stejně hlavně o osobních preferencích a stylu jízdy. Když podhustím, je to pohodlnější, ale zase pomalejší odezva (třeba při skákání děr nebo zvedání předního kola). Jako vždy, něco za něco…

          0 0
    • Charlie_R  

      Dej tam CONTINENTAL Race King 2,2(vozím už několik let). Není to široké. Nebo Schwalbe Thunder Burt. Rychlejší pláště nenajdeš, ty Conti budou líp držet v terénu.

      3 0
      • NOxFEAR  

        Ještě se zeptám. Koukám na ty Race King a je více druhů každý má nějaké jiné označení písmenem za názvem. Je v tom rozdíl ? Je určený nějaký čistě na pevné silnice a některý na terén ? Asi to bude nějaká směs předpokládám.

        0 0
        • Charlie_R  

          Ano, je to podle směsi a TPI. Nešetři a kup Black Chilli směs, vzadu vydrží v pohodě 5.000 km. Už nevím přesně které Maxxisy, jsem sjel na 2000 km. Jo, a taky počítej s tím, že na asfaltu plášť ojedeš daleko dřív než v terénu. Osobně bych koupil tyhle https://www.koloshop.cz/…kevlar/71431?…

          0 0
          • mais  

            Black Chilli jsem letos vyhazoval vzadu po cca 3 000 km dovolenkového režimu – asfalt, ostré šotoliny atd jí nedělaly úplně dobře. Nicméně na takové jezdění jí vezmu znovu (stejně jako na tuhle část sezony vozím racekingy od roku 2009)

            1 0
            • Charlie_R  

              Mě mrzí, že letos už nejsou k mání ty dušové. Měly jen 530g + tenké Pirelli duše, super váha. Teď už 660g. Ale aspoň už se konečně rozhoupu na bezduše :-)

              0 0
              • mais  

                Jo to nevím, letos jsem dojížděl loňskej :) respektive mám takovou lehkou dovolenkovou verzi předek cross king zadek race king, teď dojíždím vzadu cross king – na takové to drandění o dovolených (takové to výletní XC) mi ta kombinace funguje, na blbnutí po lese vozím WTB – ty conti jsem co chvíli píchnul – vozím duše, protože ty pláště několikrát ročně přezouvám a zbylí členové rodiny jsou na duších, tak je to jednodušší

                0 0
                • Charlie_R  

                  Já na Conti s duší tak dva defekty za rok, u nás všude pískovce, z boku jsem plášť nikdy neřízl, tak mi ty tenké šlupky vyhovovaly. Až to dojezdím, zkusím mlíko :-)

                  0 0
          • MlokCZ  

            Proč by měl na asfaltu plášť vydržet daleko méně než v terénu. Možná pokud se jezdí převážně terén s měkkým podkladem a opatrně, ale jinak určitě ne.

            Mnohokrát jsem měl na zadním kole totožný plášť na dvou svojich kolech, kde jedno z těch kol odjezdilo mnohem více asfaltu než druhé (na HTčku nebo celopevňáku jsem mnoho let jezdil RK/RK a TB/TB, na jednom z fullů jsem vozil také hodně dlouho vzadu RK i TB, vždy s něčím jiným vepředu). Vždy na HTčku/celopevňáku znatelně lepší životnost zadního pláště než na fullu.

            A letos mám úplně nejlepší srovnání. Dvě úplně totožná kola (komplet vše osazení včetně obou plášťů). Najeto mají ± stejně a jedno z nich má o hodně více asfaltu. Na obou nasazen dozadu Rock Razor na začátku roku nový kus (tedy totožné podmínky).

            A teď jsem se byl podívat a pečlivě srovnat jak je který jetý a rozdíl není moc velký. Na tom, který má znatelně více asfaltu je v mírně lepším stavu.

            1 0
            • Charlie_R  

              Tak ty to máš zmáklý. Třeba se mýlím :-) Já asfalt jen nutné přejezdy.

              0 0
              • MlokCZ  

                Já to právě beru zejména dle celopevňáku, kde jsem měl nájezd asfaltu opravdu velký (klidně to mohlo být 70% z celkového nájezdu) a opravdu s obrovským rozdílem oproti fullu (kde to bylo cílené přesně naopak, na co nejméně asfaltu jen nutné přejezdy). A tam (na celopevňáku) mi vydržely pláště (jak RK/RK, tak TB/TB) opravdu extrémně dlouho (a to zadní měním včas, tedy zejména u Schwalbe žádné dojíždění vzorku do mrtě a to na TB téměř žádný není a stejně na zadním jsem dával 4,5–5tis. km).

                Teď na ebiku mám ten rozdíl nájezdu asfaltu také dost velký mezi těmi dvěmi totožnými ebiky. Všechny jízdy do práce (dost asfaltu po cestě) + všechny vyjížďky při baheních lázních při vyhýbání se terénu (tedy zase převážně asfalt) mám na tom jednom a na tom druhém mám všechny vyjížďky, kdy bylo jeto co nejvíce terénu.

                2 0
                • Charlie_R  

                  Díky za rozbor. Neustále mě zde překvapuješ, jak vše sleduješ a pak publikuješ rozsáhlé a hodnotné příspěvky :-) Palec hore :-)

                  0 0
            • mais  

              Záleží kde je jakej asfalt – jsou asfalty, co „žerou“ gumy. další věc je, kolikrát zasmykuješ – na Race Kingzích jsem od roku 2009 vysledoval, že pokud musíš smykovat kolo a podaří se ti na středovém trojúhelníku srazit vodorovnou čelní hranu proti záběru, tak že ten plášť jde do kopru mnohem rychleji než, když se ti to nepovede.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak pokud někdo smykuje na asfaltu, tak je pak jasné, že to jde hodně rychle. Já na asfaltu nesmykuju nikdy, to se mi nestává ani při reflexivním ostrém zabrždění (ani se čtyřpístky + 200mm kotouče).

                Oproti tomu v terénu se sem tam stane (i když ne často a nedělám to cíleně). Pak se v terénu přidají povrchy typu některé šotoliny, šutry, kde když se to trochu více prasí, tak pláště trpí hodně.

                A pak velký zdroj opotřebení plášťů v terénu jsou mikroprokluzování v náročných technických výjezdech (což se na asfaltu neděje). Nemyslím tím, že by se rovnou úplně prohráblo (to pak většinou je v náročném terchnickém výjezdu rovnou konec), ale je to na hranici podhrabávání a to tak může být klidně dlouhý celý úsek.

                Je pravda, že aktuálně mi začaly pláště (tedy pouze zadní) trpět více i na asfaltu, jak to mám na ebiku. Tam pak když se jede v hodně prudkém úseku velký výkon (typu 750W+), tak už to má tendenci odírat vzorek i na tom asfaltu docela dost.

                V tomhle je ale zvýšená zátěž zadního pláště úplně stejně i ve výjezdech v terénu (více mikroprohrabávání a i častější větší prohrábnutí než u klasiky), takže se to stejně neprojevilo větším opotřebním při větším nájezdu asfaltu a pořád to je pro terén horší.

                U klasiky jsem míval ten rozdíl jen o něco větší. Tedy tam pláště ježděné o hodně více na asfaltu vydržely déle s větším rozdílem.

                0 0
    • skaj  

      S tlakem a sirkou zacni treba tady:

      https://www.renehersecycles.com/…-calculator/

      (vybral jsem nahodny clanek od nich, tam je toho mnohem vic na cteni)

      Ve zkratce, obecne neplati, ze vic nafoukane jedou hure nez mene, tlustsi jedou hure nez uzsi. Je tam cestou spousta „ale“, vzorek, kontrukce, aero odpor, rafek, povech atd. Podle toho co pises precenujes tlak a sirku, plus skoro urcite jezdis moc nafoukano.

      Jinak pokud chces jezdit s gravelistama, nasad gravelove plaste. A vyres posed a obleceni, protoze pokud jezdite rychle, udela aero vic nez vzorek a tlak na plastich co jsou v hledacku.

      1 0
    • filipes  

      Ultimátní rychlost na asfaltu je G-One Speed, lesní cesty jsou ok, v blátě jsou absolutně nepoužitelné. Mám 2.35 kvůli pohodní, s nízkým tlakem to překvapivě dobře funguje i v lehoučkém terénu – za sucha (mám to místo gravela). Pro MTB ale to ale extrém, musíš si zvážit, kam si chceš nastavit kompromis. Přední budu měnit za Thunder Burt pro malinko větší univerzálnost.

      0 0
    • NOxFEAR  

      Už se asi rozhoduji jen mezi Vittoria Mezcal a Continental Race King. Oboje v šíři 2.25

      0 0
      • bluerider  

        Taky jezdím na Ikonech, ale teď jsem dal dozadu Aspen 2.1 a na asfaltu to hodně pomohlo.

        0 0
      • az8  

        Podľa mňa ani s jednym nespravíš chybu. Jazdím oba pláště na zadnom kolese (na predok dávam trochu agresívnejší Conti CrossKing) v šírke 2.2. Jazdím zatiaľ ešte s dusšami, ale tlaky rozhodne nižšie než ty. Conti Black Chilli a u Vittorie G2.0 sú dobre zmesi. Co sa týka rýchlosti, tak plaste ma teda rozhodne moc neobmedzujú :-)

        0 0
    • TK75  

      Hele ohledne ty sirky…je dobrý naopak proti kamosum využít ze ty můžeš mít objem.Jestliže na zadní kolo das něco jako Renegade 2.35 a předek Fast Trak,tak čistě po silnici se nějakou dobu udrzis ale stačí odbočit na jakoukoliv stezku atd a tam se to otočí jak je povrch horší…ale ne s trema barmanama

      Záleží teda jak moc jedete po silnici

      0 0
    • tomasz70  

      Ty Mezcal můžeš na obě a myslím že mají i menší šíře, třeba 2,1a pojede to. Na suchu paráda. Pokud bys chtěl jistější předek tak ve stejné šíří Barzo dopředu. Jinak Ten Thunder burt taky jede velmi dobře jen asi jen na mléku kvůli tenkým stěnam aby se předešlo defektum.

      0 0
    • blackboy007  

      Continental Cross King kevlar 29×2.20 nebo 2,30

      Continental Cross King ProTection kevlar 29×2.20 nebo 2,30

      0 0
    • scota  

      Pirelli Cinturato Gravel M 50×622. Tlaky bych odhadoval cca 1.8 v předu a 1.9 Baru vzadu.

      1 0
    • kalimer0  

      Řeším něco podobného. Rozhodování mezi RK a TB. A protože teď jezdím na jiném kole na zadním RK a zatím 3000km bez problémů, zvolím RK. Bezduše.

      1 0
    • kapo22  

      A co varianta racing ralph + racing ray oboje 2,25?

      1 0
    • TommyP3  

      Za mě Schwalbe Hurricane pokud asfalt a pevný povrch, jinak na zimu chci zkusit supermoto, ale ty se blbě shání. G One taky dobrý ale rychle se sjedou.

      0 0
    • vlk  

      tak se zeptám v tomto vlákně, doteď jsem měl 2.2 Arden Race 3c tr exo vepředu a 2.2 Ikon 3c tr exi vzadu. Předek docela spokojenost(ale moc jsem toho na 29 nevyzkoušel), ale zadek se mi zdá, že má velký valivý odpor. Tak bych chtěl Ikona vyměnit. Určitě už dozadu v případě Maxxisů půjdu jen do dvousměsi-ta 3c se hrozně rychle sjíždí. No ale teď co, aby to jelo na silnici v terénu dobře brzdilo a nějakým bahnem také projelo.

      • Maxxis Rekona někteří vychvalují jiní zatracuji
      • Maxxis Forekaster moc lidí nezkoušelo a když tak většinou vepředu, vzadu moc zkušeností nikdo nenapsal
      • Maxis Aspen-to už je na mě moc nízký vzorek, to se musí při brždění v terénu hned utrhnout.
      • Schwalbe Rocket rona jsem měl na 27,5 kolech a přijde mi, že na mokrých kořenech hrozně ustřeluje doboku.
      • Continental xking jsme měl, ale ten mi přijde spíše na předek.
      • Zkoušel jste někdo mountain king III vzadu?

      Co byste dozadu do dvojice k Ardenu race vepředu doporučili.

      Děkuji

      0 1
      • scota  

        Za mne Mountain King III. Jejich výhoda je že se i velmi dobře čistí. Forekaster je backcountry plášť a na silnici bych si ho nedoporučoval. Rekon je podle mne super plášť na léto protože velmi dobře jede, ale bahno není jeho parketa. Všechny tyto pláště jsem osobně jezdil na 29".

        0 0
      • grafik  

        Vittoria Barzo, Mezcal, velmi pomalu se sjiždí, absolutně tiché, v terénu něco zvládnou, odolné. Mezcal je velmi rychlý plášť, ale vzorek spíš na pevnější podklad. Vozím kombinaci Barzo předek / Mezcal vzadu. Bezduše samozřejmě. Po asfaltu docela letím bez většího pocitu odporu, klidně i 30 km/h, pokud bych dal 36 zubů možná bych dokázal udržet i cca +32 km/h …

        0 1
        • J1RKA  

          30 jsem jezdil s 32t prevodnikem na druhým nejmenším 12z

          0 0
    • NOxFEAR  

      Rád bych řekl své poznatky pro budoucí čtenáře co se budou pídit po rychlých pláštích. Koupil jsem nakonec zde vyzdvihovany Continental Race King, vzal jsem za 600,– verze Pure grip/shield wall a jezdím na duši ( jezdil jsem IKONy bezduše, ale už se mi o to nechtělo starat a furt to foukat ) takže RK předek i zadek = letí to jak raketa, neslyším vůbec hučení, ale po pár km člověk zjistí že jak sjede na jemnější kameny nebo písek, tak se cítí nejistý, je v křeči a jen sleduje co bude dělat přední kolo. Zkrátka není to ideální. Pokud má někdo HT a jezdí jen do práce po cyklostezce tak super volba! Jinak jsem dokoupil jeden plášť na víc a aktuálně ve předu Continental CrossKing a v zadu Race King a jsem nad míru spokojen ! Až tyhle pláště odejdou nebo najdu dobrej kauf , tak jako další by jsem chtěl vyzkoušet značku Vittoria. Konkrétně předek Barzo zadek Mezcal a porovnám si to s těma Continentalama co se týče Rychlosti, hlučnosti, výdrže a jak si to poradí s různými povrchy. Tímto díky všem za rady a chci jen dalším lidem říct že asi neexistuje univerzální rada pro každého když tu někdo napíše continental nejlepší, vittoria nejlepší, pirelli nejlepší, zkrátka každý by toho měl vyzkoušet víc a najít si ten svůj balanc dle toho co od toho očekává, co jezdí, na čem jezdí a jaké má zkušenosti :-)

      1 1
      • TK75  

        Spešl je nejlepsi )

        0 1
        • NOxFEAR  

          Nejezdil jsem, ani jsem neviděl ve svém okolí, nicméně jsem videl v nějakých videích, tak jsem koukal že se dává pokud se nepletu Renegade předek/Fast trak zadek ? Možná taky časem vyzkouším.

          0 0
      • enjoy  

        Jezdil jsem Crossking(verze Black Chilli taky) předek i zadek. Neměl jsem vítek, ale trošku to hučelo. Jako opravdový univerzál ale velmi dobrý.

        Pak jsem jezdil Barzo / Barzo.

        A teď jezdím Barzo / Mezcal. – Tato kombinace vyhovuje na naprostou většinu povrchů, kromě měkčího povrchu do kopce, tam to samozřejmě nemá ten správný záběr.

        Čemu bych se určitě vyhnul, je Mezcal na předku, to je pocitově totéž, jako ten Raceking vepředu.

        1 1
        • NOxFEAR  

          Díky za poznatek, určitě pak vyzkouším Barzo předek Mezcal zadek

          0 0
          • GdH  

            S Mezcalem 2.25" na předním jsem už najel přes 2000 km, momentálně ho mám na svém XC HT i vzadu a jsem spokojen, přestože jsem měl před tím na předku výrazně agresivnější (i když po 8500 km už hodně sjetý) Bontrager SE4 2.4" a vzadu Racing Ralph 2.35". Nejprve jsem se v zatáčkách trochu bál, ale postupně jsem si zvykl a nemám pocit, že by mě grip příliš limitoval. Přijde mi, že na asfaltu Mezcal po nějakém tom ojetí drží lépe, než nový. Nicméně to zrychlení po výměně SE4 za Mezcal bylo daleko větší, než jsem čekal, přičemž rozdíl hmotnosti byl sotva 100g, což mě nakonec přimělo ho na tom předku nechat a pořídit ještě jeden, ačkoli jsem s ním původně počítal jen na zadní. Jezdím 100+ km s fůrou asfaltu, tak se mi ten rychlejší vzorek vyplatí. Jinak na tom jezdím v podstatě všechno, lesy plné kořenů a kamenité polňačky, či štěrk to na nižších tlacích také žehlí velmi dobře a s držením stopy problémy nemívám. Horší to je samozřejmě na tlacích vyšších, kdy to zas jede lépe na kvalitním asfaltu.

            Rozhodně mám kombinaci Mezcal/Mezcal raději, než Ray/Ralph (SS), je pohodlnější a boční figury se v zatáčkách nežvýkají. Také mě překvapilo, že Mezcal 2.25" se po několika stovkách km dostal na i30 ráfku objemem na úroveň Ralpha 2.35" a vlastně i SE4 2,4", přes boky má přes 59 mm.

            2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.