Kotoučová zapletená kola na silnici/gravel

50 nepřečtených
  • MiroHo

    Ahoj,mám silnici(gravel/en­drurance…nazý­vejte si to jak chcete) s továrníma zápletama na kotouče,které váží 2300g a rád bych je vyměnil za něco lehčího,ale zase né moc drahého.Je to levná silnice,kterou používám na dojíždění do práce a když je v lese hodně mokro a nechce se mi zasírat bajk. Jezdím hlavně silnice,rozbité lesní cesty,polňačky…ur­čitě ne žádné velké terény,na to mám bajka.Vozím max. 32mm pláště s duší.Vážím 75kg.

    Požadavky:

    pevné osy

    cena do 5000,–

    váha ideálně kolem 1800g

    Předem díky všem za tipy.

    0 0
    • nitraq  

      1900 gramů za 3600.

      https://www.kupkolo.cz/…2mm_z103539/

      0 0
    • ripal  

      Ahoj,

      Pripojuji se k dotazu mam gravela a chtel by si poridit druhy set kol, na kterem bych mel uzsi plaste tak do 30c-32c. Cena by mela byt tak do 10tis.

      0 0
    • TK75  

      Taky jsem pořizoval na záplety.cz kola na gravel a vše OK.Poraděj ti a nabídnou varianty, co si vybereš pošlou na dobírku.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Porozhlížím se po nějakých lepších lowend kolech na koutouče, užití nenáročný gravel ( cyklostezky, šotoliny, polní cesty, hardcoru se vyhýbám ), cenově do 10 tisíc. Moje varianty:

      1. Mavic Aksium elite UST 2019
      2. DT swiss PR 1600 db 23
      3. Pancho wheels spirit 35

      Požadavkem jsou spolehlivé náby a aby pocitově nebyly „gumové“. Na ty PW jsou víceméně dobré ohlasy, jsou nějaké zkušenosti se zmíněnými DéTéčky a těmi Aksii?

      0 0
      • JFtryall  

        DT XR331 28 der, Bitex straightpull naboje, 2–1.8 draty zadek, predek klidne Aero a mosaz niple. Dobry, univerzalni, tuzsi nez Mavic a dobre pojedou i v kopcich.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ty bitex pouziva i pancho wheels ne? Takze jsou spolehlive?

          0 0
          • JFtryall  

            Spolehlivy jsou, pouziva to hodne stavitelu. Za tu cenu v pohode. Nebo na zadek DT350 a porad by to melo snad vyjit.

            0 0
          • Cavendish  

            Bitex je v pohodě. Jen bych vyměnil ráfky XR331 za X391. Budou odolnější a tužší. Za ušetřené peníze bych nahradil dráty 2–1.8–2 lehčími CN Spoke424. Váhově to vyjde stejně, cenově taky, ale bude to odolnější o tužší.

            0 0
            • JFtryall  

              Nebo…i kdyz 440g rafek je na sotolinu uz skoro skoda. Ty draty mas vyzkousene? To je jako ty tezsi Aero Comp draty od DT?

              0 0
              • Cavendish  

                Záleží kolik váží. Jestli má do 80Kg, tak by to při 28 drátech ještě šlo. Jde mě o to, aby to neměl pořád povolený a měkký. Cn Spoke 424 je levná varianta k DT Aerolite nebo Sapim CX-Ray. Váží 4,3g a na webu 1×12.cz stojí 28Kč kus.

                Používají se velmi často a není s nimi problém. Sám je mám na silnici a nevím o nich. Na druhém setu mám Cn Spoke 494 a taky bez problémů.

                0 0
                • JFtryall  

                  Jasny, tak to je fajn. Ja mam na DT kolech prave kombinaci Aero Comp zadek a Aerolite predek, 24 dratu a straightpull. A prave ty Aero Comp jsou i mirne tezsi, nez kulate 2–1,8. Tuhost bude myslim dost srovnatelna. Na predek bych stopro dal ploche a lehke.

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Při ceně CN Spoke 424 bych jich dal 28kusů 2×křížené dopředu i dozadu a bude to pevný a lehký.

                    Jinak AeroComp jsou super. Hodně pevné, trochu těžší a dražší než Competition, ale stojí za to.

                    0 0
          • Cavendish  

            Rychlé počty.

            Náboje Bitex BX106F a BX106R Centerlock – 3300Kč 385g

            Ráfky DT Swiss XR331 – 2800Kč 28děr 760g

            Podložky + niple – v čeně ráfků 95g

            Dráty Cn Spoke Aero 424 – 1900Kč 310g

            Práce – 1000Kč?

            Celkem 9000Kč s váhou cca 1550g.

            0 0
            • TK75  

              Tak to je pěkná cena.

              0 0
              • Cavendish  

                Cena je dána faktem, že jsou teď ráfky ve slevě. Jinak by to bylo o cca 1200Kč horší. Kdyby se to zaplaetlo na X392, cena by spadla tak na 8500Kč, ale váha už by bylo kolem 1670g.

                0 0
            • kubasek  

              čau, to je modelová situace nebo to jsi schopen i sestavit a prodat?

              0 0
              • Cavendish  

                Je to modelová situace, kterou jsem schopen zrealizovat :D Cenu stavby tu máš černé na bílém. Jen bych musel ověřit cenu nábojů, ale myslím že je správně.

                0 0
            • roupik  

              není DT XR331 ráfek na 29 MTB?

              0 0
              • Cavendish  

                Ano. spadá do kategorie MTB 29" XC. Ale je normálně použitelný, protože je to 622×20 :) Prostě klasickej ,,silniční" ráfek.

                0 0
      • Smazaný účet  

        Jeste mne zaujaly tyto:

        https://www.bikepart.cz/…els-cl-1560g

        Akoratni profil rafku, 28 dratu, prijemna hmotnost vuci parametrum. Ono muj gravel (na cx ramu) ma bliz a i ho tak ladim bliz k silnicce, nez k MTB, proto tam moc nechci cpat bikove komponenty :)

        0 0
        • Cavendish  

          Za mě dobrý, teda až na ty hliníkové niple.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Vsechna kola, co jsem kdy mel, mely hlinikove a nemel jsem nikdy problem. Fulcrum, DT swiss, Reynolds.

            Jeste by mne zajimalo, jake jsou projevem ta nova DT PR1600, Mel jsem R24 disc a prisly mi lehce gumove.

            0 0
            • Cavendish  

              Od 24 drátů bych žádnou extra tuhost nečekal. Navíc je to na tak málo drátů a Alu niple docela těžké. Podle mě na nich není nic zajímavého.

              0 0
              • roupik  

                co bys zapletl pro 98kg tlusťocha který jezdí silnici, kotouče, 28mm pláště, aby to mělo ještě rozumnou hmotnost s důrazem na tuhost…cena dejme tomu do 10k?

                0 0
            • well  

              PR 1600 jsou silniční ne? Pak mají ER 1600 pro použití na horší cesty a pro Gravely řadu CR 1600 a GR 1600.

              Já jezdím CR1600 a jsou to fajn kola. 24 drátu bohatě stačí.

              0 0
    • Lubka6  

      Zdarec. Koukám po kolech na gravela, protože to, co dává Specialized na základní karbon, je trochu tezitko.

      Dt 1800

      Nebo Dt 1600

      Vyplatí se připlatit?

      0 0
      • Cavendish  

        Kromě toho že jsou 1600 lehčí, tam používají vyšší radu nábojů. Tady by ten příplatek smysl měl.

        Jinak za 10k jsme postavili gravel kola pod 1500g. Jen to nemělo DT náboje

        0 0
        • Lubka6  

          Z čeho byly ty kola poskládány? Mám cca 85 kg

          0 0
          • Cavendish  

            Bitex náboje. Stejně jako mají kola Pancho. Ráfky DT XR331 plus jejich ALU niple a podložky. Dráty CN Spoke 424. Jen majitel měl 75kg, tak jsme dali 28 drátů. Tady by se dalo 32 a 3× křížené.

            0 0
      • jIrI___  

        Nedávno jsem řešil podobné dilema. Jen jsem teda váhal mezi C 1800 a CR 1600 . Nakonec jsem vzal CR 1600 kvůli lepším nábojům, hlavně mě lákal zadní s rohatkou. Definitivně rozhodnuto bylo ve chvíli, kdy se mi podařilo najít v Německu výprodejový model CR 1600 Dicut (který je o něco lehčí než Spline) za cenu pár korun přes 10000 Kč :)

        0 0
    • Smazaný účet  

      měl jsem podobné dilema, místo těch 1600 jsem vzal od bikepart.cz kola panchowheels craze disc, ráfek s podobnými parametry, náby dt 350, výplet 28 drátů, cena o litr levnější a hmotnost 1580g. Absolutní spokojenost.

      0 0
    • vt  

      Nemate nekdo zkusenosti s redukci zadniho naboje na QR u silnicnich 11 speed zapletu C 1800 SPLINE ? Mel by to tedy byt naboj DT 370.

      Je tohle spravna redukce? DT Swiss 240/350 koncovky zadního náboje 135/QR

      0 0
      • milan.v  

        Dle mého tam bez problémů půjde, raději ať ale potvrdí vlastníci těch kol…

        0 0
        • vt  

          Pan Utinek z Bottica mi promptne odpovedel, tak doufam, ze ty co mi radi budou ty spravne ;-) Je to magie.

          Dobrý den,

          Ne ty nejsou správné, vy potřebujete koncovky, aby prvá byla pro silniční 141sp kazetu!

          Naše číslo koncovek je :

          Levá 118520 – 470 Kč.

          Pravá 118556/2 – 470 Kč. ( 11sp Road )

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.