Dnes jsem se díval na web RACE BIKE A Z JEJICH NABÍDKY ZMIZEL RÁM crx. JE PRAVDA, ŽE BYLA UKONČENA VÝROBA TOHOTO RÁMU?? DÍKY
Dnes jsem se díval na web RACE BIKE A Z JEJICH NABÍDKY ZMIZEL RÁM crx. JE PRAVDA, ŽE BYLA UKONČENA VÝROBA TOHOTO RÁMU?? DÍKY
myslím, že ano.
tak to je hooodně smutny… nejlepší rámy co jsem kdy měl…
Ano bohužel od RB prakticky zmizely všechny frézovaný prvky jestli je to kvůli zlevnění výroby nebo jen marketing to asi nezjistíme :O(
Nebo plynulý přechod na vaření v Taiwanu :-))
Osobně si myslím, že jejích výrobky chtějí zpřístupnit i ,,chudším" cyklistům. Proto musí omezit drahé prvky.
Osobne si myslim, ze by to mohlo mit dopad na kvalitu a to by byla skoda, ale opravdu si to jen myslim.:)
Kvalita bude určitě pořád vysoká, ale prostě odpadnou vychytávky.
Pokud si prohlídnu nabídku kol na trhu, tak všechny kola jsou prostě stejný a je to takový – nijaký. RB poskytovalo něco nového, ale toho se zbavilo. Takže všichni jezdíme na stejných kolech, jen s jinou nálepkou.
Zkrátka se museli rozhodnout, jestli prodávat kus po kusu drahé originální rámy nebo chrlit rámy jednoduché s jistotou prodeje. Sice mě to mrzí, ale merozhodl bych se jinak.
Další pod kudlu teď musí Monster HT.
Firma se musí rozrůstat, proto tenhle krok:)
Jeden full ve třech variacích, jeden pevňák, jedna silnice – to mi úplně jako růst nepřijde, alespoň co se výroby týče. (:
Nepleť si pojmy s dojmy. Firma a produkty je krapet něco jinýho.
Nepletu, poukazuji na to, ale jedno s druhým úzce souvisí. Bez produktů asi firma moc neporoste, že? Když už chceš být přesný, tak nemluv o růstu firmy. (:
Ale pokud firma nebude růst, nemůže rozvíjet výrobky. Je to začarovaný kruh. Jejich první boom efekt se dostavil s cnc prvky, teď zkusí masovou výrobu – rozrůst se a pak třeba zase zkusí něco nového.
ale to pak tu masovou vyrobu musi zalozit bud na cene nebo cerpat z toho ze je na ramu napsatne RB :D protoze obyc ramy ktere se nelisi od Ciny vubec nicim a budou 2× tak drahe podle me u cloveka co bude uvazovat o koupi hlavou a ne srdcem nemuzou obstat ;)
nelisi nicim? Tuhosti, kvalitou zpracovani…
mimo jine RB si nejaky jmeno udelalo a ramy sli cenou dolu i pro lidi co si je nemohli dovolit…
a cena? – jak je napsano dole na stranky, tak firma cerpa z Evropskych fondu
tuhost na ukor vahy samozrejme ;-) muj ram co mam tedka za 2500,– :D ma kolem 2kg ( v 22") a tuhy bude taky dost :)
muj nazor a zkusenost je takova ze u bika poznas spiš 1kg vahy na ramu dolu nez navyseni tuhosti o treba rekneme 30% :)
Nepodceňuj tuhost. Schválně někdy koukni na reakce lidí přesedlajivších na karbon :-).
Oni hlavně čerpají z toho, že je napsané RB + uděláno v ČR + ručně + kvalitně. To je jejich hlavní tahoun odbytu:)
Jde o to, že se chtějí svým designem zalíbit větším masám. CNC prvky nemusí vyhovat tolik lidem, proto je odstranili a uvidí, jestli poptávka po rámech stoupne. Pokud ne. Vrátí je do výroby a přidají další zajímavosti. Podle mě je tohle krok dobrým směrem.
to sou kecy. imho nemaji love, proto rychle zlevnili stary ramy, aby se prodaly a ted jeste dali do frcu cnc masiny, tudiz logicky ustup od obrabenych ramu :-)).
sup sem s dalsima teoriema :-D
:D:D:D Taky názor :D
A ručně jsou dělané proto, že nemají prachy na pořízení svařovacích robotů :)
tak najali drazsi cesskou silu…
kruci nabrat Vietnamce tak to je levnejsi
Nebo jim prostě jde o to, že si zakládají na ruční výrobě
…u které je mnohem větší pravděpodobnost vyrobení zmetku. Mají to kluci prostě promyšlené :-D
Nechci tu bojovat za RB, ale vyrobení zmetku myslíš jako že to bude celý křivý? Kolik jsi těch zmetků už viděl? Mám takový pocit, že tě hrozně štve, že tvůj předraženej Trek chrlí po tisících někde v pralese a tak se navážíš do poctivé ruční práce. Raději koupím rám, u kterého zaplatím nejvíce tu ruční práci, než plnit kapsu manažerům :0)
Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)
Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)
Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)
Jo, vypadá to že máš pravdu :0)
A hned třikrát, ať je to potvrzeno :). JSt začal s pofiderní teorií a já v ní jen pokračoval. Samozřejmě jsem to psal trochu s nadsázkou.
S tim Trekem jsi u jIrIho kapku vedle :-D.
No, že Treky vyrábí buhvíkdo buhvíkde v pralese a přesto se najde dost kavek, který si ho za ty prachy koupí – co na tom je vedle? :-)
To, že jIrI neni zrovna zastáncem značky a je mu právě jedno, bůhvíkdo to bůhvíkde dělá, šel jen po výhodný nabídce, stejně jako já. Mně je taky jedno, jestli to dělá Trek, Giant, Scott, Cannondale, Merida atd. Jde o to, jak to jede a vydrží a za kolik se to dá sehnat. Trek je pro mě dobrej v obou ohledech :-).
no moc jedno Ti to podle me nebude, protoze tu za nej vzdycky bojujes :-))
Protože je super :-).
Tak to je asi každýmu jedno, jestli je to Trek, Giant, Scott nebo Merida, když to padá z jednoho pásu ve stejný fabrice :-)
Říct, že Trek a Scott padaj ze stejnýho pásu je hodně diletantský, vzhledem k tomu, že obě firmy vsází naprosto na jinou strategii.
Můžeš to trochu konkretizovat s tou strategií? Fakt mě to zajímá.
Já jo. Z pásu spadnou dva rámy. Strategie Treku spočívá v tom, že na něj nalepí nálepku Trek, kdežto strategií Scottu je lípnout tam nálepku Scott.
Trek je značka, která dělá rámy s co nejvyšší tuhostí a potažmo i životností, což se ale odráží ve vyšší váze.
Scott obětuje hodně pro výslednou váhu rámu a i celýho kola, takže srovnatelná úroveň rámu bude vážit zhruba tak o 300 až 400g míň.
Ve výsledku ale podle mě udělá obojí zhruba stejnej vliv na vlastnosti kola.
než tu uděláš takovýhle závěr prosím ty kola si někde půjč a proje´d se na nich možná se budeš divit ale ty nejlehčí rámy vůbec na tuhosti neztrácej nebo přinejmenším ne tolik abys to poznal ;o]
Ale budou dražší proti rámu se stejnou tuhostí a vyšší váhou. A pokud budou drahý stejně, tak s nejvyšší pravděpodobností budou míň odolný a stálý.
Dražší ? prosímtě podívej se do katalogu za kolik jsou samotný rámy treku ;o] jestli tam je rozdíl tak max pár tisíc…
Vážně? Tak to asi začnu šetřit na Flashe :-). Ne, vždycky je to něco za něco. Dneska už nikdo neni technologicky tolik napřed, aby za stejný peníze nabídnul stejně tuhej, o tolik lehčí rám, co vydrží stejně dlouho a bude stejně odolnej.
A na tohle jsi přišel kde ? každej jde trochu jinou cestou a od toho se i odvíjej různý odchylky opravdu ti doporučím pokud znáš někoho kdo má některý z těhle top modelů svez se na nich a uvidíš že to jsou úžasný kola a že nepoznáš rozdíl v tuhosti zda je to trek scott nebo cannondale pak třeba přehodnotíš svůj postoj…
A očekáváš, že topmodel od Cannondale nebo od Scottu bude znatelně rychlejší, než topmodel od Treku? Já teda ne. Očekávám právě to, že každej šel svou cestou, ale nakonec ve výsledným součtu vlastností na tom budou velmi podobně.
víš jak to je když stavíš rychlou, lehkou závodní raketu snažíš se ušetřit váhu na každym dílu a pokud máš na rámu 400g navíc někde je chyba nezdá se ti ? :O) Ale ne každýmu de o váhu proti treku nic nemám jen mi připadá že začíná maličko zaspávat dobu…
na to, že byl průkopník karbonu v době kdy jiný značky přecházely i crmo na Al je to smutný. Ale je fakt že váhy jejich MTB rámů al i carbonů jsou dost velký
Tak pro ty pomaleji chápavější doporučím vygůglit heslo hyperbola (myšleno ta literární).
Přesně tak. Fakt nejsem takový znalec, abych se zavřenýma očima poznal při jízdě rozdíl mezi Authorem, Pellsem, Trekem a Cannonem. Tudíž mi je naprosto fuk, co má na sobě rám za nápis. Poměr cena/výkon je rozhodující. Kdybych toho Treka měl kupovat za ofiko cenu, tak o něj při výběru nezavadím ani koutkem oka a jezdím teď na rámu od Kellyse, Pellsu, 4Ever a podobných lepičů nálepek, jak se jim tu na B-F říká (beztak je i ten Trek lepič, ale jen s promakanějším marketingem).
Rozdíl mezi jmenovanými a canonem poznáš lehce, stačí, když na chvíli pustíš řídítka a v příkopu si ten rozdíl uvědomíš.
to je zase žvást…
Dáme si soutěž v jízdě bez držení?
…jestli pojedete na válcích – tak to, prosím, točte.
Jak se ti jezdí s Lefty bez držení? Dří kolo směr stejně jako s klasickou vidlicí?
Kdyz se spravne naklonis, tak jo :)
drží proč by nemělo ? lefty je tužší než klasický vidlice a ještě máš v podstatě vepředu pevnou osu…
Na lefty jsem nikdy nejel, tak se ptám :-)
a co tedy ta soutěž v jízdě bez držení rozumbrado :-)
na to musi nejdriv trochu postelovat hlavko:-)
to mi rekni, co udelat s hlavou, aby se snadnej jelo bez drza :-))
vyndat z ní lefty a dát tam normální vidlici
pres redukci :-))
Ridelight nebo Fuel EX, to je jedno… Au, to zabolelo :-).
hehe to je hrozný srovnání…
Mě ten systém zadního odpružení u Ridelightu připadá úplně stejný jako u Rushe :)
člověče oboje jsou jednočepy stejně jako 20% dalších kol co se na světě vyráběj ;o]
No a o tom to je. Proč bych si měl kure*sky hodně připlácet za Cdale, když stejnou funkci dostanu u Pellsu několikanásobně levněji? Věřím tomu, že obě kola mě těch pár roků odvozí úplně stejně. Pells má horší jméno, horší zpracování, ale tím to končí. Horší zpracování by mohlo být pro někoho nepřekonatelná překážka (stejně tak ten nápis na rámu), ale tohle já neřeším, protože při jízde křivý nevybroušený svar u hlavovky fakt nepoznám.
Ale buďme rádi, že každý uvažuje jinak, protože pak bysme se neměli na vyjížďkách čím kochat a potkávat pořád stejné bajky by byla trochu nuda :)
U pellsu bych to nenazýval zpracováním to jejich zablití na rámech a odlupující se lak atd mno prostě fuj :O( co se jednočepu týče nejsem schopnej to zhodnotit ale určitě i tam budou rozdíly to už je ale spíš na lidi typu mlok fousek atd…
Už jsem to tu psal několikrát, ale s lakem jsem na Pellsu neměl žádný problém (vyjímka potvrzující pravidlo?). Za to Trek se loupe jako Švédka na Kostarice. Vůbec celkově mi příjde ten Trek hůř zpracovaný než Pells, ale může to být jen subjektivní dojem. A taky má jednu obrovskou nevýhodu. Když se mě méně znalí lidi zeptají, co mám za kolo, a já jim odpovím, že treka, tak jen ohrnou nos. Si sakra nemohli zvolit jiný název :-D
„Švédka na Kostarice“ :-D
jj. to se mi taky zalibilo :-))
toho Pellse tady z BF zlomil Bumerangista – normálním hodně slušným ježděním, žádný skoky, dropy…
to mělo být výše o dva, ale tohle řazení na konci :/
Ale kuš :0)
Myslim ze se urcite dalo delat drahe maloseriove ramy + levnejsi masovou produkci. Ale asi neni zajem
tak nejak. mohli to nechať v katalógu a variť aspoň na zakázku.
je to škoda, bez tých frézovaných detailov to dizajnovo budú len ďalšie eurokola.
tak nejak. mohli to nechať v katalógu a variť aspoň na zakázku.
je to škoda, bez tých frézovaných detailov to dizajnovo budú len ďalšie eurokola.
Tak tak k RB to frézování prostě patřilo bohužel :O(
To ano, ale spousta frézovaných prvků zůstala. Patky, kolem čepu a zadní vidlice je to taky frézovaný, uchycení tlumiče do zadních vzpěr také. Osobně zjednodušení vítám, Monster-jeřáb se mi nelíbil. Boxter a Dragster byly jiné kafe, ale jinak ústup od přemíry frézovaných prvků vítám.
To by bylo velice vtipné :-D.
No snad tam ještě budu mít „českou“ nálepku :0)
Jako strojař to vidím jako zlevnění výroby.
Je to zlevnění výroby. Mluvil jsem o tom s Petrem Heiníkem. Říkal, že se frézování spoustě lidem líbí, ale nikdo za něj nechce dát ani korunu navíc :-(
já už teorií od lidí, co o tom mluvili s Petrem Heiníkem slyšel víc :-)))
ale tuhle ne
No tak vidíš, co si dokážu vymyslet :-)
Ale asi málo nasloucháš, páč jsem to v jiném vlákně o RB už jednou psal.
Důležitý je, že jedny krásný kola se bohužel přestaly vyrábět, ale místo nich se vyrábí jiná kola, která jsou taky krásná, jenže trochu jinak.
svatá pravda, frézování se mi moc líbilo, když vylezli s IQčkem, tak jsem byl zklamaný, ale přišel jsem mu na chuť a teď se mi moc líbí.
Tuhle rikal od zacatku ;-)
viz ty prodeje co jsem zminil.
Otázkou teď ale je, jestli spousta lidí dá peníze za rám bez frézování, který stojí stejné peníze jako kdysi Monster s frézováním. Konkrétně rám IQ6 je za cca 24 tis. a pokud si pamatuji, tak podobné peníze stál Monster před jeho výprodejem.
otázka je s jakým tlumičem, musíš vrát že ceny vstupů jdou nahoru, takže teoretické zvýšení ceny je tak nějak omluvitelné
Máš pravdu. Nahlížel jsem na to spíše pohledem zákazníka, který jde po ceně (a že dnes jich je většina) a toho zlevnění výroby v. pořád stejné ceny může zarazit. Je celkem možné, že dneska by Monster stál třicítku.
Podle ofic. vyjádření může za růst ceny samotného rámu IQ6 zdražení tlumiče mod. 2011 a kurz dolaru/Kč. Šťastlivci, jako třeba já, kteří objednali před 10. 8. mají tlumič 2011 za starou cenu :0)
no ceny tlumicu letos vyletely fakt strasne. Svec nastavil ceny extremne vysoko a X-Fusion pridrazilo na uroven FOX :-/
uvidíme jak zdraží ostatní značky používající X fusion.
Na X-Fusion jsem se teď nedávno díval, protože minulý rok měli ceny o dost nižší než Fox a teď se mi těm cenám ani nechtělo věřit.
Podle ofic. vyjádření může za růst ceny samotného rámu IQ6 zdražení tlumiče mod. 2011 a kurz dolaru/Kč. Šťastlivci, jako třeba já, kteří objednali před 10. 8. mají tlumič 2011 za starou cenu :0)
A nevíte jak RR? Pokud vím ,tak by měly zůstat stejné jak jsou teď?
Zcela upřímně jaký je dnes důvod koupit rám od RB, z mého pohledu už žádný to co je odlišovalo od konkurence výrazné CNC prvky je v čudu a teď to již vypadá jako úplně obyčejný rám, které se po celém světě chrlí desetitisíce… jediný rám, který ještě vypadá zajimavě je MONSTER HT. Ruční výrobu uznávám, ale chtělo by to ještě něco navíc a to navíc bylo zrušeno.
taky si myslim, ze bez toho cnc ztratilo rb na atraktivite.
Taky to tak vidím.
Minimálně to není žádná pokroucená hydro-konfekce. To se mi líbí. Dnes v přeplácaných zvěrstvech typu čím víc čepů, hran, ohnutí, tím víc adidas, je v jednoduchosti kouzlo a krása.
A teď mi sem Jiri napíše, že RB nemá na stroje na hydroforming, už to vidím :0)
:)
S tímhle souhlasím, CRRko je tak jednoduché až je originální. Pro mě je spolu se silnicí posledním záchvěvem „starého“ RB s Monstery, Speedstry, Dragstry a Boxery. I proto současně souhlasím s příspěvkem game_overa.
Nicméně RB mám rád, vždycky budu, Monstr byl můj velký sen a je fajn vidět, že na ceně jen a jen stoupá. (:
Ja jsem rad, ze jsem pred lety koupil CR1300, ty frezovane dily tam sice nejsou tolik videt, ale stejne tomu ramu daji novy naboj. CRR uz pro me volbou nebude.
jedinečnost RB do značné míry zmizela bohužel :O(
naštestí sem ho letos ještě stihnul koupit :)
ale možna jen letos nestihaji vyrabět tak omezily vyrobu a přiští rok zase bude,nebo vymyslí něco uplně noveho frezovaneho
Bude nový rám – lehčí verze CRR. Je v testech.
hehe hlavně když jsme před pár lety psali do rb že by jsme měli zájem o lehkej závodní rám (tehdy bylo jen CRX) tak nám bylo vysvětleno že to není možné ale doba se asi mění…
no jak moc před lety to bylo. min 8 let zpět už dělali 1300ku, což sice 1300gr nemělo, ale zas tak těžký to nebylo na to dobu.
jestli ho ještě dělaj a jak nevím RB je mimo můj zájem, nedělaj karbon ani 4 čep
Muj CR1300 vel 19 ma 1600 gramu. Uz ho nedelaji.
Tak to je fakt k nas…,v pátek jsem chtěl jet do Jezdkovic si vyzkoušet oba dva rámy který mi víc padne ale víc jsem se přikláněl k CRX,tak teď už se aspoň nemusím rozhodovat :-( zbylo CRR …
Já ten ústup od toho frézování vnímám negativně – o kolik to prodražuje výrobu neodhadnu. Na místě RB bych sral na co největší zefektivňování výroby na úkor prvků, které ty kola jasně odlišovali od konkurence. Myslím, že právě za tyto pičovinky byli lidé ochotni pustit nějakou tu kačku navíc. Co bude s tím MONSTEREM HT by mne taky zajímalo.
No zase kdyz si vezmes, ze je sice odlisovali od konkurence ale prodalo se jich komplet dohromady asi tolik jako modelu IQ, tak je jasny kam bys chtel jako firma mirit.
Já ty informace co ty nemám. Prostě se mi líbily ty tanky a jeřáby. IQ + IQ6 se mi líbí a pořád u té IQ6 jde ten MONSTER nějakým způsobem vypozorovat.
Me se nejdriv Monster nelibil a ted se mi libi hrozne. Stejne se mi nelibilo IQ6 a ted bych ho chtel :-)
Ono se to treba bude menit, netusim co jeste vyleze za stroje, ale priznam se, ze vztah k tyhle znacce je spis srdecni zalezitost nez nejaka racionalni vec ;-)
a hele kdo nam vylezl na svetlo bozi :) nazdarek :)
Ja tady sem furt, ty ses nekde jinde ;-)
Mám to stejně. Skoro všechny posunuté hranice v ježdění, kterých jsem dosáhl z 50% připisuju svému RB. Chybí mi nějaké tisíce na doskládání starého MONSTERA AM – rodina a barák má přednost, ale ***** už bych se na něm projel jak cyp.
Hlavně koukám, že nasadili nové modely 2011, a cena šla krutě nahoru. Zdražení IQ6 o 7 táců, celkem drsný.
a rám o 3 tácy…
Zlevnění výroby a zvýšení cen rámu. Co je na tom divného? :)
Tomu se říká dobrý vedení a pokud se to umí ještě dobře podat zákazníkům aby kupovali tak to nemá chybu :O)
Zvýšení ceny jsem si nevšiml. Kde jsi našel přesný ceny na další rok?
normálně se mrkni na jednotlivé modely kol… ceny už jsou aktualizované.
IQ6 RACE 56 990
IQ6 TEAM 46 990
IQ6 BASE 36 990
IQ6 Rám 23 990
Lezem na stejnou stránku? Já to tam opravdu nemám.. Vidím aktualizovanou specifikaci o 10st Shimano, ale cena je pořád stejná.
http://www.racebike.cz/…78/iq-6-race
vpravo nahoře cena 56 990
Aháá :) Já koukám jinam a Ty taky jinam. Já právě sleduju IQčko a Ty IQ6. Tady je zakopanej pes.
Docela mě překvapuje, že takhle zdražili, ale tak nedá se nic dělat. Kdo bude tenhle model chtít. Musí si připlatit. U Iq dávali v řade Race Vikingy, teď už tam dávají zase 7325 kola.. docela škoda.
A já proč nestíhaj vyrábět, oni museli pořád přeposílat Vikingy do Remerxu na reklamace :-).
U IQ v řadě RACE byly kola 7235 od počátku, pro vyprodání a jejich nedostupnost v sezóně byly dočasně nahrazeny modelem Viking.
Co je škoda na faktu že nedostaneš těžší a kvalitativně o dost horší kola to fakt netuším.
Porovatn vikingy a 7325 by musel asi někdo, kdo je jezdil. Ale Vikingi mám nějak víc zafixovaný. Víc se o nich mluvilo.
Osobní zkušenost s Vikingy naprosto katastrofální, s 7325 jenž mám teď naprostá spokojenost. Asi tak.
Takže to nebylo žádnou výhrou, když dali Vikingy místo 7325. Dobré vědět.
Je to skoda.. Uz tak me stvalo, ze na ram budu muset cekat 3 tydny.. Ted premyslim, proc jejich ram koupit, kdyz ani cenove to neni zadna pecka.. Jsem prave doufal, ze nebudou hresit na jejich povest, ktera dosud byla vyborna.. Co uz..
Nedělají mi to o moc lehčí.
Věc se má, ale tak, že modely 2011 budou všechny, s prominutím ******** dražší, ne jen RB.
Souhlas
A muzeme podekovat zlutakom z taiwanu:).
Kteří můžou za výkyvy v kurzu CZK/USD? :-O
Taiwan asi ani moc ne, ti spis maji vliv na zdrazeni vyvozu a vseho(postovne",prac), nebot si tam uvedomili, ze vsichni se tam stehuji, nebot je tam kvalitnejsi prace nez v Cine aj. aspon to je jeden z duvodu zdrazeni kol Scott
Hlavní důvod zdražení všech kol a dílů je 1. příchod novejch sad, který jsou zatím o něco dražší (což berou výrobci sami jako výhodnou záminku) a 2. kolísání kurzu dolaru, kterej poskočil během půl roku o skoro 5Kč, takže prodejci začali kurzy přepočítávat z dolaru podle vyššího kurzu, než doteď.
A co třeba zdražení tamější pracovní síly? Eh? Kurz dolaru je pořád nízký, teď je zase na něco přes 18 Kč.
Tak přes 19 Kč :-) Trochu posílil během dnů.
No hlavně byl ale skoro 22, když se rozhodovalo, na kolik se to bude počítat na příští sezónu. Teď už jsou ceny modelů 2011 dávno určený. Od začátku prázdnin už právě ale zase klesá. Takže třeba zase nastane doba, kdy bude výhodný nakupovat nový díly na eBay a ne na kupkolu.
No, uvidíme jak bude. Výrobci (=dovozci) zdražení vždycky něčím okecají :-) Kolik by kola a díly stály, když dolar byl před lety skoro za 40 Kč? 2× více?
Změna kursu dolaru nebo eura je často uváděným důvodem zdražení „mazaných“ prodejců… Trh to bez problémů vyřeší, zvláště v tak konkurenčním segmentu, jako jsou kola a komponenty.
Ty, ale ja to mam docela od hodne dobrych zdroju, ja si tady taiwanske zdrazovani necucam z prstu:). Kazdopadne, ono jedno s druhym a mame z toho docela pekne zdrazeni:(.
No vypadá to, že jsem objednal včas :0)
A já to prosral, ale bez vyzkoušení jsem kupovat nechtěl.
To já sice objednal bez vyzkoušení, ale po přeměření stávajícího rámu bylo minimálně o velikosti jasno. Funkci IQ6 chválí všude kde se ten rám objeví a zkušenosti uživatelů zkušenějších než jsem já mluví stejně. Takže i bez vyzkoušení si myslím, že nebudu zklamaný.
Pořád si nejsem jist, jestli L, nebo XL. Stávající kolo odpovídá zhruba XL, ale zjistil jsem, že se mi jezdí pohodlněji na meších rámech, tak to chci vyzkoušet. Mám 188 cm.
Já se 178 jdu do L, Friblos se stejnou výškou jde do M. Já beru L, protože stávající rám má efektivní délku 580mm a je mi na hraně, potřebuji tuto délku minimálně zachovat, k tomu chci do budoucna kratší než 90mm představec. Takže Mko s 575 by mi bylo myslím krátké až moc. Záleží na tom, jak si myslíš že ti to sedne. Asi bych si být tebou půjčil najednou obě velikosti.
Mám to v plánu, ale momentálně nejsou testovací kola. :-( Na současném kole mám délku 605 + 100 představec a mám pocit ,že by to mohlo být kratší. XL má 610 a kdybych si vzal kratší představec, též by to mohlo být fajn. Budu muset vyzkoušet a uvidím… Dokud nebudou testovačky IQ6, tak vyzkouším jiná kola, zatím mám domluvené Lapierre ZESTY.
Zajímalo by mě, jaký štafle to v XLku budou. Mko je vyloženě ošklivý, jakmile není horní trubka víc lomená jako je to u Lka, tak se mi nelíbí. I proto bude L.
Jo, s lomenou horní rámovou je to mnohem pěknější.
V jaké barvě si zvolil?
Černá lesklá + bílá loga, k tomu se bude ladit do červenýho eloxu.. :0)
Konečně nějaká netuctová kombinace :)
To víš, já nemám rád kolotočářský sériovky ;0)
Takže tradiční :O)
Ano, bohužel/bohudík… Původně měl být rám bílej a loga modrý, pak loga červený, jenže k tomu se hodí málo věcí a nevěděl jsem, jak by ta červená sedla s eloxem. A maverickovo Monster AM rozhodl, ta barva je fakt nádherná
To jsem zvědav jaké bude výsledek.
Zatím nic moc, půjdou tam díly z kola co mám, takže Epicon TT 140mm, kola na Novatecách s XM819 a NN UST, SLX/XT, kokpit Truvativ. Nově Elixiry CR Carbon + Hope Floating, sedlovka Truvativ a jako třešničku červená objímka Hope, která je dražší než ta sedlovka… :0( A postupně do budoucna kola na Hope nábách se ZTR Flow, vidle RVL Team a točítka na tlumiči do červena… Sny se mají plnit že? :0)
Mám to v plánu podobně, akorát řazení Sram X.9 a priferie Race Face Deus/Atlas.
Brzdy mi ještě nejsou jasné. Líbí se mi Hope Moto V2, Mono M4 a Formula The One. Akorát nevím jestli na to všechno budou prachy. :D
Na brzdy Hope bys měl ale vzít brutal finish :0) To by byla bomba, jenže cena rámu pak letí dost vysoko.
S barvou váhám mezi černou, brutal finish nebo oranžovou, kterou jsme si vybral z katalogu barev, který mám doma. Nejradši bych kolo v hnědé, tmavě zelené nebo oranžové anodizaci, ale bohužel to nedělají.
Brutal Finish jasná volba.
Asi tak, kdybych ty peníze nepotřeboval jinde, tak oba mé rámy budou brutálně finišovat. (:
Nojo, peníze nerostou na stromech… Za ty prachy bych radši koupil nějakou komponentu.
hehe u vás možná ne ale stav se někdy u mě na zahradě a můžeš si jich natrhat kolik budeš chtít ;o]
Že ty máš švestkové sad?
Trošku se bojím, aby to všechno nebyl začátek konce jedný legendy. A jestli přestanou vyrábět HT Monster, tak, tak to abych ho pro jistotu rychle koupil a pověsil na zeď, kdyby jednou.. moc se mi ten rám líbí…
Žádná škoda.
výprodéj starších modelů RB: http://www.racebike.cz/…-ramy-v-akci je tam i CRX, ale pouze XXL