• marek32

    Dnes jsem se díval na web RACE BIKE A Z JEJICH NABÍDKY ZMIZEL RÁM crx. JE PRAVDA, ŽE BYLA UKONČENA VÝROBA TOHOTO RÁMU?? DÍKY

    0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      myslím, že ano.

      0 0
    • roud  

      Ano bohužel od RB prakticky zmizely všechny frézovaný prvky jestli je to kvůli zlevnění výroby nebo jen marketing to asi nezjistíme :O(

      0 0
      • jIrI___  

        Nebo plynulý přechod na vaření v Taiwanu :-))

        0 0
        • Dzordano_Bruno1  

          Osobně si myslím, že jejích výrobky chtějí zpřístupnit i ,,chudším" cyklistům. Proto musí omezit drahé prvky.

          0 0
          • michal_t  

            Osobne si myslim, ze by to mohlo mit dopad na kvalitu a to by byla skoda, ale opravdu si to jen myslim.:)

            0 0
            • Dzordano_Bruno1  

              Kvalita bude určitě pořád vysoká, ale prostě odpadnou vychytávky.

              Pokud si prohlídnu nabídku kol na trhu, tak všechny kola jsou prostě stejný a je to takový – nijaký. RB poskytovalo něco nového, ale toho se zbavilo. Takže všichni jezdíme na stejných kolech, jen s jinou nálepkou.

              0 0
              • Kubiczech  

                Zkrátka se museli rozhodnout, jestli prodávat kus po kusu drahé originální rámy nebo chrlit rámy jednoduché s jistotou prodeje. Sice mě to mrzí, ale merozhodl bych se jinak.

                Další pod kudlu teď musí Monster HT.

                0 0
                • Dzordano_Bruno1  

                  Firma se musí rozrůstat, proto tenhle krok:)

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Jeden full ve třech variacích, jeden pevňák, jedna silnice – to mi úplně jako růst nepřijde, alespoň co se výroby týče. (:

                    0 0
                    • Dzordano_Bruno1  

                      Nepleť si pojmy s dojmy. Firma a produkty je krapet něco jinýho.

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Nepletu, poukazuji na to, ale jedno s druhým úzce souvisí. Bez produktů asi firma moc neporoste, že? Když už chceš být přesný, tak nemluv o růstu firmy. (:

                        0 0
                        • Dzordano_Bruno1  

                          Ale pokud firma nebude růst, nemůže rozvíjet výrobky. Je to začarovaný kruh. Jejich první boom efekt se dostavil s cnc prvky, teď zkusí masovou výrobu – rozrůst se a pak třeba zase zkusí něco nového.

                          0 0
                          • nox159  

                            ale to pak tu masovou vyrobu musi zalozit bud na cene nebo cerpat z toho ze je na ramu napsatne RB :D protoze obyc ramy ktere se nelisi od Ciny vubec nicim a budou 2× tak drahe podle me u cloveka co bude uvazovat o koupi hlavou a ne srdcem nemuzou obstat ;)

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              nelisi nicim? Tuhosti, kvalitou zpracovani…

                              mimo jine RB si nejaky jmeno udelalo a ramy sli cenou dolu i pro lidi co si je nemohli dovolit…

                              a cena? – jak je napsano dole na stranky, tak firma cerpa z Evropskych fondu

                              0 0
                              • nox159  

                                tuhost na ukor vahy samozrejme ;-) muj ram co mam tedka za 2500,– :D ma kolem 2kg ( v 22") a tuhy bude taky dost :)

                                muj nazor a zkusenost je takova ze u bika poznas spiš 1kg vahy na ramu dolu nez navyseni tuhosti o treba rekneme 30% :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Nepodceňuj tuhost. Schválně někdy koukni na reakce lidí přesedlajivších na karbon :-).

                                  0 0
                            • Dzordano_Bruno1  

                              Oni hlavně čerpají z toho, že je napsané RB + uděláno v ČR + ručně + kvalitně. To je jejich hlavní tahoun odbytu:)

                              Jde o to, že se chtějí svým designem zalíbit větším masám. CNC prvky nemusí vyhovat tolik lidem, proto je odstranili a uvidí, jestli poptávka po rámech stoupne. Pokud ne. Vrátí je do výroby a přidají další zajímavosti. Podle mě je tohle krok dobrým směrem.

                              0 0
                              • JSt  

                                to sou kecy. imho nemaji love, proto rychle zlevnili stary ramy, aby se prodaly a ted jeste dali do frcu cnc masiny, tudiz logicky ustup od obrabenych ramu :-)).

                                sup sem s dalsima teoriema :-D

                                0 0
                                • Dzordano_Bruno1  

                                  :D:D:D Taky názor :D

                                  0 0
                                • jIrI___  

                                  A ručně jsou dělané proto, že nemají prachy na pořízení svařovacích robotů :)

                                  0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    tak najali drazsi cesskou silu…

                                    kruci nabrat Vietnamce tak to je levnejsi

                                    0 0
                                  • Dzordano_Bruno1  

                                    Nebo jim prostě jde o to, že si zakládají na ruční výrobě

                                    0 0
                                    • jIrI___  

                                      …u které je mnohem větší pravděpodobnost vyrobení zmetku. Mají to kluci prostě promyšlené :-D

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Nechci tu bojovat za RB, ale vyrobení zmetku myslíš jako že to bude celý křivý? Kolik jsi těch zmetků už viděl? Mám takový pocit, že tě hrozně štve, že tvůj předraženej Trek chrlí po tisících někde v pralese a tak se navážíš do poctivé ruční práce. Raději koupím rám, u kterého zaplatím nejvíce tu ruční práci, než plnit kapsu manažerům :0)

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)

                                          0 0
                                        • kubad  

                                          Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)

                                          0 0
                                        • kubad  

                                          Proste RB a jiRi je problem. Nejak mu ta znacka nesedi. Ale Pells to je jine kafe :-)

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Jo, vypadá to že máš pravdu :0)

                                            0 0
                                          • jIrI___  

                                            A hned třikrát, ať je to potvrzeno :). JSt začal s pofiderní teorií a já v ní jen pokračoval. Samozřejmě jsem to psal trochu s nadsázkou.

                                            0 0
                                        • JakeF  

                                          S tim Trekem jsi u jIrIho kapku vedle :-D.

                                          0 0
                                          • karliner  

                                            No, že Treky vyrábí buhvíkdo buhvíkde v pralese a přesto se najde dost kavek, který si ho za ty prachy koupí – co na tom je vedle? :-)

                                            0 0
                                            • JakeF  

                                              To, že jIrI neni zrovna zastáncem značky a je mu právě jedno, bůhvíkdo to bůhvíkde dělá, šel jen po výhodný nabídce, stejně jako já. Mně je taky jedno, jestli to dělá Trek, Giant, Scott, Cannondale, Merida atd. Jde o to, jak to jede a vydrží a za kolik se to dá sehnat. Trek je pro mě dobrej v obou ohledech :-).

                                              0 0
                                              • přišlapávač  

                                                no moc jedno Ti to podle me nebude, protoze tu za nej vzdycky bojujes :-))

                                                0 0
                                              • karliner  

                                                Tak to je asi každýmu jedno, jestli je to Trek, Giant, Scott nebo Merida, když to padá z jednoho pásu ve stejný fabrice :-)

                                                0 0
                                                • JakeF  

                                                  Říct, že Trek a Scott padaj ze stejnýho pásu je hodně diletantský, vzhledem k tomu, že obě firmy vsází naprosto na jinou strategii.

                                                  0 0
                                                  • Karlos009  

                                                    Můžeš to trochu konkretizovat s tou strategií? Fakt mě to zajímá.

                                                    0 0
                                                  • karliner  

                                                    Já jo. Z pásu spadnou dva rámy. Strategie Treku spočívá v tom, že na něj nalepí nálepku Trek, kdežto strategií Scottu je lípnout tam nálepku Scott.

                                                    0 0
                                                  • JakeF  

                                                    Trek je značka, která dělá rámy s co nejvyšší tuhostí a potažmo i životností, což se ale odráží ve vyšší váze.

                                                    Scott obětuje hodně pro výslednou váhu rámu a i celýho kola, takže srovnatelná úroveň rámu bude vážit zhruba tak o 300 až 400g míň.

                                                    Ve výsledku ale podle mě udělá obojí zhruba stejnej vliv na vlastnosti kola.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    než tu uděláš takovýhle závěr prosím ty kola si někde půjč a proje´d se na nich možná se budeš divit ale ty nejlehčí rámy vůbec na tuhosti neztrácej nebo přinejmenším ne tolik abys to poznal ;o]

                                                    0 0
                                                  • JakeF  

                                                    Ale budou dražší proti rámu se stejnou tuhostí a vyšší váhou. A pokud budou drahý stejně, tak s nejvyšší pravděpodobností budou míň odolný a stálý.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    Dražší ? prosímtě podívej se do katalogu za kolik jsou samotný rámy treku ;o] jestli tam je rozdíl tak max pár tisíc…

                                                    0 0
                                                  • JakeF  

                                                    Vážně? Tak to asi začnu šetřit na Flashe :-). Ne, vždycky je to něco za něco. Dneska už nikdo neni technologicky tolik napřed, aby za stejný peníze nabídnul stejně tuhej, o tolik lehčí rám, co vydrží stejně dlouho a bude stejně odolnej.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    A na tohle jsi přišel kde ? každej jde trochu jinou cestou a od toho se i odvíjej různý odchylky opravdu ti doporučím pokud znáš někoho kdo má některý z těhle top modelů svez se na nich a uvidíš že to jsou úžasný kola a že nepoznáš rozdíl v tuhosti zda je to trek scott nebo cannondale pak třeba přehodnotíš svůj postoj…

                                                    0 0
                                                  • JakeF  

                                                    A očekáváš, že topmodel od Cannondale nebo od Scottu bude znatelně rychlejší, než topmodel od Treku? Já teda ne. Očekávám právě to, že každej šel svou cestou, ale nakonec ve výsledným součtu vlastností na tom budou velmi podobně.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    víš jak to je když stavíš rychlou, lehkou závodní raketu snažíš se ušetřit váhu na každym dílu a pokud máš na rámu 400g navíc někde je chyba nezdá se ti ? :O) Ale ne každýmu de o váhu proti treku nic nemám jen mi připadá že začíná maličko zaspávat dobu…

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    na to, že byl průkopník karbonu v době kdy jiný značky přecházely i crmo na Al je to smutný. Ale je fakt že váhy jejich MTB rámů al i carbonů jsou dost velký

                                                    0 0
                                                  • karliner  

                                                    Tak pro ty pomaleji chápavější doporučím vygůglit heslo hyperbola (myšleno ta literární).

                                                    0 0
                                              • jIrI___  

                                                Přesně tak. Fakt nejsem takový znalec, abych se zavřenýma očima poznal při jízdě rozdíl mezi Authorem, Pellsem, Trekem a Cannonem. Tudíž mi je naprosto fuk, co má na sobě rám za nápis. Poměr cena/výkon je rozhodující. Kdybych toho Treka měl kupovat za ofiko cenu, tak o něj při výběru nezavadím ani koutkem oka a jezdím teď na rámu od Kellyse, Pellsu, 4Ever a podobných lepičů nálepek, jak se jim tu na B-F říká (beztak je i ten Trek lepič, ale jen s promakanějším marketingem).

                                                0 0
                                                • karliner  

                                                  Rozdíl mezi jmenovanými a canonem poznáš lehce, stačí, když na chvíli pustíš řídítka a v příkopu si ten rozdíl uvědomíš.

                                                  0 0
                                                • JakeF  

                                                  Ridelight nebo Fuel EX, to je jedno… Au, to zabolelo :-).

                                                  0 0
                                                  • roud  

                                                    hehe to je hrozný srovnání…

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Mě ten systém zadního odpružení u Ridelightu připadá úplně stejný jako u Rushe :)

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    člověče oboje jsou jednočepy stejně jako 20% dalších kol co se na světě vyráběj ;o]

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    No a o tom to je. Proč bych si měl kure*sky hodně připlácet za Cdale, když stejnou funkci dostanu u Pellsu několikanásobně levněji? Věřím tomu, že obě kola mě těch pár roků odvozí úplně stejně. Pells má horší jméno, horší zpracování, ale tím to končí. Horší zpracování by mohlo být pro někoho nepřekonatelná překážka (stejně tak ten nápis na rámu), ale tohle já neřeším, protože při jízde křivý nevybroušený svar u hlavovky fakt nepoznám.

                                                    Ale buďme rádi, že každý uvažuje jinak, protože pak bysme se neměli na vyjížďkách čím kochat a potkávat pořád stejné bajky by byla trochu nuda :)

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    U pellsu bych to nenazýval zpracováním to jejich zablití na rámech a odlupující se lak atd mno prostě fuj :O( co se jednočepu týče nejsem schopnej to zhodnotit ale určitě i tam budou rozdíly to už je ale spíš na lidi typu mlok fousek atd…

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Už jsem to tu psal několikrát, ale s lakem jsem na Pellsu neměl žádný problém (vyjímka potvrzující pravidlo?). Za to Trek se loupe jako Švédka na Kostarice. Vůbec celkově mi příjde ten Trek hůř zpracovaný než Pells, ale může to být jen subjektivní dojem. A taky má jednu obrovskou nevýhodu. Když se mě méně znalí lidi zeptají, co mám za kolo, a já jim odpovím, že treka, tak jen ohrnou nos. Si sakra nemohli zvolit jiný název :-D

                                                    0 0
                                                  • Frostty  

                                                    „Švédka na Kostarice“ :-D

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    jj. to se mi taky zalibilo :-))

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    toho Pellse tady z BF zlomil Bumerangista – normálním hodně slušným ježděním, žádný skoky, dropy…

                                                    to mělo být výše o dva, ale tohle řazení na konci :/

                                                    0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Ale kuš :0)

                                    0 0
                • kubad  

                  Myslim ze se urcite dalo delat drahe maloseriove ramy + levnejsi masovou produkci. Ale asi neni zajem

                  0 0
                  • DaSnail  

                    tak nejak. mohli to nechať v katalógu a variť aspoň na zakázku.

                    je to škoda, bez tých frézovaných detailov to dizajnovo budú len ďalšie eurokola.

                    0 0
                  • DaSnail  

                    tak nejak. mohli to nechať v katalógu a variť aspoň na zakázku.

                    je to škoda, bez tých frézovaných detailov to dizajnovo budú len ďalšie eurokola.

                    0 0
                    • roud  

                      Tak tak k RB to frézování prostě patřilo bohužel :O(

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        To ano, ale spousta frézovaných prvků zůstala. Patky, kolem čepu a zadní vidlice je to taky frézovaný, uchycení tlumiče do zadních vzpěr také. Osobně zjednodušení vítám, Monster-jeřáb se mi nelíbil. Boxter a Dragster byly jiné kafe, ale jinak ústup od přemíry frézovaných prvků vítám.

                        0 0
        • Frostty  

          To by bylo velice vtipné :-D.

          0 0
        • Smazaný účet  

          No snad tam ještě budu mít „českou“ nálepku :0)

          0 0
      • Black knives  

        Jako strojař to vidím jako zlevnění výroby.

        0 0
        • Pijer  

          Je to zlevnění výroby. Mluvil jsem o tom s Petrem Heiníkem. Říkal, že se frézování spoustě lidem líbí, ale nikdo za něj nechce dát ani korunu navíc :-(

          0 0
          • karliner  

            já už teorií od lidí, co o tom mluvili s Petrem Heiníkem slyšel víc :-)))

            ale tuhle ne

            0 0
            • Pijer  

              No tak vidíš, co si dokážu vymyslet :-)

              Ale asi málo nasloucháš, páč jsem to v jiném vlákně o RB už jednou psal.

              0 0
              • karliner  

                Důležitý je, že jedny krásný kola se bohužel přestaly vyrábět, ale místo nich se vyrábí jiná kola, která jsou taky krásná, jenže trochu jinak.

                0 0
                • Pijer  

                  svatá pravda, frézování se mi moc líbilo, když vylezli s IQčkem, tak jsem byl zklamaný, ale přišel jsem mu na chuť a teď se mi moc líbí.

                  0 0
            • Manas  

              Tuhle rikal od zacatku ;-)

              viz ty prodeje co jsem zminil.

              0 0
          • Kubiczech  

            Otázkou teď ale je, jestli spousta lidí dá peníze za rám bez frézování, který stojí stejné peníze jako kdysi Monster s frézováním. Konkrétně rám IQ6 je za cca 24 tis. a pokud si pamatuji, tak podobné peníze stál Monster před jeho výprodejem.

            0 0
            • kubad  

              otázka je s jakým tlumičem, musíš vrát že ceny vstupů jdou nahoru, takže teoretické zvýšení ceny je tak nějak omluvitelné

              0 0
              • Kubiczech  

                Máš pravdu. Nahlížel jsem na to spíše pohledem zákazníka, který jde po ceně (a že dnes jich je většina) a toho zlevnění výroby v. pořád stejné ceny může zarazit. Je celkem možné, že dneska by Monster stál třicítku.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Podle ofic. vyjádření může za růst ceny samotného rámu IQ6 zdražení tlumiče mod. 2011 a kurz dolaru/Kč. Šťastlivci, jako třeba já, kteří objednali před 10. 8. mají tlumič 2011 za starou cenu :0)

                  0 0
                  • Manas  

                    no ceny tlumicu letos vyletely fakt strasne. Svec nastavil ceny extremne vysoko a X-Fusion pridrazilo na uroven FOX :-/

                    0 0
                    • McBlacky  

                      uvidíme jak zdraží ostatní značky používající X fusion.

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Na X-Fusion jsem se teď nedávno díval, protože minulý rok měli ceny o dost nižší než Fox a teď se mi těm cenám ani nechtělo věřit.

                      0 0
                • Smazaný účet  

                  Podle ofic. vyjádření může za růst ceny samotného rámu IQ6 zdražení tlumiče mod. 2011 a kurz dolaru/Kč. Šťastlivci, jako třeba já, kteří objednali před 10. 8. mají tlumič 2011 za starou cenu :0)

                  0 0
    • gargamel  

      A nevíte jak RR? Pokud vím ,tak by měly zůstat stejné jak jsou teď?

      0 0
    • game_over  

      Zcela upřímně jaký je dnes důvod koupit rám od RB, z mého pohledu už žádný to co je odlišovalo od konkurence výrazné CNC prvky je v čudu a teď to již vypadá jako úplně obyčejný rám, které se po celém světě chrlí desetitisíce… jediný rám, který ještě vypadá zajimavě je MONSTER HT. Ruční výrobu uznávám, ale chtělo by to ještě něco navíc a to navíc bylo zrušeno.

      0 0
      • JSt  

        taky si myslim, ze bez toho cnc ztratilo rb na atraktivite.

        0 0
      • jIrI___  

        Taky to tak vidím.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Minimálně to není žádná pokroucená hydro-konfekce. To se mi líbí. Dnes v přeplácaných zvěrstvech typu čím víc čepů, hran, ohnutí, tím víc adidas, je v jednoduchosti kouzlo a krása.

        A teď mi sem Jiri napíše, že RB nemá na stroje na hydroforming, už to vidím :0)

        0 0
        • jIrI___  

          :)

          0 0
        • Kubiczech  

          S tímhle souhlasím, CRRko je tak jednoduché až je originální. Pro mě je spolu se silnicí posledním záchvěvem „starého“ RB s Monstery, Speedstry, Dragstry a Boxery. I proto současně souhlasím s příspěvkem game_overa.

          Nicméně RB mám rád, vždycky budu, Monstr byl můj velký sen a je fajn vidět, že na ceně jen a jen stoupá. (:

          0 0
          • max78  

            Ja jsem rad, ze jsem pred lety koupil CR1300, ty frezovane dily tam sice nejsou tolik videt, ale stejne tomu ramu daji novy naboj. CRR uz pro me volbou nebude.

            0 0
      • roud  

        jedinečnost RB do značné míry zmizela bohužel :O(

        0 0
    • onik  

      naštestí sem ho letos ještě stihnul koupit :)

      0 0
    • onik  

      ale možna jen letos nestihaji vyrabět tak omezily vyrobu a přiští rok zase bude,nebo vymyslí něco uplně noveho frezovaneho

      0 0
      • Internaut  

        Bude nový rám – lehčí verze CRR. Je v testech.

        0 0
        • roud  

          hehe hlavně když jsme před pár lety psali do rb že by jsme měli zájem o lehkej závodní rám (tehdy bylo jen CRX) tak nám bylo vysvětleno že to není možné ale doba se asi mění…

          0 0
          • McBlacky  

            no jak moc před lety to bylo. min 8 let zpět už dělali 1300ku, což sice 1300gr nemělo, ale zas tak těžký to nebylo na to dobu.

            jestli ho ještě dělaj a jak nevím RB je mimo můj zájem, nedělaj karbon ani 4 čep

            0 0
    • extygrik  

      Tak to je fakt k nas…,v pátek jsem chtěl jet do Jezdkovic si vyzkoušet oba dva rámy který mi víc padne ale víc jsem se přikláněl k CRX,tak teď už se aspoň nemusím rozhodovat :-( zbylo CRR …

      0 0
    • KRAJIC  

      Já ten ústup od toho frézování vnímám negativně – o kolik to prodražuje výrobu neodhadnu. Na místě RB bych sral na co největší zefektivňování výroby na úkor prvků, které ty kola jasně odlišovali od konkurence. Myslím, že právě za tyto pičovinky byli lidé ochotni pustit nějakou tu kačku navíc. Co bude s tím MONSTEREM HT by mne taky zajímalo.

      0 0
      • Manas  

        No zase kdyz si vezmes, ze je sice odlisovali od konkurence ale prodalo se jich komplet dohromady asi tolik jako modelu IQ, tak je jasny kam bys chtel jako firma mirit.

        0 0
        • KRAJIC  

          Já ty informace co ty nemám. Prostě se mi líbily ty tanky a jeřáby. IQ + IQ6 se mi líbí a pořád u té IQ6 jde ten MONSTER nějakým způsobem vypozorovat.

          0 0
          • Manas  

            Me se nejdriv Monster nelibil a ted se mi libi hrozne. Stejne se mi nelibilo IQ6 a ted bych ho chtel :-)

            Ono se to treba bude menit, netusim co jeste vyleze za stroje, ale priznam se, ze vztah k tyhle znacce je spis srdecni zalezitost nez nejaka racionalni vec ;-)

            0 0
            • mawerick  

              a hele kdo nam vylezl na svetlo bozi :) nazdarek :)

              0 0
            • KRAJIC  

              Mám to stejně. Skoro všechny posunuté hranice v ježdění, kterých jsem dosáhl z 50% připisuju svému RB. Chybí mi nějaké tisíce na doskládání starého MONSTERA AM – rodina a barák má přednost, ale ***** už bych se na něm projel jak cyp.

              0 0
    • garretx  

      Hlavně koukám, že nasadili nové modely 2011, a cena šla krutě nahoru. Zdražení IQ6 o 7 táců, celkem drsný.

      http://www.racebike.cz/…-modely-2011

      0 0
      • garretx  

        a rám o 3 tácy…

        0 0
      • jIrI___  

        Zlevnění výroby a zvýšení cen rámu. Co je na tom divného? :)

        0 0
        • roud  

          Tomu se říká dobrý vedení a pokud se to umí ještě dobře podat zákazníkům aby kupovali tak to nemá chybu :O)

          0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Zvýšení ceny jsem si nevšiml. Kde jsi našel přesný ceny na další rok?

        0 0
        • garretx  

          normálně se mrkni na jednotlivé modely kol… ceny už jsou aktualizované.

          IQ6 RACE 56 990

          IQ6 TEAM 46 990

          IQ6 BASE 36 990

          IQ6 Rám 23 990

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            Lezem na stejnou stránku? Já to tam opravdu nemám.. Vidím aktualizovanou specifikaci o 10st Shimano, ale cena je pořád stejná.

            0 0
            • garretx  

              http://www.racebike.cz/…78/iq-6-race

              vpravo nahoře cena 56 990

              0 0
              • Dzordano_Bruno1  

                Aháá :) Já koukám jinam a Ty taky jinam. Já právě sleduju IQčko a Ty IQ6. Tady je zakopanej pes.

                Docela mě překvapuje, že takhle zdražili, ale tak nedá se nic dělat. Kdo bude tenhle model chtít. Musí si připlatit. U Iq dávali v řade Race Vikingy, teď už tam dávají zase 7325 kola.. docela škoda.

                0 0
                • JakeF  

                  A já proč nestíhaj vyrábět, oni museli pořád přeposílat Vikingy do Remerxu na reklamace :-).

                  0 0
                • Kozel  

                  U IQ v řadě RACE byly kola 7235 od počátku, pro vyprodání a jejich nedostupnost v sezóně byly dočasně nahrazeny modelem Viking.

                  Co je škoda na faktu že nedostaneš těžší a kvalitativně o dost horší kola to fakt netuším.

                  0 0
                  • Dzordano_Bruno1  

                    Porovatn vikingy a 7325 by musel asi někdo, kdo je jezdil. Ale Vikingi mám nějak víc zafixovaný. Víc se o nich mluvilo.

                    0 0
                    • Kozel  

                      Osobní zkušenost s Vikingy naprosto katastrofální, s 7325 jenž mám teď naprostá spokojenost. Asi tak.

                      0 0
      • Krab  

        Je to skoda.. Uz tak me stvalo, ze na ram budu muset cekat 3 tydny.. Ted premyslim, proc jejich ram koupit, kdyz ani cenove to neni zadna pecka.. Jsem prave doufal, ze nebudou hresit na jejich povest, ktera dosud byla vyborna.. Co uz..

        0 0
      • Frostty  

        Nedělají mi to o moc lehčí.

        0 0
      • Lucke  

        Věc se má, ale tak, že modely 2011 budou všechny, s prominutím ******** dražší, ne jen RB.

        0 0
        • Dzordano_Bruno1  

          Souhlas

          0 0
          • Lucke  

            A muzeme podekovat zlutakom z taiwanu:).

            0 0
            • JakeF  

              Kteří můžou za výkyvy v kurzu CZK/USD? :-O

              0 0
              • Lucke  

                Taiwan asi ani moc ne, ti spis maji vliv na zdrazeni vyvozu a vseho(postovne",prac), nebot si tam uvedomili, ze vsichni se tam stehuji, nebot je tam kvalitnejsi prace nez v Cine aj. aspon to je jeden z duvodu zdrazeni kol Scott

                0 0
                • JakeF  

                  Hlavní důvod zdražení všech kol a dílů je 1. příchod novejch sad, který jsou zatím o něco dražší (což berou výrobci sami jako výhodnou záminku) a 2. kolísání kurzu dolaru, kterej poskočil během půl roku o skoro 5Kč, takže prodejci začali kurzy přepočítávat z dolaru podle vyššího kurzu, než doteď.

                  0 0
                  • Flegmatik  

                    A co třeba zdražení tamější pracovní síly? Eh? Kurz dolaru je pořád nízký, teď je zase na něco přes 18 Kč.

                    0 0
                    • Flegmatik  

                      Tak přes 19 Kč :-) Trochu posílil během dnů.

                      0 0
                      • JakeF  

                        No hlavně byl ale skoro 22, když se rozhodovalo, na kolik se to bude počítat na příští sezónu. Teď už jsou ceny modelů 2011 dávno určený. Od začátku prázdnin už právě ale zase klesá. Takže třeba zase nastane doba, kdy bude výhodný nakupovat nový díly na eBay a ne na kupkolu.

                        0 0
                        • Flegmatik  

                          No, uvidíme jak bude. Výrobci (=dovozci) zdražení vždycky něčím okecají :-) Kolik by kola a díly stály, když dolar byl před lety skoro za 40 Kč? 2× více?

                          0 0
                          • karliner  

                            Změna kursu dolaru nebo eura je často uváděným důvodem zdražení „mazaných“ prodejců… Trh to bez problémů vyřeší, zvláště v tak konkurenčním segmentu, jako jsou kola a komponenty.

                            0 0
                  • Lucke  

                    Ty, ale ja to mam docela od hodne dobrych zdroju, ja si tady taiwanske zdrazovani necucam z prstu:). Kazdopadne, ono jedno s druhym a mame z toho docela pekne zdrazeni:(.

                    0 0
      • Smazaný účet  

        No vypadá to, že jsem objednal včas :0)

        0 0
        • krabica  

          A já to prosral, ale bez vyzkoušení jsem kupovat nechtěl.

          0 0
          • Smazaný účet  

            To já sice objednal bez vyzkoušení, ale po přeměření stávajícího rámu bylo minimálně o velikosti jasno. Funkci IQ6 chválí všude kde se ten rám objeví a zkušenosti uživatelů zkušenějších než jsem já mluví stejně. Takže i bez vyzkoušení si myslím, že nebudu zklamaný.

            0 0
            • krabica  

              Pořád si nejsem jist, jestli L, nebo XL. Stávající kolo odpovídá zhruba XL, ale zjistil jsem, že se mi jezdí pohodlněji na meších rámech, tak to chci vyzkoušet. Mám 188 cm.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Já se 178 jdu do L, Friblos se stejnou výškou jde do M. Já beru L, protože stávající rám má efektivní délku 580mm a je mi na hraně, potřebuji tuto délku minimálně zachovat, k tomu chci do budoucna kratší než 90mm představec. Takže Mko s 575 by mi bylo myslím krátké až moc. Záleží na tom, jak si myslíš že ti to sedne. Asi bych si být tebou půjčil najednou obě velikosti.

                0 0
                • krabica  

                  Mám to v plánu, ale momentálně nejsou testovací kola. :-( Na současném kole mám délku 605 + 100 představec a mám pocit ,že by to mohlo být kratší. XL má 610 a kdybych si vzal kratší představec, též by to mohlo být fajn. Budu muset vyzkoušet a uvidím… Dokud nebudou testovačky IQ6, tak vyzkouším jiná kola, zatím mám domluvené Lapierre ZESTY.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Zajímalo by mě, jaký štafle to v XLku budou. Mko je vyloženě ošklivý, jakmile není horní trubka víc lomená jako je to u Lka, tak se mi nelíbí. I proto bude L.

                    0 0
        • Frostty  

          V jaké barvě si zvolil?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Černá lesklá + bílá loga, k tomu se bude ladit do červenýho eloxu.. :0)

            0 0
            • jIrI___  

              Konečně nějaká netuctová kombinace :)

              0 0
            • Frostty  

              Takže tradiční :O)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ano, bohužel/bohudík… Původně měl být rám bílej a loga modrý, pak loga červený, jenže k tomu se hodí málo věcí a nevěděl jsem, jak by ta červená sedla s eloxem. A maverickovo Monster AM rozhodl, ta barva je fakt nádherná

                0 0
                • Frostty  

                  To jsem zvědav jaké bude výsledek.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Zatím nic moc, půjdou tam díly z kola co mám, takže Epicon TT 140mm, kola na Novatecách s XM819 a NN UST, SLX/XT, kokpit Truvativ. Nově Elixiry CR Carbon + Hope Floating, sedlovka Truvativ a jako třešničku červená objímka Hope, která je dražší než ta sedlovka… :0( A postupně do budoucna kola na Hope nábách se ZTR Flow, vidle RVL Team a točítka na tlumiči do červena… Sny se mají plnit že? :0)

                    0 0
                    • krabica  

                      Mám to v plánu podobně, akorát řazení Sram X.9 a priferie Race Face Deus/Atlas.

                      0 0
                      • krabica  

                        Brzdy mi ještě nejsou jasné. Líbí se mi Hope Moto V2, Mono M4 a Formula The One. Akorát nevím jestli na to všechno budou prachy. :D

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Na brzdy Hope bys měl ale vzít brutal finish :0) To by byla bomba, jenže cena rámu pak letí dost vysoko.

                          0 0
                          • krabica  

                            S barvou váhám mezi černou, brutal finish nebo oranžovou, kterou jsme si vybral z katalogu barev, který mám doma. Nejradši bych kolo v hnědé, tmavě zelené nebo oranžové anodizaci, ale bohužel to nedělají.

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Brutal Finish jasná volba.

                              0 0
                              • Kubiczech  

                                Asi tak, kdybych ty peníze nepotřeboval jinde, tak oba mé rámy budou brutálně finišovat. (:

                                0 0
                                • krabica  

                                  Nojo, peníze nerostou na stromech… Za ty prachy bych radši koupil nějakou komponentu.

                                  0 0
                                  • roud  

                                    hehe u vás možná ne ale stav se někdy u mě na zahradě a můžeš si jich natrhat kolik budeš chtít ;o]

                                    0 0
    • dancing dog  

      Trošku se bojím, aby to všechno nebyl začátek konce jedný legendy. A jestli přestanou vyrábět HT Monster, tak, tak to abych ho pro jistotu rychle koupil a pověsil na zeď, kdyby jednou.. moc se mi ten rám líbí…

      0 0
    • orca.1  

      Žádná škoda.

      0 0
    • cagalam  

      výprodéj starších modelů RB: http://www.racebike.cz/…-ramy-v-akci je tam i CRX, ale pouze XXL

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.