Kompatibilita I-spec EV a I-spec II

31 nepřečtených
  • no-spam

    Ahojte,

    mate prakticke zkusenosti s kombinovanim uchyceni Shimano I-spec EV (tedy napr. brzdy BR-M8100 – „nove“ XT) a Shimano I-Spec II (napr. radici paky rady 8000 pro 11rychlostni kazetu)? Zajimalo by mne, pokud jak brzdy tak radici paky budou mit svou objimku, tak jak se to vedle sebe vleze na riditka a nejaka realna zkusenost, jizdni komfort, moznost polohovani brzdovych pak, aby se na ne dobre dosahlo a tak podobne. Zvazuju tuto kombinaci, ale v obchode me presvedcuji, ze ty uchyty jsou nejake jine, ze to vedle sebe nepujde a ze s brzdami XT 8100 bude potreba dat i radici paky stejneho oznaceni.

    Diky.

    0 0
    • Metalcane  

      Ahoj, řadiče s I-Spec II od XT nahoru jsou kompatibilní s I-Spec EV – vyhodíš pouze mezikus pod páku. Kámen do objímky brzdy tam je, možná ale budeš muset použít kratší šroub (u XTR jsem musel, mám kombinaci XTR SL-M9000 a XTR BR-M9100)

      0 0
    • petrun  

      Funguje to bez problémů. Jen jsem vyhodil mezikus od řazení a dlouhý vyměnil šroub za kratší. Nic víc není potřeba.

      1 0
      • vysmátej bajker  

        sz

        0 0
      • Vwdablik  

        Prosim tě můžu se zeptat který ten metikus si vyhodil?sem asi blbej ale němužu na to přijít :-D mám brzdy 8100 a řazení xt 11s a když utáhnu šroub do kamene tak ten kamen neprojde řazením a mele se mi kámen v páčce protože je tam škvíra.dík moc

        0 0
        • Metalcane  

          Označil jsem ti co se dává pryč.

          Musíš vyměnit originální šroub do kamene za kratší.

          0 0
          • Vwdablik  

            Jj tenhle mezikus je u brzd m8000 .u brzd 8100 není.tskže ho tam nemám s ten kamen je moc dlouhy a nezapada do Přehazovačky abych ho utáhl…

            0 0
          • Vwdablik  

            Jinak tohle bylo součástí starých m8000 brzd.na těch 8100 už je ta objímka jiná-součástí je díra pro kamen

            0 0
        • Lišák  

          Mám brzdy 7100 a řazení XT 11 sp. Měl jsem taky problém, že po utažení zůstával vakl. Dal jsem kratší šroub a pohoda. Jen musím sehnat nějaký hezčí a na inbus. U páčky teleskopu to vyšlo v pohodě.

          0 0
          • Vwdablik  

            Mě přijde že tam mám delší tu kostku…protože utáhlé s kratším šroubem to mám ale kostka je utáhlá na doraz k řazení ale mezi mezi řazením a pačkou je pořad 1mm prostor-nepřitáhne se to k té páčce

            0 0
            • Lišák  

              Já mám v té kostce díru durch a ten delší šroub se mně opíral o řídítka, proto tam byl vakl.

              Pokud máš skutečně tu kostku delší, tak ji vezmi pilníkem. Je to kousek hliníku, půjde to dobře, tak bacha, abys to nepřehnal.

              0 0
    • Vwdablik  

      Po utáhnuti je mezi prehazkou a objimkou škvíra a hejbe se to

      0 0
    • Vwdablik  

      Tak problém vyřešen…nevím jak se mi to povedlo ale prohodil sem si ty kameny mezi sebou z m8000 a m8100.každej je jinak dlouhej proto to nepasovalo.diky za reakce

      0 0
    • AdamosR1  

      Zdravíčko chlapi. Jezdím převod Shimano 1×11 a neplanuji přechod na 12 ku. Včera mě uz po druhé za 3 roky vytekla brzd kapalina ze zadniho třmenu na kotouč. Mam x let stare brzdy M8000. A řazení mam i spec II. Přemýšlím že koupim nove brzdy M8100 nebo 8120 4 pistek. Musím kupovat tu přechodku od wolftoot za 900 nebo teda stačí jen vyhodit ten mezikus a pouzit jiny sroub. Abych zachoval řazení m8000 přidělané na páce m8100. Děkuji

      0 0
      • AdamosR1  

        Ikdyž zase si říkám, že současné brzdy mě zastavily všude i sjezdy. Sjezdy a traily uz moc na Ht 29 nejezdim. Takže 4 pístky jsou asi zbytečné. Nejlevnější by bylo koupit zadní třmen m8100 a přehodit.

        0 0
        • scortis  

          jakože třmen je nejlevnější možnost, a dá se myslím ještě pořád koupit i M8000, ačkoliv je to asi jedno, jen budeš případně muset dát jiný šroub u banja. ještě bych zkontroloval těsnění.

          0 0
          • vysmátej bajker  

            tam je jiný banjo? nebo proč měnit šroub?

            0 0
            • scortis  

              na nějakých starších brzdách byly na banjo ty dlouhý šrouby, ale teďka koukám, že to byla ještě ta předchozí generace

              0 0
    • AdamosR1  

      No ty brzdy mají něco za sebou a koupim třmen a udělá to zase. Navic pri výměně třmenu zaplatim o mnoho vic peněz pri montáži, odvzdušnění. Spíš se přikláním k nove zadni brzdě. Jen potřebuji vědět zdali stare řazení m8000 i spec II pujde s malou upravou i na novou páku i spec EV ?

      0 0
      • scortis  

        Jo tak já myslel že si to budeš dělat sám, nevím kolik to stojí v servise ale výměna třmenu je práce na 10 minut včetně odvzdušnění. Pokud na to nemáš věci tak asi fakt vyjde líp celá brzda.

        Jinak odpověď máš výše, jestli máš XT řazení tak to jde s vyhozením toho mezikusu.

        0 0
        • AdamosR1  

          Jj ale řazení zas za dalších 900 se mi kupovat nechce…A na objimku uz vubec ne.

          0 0
          • Slavik  

            Vyměň jen třmen. Částečná kompatibilita tam je, ale řazení, teda alespoň pro mě, bylo v blbý pozici – trošku utopený. Koupil jsem raději i nové řazení.

            0 0
            • AdamosR1  

              Nooo to je kamen úrazu. Ja řazení na objimku nechci. Nelíbí se mě to. A Další 1000kč navíc. To radši risknu jen nový třmen. Přední brzdu objednat můžu.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.