Kolotoc s kolem v praci.. Andel City

88 nepřečtených
  • PjSky

    Dnes zazivam v celku usmevny, ale svym zpusobem stupidni udalost ohledne meho silnicniho kola.

    Prijel sem do prace na kole, sidlime v Andel City v kancelarich, byvalo zvykem si hodit kolo do skladu v kancelari / do chodbicky u toalet. Nekolik let zadny problem.

    Vratny ve vestibulu me dnes rano zastavil, ze je zakazno nosit kolo dovnitr. Cumim jak vyorana mys, co to znamena? Nezajem, jdu si dal a volam na spravu budovy.

    Poslali mi provozni rad (priloha smlouvy) kde se pise skutecne ze jizdni kola se ukladaji do podzemi. Kole zaparkovana jinde budou na naklady najemce odstranena.

    Ptal sem se tedy kde je ono misto v budove v podzemi, kam si lze bezpecne ulozit kolo…

    Vysledek me neprakvapil, navrhli si pronajmout jedno parkovaci misto v podzemi a tam si na vlastni naklady dle jejich provedeni (nehorlave..) zridit specialni misto pro odkladani kol pro nasi firmu…

    Brilantni. Dalsi penize z firmy ven do jejich kapsy.

    Prosel sem tedy smlouvu a zeptal se, jake sankce proti nam uplatni, kdyz si budeme ukladat kola do kancelari, kam nemaji pravo volneho vstupu a tedy nemohou kola odstranit – reagovali citaci z provozniho radu o ZASOBOVANI, ze kolo je nadrozmerny predmet a tedy jeho prenost po schodisti smi zakazat. To uz na me bylo moc. (klauzule o zasobavani je urcena pro stehovani a pravidelne zasobovani, aby se zamezilo zacpani schodist z logistickych a pozarne-preventivnich duvodu… ovsem takove jednani smlouva=klacek za kazdou cenu… bych necekal v trznim sektoru najmu)

    Nenazranost, upozornuji ze spravce je rakouska spolecnost, jeden by rekl podporovatel zelenych cest… samozrejme, doma v rakousku, v ceskostanu budou jen zrat, znasilnovat, kolik nase zakony a kolik nasi leadri dovoli. Kseft neni charita.

    0 0
    • martin_bakov  

      no to sou zmrdi ! To zmenili podminky jen kvuli tobe nebo je sralo vic cyklistu v te budove ?

      Sidlime v takovym starsim arealu a stojan na kola je primo pred vratnici, je tam kamera a vratnej na to primo vidi takze zadny problemy – zamknu a du (akorat si beru brasnicku,svetla sebou). Kolegove si tam parkujou svy fully od Specialized :) takze o svy kolo se fakt nemusim bat ;)

      0 0
      • Rudyn  

        To jako chceš říct, že existujou frajeři, který jezděj do práce na fullu?

        0 0
        • jIrI___  

          To se nemůže? Co když má člověk jen jedno kolo nebo si chce rovnou z práce vyjet někam do terénu?

          0 0
        • martin_bakov  

          a proc by ne ?

          0 0
          • Rudyn  

            Ale jo, co by se nemohlo…jenom mi nějak moc nešlo dohromady, že někdo pracuje na Anděl City a jezdí pravidelně do práce na fullu. Pokud plánuje po práci výjezd,pak je to jasný,to dělám taky, šlo mi o tu pravidelnou dojížďku do práce a zpět domů. Že bych na to bral fulla…no nevím, prostě mi to přijde zvláštní.

            0 0
            • martin_bakov  

              Fakt ze si zabozrouti od nas z firmy koupi fully za 50+kkc a pak s tim jezdi jen do prace, a obcas nekam na karlstejn po polnacce to sem prestal resit uz davno :)

              0 0
              • PjSky  

                che :D sedel sem onehda u Zemlicku a prijela tam takova rodinka z magazinu: bile volne obleceni jak na jachticku (Diesel nebo i neco lepsiho), ksiltovky, chlap i zenska oba modelove, dite v Croozeru a oba uslechtile fully od Gianta, opravdu tezkej ranec penez na sobe i v kolech.. takze coze.

                muzes bejt uplny macko a mit fulla post-XTR2011 osazenyho.

                kdyz uz sme u toho, prazskej manazeru co si kupuji kola za 100 tis je dost a to na tom jedou 4× do roka. Jsou proste lidi co kupojou drahy veci prave proto, ze jsou drahy a je to videt :p

                0 0
            • karliner  

              Mám fulla a silničku (další kolo nechci, ani plečku, ani city bike, ani zimáka). Na kterém kole smím jezdit do práce, abych nebyl terčem posměchu pure bikerů?

              0 0
              • Rudyn  

                :-))).

                Ten můj příspěvek nebyl o posměchu. Fakt je mi jedno, kdo se jak dopravuje do práce. Jen bych asi dost koukal, kdybych přijel do práce a tam stály fully ve stojanu…

                0 0
                • Ruprt2  

                  záleží právě na tom zadním odpružení nebo je určující cena. Předpokládám, že bereš full jako dražší kolo.

                  Jakože jestli budu mít full za 20K tak na ježdění do práce budu za exota, ale na HT za 100K to už bude ok.

                  Nebo jsou povolené třeba nějaké značky? nebo strop výbavy?

                  Pochopil jsem správně, že odpruženou vidlu mít můžu jo?

                  0 0
                  • Rudyn  

                    Nejsou dnes nějaké skvrny na Slunci? A ne. No rychtyk, je to tím úplňkem…:-)))

                    0 0
                • jonti  

                  U nas nekolik fullu a docela dobrych kole nekdy stoji, vetsina lidi ma jedno kolo a na nem jezdi i do prace.

                  0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Ruprt2  

      zkusil bych hodit slovo s vrátným.

      Něco ve smyslu, že to chápeš, že dělá svou práci, ale šak se může dívat jinam, že jsi třeba sportovec a potřebuješ to nebo něco podobného. Že si takové kolo nemůžeš připnout venku k zábradlí apod.

      To, že ti kolo odstraní je imho myšleno, když si ho strčíš pod schody nebo připneš na chodbě k topení.

      Když si ho dáš do kanclu, tak si ho přeci i sám pohlídáš ne?

      Ale dával bych si sakra bacha, abych někde neškrtl pneumatikou nebo klikou o zeď na schodech.

      0 0
      • PjSky  

        tady to maj pojisteny, vratny je zamestnec secutrity firmy a timpadem se stridaj a navzajem hlidaj, vsude kamery. S nikym neni rec, to je jiste. Garaz je jedina volba.

        0 0
      • JSt  

        vratny ti nemuze ustoupit. kamery vidi ;-).

        0 0
    • jirkuc  

      U nas to mame velmi podobne – sidlime v ‚nejmodernejsi‘ kancelarske budove (se ‚zelenou‘ certifikaci) v Ostrave, kterou postavila a vlastni svedka svedska firma, kvuli ktere ministr Barta vylepoval kolem dalnic billboardy o kvalite prace firmou odvadene.

      Nebyt zhruba pulrocniho vyjednavani meho zamestnavatele s vlastnikem, na kole bychom do baraku nemohli. Vtipne je to i v tom, ze do budovy s kolem nesmime ani normalnim vchodem, nebot by se udajne mohla poskodit draha dlazba ktera tam je (nemluve o vytazich, schodisti apod.) – jak by to resili s vozickari fakt nevim…

      Takze ve finale to vypada tak, ze do baraku s kolem muzu jen sluzebnim vchodem a po pozarnim schodisti dolu do garazi (tak trochu trenink na cyklokros), kde nam zamestnavatel pronajal a na vlastni naklady ke zdi napevno pridelal stojany na kolo (ke kterym kolo zamykam).

      Takze to ted vlastne vypada to jako standardni chovani vlastniku modernich kancelarskych bu­dov.

      0 0
      • gaston  

        blahopreji ti k zamestnavateli, ze te tak podporil

        0 0
        • jirkuc  

          Diky, obcas se docela snazi :-)

          Jinak jsem zapomnel napsat, ze normalnim vjezdem se na kole do garazi nesmi (udajne z bezpecnostnich duvodu), proto ta cyklokrosova vlozka.

          0 0
    • iX.tlan  

      pokud budeš jezdit do garáží, ať už parkovat nebo vyvézt kolo výtahem do kanclu a vyhnout se lustracím ochranky ve vstupní hale, tak dávej pozor na mokrou nebo i vlhkou podlahu. Ten lakovanej beton v našich garážích je celkem brutus. Nejsem na Andělu, ale bude to asi podobné. Jednou jsem sebou fláknul při dobržďování u stojanu na loužičce (asi z klimatizace), jednou jsem málem projel závorou přestože jsem jel krokem, když jsem viděl, že je to mokré. A to nejezdím silničku :)

      0 0
    • tonik666  

      Smůla. Zkusil bych chodit do kanclu pře garáž, být míň na očích.

      Parkuju v garáži, U lockem u zábradlí. Vrátní jsou milí, s managementem budovy jsem nemluvil. Kolo budouvou nosím jen když jdu pozdě domů a garáž je zavřená.

      0 0
      • pee.tr  

        Do naší budovy ho nosím po schopdech do 3.patra a parkuju na konci chodby, kde nikomu nepřekáží. Ani ho nezamykám. Ve dvoře ale máme zamykatelnou zastřešenou klec s kolostavem. Nicméně mít ho por ruce blízko kanclu mi přijde pohodlnější a navíc ho tu jsem někdy i nucen nechat přes noc, tak ho zavezu přímo do kanclu. Zatím no problem. Taky v týhle barabizně ještě aby. ;-)

        0 0
      • PjSky  

        jo pres garaz je to ok, ale je tam rano vedro jako prase (vsechny ty klimatizace jedou na plny knedlik) a staci minutka a clovek je zlitej (zvlast ze je zahraty).

        A sprcha neni.. :)

        souhlas, jde o standardni model jednani v okoli.. a bude hur.

        K cemu je nejaka zelena iniciativa s provozem, cyklostezkama kdyz to prvni – sklad – neni vubec v konceptu rozvoje zastavby. Maximalne omezit najemce, maximalne vytezit penize, to je koncept.

        0 0
        • Ruprt2  

          toš pozor, nehroť to až tak.

          Je rozdíl mezi lokální či globální zelenou politikou, a tržním chováním majitele budovy.

          0 0
          • jirkuc  

            To je sice pravda, nicmene mi nejde do hlavy, proc nejsou schopni (ochotni) naprojektovat barak tak, aby mu kola nevadila (kdyz uz je nebudou podporovat).

            Rekl bych ze parkovaci mistnost pro kola bude mnohem jednodussi zalezitost na projektovani i realizaci, nez podzemni garaze (ja vim, vyuzitelna plocha pro kancelare = vydelek tim bude velmi trpet).

            A jeden (dva) sprchovy kout na patro na toaletach asi taky nebude az tak velka vstupni investice pro majitele baraku.

            0 0
            • tonik666  

              Naprojektovat a postavit není problém. Musí to ale být v požadavcích zadavatele. A když není, tak to není ani v projektu…(leda že by projektant měl vlastní iniciativu, kterou mu nikdo nezatrhne, ale to by byla spíš výjimka).

              Místo na kolo neprodáš – parkovací ano.

              0 0
            • Ruprt2  

              hodina matematiky.

              co je lepší malý nenáročný prostor nebo žádný prostor?

              Co je levnější. žádný kout nebo malý kout na patro?

              Jinak teda můj zaměstnavatel pro tento účel postavil malou přístavbu bez oken s bezpečnostníma dveřma a zámkem.

              od tohoto místa vydláždil zkratku ke vstupním dveřím, máme velký sprchový kout a šatnu se skříňkama. U stěny velký štendr a pod ním vysoušeč (velký metač vzduchu s nastavitelnou teplotou a intenzitou)

              Díky tomu není problém si to ráno natáhnout a dojít mokrý jak myš a špinavý jak prase. Není problém jezdit ani v dešti, zimě nebo horku.

              Takže ono to prostě jde, když se chce.

              0 0
              • jirkuc  

                Ale jo, je mi to jasne (oboji jak vztah projektant/za­davatel, tak hodina matematiky).

                Co nechapu je, proc kdyz muzou jako reklamni obezlicka fungovat ruzne zelene certifikaty, proc takhle nemuze fungovat i to, ze ZADAVATEL mysli i na lidi, kteri v baraku budou pracovat.

                (Vlastne je mi to jasne, pokud budu myslet penezi a principem sedrit co nejvice korun z tech, kterym prostor pronajmu; a budu pocitat s tim, ze prestehovat 500hlavou firmu – pokud je vubec kam – neni zas takova taskarice)

                0 0
                • tonik666  

                  vzdyt on taky mysli – lidi na kole jezdi do prace tak malo, ze neni tak pravdepodobne, ze by byla stani na kola rozhodujici faktor pri vyberu kanclu, takze se na ne muze vykaslat

                  0 0
                • hribik A1  

                  lebo priemer cyklistov na doprave je 1% čiže zanedbateľná skupina (autá – 70%). z toho väčšinu tvoria chudobní čo inú rozumnú možnosť nemajú, tak medzi bohatšou skupinou (kam viac-menej tí z takých kancelárií patria) to nebude ani promile (a autami aj nad 90%). čiže prakticky zahodené peniaze, do toho investovať..

                  0 0
                  • Beeda  

                    hroznej bulsit s tema chudejma, je to o mysleni lidi…u nas se nadchnuli do prace na kole i reditele, zadne socky;-) v CSOB/CNB po 20–30lidech

                    http://www.youtube.com/watch…

                    0 0
                    • hribik A1  

                      raz alebo stále?

                      aj keby, celonárodný priemer to stejne moc nezmení. ale tú huráakciu som videl aj tu, a také majú v priemere menšiu životnosť než priemerný snehuliak

                      0 0
                      • Beeda  

                        zkus raz premyslat, asi by jsem to sem nepsal kdyby jednou prijeli a nejezdili v ramci moznosti/poca­si,meetings/ pravidelne…

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Napsal:… aj keby, celonárodný priemer to stejne moc nezmení. … …Upřímně z té Aut*matí agitky mně není nějak dobře.

                          0 0
                          • Symetric  
                            1. Jízda na kole do práce, či kamkoli jinam přece vůbec není ovlivněna

                            tím, do jaké příjmové skupiny jezdec patří. Představa, že na kole jezdí hlavně chudí je nesmysl. Je to spíš o tom jaký má ten člověk životní postoj, jaký je jako člověk. Zrovna tak je blbost tvrdit že člověk co pracuje v kanceláři, má automaticky lepší příjem. Tyhle hlášky většinou vypouštějí zapšklí lidé s nízkým sebevědomím a bez schopnosti nadhledu. Zrovna u hribikaA1 bych tohle tedy nečekal. Luxus není jet do práce luxusním autem, ale tu cestu si prostě užít. Mít možnost si něco užít je ten největší luxus. Pro člověka co sedí celý den v kanceláři, je projížďka na kole před a po práci perfektní relax. Znám hodně lidí, kteří takovou projížďku považují za výrazně větší luxus, než dřepět v koženém sedadle v luxusním voze na většinou ucpané silnici.

                            1. Přínos Auto*matu vidím v tom, že to téma propaguje a připomíná.

                            V Praze se spousta lidí bojí jezdit na kole, protože některé úseky jsou opravdu nebezpečné a další problémy jsou, kde to kolo pak zaparkovat, kde se osprchnout, usušit oblečení… Když velké firmy začlení podporu dojíždění do práce na kole do svojí filozofie (což může nastartovat zrovna podobná akce), začne se to šířit. Více zaměstnavatelů nad tím začne přemýšlet, budou to časem nabízet jako benefit zaměstnancům. Víc lidí na kole zvětší páku na další rozvoj potřebné infrastruktury. To zvedne zájem dalších jezdců. Když někdo vidí, že pár kolegů jezdí, zkusí to časem taky. Když přijde parta zaměstnanců, že chtějí soutěžit za firmu v soutěži cyklozaměstnavatel roku – je to pro vedení větší motivace jim vyjít vstříc. Měli bychom být rádi za každou takovou iniciativu a cenit si té snahy a energie kterou do toho tvůrci vkládají.

                            0 0
                            • Tomcat  

                              Ale já na to nemám. Pokud si mám pořídit na kolo na jízdu do práce + vybavení krat X protože mě ho ukradnou + pojištění + oblečení navíc tak na tohle prostě prachy nemám. Přidaná hodnota je hodně nízká v představě, že bych na ježdění do práce byl škodný několik desítek tisíc ročně. Nato opravdu žaludek a peněženku nemám.

                              Jo že někdo jezdí na ukrajině „do práce“ kterou opřel klidně někde u lampy po „práci“ jí najde a může vyrazit „posilovat“ Na Růžek jo tak ten to má jednoduchý.

                              Pro člověka co sedí celý den v kanceláři, je projížďka na kole před a po práci perfektní relax? Projížďka ano. Nevím co je relax na tom absolvovat v ohrožení po státovce a po celou dobu práce mít nervózu, jestli zase najdu po práci to kolo v pořádku. Idealizuješ a bagatelizuješ nepřináší to oni víc pozitiv než jet se projet po práci.

                              Já v Automatu vidí zastydlí anarchisty. Myslí. že ideály německých dánských a holandský squatů přenesou do zemí kde to tak nikdy fungovat nebude. Ať díky výškovému , nebo klimatickému rozdílu. Bojují proti systému o žádné zdraví jim nejde. Pokud by jim šlo o z draví, podporovali by ekologickou MHD. Ale MHD je produkt systému a to oni podporovat nebudou.

                              Ano v Praze se spousta lidí bojí jezdit na kole, protože některé úseky jsou opravdu nebezpečné a další problémy jsou, kde to kolo pak zaparkovat, kde se osprchnout, usušit oblečení. A stím jim Automat právě nepomůže. Oni předvádí to že potřebují ulovit duše , komparz za které by se mohli schovávat a pak hlása …diť to nechce jen my… Použil bych pro to přirovnání k vitálnímu marketingu a pak by se lépe lobovalo. Jenže na konci není žádný produkt nebo služba. Ale jen póza.

                              Nakolik si myslím že si cením když blokují magistrálu?

                              0 0
                              • karliner  

                                S tím vitálním marketingem to je hodně suterénní názor.

                                0 0
                                • Tomcat  

                                  Aneb automatický napovídač textu :- Dneska to je asi už po x tý. Samo že mělo být vírální :-(

                                  0 0
                            • hribik A1  

                              že na tom jazdia v meste prevažne chudobní je konštatovanie štatistického faktu, nie môj záujem že „by na tom mali jazdiť prevažne iba chudobní“ ako si to možno mylne vykladáš. pozrem na ulicu a vidím. pár výnimiek existuje, samozrejme, ale bohužiaľ príliš málo na to, aby im niekto robil podmienky – to je zase konštatovanie ekonomického faktu

                              tomcat nižšie má pravdu s klimatickými podmienkami – to je veľký problém. ak je u nás veškerá cyklistická infraštruktúra prakticky využívaná len nejakých 6–7 mesiacov do roka, aj to len keď je pekne, je a vždy bude určitým spôsobom neefektívna. je to niečo ako veterné a slnečné elektrárne, ktoré keď idú, musí byť zároveň v uholnej zakúrené pod kotlom naprázdno, aby ich mohla v každom čase nahradiť. cyklochodník (a iná infraštruktúra) stojí, ale zrazu prší alebo je zima, a tí cyklisti čo tade jazdia, pôjdu buď autom alebo autobusom (zase až na pár výnimiek). takže zároveň musí pre nich ostať vybudovaná duplicita v podobe parkovacieho miesta a kapacity cesty (v prípade áut) a miesta v hromadnej doprave (ktoré sa v „pekných“ dňoch vezie prázdne – ale náklady bežia). musí sa proste počítať s tým že ten cyklista v ktorýkoľvek deň zrazu naskočí do auta alebo autobusu a musí tam byť pre neho stále prevádzkované miesto. týmto je u nás celá cyklistika degradovaná prakticky na zábavku pár jednotlivcov (vrátane mňa – iste že tie možnosti využijem, keď už existujú, keď niekam idem), dopravu to skôr zaťažuje než odľahčuje (musí byť prevádzkovaná kapacita v dvoch dopravných systémoch zároveň miesto jedného). je to neekonomické, je to podpora zábavy a športu, ale nie dopravy

                              0 0
                              • Beeda  

                                kecy prdy, ukaz statistiku z ktere vychazis ;-) neverim zes nakou videl, kazdopadne na problematika statistiky potrebuje komplexnejsi pristup a vysledky mohou byt ruzny dle uhlu pohledu…

                                0 0
                                • hribik A1  

                                  štatistika „pozrem a vidím“. keď nezapočitujem rekreačné oblasti, víkendy, hory, potom 90% cyklistov je úplne evidentne na prvý pohľad zo skupiny majetkovo podpriemerných.. ak mi, pravda, chceš tvrdiť, že typický predstaviteľ skupiny nad priemernou mzdou chodí po meste takto (+ tašky na rajdách, poprípade), tak sa s tebou hádať nebudem :-D

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    V tomhle s tebou můžu jen a jen souhlasit. Taky ve městě potkávám na kolech nejčastěji lidi v montérkách, kteří šůrují na nebo ze šichty.

                                    0 0
                                    • PjSky  

                                      ano i ne. v tydnu, za horsiho pocasi skutku vidame hlavne monterkove muze a starsi pani, dovybavene obligatnim nosicem nakladu jako jsou pifka pro staryho atp.

                                      O vikendech pak vyrazi leckdo, v dolinach krome zahradkaru s naradim, duchodcu na vyjizdce casto potkavame polosilene taky-sportovce, ksiltovkarske machirky na drahych DH kolech, vencitele manzelek ma trekovych kolech, trojnasobne infarktisty v ceste za napravou na fitness kolech a jine exoti, dle lokality. Skutecne cyklisty potkate pak na kopcich, kde hledaji unik pred stresem cyklostezek v bezpeci skutecnych sportovnich vykonu :) a to jsou poradne stoupaky.

                                      Pohledneme do zemi jinych: V nemeckych/e­vropskych velkomestech cykli kde kdo, i v desti, neb tam je kolo prijemny nezavisly prostredek snadno manipulovatelny, potkavame retro cruisery s pany a panimi v kabatech, ruzne kola, vsak sportovcu potkame velmi, velmi malo. Asi jezdi na venkove nebo jsou v rakousku v alpach.

                                      V jizni koreji nejezdi nikdo, jezdit autem je tam zasadni zaklad spolecenske prumernosti, nezavisle na tom, ze tim vznikaji dokonale zabetonovane zacpy kolem mest. Prave tady docela vidim paralelu s budoucnosti silnic v CR, pokus se lidi trosku neoklepou a nepohlednou smerem na zapad… no nedoufam uz ani. Samozrejme, rozvoj cyklistiky znamena jen jedno: zanik prostoru pro cyklosportovce, jeste pred 10 lety temer nesdileny s beznym provozem. Tehda potkat cyklistu byl maly svatek.

                                      Ve vietnamu pak jezdi zasadne jen na kolech, auto je pro turisty a motocykl je rodinym vozem… ano jsou chudi, ano je tam teplo, ale taky tam 1/4 roku leje od rana do vecera.

                                      atp.

                                      0 0
                                  • Beeda  

                                    rikam kecy prdy, varis z vody, ze vidis neco u tebe nemusi byt poplatne vsude uz jsem psal at si rozsiris obzory ;-)

                                    0 0
                                    • JSt  

                                      spis bych adresoval tvuj prispevek tobe :-)).

                                      0 0
                                      • Beeda  

                                        videl jsme ze na vesnici v Brne a dal na vychod to tak vypada, ale bavime se od zacatku „meste“, ohanet se konkretnima procenty uplne mimo, zalezi na konkretnim meste, proto kecy ze 90%…

                                        0 0
                                        • JSt  

                                          sak u vas v praglu je to to same ;-). ze nekdo jede do prace na kole, aby se pak cestou dom projel a potrenoval neni pro me commuting. tech 90% je mozna jeste podstrelenych ;-).

                                          0 0
                                        • hribik A1  

                                          dobre, možno je to u vás len 88,2 zatiaľčo na našej obci 94,1%, čo na skutočnosti, že bicykel neni obvyklým dopravným prostriedkom do práce a zvlášť nie do inej práce než fabrika, a ani na skutočnosti, že je to nevýhodné z hľadiska sezónnosti (z ktorých sa celý problém odvíja), v zásade nič nemení

                                          0 0
                                          • hribik A1  

                                            nezabúdaj že tie naše percentá sú percentá z jednoho percenta celkového podielu cyklistiky na doprave, teda tých 90% je vlastne 0,9% a tých 10 je 0,1%

                                            0 0
          • PjSky  

            Jasny.. ale k cemu nam to je? 178*0=0 , a tim je to zapykany.

            Vyprotestujeme si prava jezdit jako ovce kde se nam zachce :) pak nam postavi za miliardy stezky…

            a soukromy sektor ti nedovoli si ulozit v pracovisti kolo resp. si to zaplatis.

            0 0
            • Ruprt2  

              Však ano, o to se nepřu :-)

              Já to říkám pořád :-)

              0 0
        • vlasto  

          Ou, tak ta sprcha je daleko vetsi komplikace.

          0 0
    • Jamin  

      Tak sem na Andělu – vedlejší budova a zřejmě jinej svět. Vrátná v recepci mi ochotně podrží dveře, usměje se, kolo vyvezu výtahem, zaparkuju za tiskárnu a mám klid.

      0 0
      • martin_bakov  

        mohli bysme nekdy dat obed bike-fora na andelu, pracujem tu uz minimalne 3 lidi :)

        Nechodite nahodou nekdy do zlatyho klasu/corleone nebo do hlubiny ?

        0 0
        • Jamin  

          Tak tam zrovna ne, občas xia-men – maj dobrou levnou čínu nebo spíš pro chleba a něco na něj do alberta.

          0 0
      • PjSky  

        proc ne, chodime na Andelku, na Formanku (spravna ctyrka s polozkama 69/72 czk) Cyril, Blazinec.. slusna strava je i jidelne u Marjanky (vedle Bileho Lva).. je tu vyber. Akorat nase fa. ma jidelni pauzu 12:30–13:30 ofiko, to je pozdejs jak standard.. ale mam pravomoc se uvolnit driv :D

        0 0
    • Joseph de Sax  

      mně třeba kolo před 30 lety ukradli zamčené přímo z vrátnice, kde ho hlídali 4 strážní se samopaly a s jedním lehkým kulometem…a nikdy se už nenašlo i když to bylo na Super Recordu a s plochým rámem a jela se na něm jenom jedna časovka na ZM.

      0 0
    • rainbowone  

      Zažil jsem tohle z kolem jednou a už to opakovat nechci:(

      150 lidí bude řešit jestli si smíš vzít kolo do pronajátých prostor a nakonec si nechají ještě vypracovat studii od nějakého joudy co na to má živnost.

      Staví se super reprezentační prostory co mají milion zelených potvrzení a auditů ale, že by měli dělat ty domy pro lidi jim nedochází.

      Hlavně, že budovy vlastní nějaké super mega zahraniční firmy a projekt dělá slavný architekt.

      Prostě se připrav, že ti budou dělat problémy. Vrátný co tam dělá za 60kč/h ti rozhodně nevyjde vstříc ,když má nad hlavou vševidoucí oko kamery.

      0 0
    • zzabak  

      He! Jel jsem do Andel city tak pred tydnem neco vyridit, jak jinak na kole. Na kole jezdim v Praze vsude. kolonecham u klandru venku a cekam u recepce, abych se zeptal kam ma jit… no vyslechl jsem si asi 5 minutovy telefonicky rozhovor vratneho, asi novy, ze by potreboval provozni rad budovy. Jako ze, co s kolama aby mu je tam nikdo nenosil, a aby se mu tam nikdo neprohanel na kolobezce.. Polozil telefon a ja se ho zeptal kde dotycna firma je a popichnul jsem jestli mi tady muze pohlidat kolo, ze se mi venku nelibi. Chlapik mily a ochotny, rekl mi abych so ho dal dovnitr a skoval za nejaky transparent. Takze tak.

      0 0
    • noviisek  

      já mám kolo v kanclu, hlídaj mi ho dvě kamery v místnosti. Je hrozná nevýhoda, když musím pracovat a vidím jak je venku krásně a vidím kolo, jak na mě laškovně kouká a říká: „Pojď ven“ :)

      Šéf zatím neměl žádné výhrady, ale asi z toho není nadšený :)

      0 0
      • vlasto  

        Ja kolo nezamykam, stoji venku ve stojanu. Nekdy i nekolik noci. Je to ale takova sunka, ze na ni se neulakomi uz nikdo. Sprch mame sice dost, ale jsou to spise snezni dela, nez sprchy. Mam ale paradni susarnu a dokonce je tam i pracka. Letos se alespon v lete pridali dva kolegove. Zbytek(cca 400) jezdi autem a nejlepsi je rodina majitelu, tech tady pracuje deset a jezdi na obed 200m domu, kazdy vlastnim autem:-)

        0 0
    • Tomcat  

      Nepíšeš nic nenormálního, tohle tady bylo a bude.

      Zkus se, ale pokud na kole jezdíš dopráce se obrátit s radou na Automaty, třeba krom škodění uměj i pomoct.

      0 0
    • ememem  

      nechapemm co tu vsetci riesite. to ze sa do budov tohoto typu nemozu nosit dovnutra bicykle je imho celkom logicke a uplne standartne. byt to moja budova tak to nedovolim tiez. za chvilu by z toho boli ohrkane vytahy, steny, nanoseny bordel, je len otazkou casu kedy by doslo ku konfliktu s nejakym necyklistom ktoremu by si sa obtrel o 50 tisicovy bezovy oblek mastnou retazou. naco by mal majitel resp. spravca podobne kraviny riesit? uprimne povedane sa dost dost cudujem ze ti jak pises roky toto odkladanie do skladu v kancelarii a chodbicke pri hajzloch (!!!) toleroval. je uplne logicke ze ma na to vyhradene priestory kde sa daju biky odlozit. to ze si ich treba zaplatit a nie su zadarmo je snad uplne ok ci jak? jaky vidis rozdiel medzi miestom na odlozenia bicyklov a parkovacim miestom? tie sand tiez nie su zadarmo. takze namiesto neodovodneneho pindania na majitela budovy by si mal pritlacit na zamestnavatela ci by nejaku jeden priestor najlepsie uzamykatelny na tento ucel v budove neprenajal. ak vas je vo firme viac tak by to snad slo. ak nebude chciet tak mas smolu, nijaky narok na to nemas.

      0 0
      • PjSky  

        ty jsi to nepochopil. ja jsem manazer techle veci pro nasi firmu. smlouvu sem sjednaval ja a prostory vybiral taky. Vtip je v ty primocary nenazranosti. Jsem jedinej cyklista v baraku kdo ma zajem, krome jedne firmy co si tu klec postavila na svem stani. Samo sem ochotny prejit chodbu, najit reditele a dohodnout se ze tu klec taky pouziju, klidne za poplatek.

        Ale uprimne sere me to. Jde o jedno kolo co si dam do kancliku, cista silnicka, na vode a blate nejezdim (to jedu do lesa na mtb a tam si to pekne zacvachtam :D jak kanec).

        Platime najem jako svine, kolem dvouset tisic za mesic a ZADNA UCTA. Hned maj v ruce kontrakt a cituji ti kraviny. Pekne dekuju za takovej kamaradcoft.

        0 0
        • Tomcat  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Flegmatik  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • oddie  

          Jinej nájem…

          0 0
      • Beeda  

        koukni nekdy take na zapad at si udelas sirsi nazor, at sa tolik necudujes;-)

        0 0
        • PjSky  

          jasne, holandsko / hamburg etc etc.. :D

          0 0
          • ememem  

            dost dlhy cas som sa poflakoval kade tade po europe aj amerike ale nepamatam ani jedinu firmu kde by si v podobnom charaktere budov biky nosili do kancelarii, vzdy a vsade na to bol vyhradeny priestor v budove a vzdy to najomca prenajal pre zamestnancov. inak to proste nejde a ani neviem preco by to inak ist malo. chcem plac, x m stvorcovych na biky, tak si ich idem prenajat, dohodnem podmienky kade sa tam bude chodit, dohodnem poplatok a bodka. v com je problem? maju snad byt zadarmo alebo ako povinna vybava budovy alebo o co ide?

            0 0
    • Beeda  

      u nas to je v poho, jak pristup firmy, kolegu a zamestnancu jinych firem, tak spravce budovy/ochranky… budova Orco v centru..

      dokonce vidim trend, ze by nekteri radi jezdili taky, nebo se pratelsky optaj jak to jezdi:-)

      0 0
      • Tomcat  

        Jasně pokud to jde, tak to jde, ale pokud ta druhá strana nechce tak co?

        U nás to kdysi taky šlo a teď ne můžeš si vybrat souhlasit nebo změnit lokál. Pravidla neurčujme.

        0 0
        • PjSky  

          zadne osobni utoky – k veci :)

          0 0
          • Flegmatik  

            Opakuji: manažere těchto věcí, tak změňte „lokál“ a vemte jiný nájem… Kancelářských prostor je v Praze volných pořád dost.

            0 0
          • Tomcat  

            K věci je to, že nemají asi jediný důvod Vám vyjít vstříc.

            Tvoje kolo v jejich prostorách sou jen potencionální náklady a rizika.

            Věc nepracovního charakteru, která zabírá místo, může špinit nebo poškozovat okolí, řešit její zabezpečení či krádež atd…Takže je pro ně jednoduší tato rizika eliminovat a to do prostoru za který mají odpovědnost Vás nepustit s kolem. Nic při manipulaci memůžeš tak rozbít, nebo zašpinit , nemusí řešit bezpečnost atd…

            Pokud po nich něco chceš tak je musíš přesvědčit, že to je jejich zájem, nebo jim dát jistotu, že je případné incidenty nebou nijak finančně a administrativně zatěžovat. To ale už ze zákona pokud by došlo ke krádeži je nemožné..

            0 0
            • PjSky  

              Tyhle smlouvy jsou postaveny systemem 0 odpovednosti a rizik. Zakon je zde obchodni, a co je podepsano to je platne, zakon sam urcuje jen velmi malo povinnosti pronajimateli. cokoliv ti ukradnou, neruci za to. neruci smluvne ani za najate firmy z vlastni iniciativy (ostraha atp.). Podminky jsou zcela jasne jednostranne vyhodne: ber, nech bejt.

              Neco malo se nam povedlo zmenit, to zas nerikam. Trvalo to ale nekolik jednani.

              To ale neni pointa prispevku, jde jen o anketu.

              0 0
              • Tomcat  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                0 0
    • rock  

      Máme pronajatý kanceláře v průmyslovým areálu; do areálu kola nesmí, je tam pro ně uzamykatelná bouda se stojany (stěny jsou z pletiva, je tam vidět z ulice a asi se mi to moc nelíbí). Konzultoval jsem to se sekuriťáky na vrátnici, ti mají jasné instrukce (ne, ne a ještě jednou ne – a tak teda běžte, ale příště už to nepůjde). Nicméně, co (jejich) oči nevidí, to srdce neželí, jeden ze vstupů do areálu je nehlídaný a karta mne tudy pustí. Do areálu se tedy dostanu, o žádným zákazu oficiálně nevím a kolo mi pak stojí v kanceláři vedle stolu.

      0 0
    • stip1978  

      Tak na náš výzkumný ústav nemáš :o) U nás je vyhláškou zakázáno jezdit po areálu ústavu na vlastním kole. Smí tam jezdit jenom mesenžři a lidé mající služební kolo. Všichni ostatní si musejí nechávat svoje vlastní kola v rezavém stojanu za vrátnicí, (kde se dají přivázat tak maximálně za přední kolo) a dál jít asi 500m pěšky. Důvod? Kuriozní! Generální ředitel se bojí aby zaměstnanci v pracovní době neopravovali svoje kola místo práce :o) Prostě ústav.

      0 0
    • vanderpoel  

      u nas v andel media centru mame stani pred vchodem, jsou tam kamery a nejakej sekuritak je vzdycky pobliz takze stary kolo tam bez obav zamknu … kdyz cca 2× za rok dorazim z jakyhokoliv duvodu s kolem novym tak to dycky nejak ukecam a vezmu si ho s sebou do kanclu …

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce