Koloshop.cz - jedna pozitivní zkušenost

264 nepřečtených
  • Listr

    K velkému množství opravdu negativních a „smrtících“ zkušeností z Koloshopem bych rád přidal i jednu, v konečném důsledku pozitivní. Měl jsem před týdnem objednáno přes 20 položek celkem za cca 12tis. Balíček dorazil o pár dnů později než bylo avízováno navíc s jinou verzí vidlice než jsem objednal. Po dvou telefonátech s vedením firmy pan Tančin usedl do auta se správnou vidlicí a 30.4. v 19:00 večer dojel do Prahy vidlici osobně vyměnit. Považuji to za velmi zodpovědný  a vstřícný přístup při řešení vlastní chyby, za což tímto děkuji. Co se týče celkové bilance s tímto obchodem, tak za poslední dva roky mám u nich 15 objednávek za více než 60tiskč, z toho 13× nebyl problém, jednou se to zpozdilo o týden z důvodu prázdného skladu o dovozce, a podruhé viz výše. Ostatní došlo vždy do 3–4 dnů v pořádku. Sem tam se chybka vyskytne u každýho …

    0 0
    • Polka  

      Nezavidim panu Tancinovi, ze musi takhle zehlit chyby svych zamestnancu :)

      0 0
    • capo  

      Já jsem objednával něco minulý týden za cca 4 tis, vše proběhlo naprosto hladce, systém notifikací funguje perfektně, a přišlo přesně co mělo v očekávaný den. Navíc ty ceny… :)

      0 0
    • F1  

      Já mám zkušenosti negativní. Když něco objednám, většinou dostanu automatickou odpověď a tím to skončí. Možná proto, že mám osobní odběr, mám to blízko. Jinak bych tam vůbec nenakupoval. Pak tam musím volat, že jsem něco objednával, takže obj. z internetu je jen kvůli slevě 3 proc., ale o tu se pak ještě musím hlásit aby mi ji započetli. Několik věcí už jsem taky vrátil, protože byly evidentně použité a prodávané jako nové. Na KOloshop si dejte velký pozor!!!

      0 0
      • Blabas  

        mám to k nim stejně jako ty blízko. A to jak fyzicky tak i obrazně řečeno. I sklad mám prolezlý, vlastně mě kluci nechávaj na krámě nakupovat jako v sámošce. NIKDY jsem neslyšel ani náznakem, že by prodávali něco použité. Kromě věcí jasně jako bazar prodávaných. I u OEM verzí a věcí sundaných z rozebraných kol je to vždy jasně řečeno. Stejně jako ty mám občas pocit, že je chod krámku chaotický, i já mám v poslední době negativní zkušenosti, a to zjevně čistě organizační, konkrétně váznutí dodacích lhůt, které celé visí na „skléróze“ některých pověřených. Přezto trvá spokojenost se spektrem nabídky, schopností nakonec sehnat i věci mimo katalog, maximální ochotou. Když se něco nezadaří, tak jsou slevy, nákupy alternativního zboží za super slevu, osobní nasazení ( viz. p.Tančin vozící vidle ),… O Koloshopu se toho napsalo dost a ještě asi napíše. Co naprosto nechápu je, proč v tak „nebezpečnym“ kšeftě i přez opakovaně špatný zkušenosti, stále nakupuješ?? 

          
        0 0
      • MARIN  

        Ja od nich beru jen osobnim odberem a s odpovedi jsem jeste nemel problem.Slevu mam uz rovnou zapocitanou pokud tam teda nejedu driv nez daji samy vedet ale po prihlaseni se o slevu nedelaji zadny problem

        0 0
    • Neil100  

      Hezké, ale moje zkušenost z minula, kdy to trvalo neivm jak dlouho a musel jsem je nahánět co a jak, což mi přijde docela zvláštní.

      Obejdnával jsem nedávno ráfek, ano ano 17.4 posilame, ne 2.5 a rakfe nikde, mejly bez odezvy, telefony mi nikdo nezvedl, takže koloshop never more.

      Amaterismus nejvyššího stupně.

      Kecy o tom, že ma někdo špatny den a občas se to stane mě nezajímají.

      Někdy je zkrátka lepší si par kč připlatit a vybrat si eshop, který jedná fér a na rovinu.

      0 0
      • Blabas  

        Oni jednají fér a narovinu, ale když něco slíbí, tak sami netuší, že to nemohou splnit. Kazí si tím pověst. Slovo amatérismus je sice dost impertinence, ale z čistě obchodního hlediska výstižné, bohužel. Je to ale zřejmě systémem objednávek a záznamů termínů.

        0 0
        • Lister  

          ale když něco slíbí, tak sami netuší, že to nemohou splnit

          problém většiny českých eshopů. Mě vždycky dost naštve, že si človkě u každého komponentu musí dopředu zjištovat jestli je reálně opravdu sehnatelný. Sice je hezké, že má koloshop na svojich stránkách řidítka, která dlouho scháním a navíc za poloviční cenu co konkurence, ale když je pak mají sehnat tak dva měsíce a nic.....tak jsem si nechal ty starý a nějak si na ně za tu dobu zvykl…no aspoň jsem ušetřil :-)

          0 0
          • Blabas  

            oni se asi všeobecně eshopy tváří, že maj všechno. Ono taky není problém naplnit stránky fotkama dílů, ledniček, kytek,… a pak to nemít. Kluci v koloshopu maj naopak skladem ještě spoustu! věcí, které na stránkách neuvidíš. Jak jsem psal výše, je to systémové. Skladové hospodářství, objednávkové systémy ( staré známé má dáti-dal ), něco jako upozorňo­vací/připomína­cí  systém.

            0 0
            • Tomcat  

              …a nakonec se dostaneš k tomu že pro­dejci nejsou pů­vodci problému a­le dovozci .

              Ty taky nazbrojej na nějaký veletrh , vyprodají a pak už budou mít jen plnou hubu keců.

              Zlatí šedí dovozci ti mají spoň pružnost

              0 0
              • borda  

                jj :-)

                0 0
              • Lister  

                no jak se to vezme – na jednu stranu máš pravdu, ale zase nadruhou mi nepřijde zrovna solidní mít v nabídce něco o čem vím (nebo tuším) že to neseženu. Nebo když už to chci nabízet, tak jedině s poznámkou – dodací doba neznámá…

                0 0
                • hmm  

                  Solidní to není ale v ČR jsem se stím setkal již mnohokrát. Často je realita jiná než co firma inzeruje (v každém odvětví) A co se týče dodavatelů to je taky docela legrace být prodejce a jednat s nimi. Pamatuj na přísloví „Slibem nezarmoutíš“

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Pamatuj na přísloví „Slibem nezarmoutíš“ no tak mě tím přímo nasereš. Jak říkám je častný říci není, nemáme nebude , než věšet bulíky na nos. 

                    0 0
                  • Blabas  

                    přesně…

                    0 0
                • scret  

                  ale to si myslim neni pripad koloshopu… ti neslibuji nic o cem si mysli ze to nemuzou sehnat… teda alespon z mych zkusenosti…

                   
                  0 0
                  • Blabas  

                    To je právě kámen úrazu. Myslí si, že seženou všechno a slíbí to automaticky s heslem „No problema“ a pak to vázne. Naštěstí jen občas.

                    0 0
                    • scret  

                      nj,je to vzdycky jenom o lidech… nekdo je svedomitejsi, viz. J.Tancin, nekdo takovej vic italskej typ ala no problema,zadnej spech…

                      0 0
                    • MARIN  

                      No ono se holt jezdit do Belgie nebo Holandska kazdy den aby se aktualne doplnili zasoby moc nevyplti

                      0 0
    • vladaza  

      já jsem si nima nikdy problém neměl, přístup majitele se jeví nadstandardně, ale vyplatí se mu zcela určitě, příště objednáš zase a ještě uděláš propagaci mezi dalšími, pozitivní osobní zkušenost je tím nejlepším doporučením

      0 0
    • yetti  

      Ja mam z Koloshopu dost smiseny pocity. Ted zrovna mam u nich objednavku, kterou jsem delal minuly tyden a prestoze podle jejich vlastnich slov byly vsechny polozky skladem, tak jsem az po tydnu a nekolika urgencich dneska snad dosahnul toho, ze mi slibili, ze to pristi pondeli odeslou a tvrdili mi, ze nevi kde je problem, protoze vse maji opravdu skladem a že to vyrizuje kolega Vesely. Uz jsem od nich objednaval nekolikrat a mam takovy pocit, ze problem vzdy nastal u objednavek u kterych se v potvrzovacim mailu objevilo jmeno Vesely. Takze mam takovej pocit, ze Koloshop jako takovej funguje celkem dobre az na tohohle pana :-(

      0 0
      • robbik  

        ja u nich objednal vse co meli skladem a po dvou tydnech a telefonatech kde me ujistovali ze to do konce tydne bude jsem to proste zrusil a objednal jinde. riditka EA70 na ktere pry dva tydny cekali jsem mel za 4 dny doma.

        problemem ceskych eshopu je ze nedrzi zbozi skladem a to se mi vubec nelibi. ja provozuji eshop z jineho oboru a skladem se snazim mit vse (pres 600 polozek) a co nemam tak je na eshopu napsany ze to proste neni skladem. tak by to melo myslim byt.

        veci na bajka se snazim nakupovat napr. v anglii kde je to casteji pruznejsi a rychlejsi nez z CR. ale u jednotlivych a levnejsich polozek to samozrejme nejde :(

        0 0
        • Blabas  

          konkrétně koloshop je ale zaskladněnej dobře

          0 0
          • MARIN  

            Uz se mi u nich taky stalo, ze jsem rano objednal, po telefonicke domluve na osobnim odberu jsem odpoledne prijel a byl informovan, ze me zbozi rano odeslali jinemu objednateli. Nicmene do 2 dnu sehnali. Z toho je poznat jejich chaos v objednavkach a kolikrat i informovanosti o skladovych zasobach.

            Parkrat jsem tam byl se jen podivat, naposledy po riditkach Ritchey WCS Flat a misto aby se mrkli do PC jestli konkretni vec maji skladem odbehl a zacal se 5min hrabat v regalech aby mi nakonec prinesl vlastovky a informoval me ze bohuzel rovne zrovna nejsou ale neni problem je cca do tydne sehnat.

            Ja si ne KOLOSHOP ale stezovat nemuzu

            0 0
            • scret  

              souhlas,to jsem take parkrat zazil,pritom staci kouknout do kompu a je to.. bohuzel obrat zbozi je tam asi tak velky ze to kluci proste jednoduse nestihaj:(  sam to znam,kdyz me na kram prislo treba hafo zbozi,naskladnit, ocenit,oznacit, povesit na kram a do toho jeste obsluhovat zakazniky bylo i ve dvou lidech kolikrat nadlidsky ukol!

              nechci se koloshopu nejak zastavat,ale me tyhle veci zas az tak nevadej,mozna proste proto ze to moc dobre znam a tak si myslim ze mensi shovivavost je namiste…

              0 0
      • Blabas  

        stále se mi nechce věřit, že p. Tančin neví, co mu lidi dělají nebo nedělají. Když jsem měl problém já, vyzýval mě, abych problémy řešil rovnou s nim, že si zaměstnance usměrní, ale musí o tom vědět. A funguje to, doporučuju. Stačí psát na tancin@koloshop.cz

        0 0
      • Lenka.05  

        Ach jéje, po pročtení threadu jsem se letěla podívat kdo že mi potvrdil tu objednávku…a on to pan Veselý! To jsem ovšem v pytli:-) Nebo spíš oni, protože maj o zákazníka míň. Jen tak dál…:(

        Jo a ty báchorky co tu čtu…jak ty kiksy kluci dohánějí ochotou…to jsou jen „hovory o páté“ protože jsou k ničemu. Když si objednám zboží, které je vedeno skladem – a 14 dní ho nejsou schopni poslat, nějaká ochota je mi vcelku nanic. Za fér považuju jednání, když položky označené „skladem“ jsou fakt skladem a obratem pošlou, ostatní „na dotaz“. A asi by taky neškodilo mít v obchodě pořádek, protože jak to tak vypadá, asi tam mají „mírnej“ chaos.

        0 0
        • Kubiczech  

          Ted jsem se taky dival a cely nevesely zjistil, ze mou objednavku vyrizuje Vesely…uf… Uz cekam treti tyden!

          0 0
    • Tomasekk  

      Mám u nich objednaný a zaplacený předem na ůčet nosič na sedlovku. psali: máme skladem, pošleme 2.4. Dodnes ho nemám! Poslední zpráva Koloshopu: Nedošel nám od dovozce, děkuji za strpení

      0 0
    • HockeyBiker  

      Mam jen dobrou zkusenost a to tu ze kdyz mi poslali kola bez velopasku a ja jim to napsal. Oni mi obratem poslali 80 korun na ucet…To sem celkem koukal.

      0 0
      • HockeyBiker  

        Tak sem si to splet…to byl kolokram:-D nazvy sou skoro stejny…

        0 0
        • Splinter  

          tak to je hotovooo :-DDDDDD

          jinak nakupuju jen na bagbiku,bikesportu, kupkolu a kolokrámu

          a všem těmhle můžu dát 1

          0 0
          • Lister  

            mám podobné spektrum, jen teda fulla mi scháněli v bikestoru, ale jinak většinu nákupů řeším jako ty – bagbike u mě absolutně vede, tam nakupuju tak co 3 měsíce :-)

            0 0
            • vladaza  

              souhlasím, ostravský bagbike se mi hodně zamlouvá, rychlost-speed je pozoruhodná… objednám dnes opoledne a zítra mi telefonuje borec s PPL-ky , kam má balík šoupnout, takovou rychlost jsem NIGDY  nezažil – no fakt, nekecám, nedělám sisrandu

              0 0
              • petebike  

                tohle funguje nejen u bag-blabla.....

                0 0
              • Blabas  

                pravděpodobně je část té rychlosti i v tom, že Koloshop má třeba mnohem více zrealizovaných objednávek. Když to přeženu – U jiných někdo toužebně sedí u kompu a vyhlíží zákazníka, pak má rychle zabalíno a frr PPL

                0 0
                • Lister  

                  nebudu řešit jestli máš reálně pravdu, ale podle mě raději dělat něco v malém a dobře než ve velkém a úplně na hovno…

                  0 0
                • RedAce  

                  Kolokram jede ve velkym a „no problemo“… :-)

                  Je to o lidech, lidi co ho znaj vedi, ze je extremni pedant a to pozaduje i od zamestnanců.

                  0 0
    • scret  

      jak tu psal Blabas, o Koloshopu toho bylo uz napsano a nejspis jeste bude hodne…  Zvlastni je ze ti kteri si kolikrat tak stezuji,tak priste objednaji zase tam, ze by to usetreni penez tolik mamilo? nebo to zas tak spatna zkusenost nebyla?… nevim resit to nechci…

      Ja sam u nich nakupuju 90% komponentu, vzdy po telefonatu jestli je to k mani, nebo pripadne za jak dlouho to bude, na 99% spokojenost.. delal jsem kdysi taky ve ksefte,tak vim ze se obcas zapomene, obcas se slibi,ale zadrou cloveka dodavatele apod.   Opet cituju Blabase, maj dost veci ktere ani v katalogu nejsou…dale pak ktery eshop ma skladem vse co ma v nabidce???

       zas na druhou stranu selhani lidskeho faktoru se vyskytuje cas­tejc,coz je skoda,kazi se tim reputace… ale to zas kluci dohaneji ochotou…

      0 0
      • obda  

        Jo kazi. A fest. Z poslednich 2 objednavek 3× selhani lidskeho faktoru. To uz je trochu moc. Napriklad tuto stredu. Ddostal jsem e-mail „Po zjištění dostupnosti Vám oznamujeme, že zboží k Vám bude odesláno dne 15.5.08“. A co mi dojde za e-mail ve ctrtek 15.5, kdyz uz maji moje penize na svem ucte? Email „nemame bohuzel momentalne skladem“. To opravdu nas*re. Je zajimave, ze u jinych e-shopu (kupkolo.cz) se mi to nestava. No nic, jsem pouzcen, na koloshop.cz uz nakupovat nebudu.

        0 0
        • scret  

          tohle by se dit nejspis nemelo… bohudik ja mam prevazne jen pozitivni zkusenost

          0 0
        • MlokCZ  

          Chyb dělají celkově trošku více než je zdrávo (na Koloshopu), ale na druhou stranu kupkulo, i když je velmi spolehlivé, má informaci o počtu kusů skladem, má informační maily o stavu objednávky, tak má i jednu zásadní nevýhodu a to omezený sortiment a mimo něj nic nedodají (tím myslím ani na objednání a počkat si). Takže kupkolo sice super, ale hodně věcí tam prostě neseženu.

          0 0
          • obda  

            Jak jsem uz zjistil, neni od veci tyhle „extra“ veci resit pres kamenak. Jinak ma predchozi objednavka s koloshopem byla jeste zajimavejsi. Koupil jsem si computer, ale dosel bez kabelaze. Po upozorneni mi obratem poslali misto kabelaze uchytky a snimace na bezdratovou verzi (slo o VDO). Takze jsem jim to posilal zpatky, az na treti pokus mi poslali tu spravnou kabelaz. Rikal jsem si, ze se to stat muze, a ze z toho hned nebudu delat zavery. Viditelne se stavaji i jine veci. Pro uplnost musim dodat, ze mi dnes bez reci vratili penize.

            0 0
          • PietroUL  

            Třeba se něco změnilo, nevim, ale loni jsem na kupkolo.cz koupil vidlici a kliky, který vůbec neměli v katalogu. A na to, že to byla spešl objednávka, jsem ani moc dlouho nečekal. Vidlice do tejdne, kliky cca měsíc.

            0 0
            • MlokCZ  

              Před cca 2 měsíci jsem potřeboval SS a Alberta v alpencross verzi a současně jsem na kupkolo bral něco dalšího. Tedy hned dotaz, jestli mi je objednají a odpověď, že bohužel ne, že pouze věci, které mají v shopu. A přitom ty pláště v Imexpo měli a v bikestoru mi je v pohodě a za slušnou cenu objednali.

              0 0
    • jIrI___  

      Ja jsem kdysi z koloshopu objednaval 2 kotouce. Jeden 160mm a druhy 180mm. Za tyden mi prisel balicek, ja se na neho nadsene vrhl, ze vymenim kotouce no a poslali mi 1×180mm a 1×203mm a navic uplne jiny vzor nez jsem mel obednany. Tak balicek putoval nazpet, za 11 dni mi dorazily uz spravne kotouce. Takze ve vysledku z toho bylo cekani na spravne zbozi temer 20 dni a 100Kc navic za odeslani nespravnych kotoucu nazpet… Timto jsem nakupovanim na koloshop.cz definitivne skoncil.

      0 0
    • Kubiczech  

      Bral jsem z Koloshopu kliky a nebyl problem. Ted cekam na naboj jako na spasu a nic. Minule pondeli email, ze ve stredu posilaji a porad nic. Momentalne faze mrtveho brouka – fakt nevim.

      0 0
      • Lenka.05  

        No, já nešťastná jsem si taky objednala u Koloshopu před 14ti dny s nadějí, že budu mít na dovolenou plášť, náhradní desky k brzdám a hlavně – stihnu vyměnit olej ve vidlici, což je dost akutní.

        Uvěřila jsem dokonce i slibům, že zboží odešlou 22.5.....doteď nemám nic a od zítra si to můžou strčit kamsi, neb jedu na dovolenou :-) Jako zkušenost mi to stačilo jednou provždy :-)))

        0 0
        • StevensSFC  

          Já jsem taky obědnával s koloshopu a to sedlo Ritchey WCS streem ale ten starej model měly ho asi za 1250kč.Čekal jsem dlouho nemely ho skladem tak ho scháněly asi po 3týdnech my napsaly že my ho už nemužou sehnat :-(.Ale že mi mužo nabídnout novej modle 2008 za necelích 1500kč což zas bylo velmy dobré :-) tak že plus mínus jsem byl spokojenej.

          0 0
          • pepek  

            To víš, holky viděly pěknýho kluka, tak se snažily, když jsi to OBĚDnal. Lenku nechaly asi až na konec, holky se asi holt nemají rády :-) BTW: překonals aji Markamaue, to je velmy dobré.

            0 0
            • Lenka.05  

              To bude ono:-)))

              Kdybych to já koza obědnala, mohla jsem mít olej ve vydlicy. Takhle mám houbi:-)

              0 0
          • makak  

            ty krááávo, to je nářez…

            Jediný kde si to trefil je Ritchey :-)

            0 0
          • maxtor  

            To není možné – už jsem viděl hodně, ale něco takového vidím poprvé… Podle mě ty chyby musí dělat záměrně.

            0 0
            • Vojtas  

              s těma Yckama je to jasny, to napise spravne a pak to prozene necim co je zneguje :-D

              0 0
            • jIrI___  

              Každý ma svůj „imidž“ ;-)))

              0 0
            • pepek  

              Říkám: jestli Marekmaue honem něco nepřihodí, tak je počínaje dneškem až číslo  „2“ v pravopisu.

              0 0
    • Žulda  

      Bral jsem před 2 týdny vidlici + pumpičku a odpruženou sedlovku, přišlo to cca za týden a v pořádku.

      0 0
    • alaks  

      Objednával jsem nějaké zboží asi před 3 týdny. Téměř po týdnu od objednání jsem měl telefon z koloshopu, že prý něco nemají a tak jsem se s nimi dohodl, aby upravili objednávku a jelikož jsem platil převodem z účtu, slíbili že mi vrátí zbylou částku za neodebrané zboží zpět na účet. Dnes teprve přišel balík, který měli údajně odesílat 20.5. Jelikož jsem trpělivý, tak to beru, ale zbylá částka na účet ještě nedošla. Počkám do konce týdne a pak na ně vystartuju.

      0 0
    • netus  

      ja tam objednaval jednou ale taky probehlo vsechno hladce, problemy ktery se vyskytli vyresili dobrym zpusobem. Byla to objednavka za cca 6000. Nemeli prehazovacku sram x.5 a tak mi nabidli x.9 s velkou slevou a pumpa kterou nemeli vubec dodali asi o tyden dyl nez to ostatni s tim, ze zaplatili postovny. Me se to zda fer. Navic prislo vsechno v moc peknych krabickach :)

      0 0
    • Kubiczech  

      Naboj skladem – http://www.koloshop.cz/…-disc-zadni/

      Mejl po objednani – „Vážený zákazníku, rádi bychom Vás informovali o stavu Vaší objednávky provedené na www.koloshop.cz. Po zjištění dostupnosti si Vám dovolujeme oznámit, že zboží je právě na cestě od našich dodavatelů a bude Vám odesláno dne 28.8.08.“

      Uz vim, proc se chlubi, ze maji nejlepsi ceny a nejvice zbozi skladem. (:

       
      0 0
      • Pavel100  

        borci…už ví kdy ti to pošlou…jenom aby jim to dorazilo včas:-)

        0 0
    • mosquito  

      kupovali jsme s kolegou v praci nejaky veci (vse melo byt skladem) a dnes druhy pracovni den jsme to dostali

      0 0
    • Volf  

      nenakupuju sice na netu každý den, ale bral jsem věci z Koloshopu, Bikestore a z Kupkolo a vždycky bez sebemenšího problému. a to jsou doma tři kola, takže pár objednávek už proběhlo…

      0 0
    • jIrI___  

      Trošku se přiživím Off Topicem na tomhle vlákně. Nemáte někdo zkušenost na kupkolo.cz s ""garancí nejnižší ceny":http://www.kupkolo.cz/…8!_2503.html", konkr. u klik XT? Zajímalo by mě, jestli dají nižší cenu než za jakou je nabízí mnou uvedený e-shop v poznámce při objednání nebo cenu jen dorovnají.

      0 0
      • Pavel100  

        určitě ano, i kdyby na tom nic neměli tak ti slevu určitě dají přece si nebudou kazit jméno:-)

        0 0
      • Ricci  

        Jasne, daju ti ich o korunu lacnejsie ako konkurencia :-)

        0 0
      • Hnoj  

        A nenapadlo tě, že tohle je naprosto dokonalej podnět pro, aby ten kdo je levnější srovnal ceny a pak budete moct prosit leda o prd a ne o lepší cenu…

        Tak dlouho se chodí se džbánem, až mi dojde trpělivost…

        0 0
        • jIrI___  

          Postřelená husa nejvíc kejhá… nebo jak se to říká :-). A máš pravdu, tohle mě nenapadlo. Neznám vaše „obchodní uvažování“, jsem jen obyčejný zákazník, hledím na ceny a nemám 100% loajalitu k žádném e-shopu. Ale neboj, nejspíš budeš mít tržbu ty, protože máš levnější klíč na osu a navíc poštovné nad 3k zdarma ;-).

          0 0
          • Pavel100  

            Se musím smát:-) A řešíš každou korunu i v normálním životě a nejenom na kolo? Máš nejlevnější bydlení, kupuješ nejlevnější benzín, sháníš kde co mají nejlevněji na jídlo, oblečení atd?

            0 0
            • jIrI___  

              Klidně se směj, ale fakt to tak řeším i v normálním životě. Studuju, živím se z toho co vydělám nárazovýma brrigadáma, na pravidelné chození do práce fakt nemám čas. Mám nejlevnější bydlení (koleje), benzín nekupuju (nemám auto), na ceny jídla hledím hodně (jím jen v menzách) a než si koupím něco na sebe, projdu hodně obchodů a hledám, kde třeba mají slevy na ISICa. Já se zase musím smát průzkumům v novinách, kde je psané, že student potřebuje k životu minimálně téměř 10K měsíčně, protože já i spousta mojich kamarádu si v pohodě vystačí s polovinou… Daní za tuhle „úspornost“ je prostě to, že strávíš hledáním nejnižších cen spoustu času. Klidně se teď směj ještě víc, přeju prasklou bránici, ale kdo tohle nezažil, nepochopí. Až mi bude 38 roků, taky nebudu řešit každou korunu, ale momentálně jsem bohužel v situaci, kdy je to pro mě nutností.

              0 0
              • Pavel100  

                Napsal jsi to přesně…Daní za tuhle „úspornost“ je prostě to, že strávíš hledáním nejnižších cen spoustu času.....časem příjdeš na to, že někdy je lepší ten čas věnovat něčemu jinému než hledat to úplně nejlevnější. Jinak vím o čem píšeš:-)

                0 0
              • scret  

                tak ja bych to s tema studentama zas tak nevidel cerne, jezdim kazdej den okolo student. koleji a kdyz vidim ze tam parkuje 90% aut ktery nejsou rozhodne zadny popelnice,tak se musim smat tomu „bidnemu stedentskemu zivotu“:)

                samozrejme urcite to nejde vzit jako pravidlo,ale od dob kdy jsem byl student i ja, se toho nejspis dost zmenilo a my student. leta nejsou zas az tak daleko…

                0 0
                • ufonek  

                  No sice jsem 3ti rok OUT, tedy asi jsem na tom podobně jako ty, ale stále mám kontakty na některý studující a myslím že to až taková změna není.

                  Kdybys přihlédl k počtu studentů na dané koleji tak snadno zjistíš že pro většinu se toho moc nezměnilo. A co se týče toho spořivého studentského života tak záleží na konkrétním jedinci, je dost těch kteří si přivydělávají a přesto to berou podobně jako jIrI___ někteří méně, někteří naopak více, zde záleží na ochotě si přivydělávat. Někteří ale opravdu mají takové štestí že finance řešit nemusí a opravdu nebudeš daleko od pravdy když budeš předpokládat že jejich počet pozvolna stoupá, ve skutečnosti jsem jich ale mnoho nezažil.

                  Ale je pravdou že stále existuje dost velká skupina „extrémistů“ kteří raději budou sedět na koleji, spolehat téměř výhradně na rodiče a vést sáhodlouhé kecy o „chudém studentském životě“.

                  0 0
                • Listr  

                  jestli ty auta nebudou třeba tím, že moc studentů je nemá a tím pádem se tam dá pohodlně zaparkovat zadáčo. Navíc spousta kolejí fungují částečně i jako hotely …

                  0 0
                  • scret  

                    neni to tim!:) bylo videt kdy zacal skolni rok:)

                    0 0
                    • drtyc  

                      jako, ze se vratila spousta firemnich aut z dovolenych a hlidanych firemnich parkovist pred domy zamestnancu?

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Zjisti si, kolik studentů bydlí na těch a těch kolejích, pak si spočítej auta před kolejemi. Nakonec vyhodnoť, kolik aut připadá třeba na tisícovku studentů. Vyjde ti hodně mizivé číslo ;-). Nehledě na to, že u kolejí neparkují jen studenti a koleje taky slouží jako „hotel“ jak už bylo psáno výše.

                      0 0
                      • scret  

                        nevim jak ktery koleje,ale troufam si rict ze ty nase koleje jako hotel v 99% nefunguji:) pokud nemam na mysli vecerni prespavani u studentek:)))

                         

                        ja bych tohle asi radsi uz uzavrel, protoze oba mame trochu jiny nazor, a takhle „handrkovat“ bychom se tu mohli donekonecna:)

                        jezdim kolem koleji nekolikrat denne, takze vidim i co za lidi obcas do tech aut seda, 90% mladejch lidi, a tim ze parkujou u koleji, mylsim si ze je velka pravdepodobnost ze jde o studenty docela velka… ale jak jsem psal, nechal bych toho…

                        tim bych samozrejme nerad aby vyznelo ze si myslim ze dnesni studenti pijou drahy vino, tvrdej salam, zabam nohy atd. atd.:)

                        0 0
                      • soc  

                        Na kolejích PPV jsem bydlel od roku 95, ještě teď se tam tak jednou měsíčně stavím. A těch aut je tam opravdu o dost víc a jsou to auta studentů. Pořád to ještě není 1 auto na studenta, ale oproti starým časům se hodně vzmohli..... už za svých studií jsem měl pár spolužáků, kteří opravdu peníze neřešili… no a dost kamarádů, kteří je taky neřešili, protože všechno propili v Y, nebo v T. Popřípadě v dalších podnicích.

                        Na konci svého studia jsem dokonce platl školné a to teprve byla sranda…

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Na PPV bydlí zhruba 3500 studentů, počet parkovacích míst si netroufám tipnout, ale bude několikanásobně menší. Určitě máš pravdu, že počet aut za pár let stoupl, ale to stoupl celorepublikově :-). Taky mám pár kamarádům kteří z PPV jezdí na FSI autem, další jsou stálými hosty T nebo Y. Ale je třeba říct, že většina si jich na to vydělává samostatně, žádný sponzoring od rodičů. Trošku jiná situace je třeba na takové FP nebo FVU, to komentovat nehodlám…

                          0 0
                          • soc  

                            Jo, těch 3500 studentů tam bylo vždycky… aut je tam teď několikrát víc, nevím, jak je to s celorepublikovým průměrem, třeba se to kryje a je to v normálu.

                            Ještě by mě zajímalo, jak si na to vydělávají samostatně, i když to vlastně radši ani nechci vědět. Nakonec bych zjistil, že jsem vystudoval špatný obor a pracuju ve špatné firmě :)

                            0 0
                • drtyc  

                  Tak ja teda nejsem student, ale parkuju pred fakultou a obcas u koleji – je to relativne blizko sebe – a jelikoz jsem byval student, tak se omlouvam vsem studentum, ze moje faro ted dava nekomu falesnou predstavu o zlate noze soucasne zlate mladeze.

                  Holt parkuju 3 az 6 krizovatek od baraku podle toho v kolik hodin prijedu domu. Obcas dojit pro auto pesky trva dyl nez dojet na kole do prace. Pred barakem nebo u sousednich bloku zaparkuju akorat v pracovni dny od 8:30–9:30, 11:00–11:30, 13:30–14:00, 16:30–17:00 jinak pouze pokud primo vidim nekoho vyjizdet.

                  0 0
                  • scret  

                    :) bohuzel nikdo v dnesni dobe nema dobrou situaci park. mist:)

                    jak jsem odpovidal vys, tezko by se zmenil stav prakticky ze dne jenom kvuli spatnymu parkovani u sousednich domu :) proto ta moje predstava „o zlate noze soucasne zlate mladeze“:)

                    0 0
      • pegas  

        nejnizsi cena neni vzdy vyhrou!!..ale na to prijdes casem a zkusenostma…:-)

        0 0
    • scret  

      taky jsem napisu jednu zajimavou zkusenost, shanim vidli, koukam ze maj na strankach koloshopu neco hodne zajimavyho, volam p. Tancina ze bych si ji rad omrknul,ale ze to do 18.h na „kamenak“ do TP nejspis nestihnu. Prisla odpoved ze nevadi a at prijedu. Cca v 19h jsem dorazil a tam kmitalo 5 lidi, jak za plneho provozu a rozhodne to nevypadalo ze se chystaji domu! proste fura zbozi, objednavek, fura prace – tak holt pracovni doba nepracovni doba, udelat se to musi…  a pak tu nekdo zase muze tvrdit ze se flakaj:))

      0 0
    • pepko  

      ma niekto aktualne info z nakupu v koloshop.cz ?

      zaplatil som im uz pred 2 mesiacmi a objednavku stale nemam … vymenil som si s nimi uz niekolko mailov, telefonoval som s nimi … vzdy maju nejaku vyhovorku, vzdy nieco slubia, ze zistia, ze napisu, ked budu vediet, ale keby som s nimi aktivne nekomunikoval tak by som nedostal ziadnu informaciu … az zacinam mat pocit, ze asi krachuju a uz viac neuvidim ani nakup ani peniaze …

      tak snad sa tu najde niekto kto ma upokoji …

      0 0
      • Pavel100  

        někdo určitě krachovat bude:-) počítám že oni to ale nebudou…

        0 0
        • Hnoj  

          A kdo podle tebe bude krachovat? :)

          0 0
          • Pavel100  

            tak počítám že ti co prodávají kola nebo komponenty vládní pomoc $$$ nedostanou:-)

            0 0
      • pepko  

        caka niekto z vas uz 3 mesiace na objednavku z koloshopu, alebo to ja som jediny ?

        ako dlho im to obvykle trva kym to dorazi k zakaznikovi ???

         
        0 0
        • scret  

          a na co cekas? (myslim tim ktery komponent)

          0 0
          • pepko  

            objednal som asi 20 komponentov, prislo mi zatial tak 15 … vraj je hlavny problem s ramom … ale neposlali ani vidlicu, radenie, prehazku …

            0 0
            • scret  

              mozna trochu hloupa otazka, psal jsi primo p.Tancinovi? na jejich webu je na nej primo mejl tusim…

              0 0
              • pepko  

                ano, kazdych 10 dni … a kazdych 10 dni odpoved, ze o 10 dni :-(((

                0 0
        • tomfree  

          Nad tímhle shopem jsem dávno zlomil hůl,ceny sice super,ale jinak virtuální obchod,dvakrát objednávka pokaždé měsíc a něco telefonování,mej­lování,ujišťo­vání,že příští týden bude ten pravý,nakonec zrušení objednávky a objednání jinde,sice za víc,zato spolehlivě.

          0 0
    • rossi001  

      no ja minuly tyden koupil tachometr cateye enduro 8 za nejlevnejsi cenu na netu 427kc nikde s ecenou nemuzou rovnat  a dovoz taky v poho takze ja mam zatim dobrou zkusenost

      0 0
    • CraObs  

      ehm.. 30.1 som objednaval XTR kluky za 6700 (do 3 dni)

      10.1 mi napisali mail ze za tu cenu niesu schopny dodat, minimalna cena 7990 (kupkolo ich malo za 7700)

      12.1 som suhlasil s navrhnutou cenou (kluky vraj budu do utorka-17.2)

      1.3 kedze sa nic nedeje som napisal mail ako to vypada

      2.3 odpisali ze dodavatel sa zdrzal ale „snad do piatku budu“

       

      (komunikujem s Veselym :) toho tu uz niekto spominal..)

      0 0
      • TinkTink  

        Tydle?

        0 0
        • CraObs  

          yep, za tych 7500 ich maju aj inde, ale mam viac veci objednanych..

          a vcera som kontaktoval dalsi shop a vraj su vypredane, najskor ze ich mozu dodat buduci tyzden.. takze mam pocit ze pokial ich zrovna nema niekto skladom je uplne jedno kde ich objednam :(

           

          btw na koloshope stoja tie kluky teraz normalne cez 9tis??

          0 0
          • miki  

            někdy se dají dobře koupit na Ebay.Nové sundané z kola + stahovák.Bez klíče na střed ale ten mám z předešlých.

            0 0
    • Bafoon  

      Já to nacpu všude :-) tak mě to zpětně vytáčí. Pozitivní je na tom to že jsem dostal facku že ne všechno je oceně. Tímto zdravím netbike – luxusní opak.

      Dobrý den,

      pro rekapitulaci proběhlé komunikace k objednávce č.69669

      24.2. jsem vám poslal objednávku
      25.2. jsem od vás obdržel mail o předběžném termínu odeslání na moji adresu11.3.
      12.3. jsem od vás obdržel mail „odesláno“ s číslem obchod. balíku ČP který neexistoval
      16.3. po urgenci objednávky jsem byl ujištěn pí. Hrdličkovou že balík odesíláte 17.3.
      17.3. jsem obdržel mail „odesláno“ opět s neexistujícím číslem balíku ČP
      po dotazu přímo na pí. Hrdličkovou bez reakce
      18.3. ráno dotaz na pí.Hrdličkovou o stavu mé objednávky s žádostí o zrušení objednávky v případě dalších „zaručených“ mailů
      odpoledne rám dorazil

      Touto komunikaci s Vaším eshopem jsem dospěl k názoru že není komponent který bych kdy potřeboval a musel ho mít od koloshopu. Je mi to líto ale takhle neprofesionální jednání mě šokovalo. Za rok 08 jsem na dalších eshopech objednával xkrát cca za 50–60tis Kč a rozdíl v komunikaci i poskytovaných informacích zákaznikovi je propastný.

      Dále s vámi chci řešit otázku reklamace barvy rámu. Vysvětlete mi prosím záměnu barev ve vámi nabízené barevné paletě rámů Spyder. Dle vašeho vzorníku jsem objednal rám spyder v oranžovo-stříbrné ale přišel mi rám žluto-stříbrný. Rozdíl v barvách na vzornících u vás a u spydru je evidentní. Osobně mi je to jedno ale rám je pro přítelkyni a oranžová barva byla jedním ze základních požadavků

      S pozdravem
      Vávra

      0 0
      • CraObs  

        z mojej skusenosti som zistil ze na maily sa ******.. na tie ak vobec reaguju tak mozno po 3dnoch.. istejsie je zavolat na mobil, kazdy predajca ma uvedeny telefon na seba, da sa rychlejsie vyriesit problem..

        0 0
      • Bafoon  

        tedy dnes to nabralo obrátky :-) nejdříve mi v 11:20 přišel mail od p. Tančina ohledně té barvy a pak mi rovnou volal. Chvilku jsme se přeli o to kdo kdy měl zvednout telefon ale HLAVNĚ  se mi omluvil za přístup a chybnou objednávku, vysvětlil jak k téhle šlamatice došlo a začli jsme řešit ten rám. (jednak jiný odstín jednak špatná kombinace) Rychle a jednoduše jsme se domluvili na třech možných řešeních (vrácení peněz, přelakování a slevě) a dohodli se že se mu ozvu s vyjádřením mé přítelkyně – přeci jen ta barva je její problém :-)

        vážení jedním slovem – peklo :-D dostat ze ženské jakou barvu tedy chce (a tomu přizpůsobit dohodu s p.Tančinem) bylo snad ještě  horší než přechozí patálie :-) po půl hodině co se dívala na rám a já snad po xxxté slyšel "mno když já nevim bla bla " máme doma sytě žlutěho  spydra místo oranžového a po rychlém telefonu s Koloshopem i odpovídající slevu – koneckonců úplatný je každý, soukromý happy end :-)

        takže ted mám doma rám, můžu skládat další kolo a v globálu doufat že to přítelkyni chytne ;-)

          
        0 0
        • Kubiczech  

          Potřetí to nečtu! (:

          0 0
        • pepko  

          tak ty to mas dobre … ja stale cakam na dodanie zvysnych casti jednej objednavky … prisli mi sice uz 2 baliky, ale stale mam iba tak 2/3 veci … z toho bike neposkladam … 4 mesiace im uz trva … 4 mesiace … a to som objednaval iba veci oznacene skladom … moja mailova komunikacia uz obsahuje 20× Reply … ani telefonaty nepomohli … vzdy je nejaka vyhovorka … rozhodne je to najhorsi eshop kde som co kedy nakupoval … a suhlasim s tebou, nie je vsetko iba o cene … dnes by som uz radsej priplatil, len aby som to uz mal tu …

          0 0
          • Pavel100  

            A proč jsi dávno nezrušil objednávku resp. ten zbytek co nemáš dodán a nekoupil to jinde????!!!!

            0 0
            • pepko  

              no jeden dovod by som mal … platil som to v case ked bol iny kurz SKK voci CZK … CZK vsak zacala oslaboval a keby mi poslali peniaze naspat na ucet, tak by mi prislo o par tisic menej … jednoducho som zostal uvazneny v kurzovom riziku … teraz sa situacia uz meni, CZK posilnuje a uz to budem moct zrealizovat …

              a za dalsie, nechal som sa vzdy obkecat sladkymi recickami pana tancina, ze behom par dni to uz bude … nikdy mi vsak nenapisali sami od seba a neinformovali ma … vzdy im musim napisat ja, pockat 2 dni kym pride odpoved s tym, ze sa vyskytol problem, ale do 10 dni to uz urcite bude … aktualny termin poslania mi dali utorok 24.3. … tak to uz pockam  a ked nie, asi sadnem do auta a urobim si vylet do severnych ciech :-))))

              ale jednoducho nedokazem pochopit ako mozu s takymto pristupom fungovat … jakto ze uz davno neskrachovali … maju dobre ceny, uznavam, ale to iba mna takto osier.ju ?

              nakupujem z celeho sveta, ale takto zle skusenosti nemam zo ziadnym obchodom … maju sa este vela co ucit od cinskych obchodnikov …

              0 0
              • Ricci  

                A preto beriem z CZ zasadne vsetko na dobierku…

                0 0
                • pepko  

                  dobierka funguje aj z CR ?

                  0 0
                  • Ricci  

                    Funguje,ovsem ja byvam kusok od hranice,tak si to nechavam posielat na postu do Hodonina,moj zvyk je,ze pokial max. do tyzdna nedostanem tovar,ktory som si objednal a mal byt do 2–3 dni k dispozicii,hladam ineho dodavatela a rusim objednavku…

                    0 0
              • Pavel100  

                S tím kurzem ok.....až to bude pro tebe výhodné, tak to zruš!

                Když něco objednávám, tak během jednoho max. dvou dní se mi musí někdo ozvat s informací je skladem/není skladem/kdy bude/nebo balík odeslán (email nebo telefon), pokud vyřízení objednávky má trvat týden nebo dva či déle, tak to musí být něco speciálního nebo to prostě nemá nikdo skladem a čeká se až to naskladní dovozce. Jinak objednávku okamžitě ruším, přece si nenechám „*****“ na hlavu:-) a daný e-shop již nepoužívám.

                0 0
          • Ricci  

            Nechapem,naco cakas,shopov je viac nez dost…

            0 0
            • art1  

              proto nakupuju v kamenné prodejně a neživím někoho kdo nedodržuje slušné chování v obchodě 

              0 0
              • pepko  

                no … nakupovat v bratislavskych kamennych predajniach tiez nie je ziadne zazitok … obsluha vacsinou mizerna a vyber tovaru zvycajne skonci pri vete „to by sme museli objednat“ … takze vyhoda voci eshopu je nulova …

                0 0
                • art1  

                  ale na eshopu to taky objednáš  ,asi je to tím ,že jsem starší ,ale myslím ,že když pak budu potřebovat udělat něco na kole , tak v kameňáku nebudu mít problém se servisem . Ale koupit něco někde jinde a pak je jít otravovat no nevím no .

                  0 0
                  • miki  

                    Myslím že vytahuješ kalhoty a brod je daleko.

                    0 0
                    • art1  

                      no až nebudou kameňáky  jsem zvědavej kam budem chodit na servis

                      0 0
                      • pepko  

                        a co take potrebujes servisovat v kamenaku ?

                         

                        napriklad moja posledna navsteva servisu dopadla asi takto … mal som uz trochu osmicky na svojom korse author classic … zhodil som obe kolesa, hodil som ich do auta, nabehol do predajne … cakal som asi pol hodinu, pretoze ludia v rade predomnou kupovali napriklad zadnu blikacku a nevedeli sa rozhodnut, aky je rozdiel medzi tou za 299, 399 a 499Sk … dalsi kupoval napriklad flasu a tiez sa nevedel rozhodnut ci ma kupit 0.5L, 0.7L alebo 0.9L …

                        po polhodine som prisiel na rad, zistil som, ze servisak tam dnes nie je … no ale, ze ked uz som tam, mozem to tam nechat, ze on sa na to pozrie … ze nech pridem tak o 3 dni … ked som prisiel o 5 dni, tak nevedeli najst moje kolesa, samozrejme, ze sa na ne nikto nepozrel … po polhodine ich mali a zacal riesit, ze to som si mal dat dole plaste, teraz ich bude musiet dat dole on a to budem platil … 100sk dole plaste, 500sk centrovanie, 100sk plaste naspat a to cele krat 2 … a ze to tam nemam aj dvojstenne rafky a tie droty su tiez take lacne makke, to sa mi zase lahko rozcentruje … a tie naboje quando, ze to su take 100korunove naboje, ze tie gulicky by som mal tiez vycistit a premazat … alebo kupit nove naboje … takze som hned zacat vahat co s tym, povodne som myslel ze to bude servis za 500sk a nie za 5000sk … a ze kedy to bude, no ze maju vela vela roboty, ze to tak za 10dni …

                        a riesenie ?

                        za 10dni som mal doma nove mavic aksia za 3190kc z koloshopu, ktore som zatial servisovat nemusel … pre mna mozu servis uplne v pohode zatvorit … mne chybat nebude, co sa pokazi, to kupim nove a vyjde ma to lacnejsie ako servis … kamenaky samozrejme neskrachuju, pri tej marzi co maju urcite preziju … a vzdy sa najde vela ludi, ktori sa boja internetu a tu predrazenu ludsku pracu zaplati … ale ja si to dovolit nemozem …

                        0 0
                        • Vojtas  

                          500 za centrovani jednoho kola? to je spis cena za vypleteni i s draty ne? pekna zlodejna teda

                          0 0
                          • pepko  

                            hej, tych 500 korun to uz asi bolo za cele vypletenie … ale bolo to bez materialu …

                            0 0
                        • CraObs  

                          tak to by som rad vedel kde si bol.. lebo mierne povedane ta chceli ojebkat alebo minimalne odjebkat.. centrovanie stoji mozno 100–150

                          inak co sa tyka tych plastov, no nenapadlo by ma fakt to tam aj s gumami nosit :P

                          0 0
                        • vlk  

                          Důvod proč do servisu nikdy kolo nedám.V 90 letech jsem měl špatné zkušenosti a tak od těch dob už servis nikdy nechci vidět. Jeden známý má jednu poučku. „mám si to ******* sám nebo někdo jiný za peníze“. Neboli toto navíc vystihuje mimo cenu i pochybnou kvalitu práce servisů. Na kole není nic co by běžně zručný biker nedokázal vyměnit spravit apod.Nic co by člověk nezvlád sám. I když asi vyplýtání a centrování je asi ta nejvíce náročná záležitost na kole.Jinak od přehazky přes tlumič až po vidlici-nic těžkého.

                          0 0
                      • Honza729  

                        Nezlob se na me, ale jsi tak trochu mimo. Aspon tady v okoli meho bydliste (Praha) po mne jako zakaznikovi sahne jakykoliv servis. Jeste jsem se nesetkal s tim, ze by me servis odmitnul. Pokud potrebuju ukon, ktery vyzaduje material, samozrejme ho chci od nich. Ale veci jako prehazku, vidlici, kola, proste komponenty si menim sam a neznam ve svem okoli cyklistu, ktery by nebyl aspon trochu manualne zrucnej, aby si to delal sam (porad mluvim o vymenach komponent! :-) ).

                        Ze strany tech servisu jde i o to, ze jsem potencialni zakaznik pro kolo, komponenty. A mam ted jeden servis, ktery mi nabizi komponenty se slevou jako stalemu zakaznikovi. Takze se o budoucnost kam.obchodu neboj a trochu mysli…

                        0 0
    • OCG  

      I já bych přidal jednu pozitivní. Před pár dny jsem si na koloshopu objednal Cateye Enduro 8, který tam měli a stále mají za naprosto bezkonkurenční cenu. Do převodního formuláře jsem neuvedl VS – ještě mi v tu dobu nedošel potvrzovací email s číslem obj. Na tuto skutečnost jsem upozornil a hned následující den mi psal všemi haněný pan Veselý s tím, že si platbu pohlídají. Asi 3 dny na to mi přijelo PPL s tachometrem. Viděl bych to na naprosto bezproblémový ná­kup.

      A pro ty, co tu na koloshop jen nadávají: chyby se nedějí jen tady. Párkrát jsem nakupoval i na jiných eshopech, hlavně kupkolo a kolokrám. Kdybych měl soudit podle jednoho, dvou nákupů, tak bych na kupkole taky už nic nekoupil – moje první objednávka, řídítka, přišla spletená, prostě mi dorazily jiný řídítka než jsem chtěl. Nakonec jsem si je nechal, bo ty, co jsem chtěl, už nebyly a nechtělo se mi utrácet za poštu.

      Druhá objednávka na kupkole, trenažér: platil jsem převodem předem, ale pošťák po mně chtěl peníze. Naštěstí mne zachránilo, že jsem se dostal na účet a pošťákovi dal vytištěné potvrzení, že jsem to zaplatil. Prej to spletla pošta…

      Vidlice, co jsem kupoval na kupkole mlátila, za což samozřejmě kupkolo nemůže. Snažili se všemožně závadu odstranit, což se jim povedlo a nakonec jsem měl kvůli posílání balíků tam a zpět poštovné na jeden nákup zdarma.

      Co tím chci říct: ze čtyř, pěti nákupů na kupkole byly dva problematické. Přesto si myslím, že kupkolo je jeden z nejlepších eshopů tady. Moc nechápu ty, kteří udělají jednu obj., něco se podělá a oni s tím hnedle valí na B-F si postěžovat, jakej že je koloshop blbej obchod, jak to tam nefunguje a bůhví co. Je mi jasný, že to může působit neprofesionálně, ale já osobně to beru tak, že pokud nejde o život, jde o hovno – vše se dá nějak domluvit. Nemají zboží, které měli mít a já ho potřebuju? To se může stát, prostě se to mohlo vyprodat. Není nic jednoduššího, než stornovat objednávku, nakoupit jinde a být spokojenej jinde.

      0 0
    • Lubas  

      Rád bych taky přidal nějakou tu pozitiní zkušenost. Ale bohužel nemohu. Objednával jsem si na koloshopu nějaké věci dvakrát a vždycky to byly nervy. Poprvé se dodávka zpozdila o dva týdny (a to jsem si vybíral pouze položky, které byly označeny skladem) a podruhé to byl horor. Objednal jsem si asi patnáct položek tři týdny před Vánocemi a teprve včera jsem dostal poslední. Mají tam asi velmi zajímavý systém, protože po odeslání objednávky jsem dostal echo, že asi dvě položky nemají skladem a jestli počkám až budou všechny. Byla zima, tak proč bych nepočkal. Asi týden po Novém roce jsem to ale nevydržel a vznesl dotaz na stav objednávky. Velice mě překvapilo, když mi oznámili, že sice už mají ty věci, co původně neměli, ale že mezitím vyprodali asi čtyři položky, které jsem v objednávce měl… ??????????????? Zůstala mi z toho brada dole. Měl jsem zato, že když si něco objednám a chybí nějaká kravina, tak ten zbytek dají do krabice a počkají na zbytek. Ne, že mi mezitím prodají i to co původně měli… Takhle by to mohlo jít do nekonečna. Na konci února jsem to nevydržel a nechal jsem si poslat objednávku nekompletní, s tím, že až budou mít zbytek, tak mi ho pošlou. Ty dvě položky co chyběly měli na webu tři týdny jako skladové a nikdo se mi neozval, natož, aby něco poslal. Opět maily, opět telefonáty, opět výmluvy…  Budiž jim alespoň omluvou, že mi za ty dvě poslední položky v hodnotě 700 Kč nenaúčtovali poštovné a balné… :) Takže příště zkusím někoho jiného. Třeba ale nakonec poznám, že je to normální všude.

      0 0
      • Pavel100  

        No tak to rozhodně normální není, doufám že příště objednáš jinde…existuje několik spolehlivějších e-shopů:-)

        0 0
      • pepko  

        som na tom presne tak isto … vcera mi prisli posledne kusy z objednavky, ktoru som urobil pred 4 mesiacmi … a tiez len same vyhovorky, ze vyrobca im nedodal ram, ze bude tak o tyzden, o dalsi tyzden, dalsi tyzden … tak teda iny ram od ineho vyrobcu, o tyzdne zase nic, dalsi tyzden zase nic, potom chripka, potom, ze vlastne vyrobili iny ram, takze to musia dat zase do vyroby … az som sa nasral a ziadal som vybavit nekompletnu objednavku … no prisla asi iba polovica veci … to bolo pre mna dost velke prekvapenie, pretoze som ocakaval, ze mi pride vsetko okrem ramu … tak som teda cakal dalej, o nejake 2 tyzdne prisiel ram, ale polovica veci stale chybala … tak potom zase, ze nemaju naradie, tak zase cakam, cakam, volam, pisem, volam …  no a zase neni vidlica … no tak mi tam, po celodennom dohadovani a hladani komponentov po koloshope, nakoniec zabalili iny typ ako som povodne chcel … ale kedze bol pan tancin ochotny zaniest to osobne v ten den vecer do ppl, aby som to mal do vikendu tu, tak som sa s tym zmieril …

        obcas je v koloshope naznak ludskeho a seriozneho pristupu, ale su to len take slabe zablesky … inak su to bud podvodnici alebo su uplne neschopni … ale skor su asi neschopni … niekolkokrat som sa pytal ci mi budu tie veci co mam objednane pasovat na novy ram … samozrejme ano … ale realita je taka, ze sedlovka nesadla, hlavove zlozenie nesadlo … nikdy nezavolali, nenapisali sami, vzdy som ich ja musel ziadat o nejaku novu informaciu … vacsinou viackrat kym som dostal odpoved …

        hold je to moj posledny nakup v tom obchode … nabuduce nakupujem uz len v zahranici alebo v cine …

         
        0 0
        • Ricci  

          O koloshope je zname,ze maju problemy s terminmi,prav­depodobne maju velmi nizke skladove zasoby,takze vacsinu veci zhanaju az po objednavke od zakaznika.

          Ked mi ide o cas,tak nikdy neobjednavam z koloshopu,ale z kupkola,kde to s jednou vynimkou bolo vzdy presne v termine,vascinou hned na druhy den.

          0 0
          • Clavinger  

            Dneska už je to u kupkola asi úplně jiný, ale když jsem před třema lety objednal sadu Dura-Ace za 30K, tak jsem na ní čekal 2 měsíce (a dodací doba byla 5 dní :).

            0 0
          • pepko  

            horsie je, ze veci nezhanaju ani po objednavke … a najhorsie je, ze ak nahodou nejaku vec nevedia hned zohnat, tak tie ostatne veci na objednavke nepodrzia, predsa by sa im zbytocne plnil sklad, tak ich daju na inu objednavku a dufaju, ze to zozenu neskor … ale pri ich inteligencii sa im to vymkne z ruk a vacsiu objednavku vlastne neskompletizuju nikdy …

            vy tu pisete o dodacich dobach par dni … ved ja som objednaval 20.11 a tajne som dufal, ze ked su to vsetko veci oznacene skladom, ze to do vianoc stihnu … hold, dorazilo to 27.3 … 4 mesiace a jeden tyzden … kto ma zaujem, tomu mozem preposlat mailovu komunikaciu, je to fakt chutne pocitanicko …

            0 0
            • art1  

              potom nechápu proč tan nakupuješ .

              0 0
              • pepko  

                nakupoval som tam 2× (resp. 3×) … ale ani prvykrat to neprebehlo bez problemov … podla jedneho nakupu si vsak nemozem dovolit sudit … ked je vsak problem pri kazdej objednavke a je to stale horsie a horsie tak uz poviem rozsudok na plnu hubu …

                0 0
                • Ricci  

                  Pepko, asi mas silne nestandartne poziadavky,ked ti zhanali veci 4 mesiace,si moc narocny :-)

                  0 0
                  • Hornet  

                    Asi tak :-) urcite by som necakal 4 mesiace :-D pri sucasnom vybere eshopov by som po dvoch, max. po troch tyzdnoch objednavku zrusil a objednal inde a neverim ze by mali az tak velmi vyhodne ceny oproti inym obchodom

                    0 0
                    • pepko  

                      ano silne nestandartne poziadavky … najskor nevedeli dodat ram spyder, potom nevedeli dodat ani nahradny ram coowa (a vraj to je ich vyroba a maju to plne pod kontrolou) … potom im chybal napriklad kluc na holowtech loziska, potom zase vidlica suntour epicon … ako videte bezne veci co maju oznacene skladom a po konzultacii s nimi nevideli ziaden problem s dodanim …

                      fakt sa doteraz sam sebe divim, ze som vydrzal cakat 4 mesiace … no ale kurz ceskej koruny sa pohol a zacalo byt pre mna dost nevyhodne, aby mi vratili naspat peniaze … chcel som radsej ten tovar …

                      a keby som to po 1mesiaci zrusil, tak by ste aj vy nevideli tu realitu nakupovania v koloshope … najviac som sa pobavil ako ich urazilo, ked som im po dlhej a zufalej komunikacii napisal, ze su neschopni … ale je to kruta pravda, pred ktorou sami zatvaraju oci … 4 mesiace nemozu byt o nahode, smole, chripke a inych vyhovorkach … 4 mesiace su o ich neschopnosti, bordeli, klamstve a podvode v akom funguju …

                      ale uz je to jedno, novy bike postupne oziva a zle spomienky miznu …

                       
                      0 0
                      • Ricci  

                        Tam bol cely problem v tom,ze si to zaplatil dopredu a potom si sa iba trapil…

                        Inak by si urcite uz medzitym kupil nieco ine z ineho shopu…

                        0 0
                        • pepko  

                          suhlas … bol to prevod csob sk → csob cz, cize bez medzinarodnych poplatkov … bolo to cez devizovy kurz … kurz bol 1.19, chcel som mat istotu kolko ma to bude naozaj stat … pri predchadzajucej objednavke mi to konvertovalo PPL a ten kurz sa mi nezdal moc vyhodny … koloshop vtedy daval zlavu 15% plus 3% moja osobna zlava … skoda, ze som vtedy vobec netusil, ze CZK takto oslabi … platit im dopredu pri ich pristupe nie je dobre riesenie …

                          0 0
                      • scret  

                        … se Spyderem jsou obcas problemy, za coz ale koloshop nemuze, bohuzel to ale na ne pak jako na obchodniky hazi spatne svetlo:(

                        znam to z vlastni praxe z obchodu (outdoor) , clovek neco slibi zakaznikovi, dodavatel neni schopny dodat zbozi a obchodnik pak vypada pred zakaznikem jako pitomec, dost smutny:(

                        0 0
                        • pepko  

                          ale je ti snad jasne, ze toto neni ten pripad … ze im spyder nedokazal dodat na cas ram, som dokazal este ako tak pochopit a nasledne som sa dohodol na inom rame … ze im trvalo vyrobit aj tento ram 30dni namiesto slubovanych 10dni, by sa dalo tiez pochopit … hlavny problem je vsak v tom, ze ram som uz mal doma a aj tak som musel cakat dalsi mesiac na ostatne veci … 4 mesiace sa predsa neda vyhovarat na ostatnych dodavatelov …

                          0 0
                          • scret  

                            jasny mi to je, reagoval jsem jen na vec tykajici se Spyderu… ja na jednoho spydera cekal cca dva mesice, coz ale rozhodne nebyla chyba koloshopu, za tim si stojim…

                            a nezlob se na me, ale prijde mi trochu divny ze by v tvem pripade byla chyba jen na strane koloshopu…

                            0 0
                            • pepko  

                              rad sa necham poucit, kde mam teda hladat chybu ?

                              0 0
                              • scret  

                                :) to nemuzu vedet, ale kolikrat si lidi „svoji pravdu“ trochu upravi… cimz te nechci nejak napadat, jen vychazim ze svych kolikrat spatnych zkusenosti…

                                ale radeji toho nechame, ty jsi presvedceny o necem, ja to trochu vidim zas jinak, ikdyz priznavam, nemam vsechny informace, mozna bych mluvil jinak, kdo vi?

                                ja konkretne s koloshopem mam vcelku dobre zkusenosti, jednani slusne, vzdy se da nejak domluvit, nikdy nebyl v tomhle problem, dodaci lhuty nekdy trochu delsi, zas ja jsem „vybiravy“, takze nekupuju vzdy „tuctove“ veci, kolikrat i veci ktere nemaji ani v nabidce… s „beznym spotrebakem“ nebyl snad nikdy nejmensi problem…

                                0 0
                                • pepko  

                                  „ale kolikrat si lidi "svoji pravdu“ trochu upravi…"

                                  no dobre … ale to stale nevysvetluje dobu dodania 4 mesiace a 1 tyzden … co uz som si ja mohol na to doupravit … stvrtok 20.11.2008 som vyuzil akciu 15% zlava na tovar skladom … piatok 21.11.2008 som to zaplatil prevodnym prikazom … pondelok 24.11.2008 ma vyzvali zaplatit a doupresnili sme s veselym objednavku … potom mi oznamili termin dodania 9.12.2008 (ram siel do vyroby) … no a odvedy uz len cakam, mailujem, telefonujem a cakam a cakam a cakam … fakt neviem co si mal na mysli tou „upravou“ …

                                  0 0
                        • art1  

                          tak proč se to zákazníkům slibuje ,když není jasné , jestli to dodavatel vlastně má ?

                          0 0
                          • scret  

                            no to je jednoduche, kolikrat ani sam dodavatel nevi jestli to ma:) prip. jestli to do te doby vyrobi atd. atd. pripadne mlzi dodavatel umyslne obchodnikovi… duvodu je snad milion…

                            ale zas nemuzeme hazet spinu jenom na dodavatele… proste vsude za tim stojej lidi a ti nejsou neomylni…

                            0 0
          • scret  

            nizke skladove zasoby?? doporucuju ti si udelat cestu do Teplic a podivat se na jejich skladove zasoby, troufam si rict ze toho maji opravdu hodne, bohuzel se neda vyhovet kazdemu a ne vse se da skladem drzet, to proste neni v lidskych silach…

            0 0
            • pepko  

              tak preco to teda trvalo 4 mesiace ????

              0 0
              • scret  

                to nejspis nebude otazka pro me, nedokazu to posoudit, ostatni by byly jen dohady…

                0 0
        • Flegmatik  

          K poslední větě, že budeš napříště kupovat jen v zahraničí – no, i to Česko je vlastně pro tebe zahraničí. Proč si vlastně nekupoval na Slovensku? V žádným případě nechci předvídat špatné okolnosti, ale co až budeš reklamovat rám, vidli či cokoliv jiného? Vždyť všechno to poštovný to docela prodražuje… I na SK posílají z Česka mnohem dráž. Nebo to finančně se vším všudy bylo tak extra výhodný?

          0 0
          • pepko  

            vacsina obchodov posiela aj na SK zadarmo pri vacsej objednavke …

            ja osobne nemam problem so zahranicnymi obchodmi, honkong, china, ebay, madarsko, rakusko, cesko … aj s cenou postovneho pri pripadnej reklamacii to vychadza vyhodnejsie ako nakup na SK … pokial by bol rozdiel ceny mensi, kupil by som to na SK …

            kolesa som napriklad kupoval osobne v rideku v prahe, kedze koloshop ich uz nevedel dodat …

             
            0 0
    • Stanislav__1  

      S Koloshopem mam zkusenosti jenom dobre. Pokud nejake problemy pri objednavce nastaly, tak vzdy je byli ochotni resit. A nakonec je taky vyresili k me spokojenosti. Prekvapive negativni zkusenost mam naopak s jednim vyse uvedenym eshopem, ktery zde vetsina uzivatelu hodnotila kladne.

      0 0
      •  

        Čerstvá zkušenost mýho kámoše s Koloshopem. Včera objednána vidlice SR Suntour Epicon 100mm RLD disc 2009 a dneska mu PPL přivezlo SR Suntour Epicon 100mm LOD V-brake 2008.Ten je nadšenej

        0 0
        • Pavel100  

          stovka jako stovka…a to se vyplatí:-)

          0 0
        • Ricci  

          Dali co mali,poctivi obchodnici,chceli rychlo uspokojit zakaznika :-)

          0 0
          • kafac  

            Sice to nasere, ale nikdo neni neomylnej...... napred bych zjistil jak problem budou resit, a pak bych psal o poctivosti obchodnika.....

            0 0
            •  

              Koloshop se k tomu postavil dobře, kámoš pošle vidli zpátky a oni obratem pošlou správnou (snad ji budou mít skladem), poštovný nahraděj akorát kámoš bude mít svou vidli o týden později, bohužel těch omylů/chyb je poslední dobou trochu víc než je zdrávo. V případě vidlice bylo na igelitu na polepce jasně napsaný o jakou vidlici jde. Kdyby dotyčněj co zboží připravoval trochu myslel a četl tak by to dopadlo líp

              0 0
        • jIrI___  

          To teda potěší.

          0 0
          • SoulStorm  

            Nudím se ,takže taky napíšu jednu krátkou povídku o koloshopu :-)

            Jednoho dne jsem se rozhodl ,že si koupím nový zadní ráfek.Kuknu do koloshopu mají tam nějaký co se mi líbí.Objednám ráfek a ještě nějaké prkotiny v ceně 3k.Po týdnu přijde mail ,že ten ráfek není a jestli nechcu jiný.Inu co ,objednám jiný a čekám.Po dvou dnech přijde znovu mail a opět ,že tento ráfek není ,jestli chci jiný :-) Ok ,odpovím te paní ,že si chci přiobjednat nějaké další zboží ,tak ať stornuje tu objednávku ,že udělám novou.Paní odpoví ,že není problém ,stornuje objednávku a já ať si objednám znovu.Udělám novou objednávku za 4k a čekám. Dojde mail od nějakého chlápka z koloshopu ,že ten ráfek nemají a že ho v nejbližší době neseženou (ten původní prvně objednaný :-) Odepisuju mu ,že už sem to řešil s nějakou paní od nich a objednal jsem si jiný ráfek.Tohle byl poslední mail od nich.Pak už žadný nedošel a objednané zboží taky ne.Nic jsem už neřešil ,nakoupil jinde a ten ráfek co jsem prvně chtěl byl do dvou dnů doma.

            The end :-)

            Před 4 dny jsem si objednal kliky Truvativ stylo oct 2.2rg v Bikestuff.cz Zatím žadný mail ,tak uvidím jestli to není druhý Koloshop :-) Ovšem problém je ,že jsem jiného prodejce těhle klik nenašel :-( Nevíte náhodou o nějakém ?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Z bikestuff jsem objedanval nekolikrat a zatim zadny problem. Jenom pokud jsi dal platbu na ucet predem, tak posilaji maila az kdyz maji zpozi pripravene k odeslani.

              0 0
        • pepko  

          parada … tak vidim ze koloshop sa stale prekonava :-)))))))))))))­))))))))))

          ludia kupujte u nich aj nadalej a urobite kseft tisicrocia … hehe … no ale stale to je lepsi pripad ako som mal ja, ked som cakal na vybavenie 3 mesiace (s 12timi tyzdnovymi odkladmi) … su to fakt specialisti :-)))))))))))))))))))

          0 0
          • Bafoon  

            čakal … – už jste to nějak vyřešili? stornoval jsi nebo jak?

            0 0
            • pepko  

              postupne mi prisli 3 zasielky … a v nich vlastne vsetko co som chcel … no akurat ze hlavove zlozenie mi poslali nespravne … duse od nich mi o par dni praskli … no ale vsetko som to vyriesili lokalnym nakupom v kamennej predajni … na koloshop som sa uz vykaslal … na to som uz fakt nemal sil sa s nimi dohadovat …

              jo a este mi zle funguje prava radiacia packa (LX dual) … ukazovatel je nejaky posahany … nastastie som to akosi nastavil, ze mi to dokaze radit vsetky stupne a ten ukazovatel sa da prezit … riesit reklamaciu v koloshope uz fakt nemam chut … inak bike slape a celkom som s nim spokojny …

              0 0
        •  

          Takže vidlice byla Koloshopem vyměněna za správnou a poslali k tomu i jednu duši za náhradu poštovnýho. Jinak já jsem včera zlikvidoval vysílač k compu VDO MC 1.0+, zavolal jsem ve ještě včera ve tři odpoledne (do koloshopu,měli skladem) a dneska ráno mi PPL dovezlo, já jsem spokojenej.

          0 0
      • Pavel100  

        Můžeme vyhlásit soutež, kdo si nejdéle počká na objednané zboží:-)

        0 0
    • vlk  

      Na kolo kupuji vlastně vše přes net, tedy asi mimo bowdeny, lanka a duše.

      Vyzkoušel jsem všechny zmiňované obchody, vždy bez problému.Akorát kupuji vždy jen to co je označeno skladem a nebo se mailově doptám, zda to skladem mají. E-shopů je hodně a hodně kopírují ceny, takže není problém sehnat ten co má věc recenzovanou, že skladem je.

       

      Co se týká reklamace, reklamoval jsem jen jednou prasklý rám, a vše bez problému, napsal jsem jim, aby mi poslali na adresu částku za poštovné apod.(mám na to ze zákona právo-uhrazení nákladů spojené s reklamací zboží) a světe div se peníze došly.

      0 0
    • vlk  

      Na kolo kupuji vlastně vše přes net, tedy asi mimo bowdeny, lanka a duše.

      Vyzkoušel jsem všechny zmiňované obchody, vždy bez problému.Akorát kupuji vždy jen to co je označeno skladem a nebo se mailově doptám, zda to skladem mají. E-shopů je hodně a hodně kopírují ceny, takže není problém sehnat ten co má věc recenzovanou, že skladem je.

       

      Co se týká reklamace, reklamoval jsem jen jednou prasklý rám, a vše bez problému, napsal jsem jim, aby mi poslali na adresu částku za poštovné apod.(mám na to ze zákona právo-uhrazení nákladů spojené s reklamací zboží) a světe div se peníze došly.

      0 0
    • jimiAJ7  

      ja objednavam dost casto z KS,kdyz objednam zbozi rano a uvedu do poznamky ze na to specham prijde mi druhy den (PPL),pokud zbozi nemaji volaji nejpozdeji do 24hodin a ptaji zda chci cekat nez zbozi prijde od dodavatele,nebo chci neco jineho. Za me zadny problem,jsem spokojen.

      0 0
    • kali222  

      dneska mi prisel nadherne vyplneny balicek odpadky od koloshopu. proc by to vyhazovali, kdyz to muzou nacpat do balicku „jako material vyplne“. priste uvedu do poznamky, aby si neracili plest zakazniky s odpadkovym kosem :)) asi si to zaslouzi fotecku.

      0 0
      • jimiAJ7  

        lepsi dobre vystlano nez dobre rozbito…

        0 0
        • kali222  

          to pochopitelne bezesporu. ja jen ze brzdy jde poslat v bublinkach, ale nakup za 734,– v odpadcich. o to tu kraci :)

          0 0
          • jIrI___  

            Co to bylo za odpadky? Obaly od paštik, krabičky od rybích salátů, kondomy, šlupky od banánů,…? :-))

            0 0
            • kali222  

              skoro jsi se trefil. potrhany igelity, neco co pripomina takovy ten igelitovy prebal cigar(nej jsme kurak, tak si tim nejsem jistej) mastnej plakat kore,ty obaly od majky a pak to co vidis na fotce :). dukaz misto slibu

              0 0
              • Hnoj  

                Tak to je úúúúlet :-D

                0 0
                • kali222  

                  tak ty se chytnes na vsechno jako konkurence. tobe zas nosej zakaznici baliky na postu :)…

                   
                  0 0
                  • Hnoj  
                    1. Ale jako výplň nikdy nepoužívám obaly od mojí svačiny. Používám jedině bublinovou folii, rozřezanej karton, případně menší krabičky od plášťů a pod.
                    2. Nesl jsi to dobrovolně :-D
                    0 0
                    • kali222  

                      prvni bod me nezajima, sam vis ze to je narazka na slovo konkurence a ne to do ceho to balis :D to si naloz :D

                      druhy samozrejme beru,ale musel jsem si rypnout :P

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Nj, navíc ses už dlouho neukázal. Jak mám potom budovat kapitalismus?

                        0 0
              • jIrI___  

                Tak to je síla. Nějaké pomačkané noviny nebo různé letáky jsou v pohodě, ale toto…

                0 0
                • kali222  

                  vzhledem k tomu, ze bublinky 0,5×1m stoji v city self storage 5 káčé a s odberem se snizuje cena za jednotku a to mluvime o MOC pro kazdyho lojzu z ulice, bych jako shop… chapeme se, predpokladam :P

                   
                  0 0
                  • spešl  

                    Zdar Kali, měl jsem od nich ty Ora vystlaný úplně stejně, ale co, za tu super cenu mne to nepálilo… ;-) jinak kotouče už jsou doma, díkes… ;-)

                    0 0
                    • kali222  

                      koukal jsem podle podaciho cisla :P,ale prachy na mim ucte nejsou :DD

                      0 0
                      • spešl  

                        To je divný, já Ti posílal peníze hned a mám platbu na účtě strženou… asi než to dojde z banky do banky… snad jsem to neposlal jinam… :-)

                        0 0
                        • kali222  

                          ja to nemyslim vubec spatne!! .-) jsou tam smajlici :P

                          0 0
                          • spešl  

                            Jasný, v pohodě… ;-) Snad to co nevidět proteče drátama k tobě na účet :-) Už chci mít kurňa to kolo dostavěný, pořád ještě čekám na díly a šetřím na ty brzdy od Kubada… :-( To je nesnesitelný, jak mi tu stojí stumpa tak osamoceně v koutě nedodělanej… Tak snad už brzy…

                            0 0
                            • kali222  

                              sebetyrani :). vim o cem mluvis, dokud nezamavam nomadovi, nemuzu si koupit novy ram. firma meni jmeno=sleva na ramy cca 12tisic,– kram mam od domu asi 7minut pesky, maji posledni kus :) ale me chybej $$$ :D

                              0 0
                              • spešl  

                                ajajaj…tak to tě chápu, to musí být muka… :-) tak ať se ti to podaří a počká tam na tebe… ;-)

                                0 0
    • hradman  

      No nechci se zastávat koloshop.cz ale nakupuji u nich a jsem spokojen…Bydlím v praze a z teplic mám objednávku druhý den na poště. neměl jsem s nima žádný problém a když jsem objednával kolo pro mou přítelkyni která chtěla kolo wxc což je kolo dámské tak se mi sami ozvali a chtěli vědět přesnou výšku aby mohli poslat správnou velikost.

      Za mě koloshop vede, navíc maj ty ceny nejnižší, skoro nikde jsem neviděl ceny vyšší a většinou si je kontroluju přes www.srovnanicen.cz

      0 0
    • blisterexist  

      nebudete teď někdov okolí zlína objednávat na koloshopu?

      0 0
      • ouzo  

        objednával jsem před měsícem, takže nic…

        0 0
      • kocka  

        Minulý týden mi od nich došel balíček… Jinak k těm zkušenostem s nima.Vše v naprostým pořádku, včetně řešení reklamace.

        Moja mi u nich objednávala snad 20.12. něco pod stromek a všechno stihli i s rezervou.

        0 0
    • švícko  

      mám to do koloshopu co by kamenem dohodil, ale už se mi stalo že jsem si zboží objednal, přišel mi e-mail že si to mohu vyzvednout no a na místě mi bylo řečeno že zboží není skladem.

      0 0
    • maedva  

      Zrovna mam u nich objednavku z 19.1.2012, zatim mi prisel jen potvrzovaci email o prijeti objednavky. Mimo predstavce byly vsechny veci skladem, tak uvidím :-) Snad to bude OK.

      0 0
      • maedva  

        Kvuli ceste do zahranici sem si nemohl zasilku prevzit, tak jsem napsal email se zadosti o odlozeni odeslani, nebo o prodlouzeni uschovy baliku na poste.

        Behem dne mi prisla odpoved od hrdlickova@koloshop.cz , ze posta jim balik nepodrzi dele nez tyden, ale ze neni problem odeslat balik pozdeji.

        Domluvili jsme se tedy na datu odeslani a po mem prijezdu jsem si byl balik prevzit – vse OK, dobre zabalene, zadny problem.

        Nakoupil jsem v akci se slevou na vsechno a usetril kolem 500kč, mimo to jsem mel diky castce nad 3000kc postovne zdarma.

        Urcite doporucuji koloshop.cz pro dalsi nakupy ;-)

        0 0
    • mxv  

      Sice mi poslali jinou brzdovou hadicku a v druhe zas chybely dily, ale vse rychle napravili, takze za me taky OK.

      Mimochodem, kdyby mel nekdo zajem o kupon na slevu 1000kc na kolo, tak mam jeden k dispozici.

      0 0
    • ouzo  

      Já tam nakupoval dvakrát a ani jednou to nebylo úplně v pořádku.

      1. nákup: všechno kromě silničních klik bylo skladem. Přišel generovaný

      email, že se mi ozvou. Týden nic, tak jsem jim tam zavolal a dozvěděl se, že ty kliky už prostě nejsou a že mi to měl napsat kolega…

      1. nákup: tentokrát se mi už ozvali, ale zboží, u kterého byla doba

      dodání 4 dny, došlo až za dva týdny… Tentokrát aspoň přibalili jako dárek ponožky+flašku

      Jinak ceny OK, spolu s kupkolem nejlevnější…

      0 0
    • hovanec  

      Kupoval jsem tam rám COOWA a objednání bez problémů. Rám dorazil v uvedeném termínu, s přesnou barevnou kombinací. Objednal jsem si zafrézování a to byl kámen urázu. Mufny byly zafrézované příšerně, respektive tam byly zbytky barvy, takže hodně starým závitníkem…

      0 0
    • MirosPikos  

      Včera jsem objednával, dneska mi psali že jedna věc není u dodavatele skladem, jestli chci počkat nebo vybrat nějakou alternativu – výborná komunikace.

      Pozítří má jít zásilka na expedici. Dám vědět, jak vše dopadlo. Zatím mě to mile překvapilo. Třeba na tom eshopu zapracovali a začali to dělat tak, jak se skutečně má.

      0 0
      • MirosPikos  

        Expedování, zítra napíšu velké finále :) Zatím stále překvapen, doufám že mi to pozitivní překvapení vydrží i zítra.

        0 0
        • Vilém  

          Dnes jsem od nich taky obdrzel zasilku. Zda se mi, ze je to lepsi nez tomu byvalo. Mile me prekvapilo, ze uz lip bali zbozi, nektere dily dokonce nejsou OEM (XT 10sp. kazeta v krabicce). Za sebe pochvala.

          0 0
          • xshreck  

            já jsem nebyl moc spokojený s 25% objednávek, ( 3 ze 7). Za dvě až tak uplně nemohli – čekalo se na zboží. Ale u jedné z těch, za co nemohli mě naštvali, že kvůli čekání zatím poslali poslední věc, co měli skladem a už není. Za to maj mínus. Plus za komunikaci..

            a dneska místo 34z kazety došla 32z, tak to pošlu zpátky.

            Měli by si víc dávat pozor, čekání mě nezabije… ale posílání jiných typů zboží někdy není příjemné.

            0 0
        • MirosPikos  

          Velké finále se už ne zcela vydařilo. Až bude vše vyřízeno, popíšu detaily :) Chci aby náprava probíhala maximálně korektně. Každopádně už mám jasno, kde příště nebudu nakupovat :)

          0 0
          • MirosPikos  

            Tak dopovím, jak vše nakonec dopadlo.

            První dodávka zboží, místo sedla Ritchey WCS Marathon V2 přišlo sedlo Ritchey WCS Streem. Místo silikonové vazelíny Nacházel v dóze 100g přišla ve spreji 200ml. Zboží jsem obratem zaslal zpět a kontaktoval paní paní Kučerovou, odpověděla paní Hrdličková, že se omlouvá a předá celou věc kolegovi, který připravoval původní zásilku. Měl se mi ozvat.

            Navrhoval jsem řešení (výměna zboží + kompenzace nákladů na zpětné zaslání nebo vyplacení dvou položek + nákladů na dopravu zpět).

            Ozvat jsem se musel sám, jestli balíček dorazil a co bude dál. Vyřizoval to pan Ondřej Šenk. Měl připravený balíček pro poštu s vyměněným zbožím. Když jsem se zeptal na kompenzaci, řekl že mi přidal bidon a energický gel. Nechtěl jsem to nijak více komplikovat a potvrdil jsem, že mi to tak vyhovuje.

            Nicméně obchodnicky to nebylo úplně dobře zvládnuté. Pan Šenk mi měl dát hned vědět, že balík dorazil a říct, jak to chce řešit. Případně mě měl vyzvat, abych si vybral zboží v hodnotě poštovného, kterým by kompenzoval náklady. (tak bych se zachoval já a jako omluvu bych nechal vybrat i třeba malinko hodnotnější zboží, třeba proto, abych neztratil zákazníka – nákupkou bych se dostal tak akorát na to poštovné a dobře by to zapůsobilo – lépe než v tomto případě).

            Celkově shrnuto. Budu se hodně rozmýšlet, jestli příště nakoupím, spíše bych volil jistotu u konkurence. Ale člověk nikdy neví, jaká akce se naskytne. Pan Tančin by měl trochu lépe řídit lidské zdroje aby mu nezvyšovaly nedůvěru v jeho internetový prodej. Možná by stačila nějaká výstupní kontrola u zasílaných balíků, aby zboží skutečně souhlasilo. Ušetřilo by to dodatečné náklady.

            Ideální chování spotřebitele v tomto případě je – objednat na internetu a vyzvednout v kamenném obchodě. Kvůli možnosti zkontrolovat zboží na místě.

            0 0
            • pavelr  

              Když jsem teď vracel řídítka na kupkolo.cz, tak mi postupně poslali 4 maily:

              1. stav Vaší objednávky číslo 3095 byl změněn na Zpracovává se
              2. přišlo zpět, z obj.2119
              3. přišly zpět řidítka
              4. stav Vaší objednávky číslo 3095 byl změněn na Odesláno.
              0 0
    • Trog  

      U koloshopu jsem objedla zboží cca za 50 000 kč jednou při objednání kola mě malém trefilo v jakem stavu došlo(Ten pan Tančím mi ,ale vyšel vtříc poslal mi odškodnění na učet atd.)

      U kupkola jsem objednal cca za 150 000 a nikdy nic.Vždy spokojen…Jen njáká zakaznická sleva by přišla vhod!!!

      0 0
      • Bafoon  

        zákaznická sleva na kupkole? z čeho? :-) i kdyby to prodávali zadarmo tak budou lidi držkovat že maj platit poštovný

        0 0
    • flyman  

      Právě jsem se z Teplic vrátil. Nakupuju tam a na kupkole. Zkušenosti? Koupil jsem v TP dohromady 6 kol levnějších katogorií především pro známé a jedno pro mladou. Krom jedné neuznané reklamace vše ok. Ale ta jedna neuznaná – po dvou měsících puchýře na kluzákách vidle pod tím černým nevím čím. Neuznáno. Důvod jsem nepochopil. Dneska krom tmelu do bezdušáků od Rubeny nebylo nic – alespoň zkusím něco nového. Jinak vždy vše OK – i vykoupili to co jsem z kol nechal odmotovat za solidní peníz

      0 0
      • scret  

        „po dvou měsících puchýře na kluzákách vidle pod tím černým nevím čím“

        a povedzte Kefalin, co si pod tim predstavujete?:))

        0 0
    • Hanz.Ch  

      Využil jsem u nich teďka slevu 11% a něco sem si objednal.Když to tady tak čtu pozpátku…tak jsem teda zvědavej,jak to dopadne.Objednávka je potvrzena a zboží mě prý budou expedovat 30.1…Tak se necháme překvapit.

      0 0
      • MirosPikos  

        Jak moc složitá to byla objednávka? Pokud něco složitějšího, tak se tu příští týden potkáme :)

        0 0
      • Vilém  

        Vyuzil jsem ji tez. Poslalli datum expedice, druhy den vse bylo doma a kompletni.

        0 0
      • Hanz.Ch  

        Tak dneska mám datum odeslání objednaného zboží…

        Při rychlosti České pošty a jejich akce „Dneska podáte,zítra dodáme“…by to mohlo do konce týdne dojít… :-)

        0 0
        • MirosPikos  

          A proč sis to nenechal za stejný peníze doručit přes PPL? Styď se, nechat vydělat státní moloch a ještě ho pomlouvat :)

          0 0
          • jIrI___  

            PPL je na prd. Doručují zásadně v dobách, kdy normálně pracující člověk není doma. Domlouvání s nasranými nestíhajícími řidiči je kapitola sama pro sebe. Pošta pěkně nechá lísteček a já si pro to zajdu kdy mám čas :)

            0 0
            • xshreck  

              V tom máš pravdu. Nehledě na to, že mi ppl několikrát řekal dojedu v tolik a tolik a nakonec dojeli za 6h :-/

              naštěstí se s nima jde domluvit, že zajedou i do práce atd

              0 0
            • Vilém  

              Nechavam si vse co jde posilat PPL do prace. Ale chapu, ze ne u kazdeho to takto jde.

              0 0
              • Smazaný účet  

                ani to není bez chyb. naposledy se s tim neprděli, vůbec nezavolali a balíček frkli na firemní podatelnu – i když na firmu psanej samo nebyl.

                0 0
                • Vilém  

                  Nastesti jsme mala firma, takze staci rict asistentce nebo kolegum, nechat tam prachy, pokud je to na dobirku a pak uz nemam starost s litanim na postu, kde musim cekat jako trubka.

                  0 0
                  • kyl  

                    Taky si nechávám vše posílat do práce,z PPL volají takže vím kdy dojede a stejně ještě volá při dojezdu a ti co vozí poštu už vědí na které dílně mě hledat.

                    0 0
            • MirosPikos  

              Což to je pravda, ne každýmu se to hodí. Já to mam přibližně stejně daleko na poštu jako do depa PPL. Ale jsem OSVČ z domova, takže tohle neřeším. A z principu mám odpor k jakýkoliv firmě provozovaný státem, snad krom pivovaru Budvar :-)

              Jedinej problém byly Vánoce, kdy nebyla možnost platit kartou, protože měli málo terminálů, ale i to se vyřešilo. Soused jezdí s PPL, takže mi to vozil v 9 večer a šlo platit kartou :) Ovšem když člověk chce poště platit kartou, vystrčí na něj leda řiť :)

              0 0
            • Kubiczech  

              Chce to budovat vztahy s řidičem a mít dobré sousedy. Jak má můj Pépéelák dovolenou, tak z jeho zpruzeného kolegy kvetu. Stejně mám radši poštu, zatím dělá chyb méně. Miluju, když zmatenému řidiči vysvětluju pět minut cesty, abych zjistil, že je s mým balíčkem vlastně v Liberci či nedávno v Šumperku. (:

              0 0
            • Hanz.Ch  

              Tak tak

              0 0
    • scret  

      objednal jsem tam ted XTR kliky, nebyly skladem… za 3dny volali, ze se mam zastavit na shopu… Ja jsem spokojeny!

      0 0
      • Hanz.Ch  

        Dnešní odpolední informace zní,že ne všechno zboží je dodnes na skladě a že se odeslání posouvá na…a to se právě neví.

        Takže radost s nových komponentu se posouvá na neurčito…

        Ale tvařme se optimisticky…žijeme přece v ČR

        0 0
    • Žíža  

      tak pro „změnu“ moje zkušenost – v minulosti x objednávek, absolutně bez problému, včetně ochoty řešit po telefonu změnu těsně před odeslání (měl jsem objednanou druhou sadu čidel na ROXE a jak na potvoru jsem jej stratil :( . Poslední objednávka byla i na věci, které nebyly skladem (ale příslib, že jsou na cestě a budou. Došel klasicky mail, …čekáme na zboží od dodavatele… budeme Vás informovat před odesláním… No a včera (po 3 pracovních dnech) telefonát od PPL – máme pro Vás balíček – a já rychle v práci půjčoval peníze, anébrž holt tolik sebou nevozím. Ale až na chybějící upozrňující mail plná spokojenost – včetně třeba toho, když neměli zrovna Finish Line 120ml, dali za stejné peníze 2× 60ml (i když to vyjde dráž).

      0 0
    • Hanz.Ch  

      Tak mám doma zboží z Koloshopu.Mělo původně odejít 30.1.,ale dostal jsem email,že zboží nemají vše na skladě.Ve středu sem dostal další email s tím,že čekají ještě na brzdové páky,ve čtvrtek další email,že objednané zboží je komplet a že to předávají české poště.Dneska ve dvě hoďky odpoledne vše dorazilo domů.Měl jsem i požadavek na změnu brzd ze 180 na 160mm,to se celkem na půl podařilo,kotouče mám,ale adaptér už asi nevyměnili.Takže ten si budu muset koupit znovu.

      Jinak vše přišlo,tak jak mělo.Nemůžu říct na ně nic špatného.Infor­movanost o stavu objednávky dobrá…takže mě nic nebrání se při dalších nákupech podívat i na tyto stránky.

      0 0
    • MirosPikos  

      Tak musím koloshop pochválit. Možná si přečetli mé přání na kontrolu odeslané zásilky, aby došlo skutečně objednané zboží.

      Udělal jsem poměrně složitou objednávku, kterou jsem ještě doplnil o nějaké položky. Nijak moc to nehořelo, takže mi bylo jedno, že některé věci nebyly skladem. Výborná komunikace, dali mi vědět, že jedno zboží není skladem u dodavatele, takže jestli ho mají vyškrtnout nebo si vyberu jiné. (jednalo se o plášt Dynomite od Maxxisu). Pak byl malinko problém s dodáním pedálu v černé barvě, ale to mi bylo jedno v jaké, takže jsem vzal raději stříbrný. Tyhle věci s dodavateli chápu. Při takhle rozsáhlém sortimentu není možné mít všechno skladem a zvyšuje se pravděpodobnost nějaké drobnější komplikace. No a aby toho nebylo málo, potřeboval jsem zásilku dodat na bratrovu adresu do Prahy (normálně jsem v Budějovicích). Změna adresy dodání proběhla také bez problémů.

      Minule jsem byl možná trochu kritický co se nakupování v eshopu týká a příliš jsem ho nedoporučoval. Tentokrát je pocit úplně jiný a nákup v eshopu bych doporučil. Snad bude takováto komunikace standardem do budoucna.

      Ještě malá poznámka, plášť Racing Ralph EVO 2.25 přišel v krabičce, což se také cení :)

      0 0
      • scret  

        kupoval jsem na koloshopu uz hodne plastu Conti i Schwalbe a vsechny mely krabicku!

        Nevim jak je to standartem jinde.. napr. na kupkole…

        0 0
        • MirosPikos  

          Na kupkole bez krabičky a házely jak NN tak RaRa. Uvidím, jak si sedne tento :)

          Jen se chci zeptat na ty Contíky, jsou v krabičce a jsou Made in Germany nebo India? Chci zkusit příště RaceKing a XKing RS místo NN a RaRa.

          0 0
          • scret  

            zalezi jaky vezmes, ja mel pokazdy Made in Germany… ale bral jsem vzdy bud Supersonic nebo casteji UST… Racesport se dela taky tusim v DE.

            Pokud vim obyc. kevlar verze se dela v indii nebo kde…

            Ale ty ja neberu, muj nazor je takovy, ze plast je to jediny co me drzi s terenem a tak se nevyplati setrit…

            0 0
            • MirosPikos  

              Dík, vzal bych určitě RaceSport.

              0 0
              • scret  

                ted premyslim, ze bych tam vzal XK 2,2 RS – v baleni dostane clovek 2 duse zadaco, coz je mi teda platny jak mrtvymu zimnik:)

                0 0
                • Flegmatik  

                  Nejsou úplně zadáčo :) Na koloshopu jeden plášť stojí 745 (dva tedy 1490,–) a v akci s „2× duše zdarma“ to stojí 1565 (tedy navíc 75 Kč). Krom toho na bikesport.cz stojí jeden 684 Kč.

                  0 0
                  • scret  

                    O cenach v bikesportu vim, uz jsem tam parkrat taky bral gumy… tam ale clovek stejne musi zaplatit postu… Klshp je za humny:)

                    A rozdil nejakych drobnych neresim, pri tom objemu penez co do kol rocne zahucej:))

                    0 0
          • Azmir  

            Xking racesport mi z kupkola došel jeden v krabičce asi jako demonstrace a druhý bez, jinak ten bez krabičky byl o celých 20g těžší :o))

            0 0
            • jIrI___  

              To máš ještě fajn. Mně z bikesportu došel RaR v krabičce od X-K :D

              0 0
    • tomas80  

      přemýšlím zde začnutady taky nakupovat když jsou už v praze … zajímalo by mě jak je to s jejich cenami po urcitých utracených penezích to jejich PREMIUM

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.