Kolo do 20 000,- CTM, Rockrider?

13 nepřečtených
  • cyppisek

    Ahoj,

    do teď jsem jezdil na koloběžce v kombinaci s přítelkyní na kole. Jednak jsem se teď na koloběžce docela rozsekal a jednak jsem prý na koloběžce brzda.

    Chtěl bych koupit nějaké kolo na takové to rekreační popojíždění v terénu i mimo něj (1000km ročně cca)

    Jsem opravdu laik, ale nechci Altus, Acera, Alivio. Chtěl bych přední odpruženou vidlici „nafukovací“ :-)

    Našel jsem toto – https://www.mojekolo.cz/…de-modra-22/

    • nevím jestli bude k sehnání na mých 193cm

    Hodně mě zaujalo v Decathlonu – https://www.decathlon.cz/…8548144.html

    • zajdu ho asi o víkendu vyzkoušet
    • pročítal jsem tady na něj nějaké ohlasy a bylo tam zmíněno, že odpružená vidlice má pouze 30mm, ale nevím co to znamená :-)

    Třeba je tu někdo kdo kupoval kolo v podobné cenové relaci a rád poradí.

    Děkuji

    0 0
    • Gwaihir  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • romanino  

      Za mě jednoznačně Decathlon, to Tebou uvedené kolo má ovšem několik nepříjemných kompromisú. pokud jsi schopen a ochoten vysolit pětku navíc, doporučuji:

      https://www.decathlon.cz/…8405350.html

      Ovšem toto kolo není ve Tvé velikosti dostupné.

      • Rozhodně doporučuji vyzkoušení – v Decathlonu zdarma i na celý víkend.

      Roman

      0 0
    • cyppisek  

      Děkuji, jen pro ujasnění o jaké kompromisy se jedná? Jak říkám jsem laik. :-)

      0 0
      • romanino  

        Zdaleka nejhorší kompromisy jsou dva:

        • 30ti zubovej převodník – Jestli budeš jezdit hodně mírný terén, budeš makat, ale kolo ne a ne jet (Trochu přeháním, ale je to má vlastní zkušenost.). Pokud je přítelkyně nabušená a jezdí rychle, nebudeš jí stačit:-(. Zmiňují možnost výměny převodníku, dle fotky na něj místo je. Otázkou je cena – odhaduji litr + dostupnost?.