• Svět videa

    http://www.kupkolo.cz/…75_3035.html

    rozmluvte mi je ;-) diky

    0 0
    • Adam1985  

      Na kupkolu to berou po psychické stránce prodeje – vždycky napíšou tu mega slevu a to dost funguje – na mě taky!:-) Takže já ti to moc nevymluvím. Snad jen – ať ti dobře slouží!;-)

      0 0
    • Ruprt2  

      přijeď k nám. Ukážu ti co mi (zase) dělá zadní ořech a už se ti líbit nebudou :-)

      Všiml sis, že jsou pouze na CL?

      0 0
      • K2  

        Mám je,koupil jsem je dříve za lepší cenu.

        Do roka mi zazlobil ořech (spraveno v záruce) a teď jezdí bez problému.

        Váha je super, když jsem je poprvé nazul, tak jsem nechápal ten rozdíl v lehkosti jízdy ve srovnání se starými koly. Jezdím na nich kevlar NN Schwalbe s tmelem a bez problému.

        Konusy jsem musel trochu seřídit – předek byl od výroby trochu přetažený.

        Nevýhoda – musím mít označkované osy a dávat do vidlice pokaždé stejně, jinak škrtají (to mi kola na průmyslech nedělaly)

        Klidně bych je koupil znova (za necelých 5 tis jak cca před 2 roky)

        Nebo bych šel do nějaké lehké klasiky na průmyslech s rubena bezduš sadou (kvůli ložiskům a servisovatelnosti…)

        0 0
    • Vilém  

      Servisovatelnost, obzvlast s mistnim dovozcem, nebude nic moc.

      0 0
    • romachain  

      Pokud ti vyhovuje CL, tak si je klidně kup!

      0 0
      • Svět videa  

        CL v pohodě… spíš přemýšlím, že jsem zvyklý na náboje, kde jsou průmyslová ložiška… a z toho mám trošku strach…

        0 0
        • kubad  

          pokud si průmerně zručný mechanik, a si ochotný se trochu o konusy starat tak je to v pohodě.

          0 0
          • Svět videa  

            což o to, zručný jsem, ale… dělám to, co tu většina odsuzujete… peru do kola wapkou a servítky si u toho neberu :)))

            0 0
            • nox159  

              tak tim padem nemusi resit jestli ložiska nebo konusy odejde ti vsechno :D

              0 0
              • jonti  

                Ja to delam taky, a prakticky nikdo z tech co jezdi zavody nema na vyber. A prekvapive skoro vsechno je bez problemu. Kolo ma slouzit me, ne naopak, vic mi vyhovuje mit kolo za 50k misto 100k a nemit strach ze neco poskrabu nebo znicim lozisko.

                0 0
                • nox159  

                  a prakticky nikdo z tech co jezdi zavody nema na vyber – to je kec ;-)

                  0 0
            • pstasek  

              Na wapku mi přijdou právě konusy jako plus, protože je můžeš rozebrat, vyčistit a znova natlačit vypláchnutou vazelínu.

              0 0
              • kubad  

                to můžeš i ložiska, ale ani jedněm to nesvědčí

                0 0
    • kubad  

      asi bych je klidně vzal, drobný problém bude pokud zboříš ráfek

      0 0
      • jonti  

        Dostupnost dilu je opravdu asi jediny problem, nekolik nahradnich dratu bych si sehnat predem, i na dovolenou je dobre je mit, rafek snad neznicis.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Víš co je nejhorší, že vím o několika lidech, kteří si koupili tovární záplety a hned za několik dní bouchli ráfek tak, že ho museli měnit. Kdyby jezdili deset let na klasickejch zápletech, tak se jim to nestane, ale jako na potvoru s tovární setem přijde takový kiks. Marfyho zákony fungují :-)

          0 0
    • prvniodkonce  

      Kdo má leštit tolik drátů?

      0 0
    • Skama  

      Mám na nich odjety dvě sezony a zatím naprosto bez problémů. Dokonce i bez nutnosti centrování. ( mám cca 85 kg)

      0 0
    • pustipav  

      Vypadaj pekne, osobne bych asi vahal nad tim, jestli jit do konusu – drivejsi zkusenost neni zrovna dobra a co mam kola na prumyslech, tak na muj styl jezdeni a udrzby to je fest odolne.

      A rovnou jezdit bezdusaky, nebudes litovat.)

      0 0
    • robo.s2  

      Minuly rok jsem je ve stejnym shopu kupoval za 7tis (taky ve sleve)… Najeto na nich je 5tis km bez problemu, i puvodni vycentrovani porad drzi. Akorat bylo potreba povolit trochu konusy jak je ostatne u shimana obvykle. Na druhou stranu v blate moc nejezdim, wapce se vyhybam a mam 75kg.

      0 0
    • ememem  

      dovod na rozmlouvani moze byt ten co som uz spominal viackrat a aj to viaceri potvrdili – absolutna nedostupnost akeholvek nahradneho dielu.

      0 0
      • Evilcleaner  

        tak toto už dlouho není pravda. není to sice hned, ale většinou se u paul lange najde to co potřebuješ.

        0 0
        • royal  

          no nevim, zrovna kamosovi shanim novej ventilek do techhle kol(ulomil ho pri nahustovani, nevim jak se mu to podarilo), a nikde neni sehnatelnej.

          Taky se mi libily, ale tohle me od nich odrazuje…

          0 0
      • kubad  

        u těch XT kol to až tak tragické není, dráty sou běžně dostupném ráfek je boj, ale seženeš.

        0 0
    • Ricci  

      Mam ich,prasknuty zadny rafik,vymeneny v zaruke, teraz za tial drzia, z kupkola pred vyse 2 rokmi za 5,5 :-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Mam véčka i kotouče, u véček nebyl namazaný ořech takže po 1000 km umřel -reklamace, výměna. U všech po asi 2000 km vůle v konusech, takže doporučuju rovnou koupit i konusový klíč (17), stejně ho budeš potřebovat na údržbu. S kolem se taky moc neseru, běžně ho meju ponořením do potoka, rybníka:-) Jednou za rok (5000km) komplet rozborka, namazání. Kompletace a perfektní seřízení hlavně zadní náby je trochu hra nervů, ale jde to. Dneska už bych se poohlížel raději po ložiskách, ale na druhou stranu konusy začínají být docela exotika:-)…

      0 0
    • Joseph de Sax  

      proč? já je jezdím a jsou nejlepší.

      0 0
    • Svět videa  

      doporučili byste mi jiná komplet kola kolem 5000,– Kč pro těžší váhu a aby tam byla průmyslová ložiska? diky

      CL nebo 6 děr je celkem jedno, kotouče mám oboje

      0 0
      • Rychlej turista  

        Proč tě tak děsí kónusy, že je nechceš?

        0 0
        • bosmilan  

          asi mu někde něco nakecali jak jsou konusy špatné (spíš bych to viděl že když se na b-f řekne že konusy jsou na hovno,tak to musí být prostě pravda a někteří se tím pak i řídí)…já ty kola sám vozím a nemám s nima jediný problém a mám je už 3 roky.Navíc mi nedělá problém je rozebrat,promazat a znovu seřídit konusy,ale zjištuju že je to zbytečné,protože i po blátivé Šele a Silesii byla vazelina čistá takže jsou i dobře utěsněné a ani s ořechem není problém.A jako hlavní výhodu vidím že jsou UST a sám toho využívám

          0 0
          • jonti  

            +1, pro normalni lidi staci ty konusy jednou za sezonu dat do servisu a 30000km to pravdepodobne vydrzi.

            0 0
            • Blade  

              Nojo, jenomže to by nesměly být konusy například v LX nábách, který nemají žádný těsnění. Konusy jsou fajn, ale rozebírat náboje po každým bahnění (což byl loni každej druhej závod) je fakt vopruz. Nevím jak jsou na tom s těsněním náboje vyšších řad, ale LX jsou fakt vo hovně. Na silniční kolo bych si s klidem konusy dal, ale na bajka už ne.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Nevím, jestli má LX nába nějaké těsnění, protože jsem do ní ještě nezl. Zatím jsem k tomu neměl důvod, protože se točí bez jakéhokoliv drhnutí i vaklu. Je ale taky pravda, že má teprve 38 603 km, takže na nějaké věrohodné posouzení výdrže je to ještě brzo :-)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  super:DD

                  0 0
                • Ricci  

                  Keby tak vydrzalo stredove zlozenie :-)

                  0 0
                • Pumsc  

                  :DDD

                  0 0
                • Blade  

                  Nespravedlnost vládne světem.. :) Já mám náby na kotouče, čímž pádem není vlevo ta gumová prachovka, ale jen CL matice, která vnikání bordelu moc nebrání.

                  0 0
                  • pepek  

                    Teď jsi zase turistovi zavrtal červíka do hlavy – má teď další důvod, proč nenávidět kotouče, vidlice, 9–10 qaltů a vůbec všechen ten technický pokrok.

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Proti technickému pokroku, pokud je k užitku, nic nemám. Je mi proti srsti pokrok pro pokrok. Jen proto, aby se mohlo říct – je to technická novinka. Že je ale vlastně krokem zpět, se už zamlčí.

                      0 0
                      • soc  

                        no jo no, tomu se potom říká marketing …

                        0 0
                      • Joseph de Sax  

                        jo, rychlej turista má alespoň postřeh, oproti všem ostatním, kteří žádnej nemají.

                        0 0
                • StuntJ  

                  Asi dělám něco špatně, mě na LX nábách začal po asi 4500km či kolik, házet tak nechutně ořech, že už nemůžu řadit nejmenší pastorky …

                  0 0
                  • Tomínos  

                    Já s CL jednou za sezonu vyčistím, u ořechu je většinou vazelína čistá, po zhruba 10t jsem vyčistil ořech. Jezdím dost v bordelu, český ráj, takže není problém nabrat takovej ten jemnej píseček :-) Nepříjde mi to čištění jako něco hrozně náročnýho když máš nářadí.

                    0 0
          • Rychlej turista  

            Já zatím jedinou nevýhodu kónusů vidím ve vyšší váze.

            0 0
            • Evilcleaner  

              no nevím, třeba xt náby jsou o dost lehčí než sram x.9 a erko je docela srovnatelné s 240s (váhově). ale cokoli nižšího je už dost průměrné, ale zase to stojí babku.

              0 0
        • Joseph de Sax  

          protože na to mentálně nemá a už těžko i někdy mít ještě bude, prostě to někde slyšel… jak jedna babka povídala.

          0 0
      • Evilcleaner  

        podle mě ty xt kola za 6000 jsou úplně super nabídka. jedině co mě napadá jsou remerxy 7325 mtb pro. ale ty bych nenazval zrovnas jako kola pro těžší váhu.

        0 0
      • Hnoj  

        DT Swiss X1900? Ale jsou poněkud těžší :-/

        0 0
        • PatrikL  

          do 6000kč bez práce by sa zmestili ztr arch + sram x9 + ritchey wcs, nie? :) Je to síce kombinácia plná protikladov, ale malo by to byť odolné a hádam aj pod 1850g…

          0 0
          • Hnoj  

            Hele… máš pravdu ! Sice je to naprosto šílená kombinace, ale s KONCOVOU cenou 6200Kč, by to mohl být docela úlet. Váha tak kolem těch 1750g.

            0 0
      • Dan.45  

        kontaktuj místního uživatele Pa.T bude mít na prodej záplety DT s cenou cca 4500Kč, na ceně by jste se určitě dohodli :) kdyžtak mu napiš na email : patrikkouril@gmail.com

        0 0
    • jarynp  

      Mám je na novém kole(full), zatím najeto 2500km bez problému, neznatelná rozcentrovanost, náby bez vůle. Před dovčou jsem preventivně objednával dráty přes shimano centrum. Dostupnost není problém, ale jeden drát stojí 120,–Kč. Jediná výhoda je, že jsou na přední i zadní kolo stejně dlouhé (pravé a levé).

      0 0
    • npeter  

      Poraďte mně prosím nějaké použitelné zadní kolo.

      Dnes jsem bouchnul ráfek na Stumpjumperu (DT Swiss 420 SL) – dojet se s tím dalo, ale myslím, že je odepsaný. Tubeless určitě nezvládne :-)

      No a vzhledem k tomu, že mám zadní náboj obyčejný Deore, tak bych to možná spojil a vyměnil kolo komplet, když už to bude potřeba přeplétat.

      A aby toho nebylo málo, tak si pohrávám s myšlenkou doplnit přední 9mm osu o její 10mm sestřičku dozadu 10mm osu (na rychloupínák DT Swiss RWS).

      Ložiska/kónusy jsou mně fuk. WAPku sice používám, ale velmi citlivě.

      Doteď nechápu, co jsem přejel (na normální lesní cestě), že to ani 140mm neutlumilo…

      Předem díky za tipy.

      0 0
    • beavis  

      Rok jezdim na fullu XT kola a neni s nima jediny problem;-)

      0 0
      • npeter  

        XT jsou horký kandidát – akorát bych musel dávat redukci CL příruby na 6INTL kotouč.

        0 0
      • ememem  

        k shimano klesam len jedno (a tuto skusenost maju viaceri) – pokial funguju tak je vsetko ok, sranda zacne ak bude treba zohnat akykolvek nahradny diel. viac menej nemoze, poznam minimalne dvoch ktori kvoli tomuto dalo shimano kolesa prec.

        0 0
        • Evilcleaner  

          no třeba k XT kolům se dá všechno sehnat docela v pohodě;)

          0 0
          • npeter  

            Měl jsem XT na minulém kole a když zadní náboj začal zlobit, tak se prostě a jednoduše střeva vyměnily a bylo hotovo. Ani nebylo potřeba přeplétat špice. S díly žádný problém nebyl.

            0 0
            • ememem  

              a kde sa napr. da kupit taka nahradna spica na Shimano XTR WH-M985 ? nie ze bych to potreboval ale kamos minule docela pindal ze sa k tomu nevie dopracovat. dik.

              0 0
              • Evilcleaner  

                paul lange:-) tzn v jakémkoli maloobchodě ti to můžou objednat a zpravit, pokud si to chceš opravit sám tak je kontaktovat přímo.

                0 0
                • kubad  

                  Objednat je to brnkacka. Ale dockat se toho bude uz slusny boj :-(

                  0 0
                • royal  

                  Kecy, shanim kamosovi UST ventilek do XT kol, a vsude mi rikaj ze se neda sehnat…

                  0 0
                • ememem  

                  to ja viem ze si to mozem objednat pripadne zavolat do p.lange ci uz doma alebo v nemecku a objednat si to a cakat… ja som sa pytal ze kde to maju :-)

                  0 0
    • Cipísek  

      ahojda, mám dotaz, dělá nějakou neplechu redukce CL na 6INTL?

      0 0
      • K2  

        Vykašli se na redukce a kup XT kotouče.

        Dal jsem je do Avid brzd a žádný problém s tím, že AVID má kotouč 185 a Shimana 180 – používám to bez jakékoliv úpravy.

        XT kotouče na hliníkoovývh unašečích se tolik nekroutí jako celoocelové kotouče.

        Je to asi celkem jedno jaký kotouč, ale redukce bych vynechal…

        0 0
        • K2  

          Ještě jsem si vzpomněl, že u komnbinace Avid brzd a XT kotoučů je potřeba z Avid desek odcvaknout takové ty pacičky, které slouží pro jednodušší nandávání a vyndávání desek z brzdy…

          0 0
      • o.1  

        rychlejsia a pohodlnejsia montaz, mam to len nieco cez 1000km ale ziadne problemy nebadat, ked som to pozeral ani sa nezda ze by mal byt nejaky problem.

        0 0
    • jIrI___  

      Otázka pro majitele XT zápletů. Jak jsou na tom s tuhostí? Vážím 80 kg a trochu se bojím těch 24 zeslabovaných drátů 2–1,8–2 mm…

      0 0
      • Ricci  

        Mam ich a som pomerne tazky ( cez 100kg), su citelne maksie ako RM5, ktore mam tiez…

        0 0
        • jIrI___  

          Pokud jsou měkčí než RM5, které by měly být srovnatelně tuhé jako Crossridy, které jsem pro změnu jezdil já, tak to už je celkem krize :-(. Zatím jsi na nich neměl žádné problémy s praskáním drátů, zničením ráfku, apod.?

          0 0
          • Chiron  

            Aspoň podle toho co sem četl, tak RM5 by právě měly být oproti Crossridům znatelně tužší. Ale teda osobní zkušenost nemám.

            Jinak co se týká výběru XT, já bych asi trochu připlatil a šel do Crosstrailů nebo RM3.

            0 0
            • jIrI___  

              Já právě ani XT kupovat nechci, stojí už víc než jsem ochotný za kola dát. Mám v merku WH-MT65 , které mají stejné ráfky i dráty jako XT. Ještě teď zkouším prohledávat bazary, jestli tam nenarazím právě na nějaké starší jeté RM3 nebo Crosstraily, ale nevypadá to moc nadějně. Rozstřelil jsem přední kolo včetně ráfku, příští týden jedu s bikem na dovču a už jsem si jednou zažil, že shánění 28 děrového ráfku není žádný med :-(. Proto chci už rovnou koupit nějaké low-cost UST záplety .

              0 0
          • Ricci  

            Draty na nich drzia bez problemov,nepras­kaju,zadny rafik uz bol prasknuty a uspesne som reklamoval,teraz drzi v pohode

            0 0
    • W.Muchov  

      chtěl bych se zeptat víte někdo o shopu kde se prodávaj,XTčkový kola na 29era s přední a zadní pevnou osou a nebo netuší někdo aspoň kolik tak zhruba stojí, díky za odpovědi

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.