KELLYS MYSTERY 30 vs SUPERIOR XP 909

9 nepřečtených
  • IELEXH

    Dobrý den, vybírám nové horské kolo spíše pro rekreační cyklistiku především na polní, lesní cesty a občas silnice. Cenově jsem vybírala tak do 30 tis. Mám výšku 160 cm a váha cca 63kg.

    Prozatím mám tyto dva favority ale jsem amatérka takže netuším které je výbavou lepší, proto velmi ocením váš názor. Popřípadě budu ráda i za jiné návrhy v této cenové relaci. Děkuji.

    https://www.newbike.cz/…-2023/d14673

    https://obchod.veus.cz/…e-pink-2021/

    0 1
    • Charlie_R  

      Za mě Kellys. Lepší vidlice a 1×12.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

      od 15 099 Kč -4% MOC 24 999 Kč

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

      od 11 599 Kč -14% MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 2.9 kolo, modré Skladem 1 kus

      Lapierre Edge 2.9 kolo, modré

      14 199 Kč -20% MOC 17 699 Kč

    • rimuln  

      Manželka v roce 2019 volila Kellys vs Superior a vyhral tenkrat Desire 90 == předchudce Mystery. Dle ni vyhrál hlavně posed. Superior byl víc sportovní, Desire/Mystery je víc rekreační. Ale na druhou stranu do kopce si ji lip šlapalo na mem Supovi 979, když si ho zkoušela. Jinak souhlas, vybavou Kellys asi lepší z těch dvou.

      0 0
    • Doyle  

      Z těch dvou jasně Kellys, ale vzhledem k tvojí výšce podle geometrie rámu si myslím, že velikost M ti bude dlouhá a menší nedělají.

      0 0
      • ToMášMarný  

        Dělají, Mystery je i v Sku na 27,5 kolech. Nebo zkusit Gate S 29". Každopádně zkusit a projet se na tom.

        0 0
        • enjoy  

          Skový rámy na 29", to mi vždycky připadá, že se s tím může rovnou třeba do cirkusu.

          Ale když je to prostě trend, přes který nejede vlak, tak ať se s tím ty holčiny vytrápí no.

          0 0
    • XNeo