Zdar borci, kde stahujete hudbu, díky.
Zdar borci, kde stahujete hudbu, díky.
Není potřeba stahovat: Spotify, Soundcloud, Bandcamp…
Přesně. Stačí měsíční paušál a není problém ani offline poslech.
Já jsem třeba zpátečník a myslim, ze nebudu uplne sám, nerad si totiz kupuju něco virtuálního na co si fyzicky nemuzu sahnout. Muziku na nejakém nosiči, který je natrvalo tvůj a uz o neho nemuzes prijit mi prijde prostě lepší.
Spousta nových alternativních kapel ani jinak vyslechnout nejde, než on-line…
Atak vsak i z tech online sluzeb to jiste nejak stahnout lze.
Můžeš si to stáhnout do zařízení
No vidíš a ono je to přesně naopak. O pevný nosič přijdeš raz dva, ale hudbu ze Spotify ti nikdo nesebere:)
No
:-)
Co je offline, to se počítá :)
Kim Dotcom by to viděl jinak :-)
Spotify.
DÍKY.
Nikde, mám na to své lidi.
Drtivou většinu jedu přes Spotify, ale občas si prostě stáhnu přes ulozto mp3 protože některé malé a méně známé kapely na Spotify neseženu. Stejně tak na nakrmení mp3 přehrávače a flashky do auta.
Spotify v mobilu a pc, v autě fleška s sety staženými z yt + aux z mobilu.
Vetsinou v obyvaku…
warforum
Napster
ne pockat to uz nedelam …
A ten jeste funguje?
nevim, skoncil jsem tak pred 11 lety :)
Ted se pokám na Spotify, drive na deezru
Tak nejak byl taky uzavren Napster :D
Tady: mp3clan.de
Není to nic nelegálního, jako torrenty, jen prostě stáhneš bez sdílení, i když trošku otravujou s reklamama, ale na 320kbps mp3 lepší zdroj nemám a našel jsem tam i 15 až 20 let starý house, což je jinak dost složité najít.
Jak by se ti líbilo, kdybys něco vytvářel, ale lidi by to stahovali zadarmo?
Á, moralista přišel… dle českého Autorského zákona se AV tvorba pro vlastní potřebu stahovat může, nesmí se sdílet. Budeš se muset obrátit na zákonodárce, aby tuto praxi změnili.
Tu posledni vetu jsi nemel psat. Ted se na ne obrati a tahle moznost nam zmizi.
Je zajímavé, jak s netem autorství vpodstatě vymizelo. Porušuji jako grafik autorská práva v práci dnes a denně. Zákazníci posílají k překreslení dresy od konkurence, na to chtějí připlácnout obrázky z netu, k tomu přidat loga firem, které je často ani nesponzorují, a ještě je grafika zdarma, to je totální dehonestace grafického řemesla.
A kdo ne. :-) Já třeba prakticky denně přepoužívám kód vytvořený pro jednho zákazníka do projektu pro druhého. Proč znova objevovat kolo, když mám už praxí osvědčený prefabrikát? Napsal a vymyslel jsem to já, ale můj majetek to defakto není. A podle smluv vlastně ani majetek mojí firmy.
Tak u designu je to složitější, nedávno jsem čet, že Adidas prohrál nějaký soud na používání 3 pruhů…
Tak jasne. V mnoha pripadech takove kopirovani jede ve velkem a asi neni uplne dobre.
Ovsem na druhou stranu se trochu obavam, ze system, kdy nekdo jako prvni vymysli „kolo“, a potom uz mu cely zivot ostatni musi platit za vyuziti teto „genialni“ myslenky, taky neprijde uplne zdravy. Protoze by stejne „kolo“ nezavislee na nem logicky vymyslelo dalsich x-tisic vynalezcu/designeru/atd…
Nepletu-li se, patenty mají omezenou dobu. Zkus se na to podívat z druhé strany. Něco vymyslíš, něco tomu obětuješ a jak to dokončíš, tak to máš obětovat obecnému blahu? Myslím, že vidina finanční satisfakce přispívá,, pokroku'' více než jeho negace tím, že někdo nemá na licenci.
Vsak ja nerikam, ze se nema chranit dusevni vlastnictvi.
Spise resim takove ty na prvni pohled nesmyslne postupy, kdy si treba Apple dela narok na obecny design telefonu jako placky, a tyhle veci. Ktere proste logicky „vymysli“ vsichni stejne. Treba si predstav, ze by si nekdo „patentoval“ nejaky obecne znamy algoritmus. Dalsi miliony programatoru logicky udelaji totez bez toho, aby zkopirovali. Ale protoze by to mel nekdo (ani nee prvni) patentovane, tak by ten postup mohli pouzit az po dohode s tim, ktery to jako prvni patentoval? To je uplny nesmysl.
Samozrejme chapu smysl ruzneho patentovani, zvlaste v poslednich 20 letech, kdy se v Cine „kradou“ technologie tak nejak programove. Akorat urcit ty spravne hranice, kdy jeste patent ma smysl, a kdy uz ne. Ale to je asi prace pro nejake patentove pravniky.
Na jednu stranu autorska prava, na druhou prizivnici jako OSA. Balancuji tak nejak na pul.
Osa jsou zrmdi. To se jinak napsat neda:/
Da i jinak. Treba zkurveni zmrdi.
Ty si nepředplácíš jako my všichni stahování poplatky v ceně disků, flashek a tiskáren? Stahuju jen to co není a nebude na Spotify, případně když mám slíbený nový počin od kamaradů a nedaří se nám po festivalech dlouho potkat. Některé „placičky“ prostě mít musím, lhostejno že třeba za půl roku nebo rok. Ale poslouchat to chci hned. :-)
Jako by to bylo včera mi naskočilo poučení profesora ekonomie z jedné VŠ přednášky: „Duševní vlastnictví neexistuje“.
Navíc neposlouchám Helenku Vondráčkovou, ta se soudí snad s každým, kromě jejího manžela, ale elektroniku, která se jinak docela těžko shání a ti interpreti to docela často i uvolňují sami, protože je živí především hraní na akcích, a když se jejich track někde objeví a hodně se stahuje=poslouchá, na akci určitě přijde víc lidí, než kdyby to nikdy nikdo neslyšel, protože chtějí 700 za CDčko.
Jsou interpreti, kteří stále věří, že se vrátí devadesátky a pak lidé, kteří se moderní době přizpůsobili a naopak ji využívají ke své propagaci.
Nekde jsem slysel zajimavy rozhovor. Drivr byly koncerty pro podporu prodeje desek. Dnes jsou koncerty pro vydelek.
Ona i Mettalica uz za dob St. Anger mela pro kupce pristup do specialnich stranek s vice daty, pisnickami, videi.
Nyni jsou na Youtube. A vzhledem k tomi, ze pred vydanim alba ma jeho 1/2 pisni klipy a po vydani zbytek, tak jim spis vydela Youtube. Navic hromada videi z prehravek, ze studia, z nataceni… Proste co lidi zajima, jejich originalni obsah a vydelek pro ne.
Já myslel, že když fotím na zaplacený a zdaněný foťák a ukládám na zaplacené a zdaněné médium s autorským poplatkem, tak si tak hudbu předplácím a stahovat můžu. Jinak si ty poplatky vysvětlit nedokážu.
Nene, poplatky ve tvem pripade pokryvaji jen ten autorsky obsah na tve karte :-)
Kdyby jen na karte, ale na jednom přenosném HDD, na druhém přenosném HDD, na pevném HDD v noťasu, na kartě v mobilu, kam si ty moje fotky taky občas nahraju…
I tak je to zlodějna. To, že si na kartu nahraju/nafilmuju kytičku na zahrádce, tak mám za to platit? Na druhou stranu je fakt, že to dokázat nejde, že na ni nenarvu stažený mp3, ale i tak.
Tak ja s temito poplatky samozrejme z hloubi duse nesouhlasim a prosim vas, uz se o nich nebavme, protozee se mi zlosti otevira kudle v kapse.
Spotify, mám jej v autě, mobilu i hifině, občas ješte YouTube a stránky kapel.
Namátkou
Spousty war fór kde jsem registrovaný.
Je toho tuny stejně jako videa, stačí se jen rozhlédnout a jediné co jsem byl ochoten si zaplatit bylo https://www.multishare.cz/ a jen pro rychlost stahování a jen u něčeho :-)
http://newalbumreleases.net/ : funguje vám ?
Stahování už je mimo mě, mám u firmy 20GB LTE dat, takže poslouchám online. Začal jsem používat Youtube Music a za mě se jim aplikace povedla. Náročnějšímu poslechu hudby se už v podstatě vůbec nevěnuji, takže mi youtube kvalita stačí. Hodně oceňuji návrhy hudby, které po nějaké době klikání na palce opravdu fungují a už jsem objevil několik nových interpretů, nebo dobrých písniček které jsem sice kdysi slyšel ale nikdy nezjistil název.
U free verze nejde vypnout obrazovka ani ukládat hudba pro offline poslech a občas vyskočí reklama.
Jediná slabina je, že oproti klasické aplikaci Youtube chybí například některé soundtracky z filmů a her, a taky některé remixy.
Apple Music…
Ještě tu není www.supraphonline.cz
Mají to tam i ve flacu.
Zeptam se tady, kdyz uz tu je takove vlakno. Existuje nekde nejaka hudba ve formatu DVD-Audio? Pripadne nejaky podobny kvalitnejsi format?
FLAC ti nestačí?
Hlavne to zatim neznam :-)
Ale diky za tip.
Ještě jsou HD flacy. Tradiční FLAC je prostě a jednoduše bezztrátově komprimovaný formát CD, HD FLAC by měl být v ještě vyšší kvalitě, takže analogie toho audio DVD. Na Technetu se nedávno věnovali službě, která umožní HD audio přehrát. Pohledej, nevím přesně, jak se ten článek jmenoval.
„Tradiční FLAC je prostě a jednoduše bezztrátově komprimovaný formát CD“ – No a to je presne ono. Format CD me vubec nezajima. Nejsem tedy zadny netopyr slysici „travu rust“, ale prave me kvuli tomu vzdycky prisly pomerne nesmyslne diskuze CD vs. MP3. Protoze porad ani CD neni „nic moc“. Pokud je tedy i ten FLAC 'jen" CD, tak to jsem opravdu jako format s lepsimi parametry nemyslel. Ted to nevim z hlavy moc jiste, ale to DVD-Audio melo tusim nejak 192 kHz/24-bit naproti tomu 44 kHz/16-bit vzorkovaci frekvenci a „rozliseni“.
Na ten HD-flac se kouknu. Diky
U FLAC záleží na zdroji, pokud bude zdrojem 44 kHz/16-bit, bude to pořád jen bezztrátově zkomprimovaná kvalita CD. Pokud se to nakrmí 192/24, bude logicky i výsledný FLAC jinde. U většiny CD ta hnusokvalita není ani tak technickými limity formátu, ale nesmyslnými loudness wars. Jak všechny stopy prohnat při masteringu co největší kompresí, aby nahrávka v rádiu pocitově nezaostávala hlasitostí za ostatními. Masteringem se dá zprasit i hires.
Nepovažuju se za netopýra, ale třeba první tři desky Led seZelím mám stažené jako hires FLAC grabnuté z LP a slyšet to jednoznačně je. Cokoliv z mých oblíbenců se ke mně v hires dostalo jsem si nakřečkoval.
Ještěže jsem hluchý :)
Asi tak :D
Mě to jen štrejchlo. :-) Ale fakt mě netopýrský kecy občas baví. Laděj aparát a bedny za stovky tisíc, pozlacený koncovky, kabely z bezkyslíkatý mědi, membrány repráků utkaný z těch nejjemnějších pavučinek aby si na něm pustili muziku nahranou na vintážní otřískaný lo-fi nástrojí přes ještě víc lo-fi komba sejmutá levným mikrofonem na pásek.
To je stejný jak tady, lidi tuní luxusní kola, a pak zjistíš, že nemálo jich má přes metrák :)
No, ale zase se da v hospodach a na diskuzich hodiny a hodiny debatovat o hi-end hi-fi / kole za 200 :-)
To přirovnání fest kulhá, spíš bych to přirovnal k ladění top odpružení a následném ježdění po cyklostezce. Ten tvůj případ je spíš luxusní HiFi vs hluchoň. :-)
Retro jede :) a snobismus se musí prezentovat :)
Tak k cemu by ten snobismus jinak byl ze?
btw. nechcete si nekdo vzit ten posledni nejvykonnejsi iPhone? Ja uz budu brat toho nastupce – akorat mi to jeste musi pozlatit. :D
Cepelíny mam asi vsechny v 96/24, tezko teda rict co byl zdroj. Tohle jsou pecky ktere se nemazou
Jinak hdtracks.com, pokud clovek aspon trochu slysi ;)
je tam FLAC 16 a neco i 24 bit
Legálně ve FLAC např.
Audio: FLAC (framed) 44100Hz stereo 1411kbps [A: flac, 44100 Hz, stereo, s16]
Zrovna na pry Suprahonu strasne zalezi, co je zdroj FLACu, nekdy je to prej bida, jindy OK. A prej tezko se to tam dohledava jakej je zdroj.
Se o tom psalu na highendforumu nebo nekde. Z osobni zkusenosti neumim rict.
Frcim Spotify a Tidal, pricemz Tidal jsem si jeste nepustil, ten by mel mit kvalitnejsi data (myslim si, ze bych na svy sestave rozdil uslysel, ale uvidim, az se dokopu to vyzkouset).
Rozdíl oproti Spotify tam je. Bohužel, těch nahrávek ve studiové kvalitě, kterou oni označují Master (formát MQA, vyšší kvalita 24 bit / 96 kHz a lepší, streamovatelná komprese než FLAC), není zase tolik.
Jasny. Spotify je celkem OK (i oproti CD prehravaci, kterej je ale o chlup lepsi, pac je proste stejne firma jako zesik, tak to splu naramne ladi).
Jinak streamovani je super pohodlny.
Co vadi, ze kdyz jsem mel CD v ruce, tak jsem znal nazvy interpretu pisnicek a nazvu. Ted jak hraju ze Spotify tak nevim nic :)
Hlavně díky lenosti začíná tvůj výběr řídit UI.
Když si na Tidalu uděláš účet, máš možnost bezplatného zkušebního provozu. Myslím, že je to na měsíc. K dispozici jsou i Master nahrávky, takže si ten obrázek můžeš udělat sám u nahrávek, které máš naposlouchané.
p@x:
UI myslis umelou inteligenci? Jsem zvykly pouzivat AI a zkratku UI na user interface.
Barak: Jo, vim, zkusebni mesic jsem davno prosvih a nemuzu se dokopat k porovnani, pac me to dost nebavi, ja radsi posloucham. Co jsem zkoumal, tak moji mimomainstreamovy interpreti co nejsou na Spotify, tak jsou na Tidalu.
Ale dost ted toma ha home officu posloucham i podcasty, nejenom hudbu.
rutracker.org sic torrent, ale tolik muziky ve všech kvalitách sem snad ještě nikde neviděl…
https://melodishop.com/ mají tam i FLAC
Kupuju hodne na bandcampu.
Penize jdou alespon nejak primo tvurcum a maji tam i alternativni veci.
Po zakoupeni jde stahovat od mp3 po wavy.
Bandcamp je fajn doplněk k těm největším hráčům, daji se tam koupit věci co na Spotify atd. nejsou.
V mým subžánru tam prvě nakupím drtivou většinu:)
používáte někdo http://newalbumreleases.net/ ? BTW: funguje vám ?
Dle mého názoru ukončili činnost. Certifikát je propadlý a indexová sránkaprázdná. Asi ještě dobíhá předplacená doména a webhosting.
Ja flacy kupuju na allflac.com. Funguji uz hodne dlouho, jestli je dnes uz neco lepsiho nevim. Do jake miry je to legalni taky nevim :)
Data zadara nemam, takze posloucham offline.
V praci jedu youtube s adblockem.
U nas v jeskyni stahuju z ulozto.
Kulturni barbare a zlodeji!
Omluv se a posli (mi) dvacku!
Toho zlodeje bych pochopil-je to stahovani zdarma.
Posloucham to akorat v aute a jednu sem si stahnul na svuj nastup na svatbe.
Ale proc kulturni barbar?
Ja jedu na youtube premium s jejich music apkou
Taky, zkoušel jsem Tindal, Spotify jsem měl asi rok a zatím jsem s YT M spokojen, stejně si platím Youtube premium a YT M máš v ceně.
Ahoj. Zeptám se tady, třeba poradíte…
V práci mám mobil píchnutej jako aux vstup do rádia a paříme muziku z YouTube Music (Premium). Je možný ovládat přehrávání mobilu z počítače tak, jako to šlo ve web aplikaci Spotify ? Přeskočit písničku můžu hodinkama, ale pustit něco jinýho nejde, pro moje starší Gear S3 aplikace YTmusic nejde. Spotify uměly, ale to jsem mohl ovládat z webu, na hodinkách jsem Spotify nešudlal. Mám nainstalovanou desktopovou aplikaci YTM, ale to hraje z počítače, nevidím tam výběr zařízení na kterém by se mělo přehrávat. Ale možná blbě koukám…
Prostě abych se nemusel zvedat když chci pustit něco jinýho. :-)))
Díky.
My jedeme v práci na Raspberry Pi a Volumio. A může to ovládat kdokoliv u nás v kanclu.
Je i verze na PC.
my v práci-Penny market sjíždíme jen Míšu Davida
Nechtel by se nekdo pridat k me Spotify family? za 50Kc/mesic? kdyz tak piste SZ