• Tom.H12

    Ahoj všem, mám Gravel s novou sadou Shimano GRX 1×12. Chtěl bych upgradovat na karbonová kola a mám k tomu pár dotazů.

    1. opravdu to valí o tolik víc jak hliník? Tzn. je to upragrade který se opravdu vyplatí, tak jak mi všichni říkají?
    2. za boha nemohu najít slušné karbon ráfky s ořechem microspline, neporadite prosím nějaké?
    3. kdybych koupil bazarové silniční karbon ráfky, půjde jednoduše vyměnit XD ořech za microspline? U mého kola jde ořech jednoduše sundat, ale je to kompatibilní se všemi různými náboji?
    0 1
    • Kysky  

      Fulcrum Soniq nebo vyšší varianta Sharq s keramickými ložisky, obojí se dělají ve verzi na Microspline

      Ad 1 – ano, neni to kec

      Ad 3 – jsou různé standarty uchycení ořechů

      0 0
    • Výběr z produktů
      woom GO 4 20 dětské kolo, červená Skladem > 2 ks

      Novinka -9% woom GO 4 20 dětské kolo, červená

      12 599 Kč -9% MOC 13 990 Kč

      woom GO 3 16 dětské kolo hot pink Skladem 1 kus

      Novinka woom GO 3 16 dětské kolo hot pink

      11 399 Kč MOC 11 990 Kč

      Superior Team XF 29 Issue kolo, černé (redakční kolo) V Hrádku 1 kus

      Výprodej -43% Superior Team XF 29 Issue kolo, černé (redakční kolo)

      84 499 Kč -43% MOC 146 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola)
    • jonti  
      1. Záleží jaký hliník a jaký karbon, ale rozdím tam je velký.
      2. u většiny nábojů jde bez problémů vyměnit ořech, jen někdy je těžší ho sehnat. Držěl bych se klasických značek jako DT. Nebo se podívej na vlákno EIE. Donedávna nedával na silnici ani gravel microspline smysl, proto v nabídce na silničních kolech nebývá.
      3. bazarové silniční ráfky budou pravděpodobně úzké, míň vhodné na gravelové pláště.
      0 0
    • ZdeNECK1  

      Podle sirky plastu, ktere jezdis, vybirej sirku rafku

      0 0
    • Sulka  

      Nevim jestli je to jen pocit ci skutecnost, ale ja byl z prechodu na karbon kola uplne mimo. Uz jen pro ten pocit se to vyplati!

      1 0
    • Stanooo  

      Přidal bych se k tématu taky s jednou otázkou:

      když mám kolo sbalené na několikatýdenní výlet, tedy s hmotností 20kg a výše, úsporu váhy 2×100g přechodem na karbon asi nepoznám. Nebo to poznám na tom, že se snížila rotační hmota? (tedy při rozjezdech a při jízdě do kopce, kdy rychlost přeci jen trochu kolísá v rytmu šlapání)

      0 0
      • jIrI___  

        Poznáš jen to, že kolo jede výrazně hůře než nenaložené :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Využij do 23.11. na mtbiker.cz