• quiced

    Zdravím všechny,

    chystám se koupit nové kolo do 15 tis., do oka mi padlo toto http://www.specialized.com/…CProduct.jsp?… . Chtěl bych se někoho kdo tomu alespoň trochu rozumí zeptat zda si myslí že je to dobrá koupě a nebo se dá sehnat lepší trekingové kolo do 15 tis.

    0 0
    • Azmir  

      Nevím jak to říct ale za tu cenu je to prostě sračka! A to myslím smrtelně vážně.

      0 0
    • weekend warrior  

      hele, tohle je asi tak za 9–10ku, ale třeba se špatně koukám, fakt nechápu

      0 0
      • weekend warrior  

        a hlavně ti ten link vede na kolo za 13 litrů(Crosstrail Disc), jen v tom jejich rozbalovátku je cena přes 30t za úplně jinej model. Takže už nechápu vůbec nic…

        0 0
    • juli  

      Za 12 a půl na 7spd. Atusu? To je sakra drahý nápis na rámu.

      Za ty prachy bezpochyby seženeš líp osázené kolo, jen to asi nebude Spešl.

      0 0
      • juli  

        …aby to nebyl výkřik do tmy, za cenu toho spešla se dá sehnat třeba letošní Checker Pig Toro na Deorku, nebo za 15 tisíc Bottecchia 802 na mixu Deore/SLX.

        0 0
        • weekend warrior  

          ahoj do jihlavy:) checker pig ještě funguje jo, sem ho snad deset let neviděl?

          0 0
          • juli  

            Zdarec, funguje. Pár roků se tady zase snaží prosadit. Myslím, že se začíná i dařit. Rozhodně maj hezký kola za rozumné ceny. Teď dokonce u některých modelů dost sletěly ceny.

            0 0
        • scalar  

          U obou kol jsou vzhledem k jejich ceně směšné vidlice.

          0 0
          • juli  

            No, záleží s čím srovnáváš. Moc vzduchovek na kolech z běžné produkce do 15ti asi nebude. Pokud srovnám toho Spešla, tak Toro má vidli konstrukčně podobnou, ale o kus lehčí a Bottec jí má alespoň o level výš. Takže tak, ale chápu, že sis chtěl přihřát polívku ;-)

            0 0
    • quiced  

      Díky všem za odpovědi, ale mohl by jste mi tedy někdo poradit přímo model kola?

      0 0
      • scalar  

        Bylo by dobré vědět pár věcí – Tvoji výšku a hmotnost, využití kola (turistika, sport…), kde s tím míníš jezdit, (silnice, zpevněné cesty, nezpevněné cesty, lehčí terén…). Trekingové (crossové) kolo je hodně široká oblast, od kol s pevnou vidlicí určených převážně k jízdě po asfaltu až po kola se zdvihem vidlice 75 mm blížící se horským kolům 29er.

        0 0
        • quiced  

          Tak výška je asi 195cm a váha 75 Kg. Kolo využívám z velké části na silnicích, ale občas vyjedu i do terénu když je možnost, proto bych chtěl treka abych se na silnici nemusel dřít jako s horákem, ale zároveň aby se ten trek nebál nějakého toho terénu.

          0 0
          • Zlatka  

            Docela se mi líbí na aukru toto kolečko, pokud bys chtěl hodně ušetřit.. Na Tvou výšku jsi teda hubený.

            0 0
            • scalar  

              Pěkné kolo za super cenu, můžu doporučit (kromě vidlice, ale za ty peníze se s lehkým srdcem vymění), ale je tak na 180 cm, KTM má u crossů trochu kratší rámy.

              0 0
              • Zlatka  

                No tenhle má velký slop, takže je spíše dámský. :)) Ale někomu to i vyhovuje, hlavně silnějším. Myslím, že by se na to poskládal, delší představec, za ty peníze..

                0 0
                • scalar  

                  Vypadal by na tom, jako by to ukradnul u školky :-)

                  21" rám my bude fakt malý, bude to chtít tak 22", spíš 23" a to dost komplikuje výběr.

                  0 0
      • juli  

        Nedělám to rád, ale napiš e-mail tady diskutujícímu scalarovi, ten ti asi dokáže pomoct. Já ho každopádně nesnáším :-)))

        0 0
        • maajkee  

          Proč ho nesnášíš prosimtě?

          0 0
          • juli  

            Ty seš mi nějakej zvědavej :-)

            0 0
          • scalar  

            protože jsem moc levný :-)

            0 0
            • juli  

              to bude asi ono. Kazit kšefty velkovýrobcům to se prostě nedělá :-)

              0 0
              • scalar  

                Jenomže chyba je na straně velkovýrobců, pokud budou u crossových (terikingových) kol cpát na kolo za 20 tis. vidlici za tisícovku s vírou, že crossová kola si kupují lidé, kteří tomu nerozumí…

                0 0
                • maajkee  

                  Přesně tak, měli by radši použít kvalitní vidlici a ostatní dát všechno klidně alivio, ale né vidlici k prdu a přehazku XT a podobný úlety.

                  0 0
                • Zlatka  

                  Tak to prostě je a spolehlivě také funguje, business.

                  0 0
                • juli  

                  Přesně. Bohužel to není jenom u vidlic. Mě dokáže dostat Alivkové řazení v kombinaci s XT šaltrem například.

                  0 0
                  • scalar  

                    A to mně zase nové Alivio 3×9 řazení tak nevadí, porovnával jsem ho s Deore a SLX, stejná hmotnost, stejná ergonomie, proti starému Aliviu úplně jiný chod, plně srovnatelný s Deorkem. Podle mne se pánům u Shimana nechtělo nic vymýšlet (a proč taky), takže letošní Alivio bude asi to samé jako loňské Deorko, jenom o dvě stovky levnější (marketingový poplatek za nápis :-) ).

                    0 0
                    • Zlatka  

                      Dříve mne dostávala HG50 kazeta a kola na levných kónusech na kolech za 100tis. Kupříkladu carbon Scott. To už byly kazety s unašečem dávno na světě.

                      0 0
                    • juli  

                      Ale mně Alívko vůbec nevadí. K smíchu je mi, když ho výrobci zkombinují s přehazkou o 3–4 třídy vyšší.

                      0 0
                      • scalar  

                        To už je pak marketingový tah, přehazovačka je nejvíc na očích, pak je to „kolo s výbavou XT“.

                        XT přehazka má největší smysl až s řazením XT nebo XTR, pak je tam výrazný funkční rozdíl.

                        0 0
          • quiced  

            No já bych se rád zeptal více lidí, kteří tomu alespoň trochu rozumí, protože já tomu nerozumím, jinak bych se tady ani neptal pokud bych věděl jak si vybrat to nejlepší kolo v cenové relaci do 15 tis.

            0 0
            • HarryTP  

              Všichni se asi shodnem ,že nejlepší volba bude ňáká merida

              0 0
              • scalar  

                Jistě, to je výborný příklad, v cenové relaci tu máme letošní model TSF 550-V:

                http://www.merida-bike.cz/…s-500-v-2011

                vidlice Suntour NEX, která ani nemá magnesiové nohy, takže váží 2,6 kg (kvalitní crossové vidlice mají skoro o kilo méně). Levné konusové náboje z řady ALIVIO !!!, zde ovšem vznešeně nazvané M430, ovšem…ať žije přehazovačka XT (vždyť je taky dražší než použitá vidlice).

                0 0
              • Vilém  

                :))

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.