• faster

    chtěl bych jezdit i v zimě,dejte mi radu.komponen­ty,ram,vidlice­.dikas

    0 0
    • faster  

      sory blbě sem to zařidil měla by to byt tech.rada

      0 0
    • Gorgov  

      Ahoj, jezdim v yime na spec. roubaix selokarbon na dure a je to v pohode, je to hlavne pohodlny…

      0 0
    • maxtor  

      Pokud se ptáš na to, jestli existují speciální rámy a komponenty na ježdění v zimě, tak máš smůlu – nic takového není (teda snad na pláště).

      0 0
      • faster  

        a co je jan kopka co jezdi na ramu duratec career 11 s upravou pro široka sněžna kola s trojitym rafkem

        0 0
        • maxtor  

          Možná by stálo zato zamyslet se nad tím, jestli by nestálo zato, svůj dotaz trochu specifikovat – třeba do sněhu nebo tak. Co bude příště?? Poraďte kolo na ježdění v létě??:-)))

          0 0
      • Greyhound  

        Pokud mě paměť neklame, četl jsem někde článek o Kopkově výbavě na závod na Aljašce a tam teda pár vychytávek popsanejch bylo – třeba dva ráfky svařený k sobě…

        0 0
    • faster  

      jj.ten članek sem taky četl…hodně zajimave

      0 0
    • faster  

      tak jo tedy na zimni ježděni.

      0 0
      • TinkTink  
        1. zkus psat cely vety nebo slova za sebe skladej tak, at to dava smysl
        2. zimni jezdeni – ve snehu + kolik snehu? Nebo v breckach a solich?
        0 0
        • faster  

          chtel bych jezdit i po sněhu tak i po osolenych cestach.

          0 0
          • TinkTink  

            Tak to bych doporucil UPLNE obycejny AL ram, ktery vydrzi dve sezony a pak ho vyhodis – te soli nic nezzabrani, aby Ti to nerozezrala, je to svinstvo..a na snih si vemes siroky plaste, takze vybirej tak, aby jsi mohl dat 2,3" gumu aspon :)

            Odpruzena vidlice je diskutabilni.

            0 0
            • TinkTink  

              A pak jeste – co blatniky? Osoleny cesty = mokry = ptorebujes blatniky, ktery Ti budou ve velkym mnostvi snehu zavazet :)

              0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Presne tak, neco ceho ti nebude lito.

              0 0
            • jipík  

              S přítulkyní jezdíme 4 sezóny resp. ona 4 já jenom 3 jaksi za ní pokulhávám a ona má stále pořád stejný kolo a sůl jí to nerozebrala, já teda to lonský prodal ale taky v supr stavu, důležitý je aby jsi měl co nejméně spojení železo hliník neošetřený vazelínou, jinak to dělá el. článek a hliník mizí před očima, tak že co šlo máme přidělané plastovými elektro. stahovacími pásky místo kovových držáků a šroubků blatníků doporučuji ty nejdelší ozn. Scorpion, no a osky náb., střed., hlavovku, čepy véček, atd. namazat pořádně vazelínou a po každé cestě v solance to ofukuji tlakovým vzduchem a kup si velký WD nebo něco na přehaz. a řetěz, a stříkej a stříkej, jak ti jednou zarezne špatně se pak rozchází.

              0 0
            • pepek  

              Dobrá odpružená (příp. doplněná fullem) je IMHO nutnost. Taková rozšlapaná a pak zmrzlá pěšina je snad nejhorší co může být. To by Ti s pevnou vypadaly plomby ze zubů.

              0 0
        • Smazaný účet  

          a neprehanite to stema solnyma ucinkama ? podle me jo :-) sem dycky jezdil na tom co dycky, pac mam jen jedno kolo a ucinky soli teda nepozoruju… jezdim v zime 3–4× do tejdne…

          dyz to vezmu logicky tak: barvou ramu se to neprozere… stred, naby, pohon… fsechno odejde daleko driv prostym mechanickym opotrebenim driv nez by to dokazala sul sezrat…

          tak nevim :))

          a ohledne odpruzeni ? sive, vite kolik sutru/korenu/ne­rovnosti neni pod snehem videt… :-)

          0 0
          • jipík  

            S tím přeháněním co sůl udělá nevím, ale než jsem předělal uchycení blatníků na ten plast. pásek, měl jsem to přidělaný orig. železným držakem a v místě kde se proklepla barva na hraně oblouku Suntourky vypadlo tak 5×5mm něčeho co se hned rozsypalo ale moc hliníkově to už nevypadalo, po ošetření a vyhození toho železa už celá zimní sezona proběhla hladce a to jezdíme denně do práce a loni i v –29, dneska ráno bylo –10 a kola nastartovala na škrtnutí.

            0 0
    • gargamel  

      tady máš návod na zimní ježdění dle J. Kopky www.jankopka.cz i s výbavou:)

      0 0
    • RUMcajs  

      Ram klidne takovej. Men jen kola, at nemusis prezouvat plaste. Je to pohodlnejsi…

      www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

      0 0
    • vlk  

      Nechápu proč mít speciální kolo na zimu.Normálně jsem vyždy jezdil na to samém co vlétě.Je potřeba korát vyměnit pláště.Používat řetěz s nějakou lepší povrchovou úpravou.A chce to dobrou vidlici, co v zimě netuhne(v žádném případě tedy ne mazanou vazelínou).No a pokud trochu přitvrdí tlumení, tak na vidli nastavit tlumení na méně, pokud nastavování nemáš, tak na zimu řídčí olej.Jinak to nic extra nepotřebuje.Jezdím v zimě na kole už od roku 1992 a nikdy se solí nebyly žádné problémy(až na řetěz, ale když se maze a čistí o každé vyjížce tak je OK)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.