• Bzikna

    Ahoj, Cena nerozhoduje. Bylo by dobré, aby nerezivěl a aby byl kompletní. Díky.

    • smallbrother  

      co znamená kompletní? Já vozím tohle a stačí to. www.cykloexpert.cz/…multi-5-tool

      • Fak  

        a montpaky mas zvlast? podle popisu je tenhle nema… taky planuju neco koupit, ale asi i s montpakama pro pripadne defekty…

        • smallbrother  

          montpáky vůbec nevozím, možná nýtovač by nebyl od věci.

        • jonti  

          Ake mas rafiky a plaste? Ja co vozim: Remerx Grand Rock, Mavic CrossMax, Mavic 223, Ritchey OCR a neviem co este, k tomu tiez velmi vela roznych plastov, vacsinou v kevlare, a takmer nikdy ich netreba. Jedina teda na cestny bicykel :)

    • MlokCZ  

      Nedávno jsem pořídil www.rebelbike.com/…fold-up.html?… a zatím ho jen chválím. Je na něm vše a ta váha se dá přežít (na to že je to včetně nýtovačky, montpáky, centrklíče a nechybí torx.

    • madcat  

      já su spokojenej se Sigmou PT14. nýtovačka mi tam nechybí, tu mám už zvlášť. akorát mě nasralo, že jsem ztratil jednu montpáku, to přichycení by mohlo být vyřešený trochu líp (aby to tak snadno neodpadávalo)

      • sway  

        Jo, vozim tu samou…montpaky jsem ztratil obe, ale co si budeme povidat, stejne jsou na prd. Radsi jsem si za par korun koupil dve poradny montpaky od parktool, ktery jsou dobre pouzitelny. Ale jinak si na multiklic nestezuju, vyhovuje mi to takhle…

    • Páník  

      Ja jsem se z vozeni tehle multiklicu vylecil. Jsou neohrabany a casto se snima ani nejde do nekterych mist dostat. Koupil jsem kvalitni imbusy (na celym kole potrebuju 4 velikosti),3 mon­tpaky (pac v multiklici je vetsinou jen jedna a to je naprd) a pak kvalitni nytovac. Kdyz se neco z toho rozbije, staci vymenit je tu jednu vec. Velikostne, hmotnostne a financne to vyjde nastejno, ne-li líp.

      • brantec  

        Presne jak rikas. Multiklic sem mel sice driv taky(Sigma PT16), ale jednou sem ho nekde vytrousil a nez kupovat nove, tak sem do brasnicky k lepeni prihodil imbus vel.5, dve montpaky, nytovac a zatim to vzdycky stacilo:)

      • pepek  

        Taky tak, 3 imbusy, svázané gumičkou, centrklíč a šroubováček, vyrobený z drátu. Váha a cena nedostižná, imidž: nic moc.

      • peky  

        Já s tebou souhlasím až na ty montpáky. To se s nima šťouráš v nose? Nechápu na co 3. Mě osobně stačí bohatě jedna.

        • Páník  

          pokud mas hodne volnej plast, tak prosim…ja bych svoje jednou montpakou nesundal a pokud ano,tak bych se stim mordoval daleko dyl…ty dve montpaky navic me nezabijou

          • MlokCZ  

            Tak, tak, současný plášťě sundám při trošku větší snaze i rukou (jednou montpákou pak na pohodu). Ale už jsem zažil i kombinaci, že jsem nemohl sundat pláště ani s 5 montpákami (první 2 jsem zlomil a pak několik minut bojoval s těmi třemi, abych je zas nezlomil a plášť sundal).

          • peky  

            Na fest jsou tak první 3 sundání to je vopravdu na dvě montpáky, ale pak se vytahají na akorátní velikost. Mám zkušenosti s patkou v drátu. Kevlar nejezdím. Takže … asi jo.

      • ivaneck  

        Taky mam radsi vsechno zvlast. Neocenitelne „macgyverovske“ kleste. centrklice. nytovac… montpaky mam v pumpicce, ale nepouzivam, teda na svem kole ne, ale muzou se hodit.

      • Pumsc  

        Pumsc

    • Sobi  

      Multiklíče jsou na prd… vše v jednom, minimalizovaný… Osobně vozím nůž kombinovaný s kleštěma+atd (colemann), malý pevný šroubovák, regulérní imbusy (Tona) jen jsem vyndal ty velké,montpáky, duši, lepení, rozmontovaný dílenský nýtovač-vše se vejde do podsedlofky.

      Důležité jsou delší imbusy a ne ty minimalizovaný, protože tím nevytvoříš takovou páku,a v terénu když máš všechno zadělaný… to samé platí i o nýtovači…

      • MlokCZ  

        S tou pákou to nějak moc nechápu. Moje dlouhé imbusy, co mám samostatně jsou délkou od 3/4 multiklíče po cca 1,5 násobek délky multiklíče (ty menší jsou kratší a větší jsou delší). Páku dají ty samostatné největší velkou až dost, není žádný šroub na kole, který by se dotahoval na tak velkou sílu, aby byla potřebná. I s multiklíčem dokážu utáhnout i na mnomem větší moment, než je třeba (jediná vyjímka jsou kliky na 8-čku imbus, ty opravdu na dostatečný moment s multiklíčem nedám, ale nouzové dotažení aspoň nějaké, to mě ale netrápí, já takový kliky nemám, na ty ovšem nestačí ani klasický imbus ze sady). Nýtovačku mám také v pohodě, téměř srovnatelná s velkou dílenskou, kterou mám doma (která ovšem váží co celý multiklíč dohromady).

        Se samostatnym nářadím se pracuje sice o něco lépe (ale ten rozdíl není velký, pokud multiklíč není nějaký shit). Jenže kdybych to měl vozit samostatně, tak to bude mít půl kila (tzn. aby tam byly imbusy až do 8-čky, torx, nýtovač, centrklíč, šroubovák plochý i křížový). A tahat přes 300g navíc za o malinko větší pohodlí při použití 2× do roka mi nestojí.

        Vozit to jednotlivě chápu akorát, když se toho vozí méně jako píše např. Pepek. Já bych pro sebe nýtovačku také nepotřeboval (řetězy měním v čas a nikdy jsem řetěz neurval), ale jsem hodnej na ostatní (nýtovčka skoro nikdo nevozí a už ta moje byla použitá nejméně 5×, co ji vozim).

        • JSt  

          ja vozim naradi taky samostatne, ale poridim multiklic. jde prave o to pohodli. nez vsecko vybalim ubehne drahna doba. s multiklicem je vse rychlejsi. nemusim mit strach, ze jsem neco zapomnel na zemi v lese… a ze je neohrabanejsi? sak je to taky na nouzovy opravy, ne do dilny, ze?

          • madcat  

            no právě i doma skoro všechno opravuju multiklíčem – přijde mi jednodušší otevřít multiklíč než rozbalovat imbusy z gumičky :)) a s tím zapomínáním na zemi v lese – no to právě hrozí, když si koupíš tu sigmu co mám já – ty montpáky se z ní rády oddělávají, nejlépe bez tvýho vědomí, takže za chvíli máš nekompletní výrobek :))

        • Sobi  

          Když jsem zkoušel něco povolit multiklíčem-imbusem tak byl pořád volný v ose připojení a jak byl malej, tak to moc nešlo, teďka vozim samostatné… :-)

          Fakt asi záleží na konkrétním multiklíči… Ale líp se mi dělá se samostatnýma dílama,líp se mi to drží než celej svazek v multiklíčů… :-)

          A jedna příhoda… už jsem si říkal že nýtovač je zbytečnej (řetěz mám LX a sramspojku) no a v jednom sjezdu se mi rozlítl řetěz tak jsem zastavil a zjistil jsem že se mi řetěz otevřel v místě spojky a ta někde ulítla… přišel na řadu nýtovač :-)

          :-))) Fakt jsem nečekal že ta spojka takhle povolí :-)))

    • smith22  

      Nejlepší je mít všechno na kole přitážený imbusama a vozit jen ty imbusy který máš na kole.Nic víc není potřeba.

      • smith22  

        Samozřejmě taky torxy na kotouče ale to jen kdyby náhodou.Jen tak se kotouč nepovolí.

      • MlokCZ  

        To si toho asi moc v terénu nenajezdil. Centrklíč je nutností, obzvlášť pokud má někdo V-čka (u kotoučů je větší šance, že při problému to pojede i s více rozcentrovaným kolem). Že někdo zruší každou chvíli ráfek a je nutno alespoň nouzově docentrovat je poměrně časté. Urvaných řetězů jsem zažil taky dost (a nebylo to jen tím, že by byly měněný pozdě, ale klidně i skoro nový řetěz, vždy teda u těžších váhových kategorií). Šroubovák se potřebuje také poměrně často. No a pak torx kvůli kotoučům taky není mít od věci sebou (ten už jsem také použil na dotažení kotouče, sice ne zrovna mojeho, ale hodil se). Jediný, co nemusí být potřeba je imbus 8-čka (jenže ten na multiklíči je asi tak 5g navíc (protože je to jen koncovka nasazená na 6-ce), takže proč už ho nemít, kdyby někdo měl starší kliky). A taková 6-ka imbus už je samostatně docela těžká (a tu už jsem také použil během vyjížďky na dotažení čepu, sice jen jednou)

        • jonti  

          Ja som najazdil tak odhadom 30000km v terene,a centrovaci kluc som potreboval mozno raz. A to som ho nemal :) Ja osobne som v minulosti nosil iba imbus 5mm, dusu a pumpu. Teraz na novom biku je toho ovela viac, vsade rozne imbusy, hlavne na brzdach, takze nosim v camely 4 imbusy.

        • brantec  

          Na co potrebujes sroubovak? Jedinny co me ted napada, je na serizeni predpeti pruziny u v-brzd.. To jde ale udelat i tak, ze tu pruzinu proste napruzis/priohnes rukou. Jako nouzovka je to v klidu.. Na nic dalsiho sroubovak asi nepouzivam. Tys to ale napsal tak, ze ted si nejsu vubec jiste:-D

          • pepek  

            Tak mužeš tak poladit dorazy přehazky po pádu, třeba. (Když nenajdeš víčko od piva, že?

          • MlokCZ  

            Opět přesně jak píše Pepek. Přehazovačka se řeší u někoho každou chvíli. Ne sice většinou po pádu (padání v naší partě se snažíme moc neprovozovat), ale takový klacky jsou pěkný svině. Za loňský rok jsem 5× rovnal doma patku a jednou ji musel vyměnit. Ve všech případech jsem potřeboval na vyjížďce šroubovák. A to je pouze moje kolo, o kolech ostatních nemluvě.

        • smith22  

          No v terénu jezdím pořád a centr klíč sem do tedka nepotřeboval a doufám že potřebovat nebudu.I když ve výbavě ho mám.Díval sem se ti do profilu a ráfky máš docela kvalitní tak potom nevim co tam pořád centruješ.Možná to nebude ráfkama ale jezdcem.V terénu si to chce hold lépe vybírat stopu a nevymetat každej rygól co ti přijde pod kolo.

          • pepek  

            No a čemu říkáš terén? :-) (Já jenom tak, že v „terénu“ by Ti už dávno upadaly ty různé odrazky, brašničky a litrová flaška a až pak by došlo na ráfky. Nehledě na to, že s tou vidlou bys tam musel jet pěkně katolicky.)

            • smith22  

              :-)) tak tomu se dá fakt jen zasmát.Proč by mě to mělo upadávat?Nevim kde to všechno vozíš ale já v té brašničce vozím nařadí,lepení a další věci který sou na cestě potřeba,tahat všechno v batohu není taky dvakrát ideální.Jestli si to ještě za tu dobu co jezdíš na kole nezjistil, tak při jízdě na kole máš taky docala žízeň,lepší než jezdit dehydrovanej(proto ta litrová flaška) a jestli máš něco proti odrazkám jako asi většina na tomto fóru tak to je tvůj problém,ale lepší než dostat flastr když někde přejíždíš usek po silnici.

              • pepek  

                No voz si co chceš, mě by to všechno v „terénu“ upadlo. Asi je chyba ve výkladu termínu „terén“.

              • peky  

                Řeknu ti to takle jezdil sem „terén“ kolem domu v MB a stačila mi Reba na 80mm a špalky na brzdách mi vydržely cca 2 roky. Jezdim terén kolem domu po přestěhování a vyrazil sem s Pepkem kolem Brna, ta vidle šla okamžitě na 115mm přemýšlím na fůllem a brzdový špalky budu měnit až budou peníze za kotouče o kterých sem tvrdil „na co?“. Tak asi tekle je to s jízdou v terénu, ale to časem pozdnáš sám.

                • pepek  

                  Vidím, že Tě ten výlet poznamenal :-) A kdes byl fčera?

                  • peky  

                    V práci :( . Jedu zítra dopoledne na celý den přidáš se? Poznamenalo…moc příjemných bikových okamžiků.

                    • pepek  

                      No eště nevím, su furt mrtvola a to sme si s Jst pochvalovali, jak jedem na pohodu a neštveme se jak ti chrti.

                      • peky  

                        Do 20:00 tu budu sedět. Pak jdu konečně domů. Tak dej vědět. Nevím jeslti si budu doma zapína B-F. Strávil sem tu teď celý víkend takže vybráno na příští týden minimálně.

                • MlokCZ  

                  A to počkej na další fázi s fullem. Pořídíš fulla, ve všech sjezdech zrychlíš a zjistíš, že ten full má malej zdvih. Teda pokud nekoupíš rovnou nějaký větší.

              • peky  

                Jen pro mě doplňující info, terén jezdíš na tech speedmaxech?

          • MlokCZ  

            Přesně jak píše Pepek. Taky bych to všechno hned postrácel (litrová flaška by nepřežila první pořádný sjezd). A kromě toho, že si tu každý pod pojmem terén představuje něco jiného, tak je zcela zásadní ještě rychlost jakou jedeš (manželka se mnou jezdí poměrně často a když pak jede sjezd krokem a ještě sem tam něco jde pěšky, tak taky ráfky neničí). A ono stačí blbá pěšinka s většími kořeny a k tomu rychlost kolem 30. A když je pak těžší sjezd s šutrama a jede se rychleji, tak se vybírá taková stopa, abych se udržel na kole, o nějakém šetření ráfků nemůže být ani řeč.

            No a samozřejmě neničím ráfky nějak moc často, ale když jezdí větší parta lidí, tak samozřejmě množství jakýchkoliv technický problémů narůstá (a já jsem holt hodnej, že vozím výbavu na opravu všeho důležitého, když pak ostatní něco nemají).

            • pepek  

              No asi by se dal nakreslit graf závislosti náročnosti na materiál jako součin hrubosti terénu a rychlosti na druhou. Když jezdíš pod čarou, tak si fpohodě furt. (Moja mamka jezdila na nákup na skládačce 20 let bez problému-neřešila ani ráfky, ani defekty, brzdové botky-původní! :-) Akorát řetěz za 5 let zrezivěl.(Asi to nebylo Sh 93)

              • MlokCZ  

                Já na tom byl před pár lety podobně. To se jezdil terén jen sem tam, dost silnice a když už terén, tak pomalu (nejen kvůli HT, co jsem v té době měl s vidlicí s 63mm, ale také jsem tenkrát vozil ještě z mladické nerozvážnosti nabušené podvyživené pláště typu Speedmax, Rubena Acris, vše v 1,9 šířce, což bylo v reálu tak 1,7). A to pak bylo všechno na kole taky věčné.

            • JSt  

              A když je pak těžší sjezd s šutrama a jede se rychleji, tak se vybírá taková stopa, abych se udržel na kole, o nějakém šetření ráfků nemůže být ani řeč. bych rekl, ze to setreni rafku a udrzeni se na kole jde ruku v ruce. rozklopenej rafek je ve valne vetsine pripadu jezdecka chyba (soudim hlavne podle sebe ;-).

              • MlokCZ  

                Ale jo, určitě to trošku ruku v ruce jde. Já tim myslel spíš to, že pak neřešim vjetí do pořádný díry, když jinudy to je třeba přes velký šutr o který bych se zabil. Samozřejmě že vlastně ráfek šetřím, protože vjet na ten šutr, tak je ráfek na maděru (a já taky). Ale kdybych měl šetřit ráfek, tak bych musel jet celý sjezd mnohem pomaleji, abych tu díru z příkladu nevymet větší rychlostí. Samozřejmě když to jde, tak tu díru skočím, ale když je třeba hned za ní zatáčet, tak to nejde.

              • pepek  

                No aby Tě neslyšel Splinter, ten by z toho chytl nerva :-)

    • kubad  

      na delší vyjiŸdky a toulky terénem vozím tohle, je tam vše co se může hodit. www.topeak.cz/index.php?…

      Na kratší něco podobného, bez montpák, plášt nemám problém sundat rukou. www.topeak.cz/index.php?…

      • vasek80  

        Ten první mi přijde absolutně přehnanej. K čemu vozit stranové klíče? A zajímalo bymne co je to regulátor tlaku vzduchu v pneumatikách??

    • Jirik123  

      pouzivam bike-tool za cca 450. da se rozdelat na 2 casti, takze neni tak neohrabany. montpaky vozim v rukojeti pumpicky.

      • jipík  

        Mám stejný výrobek akorát to má jinou nálepku a montpáky jsou ty plastový konce takže nemusíš už žádný montajzny vozit.

    • Martyss  

      Sice multiklíč mám, ale asi příště nářadí, které potřebuji, nakoupím samostatně. Na multi ožvejkáš jeden imbus a je to v háji.

      • Vrci  

        ožvejkanej imbus jde opravit

        • Martyss  

          Jakým způsobem?

          • kubad  

            Máš dvě možnosti

            • přepilovat na menší :-)
            • zkrátit

            Druhá možnost je vyzkoušená.

            • Vrci  

              přesně, imbus se opravuje pilou na železo

              • pepek  

                Správně je: špatný imbus. Dobrý netřeba opravovat, nanejvýš po každodenním intenzivním používání jednou za pul roku ubrousit na brusce. Pilka by se jistě nechytla žádná

              • smith22  

                Tak to máš asi imbusy nějaký ty černý šunty(ty se docela kroutili)Takový imbusy sou kničemu.Ted mám nějaký dobrý protože na nich vůbec není znát opotřebení.a to už se stím utahovalo pořádnou silou i věci na autě.Ty černý by už byly dávno zkroucený.

    • honzicek  

      Doporučuju bratrův Topeak Hummer. Já mám Crankbrothers Multi-17, je fajn, až na ten nýtovač, ten se jim moc nepoved. Na roznýtování řetězu to chce pekelnou sílu v prstech ten kousíček kovu udržet, kdo viděl, ví o čem mluvím.

      • xp3  

        No tak přesně tento jsem si objednal s kupou jiných věcí zde.

        Stejně jsem chtěl pořídit vercajk na cesty(nejlépe právě s nýtovačkou, ať ji nemusím zase kupovat zvlášť) a předpokládal, že „bratři v kliku“ tu nýtovačku mají vychytanou a bude fungovat bez problému. Uvidíme…

    • vlkouš  

      Ted mam Park Tool MTB 3 (nytovac, imbusy, ocka, pilka, niplklice, montpaka…). Vsechny ostatni Tranzy, Authory apod. sly po prvnim strzeni klice do kopriv. I kdyz dneska bych vzal zase PT, ale jednodussi, nemusi mit tolik nastroju, treba samotny matice se sestihranem uz na kole vubec nemam, staci imbusy…V.

    • wendak  

      mám tohle už pár let a zatím funguje na 100% a jsem maximálně spokojenej

      www.topeak.cz/index.php?…

    • vasek80  

      Prolítnul jsem odkazy a nezahlídl jsem ten co vozím já http://www.kupkolo.cz/…cem829.html jsem spokojenej, sice vozím montpáky mimo, ale je krásně skladnej a zatím mi nic nechybělo.

      • mr.antik  

        Mám ten samej. Kromě 8mm inbusu na kliky (Truvativ) mi tam nic nechybí. Je sice trošku těžší,ale za ty prachy dost slušnej pro nouzový použití na cestách.

        • MaroH  

          me se strasne libil tenhle vypada ze to je ten samy tak jsem rad ze jsem objevil diskontnejsi variantu…akorat teda scott 11v1 force 12v1 tak nevim…libi se mi ze ten scott je fakt miniaturni zkusim objednat ten force a uvidim na 99% je to to same…

    • thesecond96  

      Já třeba vozím „tento“:http://www.crankbrothers.com/…_multi19.php , má pěknou krabičku a je velmi skladný, zatím nebyl jediný problém :)

    • Newman  

      nějaký nový tip? potřebuji něco sehnat, nebaví mě pořád vozit sáček s nářadím…

      • MirosPikos  

        Stále stejný http://www.kupkolo.cz/…plochy_z829/

        Kompaktní, trochu těžší, ale nouzovka dobrá.

      • nitraq  

        Cena jede, takže já mám force s nýtovačem a přítelkyně malinkej force. Do podsedlovky mi líp pasuje tenhle krátkej a tlustej, než delší a placatější.

        • Vilém  

          Ten prvni force akorat potrebuje pojistit srouby loctitem. Behem par dnu se mi v batohu rozpadl na kusy.

          • nitraq  

            Do podsedlovky se vejde právě tak akorát, takže nemá šanci se nějak rozhrkat a rozpadnout. Ale preventivně to vezmu loctitem, jakej je ten pravej, 243?

            • Vilém  

              Treba jsem mel jen stesti na kus:)

              Dal jsem tam 243 a od te doby klid.

              • nitraq  

                Třeba:) Já spíš potřebuju zakápnout loctitem šrouby na tretrách, o víkendu jsem jeden vyklepal.

            • skvedo  

              Měl jsem ho v podsedlovce a povolil se. Od zalepení spokojenost. Jediné co nemá je provizorní centrklíč (často jako zářezy v těle nýtovače), ale naštěstí jsem jej zatím nepotřeboval.

      • Breakpain  

        Koukl bych na varianty od Topeaku, dle velikosti. Maji tam myslim vse co je treba a je to docela i male a lehke :-), vc neoprenoveho pouzdra.

      • Breakpain  

        Koukl bych na varianty od Topeaku, dle velikosti. Maji tam myslim vse co je treba a je to docela i male a lehke :-), vc neoprenoveho pouzdra.

      • lidumil  

        Jednoznačně tohle

        • Breakpain  

          Kvalita super, nekolik let slouzil dobre, nyni „odvzdan“ pritelkyni Pote vymenen za mensi a lehci Topeak. Nevesel se uz do podsedlovky.

        • lumyr  

          Mám dlouho a jsem spokojený. S odstupem času nevím, zda bych znovu vytasil tolik love za takovou „blbost“. Přítelkyni jsem koupil Force asi za 2 kila (odkaz tu někde byl) a přijde mi, že poslouží stejně.

          • Breakpain  

            No, on je rozdíl v kvalitě zpracování … problém je, že jak to použiješ vícekrát a budeš muset použít i sílu, u těch levnějších se ti může stát, že si žvejkneš šroubek … už jsem měl tu čest. Co jsem sáhl po dražších variantách (Topeak, Crankbrothers … i ten lehce žvejklej jsem povolil … takže na kvalitnější nářadí nedám dopustit).

            Beru to takhle – někde se něco podělá, musím to povolit na cestě a potřebuju, aby to vyšlo a né, že si jen strhnu hlavu šroubku … tak raději vysolím víc – ta investice je skoro „doživotní“ ;).

      • blaf  

        a to ja naopak planuju prechod z multiklice na malej pytlicek s par imbusama, na bajku dam naradi do brasny, ale na silnici uz me nebavi to tahat v narvanych kapasach, i tak uz toho vozim dost

      • saddik  

        Za mě jednoznačně tohle.

        http://www.bartonicek.cz/…,57,013.html

        Nýtuje bez námahy, protože velký imbus se dá použít jako madlo těla nýtovačky a se dá krásně držet v ruce. Je to mrňavý a díky vyndavacím imbusům se dostanu všude. Chyběl jen 3mm imbus, ale ten jsem si tam přidal – pasuje do škvíry centrklíče.

    • kudykam  

      Doporučuji SIGMA SPORT PT 16

      Mám jej a zatím velká spokojenost… Mám všechny klíče co na kole potřebuji, malý, skladný a včetně nýtovačky. Používám jej i při běžné údržbě kola v garáži.

    • Delkim  

      tohle jsem objevil náhodou, vypadá to zajímavě, má to jen to nejnutnější

      http://www.ebay.co.uk/…400334242460

    • lukas aka mitro  

      Jako rikejte si co chcete, ze na kole staci minimum naradi, ale kdyz se mi posledne povolilo lanko ovladani teleskopu, ktere drzi cervik na 2mm imbus, tak jsem byl rad ze mam Crankbrothers Multi-19…:)))

      • obda  

        Na druhou stranu uvolněné lanko teleskopu není problém, kvůli kterému bys musel předčasně končit vyjížďku ;)

    • Radez  

      Zkusím využít tohoto vlákna.

      Jakej multiklíč z hlediska vašich praktických zkušenosti vozíte? Případně myslíte, že by se hodilo mít za funkci na multiklíču?

      Několik let jsem vozil LEZYNE CRV 12 ( než sem ho na závodech ztratil). Myslím, že v praxi jsem z toho používal jen imbusy, ale chtěl jsem tehle hlavně kvůli nýtovačce. (Abych v případě nouze mohl nahodit rychlospojku někde na cestě) .

      Teď se koukám po něčem, co bych pořídil a asi mi bude stačit LEZYNE V10. Centrklíč sem nepoužil nikdy ani doma, takže se mi zdá zbytečnej.

      Nějaký jiný doporučení, co se hodí mít na multiklíču? Ješte se mi líbijou, když tam sou kleště, ale kdo by se s tim pak tahal :-).

      • nomecz  

        mám tohle

        http://www.cyklo-topeak.cz/…t-10-funkci/

        max spokojenost

        nebo nová verze v jiném obalu co se nedá přidělat na rám a je jenom do brašničky

      • Alibaba  

        Záleží jak na co. Na denní/odpolední akce stačí fakt jen montpáka a duše s hustilkou. Pokud člověk udržuje kolo/la v kondici…

        Na týdenní + „expedice“ používám navíc CB Multi-17. Je lehounký a hodil se mi 8mm imbus, jakož i centrklíč a nýtovač (kolegův „prasklý“ řetěz).

      • Jakobo  

        Zadny. 2 plastove monpaky u nahradni duse (ktere kdyz zlomim nebo ztratim, tak me to nemrzi, ze uz nemam komplet multiklic), 3, 4, 5 imbus ze sady za 30 Kc a pokud jedu daleko tak hodim do brasny nytovacku. Tu mam nejakou SuperB s sroubovanym protikusem, normalne s ni i nytuju novy retez. Ale chtel bych si jednou koupit tu v krabicce od sirek.

      • jIrI___  

        Nejlepší řešení jsou ta nejjednodušší, takže vozím toto – má vše potřebné, je to malé, relativně lehké a skladné. Co víc si přát :)

        http://www.adroit.cz/…-logic-ce-41

        • Jakobo  

          Znam a taky se mne libi, toto je imho dobra volba.

        • Drobeczech  

          Dík za tip, pořídím aspoň tři.

        • Radez  

          Čím tam u toho otáčíš tou nýtovačkou? Tam nacpeš ten imbus?

          • jIrI___  

            Tlustší imbus slouží jako rukojeť, tenčím imbusem otáčíš šroubem nýtovačky.

        • ememem1  

          dobry tip, minimalne na silnicku to staci bohate. na mtb hlavne na viacdenne akcie kde si odkazany na samoopravu cohokolvek len aby sa dalo ist dalej to uz moze nestacit.

          inak je este celkom fajn toto akurat chyba nitovacka ktoru ale mam z ineho stareho multikluca.

        • TeryPV  

          Mám a mohu potvrdit a doporučit :)

        • podvlada  

          Souhlas, mam to samý a paráda.

      • Kire  

        Používám ParkTool IB-3, má použitelný nýtovač, centrklíč, je kompaktní.

      • libisenuj  

        vozím tohle už pár let. Použil sem i nýtovačku, můžu doporučit. Cena je ale hrozná…já kupoval za cca 700Kč

        http://www.cyklo-topeak.cz/…ro-stribrne/

        • jenda95  

          vozim stejny … a objektivne nejcasteji pouzivam otevirak na pivo po svihu :)

          (coz je asi dobre)

          Pouzil jsi nekdy montpaku? ja zatim ne – mam jine, bojim se, ze ji zlomim (nevim z ceho je)

          • libisenuj  

            Ja sem pouzil spoustu veci, hlavne imbusy, i nytovacku, ale tu nastesti ne na svym kole. Montpaku sem nepouzil, vozim jeste jednu starou. Skopky na kole piju jen toceny, takze otvirak ja jako novej;-) :-D

    • xaver  

      parktool ib2, vozím jen když jedu daleko a nebo jsem něco „předělal“. Mimo jiné je „hezký“. Jinak mám ale v duši imbus 5,4 a dvě montpáky.

    • Sodoma  

      Chtěl jsem zakoupit Crankbrothers Multi – 17 nebo 19, ale po shlédnutí tohoto videa jsem trochu znejistěl. To se s tím vážně nýtuje tak mizerně? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

      • lumyr  

        pán by si měl asi nejdřív umýt ruce. Mám ho už hezkou řadu let a nýtuju s ním všechny řetězy. Problém jako on jsem nikdy neměl…

      • nizir  

        Zkušenost s touto nýtovačkou mám takovou, že s ní nikdy nebyl problém. Neboj se toho.

        • lidumil  

          No já ho mám taky a ta nýtovačka se blbě drží, takže nýtování nic moc. I když jsem s ním byl před lety moc spokojenej, tak dneska vozím tenhle

          • mr.antik  

            Kolik u tohodle váží ta samotná ráčna a kolik ten zbytek?

            • nomecz  

              135 g komplet nařadí včetně kovovejch montpak , s tou plastovo gumovou škatulou necelejch 200

      • Sodoma  

        Dnes sem si zodpovědně prohlédnul tu svou silničku a zjistil jsem, že mi na vše stačí asi tak 4 velikosti imbusu a křížový šroubovák. Tak sem neobjednal žádný multi-17 ani 19, ale již několikrát výše uvedeného prcka

        Akorát dokoupím 3mm imbus a je to v poho..

        • Radez  

          Kolik to váží? Ne že bych byl gramař, ale zajímá mě to v poměru s tím, co sem měl.

          • jIrI___  

            87 g jsem navážil.

          • Sodoma  

            Dnes mi to přišlo. Oproti tomu hovadu, co jsem vozil předtím(260g bez nýtovače!) je to znatelný rozdíl. Pro mě je ale nejdůležitější značná úspora místa, takže maximální spokojenost.

    • Delkim  

      nad 80 gramů je to všechno trhač dresů, tohle je jediné akceptovatelné řešení :)

      http://www.lezyne.com/…bontools.php

    • DeathNick  

      ja vozim kravu – Topeak Alien II : http://www.kupkolo.cz/…en-ii_z6020/

      Vzdycky na sezonu zhubnu a tak mi ty gramy navic nevadej :D

      • Delkim  

        jaký bys na to doporučil batoh? :)

        • DeathNick  

          vozim klasika – Force Aron Pro, dostava cocky uz 2 sezony – celorocne a fakt drzi :)

      • jIrI___  

        A fakt jsi už někdy použil všechny ty klíče?

        • DeathNick  

          Všechny ne. Asi 70% jo. A občas ho i někomu kdo má na cestě potíže půjčím a nikdo si nestěžoval.

          • pepek  

            já bych si asi stěžoval – vždyť se s tím nikde dobře neotočíš a když jo, ta asi 10× hůř, než s jednotlivým inbusem, který máš zadarmo

            • Esi  

              Mám nějaký obyč od Force asi za 2 kila, pro příště asi taky vezmu jen sadu imbusů stejně na cestě můžeš potřebovat tak 3 + thorx 25,svážu je k sobě gumičkou a vyřízeno, jen by to chtělo nějaký levný skládací použitelný nýtovač.

    • swenak  

      Před asi 9ti lety jsem si s kolem pořídil Topeak Hexus a ač jsem kolo dávno prodal, zůstal mi a teď, při znovuobjevení kolařiny jsem ho našel a rovnou využívám. Má vše, vlastně má toho i více, než je potřeba. Včera mi došel i zde doporučovaný Kengine CE-41 a přijde mi proti Hexusu „těžký“ na to, co obsahuje :-) Ale je jistě skladnější s tím, že montpáku dám do duše.

    • vt  

      Nepouzivate Super B Multifunkční klíč TB-FD50 ?

      Projel sem net a skvely clanek na mtbs Velký přehled multiklíčů a ten SuperB se mi zda asi nejvhodnejsi. I s prihlednutim, ze naradi co mam od SuperB je ok.

      Alternativne zvazuji Lezyne … zadani mam mala hmotnost, kompaktni rozmery, nytovac.

      • LRRTM1  

        Já mám tenhle: https://www.blackburndesign.com/…h-multi-tool A moc se mi líbí.

      • Jaarque  

        Lezyne používám SV7, lehkej, malej, dobře se s ním dělá. U sedmičky mi docela chybí trojka inbus. Desítka s nytovackou už má vše, co člověk potřebuje. SV je možná zbytečně drahá, na občasné použití úplně stačí V.

      • Chlebovnik  

        SuperB nemá dvojku inbus, takže bych na silnici neseřídit dorazy. Maticové klíče jsou zbytečnost, stejně tak křížový šroubovák. Vozím Specialized EMT Pro s vyndaným křížákem a přilepenou rychlospojkou­. Cajk.

        • LM  

          Tak jsem ten křížák taky vyndal a odložil doma :-).

        • vt  

          To ja krizak jeste potrebuju.

          Jinak Spesl momentalne ve vyprodeji na Kolokramu, tak ho tedy zkusim.

      • BlickM  

        Používám, spokojenost.

    • kuklic  

      Ahoj. Já mám dobré zkušenosti s tímto. Za 290,– super cena/kvalita. Zatím jsem ale nepoužil nýtovač. https://www.global-sport.cz/…-kls-chainey?…

      • ememem1  

        mas dobru skusenost ale si ho este nepouzil?

      • LM  

        Kellys CHAINEY – Hmotnost 250 g

        Mám dobré zkušenosti s velmi podobným multiklíčem od Force – hmotnost 199 g, i ta nýtovačka funguje v pohodě.

        Ale nakonec vozím v batohu Specialized EMT Pro Mtb – Hmotnost: 104 g

    • mr.antik  

      Použiváte někdo Ritchey? Nerozpadne se to?

      https://m.heureka.cz/…cpr-12-klic/

    • petrx  

      Používám Merida 561, má 77g a nezabere prakticky vůbec místo, na nouzové opravy ale posloužil zatím více než dobře (akorát ještě vozím zvlášť menší plnohodnotný nýtovač a plastové montpáky)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.