Jaký 10s řetěz na ultegru 6700

18 nepřečtených
  • marusanek52

    Zdravím, jaké řetězy jezdíte na 10stupňových silničních sadách? Jsem na silničkách začátečník a vůbec nevím co koupit. Slyšel jsem, že na shimano dobře fungují 10s řetězy Sram. Názory?

    0 0
    • Prazak0  

      Řetězy SRAM určitě nebudou špatné, zkušenosti mám jen s devítkovými nebo osmičkovými. Určitě lepší než levnější verze Shimano. Hodně vydržet by měly řetězy Campagnolo, vyšší cena se projeví velmi dlouhou životností, ale chce to nové kazetu a převodníky. Dobrou referenci má snad i řetěz Taya, taky snad dost vydrží a cenově je jak běžné řetězy, opět myslím je nový trošku kratší. Nejvíc mám zkušenost s řetězy KMC, vydrží podstatěn déle než řetězy Shimano, opět u devítkové nebo osmičkové verze.

      0 0
    • Jenda_919  

      Jezdim Ultegru řetěz a je uplně nesmrtelnej. Fakt vydrží. Na silničky v pujčovně dávám Sram 1051 a jsem taky spokojenej. Rozdíl bych asi nepoznal. Cenově to vyjde podobně.

      0 0
      • Prazak0  

        Asi záleží i na řadě – třídě řetězu. U KMC mi řetěz X9.93 se po tisíci km prodloužil o desetinu mm, řetězy co začínají padesátkou vydrží méně. Takže u Sh asi Ultegra vydrží, na rozdíl od těch nejlevnějších řetězů. U Sramu 971 asi vydrží víc než 951.

        0 0
    • Espen  

      Když to máš dobré seřízený ani nepoznáš jaký tam máš řetěz. Vozím i 11sp řetěz. Je to tak nějak jedno.

      0 0
    • foosi  

      Jezdím CN-6701 a řekl bych že výdrž super. Chtěl jsem na cx nahradit hg-95, ale s kazetou 6700 to blbě chodilo. Silniční řetěz má jinak náběhy, navíc jsou na obou stranách.

      0 0
      • zarkow  

        CN-6701 mi vydrží kolem 4000 a zatím jsem neměl potřebu experimentovat.

        0 0
        • UHU  

          jo, 6700 je o hodně lepší než 6600

          0 0
        • Honzis  

          Asi tak nějak, 4000km na silnici s pravidelnou údržbou, možná by dal i o něco víc, ale už radši měním a necham na zimaka třeba.

          0 0