• Jakub9

    Mohl by mi někdo prosím poradit?

    RockShox Recon Silver TK 9mm QR

    nebo

    Suntour Axon RL-R 15mm pevná osa.

    Předem moc děkuji.

    0 0
    • novas752  

      Axon, ale musíš na to mít náboj na pevnou osu.

      0 0
      • Jakub9  

        V podstatě mi jde o následující:

        https://www.giant-bicycles.com/…black-yellow

        plus výměna brzd m615 za slx m7000

        http://www.bike-life.cz/…kline/d10086

        Pořizovací cena by u obou modelů (u Gigantu po doplatku za brzdy) byla po slevách stejná, tj. 30.800,–

        Díky moc za radu…

        0 0
        • novas752  

          Určitě Gianta.

          Recon Silver a ještě bez pevný osy na kole za 30 je skoro špatnej ftip.

          0 0
          • palo7  

            pěkně to lákají na XT :-) navíc CUBE jsou dost krátký rámy a ne každýmu vyhovují

            0 0
          • ALLforBIKE  

            Špatný vtip to určitě není. Rozdíl mezi Reconem a Axonem neni nijak zásadní-hlavně rozdíl v hmotnosti. Naopak rozdíl mezi pohonem SLX a XT je ve funkčnosti mnohem větší. Z těchto kolo, pokud jsou za stejnou cenu bych volil Cube-v případě, že sedne geo.

            0 0
            • novas752  

              Jo, jenže tahle verze Recona má TurnKey – patrona co se montuje mimo jiné i do základních pružinovek XC28 a XC30 (samozřejmě v jinejch šířkách). Axon má nejvyšší verzi patrony od Suntouru (mimo jiné má navíc nastavení komprese) + je na pevnou osu.

              Rozdíl mezi XT a SLX je leda v řadících páčkách, jinak je to to samý (kromě pár gramů).

              Cube má navíc sedlovku jen 27,2 (neni jich tolik jako větších průměrů + trochu problém v případě upgradu na teleskop), jedinou větší výhodou Cuba jsou brzdy XT. A aby ušetřili, dali tam nejhorší OEM verzi Schwalbe.

              0 0
            • Jakub9  

              Také mi přijde, že AXON RL-RC je srovnatelná spíš s RS Recon Gold RL nebo Reba RL než se Silver TK…

              tlumením, korunkou, pevnou osou, váhou…

              Na kole Giant bych udělal změnu brzd na SLX a přehazovačky na XT.

              Tak bych se dostal cenou na 31.000,– v případě obou kol.

              0 0
              • Strakááč  

                za mě giant kvuli vidlici…

                brzdy je zbytečnost měnit pokud neřešíš gramy.. brzdí to skoro stejně nebo uplně stejně jako SLX

                hazku bych taky neměnil, nejni důvod SLX shadow funguje dost pěkně..

                radši bych dal prachy do jiných plášťů, konkrétně ikonů 2,2" v kevlar patce s pěknou váhou… můžu potvrdit že drží pěkně.. :)

                a další prachy bych dal do SPD pedálů a treter, pokud je ještě nemáš… :)

                pokud tretry atd máš tak bych dal třeba karbon sedlovku a řidítka a klidně i nějaký ESI gripy (pohodlí)

                0 0
              • michomin  

                Nic proti Giantu a Axonu, nicméně je dobré vědět, že má krk Over Drive. To kdyby třeba došlo na výměnu vidlice.

                0 0
                • novas752  

                  Overdrive je jinej název pro klasickej Taperred – kdyžtak se mění jen vidlice.

                  Problém by byl s Overdrive2 (tam je problém ve vrchní části sloupku, která nemá 1+1/8", ale 1+1/4") – ale i to se dá řešit výměnou vrchní části hlávka a představce (akorát stará vidle se pak skoro nedá prodat).

                  0 0
    • lidumil  

      Takže Ti nejde o vidlici ale o radu které kolo?

      0 0
    • Jakub9  

      Dle obrázku ten AXON nemá zamykání z vidlice… ten RECON silver u CUBE má…

      tak nevím

      http://qwww.team29er.pl/…tFathom4.JPG

      http://qwww.team29er.pl/…Fathom1.JPGv

      0 0
      • scota  

        jediný důvod proč zamknout vidlici je silová jízda na silnici do kopce

        0 0
      • Strakááč  

        a na co tu vidlici chceš zamykat ? jo, chápu hodit se to může ale díky tomu se rozhodnout pro jiný kolo ? :D

        0 0
      • novas752  

        Já na axonu teda zamykání z vidlice vidim, stříbrný.

        Jestlimáš na mysli remote lock z řídítek, tak ten by se mohl sehnat samostatně.

        Každopádně je to imho nesmysl. Vidli má smysl zamykat jen při jízdě ze sedla do kopce po asfaltu, snad možná na hodně dlouhý asfaltový přesuny.

        A jsou s tim jen problémy – zapomeneš to otevřít, nebo na nějakej výmol vjedeš na i na asfaltu a zamknutý vidlici se nárazy moc nelíběj. Navíc je to závodní model, ta patrona houpání od šlapání omezuje a můžeš si to naštelovat růčo (kompresi).

        0 0
      • MatS  

        Vyser se na obrázky a čti pořádně specifikaci:

        SR Suntour Axon RL-RC, zdvih 100 mm, zamykání z řídítek, 15mm pevná osa, sloupek OverDrive

        http://bplumen.cz/…_8_small.jpg

        Takže tam ten GIANT zámek z řidítek má!!!!

        0 0
    • Jakub9  

      OK, děkuji za názory

      0 0
    • Jakub9  

      Tak jsem z FRBikes dostal odpověď že na sériovce „remote lockout“ bude! Paráda… už se něj těším…

      0 0
    •  

      Mam axonku s LO na riditkach a jak jsem se tomu branil tak uz bych nechtel bez. Na asvalte kolo zrychli zrovna tak jedu zamcenou lesni cesty proste vsude kde se to da plus vyslapy. Vidli mam vic zamcenou nez otevrenou tam jen na trekach nebo tezky sjezdy

      0 0
    •  

      Axon jasna volba

      0 0
    • Jakub9  

      Tak děkuji všem.

      „Výběrové řízení“ vyhrál GIANT FATHOM:

      https://www.giant-bicycles.com/…black-yellow

      S následujícími změnami konfigurace:

      Brzdy: SLX BR m7000 … místo Deore

      Kotouče: SLX smrt66 … místo smrt56

      Přehazka: XT m8000 sgs … místo SLX

      Pláště: zadní Max.IKON 2.20 exo tr 3c maxspeed kevlar

      přední Max.ARDENT 2.25 exo tr kevlar

      … místo drátových Crossmarků.

      Celé za 35.000,– Počáteční slevu na kole mi „požraly“ ty různé doplatky

      0 0
      • tomxxx  

        Místo přehazovačky si měl vyměnit řazení a přehazovačku nechat klidně SLX (a nebo nechat oboje)

        Jinak fajn kolo.

        0 0
        • DaD  

          Přesně tak. Na nové SLX si dost lidí stěžuje, pro ne zcela zřetelné řazení. Jinak kolo bude fajn.

          0 0
      • Strakááč  

        brzdy zbytečný měnit, tam už jde jen o to že to je nový SLX a asi dobře ladí ke klikám a zbytku jinak to brzdí stejně a keramický pístky jsou někdy spíš na obtíž.

        Hazka by ti taky stačila SLX uplně v pohodě. Kotouče jsi měl vzít na alu unašeči SM-RT76, když už jsi kupoval nový – protože proto :D a pláště jsi vybral dobře :)

        0 0
    • Jakub9  

      To je mezi řazením SLX a XT takový rozdíl?

      0 0
      • Strakááč  

        právě že nejni :D :D proto tomu moc nerozumím :D

        0 0
      • novas752  

        u radicich pacek ano. XT M8000 je hodne ostry, syrovy a tak pro jistotu udelali SLX M7000 takovy houbovy. :) Je to jen projev pacek, radi to stejne, vazi to skoro stejne…

        0 0
      • tomxxx  

        Rozdíl takový neni, ale je větší než v šaltru.

        0 0
    • Jakub9  

      Děkuji!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.