Jaké vidlice do 5000 si mám koupit aby bylyco nejcitlyvější

50 nepřečtených
  • monymaster

    Vidlice 5000 kc aby byly co nejcitlyvější na vaze nezaleži ale na citlivosti děkuju

    0 0
    • Smazaný účet  

      Kolik jich potrebujes?

      0 0
    • toram  

      když se koukneš do historie máš tam 100 000 vláken o vidlicích z toho 99 000 o epiconu XD

      0 0
    • jachymk  

      Do 5 k je to jenom jedna takže se podívej do historie, jak je psáno v desateru! ;-)

      0 0
    • Bafoon  

      http://tuning-test.cz/index.php…

      kolik ti je? 8? :-D

      0 0
    • TJK  

      ja bych koupil nakou ocelovou nejlepe tak 10ti kilovou… ta bude tak uzasne citliva ze v ni ucejtis i to ze si prejel mravence :-D

      0 0
    • blund  

      to je furt samej epicon od TT, já ho na kole mám s 15tkou pevnou osou a nijak nadšenej z toho nejsem ..

      0 0
      • Frostty  

        Co tě na něm sere?

        0 0
      • jachymk  

        já ho mám neTT na rychloupínák a taky mě sere a seru tím spostu lidí tady, ale za ty prachy je to bohužel jediná možnost

        0 0
      • Smazaný účet  

        Též by mě zajímalo co máš za problém :0)

        0 0
        • blund  

          tak např skákavej chod, když se posadim na kolo tak se chvíly nic neděje a pak se propadne o 3 cm, ale hlavně se mi nepodařilo za rok co ji mám najít správnej tlak, kompromis mezi pohodlim a tím aby nechodila furt do plnýho zdvihu, jezdím hodně v terenu ale žádný extrémní sjezdy

          nevím noo, sem z motorky zvyklej jak má pružení fungovat a tohle se nedá ani srovnat, je pod tim cítit každej kamínek ale v technickym sjezdu si dost nečekaně zajede až nadoraz, a já letim přes řídítka, prostě nikdy není dost tvrdá ani měkká :)

          jediný kde ji mám rád je silnice a kopce, dá se hodně snížit a je lehká..

          0 0
          • M13  

            Skokově by chodit určitě neměl, mě tak (ne)fungoval když jsem použil nějaký divný mazací olej.

            Částečně pomohlo pravidelné mazání nohou silikonovým olejem.

            S progresivitou si můžeš vyhrát pomocí oleje nad vzduchovým pístkem. Teď se mi konečně po půl roce povedlo progresivitu vyladit tak, že mám pár mm rezervu kam jsem se ještě nikdy nedostal a přitom chodí dobře do začátku zdvihu.

            (U normální verze, píšeš o snižování, tak nevím, jestli se ti sníží samovolně nebo máš TAD).

            0 0
            • blund  

              mám TAD a pevnou osu, je to dělaný na zakázku u TT

              0 0
              • M13  

                Tak Milanovi napiš, určitě nějaké řešení dáte dohromady.

                0 0
                • blund  

                  jo asi by chtěla repas, ale mě se jí nechce posílat teď v sezoně pryč, lepší něco než nic

                  0 0
              • nox159  

                to nesmis psat, vsechny TT vidlice jsou bezchybne a perfektne uzivateli sedi… avotomtoje :)

                0 0
                • obda  

                  Pises kraviny. Problem se vyskytnout samozrejme muze. V tom pripade ale neni nic jednodussiho nez kontaktovat Milana, nektere problemy jde vyresit na dalku, bez odesilani vidlice. Osobni zkusenost.

                  0 0
                • jachymk  

                  YEP, teď jsi na to kápnul!

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Problém může mít každá vidlice (třeba teď se mi pos…l nový Talas, před časem nová Reba).

                  A každémů může sedět něco jiného.

                  Ovšem to co pospal je v skutku jedna perla za druhou:

                  • ty 3cm na počátku zdvihu, nějaká závada nejspíš v montáži; alei kdyby kdekoliv jinde, tak vidlice není v pořádku a on s ním nicnedělá a jezdí s ním celou dobu, to mi hlava tedy opravdu nebere
                  • vidlice chodí v celém zdvihu, to je tedy tragédie, že vidlice pruží,hned bych ji zahodil
                  • lítá přes řídítka, za to může jistě ta ošklivá vidlice
                  0 0
                  • nox159  

                    pozde vecer… pokud o flame no :D

                    jinak ****** se muze kde co to je jasne ;-)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Když jsme u toho, co se může po…t, tak asi jediná vidlice, kde už to v mojem okolí začíná být hodně nadměrné je Reba.

                      Jezdí mi jich tu v okolí docela hodně a kromě jediného kousku (a to 2006 starý kousek na manželky kole) se už pos…a každá.

                      A některé kousky i vícekrát (častá je kombinace závad špatné těsnění v pravé noze a protečený olej s vytvořením tvrdého dorazu a problém s nevracejícím se poplockem; tedy ne najednou, ale postupně na stejné vidlici).

                      Ještě že už doma máme v tuhle chvíli jen tu jednu 2006, která je pořád ok.

                      A Epicon (kterých v mojem okolí jezdí také více kusů) se zatím ne…l ani jeden a to kupodivu včetně jednoho kousku, který jezdí těžší kamarád (cca 95kg), který dává vidlici slušně pokouřit (nejagresivnější jezdec v partě) a navíc tu vidlici od pořízení z TT neservisoval (má ji myslím teď akorát 2 roky a najeto na ní dost, takže už služně zanedbaný servis). A i citlivost se mu na té vidlice ještě moc nezhoršila (pořád o třídu lepší než Reba v originále), čekal bych to horší při tom servisu (tedy spíše neservisu).

                      0 0
          • milan1  

            Nedovedu si představit, proč mě nekontaktuješ a tady píšeš takové nesmysly.

            Vím, jak vidlice pracují a to, co popisuješ je totální nesmysl.

            Z popisu, kdy se prý nic neděje a najednou se to propadne o 3 centimetry vychází jedno jediné a je to velice pravděpodobné. Nemáš správně namontován mechanismus snižování ale to je dáno prostou montáží na kolo. S tímhle já nemám nic společného.

            0 0
    • Quik  

      Epicon tt

      0 0
      • DaveN  

        Epicona TT vozím dva roky a naprostá spokojenost. Kameny do 10 cm nemusím řešit v jakékoli rychlosti. Na makadamu v lese ve sjezdu při 50 km/h jedeš jak na asfaltu :)

        0 0
        • nox159  

          na kolika mm ji vozis ze ti bere bez toho abys neco delal 100mm kameny? :D

          0 0
        • nox159  

          zamysleli jste se nekdo nekdy nad tim proc clovek ( kdyz teda vidlici ma a na kole uz nekdy sedel ) napise tohle?

          ne fakt by me to zajimalo… ???

          0 0
          • stan99  

            Normální BF latina.:D

            0 0
          • milan1  

            Zamýšlím se nad tím, proč člověk, jako ty, který píše běžně jeden nesmysl za druhým ohledně odpružení tady hledá především flame.

            Pokud bys měl zájem o téma, jak si zpřesnit hodnocení velikosti překážek, tak jsme kdysi společně s více lidmi přejížděli výšku překážky s ostrou hranou o výšce 65 mm a to se zdvihy od 100 mm výše.

            Zakázáno bylo jakkoliv kolu ulehčovat práci a vše nechat na odpružení.

            Téma jaké překážky, jakého typu a jak zvládne odpružení je celkem zajímavé téma a mohlo by přinést dobrý základ pro samostatné vlákno, pokud by tedy někdo nehledal jenom flame.

            0 0
            • nox159  

              jestli se nepletu nekde jsem videl nejake videa s cihlou…

              jinak teda pokud se zamyslim tak kdyz pri prijatelnem tlaku rekneme 1,7atm 2,25" plast 75kg jezdec 120mm standatrni epikon foukany tak ze chodim po dorazech :) vjedu v rychlosti dejme tomu 30km/h na prekazku s ostrou hranou a budu na kole sedet jako pecka tak se muzu rozloučit s rafkem… :(

              nebo se v tomhle pletu?

              a dotaz na tebe je pravda ze epikon na Vcka ma doraz ( chodi mene ke korunce nez diskova verze? ) respletive jestli je to tak ze epikon na Vcka ma doraz nekde cca 10mm pred korunkou kdezto disk chodi az k ni? dik za info pokud mi teda na tohle odpovis ( epikon je rocnik 2011)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Vezmu to po pořadě:

                testovací videa byla natáčená s plášti na max. tlak a byl tam brán ohled hlavně na to jak funguje odpružení. Tedy žádná práce s těžištěm. Je to jako by posadili na kolo figurínu (jenže ta by neukočírovala kolo že? :0)). Samozřejmě musíš v terénu pracovat s těžištěm, ale to by test pak neměl vypovídací hodnotu.

                Epicon na V chodí ke korunce méně proto, že nemá doraz o 10mm níže, ale má kratší monoblok vnějších nohou. Nic víc v tom nehledej, ve výsledku chodí obě vidlice stejně, jenom mají jiné vnější nohy.

                0 0
                • nox159  

                  k tem testovacim videum, co jsem videl tak cihla chodila skoro az na rafek…

                  k tomu epikonu pokud to tak je, tak diky za info to jsem nevedel :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tak i při max. tlaku při nárazu na hranu plášť při rychlosti 30km/h dopadne tak, jak jsi viděl na videu…

                    0 0
              • milan1  

                Budeme se držet tématu, začal jsi zde dělat hlupáka z DaveN.

                Vím, jeho trvzení zní přehnaně ale zkusíme si to trochu upřesnit. mp3 přesně popsal naše testovací podmínky. A teď zase trocha praxe – kameny nebudou ostré jak v testu ale oblé, jezdec pomáhá práci odpružení v jízdě vždy a pneu huštěné méně také něco pobere.65 mm vysoká překážky nerozhodila dobře pracující 100 mm vidlice ani za našich drsnějších podmínek.

                Jak moc je vše komfortní, jak je vše možné nazvat bezproblémové? Tohle je téma, kdy vznikne mnoho různých názorů.

                Právě proto, jsem vždy pro maximálně zpřesněné testování, které ukazuje výsledky bez s maximální eliminací subjektivního ovlivnění.

                0 0
                • nox159  

                  Kameny do 10 cm nemusím řešit v jakékoli rychlosti – s timhle porad nejak nemuzu souhlasit…

                  muzu se zeptat co, jakou vidlici a jake kolo jezdis?

                  0 0
                  • milan1  

                    A k čemu ti to bude?

                    To poznáš přesněji, jak to DaveN vnímá a jaký terén popisuje?

                    jezdím hardtail 110 mm a full 180, když ti na tomhle tolik záleží.

                    0 0
                  • kubad  

                    věř tomu že to na tom na čem jezdí funguje luxusně, onehdá sem na jeho kole přejel ocelovou kolejnici bez jakékoli práce s tělem v sedě, a v klidu si to jen zapružilo :D

                    0 0
                • DaveN  

                  Myšleno to bylo tak, že pokud jedu po cestě vysypané klasickým makadamem, nemusím se bát nějakého ustřelení předního kola nabo proražení pláště i když chytím větší kámen a na kole se hlavně díky vidlici cítím bezpečně a o to asi jde. Nebo ne ? Navíc pokud je cesta vysypaná z kamení 50–100 mm frakce tak nerovnosti jsou ± 3–4 cm (výškově) … Jen do mě :-))) Jo, a ještě dodám že mám 90 kg …

                  0 0
                  • nox159  

                    Navíc pokud je cesta vysypaná z kamení 50–100 mm frakce tak nerovnosti jsou ± 3–4 cm (výškově) tak to mi pak muj epikon nekdy veme v pohode i metrove kameny a vubec je nemusim resit :D

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.