• Smazaný účet

    Zrovna premejslim, na kolik si nafouknu kola na projizdku, teda jestli se trochu umravni ta vichrice venku. Jezdim v naprosty vetsine okresky, lesni a polni cesty a turisticky stezky. Dneska to budou hlavne turisticky stezky. Na kolik a pri jakych prilezitostech foukate vy?

    0 0
    • Thapsus  

      Taky s tím ted laboruju. Mám nový Nanoraptory, začal jsem na max. doporučeným tlaku (4,5 BAR) ale to je na stezky moc. Na zadku mám teď 3,5 a vpředu 3., je to pro mě takový kompromis, kdy to ještě jede a při tom už tlumí. Záleží ale určitě i na hmotnosti jezdce (80kg) a typu pneu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Abych pravdu rek, tak sem kola uz dlouho neresil, ale po vcerejsku sem se presvedcil, ze asi neco neni v poradku. To kdyz sem docela znacne citil par sutru az na zadnim rafku, budu to muset dofouknout…

        0 0
      • Tleskač  

        Jezdím Schwable Fast Fredy race guard 26×2,0. Max je tam 5 bar. Foukám přední na 3,5–4,5 a zadní na 3–4. Podle toho co se hodlám jet. Vpředu foukám více, tlumení nechávám na vidlici. (vážím 72)

        0 0
      • Miky  

        Taky jezdím Nano a vážím 82 kg a zjistil jsem že čím vyšší tlak tím to i odvaluje hůř (myslím nad 4 barr). Jezdím, předek i zadek 3,2 a je to tak akorát abych to někde nekousl a zároveň se to dobře odvaluje a přitom to neoskakuje při brzdění. P.S: mám celopéro proto předek i zadek ± stejně nabouchaný.

        0 0
    • chupas  

      foukam na benzince na maximum co pisou na plasti. pocitam s tim, nez vyndam hubicku ze to o kousek spadne a s tim jezdim. vprevu i v zadu. teren i silnici. a proc? kolo mozna neni tak super pri vyjezdech ale ja davam prednos mensi namaze pri normalni jizde (99% casu)

      0 0
      • TheIF  

        Taky jsme tak kdysi jezdíval, ale samej defekt (vždy proražení o kamen) a to jsme jezdil slušný cesty.

        0 0
        • hup73  

          A není to úplně naopak? Neprorazíš dřív míň natlačenou gumu?

          0 0
          • MlokCZ  

            Neni, málo nafoukaný plášť způsobí procvaknutí duše o ráfek. Ale hodně nafoukaný snáž prorazíš přímo plášť.

            0 0
            • coyot  

              Mel jsem v Californii zkusenost, ze kdyz jsem foukal na maximum, mel jsem i ctyrikrat za tejden defekt – bodlaky z kaktusu a pod. Ubral jsem a od ty doby nic, nehlede na komfort..... A jizdni vlastnosti se meni pochopitelne taky..

              0 0
        • mosquito  

          s defektama sem tak velkej problem nemel ale furt nejaka osma :( .. a to je horsi nez vymenit dusi

          0 0
      • MlokCZ  

        Jenže s tou námahou to není vůbec tak jasný. Pokud jezdíš jen silnici nebo velmi tvrdý podklad, tak ano, nabušený pláště pojedou rychleji. Na měkčím podkladu jako louka, jehličí už to není pravda a nabušený pláště naopak si vyžádají větší námahu.

        No a pak to ustřelování v terénu na těch nabušených pláštích, to je šílený, já bych tak jezdit teda nemohl.

        No ale když ti to tak vyhovuje, proč ne.

        0 0
        • chupas  

          ja sem pardubak. teren je tady v okoli sproste slovo :). samozrejme, ze kdyz si vyjedu nekam do vzdaleneho okoli, kde vim, ze vetsina vyjizdky nebude silnice, tak si to taky dam min. nemam rad kdyz zadni nesedi na podkladu. ale neprehanim, procvaknuti neni nic pro me. to jsem jeste nezazil. a s pichanim versus nabouchany plast problemy nemam, ani osma. asi jsem nahodak

          0 0
    • MlokCZ  

      RR/NN 2,25 foukám většinou na 30–35 psi. Vážím 70kg.

      0 0
    • RUR  

      Hutchinson bulldog 2.1 foukám cca na 2.5– 3. Jsem pohodlnej.( na ráfkách DT 17-už cca 4000 žádný snake) Je to asi o měco pomalejší, ale o dost pohodlnější.

      0 0
    • mosquito  

      neresim, foukam az se mi zda docela tvrdy .. sice tak jednou do roka vidim nejakej „snake bite“ – to si reknu ze sem to asi blbe nafoukl nebo sem vemeno – ale jinak sem s tim odhadem spokojenej

      0 0
    • lidumil  

      Já buď kompresorem, nebo pumpou :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Touhle otazkou sem si docela nabehl, to musim uznat a beru to :) a ted vazne, na kolik je foukas?

        0 0
        • lidumil  

          člověče nevím, nejde mi to změřit, mám galuskový ventilky a na ně měřák nemám a u pumpy to taky neumí změřit – odhadem aby to bylo tak akorát – radši tvrdší na mejch 113 kilo :-(

          0 0
          • Stancek  

            Na to je dobra redukce z galuskace na normalni autoventilek…kdyz nekdy chci vedet na kolik foukam, tak ji nasadima foukam pumpou s merakem.

            0 0
            • lidumil  

              tu mám, ale u pumpy to nezměří, nevím proč.

              0 0
              • Stará Blažková  

                Nezmeri, protoze ten stredovy kolik autoventilku (coz je vrsek galuskace) je moc kratky. A tak ho to nezmackne. Kdyz se tam pozorne podivas, urcite na to prijdes.

                0 0
                • lidumil  

                  Jasně a tlak vzduchu ho ale na nafoukání zatlačí bez problémů.

                  0 0
                • ivaneck  

                  Nemyslím si. Mám dvě redukce. S jednou to jde hůž, ale s druhou naprosto v pohodě. Foukám nejradši u Shellu. Nastavíš tlak a čekáš na zapípání. Když nezmáčkneš ten kolík, tak kompresor nezměří tlak a nezačne foukat.

                  0 0
    • wroum  

      foukam dokud mi to prijde mekky :-)

      0 0
    • Hurka  

      záleží na šířce pláště a povrchu, který jezdíš. já jsem 1.9–2.1 foukal na 3–3.5, teď mám 2.25 a foukám méně – 2.5–3maximum. a to mám 95kg…

      0 0
    • blaska.vita  

      Tak akorat preci. :)

      0 0
    • marapara  

      Foukám přední u zadní na 3,5 atmosféry

      0 0
    • McBlacky  

      na závody podle terénu od 45 v předním a 50 v zadním až na 70/70 na vyjíždky fulla 35/40

      0 0
    • Vampix  

      Mam přeek 2.1 a v zadu 1.95 mam 62 kilo a foukam pravidelně na 3

      0 0
    • tomixx  

      Já foukám 3,5 ATM zadní a 3 ATM přední.Ale žadnej vzduch,ale Pneumix z autoservisu.Jede to lépe,lépe to tlumí,neuchází to tak rychle a nerozpíná při zahřátí.Doporučuji zkusit.Zatím mi to vždy foukly zadara,jen jednou to šéf autoservisu nerozdejchal a už jsem prchal :))

      0 0
      • chupas  

        wau. tak to je tip na tunning. to jsem jeste nezkousel

        0 0
      • raceman  

        a co v tom vlastně je?

        0 0
        • Krys  

          98% dusiku a 2% argonu. Ked to mas v kolesach auta, je to poznat. Dat to do kolies biku je zaujimavy napad.

          0 0
    • tomixx  

      Pardon.Nefoukám tam Pneumix,ale Secur pneus.Pneumix jsem jezdil dřív.Nyní už jen Secur pneus :) Ten má známej v servisu.

      0 0
      • kudlanka32  

        se obavam ze to nebude mit zadnej efekt…doporucuju koupit normalni velkou pumpu s manometrem, lepsi nez mit doma lahev s dusikem.....kvuli pohodli:))

        0 0
    • Tleskač  

      Čím zdůvodňujete rozdílné nafoukání tlaku předního a zadního kola?

      0 0
      • MlokCZ  

        Na to jsou dva pohledy. První důvod je rozložení hmotností, přibližně 60% zadní, 40% přední (jen orientační hodnoty, může se lišit od geometrie kola). Takže na silničce a celopevném HT je tohle jediný rozdíl a podle toho se fouká asi téměř vždy více zadní než přední.

        Pak do hry ovšem vstupuje odpružení. Mnoho lidí fouká HT s odpruženou vidlicí více předek než zadek, předek nechává pružit vidlici a zadek aspoň trochu dohání pláštěm.

        No a pak ještě full, kde vlastně odpružení nehraje roli, když je vzadu i vpředu.

        Já osobně foukal a foukám o chlup víc zadní na všech typech kol včetně HT s odpruženou a to tak aby přední i zadní kolo dobře drželo s terénem.

        0 0
        • McBlacky  

          zadní u HT víc protože snáz prorazíš (snakebite) předek bere vidle a taky vidíš před sebe kam jedeš tak to líp pilotuješ přes překážky, zadek často necháš na šutru, špatně doskočíš atd. navíc vzadu je víc váhy a zejména na silnici to pak „lepí“ když je málo nafoukáno. Pro 75kg vidím 50psi jako minimum aby to jelo vzadu.

          0 0
          • sportovni_biker  

            no těch 50 PSI, jsem teď měl na maratonu s RR a když jsem zase přezouval zpět, tak jsem si všiml na jednom místě, že mám tak cca 1 cm příčný řez do gumy. Při nafouknutí se to ani téměř nerozevře. Mám to nějak řešit, nebo to nic neudělá?

            0 0
            • prodi  

              Bych řekl, plášť na pohodovou vyjížďku s rodinou. Na závody už to neber.

              0 0
              • sportovni_biker  

                No tak to jsem zrovna slyšet nechtěl :-( Jsem na nich najel 110 km

                0 0
              • sportovni_biker  

                Si myslím, že když ho dám dopředu, tak se nic nestane. Je to cca 1 cm mezi vzorkem a do hloubky tak 1 mm. Bůhví, kdy se mi to na tom závodě stalo. Vím, že jsme tam přejížděli takově nepříjemné „střepy“ z cihel, tak asi tam

                0 0
                • enjoy  

                  s tim se ti asi uz nic vic nestane.to spis jinde ho pak riznes mnohem vic:-)

                  0 0
            • SoLaX  

              Ja bych to jen pro jistotu podlepil, pripadne jeste do rezu nakapal lepidlo, tim se urcite nic nepokazi.

              0 0
              • sportovni_biker  

                Jaké lepidlo? Na duše?

                0 0
              • sportovni_biker  

                Otázka pro všechny, to podlepení bych měl udělat nějakým výstřižkem starého pláště z boku? Nebo kus duše? Nikdy jsem to nedělal, tak nevím. A ještě to zakápnutí té rýhy, lepidlem na duše......nemůže mi to nějak rozleptat vzorek, nebo poškodit?

                0 0
                • Manas  

                  Podlepit zbytkem duse, lepidlo to nerozezere.

                  0 0
                • SoLaX  

                  Podlepit asi kouskem duse, ale nevim, jestli klasickym lepidlem na duse – ono totiz funguje tak, ze lepta ty zaplaty, tak si nejsem jistej, jestli to udrzi i dusi na plasti. Kdyztak pouzit nejaky obyc sekundovy (i na to zakapnuti).

                  0 0
                  • sportovni_biker  

                    No jo, ale sekundový, když to nevydrží tu škvíru udržet, tak by to mohlo potom při odštěpení naříznout ještě víc, toho se právě bojím

                    0 0
                  • raceman  

                    sekundovym lepidlem bych to nelepil, po zatuhnutí není pružné a nemuselo by to potom držet, radší chemoprén nebo něco k tomu určené

                    0 0
    • hup73  

      Předek na 3,5 a zadek na 4 BAR. Vážím skoro metrák.

      0 0
    • gobike  

      Ja meridu davam tak na 3– 3,5 baru, protoze mam rad pohodli. GT foukam na silnici na 5–6baru.

      0 0
    • mara53  

      pumpou nebo kompresorem s manometrem

      0 0
    • ddd - andy  

      0,9 – 4,5

      0 0
    • kajulka2  

      pumpičkou a bez manometru, na cit stlačení palcem

      0 0
    • Hynas  

      Mám na sugaru IRC Mibro 2,1 kevlar, doporučené tlaky jsou 40–60 PSI. Tlak vzduchu volím podle terénu…pokud jedu na vyjížďku okolo ostravy (kde je z více jak 50% terén), tak tam dám cca 55 PSI, stejně tak na maraton a závod, na výlet v těžké terénu dávám cca 40 PSI, protože tam nejezdím zběsile, ale terén si vychutnávám, takže se nebojím průrazu…navíc, pokud vlastníte pumpičku s manometrem, není od věci si v terénu (resp. v hospodě) tlaku upravit :o)

      0 0
    • sousedovicmalymirek  

      30 psi vepředu, 35 psi vzadu, gumy Bonty Revolt Super-X TR 2.1, 72kg.

      0 0
    • Manas  

      Foukam predni kazdou vyjizdku pac je pichly a ja jsem linej vymenit dusi. Zadni foukam dle pocitu. To jest na XC trochu vic. Na DH foukam trochu min :-)

      0 0
      • goofy  

        Ja mam zase pichle zadni.. Nechces vymenit? Ja bych ti dal moji zadni dusi, a timpadem ja bych nemusel foukat, a tebe by to mohlo byt jedno jestli foukas jedno, nebo 2 ;o)

        0 0
        • Manas  

          To mi jedno neni, kdyz kolo stoji ve skrini, tak na zadni – bych asi moc nepoladil plast ;-)

          0 0
      • Milenius  

        Mne zase uchazi zadni :) ale ted budu menit oneu tak to snad spravim…

        0 0
        • goofy  

          Ty a co to takoveho to oneu je? Zeby to mohlo vyresit i muj problem ;o)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tys to na kole jeste nemenil??? Co ses to za bikera! Ja oneu menim tak jednou do roka a fakt to funguje :)

            0 0
            • MlokCZ  

              Je vidět, že jsi ještě nejezdil měkčí směsy, který jsou na ježdění super, ale mizí před očima. Taky bych bral, aby mi stačil vzadu jeden RR na sezonu.

              0 0
            • goofy  

              Ty jo.. A jaka je jeho funkce? Kde se to presne nachazi, nejaky odkaz treba, nebo neco?

              0 0
    • Smazaný účet  

      Dal sem to vpredu na 3bary a vzadu taky, tam ale jeste trochu pridam. Docela neprijemny ale je, jak kolo poskakuje na navezenym sterku (prumer sutru cca 3–4cm), kteryho nam tu ted v okolnich lesich navezli nejak pozehnane-asi prebytky…Clovek musi chytit pevne riditka a hlavne pri sjezdech cekat, co se z toho vyklube :D

      0 0
      • MlokCZ  

        Jestli jezdíš ty Wormdrivy co máš v profilu, tak u nich je to s foukáním těžký. Taky jsem je jeden čas vozil a protože maj malý objem, tak se nedaj foukat na nějaký moc menší pohodlný tlak. A taky to jsou rychlý páště, takže se musí i pořádně hustit, aby opravdu rychlý byly.

        A pak je jasný, že musí na takových šutrech ustřelovat, prostě do terénu nejsou.

        Naštěstí už jsem před nějakým časem prozřel a začal vozit normální pláště :-)

        A nemůžu říct, že by to jelo o moc pomaleji než Wormdrivy, o trošku samozřejmě jo, ale rozdíl je dost malej (a to poučítám i to, že je i o něco méně hustim, aby to dobře v terénu sedělo).

        0 0
        • Smazaný účet  

          Souhlasim s tebou, sahl sem trochu vedle. Tyhle plaste maj moc vyraznej prechod mezi hlavni plochou behounu a boky, je tam pomerne dost vyrazna hrana, ktera tohle ustrelovany podle me dost podporuje…Zvlast kdyz od Maxxisu za ty samy penize delaj typ Advantage(myslim), kterej podle vyrobce je opravdu hodne universalni (od silnice az po tezkej teren a dokonce i s vyuzitim pro zavody)… No jo no, clovek se porad uci a navic kazdymu vyhovuje neco jinyho a tady je pak kazda rada draha…

          0 0
          • MlokCZ  

            Ale ty Wormdrivy nejsou tak špatný, ale prostě jen na některý vyhraněný věci. Mě na nich vadí, že jsou hrozně hubený. Co je pod 2,1 už prostě dnes není pro mě. Ty advantage neznam a nikdy jsem je nejezdil, ale co se mi zdá z prvního pohledu, tak určitě nějak extra nepojedou. Ať žije RR/NN :-).

            0 0
            • McBlacky  

              Worm je na závody dobrej, ale tak na MTBO, nebo lehký terény. Pod 60psi jsem ho ještě nevozil. Má docela odolnost proti defektům, zatím snad jeden nebo dva za tři roky, žádnej při závodě. já bych teda vozil NN/RR ne obráceně :) plánuju to na závody příští rok. Teda na ty který nepojedu na slikách :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Vozím přirozeně ve předu NN. Tamto bylo jen rýpnutí, takže nějaký pořadí jsem neřešil.

                0 0
                • Tleskač  

                  Tuhle sestavu obutí nějak nechápu. Byl jsem se podívat na NN v obchodě, u nikoho jsem ho zatím neviděl. NN vypadá jako zadní plášť, figury jsou vedené většinou kolmo. Taky výška figur je větší než u RR. Ještě bych pochopil NN dozadu a RR dopředu. V katalogu Schwalbe ale taky radí RR dozadu NN dopředu. Tak nevím…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak pro porovnání napíš, jak se bude chovat která kombinace. Jezdil jsem RR/RR, NN/RR, NN/NN. Jediný RR/NN jsem nejezdil protože je to kravina, ale podle chování z těch kombinací dvou stejných se k tomu dostanu:

                    budu bodovat chování od 1 do 10, kde 10 znamená nejlepší (body jsou pouze orientační aby ukázaly rozdíly těch kombinací, nezaručuju, že když dám třeba za rychlost 7, že je to přesně odpovídající proti jiným plášťům). Kromě tří hodnocených vlastností by se dalo najít spousta dalších, které by se daly hodnotit, ale ty už jsou buď u RR a NN téměř stejné nebo pro mě ty vlastnosti nejsou zásadní.

                    RR/RR:

                    • rychlost vynikající – 9
                    • záběr vzadu solidní – 6
                    • vedení stopy bídné, obzvlášť jakmile je nepatrně mokro – 4

                    celkem: 19

                    NN/NN

                    • rychlost nic moc – 4
                    • záběr vzadu velmi dobrý – 8
                    • vedení stopy velmi dobré – 8

                    celkem: 20

                    NN(přední)/RR(zad­ní)

                    • rychlost téměř stejná s RR/RR (rozhodující vliv na rychlost má prostě zadní plášť, abych se přiznal, tak ten rozdíl v rychlosti oproti RR/RR ani nepoznám, ale nějaký být přeci jen musí, proto půl bodík dolu) – 8,5
                    • záběr vzadu solidní – 6
                    • vedení stopy velmi dobré – 8

                    celkem: 22,5

                    RR(přední)/NN(zad­ní)

                    • rychlost téměř stejně špatná jako NN/NN – 4,5
                    • záběr vzadu velmi dobrý – 8
                    • vedení stopy bídné – 4

                    celkem: 16,5

                    Jak je vidět kombinace RR přední a NN zadní jasně nejhorší výsledek a kromě dobrého záběru vše špatné. Naopak kombinace NN přední a RR vzadu je celkově vynikající, jen ten záběr je o trošičku horší, ale jsem s nim spokojený a stačí mi a neobětuju tu trošku zlepšení záběru za rychlost (jezdím i po silnici a tam je ten rozdíl rychlostí velký).

                    Někdo to může vidět trošku jinak než já, ale takhle se to mě subjektivně chová a vše jsem vyzkoušel a s kombinací NN(přední)/RR(zad­ní) jsem velmi spokojen.

                    Ještě dodám, že vše porovnáváno pro šířku všech plášťů 2,25.

                    0 0
                    • Archer  

                      Mozno bylo bych dobre pridat jeste nejaku kombinace jinych plastu (jine znacky), kterymi si jezdil, a pamatujes jejich chovani.

                      Abych slo tu stupnicu „rozmistit“ spravne. Vyuzivas v podstate jen rozsah od 4 do 9. To bych si mohl klidne pouzit stupnicu od 0 do 5 :)

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Máš pravdu, moh jsem to udělat jen do stupnice s menším rozsahem. Jen jsem chtěl naznačit (opravdu jen orientačně), že všechny ty pláště mohou být v každé vlastnosti překonány jiným pláštěm.

                        Jezdil jsem toho mraky, ale hodně těch plášťů už dříve a nemám přímé porovnání těsně po sobě. To už je pak hrozně neobjektivní, do toho se pouštět nebudu.

                        0 0
                    • Jane  

                      Foukám na tvrdo. Teď vozím RR 2.1 – tak k maximu do 50–55 psi… S tím RR je to vcelku zajímavé. Vozila jsem na předku „staršího“ Ralpha a zdál se mi strašně nejistý. Tak jsem dopředu koupila NN 2.1 a RR putoval dozadu. NN byl v terénu dobrý, ale na silnici hlučnější a na můj vkus příliš „pomalý“. Teď, vzhledem k počasí, jsem znovu zakoupila další kousek RR 2.1 i dopředu. Brala jsem rovnou dva kusy, nesu je z obchodu, prohlížím je a vidím, že u RR je použita směs z NN Triple Compound – takže se jedná o novou verzi Ralpha…:-) Nyní mám na předním RR Triple Compound a vzadu starší RR. Na silnici to ve srovnání s NN vepředu jede líp, ale co mě dost překvapilo, je projev RR na předním kole. Připadá mi, že ten plášť daleko líp drží, jak na asfaltu, tak na šotolině. Jestli na to má vliv ta nová směs, nevím, ale novej Ralph se mi prostě zdá o třídu lepší…:-))

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Hm, zajímavé. To budu muset novýho RR brzo vyzkoušet. Škoda jen, že tu mam ještě jednoho fungl novýho starýho Ralpha (nejetý ten donedávna prodávaný dual compound).

                        Já foukám na míň. Vepředu jen 30 psi, je to sice 2,25, ale není o tolik zase širší než 2,1, takže se to stejně bude určitě ve výsledku chovat jako méně nahuštěné. A možná při tom menším nahuštění je ten rozdíl v rychlosti na předním mezi RR a NN menší. A s hlukem souhlas, tam je rozdíl celkem dost, ale to je mi fuk.

                        To těch 50psi foukáš i do terénu? A to ti to hodně neustřeluje? Přijde mi to jako hrozně moc. A určitě taky ani nevážíš moc, takže tim spíš.

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak jsem kouknul na jejich stránky a už to tam taky mají i uvedený u RR: „New – Triple Compound improves grip.“

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      A zapoměl jsem ještě jednu zásadní výhodu NN vepředu, kterou jsem neuvedl. Mnohem lepší prudké brždění.

                      0 0
                    • Tleskač  

                      Dík za opravdu obsáhlou odpověď. Jezdíš i něco jiného krom této kombinace?

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Už ne, dřív jsem pláště i prohazoval a jezdil toho dost a i takový masochistický věci jako Wormdrivy. Pak jsem byl chvíli celkem spokojený s Pythonama a teď zkončil u NN/RR. Teď už mě ale nebaví prohazovat a jsem spokojený s tím, jak jsou univerzální a dá se jak v těžším terénu tak po silnici.

                        Možná časem jestli bude na druhý kolo s vyšším zdvihem, že přejdu na RR/RR (zvlášť jestli ty nový fakt lépe drží stopu) a na druhý kolo pak hodin rovnou něco terénějšího, aspoň NN/NN nebo možná ještě něco úplně jinýho.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Akorát ta výdrž RR na zadním mi moc netěší. Průměrně mi tam vydrží 2000 km (měním ještě když nějaký vzorek má, nejezdím je úplně do mrtě).

                          0 0
                  • McBlacky  

                    NN ve předu je lepší protože má větší grip, vzadu by byl moc pomalý. Když ustřelí zadek dá se to ustát, ale když předek tak to končí často zajímavě. U kombinace NN/RR si nejsem moc jistej chováním v zatáčkách na asfaltu, aby se NN díky výšce štuplů moc nežvejkal a neuskakoval do strany.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      V zatáčkách na asfaltu nemám problém, ale tady nejsou moje zkušenosti úplně směrodatné, protože na asfaltu ty zatáčky až tak extrémně neřežu, takže se pravděpodobně zdaleka nedostanu na hranici pláště a možného problému.

                      0 0
    • prodi  

      NN/RR/SS předek 3, zadek 3.8 váha 82

      0 0
    • Ho  

      nejčastěji pumpičkou..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.