• celestyn

    Před zimou jsem pořídil nové pláště Continental vertical. Absolvoval jsem pak už jen asi jednu jízdu a kolo pověsil na zeď. Teprv nedávno jsem si při rychlejší jízdě všiml, že přední plášť hází. Ráfek je vycentrován, jen povrch pláště hází o cca 5mm. Zadní plášť je naprosto perfektní. Je možné, že by se plášť takto zdeformoval jak kolo viselo za šlapku – vidlice přeci jen kolo převažuje na předek a tak mám přední kolo opřeno o podložku? Je šance s tím něco udělat (přefouknout, zkusit vymenit duši)?

    0 0
    • Daf  

      Reklamovat. Pokud plast dobre sedi v rafku, nic s tim nenadelas.

      0 0
    • kubad  

      ještě zkus vyfouknout, dát ho plášť do středu ráfku, namydlit boky pláště a ráfku a nafoukat na max. tlak, pokud bude i potom házet tak jak píše Daf-reklamovat.

      0 0
      • Zerocool  

        je možné, že je nesouměrně zapuštěný do ráfku, to samé se mi stalo nedávno

        0 0
    • Rolei  

      Měl jsem stejný problám s explorerem, protože házel jen jeden a kupoval jsem je po internetu a tudíž se mi je nechtělo někam posílat tak jsem ho dal dozadu, tam mi to tak nevadí a dojezdil jsem je…

      0 0
    • vlk  

      Měl jsem stejný problém s Traction pro. Po první vyjížce se to samo spravilo-srovnalo.

      0 0
    • cubas  

      Taky mi hazel explorer. Staci ho nafoukat jak sutr, patka si pekne sedne a pak upustit. Ale je pravda ze u jinych znacek sem se s tim nesetkal.

      0 0
      •  

        To máš pravdu, ale minulej týden sem píchnul a ruční pumpičkou jsem nemohl dosáhnout takovej tlak, aby plášť pěkně sednul do ráfku. Dojel jsem se šmajdavým předním kole a doma jsem to přefouk velkou pumpou a potom si to sedlo – plášť Continental Speed King 2,3. Mimochodem jak jsou na tom s nasazováním Schwalbe Nobby Nic v kevlaru?

        0 0
        • ares  

          Co to vozíš za pumpu :-(

          0 0
        • MlokCZ  

          Ono záleží i hodně na konkrétním ráfku x konkrétní plášť. Já jsem zatím neměl problém s žádným RR ani NN (vše 2,25 kevlarové verze, RR 4 kusy, NN 2 kusy), nebylo třeba ani přefukovat, aby si sedly (ráfky Crossride). A nasadím je při trošku snažení rukou nebo rychle s jednou montpákou.

          0 0
    • Smazaný účet  

      dybych měl vyházet všecky pláště, kerý házej, tak jezdim po ráfcích… v tom nespatřuju funkční závadu. dokud to vyloženě nedrncá pod zadkem, tak ať si hází, dyž ho to baví. ;p)

      0 0
      • sportovni_biker  

        No přesně :-)

        Mně házej všechny kevlary vč. RR. Na druhou stranu třeba drátový Ignitory, ty jsou vždycky rovné, jak pravítko.

        0 0
    • Sobi  

      Řekl bych že tohle je zásadní problém kevlarů… co jsem se nanervoval s Rubenama Sobice (Pythony jí to dělali taky ale nakonec se to relativně dalo)… naštěstí jsou už pryč a teď jsou tam pláště v drátu a není problém… :-) Já jsem měl jenom dráty a tenhle problém fakt neznám! :-)

      0 0
      • MlokCZ  

        S tím kelvarem moc nesouhlasím. Je možné, že jsou na to kevlarové verze malinko náchylnější, ale to by se muselo podložit nějakou větši statistikou. Zásasní problém u kevlarových verzí jsem měl právě pouze s Rubenou Acris (všechny 3 kusy). U dalších nejméně 20 kevlraových plášťů, co jsem už odjezdil jsem nikdy problém neměl (a to včetně 4 Pythonů, dva jsem jezdil já a dva má na kole manželka).

        0 0
        • Sobi  

          Jasně, to by bylo zajímavé vytvořit statistiku těchto vad… Tohle jsou mé zkušenosti a opravdu mě to odradilo od kevlaru… A nebo: to může být problémem skladování, ten by to mohl dělat…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.