• Weremos

    Ahoj.Jsem zrovna ve chvíly,kdy si budu kupovat nové kolo a mám 2 alternativy.

    1)Poskládám si hardtrail,díly vyjdou zhruba na 20k,bude kvalitně osazený,váha vypočítána na 11,2 kg.Láká mě na něm možnost individualizace na mé přání.Pokud budete chtít,můžu zaslat seznam dílů.

    2)Taky mě láká celopéro.Horší tady je,že s rozpočtem 20k nebude mít tak kvalitní díly.Váha bude kolem 15 kg.Láká mě na něm vzhled,zadní odpružení.Díval jsem se na Haibike Attack a podobný styl.

    Jezdím prvním rokem a vybírám kolo nové jelikož to staré už nevyhovovalo.Jezdím především v terénu,silnice se nevyhnu,ale na ní jen minimálně.Terén spíše kopcovitý,semtam po větších kamenech,především lesní a polní cesty.

    Díky za rady

    Anketa: Jakou variantu by jste zvolili?

    33x
    80%
    8x
    20%
    0 0
    • PatrikL  

      ja by som volil full, ale nie za 20k :) Akú veľkosť inak potrebuješ?

      0 0
    • Lister  

      Já myslím, že nejlepší je kombinace dobrý full na hard trailu :-)

      0 0
    • Azmir  

      Napiš soupis komponentů co tam za těch 20tis budeš mít, protože ta váha se mi nezdá ani náhodou.

      0 0
      • Weremos  

        Skládané kolo

        Rám : Spyder Tendr 17“ → 3 990,– / 1,7 kg → shop e-cyklo.cz

        Řazení : Sram GX X7 → 499,– / 0,2 kg → shop kupkolo.cz

        Přehazovačka : Sram X7 → 860,– / 0,227 kg → shop kupkolo.cz

        Přesmykač : Sram X7 → 390,– / 0,18 kg → shop kupkolo.cz

        Kliky : Shimano SLX FC-M660–10 Dyna-Sys → 2 390,– / 0,890 kg → kupkolo

        Kazeta : Sram PG950 → 429,– / 0,4 kg → shop kupkolo.cz

        Řetěz : Sram PC959 > 339,– / 0,297 kg → shop e-cyklo.cz

        Kola : Kola Shimano WH-MT15 → 2 699,– / 1,982 kg → roadbikeshop.cz

        Hlavové složení : Ritchey comp Press fit → 374,– / 0,155 kg → kupkolo.cz

        Sedlo : Selle Italia XR Light → 390,– / 0,275 kg → shop e-cyklo.cz

        Představec : Truvativ Stylo team OS → 590,– / 0,13 kg → shop kupkolo.cz

        Řídítka : Truvativ Stylo Race OS → 273,– / 0,19 kg → shop kupkolo.cz

        Pláště : Rubena Charybdis Classic → 400,– / 1,2 kg → shop kupkolo.cz

        Bowdeny : xxx → 300,– / 0,1 kg

        Lanka : xxx → 100 / 0,1 kg

        Gripy : Sram Locking Grips Black → 299,– / 0,1 kg → shop kupkolo.cz

        Sedlovka : Pells XR3 černá → 552,– / 0,29 kg → shop eod.cz

        Objímka : BBB imbus → 92,– / 0,05 kg → shop eod.cz

        Vidlice : Epicon RLD 2008 100mm disc → 2 290,–/ 1,8 kg → kupkolo.cz

        Brzdy : Shimano BR-M445 + BLM505 bílá → 1690,– / 0,405 kg ->kupkolo.cz

        Disky : Shimano XT SM-RT67 Center Lock → 718,– / 0,6 kg → kupkolo.cz

        Celková váha : 11,271 Kg

        Celková cena : 19 665,– Kč

        Navrhoval jsem si to sám,jde to pozměnit..

        0 0
        • felix.org  

          Možná jsem slepej, ale nevidím duše. A kola bych taky radši počítal, že budou těžší… Stejně tak vidlice.

          0 0
          • Weremos  

            No jo je to počítáno bez duší a pedálů.Ale tak nejsem zas až takovej gramař a je mi teprv 15.Nemůžu mít všechno :D

            0 0
            • felix.org  

              Tak nemáš hned na začátku tvrdit, že to bude mít 11,2kg ;-)

              0 0
            • Aleshek  
              • Ale tak nejsem zas až takovej gramař

              To opravdu nejsi :-)))

              • Bowdeny : xxx → 300,– / 0,1 kg
              • Lanka : xxx → 100 / 0,1 kg
              • Gripy : Sram Locking Grips Black → 299,– / 0,1 kg → shopkupkolo.cz
              • Objímka : BBB imbus → 92,– / 0,05 kg → shop eod.cz
              • Celková váha : 11,271 Kg
              0 0
              • Aleshek  

                tož opravdu pěkně se to zobrazilo … ty odrážky a ten text:

                Ale tak nejsem zas až takovej gramař To opravdu nejsi :-)))

                Bowdeny : xxx → 300,– / 0,1 kg

                Lanka : xxx → 100 / 0,1 kg

                Gripy : Sram Locking Grips Black → 299,– / 0,1 kg → shop kupkolo.cz

                Objímka : BBB imbus → 92,– / 0,05 kg → shop eod.cz

                Celková váha : 11,271 Kg

                0 0
                • Weremos  

                  Vy mě fakt bavíte.Radši se hádat než poradit.

                  Dal jsem tam co se mi líbí,váha z toho vyšla taková a taková.Konec :)

                  0 0
                  • Aleshek  

                    Však se nehádáme, jen mě to vcelku pobavilo, že to řešíš na gramy (11,271 Kg = 11271 g), tvrdíš, že ne a přitom tam ještě pár věcí chybí. Kdybys napsal: hmotnost cca 11,5 kg, tak nikdo neřekne ani popel. ;-)

                    0 0
                    • Weremos  

                      Příště se polepším ;D Ještě jsem při čtení BF nezískal ten správný grip :D

                      0 0
                • nox159  

                  co jsi tim chtel rict?

                  0 0
        • nox159  

          pod 12kg se nedostanes bude to mit spis tak 12,5

          0 0
        • Azmir  

          Jestli to bude mít pod 12kg tak budeš rád, jak píšeš pedály tam nemáš, duše tam nemáš, u většiny věci hmotnosti stejně sedět nebudou. Tipuju to tak na 12,2kg

          0 0
        • Azmir  

          Jinak být tebou bych se podíval po úplně jiném rámu např no saint angel, epicona bych bral aspon 2010, na tak drahé kotouče bych se vysral a pláště dal race kingy a brzdy bych dal rozhodně raději 486 od shimana než tyhle.

          0 0
          • Weremos  

            Ok.Však to není ještě poskládané na pevno.Je to jen návrh.Ale díky za názor ;)

            0 0
            • nox159  

              celkove bych skladal uplne jinak dal bych jakykoliv ram ( v te cenove relaci je to celkem fuk ) k tomu bych dal epikona (2010/2011) a nejake lepsi kola RM5 na ukor vseho ostatniho kokpit staci zoom ( ma dost lehkych veci a za par korun ) …

              0 0
        • Ovca  

          když se dostaneš na fulovi pod 12 kg za cenu aji 25 tis tak budeš borec :) a ja se popravim a odkážu ti kolo :P

          0 0
          • Weremos  

            To není full,to je klasický pevný rám,a už se tady výše psalo,že bude vážit přes 12 kg.

            0 0
        • vendetta  

          Myslel jsem, ze Tendr uz se nedela a neda sehnat.

          0 0
          • Weremos  

            Sehnat se dá,jinak už jsem tenhle návrh na stavbu přepracoval → viz.níže

            0 0
    • Tehu  

      pokud nejde rozpocet navysit tak jednoznacne HT

      0 0
    • marapara  

      Lepší by byl asi určitě full. Ale za 20k tak max. nějakou solidní bazarovku. Nový bude stát za ty peníze za pikaču.

      0 0
    • mr.antik  

      Kvůli vzhledu kupovat full? Koupil bych nějaký full rám z bazaru.

      0 0
      • Weremos  

        Ne jenom kvůli tomu.Prostě se mi líbí ta zadní stavba,není to jen rovná tyčka jako u HT.ALe je to samozřejmě přehodnocené.

        0 0
        • mr.antik  

          v tom případě určitě HT… Hmotnost by mohla vyjít i nižší když si dáš hodně záležet.

          0 0
    • Weremos  

      Co třeba tyto kola?

      Vyplatí se jít do nějaké z těhle bazarovek?

      http://www.cyklobazar.cz/…4–2–0-vel-m/

      http://www.cyklobazar.cz/…schwinn-405/

      http://www.cyklobazar.cz/…-model-2010/

      0 0
      • šimlos  

        Author mi vychází pro tebe nejlíp. Schwinn je na tebe velkej a GT má dost malej zdvih..Každopádně jdi do kola z bazaru,na nový full je 20 tisíc fakt málo..

        0 0
    • palo7  

      múžu jen říct, koupil jsem HT a za měsíc fulla, drahá zkušenost. Jestli tě baví jezdit mimo asfalt, tak kup fulla hned a vlastně ušetříš :-)

      0 0
    • Luker  

      Být tebou tak počkám na víc peněz a koupím fulla. 20k v tomhle věku je dost peněz a nevyplácí se je „nevhodně“ investovat..

      0 0
    • maajkee  

      Kdybys měl zájem, tak mi napiš na maila, myslím, že za 20 tisíc bychom vymysleli lepší HT.

      0 0
    • Smazaný účet  

      pokud cíleně neplánuješ do budoucna jezdit závody (tím myslím snažit se v juniorech na bednu a pod) a baví tě jezdit v terénu tak ber rozhodně fulla, v tvém případě nějakou bazarovku. Přes zimu se toho objeví…

      0 0
      • Weremos  

        No tak závody určitě pře rok budou.Jezdím za tým a závodům se moc neyhýbám.Ale určitě se budu dívat přes zimu,ještě budou i slevy.

        0 0
        • scalar  

          Pokud bych měl 20 tisíc na kolo a chtěl na něm závodit, jdu do HT s véčkama. Dalo by se dostat na hmotnost lehce nad 10,5 kg (bez pedálů).

          0 0
          • Smazaný účet  

            souhlas, pokud jezdí za tým závody tak HT. Na závodní full by i 40t bylo málo.

            0 0
          • Weremos  

            Tak na 90% půjdu do HT,ale asi ne s Véčkama.Ty se mi moc neosvědčily třeba v bahně,když jsem měl zasr. ráfky.Takže asi tak :)

            0 0
            • scalar  

              A na kotouče a destičky bahno nemůže? :-) Kvalitní špalíky brzdí i v bahně a mokru a jestli ti dělají pazvuky véčka nebo kotoučovky je jedno.

              Odjel jsem na véčkách i hodně bahnité závody a neřekl bych, že by mne nějak omezovaly.

              0 0
              • maajkee  

                Ale na prudký a dlouhý sjezdy jsou prostě Véčka k prdu, obzvlášť když člověk není muší váha :)

                0 0
                • nox159  

                  dlouhy a prudky kde to jezdis?

                  0 0
                  • maajkee  

                    Třeba v Rakousku? V orlikých? V jeseníkách? Třeba teď co jsme jezdili v jeseníkách jak bych nějaký sjezdy ubrzdil s Véčkama, když na pár sjezdech už mi smrděly kotoučovky jak sviňa :)

                    0 0
                    • Weremos  

                      Souhlasím s tebou,já bych šel do těch kotoučovek.To je můj poslední názor :)

                      0 0
                      • scalar  

                        Už jsem to řešili v jiném vlákně – kolem 20 tis. se dá postavit kolo pod 10,5 kg.

                        Tady máš reálnou ukázku, tohle vážilo tuším 10,2 nebo 10,3 kg. Podmínkou jsou véčka – kotouče už jsou těžší a na úkor kvality jiných dílů, které jsou pak zase těžší.

                        Při závodech se rozhoduje ve stoupáních, a tam je hmotnost kola hodně důležitá.

                        0 0
                • scalar  

                  Tady řešíme konkrétní kolo – kluk má 15, měří 172 a chce jezdit závody, takže sorry, ale zkušenosti metrákového turisty mu asi moc platné nebudou :-)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tys to psal ale taky obecně ;)

                    A zkušenosti metrákového turisty mu možná za pár let příjdou vhod :)

                    Prostě Véčka jsou fuj, vím, že ty je pořád obhajuješ, ale je to zkrátka dneska už moc velkej oldschool, když by mi bylo 15, tak bych si Véčka nedal ani za nic :)

                    A těch pár gramíků míň ho už nespasí, pokud není extra dobrej.

                    0 0
                    • nox159  

                      ale na zavody pro mladeho kluka jsou lepsi Včka…

                      pokud bude zavodit coz z toho co psal bude tak metrak vazit nebude a na dlouhe trate ho pusti az od 18 jestli se nepletu. U dost zavodu to tak bylo, ze mladi muzou jet 30ky ale 60ky ne ( v tomhle si ted nejsem jisty…) a v 30tkach nejsou ani kopce ani teren takze Vcka bohate staci… :)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Aha, takže on psal, že na tom bude jezdit jednom závody? A když nepojede závody tak bude kolo stát ve sklepě? Nepojede nikam s partou nebo sám do hor, nebude se chtít jen tak pro radost projet? Jestli tohle psal, tak OK, beru zpět. Ať si na kolo klidně hodí Véčka.

                        0 0
                        • nox159  

                          ne tohle nepsal…

                          jde ale o to, co je primarni pro nej… pokud jsou pro nej primarni zavody tak Vcka pokud jsou zavody jen tak pro zabavu tak potom at vezme kotouce nebo fula ;-)

                          jinak delas jako by se na Vckach nedalo jezdit stejne jako na kotoucich… trochu moc to nafukujes Vcka nejsou spatne.

                          0 0
                          • Weremos  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                            0 0
                    • scalar  

                      Rozhodně jsem to nemyslel obecně, ale pro tento případ. Místo na slunci mají véčka i kotoučovky. Mám tím osobní zkušenosti, taky jsem vozil přes devadesát kilo (vážil jsem o pár kilo víc a vozil přes 15 kg dítě v sedačce:-) )

                      Nedávná příhoda – půjčil jsem kolo klukovi zvyklému na kotouče. Během chvíle přelítnul na rovném asfaltu přes řidítka, na takovou účinnost nebyl zvyklý.

                      0 0
                      • maajkee  

                        No ona ta účinnost je brzda od brzdy, třeba shimana jsou dost houbovitý a když jsem měl XT véčka s Avid FR7 páčkama, tak bych řekl, že byly fakt ostřejší, ale při delších klesáních prostě bylo nutný vyvinout mnohem větší sílu na páku a zaroveň strašně rychle vadly a to mi na Véčkách vadilo, navíc to, že je dneska pro Véčka už opravdu minimální podpora.

                        Mimochodem nechce někdo novej náboj, zadní na Véčka, 32 děr, DT Swiss 370?

                        http://www.netbike.cz/select_det.php…

                        Nechám ho za litra.

                        0 0
                        • Weremos  

                          Koukni na maila.

                          0 0
                        • nox159  

                          nebo nechce nekdo komplet kola na Vcka s vahou 1500g ? predni naprosto ok zadni uz lehce probrzdeny rafek + lehky vaklik v naboji, na no tube treba i s plastema :)

                          0 0
                    • DaSnail  

                      možno existujú aji metrákoví turisti spokojní s véčkami 8o)

                      když by mi bylo 15, tak bych si Véčka nedal ani za nic

                      to je možné, dyť je to dítě a nemá z toho rozum… ;o)

                      0 0
                      • maajkee  

                        No právě, kolo je snad o rozumu? :)

                        Na prvním místě je vždycky to jak se člověku kolo líbí a jak se mu na něm jede :)

                        0 0
                        • DaSnail  

                          tak kúlfaktor majú hydry u teenagerov rozhodne vyšší jak véčka.

                          notyvoe, to jsou hydraulický brzdy? kluci budou čubrnět! to je ale pecka!!! xD xD xD

                          sipišvole, brzdnej učínek jak náraz do zdivole!!! a Lenka z 8.B řekla že mám celkem hezký kolo…

                          mládí být krásné… ;o)

                          0 0
        • nox159  

          pokud zavody tak potrebujes lehke kolo tak proc ne Vcka?

          vral bych nejakou bazarovku HT klidne na Vckach a vahou pod 11kg jiste a jeste ti neco zbyde pokud dobre koupis… :)

          0 0
      • maajkee  

        Jo jo, není nic lepšího než se pro zábavu trápit na 15kg fullu, to je pak ježdění jedna radost! :)

        0 0
    • JP3112  

      Přidám se k zastáncům HT. Podle mě za ty prachy jde složit slušné kolo a s časem se dají některé komponenty vyšperkovat k dokonalosti. Velikost by neměl být problém, kdyžtak se to dá přeházet na nový rám.

      A podle mě HT v terénu je stejná zábava jako full, a do kopce bude živější. Prostě pokud rád jezdíš rychle, a ne zrovna extrémní DH tak určitě HT.Jistě by se dal složit full kvalit zmiňovaného HT ale to bys cenově byl 4 a více krát tak vysoko.

      0 0
      • nox159  

        A podle mě HT v terénu je stejná zábava jako full – ano, ale ne ve stejnem terenu ;-)

        0 0
        • JP3112  

          však píšu žádný DH tratě. oboje má výhody i nevýhody, nemám chuť flamovat :)

          0 0
          • maajkee  

            to má nox vždycky :)

            0 0
          • nox159  

            o tezky teren nejde jde hlavne o rychle rozbite cesty, pole… zadny extra teren proste neco kde na HT nemuzes slapat v sede ale ful ti to dovoli…

            pokud si na nejake fulu jel tak to musis vedet ;-)

            0 0
            • maajkee  

              Na HT můžeš jet i v sedě, když pojedeš pomaleji :)

              A sranda je, že 90% fullistů co pozoruju, tak zvedá prdel stejně jako na HT, to mi hlava nebere :)

              0 0
              • nox159  

                ano kdyy pojedes pomaleji… o dost pomaleji…

                jinak tohle je jediny typ terenu kde muzes sedet na fulu ale na HT musis jet bud pomalu nebo stat…

                ve sjezdu je jedno co mas stat budes stat na kazdem… ( pokud je to teren…) jinak jsem zjistil ze i na asfalte kde vim ze pojedu hodne svizne zasuju teleskop :D

                0 0
                • maajkee  

                  No jasný, ale to že pojedeš pomalejí neznamená, že tě to bude míň bavit, to je čistě individuální. Já mám třeba naopak potěšení z toho když něco těžkýho sjedu nebo vyjedu i na HT a je jedno jakou rychlostí :)

                  0 0
      • gallardo  

        A podle mě HT v terénu je stejná zábava jako full

        bytostne nesouhlasim…

        0 0
        • maajkee  

          To třeba nesouhlas, ale je to prostě jen tvůj názor. Jaká je to zábava to je vyloženě na každým z nás a není to tak uplně o kole, to je především reklamní masírka, jíž jste jak koukám s noxem absolutně propadli :)

          0 0
          • nox159  

            prave ze ne 29" nemam a nikdy mit nebudu, takze zadna masirka :D

            jen jsem mel moznost stridat ve stejnou dobu fula celopavnaka i HT a pak si clovek muze udelat obrazek sam :)

            0 0
          • gallardo  

            „reklamni masirka“ nesmysl, minulej rok jsem mel puceno 15 kol a udelal si obrazek sam.

            A jeden priklad, pocatkem leta jsme byli s kamosema v Beskydech, lidi na HT se po 30km vraceli po silnici jak z toho byli zniceny, ti na fullu si to pokracovali terenem bez problemu.

            Na HT si rad das par tezsich useku ale jakmile mas jet v tezsim terenu celou vyjizdku, vratis se znicenej a ja si na kole chci (aktivne)odpo­cinout, ne se znicit…

            0 0
            • maajkee  

              No a pořád stejná písnička, ty si chceš na kole odpočinout, ale někdo jiný třeba ne.

              Znovu opakuji, to jak si člověk jízdu na kole užije, neurčuje to, na jakým kole pojede. Tak to říkaj jenom výrobci, protože ty prostě potřebujou prodávat, jsme zkrátka oběti týhle tý masírky, bohužel i já.

              Ale pochop, že já si prostě jízdu užívám vždycky, ať jedu kdekoliv i na svým obyčejným HT.

              0 0
      • mr.antik  

        Když vezmu, za kolik prodávala ZuzicK svýho Propheta (byli tam k brzké výměně jen kliky a vidla na servis), tak si myslim že za 20 se dá i v bazaru pořídit slušnej full. Ale chce to s někým, kdo se vyzná.

        0 0
    • DAWE25  

      Volil bych HT. Začal bych základem rám RB CRR, vidle Suntour Epicon 2010 nebo 2011, kola RM5, ideálně SLX kliky a nějaké Deore nebo SLX brzdy, zbytek řazení Deore a další komponenty doladit aby jsi se vešel do ceny. Klidně řídítka, představec, sedlovka ZOOM atd. Časem to pak můžeš doladit.

      0 0
      • Azmir  

        a je někde minimálně na 25 a ne 20. Počítej trochu.

        0 0
        • DAWE25  

          Ať se snaží a shání. Do 20 se vejde, když bude mít kliku a povede se mu některé komponenty koupit ve výprodejích atd.

          0 0
          • Azmir  

            Rb CRR, epicon, RM¨5, SLX kliky atd většina těhdle komponentů si drží stálou cenu takže mu výprodej nepomůže.

            0 0
    • rock  

      Volil bych HT; nový HT za dvacítku bude z jinýho světa ve srovnání s novým fullem za stejný peníze. A vykašlal bych se na skládanku. Pokud si nechceš vymazlit nějakou raritu (jakože mi to nepřipadá), tak bych chvilku počkal, sledoval podzimní a zimní slevy a koupil si kompletní bike ve výprodeji.

      Co se týká bazarovky, každý to má jinak. Já raději nový, kolo u mne není spotřebák, ale člen rodiny …

      0 0
    • Smazaný účet  

      každý kolo má svůj účel a svoje zaměření, tak je potřeba si nejdřív ujasnit, co a jak chceš jezdit a pak pro to vybrat optimální kolo…

      0 0
    • drevik  

      Jsi mladý,val to na HT a pokud tě to bude bavit furt tak stejně k tomu FS dojdeš

      0 0
    • Smazaný účet  

      100

      brý ráno

      0 0
    • Weremos  

      Skládané kolo

      Rám : No Saint Angel → 4 390 / 1,6 kg – 18“

      Řazení : Sram GX X7 → 499,– / 0,2 kg

      Přehazovačka : Sram X7 → 860,– / 0,227 kg

      Přesmykač : Sram X7 → 390,– / 0,18 kg

      Kliky : Truvativ Stylo 3.3 Team → 2 090,– / 0,880 kg

      Kazeta : Sram PG950 → 429,– / 0,4 kg

      Řetěz : Sram PC959 > 339,– / 0,297 kg

      Kola : Fulcrum RM5 → 2 999,– / 1,805 kg

      Hlavové složení : Ritchey comp Press fit → 374,– / 0,155 kg

      Sedlo : Selle Italia XR Light → 390,– / 0,275 kg

      Představec : Truvativ Stylo team OS → 590,– / 0,13 kg

      Řídítka : Truvativ Stylo Race OS → 273,– / 0,19 kg

      Pláště : Continental Race King → 680,– / 1,2 kg

      Bowdeny : xxx → 200,– / 0,1 kg

      Lanka : xxx → 50 / 0,1 kg

      Gripy : Sram Locking Grips Black → 299,– / 0,1 kg

      Sedlovka : Truvativ Stylo Race → 552,– / 0,33 kg

      Objímka : Force 2201 → 89,– / 0,05 kg

      Vidlice : Epicon RLD 2011 100mm disc → 3 690,–/ 1,7 kg

      Brzdy : Shimano BR-M486 black → 1890,– / 0,405 kg

      Disky : Shimano XT SM-RT67 Center Lock → 359,– / 0,6 kg

      Pedály : Shimano M520 → 0,38 kg

      Duše : Schwalbe → 0,36 kg

      Celková váha : 11,7(11,674) Kg

      Celková cena : 21 632,– Kč

      Tady je nový seznam.Už je to lepší?Co by jste změnili?No mě už se tohle kolo líbí :)

      0 0
      • Lišák  

        S hmotností těch brzd bych tak optimistický nebyl.

        A to tam nemáš adaptéry a šrouby.

        0 0
        • Weremos  

          Dobře tak váha je stejně orientační..Pořád si polepším,jezdil jsem na kole co vážilo přes 14 kg a mělo rám 22"..pro mě je teď i kolo dolů úspěch..navíc si polepších asi o 3 tři takže sem tam nějakých pár gramů nevadí :)

          0 0
      • kocka  

        Kde našels RM5 za 2 999?

        0 0
      • bikerGT  

        Já nevím jestli se vážně vyplatí si to stavět sám, pokud nejsi schopný si zajistit lepší ceny dílů nebo to nechat na někom, kdo tu cenu ještě stáhne (možná). Vždyť téměř srovnatelně vybavené kolo se dá koupit už hotové a podstatně levněji:

        http://www.bikestore.cz/…va-17682.htm

        0 0
        • Weremos  

          Mám možnost kupovat za VOC,takže mě to vyjde levněji :)

          0 0
        • Weremos  

          Ale s tím kolem díky za radu,za tu fakt slušně vybavené.Začínám o něm uvažovat :)

          0 0
          • scalar  

            Základem kola je rám, pokud chceš kolo na závody, mělo by mít rám se závodní geometrií, což tenhle Amulet není, podívej se třeba na délku horní rámové trubky.

            0 0
        • maajkee  

          obyč Deore náboje, Těžká Tora, nic moc ráfky – žádná pecka, udávaná hmotnost bude jistojistě přes 12 kg

          0 0
      • PatrikL  

        nechcem ti kaziť radosť, ale cez 12 kg to podľa mňa bude mať určite :D

        reálne hmotnosti sú trochu inde ako píšeš

        http://bikescale.com/index.php…

        http://bikescale.com/index.php…

        http://bikescale.com/index.php…

        rm5 budú mať možno aj cez 2kg…

        0 0
        • Weremos  

          Ok.Mě to nevadí.Oproti starému kolu to bude jako pírko,a navíc je mi 15.Řekni mi kdo v mém věku má postavené kolo co váží kolem 11 kg,teda pokud si ty peníze netiskne.

          0 0
        • maajkee  

          Ale houby přes 2 kila, RM5 bez upínáku mají opravdu lehce přes 1800g.

          Akorát origo upínáky jsou těžký, lepší je vyhodit a koupit jiný.

          0 0
      • vendetta  

        Nedavno jsem skladal tez s podobnym rozpoctem.

        Osobne bych zustal u Spyderu (pokud ti geometrie vyhovuje) – bezproblemova reklamace.

        Epicon – ja bych volil jedine LOD. RLD bowden navic. A k cemu? Stejne clovek musi zastavit.

        Zapletena kola, kde si je sehnal tak levne? :-) Oni se delaji primo na center lock nebo je tam redukce? Ja bych radeji 6 sroubu.

        Brzdy – premyslel jsem jestli vecka nebo disc. Vecka to ubrzdi, ale nelibi se mi jejich davkovani. Radeji jsem volil mechanicke Avid BB7 a jsem zatim spokojeny. Minimalni udrzba, jen to chce dobre bowdeny a lanka.

        Dale treba razeni – otazka asi preference, ja volim radeji Shimano.

        0 0
        • nox159  

          Epicon – ja bych volil jedine LOD. RLD bowden navic. A k cemu? Stejne clovek musi zastavit. – promin ale co to meles? :D

          0 0
          • vendetta  

            Probud se po vcerejsi kalbe, bavime se o kolech ne!? Pokud se ti neco nezda, mas na to pravo. :D

            0 0
            • jIrI___  

              Spíš nox narážel na to, proč člověk musí zastavovat.

              0 0
              • vendetta  

                Ano, to je mi jasne. Obycejne nezamykam vidlici, pokud je ve vetsim zdvihu, je to napsane tusim i v navodu.

                0 0
                • Weremos  

                  Mě to jedno lanko navíc nezabije,navíc když je to v ceně tak proč to řešit ne? :)

                  0 0
                • nox159  

                  :D bych te chtel videt pri jizde :D

                  0 0
                  • vendetta  

                    :-D Na biku ji mam zaplou temer porad. Na crossu si fakt radeji pri vyjezdu z terenu a delsim useku zastavit, nemam rad, kdyz to mam zamcene v pul, ten rozdil poznam.

                    0 0
                    • nox159  

                      a neni to trochu nesmysl to co jsi naspal?

                      kdyz jedes normlane po rovine tak ma vidlice urcity sag rekneme 20% a pokud v tu chvili zamknes tak vidlice bude zamcena v tom bode v jakem jsi ji mel takze pri sagu 20% z toho vyplavy ze geometrije bude stejna jako pri bezne jizde s odemknutou tak kde vidis ten problem? ;-)

                      jinak vetsina vidlic po tom co je zamknes nize a nadhodis predni kolo vyjedou na nulovy sag, popripade neni problem odlehcit predni kolo a zamknou vidlici s nulovym sagem pri jizde… ;-)

                      0 0
              • maajkee  

                Tak zastavovat se kvůli zamykání rozhodně nemusí, ale pokud je člověk zvyklý zamykat každou chvíli tak zamykání na řidítkách se určitě hodí. Každopádně Epicon po zamknutí stejně není opravdu zamknutej, takže je to skoro zbytečnost.

                0 0
      • Azmir  

        Jojo tohle už je mnohem lépe poskládané a jestli to získáš ještě za lepší cenu tak to za tu cenu bude super kolo.

        0 0
      • obda  

        U brzd bych radeji sel do novejsich Deore M595/M596. Stoji jen o par korun vic a ty M595 hodnoti vsude jako spickove brzdy. S M596 jete tolik zkusenosti neni, ale je mely to byt M595 s nejnovejsimi Shimano technologiemi.

        0 0
        • Weremos  

          Jo,taky jsem se na ně slyšel jen dobré,asi do toho těch pár korun navíc investuji :)

          0 0
      • rock  

        Co byste změnili?

        Rám :-). Teda nevím, jestli se ty údaje vztahovaly k tobě, ale zahlídl jsem tu výšku 172cm (a v patnácti můžeš mít za rok o 5cm víc) a to, že se nevyhýbáš závodům. Angel má v 18" délku 570mm. Každýmu vyhovuje něco jinýho, ale podle mne bys to neměl brát naslepo, mohlo by to bát hodně krátký …

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.