GT i-drive 5 4.0 - použití a vše o něm

44 nepřečtených
  • Gepers

    Mám tohle kolco a ptám se jestli se s ním dá jezdit lehký downhill s většímy skoky? (ale né žádné létaní jako rogalo :-D) A jestli to snese vydlice, je tam Judy4 RockShox 125mm U-TURN a zároveň jestli to snese zadní tlumič FOX Float. Model kola všeho ostatního je z roku 2006.

    Anketa: Dá se sním jezdit downhill??????

    ANO
    1x
    7%
    NE
    13x
    93%
    0 0
    • chupas  

      podle me, tak jak je, NE

      0 0
    • pitos  

      nechci ti kazit náladu ale na downhill se používjí zdvihy tak od 180mm,sice se jezdí i na HT ale tento bike k tomu není rozhodně určen a to nejen zdvihy ale třeba i geometrii a použitými komponenty.

      0 0
      • Gepers  

        Budu kupovat DOMAIN vydlici 160mm nebo boxerku dvoupasmo 203mm a dopředu určitě větší kotouč 180mm nebo rovnou 203mm. Ale spíš se mi jedná o rám jestli to snese? Jinak díky za pomoc vidím že taky jezdíte takové ty sjezdy.

        0 0
        • Gepers  

          Jako nejezdím uplně downhill jako takový ale prostě dřevěné mosty v lese a rychlá jízdy přes les kolem stromu :-D. Doufám že mě chápete.

          0 0
        • pitos  

          záleží co si tedy pod pojmem DH představuješ,jestli chceš jezdit prostě na pohodu z kopce dolů,nějaký menší skoček a jestli jak píšeš vyměníš vidlici tak to není problém,jen to nebude na DH ale spíše enduro,rám a tlumič to vydrží. Na opravdové DH ale kolo určitě určeno není a to ani po výměně komponentů.

          0 0
        • mar_tin1  

          ??? domain a boxxer? chlape neblbni. ten rám na to nie je stavaný. ak chceš pevnú osku, tak tam daj pike. na vyšší zdvih to nie je. idrive 5 je am full.

          0 0
          • pitos  

            a jak píše martin ,vyšší zdvih než 150 bych tam nedal.

            0 0
            • Gepers  

              tak tohle jsem chtěl slyšet. připadalo mi divné že by to ten rám snesl. a myslíte že ta domaind by neklapla?

              0 0
              • pitos  

                jestli chceš odpovídající vidlici pro toto kolo tak bych vybral spíše ten Pike

                0 0
                • pitos  

                  případně revelation nebo novou 55ku 140 od marzocchi

                  0 0
    • Oakey  

      Nic ve zlym, vostřejší sjezdy na trailech jo, ale na downhill radši zapomeň. Podle mně by ten rám nějaký ostřejší zacházení i vydržel, ale největší strach bych měl o vidli, protože J4 neni zrovna nějakej odolnej kousek na takovýhle blbnutí a taky kliky by dostaly slušnej záhul, na kterej, to si přiznej, nejsou v týhle cenový kategorii stavěný. Ale jestli tam máš koutouče 160tky, tak si koleduješ o fading, no a pak o uvaření.

      0 0
      • JMT  

        co to je fading a uvareni ? mel sem maly kotouce a jezdil sem s nima celej den v bikeparku a v poho

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak zrovna bikepark mi nepřijde vůbec problém pro brzdu (aby hrozilo uvaření). Tam přeci nejedeš úplně celý sjezd se zmáčklou brzou a máš mošnost ji pouštět a brzdit přerušovaně. Nebo v nějakém bikeparku to tak není? V nějakém už jsem byl, ale moc jich nebylo.

          0 0
        • Oakey  

          Fading máš vadnátí brzdnýho účinku při dlouhym, většinou nepřerušovanym brždění. A uvařit brzdy to znamená, že se přehřejou, to už je konječná fáze fadingu, přestanou brdit, občas se aj začnou škvařit destičky a někdy se z nich může i kouřit.

          0 0
    • Gepers  

      TADY JE PŘESNÁ CHARAKTERISTI KA TOHO KOLA GT i-Drive 5, 4.0 2006

      Rám GT ID XC design, 6061, 130mm zdvih, hydroforming, průmyslová ložiska / Vidlice Judy J4, U-turn, 120mm zdvih / Tlumič Fox Float / Kliky Truvativ Blaze / Střed Truvativ, ISIS / Pedály MTB Alu / ocel / Přesmykač Shimano Deore LX / Přehazovačka SRAM X-7 / Řazení SRAM X-7 / Kazeta SRAM, 9 rychlostí / Ráfky Alex ACE-18 dvoustěnné, černé / Pláště Tioga Yellow Kirin 2.3"F / Blue Dragon 2.1"R / Přední náboj QR Disc / Zadní náboj Shimano Disc / Přední brzda Tektro Auriga hydraulická disková / Zadní brzda Tektro Auriga hydraulická disková / Brzdové páky Tektro Auriga / Řídítka GT design / Představec GT design / Hlavové složení FSA integrované / Sedlo SDG Bel Air / Sedlovka SL Alloy Micro adjust / Velikosti M-XL / Hmotnost 15,1 kg /

      0 0
    • Gepers  

      TADY JE PŘESNÁ CHARAKTERISTI KA TOHO KOLA GT i-Drive 5, 4.0 2006

      Rám GT ID XC design, 6061, 130mm zdvih, hydroforming, průmyslová ložiska / Vidlice Judy J4, U-turn, 120mm zdvih / Tlumič Fox Float / Kliky Truvativ Blaze / Střed Truvativ, ISIS / Pedály MTB Alu / ocel / Přesmykač Shimano Deore LX / Přehazovačka SRAM X-7 / Řazení SRAM X-7 / Kazeta SRAM, 9 rychlostí / Ráfky Alex ACE-18 dvoustěnné, černé / Pláště Tioga Yellow Kirin 2.3"F / Blue Dragon 2.1"R / Přední náboj QR Disc / Zadní náboj Shimano Disc / Přední brzda Tektro Auriga hydraulická disková / Zadní brzda Tektro Auriga hydraulická disková / Brzdové páky Tektro Auriga / Řídítka GT design / Představec GT design / Hlavové složení FSA integrované / Sedlo SDG Bel Air / Sedlovka SL Alloy Micro adjust / Velikosti M-XL / Hmotnost 15,1 kg /

      0 0
    • fousek  

      Muzes se o to pokusit, mam ten dojem ze Lopez na i-drivu jezdi v Disordru 07, ale toho asi moc netrapi kdyz ten ram zlomi.

      0 0
      • mar_tin1  

        a hlavne to nie je sériový idrive, ale upravený. skúšal som nájsť nejaký odkaz, ale nepodarilo sa mi… predpokladám, že jeho rám bude zosilnený a bude mať zmenený hlavový uhol. to ale nič nemení na fakte, že ten rám (sériový) vydrží clkom dosť.

        0 0
        • fousek  

          No stejne bych se na nem nepoustel do vetsich akci:-)

          0 0
        • assassin  

          no ono uhel hlavy se zmeni i pouzitim vetsiho zdvihu vepredu, zesilenej ten ram taky bejt nemusi… myslim ze nez delat pro lopeze na miru jeden ram, ze mu radsi v GT daj kazdej mesic jinej… protoze co sem koukal tak jeste nema ani vyztuhu u sedlovky…

          ono kdyz se jede ciste tak to ten ram snese… ale v kombinaci zacatecnik a treba vestsi vaha jezdce.. mu nedavam moc dlouhej zivot…

          0 0
          • mar_tin1  

            ja neviem ako ho mal upravený. len som niekde čítal, že je to custom built idrive 5, ale už neviem, kde. myslím, že gt (alebo ktorýkoľvek výrobca) by v pohode mohlo uvariť pár rámov priamo pre svojich team jazdcov, ktoré budú v niečom odlišné. ten hlavový uhol som tipol, pretože 71 stupňov ako na sériovom ráme pri 120mm zdvihu vpredu nie je rozhodne optimálnych. a pri 140 vidle sa dostaneš tak na 69,5… výstuhu pri sedlovke nemá, pretože tú pridali až v 2007. lopes jazdil model 2006 (a už pre gt vôbec nejazdí). ale ako píšem, všetko sú to len dohady.

            0 0
    • wartburg  

      Lehky downhill asi ne, ale vetsi skoky urcite!

      0 0
      • fousek  

        K tomu nezby nez dodat: precti si zarucak, je tam uvedeno neco v tom smyslu ze je nevhodne pro skoky, o lehkem downhillu (zajimavej termin) tam neni ani slovo

        0 0
      • warzone  

        tak toto nemalo chybu :DDDD

        0 0
    • Jenda  

      no na skoky je to dostnevhodny – jak uz nekde psal Mlok prubeh zadni stavby je spis degresivni a float taky moc progresivity nepobral takze budes chodit furt nadoraz. Si kup trochu levnejsi vidli a sezen si RM Adrenaline 4000 – myslim ze ta bude o neco odolnejsi a nema tak linearni prubeh pruzeni.

      0 0
      • fousek  

        Bych rek ze na doraz zas az tak nechodi, spis vyuziva celej zdvih, mam nafoukano jen o malo vic nez minmalni doporucenej tlak a na doraz chodim jen pri blbym dopadu

        0 0
        • assassin  

          bys moh dat foto z toho dropiku:)

          0 0
          • fousek  

            No to mi pak ale neuznaj reklamaci az to zlomim:-)

            0 0
            • assassin  

              no snad dovozce necte b-f…:) navic po precteni zarucni podminek … vyplyva ze jestli to zlomis… pouzival si to v rozporu s nima:)

              0 0
        • MlokCZ  

          A jaký vozíš sag?

          0 0
          • fousek  

            cca 12–14mm na tlumici podle batohu

            0 0
            • mar_tin1  

              to aj ja. myslím, že to je také optimum, tiež idem nadoraz len výnimočne pri blbom dopade.

              0 0
            • Gepers  

              jakou šíři plášťů si tam nejvíc narval? já tam mám ted vepředu 2.3 a vzadu 2.1.

              0 0
              • mar_tin1  

                tá blue dragon 2.1 je širšia ako maxxis minion 2.35… do 2.4 sa v pohode zmestíš.

                0 0
              • fousek  

                Mam tam origo Kenda nevegal 2,35 vepredu a vzadu 2,1, vyborny gumy dozadu by se ta 2,35 vesla urcite taky

                0 0
    • warzone  

      ako pisu vyssie,ram je na 130mm,tak viac ako 140mm by som tam nedaval.A ak chces pevnu vidlu v tejto kategorii,tak Pike a v pohode sa bude dat zajazdit aj bikepark ci zjazdik(bez vacsich dropov samozrejme)si myslim…

      0 0
      • Gepers  

        Už sem se jakš takš rozhodl a hodím tam bud 140 PIKE nebo FOX VANILU. a dozadu ještě nevím. myslíte že tlumič FOX FLOAT R by byl lepší?? nebo mám jít radši do nějakého manitou tlumiče?

        0 0
        • mar_tin1  

          k tlmiču, jazdi ten float, ak ti nebude vyhovovať môžeš ho neskôr zmeniť. ja mám na ňom 2 sezóny a nechýba mi ani regulácia útlmu ani propedal.

          0 0
          • Gepers  

            ale ta regulace je na tom FLOAT R, nebo se snad dá koupit ta regulace utlumu a přidat ji na ten FLOAT ???

            0 0
            • marapara  

              Regulace útlumu nejde přidělat, leda koupit druhý tlumič.

              0 0
            • mar_tin1  

              ako píše marapara, reguláciu neprirobíš, musíš kúpiť nový tlmič. preto som napísal, aby si najprv skúsil jazdiť ten tlmič, ktorý tam máš. ak ti nebude vyhovovať, potom ho môžeš vymeniť.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.