• GS 66

    Nazdar bikery.

    Potrebujem od vás radu.Jazdím allmountain a chcel by som fulla.Síce som fula ešte nejazdil tak potrebujem help.

    Konkretne o GT i DRIVE 5 1.0 model 2007 či ho niekto nemáte,popripade aké mate s ním skúsenosti.Ide mi hlavne aby bol dobrý aj na výšlapy a na ľahké zjazdiky.Ako pracuje to pruženie,tlmič fox rp2. Prípadne my poradte niaky full ktorý jazdite alebo je v danej kategoríí lepší od toho GT.

    Za každu odpoveď vám ďakujem.

    0 0
    • rb  

      bike-forum.cz/forum/pra­vidla.htm Hlavně kukni na bod č.4 I drive 5 se tu řešil x krat,takže hledej.

      0 0
    • marapara  

      Mám I-Drive 5 2.0 2007. Byl jsem překvapený, jak bike jede do kopce. Srovnal bych pomalu s HT. Jen vyšší váha je trochu znát, ale jede fakt dobře. Po rovině bych jízdu srovnal s HT, v terénu je to lepší. Na mém biku je sice tlumič bez možnosti zamčení, ale to vůbec nevadí. Bike se fakt při šlapání nepohupuje. V terénu žehlí moc dobře. Měnil jsem vidlici místo Marzochi za RS. Na 1.0 je Fox, takže tam není co řešit. Moc dobrej bajk.

      0 0
      • GS 66  

        Dik za super odpoveď marapara.Pretože mam Avalancha Pro s ktorým som spokojný ešte chcem fulla od GT.

        Ten Avalanch by ostal na preteky.A Full na celodenné vyjazdy po horách.Inak keď porovnáš ht alebo full co je u teba lepšie.Ak prejdeš 60km iba po horách.

        Dik.

        0 0
        • marapara  

          Jednoznačně full do hor. Prostě v terénu se fullu HT nevyrovná. Já mám krom toho i-driva ještě Zaskara. Je to raketa proti j-drive, i když ten překvapivě taky moc dobře jede, díky tomu systému. Taky uvažuju o tom, že Zaskara si nechám na závody a fulla na celodenní toulání po horách v terénu.

          0 0
    • mar_tin1  

      cau… odkial si? jazdim idrive 5 4.0 2006 a som spokojny… mam sice par vyhrad (loziska a patky zadneho kolesa), ale aj napriek tomu je to dobry bajk…

      0 0
      • GS 66  

        Nazdar mar_tin.

        Ja som s tebou pisal na tuto temu maily asi tak 4 mesiace dozadu, dosť si my pomohol keď ma všetci odradzali od fulla.Som so Žiliny.Nakoniec som kupil Avalancha Pro.Ten by som si nechal a kupil aj fulla.

        Teras ten bik nechcem kupiť až budúci rok keď budu zľavy.Čo sa týka modelou 2008 moc sa my nepáčia na pohľad.Inak sú lepšie tlmiče a iste išla o niečo aj hmotnosť.Keby som ho nevidel iba s fotky možno by som zmenil názor.Proste sa my páči stará klasika a nie až take tvary ako specialized.

        Preto že jazdím iba po horách a keď musim presúvam sa po ceste čo najmenej.Ide my hlavne o komfort,a aby sa s tým dalo v pohode do kopca.Aby dobre držal stopu a nenadskakoval na koreňoch a kameňoch ako HT.Ak mate ešte niake postrehy mozte ma kontaktovať na mail.

        Dik všetkym za odpovede

        0 0
        • mar_tin1  

          aha jasne… som ti chcel navrhnut testovaciu jazdu, ale do ziliny kvoli tomu nepojdem a asi ani ty do bratislavy :) ale mam pocit, ze modely 2007 na buduci rok uz nekupis. myslim, ze aj teraz su uz s nimi problemy. ale to je len neoverena informacia podla ohlasov tu na fore…

          0 0
          • GS 66  

            Tak potom ked sa nebude dať zohnať aj 2008.Ale fulla isto beriem.

            0 0
            • mar_tin1  

              len pre upresnenie, 2008 uz budu mat 150mm zdvih… ale su krasne… :)

              0 0
              • GS 66  

                Co sa týka tých ložisk, myslíš tým na ktorom je zavesena zadna stavba.Co vrzgaju či čo.

                0 0
                • mar_tin1  

                  ano… a hlavne su nestandardne a ziadny vyrobca lozisk ich bezne neponuka, takze s anedaju kupit kvalitnejsie… a vrzgaju. aspon mne ano a nie som jediny, ako mozes najst aj na tomto fore alebo na mtbr.com napriklad. riesenie je len provizorne a nevydrzi moc dlho… ja to rozoberam a cistim zhruba kazdych 400–500 km

                  0 0
                  • GS 66  

                    Tak to je fakt zlé. Niekde na nete som našiel niaky manuál ako odstraniť to vrzanie.

                    Že to stačí rozobrať a premazať niakou vazelinou prot pridretiu ložisk a je po probleme ale keď to nepišeš len ty.Inač to je najslabšia stranka toho gt.Že tie priemyselne ložiska nenaročne na udržbu.

                    0 0
                    • mar_tin1  

                      mazem to podla toho navodu. akurat to vydrzi zhruba tych 500 km podla toho v akom terene jazdis (prach, blato…) ale na druhej strane tie loziska su relativne lacne (cca 200 korun za kus), takze raz za rok vymenis a pohoda :) ja sa uz na to chystam.

                      0 0
                  • chupas  

                    prosimte, prozrad co je potreba na rozebrani tech zadnich lozisek. krom imbusu, jsem v navodu vycetl nejaky „stahovak na stredove slozeni“. nemas nejaky link jak to vypada? loziska jsou ve venecku? jak dlouho trva takova jedna ocista?

                    0 0
                    • mar_tin1  

                      je to stahovak na shimano stredove zlozenie, foto napovie. trva to tak pol hodky plus minus… loziska su priemyselne, ale kvalita utesnenia je dost slaba. navyse sa nedaju bezne zohnat ine, ako original gt. aspon ze cena je nizka, u velofiala.cz cca 200 kc za kus. tu su servisne videa… rozborka: gtbicycles.com/me­dia/IDXC_Disas­sem_sm.wmv zborka: gtbicycles.com/me­dia/IDXC_Assem_sm­.wmv

                      0 0
                      • mar_tin1  

                        k tym loziskam, su to „standardne“ ACB 36×45 stupnov loziska na priemer 1 1/8 palca od th industries… standardne je v uvodzovkach preto, ze ich nikde nezozenies, jedine od gt ako nahradny diel alebo spolu s hlavovym zlozenim canecreek, co sa ale neoplati financne…

                        0 0
                      • chupas  

                        ty videa jsou vyborny. netusil jsem ze jsou k dispozici. to je lepsi nez tisic slov

                        0 0
                        • mar_tin1  

                          ano… podla toho to spravis v pohode… len pozor, nedotiahni tie capy privelmi…

                          0 0
                      • marapara  

                        Díky moc za ty videa. Super.

                        0 0
    • apache6000  

      Pockej si na model 2008.za to cekani to stoji

      0 0
    • 100kg  

      pro Marapara a Mar_tin: Pánové, znovu upozorňuji, že vedení bovdenu řazení mezi sedlovou trubkou a ramenem zadní stavby (jak to máte na fotce) prodře sedlovou trubku během 1000 km. Koukněte na to dokud je čas!

      0 0
      • mar_tin1  

        ano… ja som to uz prehodil na vonkajsiu stranu… a mam na sedlovej trubke vydratu ryhu :)

        0 0
      • marapara  

        Já jsem to stáhl páskem, takže to už nedře. Jak budu měnit bowden nebo lanko, tak to dám určitš zvenčí také. Díky

        0 0
        • mar_tin1  

          jednoduchsie je vybrat tlmic (staci zadny cap). to je tak na dve minuty prace…

          0 0
          • Kero  

            K tomu vrzaniu. Neviem ci to je tym ze mate idrive 5 ale ja mam idrive 4 ,mam tu malu medzeru pri lozisku (medzi ramovym trojuholnikom a zadnou stavbou) plnu bordelu a nikdy mi nic nezavrzgalo. Po prazdninach sa to chystam vicistit. Je mozne ze na idrive 5 su ine loziska?

            0 0
            • mar_tin1  

              su tam rovnake loziska… asi jazdis menej v prachu :) mne tie loziska uz odchadzaju, najazdil som maximalne 1500 km. problematicke su hlavne tie spodne na kyvke s klukami.

              0 0
              • marapara  

                Teda to je docela nemilé překvapení. To bych musel měnit ložiska skoro každý měsíc :(. Já těch 1200–1600 km za měsíc dám. Sice to budu kombinovat s HT, ale i tak. No já jen doufám, že vydrží alespoň půl sezony nebo celou sezonu. Ještě dotaz, jak dlouho zabere rozebrání celého čepového systému, očištění, promazání a zase složení. Jen tak zhruba.

                0 0
                • mar_tin1  

                  mne to trva tak dve hodiny… ale mozno sa to da spravit aj rychlejsie :) tie loziska su podla mna dost nekvalitne. tesnenie sa da z nich vybrat v pohode aj nechtom. jedno lozisko uz nema hladky chod… toto je pre mna najvacsi nedostatok (spolu s prilis tenkou patkou prehadzky, ktora sa lahko ohne) tohto ramu…

                  0 0
    • Chuck  

      co se týče vrzání, než začnete rozebírat samotný i-drive, vyčistěte a namažte patky. dost často je problém tam, mluvím z vlastní zkušenosti :o)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.