• pajacent

    Dobrý den, jsem uživatel začátečník galusek. Mám galusku Tufo elite ride 23 najeto kolem 3,5 tisíc km a nejednou se uprostřed dezénu po obvodu objevil hnědý pruh. Znamená to že je galuska už sjeta? Děkuji

    0 0
    • Vilém  

      Tak pokud jsi neprojel hovnem, tak zrejme ano.

      1 0
    • Mikikuba  

      Mám stejné plášťovky a vzadu najedu 5000 vepředu 7000. Vážím téměř 70 kg:) ale abych odpověděla na dotaz tak ano je sjetá a pozor na mokru ten pruh pekelně klouže!

      0 0
    • bochov  

      Galusky a plastovky Tufo mají dobře jizdní vlastnosti až do doby kdy budeš řešít defekt tak 50km od bydliště neboť oprava je trochu problematicka ne vždy tmel Tufo zabere takže pokud je chceš používat je dobře mit vždy kamaráda s autem na telefonu z toho duvodu jsem od toho upustil a vratíl se k plaštum a dušim mne vydržela plastovka tak zhruba 3t kilometru.

      0 0
      • orm  

        Tak to neni problem Tufa, ale obecne galusek/plastovek, ne :-)? Ja mel s plastovkou jediny problem, kdy jsem nedojel, jinak to tmel vzdy nejak pobral a byl jsem schopen nanizsim tlaku dojet domu. Ale take jsem presel zpet na plaste, bezdusove :-).

        0 0
        • bochov  

          No právě jet na nejnižšim tlaku domu tak 50km je docela odpruz.

          0 0
      • JSt  

        kdyz do galdy nalejes nejaky preventivne nejaky jiny tmel nez tufo, vubec nebudes vedet, co to defekt je. ;-)

        0 0
        • kamaro  

          Konkrétní doporučení s čím Ti to dobře funguje? Uvažuji, že to vyzkouším.

          0 0
          • JSt  

            joe's. nalil jsem tam toho vzdycky radej vic, ale ztrhaval jsem az sjetou galdu. zadny defekt. hlavne na zimni ostry posyp doporucuju. ;-)

            0 0
            • jecnak  

              Stejne funguje Notubes. Dokonce i v galdach s volne lozenou dusi (i latexovou).

              0 0
              • JSt  

                proto jsem prvne psal obecne tmel. ;-)

                ono to funguje docela uspokojive i v silnicnich dusich v plasti. rubena dela(la) duse s vysroubovatelnym ventilkem. ale kdyz uz k defektu doslo, bylo lepsi dusi vyhodit. :-)

                0 0
      • johny9  

        Vždy jsem vozil pláště. Nejdříve Viktorky Diamont a pak Conti GP 4000S. Na těch jsem dal min.10000km. Teď vozím galusky Tufo Elite 23 a najeto cca 5000km. Pro letošní sezónu budu dávat nové, protože už kouká barevný podklad pod dezénem. Přes prvotní obavy z defektu a manipulace s galuskou, je vše v poho. Lepím pomocí pásky tufo a na opravu defektu vozím v kapse tmel Tufo Extrem. Nebál bych se toho. Je to vždy o preferencích jedinců a taky není každý plášť/ galuska stejný.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          No počkej, až budeš řešit ten defekt někde na cestě :)

          PS: jezdím galusky.

          0 0
          • JSt  

            resit u galusky defekt je pomerne banalita. vezes si v ni nality preventivni tmel, takze ve vetsine pripadu defekt ani nezaregistrujes. po lehce zasadnejsim defektu staci dofouknout. pri ojedinelem, zcela zasadnim defektu, strhnes galusku a nalepis novou, kterou si s sebou vezes. posledni pripad jsem osobne nezazil, ale vzdy pocital s tim, ze muze nastat. ;-)

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Docela by mě zajímalo, kolik lidí preventivně do galusek (a do kterých) preventivně dává tmel. Dělá to zde někdo? Díky

              0 0
              • JSt  

                jednu carku si pis za me. ;-)

                0 0
              • makaltom  

                já ano, do Tufa leju tmel od schwelbeho (protože ten samej jsem lil i do MTB), na dlouhé štreky vozím i náhradní galdu

                0 0
              • jecnak  

                Do klasickych galusek s dusi davam Notubes tmel. V pripade latex duse pak i lip drzi tlak.

                0 0
              • JFtryall  

                Preventivne to tam nedavam protoze defekt jsem mel na galusce jen jeden vlastni chybou, tak at to zbytecne nevysycha a neni to tezky :-). Vozim jen lahvicku s NoTubes.

                0 0
              • Řepík  

                Já mám Tufo galusky a v nich Tufo tmel.

                0 0
              • uwe.filtr  

                dělá… i do šprcky preventivně leju mlíko, kdyby náhodou nastal defekt…

                0 0
          • johny9  

            Horší než den blbec na horáku to být nemůže.

            Měl jsem defekt v lese. Z brašny vyndám rezervní duši a ejhle – díra. Chci to zalepit a zjistím, že lepení mám pro změnu v jiné brašně. Chci volat přítele na telefonu a zas problém. Bez signálu. Takže pěšo za signálem. Dálka jak sviň, až jsem si musel sundat kufry. Blik signál. Dobrý konec. Kamarád přijel, naložil kolo i mou maličkost. Super den. Doufám, že se to nezopakuje.

            0 0
          • uwe.filtr  

            píchnul jsem tufo elite S3 z boku o trn růže, když jsem neopatrně zaparkoval, tmel to v pohodě vyřešil, ale až ten od tufe, preventivně nalitý mlíko od Notubes ne…

            0 0
        • Greyhound  

          Máte někdo trik na odstranění Tufo pásky? Koupil jsem si už i ten jejich Tufo odstraňovač, ale stejně se mi nedaří to dát pryč…

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            U mě je základ strhnout co nejvíce ještě před nanesením odstraňovače, prostě táhnout tu pásku pryč, tlačit/škrábat nehtíkem apod. Jo, prst z toho bolí :)

            Nanesením odstraňovače se to celé zkomplikuje tím, že to prostě teče, ale i tak to je po prvním nánosu skoro pryč, pak to už jen dočistím.

            0 0
            • Greyhound  

              A nahříváš ji? Mně se totiž páska strašně trhá, nedaří se mi ji stáhnout ve větších kusech.

              0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Nenahřívám. Někdy se to utrhne po dvou cenťácích, jindy jde deset cm na jeden zátah… No je to tak hodina práce se vším všudy.

                0 0
                • JSt  

                  :-DDD

                  0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Jsi rychlejší, Juro? Ono třeba jen ten odstraňovač působí 15 minut ;). Samozřejmě na hulváta by to šlo za pět minut, ale mám jistou úctu k materiálu.

                    0 0
                    • JSt  

                      nevim, nikdy jsem nemel potrebu pasku zkouset. jen jsem videl galusku na ni nalepovat. to vypadalo docela prijemne. pak jsem taky slysel zkazky o problematickem strhavani galdy a nasledne pasky z rafku. ;-)

                      pokud by slo o prelepeni galusky a vsechno bylo pripravene (hlavne roztahle galdy) za hodinu tveho odstranovani pasky ma prumerne zrucny clovek s lepidlem prezute dva pary kol v poklidnem tempicku. ;-)

                      proc jsi volil pasku?

                      0 0
                      • Barak  

                        Koukám, že na mě při sundavání pásky čeká super zábava…

                        Vím, že ten dotaz nebyl na mě, ale za sebe jsem pásku volil z toho důvodu, že jsem do té doby vozil jen pláště a s galuskou neměl žádné zkušenosti. Nasazování pomocí pásky mi přišlo takové jednodušší a blbuvzdornější. O potížích se sundaváním jsem věděl, ale jak často to člověk musí dělat, že…

                        0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Hodina se vším všudy, ne že se hodinu drbu se starou páskou ;). Právě nějaké roztahovaní a čekání mě od lepidla odrazuje… Ale kdybych neměl Tufo galdy, tak lepím lepidlem, to je asi jasný…

                        0 0
                        • Barak  

                          Na jiný galusky nez Tufo nejde jako paska pouzit?

                          0 0
                        • jecnak  

                          Ale roztahovani je zalezitost galusky a nikoli toho zda pouzivas lepidlo ci pasku. Sam jsem taky prvne pouzil pasku a v realu uz dneska nevidim jediny pozitivum, takze lepim lepidlem. Stejne muzes lepit i Tufo galusky.

                          0 0
                • Pebe  

                  co jsem sundaval pásku naposledy, ze dvou kol, tak páska zůstala celá na galusce, na ráfku jen kousíčky lepidla. Z galusky šla strhnout v pohodě v jednom celku.

                  Lepidlo jsem zkoušel, od Schwalbe myslím, ale první lepení mi trvalo dva dny a nakonec se mi nepodařilo dosáhnout stavu, že bych na čerstvě nasazené galusce na ráfek s ní mohl hýbat na vycentrování. Asi málo lepidla, nevím. S páskou mi to přijde jednodušší, i když to je asi dražší a páska je i těžší…

                  0 0
          • jecnak  

            Vetsi kusy jsem strhnul, mensi ozmoulal hadrem nebo prstem a zbytek uz sel redidlem. Za tu pakarnu mi to nestoji, takze uz lepim (i z dalsich duvodu) normalnim lepidlem.

            0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Hodím to sem – měřil někdo nebo může někdo, kdo jezdí, změřit šířku galdy Tufo Elite S3 23 mm a 25 mm?

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Myslel jsem samozřejmě reálnou šířku po nahození na ráfek. No nic, už jsem si to změřil ;)

        0 0
        • jecnak  

          Nevim jak je to u Tufo, ale sirka vetsinou odpovida, jen vyska zustava casto stejna – mezi 23 a 25mm sirkou (Vittorky, Schwalbe). Je tomu tak i u Tufa?

          0 0
    • Barak  

      Letos jezdim na galdach prvni sezonu, tak sorry za mozna blbej dotaz.

      Musel jsem pri opravě defektu pouzit Tufo tmel a spotreboval jsem pulku lahvicky. Muzu ten zbytek dal bez starosti vozit do dalsiho pouziti nebo otevreni ma nejaky negativni vliv na tmel a ten po case nejak zmeni vlastnosti? Dik

      0 0
      • JFtryall  

        Melo by to fungovat bez problemu. Samozrejme cim vic to je na vzduchu, tim hur.

        0 0
        • Barak  

          Ten kontakt se vzduchem jsem prave myslel. Nerad bych za pul roku nekde v horouci prdeli s prazdnym kolem zjistil, ze mi bylo lito vyhodit zbytek lahvicky, ktera ted nema pozadovane vlastnosti…

          0 0
          • gemini  

            Mě k mému překvapení vyschl i nepoužitý tmel = celkem překvápko, 70 km od baráku:-(

            0 0
            • Barak  

              Taky dobry…

              0 0
              • šošon  

                Dá se použít, i když uvnitř vždy nějaký obsah tmelu ztuhne na gumu. Takto jsem sám použil lahvičku celkem 3× za dobu 18-ti měsíců. Pravda, napotřetí to byla hodně malá dírka, lahvičku jsem doslova vyždímal, ale stačilo to.

                0 0
          • Mikikuba  

            Za pul roku je rozhodne po smrti! A neotevrenej max do roka. Nekolikrat vyzkouseno.Oboje:-)

            0 0
          • Martin  

            i plná lahvička, bez rezervní galusky v kapse, je riziko… zjistíš, až ti rupne na boku nebo jí řízneš o střep

            0 0
            • Barak  

              Jo, to je mi jasny. Ale galusku vozit odmitam, to radeji jednou dojedu vlakem nez ookazdy tahnout gumu v kapse.

              0 0
              • Mikikuba  

                Najezdila jsem na plastovkach 100 000 km spise vice za necelych 5 let a toto se mi stalo jednou jedinkrat. Asi tak. To urcite stoji za to jezdit bez nahradni galusky podle me…

                0 0
                • Martin  

                  tak mě se to stalo za poslední dva roky 3×, po první zkušenosti vozím vždycky v kapce rezervu

                  ostatně ona pořádně vyfouklá a stočená Tufo 160 nezabere v kapse o moc víc než ten tmel…

                  0 0
                  • Mikikuba  

                    Buď máš smůlu nebo blbý silnice nebo blbý oči:DD ostatně je známo, že defekt je částečně chyba jezdce:)

                    0 0
                  • Barak  

                    No jo, jenže ten tmel stejně potáhneš, není to otázka buď tmel nebo galuska. Zkušenosti jsou nepřenositelné. Pokud bych někde řízl a šel 20km na vlak, asi bych se nad tím příště taky zamýšlel.

                    0 0
                  • JakeF  

                    Možná by to chtělo nebušit tam těch 14 atmosfér… To by nějakou souvislost s praskáním na boku mít mohlo, že…

                    0 0
                    • kubad  

                      Proč?

                      Pokud to galuska dle výrobce snese kde vidíš problem

                      10–15 bar (145–220 p.s.i.)

                      0 0
                      • JakeF  

                        Evidentně nesnese, když na boku praská…

                        0 0
                        • kubad  

                          Tak ty 160,g Tufa vozí jen blázni. To je jiná kategorie

                          Ale pokud je dlohodobe spokojený :)

                          0 0
                      • Mikikuba  

                        Protože se na tom pak normálně nedá jezdit:)

                        0 0
                        • kubad  

                          To máš pravdu :) ale foukat může

                          0 0
                          • Mikikuba  

                            to jo :) Na druhou stranu já vozím teda Elite Pulse. Taky žádná velká hmota ale ne šlupička 160g…

                            0 0
                    • Mikikuba  

                      Tak 14 snad nevozí nikdo :)

                      0 0
            • nooski  

              Se stejnou logikou by člověk musel vozit i náhradní plášť. To co popisuješ, se mi za 7 let vození galusek nestalo. Zato jsem loni 2X zlomil drát na předním kole Bora a jednou zlomil přírubu předního náboje American Classic – celou dílnu kvůli tomu s sebou nevozím. Navíc na 160g galdě bych se cítil stejně, jako na nafouklé butylové duši. Holt někdy člověku zbývá jen mobil.

              0 0
    • Martin  

      ano, sjetá horní vrstva, ale z vlastní zkušenstí vím, že s epak ještě dá normálně jezdit

      nebo jí dej jako rezervu

      0 0
    • iceduck  

      Hmmm.. já na tom samém Tufo Elite Ride 23, už přes 6tis, a pruh nic.. :) Defekt jeden, zato čas od času ten tmel povolí (když moc nafoukám, či sluníčko).

      Ale jestli to není taky všechno tím, že i s kolem a bidonama máme pod 70 kg :oP

      0 0
    • Cavendish  

      Zdravím, nemáte někdo tucha, co znamená zkratka DA za názvem galusek Tufo?

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Rychlý dotaz, řízl jsem galdu Tufo, cca 1 cm na behounu, dal jsem tmel, nafoukl, zatím to drží. Nicméně zítra bych na tom rád jel, jak to vidíte, jo/ne? Díky

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Ty jo, ted jsem mimo chalupu. Popsal bych to jako čistý řez, nikde se to nešklebí…

      0 0
      • Mikikuba  

        Čili nebylo skrz? Pokud nebylo tak klidně jezdit mám takhle x měsíců pláštovky čili galusky na plášťovej ráfek.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Nevim, byla rána, pak jedu a koukám, že je to nějak měkké, ale úplně to neušlo. Doma to vyměním, ale jsem na chalupě a blbě jsem si nevzal náhradní. Ale nerad bych ujel pár kilaku a zase prázdno. Nebo zrasovat ráfky, takže tak…

          0 0
          • JSt  

            tak to zitra urcite nevyjizdej. jedine tak budes mit jistotu, ze po par km nebudes mit prazdno a nezrasujes rafky. ostatne to same bych ti doporucil i kdybys mel fungl novou galusku. ;-P

            0 0
    • Cavendish  

      Mám technickou. Mám doma nové Tufo Flexus Primus a rafky RTX. Problém je, že je za boha nejsem schopný natáhnout na rafky. Ať to napínám sebe víc, tak stejně nic…

      0 0
      • Pijer  

        Zkoušel jsi je nafouknout a nechat nějaký den nafouknuté bez ráfků?

        Jinak platí pravidlo, co nejde silou, jde ještě větší silou ;-)

        0 0
        • jecnak  

          Ta prvni rada Tufum neva, zato jine galusky splehlive zkrouti i do nepouzitelneho stavu. S druhou radou se ztotoznuji. Leda by rval 26" galdu na 28" rafek :-)

          0 0
        • tromboonen  

          Taky jsem slyšel/viděl doporučení, že se dá galda navlíct a nafouknout (za účelem roz/natáhnutí) na nějakej plášťovej ráfek, kde je přece jen víc místa…

          0 0
        • Cavendish  

          Asi týden nafoukaný na cca 2 bary. Obruče i galdy 28". No nic, zkusím to teda fest silou. Silniční Vittorky to bylo jiný kafe. Šup šup a bylo to…

          0 0
          • tromboonen  

            A není to málo, Antone Pavloviči?

            0 0
            • Cavendish  

              Zkusím tam dát to maximum 4,5 bar a uvidíme co dál. Na ráfek tomu chybí docela velký kus, jako když nasazuju nový silniční pláště…

              0 0
          • Pijer  

            Teď si uvědomuju, že na obouvání téhle kombinace ráfek x galda jsem použil větší šroubovák – napnul jsem galdu od ventilku, co to šlo a pak prostrčil ten šroubovák pod nenataženým kusem galdy a ráfkem tak, že jsem tou kulatinou pomalu jezdil po ráfku tam a zpátky, tahal rukojetí nahoru a současně tlačil galdu na ráfek, až tam naskočila. Současně si pomáhal kolenem a tím přidržoval galdu z boku na ráfku, aby zase nesjížděla. Bylo to něco mezi jógou a akrobacií :-D Takhle jsem to nechal několik dní nafoukané a až potom jsem se to odvážil lepit. Nevím, jestli je to popsané pochopitelně, ale líp to neumím :-)

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Zejména pro dražší ráfky ideální postup :)

              0 0
              • Pijer  

                Nebavíme se o dražším ráfku.........„na obouvání téhle kombinace – Tufo Flexus Primus a ráfky RTX“. Potřeboval jsem obout několik cyklokrosových sezón jeté záplety.

                0 0
          • raw 4  

            Tak to mám volsovy ruce, dát Viktorky na Mavic ráfky byl porod

            0 0
    • makaltom  

      Ahoj,

      co jsou prosím zač galusky na eshop.tufo.com v rámci „Zboží za akční ceny“ označované jako DA? To je nějaká druhá jakost? Už jsem takhle kupoval HiCC za 700 Kč a bez problému.

      Teď tam mají S33 PRO 24 DA po 300 kačkách. Dá se na tom jezdit do práce a pro potěšení? :-)

      0 0
      • Cavendish  

        DA jsou označeny galusky druhé jakosti. Ale jedná se pouze o vzhledovou vadu. Většinou je něco s nápisem na galusce. Ty pak prodávají takhle pod cenou. Teď mám 250km odjeto na těch S33 Pro 24 a v pohodě. Do práce bohatě postačí, pro radost to tak úplně není. nepatří k nejrychlejším.

        0 0
        • Cavendish  

          Po včerejšku mají 300km, přední má při 7,5barech 25mm a zadní při 8 barech 25,5mm. Na tenhle vyšší tlak docela jedou, ale jsou tvrdší.

          0 0
          • makaltom  

            Děkuju za kvalitní recenzi.

            Mám v zásobě galdu Challenge 25 mm a tu šoupnu dozadu a dopředu asi vezmu tu lacinou S33.

            Drbu to teď hlavně po městě na cestách do práce a z práce a jestli pojedu toho Fanatica v Plzni, tak to nějak přežiju.. Zbytečné kupovat HiCC za litr z koloshopu.

            0 0
            • Cavendish  

              Ty jsem měl taky a upřímně mě přijdou tvrdší než tyhle S33. A že by byli nějak rychlejší mě taky nepřijdou.

              0 0
            • shcorepi  

              Kupoval jsem je loni a byly v pořádku rovné a kvalitní materiál, bez obav bych je koupil znovu. Žádné boule, pelichání či křivosti, jak to bývá u 1. jakosti plášťů na MTB slovutných výrobců jako Schwalbe.

              A možné promile v jízdních odporech při cestě do práce nepoznám, spíš se hodí, když to má více materiálu a odolnosti.

              0 0
    • rk1  

      Ahoj, co je nejlepší z těchto třech pro nezávodní použití, dobrou odolnost a výdrž, ale aby to i jelo?

      Tufo Elite Pulse/Elite Ride nebo Elite S3? Vše v 25mm. Díky. Teď mám Elite Pulse a spokojenost, ale ty druhé jsem ještě neměl tak třeba jsou lepší :)

      0 0
      • rdx  

        Vozim Ride 25 / zadek predek/. Dve sezony bez defektu ±10k km. Zadek jsem letos koncem unora probrzdil na kanarech :)

        0 0
        • rk1  

          A nájezd na tu zadní byl kolik?

          0 0
          • rdx  

            Vsak to pisu +10K maji obe urcite. Loni neco pres 7K

            2020 jsem ho daval nekdy pred prazdninama, takze tak ±3K.

            0 0
      • Petr Ch  

        Tyhle tři jsou si po všech stránkách hodně podobné. O trochu větší výdrž má Elite Ride, která je pravděpodobně i mezi cyklisty nejoblíbenější. Já používám Elite S3, protože je nejrychlejší, ale zase má menší odolnost a nájezd. Rozdíly jsou ale mezi těmito třemi opravdu malé. Pokud jsi ted´ jezdil Pulse, tak vezmi Ride a uvidíš sám, co je pro tebe lepší. Troufám si ale tvrdit, že žádné změny nezaznamenáš.

        0 0
        • Cavendish  

          Pro někoho možná zajímavá informace. Položil jsem dotaz, jak je to s valivým odporem u galusek HiCC, Elite Ride a Elite S3. Přišla tato odpověď:

          Dobrý den pane Sláma,

          děkuji za dotaz.

          Ze tří jmenovaných galusek má nevyšší valivý odpor Hi-CC.

          Elite Ride má nejnižší valivý odpor, ale rozdíl oproti Elite S3 je asi jeden Watt. Vzhledem k tomu, že Elite S3 je lehčí a tlumivější galuska, může mít v reálnem provozu valivý odpor nižší než Elite Ride.

          Pro případné další dotazy jsem k dispozici i na telefonu

          Přeji pěkný den

          Ivo Caudr

          Technician

          1 0
    • rotik  

      Setkali jste se někdo s tím, že vám Tufo (konkrétně mám HiCC 28) jde velmi špatně přetáhnout na ráfek? Mám DuraAce kola a i když jsem galusku dokonale vyfouknul, a ráfek si vhodně chytím, tak dostat tu galusku na ráfek je strašný porod. V průměru bych problém neviděl – Shimano uvádí galusky 28", což uvádí Tufo také. Ale v porovnání s video návodem tu galdu dostat na ráfek je strašný porod. Na tom video to jde jako by nic…

      1 0
      • Cavendish  

        Jojo, stejná zkušenost s S33 Pro24, HiCC i cyklokrosovými galuskami Primus a Dry

        Kvalitní galusky jako Veloflex nebo Vittoria naprosto bez problémů.

        Oni si ji pravděpodobně předtím nasadili na volný ráfek, nafučeli na 10 barů a týden ji tak nechali. Oni se pak trochu povolí a jde to líp.

        0 0
        • rotik  

          Jo, už jsem se s tím porval, ale fakt porod. Mám je tam zatím bez pásky, tak je nechám roztáhnout a pak to dám na finál s páskou. Nedovedu si představit tohleto dělat s lepidlem. Pro marketingové účely to na těch videích udělali asi jak píšeš.

          Mimochodem, co směr rotace u toho HiCC? Všiml jsem si toho už dřív na původním kole, že Tufo to na plášti neudává a servise mi občas nahodili přední galdu opačně oproti zadní. Dáváš to, aby „šíp“ směřoval dopředu?

          0 0
          • David888  

            Ptal jsem se na tohle v Tufu a říkali že není směrová, že je jedno jak ji nasadím.

            0 0
            • vik  

              Ano, je to fuk, ale na jedne strane je napis, tak k prevodnikum kvuli fotkam;-)

              2 0
              • rotik  

                Aaaaano, kvůli nápisům to řeším :)

                0 0
                • vik  

                  Budem s tema galdama hrozny retrousi, za chvili… Ale vlakno o bezdusich mne nejak porad utvrzuje v tom, ze galdy nejsou zas takovej prusvih:-)

                  2 0
                  • Cavendish  

                    Vozím galdy spokojeně na krosce a měnit za TLR nehodlám. Na silnici ale TLR už vozím

                    0 0
                    • rotik  

                      Jako je to zajímavé, já dokončuji stavbu nové silnice a poslední čtyři roky na staré silničce jsem jezdil právě na Tufo galuskách a velmi jsem si to oblíbil. A paradoxně právě kvůli tomu, co většina lidí na galuskách kritizuje – opravě defektů. Vozím ten preventivní tmel, který sám o sobě funguje skvěle a ano, za ty čtyři roky jsem měl asi dvakrát defekt, že to i ušlo, ale prostě jen vyšroubuju ventilek, naliju ten opravný tmel a je to vyřešený… Ani nepotřebuji montpáky, náhradní duši, nic, neušpiním se. A ten komfort jízdy i při vysokých tlacích, to je nádhera! Samozřejmě, může se stát větší proříznutí pláště, ale nedovedu si představit, co bych s tím musel na silnici vymést, že by se to rozpáralo tak moc.

                      Na novou silnici jsem původně chtěl galdy, ale pak když jsem viděl, že prakticky ani ty ráfky se už moc nedělají, byl jsem si si jistý, že jdu do bezduší. Ale tak dlouho jsem vybíral záplety, do kterých půjdu, až se na r2bike objevila nabídka na galuskový DuraAce set za bratru 1005e, čemuž jsem absolutně nedokázal odolat…

                      Každopádně nebýt značky Tufo, tak galusky by pro mě alternativa nebyla. jiné značky jsou cenově úplně mimo, nemají tak promakané ty tmely a většina nemá ani ty lepící pásky. Teda nezkoumal jsem ta portfolia úplně podrobně. Ale jsem sám zvědavý, jak moc se galusky v příštích letech udrží…

                      2 0
                      • rotik  

                        Kecám, ten čas strašně letí – galdy na staré silničce vozím už tak sedm let, tvl…

                        0 0
                      • Cavendish  

                        Žádná galuska od Tufa není na vysokých tlacích pohodlná a už vůbec ne HiCC, která navíc ani moc nejede. Ale je lehká, rovná a levná.

                        Tufo má opravdu tu výhodu v relativně spolehlivé opravě tmelem. Proto je taky ba CX vozím. Ale páska mi na kolo nesmí, není spolehlivá. Jedině lepidlo.

                        Silnici v příštích 2–3 letech zcela ovládnou TLR a galusky se udrží už je v krosu. Bohužel nemají dneska moc co nabídnout

                        0 0
                        • vik  

                          No, ono je to s tím „jede“ „nejede“ takový…takový laboratorní:-) Vozíme s tátou HiCC už spoustu let a myslím, že nám to na hobbíky docela jede. Ale třeba by nám to jinejch galdách jelo ještě o fous víc, kdoví. A s páskou jsme taky ok – nikdy se nic nepodělalo, máme oba ráfkový brzdy, dlouhé horské sjezdy v horku, vše doposud, ťuk ťuk ťuk, v pohodě. A TLR asi určitě budou vládnout a ještě možná taky ten vynález posledních let – duše:-)

                          1 0
                          • Cavendish  

                            Laboratorní ani ne. Měl sem je a po 250km šli z domu. Nejeli ani z kopce a bylo to straně nepohodlný :D

                            Pak sem za luxusní cenu sehnal Veloflex s latex duší a to byl doslova jiný vesmír. Ty sem dojel na plátno a pak přešel na Veloflex pláště s latex duší. To jelo vůbec nejlíp. A teď mám TLR no. A tam asi zůstanu

                            0 0
                        • rotik  

                          No já se přiznám, že to HiCC jsem si čistě vybral kvůli zkušenosti a taky kvůli tomu, že Tufo udává, že je vhodná jak na trénink, tak závod – prostě vycházel jsem převážně z toho, co udávají oni. Ale hlavně jsem je vzal i proto, že vím, že na nich udělám velký nájezd kilometrů. Pokud máš od nich zkušenost s jinou, která jede líp, je odolná a nesjede se po pár měsících, rád zkusím…

                          Jinak jo, na silnici, půjdou galdy do kopru, i kvůli tomu ty záplety vyprodávaj, no. Za pár let budu na TLR taky, to je mi jasný.

                          0 0
                          • Mikikuba  

                            Na zavod ma Tufo plno daleko lepsich.

                            0 0
                            • rotik  

                              Tak doporuč. Moje pointa ale je, že na na silničce nezávodím. Pouze jsem zvolil galdu, kteoru výrobce udává jako vhodnou jak pro trénink, tak závod, z čehož jsem vyvodil, že může být jak odolná, tak rychlá.

                              0 0
                              • Mikikuba  

                                Odolna je coz je to jediny. Zalezi kde jezdis po jakych silnicich. Napis mi klidne do zprav.

                                0 0
                              • rk1  

                                HiCC neni ani rychla ani odolna. Nejrychlejsi byla Elite Pulse ale pro brzdeni nic moc a ideal pomer vaha/grip/rychlost je Elite Ride. Cena/ vykon nejlepsi ta nejlevnejsi S33.

                                1 0
                                • Jason Voorhees  

                                  Budu potřebovat taky nakoupit nový. Chtěl bych určitě Tufo. HiCC teda už nebrat. Ještě mám obutou na jednom ráfku Elite S3, ty jsou dobrý? Potřebuju, aby to jelo a vydrželo středočeský silnice, díky.

                                  ps; Cenu nějak neřeším, když bude do 1.500,–/ks, tak OK. Asi zkousnu i 2k/ks.

                                  0 0
                                  • Cavendish  

                                    Pro někoho možná zajímavá informace. Položil jsem dotaz, jak je to s valivým odporem u galusek HiCC, Elite Ride a Elite S3. Přišla tato odpověď:

                                    Dobrý den,

                                    děkuji za dotaz.

                                    Ze tří jmenovaných galusek má nevyšší valivý odpor Hi-CC.

                                    Elite Ride má nejnižší valivý odpor, ale rozdíl oproti Elite S3 je asi jeden Watt. Vzhledem k tomu, že Elite S3 je lehčí a tlumivější galuska, může mít v reálnem provozu valivý odpor nižší než Elite Ride.

                                    Pro případné další dotazy jsem k dispozici i na telefonu

                                    Přeji pěkný den

                                    Ivo Caudr

                                    Technician

                                    Nicméně na tankdromy Elite Ride.

                                    2 0
                                    • Jason Voorhees  

                                      Díky moc. Ale rozdíl +30g a +300,– v neprospěch Elite ride. A teď babo raď :-). Se nějak rozhodnu no.

                                      Elite s3 dám teda asi na lehčí nižší Equinoxy (do kopcovitýho terénu) a Elite ride na „vysoký“ a lehce těžší Equatory (do rovinatozvlněnýho). Je to správný řešení? Záplety různě prohazuju, tak bude aspoň srovnání ;-).

                                      0 0
                                    • gerrard  

                                      Popravdě v době kdy koupíš Continental Sprint pod 50,– Euro tomu nakupování Tufo moc nerozumím.

                                      0 0
                                    • kemo  

                                      Ale jen HICC se dělá v šířce 28, ne? Co jsem to nandal, už nechci nic užšího :)

                                      0 0
                                      • Cavendish  

                                        Myslím že jen ta HiCC no :) ale pohodlná není. Zkus 28mm continental

                                        0 0
                                        • vik  

                                          Co myslíš tím nepohodlim? Já asi, jak žiju v kraji s naprosto skvělýma silnicema, tak mne pohodlí vlastně vůbec nezajímá:-) Teď jsme s tatou treba jeli kilo v Kanadě a snad ani metr asfaltu, kde by to drnclo… Ale chápu, že do blbejch silnic chceš být jak v peřince.

                                          0 0
                                          • Cavendish  

                                            Jde o konstrukci té galusky. Když ji vybalíš a rozmotáš, tak drží tvar jak zahradní hadice. Má prostě tuhé nepoddajné bočnice, které nepracují. Když takhle vybalíš třeba Vittorku, nebo Veloflex, tak ti tvar neudrží vůbec a zůstane to ležet jak mrcha. A to je právě ten problém no.

                                            Já na HiCC jezdit prostě nemohl. Na nízkém tlaku jakš takš pohodlí, ale vůbec nejela. Na vyšším už trochu jela, ale byl to strašný kosti třas. Veloflex Paris-Roubaix jel na 6 barech skvěle a byl pohodlný :) Jenže to je poddajná galda s bavlněnými boky.

                                            0 0
                  • BikerM  

                    Ja se pred dvema roky vratil na silnicce ke galuskam a nelituji, jsem maximalne spokojeny. Na gravelu mam bezduse a porad nejakej problem.

                    0 0
          • Cavendish  

            Není směrová, hlavně ať je nápis směrem ven :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.