• RomanH

    Chci letos poridit zene nove kolo. Puvodne jsem ji chtel postavit RB CR1300 s pouzitim casti komponentu z jejiho puvodniho HT. Nicmene vcera se byla zkusit projet na Speslu FSR. Nejdrive rikala, ze nevidi oproti pevnymu zadny rozdil, nicmene kdyz si na stejnou trat vzala pevnaka, hned to pocitila. Obcas ji z kola boli zada, proto jsem se rozhodnul pro fulla. Nejlepe mi (pomer cena/uzitna hodnota) prijde (az na kliky – mohly by byt HTII, ale to neni problem vymenit) Canyon Nerve XC5 (www.canyon.com/…s/index.html?b=47). V pripade potreby mohu vymenit vidlici (na pevnaku ma Marathon S), ale ten tlumic RS MC 3.3 mi moc nerika. Mel bych tedy dva dotazy.

    1. CO ten tlumic, je to v pohode ?
    2. Zpusob platby – moc se mi nechce na karte zvedat limit pro internetove transakce. Zkouseli jste uz nekdo ten pre-paytment ? Jak to probiha ?
    3. Pripadne pro majitle Canyonu – jak jste s nema spokojeni ? Pripadne kolik merite a jakou mate velikost ?

    Diky moc

    0 0
    • dieegoo  

      Tenhle model už je vyprodaný, ptal sem se v Canyonu.

      0 0
      • RomanH  

        Pockej, jak vyprodany ? Mylel jsem, ze je v kapitalismu problem cokoliv prodat, ne vyrobit :o)

        Ne, vazne, budou, nebudou (novy model za stejnou cenu)… ?Cas me netlaci, jsme dospeli, nemusi to mit od Jezuly.

        0 0
        • dieegoo  

          www.foromtb.com/showthread.php?… letošní design se mi líbí o trochu víc, ceny (aspoň ty zatím zveřejněné) jsou více méně stejné, jako u modelů 06 před výprodejem. Ale zdá se mi, že trochu vylepšili osazení oproti 06 modelům.

          0 0
        • dieegoo  

          I když teda nerad bych tě tahal za nos, tkaže pro upřesnění… ptal jsem se konkrétně na XC5 ve velikosti M a L… obě vyprodané.

          0 0
          • RomanH  

            Hmmm, to je spatne, chci to M. Meri sice 165 cm, ale kdyz si vcera vzala to M od Speslu s zenskou geoskou, bylo ji kratke. Ty jsi se ptal primo v tom e-shopu ?

            0 0
            • dieegoo  

              The XC5 is sold out in both sizes, the ES5 is still available. You will probably need size M. Please submit Your inseam length in addition (see attachment).

              Kind Regards

              Marco Fritzsch Canyon Bicycles GmbH

              Tel.: +49-(0)261–40400–10/Fax: –50

              jo jo, tohle byla odpověď. Ale na začátku příštího týdne mají zveřejnit nový katalog, tak vydrž, třeba Vám tam padne do okna něco jiného.

              0 0
            • Honzas  

              no nevim. já měřim nějakejch 170 plus mínus a mám Canyona (XC 6 z roku 2005) v šestnáctapůlce. na větší bych si netroufnul, páč ten rám je dost vysokej. mám o 2 cm delší představec, než tam byl originál. takhle jak to je mi to vyhovuje, možná časem zkusim ohlou sedlovku, páč mám sedlo narvaný hodně dozadu.

              0 0
              • RomanH  

                Efektivka je u M 590, u S 565. To uz je fakt malo. I vcera pri sjizdeni schodu ji na tom Speslu prislo, ze prepadne (i kdyz tam byl moc kratkej predstavec). No, v nejhorsim to M-ko zkonci u me :o)

                0 0
                • dieegoo  

                  Já se ptal na velikost a řekli mi, že na 180cm bych měl mít asi Mko… na webu mají postup měření, jak zjistit optimální velikost. Mrkni tam.

                  0 0
                • filipes  

                  hele, mam Stumpa FSR M pri 179 a je to na ne-chrti jezdeni presne tak akorat s rovnou sedlovkou a 10cm predstavcem. Lko mi bylo na chrceni akorat, na singliky velky. Takze radsi 2× mer…

                  0 0
        • vojta  

          V Bike-Expertu jsi se ptal, jestli jim neco nezbylo ?

          0 0
    • mastihuba  

      ty kliky jsou v pohodě. v těch bych problém neviděl. Estetika? :)

      0 0
      • RomanH  

        Ani ne tak estetika jako zkusenosti kamaradky – vazi 50kg i s batohem a skoro kazdy rok meni octalinkovej stred (porad to chyta vakla)

        0 0
        • mastihuba  

          kolik na nich najede? mě odchází středy po 5–8tis km a bylo celkem jedno jestli čtyřhran nebo oktalink. Jak vychází cena/výkon ložiska u HTII?

          0 0
          • RomanH  

            Kolem 3000. Je zajimave, ze mne prvni 4-hran vydrzel 4tkm, dalsi pres 20tkm (a je bez vaklu), na HTII mam kolem 6tkm a taky OK, zena na 4-hranu 9 tkm a taky porad OK. Kamos na XT Octalinku po 6-ti km vakl, kamoska na LX uz po druhe za sebou po 3 tkm. Pak si vyber. Ale to je jedno, uz jsem to ykusil objednat. Uvidime, co mi odpovi.

            0 0
            • mastihuba  

              pak dej vědět jak to proběhlo.Dva známí plánují nákup kola, tak bych jim poreferoval.

              0 0
              • RomanH  

                Dam. Zatim mi prisla automaticka odpoved, ze mi zitra potvrdi objednavku.

                0 0
    • TomasN  

      Canyonystů už je tady dost, sám mám ES6 viz profil. Merim 181, velikost mam 18,5" a vypada ze pritelkyne bude mit Canyona na příští sezonu. 16" ji rozměrově sedí. Komponenty super, v historii najdes někde fotky dvou zmačkaných ES rámů, ale co nepraská, že? Co se nákupu týče, objednáš přes internet, pošlou ti mailem fakturu, zaplatíš a pak už jen čekáš. Komunikace mailem (u mne anglicky) byla vždy bezproblémová a velice rychlá. K ceně kola ti připočítají obal, nevím ted přesně kolik eur.

      0 0
    • kesu  

      mohu odpovedet jen na otazku ohledne tlumice-a ten je super,umoznuje velkej rozsah nastaveni a ma lock kterej se neprorazi…

      0 0
      • RomanH  

        Diky. Ted uz jen, aby jej meli…

        0 0
        • dieegoo  

          Tu XC5 v Mku? Divil bych se, kdyby tobě řekli, že ho mají a mě, že nemají :/

          0 0
          • RomanH  

            Ja taky, ale zkusil jsem to :o)

            Kdyz jsem se ale dival na tu poznamku pod obrazkem, tak tam zadne omezeni o velikosti na skladech u XC5 nepsali (u ostatnich ano). Tak v toma asi maji hokej nebo jim nekdo nezaplatil, pripadne dostali dalsi varku. Uvidime.

            0 0
          • RomanH  

            Tak uz mi odpovedeli. M neni a S uz taky ne. Novy katalog 07 by tam meli dat v prubehu pristiho tydne.

            0 0
            • dieegoo  

              Vidíš vidíš, sem ti to říkal ;)

              0 0
              • RomanH  

                Grrrr :o)

                Toz si pockam na 07. Jenze zena je konzervativni, nevim, jak si spokojenych letech s RapidFirem zvykne na packy Sram.

                Navic mi psal, ze pro 166cm bude lepsi to S. Kdyby se tak na to dalo posadit… Mam strach, ze to uz bude hodne kratke. Predsi jen na tom nebude delat zadne vylomeniny, ale „turisticky“ jezdit dlouhe vyjizdky. No uvidime.

                0 0
                • dieegoo  

                  Tak zkus pak ten bikeexpert, jestli tam nebudou nějaký bike z xc série mít, aby si ho vyzkoušela. A přece jen, když bude rám krátký, jde to trochu doladit hokejkou nebo představcem.. ale když bude rám moc vysoký, tka to těžko nějak poladíš.

                  0 0
                • Pebe  

                  neznám tvojí ženu, no já jsem si zvyknul poměrně rychle a už bych zpátky RF nechtěl.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  S tou velikostjí je to těžký, když zrovna mezi M a S je rozdíl v délce 2,5cm, což už není málo.

                  Ale zase když má jen 166cm, tak to S-ko by mohlo být ok.

                  Mě třeba při 182cm sedí přesně moje kolo, které je 18-ka s virtuální horní rámovou trubkou 583 mm, takže o chlup menší než M-ko Canyonu. Ale mám dost krátký ruce a trup, takže potřebuju trošku kratší rámy, ale zase jsem přece jen o dost vyšší.

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Mko by bylo asi moc velké. M mi doporučili na 180cm.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Souhlas, asi bylo, ale jen jsem chtěl říct, že S-ko je už o dost menší. Chtělo by to něco mezi možná.

                      0 0
                  • RomanH  

                    No vidis. A ja mam 176, ted mam RB CRX v L (efektivka je 590) a prislo mi nejprve strasne kratke (byl jsem zvykly na 605). Uz jsem si ale zvykl a je to parada, nicmene tam ma hokejku a moynost doladeni predstavcem.

                    Delku posedu mohu u ni vyzkouset na tom mem CRX (a tam ani moc obavy nemam), horsi uz to bude z vyskou.

                    0 0
                • Honzas  

                  kdyby jste byli někdy v Praze, tak Ti můžu tu mojí dětskou velikost poskytnout k vyzkoušení…

                  0 0
                • wroum  

                  M ma kamos a ten ma tak 183 cm

                  na Sram si zvykne rychle.

                  0 0
    • MlokCZ  

      Jen k tomu tlumičí. Jezdím sezonu MC 3.R, který se od 3.3 liší jen ovládáním z řídítek a menším rozsahem nastavení floodgate přímo na tlumiči (ten 3.R má menší, ale zase to jde pak ještě štelovat páčkou z řídítek). A tlumič je v pohodě, možná jen na konci zdvihu by mohl být o chlup méně progresivní, což ale může být dané více přepákováním zadní stavby. Nemám jak poznat jak moc velký vliv na to má tlumič a jak moc přepákování. Výborné je, že jde používat v plně aktivním režimu a ne jako některé FOX s propedálem, který nejde vypnout (tohle ale už u modelu 2007 RP23 dořešili výborně a propedal u něj vypnout jde). Má i lock (s ochranou proti proražení), ale ten teměř nepoužívám, přepínám téměř jenom mezi plně aktivním režimem a floodgate.

      0 0
    • TheIF  

      1. Chodí perfektně, neuchází, neteče. Funkce má lock, Gate (nějekej system proti pohupovaní) a plné otevření. Jen na sjezdovaní pod 100Kg bikerem to nebude ono – můj ma už nějaký mm vůli ve vertiklaním směru (udajně je vymačkané to očko za které je chycená zadní stavba, snad se dá koupit zvlášť..)

      2.Já to platil Vorabüberweisung – platba předem. Hlavně si zjisti jestli tva banka ze které jim budeš posílat € umožnuje OUR (vše na tvé naklády) do jejich POST BANK KOBLENZ… Já měl smulů (poštovní spořitelna) a musel to poslat jakou SHA (každy platí sve naklady = oni ti to kolo nepošlou a budou po tobě vymáhat ten poplatek navíc) vyřešil tím že jsem jim poslal 30Eur navíc na poplatky… Kamarad to platil z české spořitelny a bez problému to poslal jako OUR. A probíhá to tak že ti přijde papírovej dopis kde ti napíšou montage termím (cca 1–3 měsíce) až to budou mít smontovaný tak ti pošlou faktruru (heh na které není napsaná uplná adresa jejich banky za což mě samo na poště zbuzerovali, že to bez toho nedojde.. a na email mi z CANYONOU odpoveděli že to nepotřebuji, že stačí ten SWIFT kod a BIC… no hrůzááá) kterou až zaplatíš tak ti pošlou kolo

      Poplatky jsou 12,90€ za krabicu + 34,90 € poštovné

      Moje další platba do CANYONU už bude určitě jen kreditkou :-)

      3. Spokojenej i když se trochu bojím o tem „papírovej“ rám, ale drží a toho nešetřím… a budu kopovat novho bajka – samo že zase CANYONA :-) měřím 193cm (to měření na webu jsem trochu odflak…) a XL 22" je jen tak tak (potřeboval bych tak 21") No novej bajk TORQUE už bere v Lku, ale to je trochu jiná kategorie..

      0 0
      • RomanH  

        Diky. Takze Ty si taky myslis, ze to M bude velke ?

        0 0
        • TomasN  

          Dalsi hlas pro to, ze M BUDE velke. M jezdim na svych 181cm ja.

          0 0
          • vojta  

            Pridavam dalsi hlas ( 190 a L-ko s hokejkou )

            0 0
          • Hombre  

            M je minena velikost 18,5? To mam ja na sve XC4 a merim 173 cm a v pohode, ale na zenskou to asi velke bude.

            0 0
        • BB  

          dej pozor na to, že všichni mluví o standardním rámu a ne o ženské geometrii, ženská geometrie už zohledňuje, že baby jsou trochu menší a mají krátký trup a delší nohy. V podobném threadu píšu, že moje žena ma ženského Scotta v M a má 167 cm a to kolo je na ní jen tak tak. Rám je hooodně krátký, původně tam byla hokejka a když jsem ji tam dal odpruženou sedlovku na přímo, tak se zdálo, že si nezvykne.

          0 0
          • RomanH  

            Podle wrencscience mi vyslo :

            WS Recommended Sizes Frame Size center-to-center: 16 cm Frame Size center-to-top: 17 cm Overall Reach: 59.50 cm Saddle Height: 70.64 cm Handlebar Width: 42 cm

            Your Measurements Height: 166.00 cm Sternum Notch: 135.00 cm Inseam Length: 80.00 cm Arm Lenght: 56.00 cm Shoulder Width: 41.00 cm Flexiblity: 6 Weight: 58.00 kilo Foot Size: 38.00 EURO

            Takze asi opravdu ta 16.5

            Jen nevim, zda nevzit tu letosni XC6 (pokud bude v S) – www.canyon.com/…uipment.html?b=42 , pripadne pockat na model XC4 07 (www.foromtb.com/showthread.php?…)

            0 0
      • TomasN  

        Lehce zneuziju thread. Sorry. Me se objevila ona „vertikalni“ vule na hornim cepu tlumice cca po 200km. Nebo, lepe receno v miste kde je chycena zadni stavba za tlumic je na kazde strane jedna hlinikova (ocelova, nevim) podlozka a jedna gumova. Prave ty gumy se mi vymackali a tlumic ma pak vuli, premyslel jsem je nahradit normalni ocelovou podlozkou. Jedna se o ten samy problem???

        0 0
        • TheIF  

          No sand to bude těma podložkama Ještě se možná parkrát projedu než napadne ten bílej hnus a pak to pujde do servisu. Jinak projevuje se to tak, že když to lehce nadzvednež za sedlo, tak tam ta vule je cítit.

          RomanH Ja bych asi tak řek že M bude velké

          0 0
          • TomasN  

            To bude ono, vymackaji se gumovy podlozky, tlumic neni uplne rovne a sedre z osy toho „kluzneho loziska“ takovou tenkou vrstu teflonu nebo janevimceho a cep ma vuli. Alespon takhle je to u mne.

            0 0
            • TheIF  

              Aha no já jsem anitTechnickej typ takže do toho nevidím, ale snad máš pravdu, že budou stačit new podložky. Jinak mě se ta vůle objevila (nebo jsem si ji všim ?) až tak po 1500 km. Tvých 200 mi přijde dost málo, třeba jen smůla

              0 0
              • TomasN  

                jj, mel jsem povolenej ten cep, normal, kdybych si koupil trpaslika vyroste mi.:-)

                0 0
            • BB  

              přesně to se mi taky stalo, kluzné ložisko v tlumiči odešlo během jedné vyjížďky, kdy se mě uvolnila zadní stavba a já neměl dva inbusy na dotažení. Jak sleze ten teflon, tak je okamžitě vakl.

              0 0
    • JMT  

      koukni na giant trance woman, je fakt super

      0 0
    • dieegoo  

      si6.mtb-news.de/fotos/da­ta/500/XC4_01­.JPG pokud tohle bude skutečně XC4 pro rok 2007 a bude za těch cca 1390€ tak by to nemuselo být špatný.

      0 0
      • RomanH  

        To by bylo super. Nejak se mi nechce vsechno stavet na FOXCE, kdyz ma u nas Svec takvy monopol. A za ty prachy. Uvidime, nemecka verze katalgu ma byt koncem pristiho tydne, anglicka verze pry az v puli prosince. Ja nikam nespecham, tak si pockam. Dulezite je, ze uz jsem vyresil tu velikost. Kdyby to tak jeste bylo na Shimanu, byl bych uplne spokojenej.

        0 0
        • dieegoo  

          Až v půlce příštího týdne? Já doufal, že to v pondělí rozseknu a už něco objednám :/ grr… jinak nevim jak sou na tom foxy s cenou jinde, ale ta foxka co je na xc5 stojí u švece 22tisíc.. je pak docela zázrak, za kolik to canyon poskládá.

          0 0
          • RomanH  

            To jo, ale u nas ma Svec monopol.

            Fox mi nevadi ani po strance dovozce a cen, ale prici se mi Svecovo jedine officialni servisni stredisko v CR (a pokud nechce clovek prijit o zaruku, tak jej musi pouzit). Proc proboha neudela skoleni mechanikum po CR a nevystavi jim licenci. Nic proti Foxkam, ale takhle ne. Pokud bych ji na kole mel, tak jen proto, ze tam byla standartne dana a holt si ji s rizikem budu servisovat sam, monopol podporovat nebudu.

            Ale ta XC5 neni jen o Foxce, podivej se na ty brzdy. Je to fakt parada. Kdybych to bral sobe, tak asi tu XC5, ale zene bude „stacit“ ta XC4 (pokud to je opravdu model 07)

            0 0
            • dieegoo  

              Vypadá to, že ty samé brzdy jsou i na XC4. A na 99,9% to bude skutečně XC4, páč pochybuju, že s Rebou by bylo kolo dražší než s těmi Foxy, design jasně naznačuje model 07 a že je z řady Nerve XC je napsané na rámu :)

              0 0
            • MlokCZ  

              Taky si myslim, že je ta XC5 super osazená. Já bych bych šel při výběru 07 XC5 a XC4 a 06 XC6 do 07 XC5.

              0 0
              • dieegoo  

                Pokud tam bude rozdíl jen v té vidlici, tak myslim že bych se „spokojil“ i s XC4. Kdyby ta XC5 byla pod 40, tak by to byla jiná…

                0 0
                • RomanH  

                  Podle me se to bude lisit vidlici a tlumicem – RS x Fox. A nevim, jestli ta XC4 nebude na Juicinach se Shimanem. Nechame se prekvapit.

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Na těhlech fotkách z prodejny to vypadá že jsou tam ORA a je to na Sramu.

                    0 0
                    • vhonzl  

                      Doted jsem jezdil jen na crossovem kole, takze mountainbikum nerozumim, ale chystam se to zmenit-Canyon mi doporucil znamy z Nemecka, ktery je s XC5 max. spokojeny…ja zvazuju Nerve XC4 nebo Grand Canyon XC7 -jake vidite pro a proti – nebo alternativa v podobnem rozpoctu…Je to dobra volba?? A fakt musim cekat 3 mesice nez to kolo postavi?

                      0 0
                    • vhonzl  

                      Doted jsem jezdil jen na crossovem kole, takze mountainbikum nerozumim, ale chystam se to zmenit-Canyon mi doporucil znamy z Nemecka, ktery je s XC5 max. spokojeny…ja zvazuju Nerve XC4 nebo Grand Canyon XC7 -jake vidite pro a proti – nebo alternativa v podobnem rozpoctu…Je to dobra volba a fakt musim cekat 3 mesice nez to kolo postavi? A jaka je velikost ramu na moji postavu 188cm,85kilo??

                      0 0
                      • dieegoo  

                        S tou dobou dodání je to různé, napiš jim mail, obratem ti dají vědět. Např. XC5 v bílém provedení bude dostupná už teď v lednu, ale v černé barvě až v březnu, ES5 dokonce až v dubnu. Nevím, jaký v tom mají systém.

                        0 0
                        • TheIF  

                          Některé ramy (barvy) asi ještě nemaj hotové…

                          0 0
                          • vhonzl  

                            to mi neprijde moc profesionalni…nebo se chteji udelat trosku nedostatkovymi?? Kazdopadne bych si mel asi s objednavkou pospisit…

                            0 0
                            • TheIF  

                              No jo ono jde vyceméně o zakázkovou výrobu, až objednáš teprv ti to kolo složí, žádny plný sklady Canyonu (i když rámy asi mají skladem, ale třeba podle potřeby dodělávají ?) Pohnout by jsi měl minulej rok v dubnu už bylo dost modelu (velikosti) vyporodaných

                              0 0
                              • vhonzl  

                                No tak ja si asi pospisim, ale porad jeste nevim jestli radeji Nerve XC4 nebo Grand Canyon XC7 – co bys doporucil cloveku, ktery s tim zacina, ale chce si dobre zajezdit v lese i na silnici (no, silnice na Vysocine jsou spis polni cesty) a zkusit i nejaky maraton??

                                0 0
                                • TheIF  

                                  Pokud ti nejde o výsledky na závodech tak bych šel do fulla

                                  0 0
                                  • vhonzl  

                                    …o vysledky jde taky, ale zavodu nebude zas tolik, takze jde spis o to si kolo uzit.Zase kdyz koukam na full, tak to uz silham na XC5 a cena je zas trosku dal :-/

                                    0 0
                                • Burton2  

                                  bral bych XC4 :)

                                  0 0
                                  • vhonzl  

                                    a proc? :) a co rovnou XC5-ma to cenu?

                                    0 0
                                    • dieegoo  

                                      A co XC6, nebude lepší než XC5? :P záleží, jak moc do toho chceš investovat, pokud pro ty peníze nenajdeš lepší využití, smělě do něj.

                                      0 0
                                    • TheIF  

                                      No jinde, když to vemeš k celkové ceně kola tak těch 5500 není zase tolik, ale je pravda že i XC4 je supr osazená a XC5 se liší skoro jen tou vidlou – FOXkou

                                      0 0
                                      • dieegoo  

                                        Jde o to, jestli ten Fox bude skutečně o tolik lepší, aby se do něj vyplatilo investovat.. osobně o tom dost pochybuju :)

                                        0 0
                                        • Burton2  

                                          heh uz se zase bavime o vidlici ?? :-)

                                          0 0
                                          • dieegoo  

                                            No tak pak záleží na tom, jeslti potřebuješ mít na sedlovce nápis Thomson nebo co je tam osazené :P Ještě když sem uvažoval na XC řadou Canyonů, taky sem vybíral mezi XC4 a 5… ehm, přiznám se, že k 5 sem se klonil hlavně kůli barvě, páč ta černá leská se mi moc nelíbila. A myslim, že komponentově je XC4 naprosto vyhovující.

                                            0 0
                                            • Burton2  

                                              jj mas pravdu :D Sedlovka byla blbos omyl :D:D:D

                                              0 0
                                              • TheIF  

                                                Zase za 5500kč máš dvakrát tak drahou vidlu, sedlovku za 3500kč, rafky DT Swiss, představec Syntace F139 za 2000kč,

                                                0 0
                                                • Burton2  

                                                  Ale jako plno lidi bere radeji XC5 nez XC4.. napr.: Tento Thread

                                                  0 0
                                                  • vhonzl  

                                                    Hm, tak jsem se tedy rozhodoval pro ten full XC4 pred hard tail Grand Canyon XC7, ale kamarad me od toho zrazuje, ze v tehle cenove relaci jeste ten full neni tak dobrej a budu se na tom pri normalni jizde trapit a pry by preferoval hard tail, na kterem budes mit lepsi kvalitu…a jsem zas na zacatku:-/

                                                    0 0
                                                  • dieegoo  

                                                    Mmm a kolik by podle kamaráda byla ta optimální hranice, kdy už full stojí za to? Ono 40 peněz mi zas nepřijde tak málo, neřeknu kdybys kupoval bike z tesca :)

                                                    0 0
                                                  • RomanH  

                                                    :-)

                                                    Tak at Ti ten kamarad rekne, kvuli cemu by jsi se na tomto konktretnim fullu trapil. Pokud to posuzuje jen podle ceny, tak bych s nim i souhlasil – podivej se ale, jak jsou za stejne penize osazene fully v beznem prodeji.

                                                    0 0
                                                  • vojta  

                                                    :-))) docela jsem se zasmal. Sedel ten tvuj kamarad vubec nekdy na Canyonu ev. vubec na nejakym fullu ? A z jakeho duvodu by jsi se mel na te XC4 trapit? Musis si hlavne ujasnit, jestli chces HT, nebo FS. Pokud se chces brouzdat lesem a na maratonech nepokukujes po bedne na HT bych zapomnel.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    To jsou keci, cenová relace Canyon fullů je nesrovnatelná s konkurencí a ten full je dostatečně kvalitní. Skoro mi připadá, že ten tvuj kamarád nikdy na žádném aspoň trošku slušném fullu nejel a ví o tom s prominutím prd. Trápit se budeš na Grand Canyon, jak to bude nepohodlný.

                                                    Pokud nemyslíš na bednu na závodech a chceš si jízdu užívat, tak bych vůbec nerozmýšlel a bral XC, akorát já bych bral tedy raději tu XC5 (ale ani XC4 chybu neuděláš).

                                                    0 0
                                                  • vhonzl  

                                                    no abych kamarada moc nepomlouval, tak on se omlouval, ze posledni dobou uz nema prehled a Canyon nezna a napsal:

                                                    nemam v posledni dobe dostatecnej prehled) a co se tyka osazeni tak myslim slusny – vidlice oukej, sram x.9 taky dost dobry, brzdy neznam – nevim jestli je nutny mit pro tvoje jezdeni kotouce – obecne lepsi kvalitni vecko nebo oldskul cantilever nez levnej kotouc kterej vypada na pohled dobre ale v prvnim sjezdu ho utavis. ale mrkni na recenze, mozna sou tyhle brzdy dobry. kazdopadne ja jsem principialne odpurce kejvacky – pokud se nejedna o hodne drahy kolo kde je to provedeny fakt spickovy. to kejvani je pohodlna vec a nedocenis to kdyz nedavas celodenni mortalbrutal sjezd v zaklonu se snizenou sedlovkou na garde ale jinak na normalni jezdeni se v tom kejvani ztraci vzdycky kus energie co naslapes a jak to neni fakt pevnej a dobrej ram tam ses pak akorat nasranej jak se to pod tebou mrska houpe a krouti. zas tolik zkusenosti s tim teda nemam ale co sem zkusil tak drahy kolo kejvacka a „levny“ kolo kejvacka je nebe a dudy. tohle cos vybral sice neni kolo z makra za pet litru ale furt se mi to nezda dost dobry na to abych tomu veril ze ta kejvacka je v pohode. ale to ber spis jako obecnou radu, mozna ze to canyon je dobry kolo no ale stejne nevim – jak te znam tak jezdis hlavne trekove a podle me na to kupovat kejvacku je blbost – pevnost a presnost pevnyho ramu s dobrou vidli nikdy nenahradis takze za stejny penize wokolo tec triceti koliku muzes mit velmi slusny znackovy kolo s pevnym ramem versus prumernou kejvacku kera bude vypadat drsnejc ale udela daleko mensi sluzbu.

                                                    0 0
                                                  • vojta  

                                                    Zaryteho HT-ckare („kazdopadne ja jsem principialne odpurce kejvacky“) se nemuzes ptat na to, jestli HT nebo FS :) Odpoved je predem jasna.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Takže tohle je klasický názor někoho, kdo o fullech neví vůbec nic a nemá s nimi žádný zkušenosti (projet si 2 minuty pučený kolo je o ničem).

                                                    Už jen vyjádření na „celodenní mortalbrutál sjezdy“ je úsměvný. Na tohle to kolo není ani náhodou, na to jsou úplně jiná kola. Canyon XC je nízkozdvihové čistě XC kolo a vůbec není vhodné na žádný brutal sjezdy.

                                                    Brzdy jsou jedny z nejlepších hydraulik momentálně na trhu (kam bych ještě zařadil Louisy a XT), je vidět, že o brzdách taky neví nic.

                                                    A za těch 30k co myslí u nás neseženeš ani žádný HT, který bude stejně dobře osazený jako Canyon XC5 (vyjímka je opět pouze ten Grand Canyon, protože je zase cenově někde jinde než kola v ČR), maximálně extra dobrá koupě v super slevě starého modelu.

                                                    Samozřejmě dobrý HT pojede v lehkém terénu a na asfaltu o něco lépe a na závodě díky němu oproti Canyonu XC můžeš získat pár sekund až pár minut (což pro někoho jezdící o bednu může být rozhodující rozdíl), ale to je asi tak vše. Pokud pojedeš trožku těžší a delší maratón, tak už klidně můžeš zajet i lepší čas, díke menší únavě z rozbitějšího terénu.

                                                    0 0
                                                  • vhonzl  

                                                    panove, diky moc za nazory – jeste nejsem uplne rozhodnuty, ale asi to vypada spis na ten FS (bud XC4 nebo XC5?), protoze doma mam jeste crossove kolo, ktere muzu brat na silnici nebo lehci teren a preci jen velky zavodnik uz ze me asi nebude…a taky mi psal znamy, ktery ma rok Nerve XC4 a maximalni spokojenost a uziva si ten komfort.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Ono stejně poměrně dost lidí (neříkám že všichni) po nějakém čase ježdění (zlášť ty co nezávodí a jezdí na pohodu dlouhé celodenní výlety v terénu) kola typu Canyon XC zjistí jeden jeho závažný nedostatek. A to že má malý zdvihy (i když 115 vzadu už tak málo neni, ale těch 100mm vepředu mě osobně přijde dost málo).

                                                    Já jsem se kdysi taky fulla trochu obával, že to nepojede, když jsem o fullech ještě nevěděl vůbec nic (neříkám, že jsem teď super znalec, ale už toho nevim tak málo), ale to bylo ještě v době, kdy jsem si stejně slušnýho fulla dovolit nemoh a naštěstí jsem se aspoň trošku z fully seznámil dříve než jsem měl prachy, takže jsem pak nekoupil už zbytečně HT.

                                                    0 0
                                                  • TheIF  

                                                    drsnýýýýý :-))))

                                                    No a ještě oni ty „kejvačky“ už vetšinou mají lock-out, takže kromě 1–2kg navíc není rozdíl oproti HT

                                                    0 0
                                    • Burton2  

                                      Abych ti rekl pravdu tak XC5 jsem chtel…je dobre osedlana natoz ze to je XC5 ale nejake vetsi rozdily tam nejsou XC5 je o neco lehci,ma jinou vidlici… jinak vsechno je stejne a Geometrii maji taky stejnou

                                      0 0
                                      • vhonzl  

                                        ja myslim, ze mi XC4 bude stacit…ale taky se mi XC5 libi vic:-)

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          XC4 má jednu výhodu oproti XC5 a to že vidlici můžeš nechat předělat na 115mm, což by se mi u Canyonu XC líbilo více a přišlo mi to ideální k těm zadním 115mm. Ale zase jinak se mi líbí víc ta XC5 (i za cenu toho příplatku).

                                          0 0
            • vojta  

              A jak je to vlastne se zarukou ( hlavne vidlice + tlumic, ram je jasny, zbytek neresim ) kdyz je kolo kupovene primo u germanu? Sla by vubec reklamace uplatnit u Svece ?

              0 0
              • dieegoo  

                Pokud je k tomu mezinárodní záručák, tak by asi neměl být problém.

                0 0
                • TheIF  

                  Žádny zaručák nenám, takže asi jen v německu. Jde o OEM vidlu a jen ve faktuře (která slouží jako zaručák) je její číslo. A proč hned myslíten a nejhorší ? Kdo se bojí riskovat, pro toho nakupy ze zahraničí nejsou to právé :-)

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Vždycky je lepší počítat s nejhorším, než být pak poměrně nemile překvapený. Ne? :) A ono.. ani nákupy v ČR nemusí být zrovna jistota, když chceš pak něco reklamovat, bohužel.

                    0 0
                    • TheIF  

                      Nevím, ja na to nemyslím a pokud by se něco stalo, tak by to muselo „stát za to“ abych to poslal zpět do německa :-)

                      0 0
                  • vojta  

                    Na nejhorsi myslim, neb mam casto pocit, ze co koupim a co se muze po…t, ze se take po…e :-( . Na Canyonu jsem napr. loni reklamoval tlumic i Blacka ( letos uz nastesti drzi … tuk, tuk …)

                    0 0
                    • TheIF  

                      Jsi to poslal do německa ?

                      0 0
                      • TheIF  

                        Vlastně ty to máš z Prahy…

                        0 0
                        • vojta  

                          jo,jo, z tady proklinaneho BikeExpertu. Ale reklamace byla v pohode. Pres mail jsme se dohodli, ze to rovnou poslu do ProgressCycle a za tyden (10 dnu ?) to bylo opravene zpet.

                          0 0
                          • TheIF  

                            Hm to maj asi nějak dojednaný z Canyonem, že to nemusí posílat přímo k nim.

                            0 0
                            • TomasN  

                              Mozna se pletu, ale BikeExpert na sebe musi vzit to riziko reklamace. Zakon na ochranu spotrebitele hovori jasne: 30dnu na vyrizeni reklamace. Kdyby to posilali do Nemecka, riskuji ze ten termin nestihnou. Alespon bych ja na tom lpel, je to moje pravo chtit uplatnit reklamaci tam kde jsem kolo koupil a dozadovat se stanovene lhuty na vyrizeni.

                              Mate uz s tim nekdo nejakou zkusenost? Phoebe v nejakem threadu asi pul roku zpet resil prohlubne na ramu a nedopadlo to.

                              0 0
    • MartinXC  

      Romane, ještě řešíš bika pro Katku? Tip – stavoval jsem se u Šírera, má na letošních Spešlech pěkné slevy – kdyby se moje Simona dala ukecat, už má Stumpa… Navíc pamatuju, že Spešl měl i letos v březnu špičkové slevy na kousky, co zůstaly ze sezóny 2005.

      0 0
      • RomanH  

        Jasne ze resim. Kdyz jsme byli pred Vanoci u Sirera, meli tam strasne omezenou nabidku (konkretne Spesla meli jen FSR Woman geometrii, a to ji vubec nesedlo, nehlede na komponenty). Ale diky za zpravu, zkusim se tam znovu stavit.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.