FR/EN vidlice do 8 tis Kč (Durolux)

70 nepřečtených
  • Luk02

    Zdravím, poraďte FR/EN vidlici se zdvihem 180mm, nejlépe vzduchovou pro holku začátečníka(cca 70kg). Je to na rám Norco Shore. Krk může být 1,5", Tapered, nebo i 1 a 1/8. Cena nejlépe do 8 tis Kč. Bez změny zdvihu (nevyužije). 20mm pevná osa.

    Má předvybraného Duroluxe, pro holku by snad měl stačit co se týče pevnosti. Kolo se bude pohybovat převážně v parku na lehkých tratích.

    Durolux (starý model – výhodná cena)

    Nebo novější model ve verzi: DUROLUX RC2 20QLC (ten zase má jen 1 1/8 krk)

    Další možnost je bazar, ale tam není moc co vybírat slušnej Totem do 8tis se moc neobjevuje…

    Předem díky za každou radu!

    0 0
    • Smazaný účet  

      srovnavat totem a durolux je docela odvazne..durolux bych dal spise najko EWN vidlu, ktera obcasne vyuziti v parku prezije. Pokud snizovani neni podminkou, tak bych volil verzi RC2(pomala a rychla komprese) s trappered sloupkem. Muzes zkusit kontaktovat tuning-test.cz jestli nema vidlici, kterou by ti mohl nabidnout:)

      0 0
      • Kolcabiker  

        Mam starší durolux, na 160mm zdvihu (120–160mm) a spokojenost, chodem me pripomina RockShox Boxxer co mam na sjezdaku. Vozim dost nafoukane, protoze nejlepší tlumiče jsou ruce :)

        0 0
      • pavlik6022  

        ušetřím mu práci – nemá :( – necelý týden stará informace

        dal by se ještě použít Lyrik na 170

        0 0
      • Luk02  

        Nesrovnávám, jen je v užším výběru pokud se zahrnout i bazarové kusy. Ikdyž po stránce povnosti a odolnosti to určením srovnat nelze. Chodem bych se toho moc nebál, navíc u RS je to kus od kusu. Mám Domaina který chodí uplně parádně skvělá citlivost apod. ale není to bohužel pravidlem.

        0 0
        • Atilla  

          Protože v jiných není olej. Potom všechny chodí ± stejně

          0 0
          • kesu  

            :-) ne tím to rozhodně není, nepochybuju o tom, že luk02 si neumí dolejt olej. Bohužel u domainů je to výrobní tolerancí pouzder a gufer..

            0 0
          • kesu  

            :-) ne tím to rozhodně není, nepochybuju o tom, že luk02 si neumí dolejt olej. Bohužel u domainů je to výrobní tolerancí pouzder a gufer..

            0 0
            • Atilla  

              Neříkám, že Luk02 si neumí dolít olej, ale spousta lidí jezdí se suchýma vidlema, zrovna RS jsem už rozdělal hodně a rozdíl v chodu oproti výrobě byl vždy dost znatelný. A nevěřím tomu, že zrovna ke mě se vždy dostali ty nejlepší kousky.

              0 0
              • Georrge  

                ale tak to je známá věc že v RS vidlích není skoro žádný olej… asi tím chcou zajistit že lidi budou posílat vidle brzo po koupi na servis, a když nepošlou, tak se jim vysere a vezmou jim záruku :D

                0 0
          • Luk02  

            Btw tlumení u svého Domaina jsem ladil docela dlouho ale stejně jsem musel vyměnit nakonec celou patronu. A jinak souhlas z výroby je většina RS suchých ikdyž nedávno jsem někomu připravoval novou vidlici k prodeji a olej tam byl 2012, ročník…ale je to spíš vyjímka.

            0 0
            • pavlik6022  

              za jakou patronu jsi měnil?

              0 0
              • Luk02  

                Patrona = tlumení odkskoku. Už třetí, první byla špatný z výroby (tekla přes odskok). Druhá byla cca sezónu a kousek OK, potom přestalo fungovat tlumení na 100% později zase únik oleje. Na konci téhle sezóny jsem jí opět vymněnil, to už teda nebylo na záruku ale chod je opět perfektní. Jsem rád už jsem myslel že vidlice půjde z domu a že pořídím Boxera, ale zatím jsem nejel na žádným co by byl citlivější než moje současná vidlice takže jsem nakonec rád že se mi to podařilo takhle vyladit…Jinak olej měním 1 až 2× za rok v průměru. Letos jsem se v ní teda bohužel musel hrabat častěji:-(

                0 0
                • pavlik6022  

                  vim co je patrona, :) – zajimalo me jestli jsi laboroval s jinymi typy napr MOC., MIC,nebo MIC DH

                  0 0
                  • Luk02  

                    To ani ne mám tam pořád základní tlumení odskoku + motion control. Jediný co dělám že tam dávám o trochu méně oleje do tlumicí části než je v návodu, tak že odskok ale ještě reaguje hned z kraje zdvihu, ale nastavení pomalé komprese je znát až při velkém utažení…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      V tomhle rezimu bych se bal napenenni oleje a nepredvidatelnych vlastnosti tlumeni…

                      0 0
                      • Atilla  

                        ten olej tam může pěnit tak jako tak

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          V tom mas pochopitelne pravdu…pokud jsme to ale pochopil dobre, tak ma hladinu olene pod dolni urovni MC…takze zacatek zdvihu neni kompresne tlumen…ale pak kdyz dojde ke kontaktu oleje s telem MC, tak na druhe srane olej proste strika do luftu. Kdyby byl MC ponoreny, tak ne proudici olej brzden a peneni o o hodne nizsi…

                          jenom takova uvaha…

                          0 0
                          • Atilla  

                            To stříká tak i tak protože i když máš hladinu oleje podle výrobce, tak tlumič není ponořený celý. Pravda, že ten náraz oleje do tlumiče může něco udělat, ale spíš bych se bál o tlumič, než o olej:)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              nooo..tezko rict jak strika…o tom narazu jsem taky uvazoval, ale uz se mi to nechtelo psat..ikdzy je to „vetsi“ problem…zase kdyz napenic, tak ten naraz neni tak veliky:)

                              0 0
                            • Luk02  

                              tlumič to sneze hosří je to v opačném případě…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                pokud by tam bylo moc oleje, tak protece bud vrchem kolem hridelky komprese nebo (a to je castejsi) kolem tahla ktere drzi sroub ve spodnich nohach..tlumici jako takovemu vy se nic moc nestalo…

                                0 0
                              • Mr.Duck  

                                No na to taky bacha, i se správnou hladinou oleje sem vloni oddělal 2 motion control tlumiče – proto sem pořídil mission control. Ten plastovej prevít v MoCo neni těžký zmuchlat jak vobal vod milky.

                                0 0
                                • Luk02  

                                  Někde mám kdyžtak fotky jak to vypadá zmuchlaný:-D, problém je že ne každej ten olej vyleje ven všechen a pak to tam dolejou podle návodu…:)

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    vice oleje by nemelo vadit, ne?:)

                                    0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Se to pak nechá přeměřit podél vejšky hladiny od vršku vnitřní nohy, v manuálu bejvá kde ta hladina má bejt. Nicméně tam podle mě ± pár ml tolik neudělá, tu patronu nezmuchlá moc oleje, ten když už nemá kam, tak je beztak nad tim ventilem, to spíš když to prostě dostane velkou mrdu, tak olej nestihne protýct a je vystaráno.

                                    0 0
                            • Jenda  

                              no tak jasne ze nemuze byt ponoreny cely, resp tlumic cely ponoreny je ale je nad nim misto na expanzi oleje pri kompresi. Kazdopadne s tebou souhlasim ze v situaci kdy bude kompresni tlumic nad olejem a tedy prvni cast zdvihu nebude tlumena vubec tak pri narazu na olej to dostane slusnou pecku a myslim ze to dlouho nevydrzi.

                              0 0
                          • Luk02  

                            Nemáš pravdu protože oleje je tam stejně ať je tam MC nebo Rebound only (200ml). Tzn. když by tam byla jen zátka bez MC tak tam bude taky hodně prostoru navíc při stejné hladině…

                            0 0
                            • Jenda  

                              jasne ale nebude ti na to cyklicky narazet kompresni tlumic coz ti to imho napeni, toho oleje je naopak nad expanznim tlumicem dost a dost takze tim se nejaky peneni zas tak dit nebude. No a hladina oleje, resp mnozstvi mi prijde jako fajn parametr kterym lze castecne ladit charakteristiku vidle (v rozumnym rozmezi)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Jka pises, da se tim latit progresivita. Cele kompresni tlumeni ma nasvedomi objem pistnice ktery zajizdi do hornich nohou a tak zveda hledinu oleje. Zvedajici hladina teze pres MC tlumeni. Pochopitelne olej musi proudit pod pist aby jeho zpetne proudni oblivnovalo rebound, ale tam jsou docela propustne planzetky se slabou pruzinou.

                                Lazeni progresivity jsem o vanocich kutil na rebe od kamose a rozdil cca 1cm hladiny pleje uz byl docela poznat. Cisla nemam, testoval jsem to na samotnem tlumici.

                                0 0
                • Smazaný účet  

                  k boxxerovi…tipuju ze jsi zatim nejel na zadnem namazanem:)…kamosuv po servisu chodi prekrasne:)

                  0 0
                  • kesu  

                    já jel i na namazanym a je to fakt štěstí. Některej, třeba ten Šárčin, chodí velmi slušně i jako soloair a některej chodí blbě i po kompletním servisu. Opravdu jsem přesvědčenej, že jde o výrobní tolerance v pouzdrech.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Vyrobni tolerance udelaji sve no…kamos ma pruzinaka R2C2 a ten chodi krasne…na mne ceka WC, tak jsme zvedav co to bude zac:) Asi budu muset s gazmanem prodiskutovat tuning:)

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Osobně se mě do WC nechtělo, bál sem se, že bude tupej, ale zatim sem ho pojezdil jentak lehce, ne na pořádnm dh, nicméně v teplotě kolem 0, olej ve spodních nohách 5W s trochou red rumu, jinak klasika, a citlivost mi přijde srovnatelná s Racem co sem měl předtim.

                        Nutno podotknout, že sem mezi vidlicema měl 4 měsíce nic, takže si to můžu blbě pamatovat, každopádně na WC 2012 necejtim nějakej odtrh kterej by mě moh trápit, hužel tu nemám nic jak to změřit, ale ten rozdíl nebude velkej.

                        Jestli se do rána vykurýruju, uvidíme co to řekne na North Shore, ale zatim mě to jenom příjemně překvapilo.

                        0 0
                  • Luk02  

                    Bohužel ne…minimálně u 2 boxxeru jsem si jistej že tam olej byl (sám sem dělal servis). Je to spíš tak jak říká Kešu ohledně těch tolerancí vnější nohy vs. pouzdra.

                    0 0
    • Pedro404  

      Domain 318 z bazaru? Sice na pružině, ale luxusní chod.

      EDIT: Má teda 3 kila, jestli ten Durolux fakt váží 2,3 tak to je dost rozdíl.

      0 0
    • goofy  

      Co tak tenhle Totem?

      0 0
      • Atilla  

        JJ super cena mít to tapered, nebo klasiku, tak už jsem ho koupil. navíc je k tomu hlávko a představec

        0 0
      • Luk02  

        Zajímavá nabídka, děkuju!

        0 0
    • Luk02  

      Vidlice pořešena, díky všem!

      0 0
    • Luk02  

      Btw nemáte někdo nějaké doporučení kde sehnat žlutou nebo červenou pružinu do Totema? O Žitným vím…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.