• Tomas94

    Zdravím všechny,

    předem hlásím že v historii jsem bohužel nenašel pro mně nic vhodného, tak mám pro vás takový dotaz v rámci tohoto tlumiče.

    1. dle mně nefunkční propedal – je možné ho zničit ? tlumič jsem

    koupil s rámem a bohužel ať točím jak točím tak se mi zdá že by to nemá vliv na chování tlumiče.

    1. vzduch – na tlumiči je napsáno 125 min 200 max psi, jezdil jsem na

    skoro vyfouklém , hluboko pod 125 psi tipuju kolem 20–30, mohl jsem něco požkodit ? k čemu tam vůbec vzduch je když médium na pružení je pružina ?

    1. na co má vliv stlačení pružiny pomocí závitu ? tvrdost pružení nebo

    se pletu ?

    Ad obrázek: vzal první z googlu který odpovídal vzhledu.

    Děkuji všem za odpověď k tématu.

    0 0
    • Smazaný účet  
      1. minimalni tlak je urceny pro omezeni penivosti oleje, pokud olej napeti

      vlivem maleho natlakovani, muzou v tlumaku vznikat razy a neco se vysreat..

      1. pokud ma tlumak interni nastaveni, tak je mozne, ze je proste nastaveno na

      co nejvetsi „zehlivost“ a tak se propedal malo projevuje

      1. v manualu foxu je, ze pruzina se muze dotahnout max o 1.5–2

      otacky, jinak se muze tlumak poskodit…

      taaakze tak:)

      0 0
      • Tomas94  

        takže maticí štelovat nebudu, ltak nafučen takže snad se to envysralo už dřív. interní nastavení asi bez rozebrani nezjistím a do toho se pouštět nebudu, zatím se seznamuju se vzduchovou vidlí :D

        0 0
    • Metalcane  

      1.Jak je to s propedalem neví, mám RC4 tam už v základu není

      2.Při nízkém tlaku v tlumiči a ježdění na něm se může stát že se tlumič zavzdušní, vzduch v něm slouží k nastavení komprese (ůplně nejblběji řečeno citlivosti na prudké nárazy)

      3.maticí by se měla pružina stlačit jen tak aby pevně držela na místě, tvrdost se mění výměnou pružiny

      0 0
      • Tomas94  

        takže když budu mit nafoukano minimum tak to bude víc žehlit a když max tak to bude tupější. díky

        0 0
        • Metalcane  

          Komprese ovlivňuje průběh zdvihu, vyšší komprese je míň pohodlná, v rozbitých rockgardenech to bude víc s kolem mlátit, ale tlumč nepůjde do dorazu a navíc zbývá nějaká rezerva pro hodně velkou pecku

          0 0
    • volodaj  

      Tlak vzduchu v expanzke ovplyvnuje funkciu Propedal-u. Dofúkaj aspoň na to minimum a mal by začať fungovať.

      0 0
      • Tomas94  

        ok zítra odzkouším vliv – dnes nafoukáno na 180 psi tak uvidime

        0 0
    • crom  

      zkusim se zeptat tady,neznate nekdo rozmery o-krouzku v DHX 4?navod jsem nasel.tam rozmery nejsou:(uz zase chcije,tak bych to rad zkusil sam,kdyztak dik za radu

      0 0
      • goofy  

        Byt tebou bbych to rozebral a zasel do O-krouzkarny

        0 0
        • crom  

          no toho se bojim.je mozne suplerou nebo cim to merej podle starych presne zmerit jaky tam maj byt?nejsou vytahle,osoupane?

          zatim jsem menil jen na rebe a to tu na foru byly rozmery

          0 0
          • Smazaný účet  

            tak okrouzky se bezne nedelaji po desetinach..tkaze i tou suplerou to trefi…a kdyby ne, tak vemes vice rozmeru a vyzkoussi ktery bude lepe pasovat:)

            0 0
            • crom  

              dik,tak doufam ze to trefi a nebudu to muset hned rozdelat znova ze to netesni:)

              stejne kdyby nekdo vedel miry sem snimi,dik

              0 0
          • gazman  

            O-ringy se delaj v „celych“ cislech zadne setiny te tam drbat nebudou.

            0 0
    • vondrus  

      Potreboval bych poradit s poradim podlozek (shim stack) na pistnici. Jedna se o tlumic DHX 5 9,5×3. Povolil se mi sroub a podlozky se rozsypaly v tlumici a ted nevim, jake je jejich spravne poradi. Na netu je nekolik fotek, ale ani jedna nekoresponduje s mym poctem a rozmerem podlozek.

      0 0
      • crom  

        tady je nejake foto z netu.co jsem koukal u sebe tak je to pyramidove,takze by to slo asi i nak vydedukovat:)

        ten druhej obrazek by ti taky mohl pomoct

        0 0
      • Vilém  

        Kdysi jsem neco podobneho resil u Vanu.

        0 0
    • 120petr  

      Obnovim tema, mam problem s DHX 4. Tlumic zacal klepat pocitove a bylo slyset jemne drhnuti pistnice. Po rozebrani byl zavzdusneny, ale nevydaval krome jiz zminenych zvuku nic neobvykleho. Kazdopadne je vydrene pouzdro pistnice uvnitr hlavni komory tlumice viz. foto, pistnice je nastesti neposkozena. Ma s tim nekdo zkusenost? Co by to mohlo zpusobit a jde poudro vymenit doma nebo je jedina sance servis?

      0 0
      • crom  

        8-O to cumim.napada me snad jen ze jsi mel povolene shimstacky a vaklem se to vydrelo,nechce se mi verit ze tohle udelal bordel.pouzdro bych ja doma nemenil,nechtel bych riskovat ze zkurvim celej ten konec.co pak stim:)

        0 0
        • 120petr  

          Uz jsem to vicemene poresil, shimstacky povoleny nebyly.. netusim, proc se to takhle vydrelo.

          Vnitrni kluzne pouzdro pistnice nejde samostatne sehnat, nutno vymenit cely dil – hlava tlumice 1490,– (info od cyklosvec).

          Z vymeny tedy seslo. Ocistil jsem vydreny telfon na pouzdru, slozil tlumic, vymenil olej, odvzdusnil a zadne dreni se nekonalo. Pouze klepani a v mensi mire nez pred rozborkou. Po dalsim pokusu o lepsi odvzdusneni klepani skoro uplne zmizelo, mozna ze je uz v norme (pry dhx s propedalem klepe normalne) a chod je o poznani lepsi. Zahadou je ale nefunkcni propedal (LS), do ktereho se vubec nesahalo, pred rozebranim fungoval.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.