• marek_K2

    Prave som v nemeckom das mountain bike 03/13 nasiel clanok ktory hovori o problemoch s novymi CTD vidlicami. Chybne kusy som uz zaregitroval aj tu aj na SVK fore v par vlaknach. Na zahranicnyh forach je toho uz hromada od septembra minuleho roka. Problem sa prejavuje tak ze najskor prestane fungovat CTD, na vsetkych troch polohach ide lahko. Potom nasledne odide tlmenie odskoku a vidla ide zo zdvihu bez tlmenia takze pekne striela. Problem by mal byt len s open bath(cartridge), FIT by ma byt OK.

    V zahrabici sa objavuju podobne problemy aj uz aj s tlmicmi, aj ked v podstatne mensej miere. Jeden bike s CTD mam uz doma a na druhy ma caka v obchode, tak som zvedavy ako sa to vyvinie (zatial ma ta moja len 30km a v poriadku). Podla postov v zahranici ochadza niekomu po par 100 metroch niekomu po 100kach kilometrov.

    Povodny text toho clanku:

    Probleme bei Fox

    Die Probleme mit den CTD-Kartuschen der

    Evolution-Gabeln häufen sich. Fox tauscht aus.

    Mit dem CTD-System hat Fox für die Saison 2013 eine leicht verständliche

    Verstellung entwickelt: Climb, Trail, Descend. Von einer

    strammen Plattform für den Anstieg (kein Lockout!) bis zur komplett

    offenen Druckstufe für die Abfahrt verändert man am rechten

    Gabelholm blitzschnell den Modus. Doch bei mehreren Testgabeln

    der Fox-Evolution-Serie hatten wir in den letzten Vergleichstests

    identische Probleme: Erst funktionierte die CTD-Verstellung nicht

    mehr, dann stieg die Zugstufendämpfung aus, und die Gabel schnellte

    ungedämpft zurück. Manche Gabeln gaben außerdem nicht den

    vollen Federweg frei. Grund genug für uns, um bei Fox Alarm zu

    schlagen. Offensichtlich gibt es ein Problem in der CTD-Kartusche,

    das die ersten ausgelieferten Evolution-Gabeln betrifft. Fox will

    dazu kein offizielles Statement abgeben, betont aber, dass es sich

    ausschließlich um Kartuschen aus den (preisgünstigen) Evolution-

    Gabeln handelt. FIT-Kartuschen oder Gabeln aus der Performanceoder

    Factory-Line sind nicht betroffen. Kunden, die beschriebene

    Probleme mit ihrer Evolution-Gabel haben, erhalten schnelle Hilfe.

    In Deutschland tauscht Toxoholics die CTD-Kartusche innerhalb

    1–2 Tagen aus (www.toxoholics.de

    Po nemecky moc neviem , ale ten text boldom som pochopil ze fox sa k tomu odmieta vyjadrit, google translator to prelozi chybne ze fox sa k tomu vajadrii..

    Takze mozete pisat komu aa to uz pokazilo a ako to vyriesili. Prepokladam ze problemy sa rozsiria vyraznejsie so zaciatkom sezony ked ludia konecne vytiahnu nove bajky von.

    0 0
    • Stingray  

      Kua nestraš, bike mi stojí už týden v obýváku a už se těším až sleze bílý zlo a já ho vytáhnu. Jestli mě tohle potká, tak ho prohodim oknem :-/

      0 0
    • Dorsiflex  

      To jsou teda věci. Bike s CTD mám od konce října, najeto má tak 400km a zatím bez problémů. No doufám, že to tak bude i dál, protože mi CTD dost vyhovuje. Snad pánové z FOXu neudělali nějakou zásadní konstrukční chybu.

      0 0
    • 23milos  

      Problem s CTD môžem potvrdiť. Kúpil som 29" Stumpjumpera 2013 v septembri a zhruba po 2 týždňoch sa objavil horepopísany problem – chod vidlice bol zhruba rovnaký vo všetkých polohách CTD. Jedná sa o FOX CTD so zdvihom 130 mm. V rámci záruky mi to opravili, ale potom zhruba po 300 km sa problém zopakoval. V servise mi povedali že bude nutné vymeniť komplet cartridge, tak už 2 týždne čakám na náhradný diel z ameriky. Dúfam že výmenou sa to definitívne vyrieši. Zhodou okolnosti sused kúpil bike s 29" Fox-kou zdvih 100 mm a problém mal hneď od začiatku. Už si začínal myslieť že to tak má byť, lebo na fàe sa vraj dočítal, že vidlice CTD nemajú uplné uzamykanie. V servise mu to uznali že je to ten istý problém a tiež musí čakať na cartridge. Môj bike bol kupovaný na SVK, sused to doviezol z Nemecka.

      0 0
      • Dag  

        Tal to jste mě moc nepotěšili. Mám vidlici od Foxu s CTD a zdvihem 100mm. Projevují se mi oba výše popsané problémy. Nejde seřídit odskok-pořád to střílí do ruk jak sviňa, CTD funguje pořád stejně ve všech polohách. :-(

        Na kole mám najeto asi 300km. To se asi nezajede?

        Jak dlouho může trvat reklamace? Nemáte někdo zkušenosti z reklamaci komponentu u CANYONU???

        0 0
        • Dag  

          ???

          0 0
        • Dag  

          Tak mě u CANYONU potěšili. Mám dát vědět kdy a pošlou pro vidli kurýra. Reklamace se bude řešit u českého zastoupení FOXU Cyklo Švec.Pak dám vědět jak to celé proběhlo.

          0 0
      • Kynio  

        inu tohle je ******* pro fox..naštěstí jen ty levnější vidle a ne všechny. Zajímalo by mě kde je problém. V čem se tolik líší ty EVO. FAC. a PER…

        0 0
    • tonik666  

      říkaj tam, že u evolution vidli (tj. těch levnějších) se posere nastavení CTD, vydle se vrací bez tlumení a ještě vidle nechodí v celém rozsahu.

      Fox se k tomu oficiálně nevyjádřil, ale zdůraznil, že se jedná jen u evolution vidlí. u factory a performance ne. V německu prý je to řešeno promptně, Toxoholics mění kartuše během jednoho až dvou dnů.

      0 0
    • Stingray  

      Tak už je to asi tady, sice ne u vidlice, ale tlumič mě nějak sere. I když utáhnu útlum na maximum, tak to moc netlumí a docela kope. Ještě to projedu v neděli a začnu to nějak řešit. CTD zatím funguje

      0 0
    • Atilla  

      jj, fox si nechá kvalitu zaplatit:)

      0 0
    • pidan  

      Tyy vooe ani mi to nerikej!!Mam kupovanej bajk taky z Nemecka,Tranceho s Foxovkou 32 F125RL Evolution W/15QR Thru Axle and Tapered Steerer..opisuju to cely.***** to mam taky cekat problemy??? Jeste jsem nejel…

      0 0
    • strtom  

      Evolution vidle je prosim vas tohle to co budu mít na kole? Shock absorber : FOX FLOAT Evo CTD SV

      Fork : FOX 32 Float 100 CTD Evo 15QR remote ready Tapered

      Přijde mi za 2 týdny kolo tak at vim na co se připravit.

      0 0
    • Flozik  

      Parada, bohuzel se radim mezi „stastny“ majitele takhle nefunkcnich casti odpruzeni. A to sem si ze zacatku, nez sem nasel tohle vlakno, myslel, ze to neumim nafoukat a ze to teda asi takhle funguje normalne, protoze to tak je od zacatku (mam terpve najeto cca 60 km). Jedna se o Canyon Nerve Al 7.0 s vidlici Fox 32 Float CTD Evolution a dela to i tlumic Fox Float CTD Performance BV. At tim kroutim, jak chci, porad to chodi naprosto stejne pri sagu cca 25%.

      0 0
      • pidan  

        No a co ta moje teda 32F RL Evolution..no jak nahore pisu??Musi tam bejt to oznaceni CTD?,to tam primo nemam?

        0 0
        • Milvus888  

          CTD je druh zamykání. nahoře vpravo u vidlice je kolečko buď je tam normální Lockout jednopolohový nebo je tam CTD tzn. 3 polohy – Climb – Trail – Descend

          0 0
        • marek_K2  

          Chyba sa moze prejavit len na 2013 vidliciach, teda musi to byt CTD, a musia to byt Evolution vidlice, niekedy maju v nazve EVO. Performance a factory vidlice maju FIT patronu ktora je OK. EVo ma novu open cartridge patronu, nahradila open bath ktoru pouzivali do minuleho roka.

          pidan – ano takze presne ty mozes cakat peoblemy, rovnako ako dalsi milion ludi kedze EVO je najcastejsia fox vidla.

          0 0
          • ravic44  

            je možné, že není EVO samostatně prodejné? našel jsem jen ty vyšší řady..

            0 0
            • marek_K2  

              Nije to mozne , je to tak, FOX predava oficialne len factory. Performance a evo idu len vyrobcom bajkov.

              0 0
          • Flozik  

            A nevis, jestli se to tyka i tlumicu? Ze jsou vadny jen ty Evo? Mam tlumic z rady Performance a prijde mi, ze trpi naprosto stejnym problemem…

            0 0
            • marek_K2  

              No pokial viem tak tlmice nemaju fit patronu takze by mohli blbnut performancve aj factory rovnako ako evo…

              0 0
          • pidan  

            Ja ji mam lonskou r.2012 a zamykaci packa ma jen zavrit+otevrit,nema tri polohy a uvnitr korunky ma cerveny rebount + -.Tlumak je Float RP2 Boost Valve,packa jen zamceni a otevreni propedalu.

            0 0
          • marek_K2  

            pidan – sorry, som precital insie na tvojej RL sa tento problem urcite neprejavi.

            0 0
        • goofy  

          Pokud mas RL, tak se to problemy asi nebudou tykat. Pochopil jsem, ze to dela jenom CTD polopatrona… Ale je to sumak ne? Dokud nezacnou byt problemy, tak proc stresovat?

          0 0
    • hctr  

      Mam tlumic CTD mam na nem najeto asi 700 a zatim se chova normalne. Po 1000km to chci stejne poslat na repas.

      0 0
    • Frostty  

      Do psích kšírů, takhle zpráva mě vůbec nepotěšila.

      0 0
    • josnov  

      zdar, mne pride bike z canyonu na konci dubna, vidlica Fox 32 Float CTD Evolution … v pripade ak bude vadna ako to poznam? vo vsetkych polohach bude chodit rovnako?

      0 0
      • Kynio  

        ano a štelování odskoku ti nijak nepomůže..

        0 0
        • josnov  

          to stelovanie odskoku sa robi cim?

          0 0
          • Milvus888  

            lol, dole na prave půlce vidlice červené kolečko

            0 0
            • josnov  

              sorry za dementne otazky, ale ja som v tomto amater … podla coho zistim, ze je nastavene spravne?

              0 0
              • Azmir  

                Když nastavíš odskok na nejrychlešjí a propružíš vidlu, tak se rychle vrátí do původní polohy, když dáš odskok na nejpomalejší, tak nahoru poleze znatelně pomaleji.

                0 0
                • josnov  

                  existuje v tomto smere idealne univerzalne nastavenie alebo je to individualne podla bikera a jeho stylu jazdy, terenu?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    nastav to narychlo a kdyz ti bude vadit ze ti vidla kope, tak to upahni trochu…

                    0 0
                    • josnov  

                      kua, to ma ***** … tak snad to pride funkcne a nebudem musiet riesit reklamaciu, aj ked zacinam byt kapanek pesimisticky … pani, dakujem za info a trpezlivost

                      0 0
                      • AussigBiker  

                        Ja taky s odpruzenejma vidlema nemam zkusenost, ja dostal ke kolu navod k foxu, jak nastelovat odskok (sag), je to jednoduchy. Rozdil mezi Donwhill modem a ostatnima dvema je dost znat, pri prepnuti z D modu na C nebo T mod vidlice jednoznacne znatelne ztuhne, trva to 2–3 vterinky. Ze zacatku mi rozdil mezi T a C modama prisel hodne znatelnej, ke konci uz jsem nemohl a tak mi to prislo +/- stejny. Zatim najeto 40 km, tak uvidim co bude dal, ale kdyz to fox resi v ramci zaruky, tak aspon neco. Navod jsem poradne necet, takze jsem netusil, ze tam je nastaveni reboundu :D. Ale to mi vyhovuje, predpokaldam, ze je to nastaveny na nejakou optimalni uroven co vyhovuje 90% lidi, tak s tim asi laborovat nebudu.

                        0 0
                        • josnov  

                          diky, mozno opat otazka mimo misu :-D … ma to len tri polohy (climb, trail a descend), alebo to ma aj zamok, lock?

                          0 0
                          • kubad  

                            zámek to má jen externí

                            0 0
                            • kubad  

                              za příplatek v prodejně

                              0 0
                              • josnov  

                                ak tomu rozumiem spravne tak na rovinkach a do kopcov „climb“ … nebolo by efektivnejsie si napr. na rovnom asfalte to vypnut? btw … ak tvrdis, zamok je mozny externy tak na akej predajni? urobia to v autorizovanom servise? vyssie sa pise o cyklu Svec …

                                0 0
                                • kubad  

                                  nejefektivnější je v tom připadě pevná vidlice,

                                  0 0
                                • AussigBiker  

                                  Climb – mod na vyjezd do kopce je nejtuzsi. Je to v podstate zamek. Trail – stredni nastaveni, zehli o neco vic, nez Climb mod. Descend – nejmekci nastaveni. Kdyz jsem jel po rovine a narazil na silnici, kde byla znacka vymoly na silnici, tak jsem prepnul do Descend modu a pohoda :D. Jestli C, T nebo D zalezi, jak se ti to bude v tu chvili zdat lepsi… Me osobne to vyhovuje, jednoduchy jak facka. Jelikoz jsem nejel zadnym terenem, tak jsem jel 80% jizdy na Climb mod, pac je to na asfaltu nejtuzsi nasaveni. C, T a D jsou takovy spis doporuceni, nazvy maj jaky maj, aby bylo jasny, co je nejtuzsi a co nejmkeci nastaveni asi.

                                  0 0
                  • goofy  

                    Neexistuje… Odskok se nastavuje podle jezdce, a podle tlaku vzduchu ve vidli. Idealne tak, ze kdyz zapruzis a zvednes kolo, tak se vidle vraci rychle, ale neni citi kopnuti do ruk…

                    0 0
              • Milvus888  

                neni dana norma :D kazdemu sedi neco jineho

                0 0
    • Flozik  

      Potkal jste se nekdo s timhle problemem i u tlumice? Myslim si, ze u me tenhle stav nastal (Fox Float CTD Performance BV), ale nerad bych zbytecne plasil, kdyz by to bylo jen moji blbosti :-)

      0 0
    • mtb.matysek  

      Problem s CTD jsem resil pred 2 mesici. Protoze je moje 29" vidle mimo Evropu, kde bydlim, neco neznameho, tak se vse muselo posilat z USA. Behem 1 tydne dosly nahradni dily, vidlici opravili a poslali s novou FIT patronou zpet. Nejakym podivnym zpusobem po 10 kilometrech i ta FIT prestala fungovat. S hodne nadavkama jsem odvezl osobne vidlici zpet dovozci s tim, ze jim neverim a chci, aby ji poslali opravit do USA. Soucasne jsem poslal hodne dlouhy popis problemu na FOX customer service a vidlice skutecne putovala na opravu do USA. Za 2 tydny byla zpet s novou open bath patronou a novou pruzinou. Po par stech kilometrech se zda byt vse v poradku. Pokud se tedy nekdo setkate s timto problemem, tak to resi FOX vymenou za novou patronu, at uz open bath nebo FIT a idealni je i trochu je „otravovat“ pres customer service…

      0 0
    • albertcz  

      Jsou známá nějaká čísla jako poměr prodaných/špatných? Alespoň odhad? Mám v úmyslu kupovat také kolo s Evolution vidlí a tohle mě tedy docela vzalo chuť. Chtělo by to opravdu vědět procento vadných kusů, tedy jestli se jedná o masovku v řádu desítek procent nebo jen několik procent..

      0 0
      • kubad  

        a fakt si myslíš že to výrobce přizná?

        možná za pár let, si kup koLo s RS A VYŘEŠENO, STEJNĚ CHODÍ LÍP :d

        0 0
        • albertcz  

          Výrobce to samozřejmě nepřizná, ale nějaký hrubý odhad se určitě dohromady dát dá. Tedy např. jestli se jedná o 20% nebo 2%, což je dost podstatný rozdíl…

          0 0
          • kubad  

            a v čem?

            pravděpodobně to postihlo určitou serii vidlic a tlumičů než na to přišli a další várka už je OK

            nikdo ti neřekne jestli to co koupíš bude OK

            0 0
            • albertcz  

              V čem? Nevím jak ty, ale já rozdíl mezi 20 a 2 vidím, a to řádový. A pokud se to sype už od podzimu 2012 a sype se to pořád i o šest měsíců později, tak se asi těžko jedná o nějakou jednu špatnou serii, spíš bych to tipoval na ******* většího rozsahu. A jak velkého, k tomu by bylo právě třeba vědět ta procenta

              0 0
              • kubad  

                tak si je hledej, když ti to za to stojí, duležitá informace je že to Fox mění, dál by mě to nezajímalo.

                stejně nic kloudného nedohledáš, protože ofiko tenhle ******* přiznaný není, tak nebudou ani čísla

                0 0
                • strtom  

                  Ještě aby aby neměnil věci v záruce to by si mohli zkusit, ale solidní firma se k tomu postaví čelem a řekne že vadnou součástku vymění.

                  Není to sice moc dobrý byznys pro firmu z krátkodobého hlediska, ale jako zákazník to ocením, kdo nic nepokazil ať hodí kamenem.

                  Ale vidli+ tlumič za 30 tácu nechat rozesranou a čekat, že se to nerozbije v záruce by byl pěkný ojeb zákazníků.

                  jsem zvědavý co mi příjde na kole za 14 dní.

                  0 0
                  • Azmir  

                    Ale většinou to je byznys > zákazník a tím se i většina řídí, nečekej nějaké přiznání, sice nevím jak to je s foxama, ale není někde na vidli nějaké sériové číslo, ze kterého jde odhadnout, kdy byla vyrobena a podle toho zjistit třeba jestli se mě ten problém týká nebo ne?

                    0 0
              • AussigBiker  

                Jeslti 20% nebo 2%, stejne ve vysledku pak zalezi na nahode… Tohle se asi nikdy nikdo ofiko nedovi, kolik procent a ktera serie.

                0 0
      • albertcz  

        Tak můj problém je možná vyřešen, přímým dotazem na dodavatele kola jsem byl ujištěn, že vidle bude již s novou, 100% funkční patronou, potvrzeno dovozcem zn. Fox. Tak to jsem opravdu zvědavej jestli to je pravda nebo ne, no uvidí se, zkusím tomu věřit…

        0 0
        • Frostty  

          Taky jsem měl dnes hovor s „kaňonem“,

          0 0
        • Dag  

          A o jakou značku kola jde?

          0 0
        • josnov  

          tiez som dnes s Tomasom hovoril a vraj sa tento problem s CTD tykal len jedneho a ze sa to riesi … mna informoval, ze tento problem by nemal nastat (dorucenie 17tyzden) a ak nahodou pohotovo sa to vyriesi reklamaciou

          0 0
          • Dag  

            Jsem dneska odvezl Tomášovi vidlici osobně.Mám to k němu kousek. Říkal, že jsem první případ u CANYONU s problémy s CTD. Až se vidle vrátí, dám vědět.

            0 0
            • Flozik  

              Je mozny, ze si byl prvni, ale urcite ne jediny ;-)

              0 0
              • Flozik  

                Tak musim velice pochvalit reseni reklamace vidlici. Minuly tyden ve stredu poslana a dneska uz je zpatky doma. Reklamace za tyden se v Cechach snad ani nedejou :-D Jeste jednou pochvala a podekovani Tomasovi z Canyonu u fy. Cyklosvec za bleskovy vyreseni :-)

                0 0
                • fouk1  

                  Měl jsem stejný problém s vidlicí. Po předchozí tel. domluvě v pondělí posláno do CykloŠvec, dneska ( čtvrtek ) je vidlice v záruce už doma opravená. Jo, vidlice začala zlobit po cca 200 km.

                  0 0
            • Dag  

              Vidlice mi přišla v úterý s vyměněnou patronou v pravé noze. Vše trvelo cca. 8dní. Děkuji Tomášovi a Cyklo Švec za rychle vyřízení. V sobotu to pořádně testnu. Už to ale chodí jak má a jsem spokojen.

              0 0
        • AussigBiker  

          Diky za info. Ja kupoval na konci ledna (Radon), tak snad to vydrzi, zatim (80 km) se to zda OK. Uvidime, uvidime :)

          0 0
    • doubleee  

      Zdravím . Ja mám fox talas ctd 150 mm a zatial problemy nemám. Co citam tak zatial sa to týka len vidlic float. Ak dám climb a nasadne tak mi vidlica klesne tak o 10 mm to by malo byt hádam v poriadku. Ak má niekto problem s talasom dajte mi vediet. Jedná sa o seriu evolution

      0 0
    • Mug  

      Možná už to tu zaznělo. V čekém vydání časopisu MountinBike Action u testu Giant Trance X píšou o vidlici CTD Float 29. Že jim přestalo fungovat tlumení. Na vině prý byl uvolněný ocelový pin v tlumící patroně. Opravu zajistilo zastoupení FOX, ale to znamená být nějaký čas bez kola. Tak nějak přibližně to tam psali.

      0 0
    • wilda81  

      Problémy jsou napříč všemi průměry nebo jde jen o nějaký konkrétní? Zajímalo by mě, jestli měl někdo tento problém i na Fox 34 TALAS CTD Evolution.

      0 0
    • Verny  

      Tak že když mám Canyon Nerve AL 6.0. tak mě to u tlumiče čeká taky ? Když je tam fox float CTD evolution ? Díky za odpověď

      0 0
      • TheJD  

        Muze, ale nemusi. Pokud jsi obednaval tak v dubnu nebo pozdejc, tak uz s nejvetsi pravdepodobnos­ti ne.

        0 0
        • Verny  

          No kolo jsem obědnával začátkem května tuším. Tak nevím, jestli se mám bát, nebo ne.Kdo ví jak dlouho bylo někde smontovaný…Jak že se to teda pozná ? Nejsem tak znalej. Kolo jsem složil včera a projel se na něm chvilku když nepršelo. Navíc to je můj první full, tak o tom moc nevím. Co na tom teda nefunguje ? Díky moc, jsem z toho trochu vystresovanej.

          0 0
        • Bright  

          Toto máš nějak podložené? Nechce se mi věřit, že by FOX dokázal stáhnout celou vadnou šarži.

          0 0
          • TheJD  

            Nerikam stahnout. Uz jsou to s nejvetsi pravdepodobnosti dalsi sarze vidlic. Sam jsem v kvetnu objednaval Canyona a s vidlici zatim zadny problem nemam (ani s tlumicem).

            0 0
      • MlokCZ  

        Problém se může stát u čehokoliv. To co je popsané v tom úvodním příspěvku je k vidlicím a ne k tlumičům. A ty tam máš Rebu.

        0 0
        • Verny  

          Vim, že u vidlice ne. Ale tlumič mám fox float ctd evolution. Někdy mi to unikalo, jestli jde jenom o vidle, nebo i tlumiče.Četl jsem to rychle a hlavně strašně nasr… tak že jsem rychle jel dolu, jestli najdu i něco o tlumičích. Někde jsem tu zmínku i viděl. Tak že se bát nemusim ?

          0 0
          • TheJD  

            Ja bych se nebal. Prinejhorsim to poznas tak, ze se to bude ve vsech trech polohach chovat stejne.

            0 0
            • Verny  

              Ok, super…Budu sledovat. Jestli na tom kole teda ještě letos vyjedu, počasí je fakt na pěst !!!

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ahoj,

                Rozhodně sleduj. Mám Nerva 29, 7.9 Došel mi 7.5.2013

                http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

                Zatím jsem nic nerozpoznal ale musím přiznat, že si nejsem jistý tlumičem. Jestli chodí tak jak má. Jak se chová u tebe? Nebo je to fakt jen problém vidlic?

                Dík za případný komentář

                0 0
                • LucaBrasi  

                  Ahoj

                  já jsem dnes odeslílal na reklamaci tlumič z Nerve 8.9 po 100km začal téct…

                  0 0
    • beho  

      Tak mám asi také problém. Kolo jsem objednal v minulém roce. Dodané bylo až letos. Kolo je už 2013tka. Jedná se o FOX 32 Float 29 Evolution CTD Air. a děje se toto: Pokud na twin locku přepnu z polohy odemčeno na střední polohu nic se nestane. Pokud přepnu na „zamčeno“ tak se vidle zamkne a pokud vrátím zpět na střední polohu, vidlice zůstane zamčená. Tzn jako by středová poloha vůbec nefungovala a zůstávala tam poloha předešlá. Tzn ze které jsem do té středové šel. Volal jsem do Cyklo Švec a prý to mám poslat. Tak uvidím

      0 0
    • JudyN15  

      Tak mám taky asi problém s FOX 32 Float 29 CTD Evolution. Najeto 1000km.

      Na otevřeno to chodí hladce, na střední polohu to ale vůbec neztuhne, ale zamyká se taky v pořádku.

      Je u vás znát to přepnutí na střední polohu Trail, že to znatelně ztuhne..?

      Asi tedy taky poslat, viďte..?

      0 0
      • mtucek 1  

        Ano u me v poloze Trail znatelne ztuhne a otvira se jen na vetsich nerovnostech. Mas dobre nastaveny SAG okolo 25%?

        0 0
    • ko.mi1  

      No tak to je hezký… :/

      Zejtra to hned prověřim, zatím jsem moc vydlici nezamykal. Mám Fox 32 Float CTD 29 O/C, 100mm.

      Tě prdel, snad mě to nepotká.

      0 0
      • ko.mi1  

        Tak mi to zatim jede! Každá ze tří poloh se chová jinak a regulace odskoku taky reaguje!

        0 0
        • ko.mi1  

          No a je to tu :/ Najeto na vidli cca 2000 km a už neznám rozdíl mezi T a D polohou. C je v pohodě, ale další dvě polohy jsou stejný. Co se týče štelování odskoku, tak kope celej rozsah stejně a na poslední poloze se nevrací vubec. Žádnej plynulej přechod odskoku.

          Tak to dám na reklamaci a bude se vidět :(

          0 0
          • tonik666  

            Je možný, že ti praskl vak v patroně, mně se to stalo. Vidli nejezdi, nebo ji dorazíš a budeš měnit patronu, což vzhledem k tomu co stojí nechceš.

            0 0
      • Dorsiflex  

        Víš, jedna stará pravda říká, že „negativní ohlasy jsou slyšet mnohem více než ty kladné“ – a to je přesně případ Fox CTD. Jasně že tam byly potíže, ale když si vezmeš počet kusů co bylo celosvětově prodáno, jen výsledné číslo hodně nízké. Vždyť v roce 2013 byl i docela problém koupit dražší novinku bez komponentů Fox. Já sám ho mám (i další dva bikeři v mém okolí) a žádné potíže nejsou.

        Ty skoro „hysterické“ reakce co tu čtu mi přijdou nesmyslné. Takže jezdi a užívej si pořádné odpružení.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Fox vypustil dodrbanou serii..stane se:)

          0 0
        • JudyN15  

          U mě na FOX na 500km vytekl olej, na 1000km nefunkční CTD, kolegovi 2× vytekl olej a teď řeší nefunkční reg. odskoku.

          A to nemluvím o tom, že musím dopumpovávat každou druhou vyjížďku na 90psi, protože po ježdění to změkne.

          Za mě po cca 6-ti letech se SID bezproblémového provozu docela tragédie a na příští rok rozdodně u FOX nezůstávám…

          0 0
        • Dag  

          S tím, že to špatné si lidi mezi sebou řeknou rychleji než to dobré máš určitě pravdu.

          Mě CTD nefungovalo od samého začátku. Ve všech režimech bylo otevřené. Po reklamaci funguje vše na jedničku a jsem po 2tis. km s Foxem plně spokojen. Doufám že jsem si to nezakřik :-)

          0 0
    • koudak_11  

      Tak u mojí vidle se problém vyskytl také. Při změnách c-d-t- není patrný žádný rozdíl v charakteristice vidle. Posílám Švecovi. Až se vidle vrátí dám vědět, jak to dopadlo.

      0 0
      • koudak_11  

        Hmmm. Technik se po telefonu vyjádřil, že pokud je patrné ztuhnutí na prostřední poloze, tak je vidle v pořádku. Jen podotýkám, že jí ještě fyzicky neviděl.

        No já na to, že ta vidle vůbec nezavírá a i při poloze „zavřeno“ to pruží jak prase (propad o víc jak 5cm, napumpováno na 80 psi). A to pružím jen rukou na demontované vidli. A on na to, že jasně, že CDTéčka nezavírají úplně a po určité době provozování prostě vidle změkne. Což je tedy podle mne nějaké divné, ne? Každopádně ji technik dostane do ruky a koukne na ní.

        Prosím někoho, kdo už vidli má po výměně patrony a po určitých ujetých km, aby napsali jak se jim vidle chová. moc byste mi tím pomohli.

        MOc dík

        Jo má vidle 2013 Fox Evolution Series 32 Float w/CTD

        0 0
        • Orbis  

          Mám Fox 32 Float Factory CTD po výměně patrony začátkem dubna. Od té doby jsem na tom najel okolo 2000 převážně na závodech, takže dostává záhul. Rozdíl v polohách znát je, bohužel lock nemá, na CLIMB jen „ztuhne“ ale pruží v plném rozsahu. Tak to má i podle Foxu být.

          Překvapilo mě ale, že mám pravou nohu vepředu poškrabanou… což se mi předtím u 5 RS vidlí nikdy nestalo. Mažu před každou jízdou…

          0 0
        • wilda81  

          z manuálu FOX:

          Poloha CLIMB (výjezd) Poloha CLIMB (výjezd)

          Otočte modrou páčkou zcela ve směru hodinových ručiček pro volbu polohy CLIMB, která je vhodná pro výjezdy a sprinty. Vidlice vybavena přetlakovým ventilem, který ji chrání v této poloze při nenadálém velkém nárazu.

          Tovární nastavení CTD (CLIMB TUNE)

          CTD vidlice jsou dodávány ve dvou provedeních továrního přednastavení CLIMB polohy: medium (střední komprese) a firm (tvrdá komprese). Vnitřní nastavení lze identifikovat podle nálepky na korunce poblíž páčky CTD:

          CLIMB TUNE MEDIUM nastavení u vysokozdvihých vidlic (130 mm a více u 26“/650B vidlic a 120mm a více u 29“ vidlic)

          CLIMB TUNE FIRM nastaveni u nízkozdvihových vidlic XC typu (80–120mm) CLIMB poloha odpovídá tvrdému nastavení tlumení nízkorychlostní komprese, nikoliv 100% lockoutu. Žádná vidlice

          FOX 2013 není vybavena 100% lockoutem. Mírný pohyb vidlice v řádu cca 5–10mm v poloze CLIMB je v pořádku a nejedná se o závadu. Climb Tune Firm je bližší lockoutu, Climb Tune Medium je bližší přitvrzení nízkorychlostní komprese.

          Poloha TRAIL (trail) Poloha TRAIL (trail)

          Otočte modrou páčkou do střední polohy pro volbu polohy TRAIL. Tato poloha nabízí zjevně menší útlum nízkorychlostní komprese než poloha CLIMB při zachování stabilního, do zdvihu se nepropadajícího odpružení pro zvýšení efektivity šlapání ve zvlněném terénu. Je vhodná např. i pro prevenci propadu do zdvihu v technicky náročných pasážích (seskoky v pomalé jízdě) a podobně.

          Jemné nastavení polohy TRAIL (pouze u vidlic FACTORY serie FIT CTD ADJ)

          Vidlice řady Factory FIT CTD Trail Adjust mají možnost jemného nastavení polohy TRAIL, které reguluje nízkorychlostní kompresi při volbě polohy TRAIL.

          Ačkoliv je černým kolečkem jemného nastavení možno otáčet i v jiných polohách než Trail, přenastavení ovlivňuje kompresi výlučně v poloze TRAIL, nikoliv v poloze CLIMB nebo DESCEND.

          Pro tvrdší nastavení nízkorychlostní komprese v poloze TRAIL, otáčejte černým

          kolečkem pod páčkou CTD ve směru hodinových ručiček (FIRM). Pro měkčí nastavení

          otáčejte černým kolečkem proti směru hodinových ručiček (SOFT). Prostřední poloha je

          střední nastavení nízkorychlostní komprese. Kolečko má celkem 3 polohy.

          Toto nastavení je designováno tak, aby spolupracovalo se zadním tlumičem, proto mějte

          na paměti, že nejlepších výsledků dosáhnete při shodném nastavení přední vidlice a

          zadního tlumiče.

          Poloha DESCEND (sjezd) Poloha DESCEND (sjezd)

          Otočte modrou páčkou zcela proti směru hodinových ručiček pro volbu polohy DESCEND, která je podobná poloze

          TRAIL, ale nabízí minimální tlumení nízkorychlostní komprese pro využití celého potenciálu vidlice ve sjezdu

          0 0
            • koudak_11  

              mně je jasný, jak by to mělo fungovaT. Na jiným kole mám RLC vidli cca 6 let starou, která se při ráně rozpruží. respektive jedu, je tvrdá, začnu rukama pumpovat a po dvou třech „pimpech“ se rozhýbe.

              Já bych se spíš chtěl zeptat, jestli u té CDT vidle v poloze CLIMB má vidle, když na ní rukou zapumpuju hned průžit v celém rozsahu.

              Když jsem vzal za stejnou vidli v krámě u zcela novýho kole (ne mojeho, jiného, byl jsme tam o víkendu), tak byla v poloze climb tvrdá jak sviňa.

              0 0
              • Orbis  

                Ano má, jen musí jít víc ztuha.

                0 0
              • wilda81  

                Přesně jak píše Orbis. Pružit by měla v celém rozsahu, ale chod by měl být maximálně tuhý. Rozdíl mezi jednotlivými módy CTD je markatní jak u vidle, tak tlumiče. Když např. zapnu režim Climb na svém Talasu, tak je tuhý, že s ním sotva pohnu.

                0 0
                • koudak_11  

                  blbě jsems e asi vyjádřil. Chápu, že tavisdle bude chodit v celém rozsahu.

                  U tý mojí starý RLCéčkový je to tak že se jakože po čase rozkývá. Jakoby po nárazech změkne. To tedy u té nové CDT tak být nemá?

                  Na Climb má hned od začátku po celou dobu pružení stejné vlastnosti? Čili tuhá hoodně? V manuálu jsme se někde dočetl, že je to cca 90% lockoutu?

                  0 0
                  • koudak_11  

                    pardon, odpoveď viz výše. Podle mne ten rozdíl mezi polohami markantní nemám, tak sjem zvědavej, co technik řekne.

                    Dík

                    0 0
    • jsjunior  

      Ahoj, včera jsem vybalil úplně nové kolo Canyon (Canyon Grand Canyon AL SLX 29, model 2014) s vidlicí Fox 32 Float CTD Evolution 29". Podle manuálu jsem nafoukl vidlici na mou hmotnost, tedy cca 85 psů. Nejsem si jistý, jestli výše zmiňované CTD funguje 100% správně, nicméně vidlice chodí dost divně – když na ni zatlačím, tak jak směrem dolů, tak poté i směrem zpět vzhůru se „trhá“, zadrhává, chod není vůbec plynulý. Spodní červené kolečko na pravé noze mám nastaveno na nejrychlejší „vrácení“. Nesetkal se někdo s tímto problémem nebo je to snad vlastnost této vidlice?

      Děkuji.

      0 0
      • Smazaný účet  

        posplichej kluzaky trochou silikonoveho oleje…

        0 0
        • jsjunior  

          To jsem udělal, ale je to pořád stejný. Téma o CTD jsem přečetl celý, ale právě si nejsu jistej, jestli mnou popisovaný chod vidlice může/má spojitost s případnou vadou CTD. Nikdy jsem Fox neměl, ani CTD systém (stejně tak lidé v mém okolí).

          Kolo je úplně nový, vybalený z krabice, ujelo asi 15m po koberci :-) Jestli nebude pršet, zkusím vidlici projet. Jinak asi reklamace, protože takto si nepředstavuju chod vidlice za cca 20k :-(

          0 0
          • Vilém  

            Nj, on ten Fox neni az tak bozi, jak si hodne lidi predtavuje.

            0 0
            • Smazaný účet  

              +1…

              0 0
            • jsjunior  

              Tak já jsem od toho nějakej super extra žehlící zážitek nečekal, ale tohle je fakt katastrofa. Moje bejvalá 3 roky stará Marzocchi Bomber 44 RLO (svého času za 6k) tomu dá na frak kdykoli se jí zachce (nemá žádnej tuning). A to taky nebyla nějak extra super. A tohle je o 3 roky novější vidla za cca 18k? No to snad ne :-(

              0 0
              • Vilém  

                Jak pisi nize, je vcelku sance, ze si to cukani sedne, proste se to zajede.

                Ale i tak mam osobne jinou predstavu o tolerancich atd. Driv delali furta volnejsi uz z vyroby, ted zase toto. To je ode zdi ke zdi.

                0 0
                • jsjunior  

                  No, dám tomu čas, zkusím to projet a uvidím. Díky za reakce a zkušenosti.

                  0 0
              • Lister  

                Nehysterči, máš novou vidlici, pravidelně to promazávej a hlavně jezdi. Po pár set km se to upraví a když ne, tak se pošle na servis.

                0 0
                • jsjunior  

                  V poho :-) Tak jasný, budu mazat a jezdit. Ale takto si prostě nepředstavuju chod nové vidlice v takové cenové relaci, jako sorry :-D A pokud je běžný, že se tímto způsobem tento typ vidlice vyznačuje a ze začátku to nechodí, mají to někam do manuálu napsat. Nikde nic. Jsou to darebáci :-) Tak uvidíme, snad to bude ok :-)

                  0 0
                  • kopečák1  

                    Běžný to určitě není… nějaká tupost chodu ano, ale zadrhávání hned od začátku ne… zkus párkrát roztočit štelování útlumu tam i zpět.

                    Jinak nevim.. .asi reklamace…

                    0 0
                  • scret  

                    zaprvy mas nezajetou vidlici, tak co resis… Zrejme se sesly mensi tolerance… Dal nevim, kde jsi prisel na to, ze je to vidlice za 18tis.:)

                    0 0
      • Neoš  

        Mně vidle Fox ze začátku taky chodila na můj vkus trochu divně, ale z fór jsem se dočetl, že Foxka začne pořádně chodit po cca 1000km. U mě se to potvrdilo a s přibívajícíma km chodila čím dál tím líp.

        0 0
      • jsjunior  

        Aktuální informace z bojiště – vidle už chodí hezky, vše ok :-)

        Chtěl bych se tímto omluvit za histerickej příspěvek :-)

        0 0
    • koudak_11  

      Tak vidle se mi vrátila ze servisu. Vipadá to, že ji opravili, tedy už „zavírá“ a úprostřední poloha lehce ztuhne.

      Co mě ale překvapilo, že nevyměnili stíráky. Nechali tam ty původní.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Proc by je meli menit?

        0 0
        • koudak_11  

          Tak mě je jasný, že se měnit po každé výměně oleje nemusí. Jen jsme to trochu jakože čekal, když sám servis při každém servisu ty prachovky mění :-)

          0 0
      • koudak_11  

        hmmm, pěkné, ale co zdvihy pod 120 mm? Tak to tlumení jen zlobí,ale není to nebezpečné, takže fox neřeší?

        0 0
      • Vilém  

        Tak to si dali na cas, v CR se o tomto problemu referovalo o dost driv.

        0 0
    • mtb.matysek  

      Setkal jste se někdo na vidlicích (a tlumičích) FOX CTD (Evolution – O/C patrona) 2013 s otravnými klapavými zvuky? Už delší dobu mi cvaká vydlice a teď začal i tlumič. Vidlici jsem měl po pár stech kilometrech na výměně CTD patrony, výrobní vada, tlumič měněný nebyl a doufám, že i nebude.

      Po výměně tlumení na vidlici vše fungovalo cca. 500 km jak má, teď, když mám vydlici v prostřední poloze – TRAIL – tak mi při každém propružení uvnitř ozve klapavý zvuk. Při přepnutí na sjezd – DESCEND – je vidlice krásně potichu. Stejně tak lock-out.

      Vypozoroval jsem následující poznatky, ze kterých ale nedovedu vyvodit závěr:

      1. když otočím kolo vzhůru nohama na pár minut a pak propružím, tak to

      zvuky nevydává.

      1. při přepnutí z lock-outu na Trail se mi zdá, že jsou zvuky

      hlasitější, stejně tak když se jede třeba po silnici a pak vidlice začne víc pružit, tak jsou zvuky hlasitější.

      1. pokud vidlici pořádně několikrát propružím, tak se zvuky

      lehce ztiší

      4)zdá se mi, že po delším sjezdu, kdy vidlice dost pracuje a následném přepnutí na Trail jsou zvuky taky o dost víc potichu

      1. nevím, jestli to bylo už při převzetí vidlice z reklamace, ale mám

      teď na té CTD páčce jakoby vůli při přepnutí na Descend. Překliknu na Descend, ale stále jde ještě s páčkou pohnout kousek dál (viz video)

      Nahrál jsem krátké video na Youtube s otravnými zvuky: http://youtu.be/2XZA_u3PbYM a podobný problém s tlumičem: http://youtu.be/cXeiVFo754E

      Posledních pár set kilometrů mi začal podobný zvuky vydávat i tlumič. Opět pouze v režimu Trail. Jinak vidlice i tlumič fungují jak mají, jen ty zvuky…ty jsou vážně otravný…

      Setkal jste se s tím už někdo? Je to na reklamaci nebo jen bude stačit vyměnit olej nebo vyčistit vydlici nebo tak něco?

      (Pozn. otevrel jsem puvodne k tomuto dotazu nove vlakno, ale protoze se nikdo neozval, zkousim to jeste tady a puvodni vlakno mazu)

      0 0
      • Cepon  

        Tak to je zajímavé, pač mám stejný problém, cvaká to ovšem při všech polohách při dojezdu nahoru,… moc to neřeším a jezdím, ale zřejmě to budu dávat servisákoj… mimochodem mám to na Anthemu 29 1 jako ty, což je náhoda? Jak to řešíš, vyřešil? u tlumiče mi to cvaká taky, asi bude vůle v čepu, takže ve výsledku jsem z technické stránky s kolem nespokojen…

        0 0
      • -ost-  

        Zdravím,

        vyřešil jsi to nějak? Mám CTD tlumič na 29 Scalpelu a stejný zvuk se mi ozývá, když jde tlumič do horní polohy – volba tlumení nemá vliv.

        0 0
        • mtb.matysek  

          Nijak jsem to nevyresil zatim. Neziju v Cesku a tam, kde bydlim a odkud mam i kolo je naprosto katastrofalni dovozce Foxu. Takze zatim hledam na internetu a zjistuji co se da a hlavne jezdim, ikdyz me ty zvuky jak z tlumice, tak z vidlice pekne serou. Co jsem se ale zatim dopidil, tak u toho tlumice by to mohlo byt zpusobeno slabou pruzinou jehly Propedalu. Udajne to delalo u tlumicu pred-CTD a stacilo cely tlumic rozmontovat a tu pruzinku trochu napruzit (pridavam fotku) a melo by to prestat klapat. CTD tlumic je podobny jako RP23, takze by to mohlo byt tim.

          Co se tyce vidlice, tak tam zatim netusim cim by to mohlo byt. A bohuzel je klepani z vidlice jeste vic vyrazny (ikdyz jen u modu Trail) nez z tlumice a pekne me to sere :-)

          Pokud budete mit nekdo nejaky dalsi tip nebo napad cim by to mohlo byt nebo jako to opravit, budu jedine rad, kdyz to sem pripisete…

          0 0
      • mtb.matysek  

        Tak výše popsaný problém s vidlicí i tlumičem nakonec asi dobře dopadne. Přes email, který někdo postnul o pár příspěvků níže jsem posledních pár týdnů komunikoval se zákaznickou podporou FOXe, postěžoval si na problémy a hlavně na místního dovozce (nežiji v ČR), který je fakt katastrofa. No a nakonec mi prý pošlou celý nový tlumič i vidlici z USA a ty vadné použijí na pokusy, aby zjistili kde udělali inženýři v USA chybu. Ještě možná zmíním, že FOX by měl mít záruku jen jeden rok a já už mám kolo asi 14 měsíců. Nebyl problém, nikdo se nad tím nepozastavil. Takže pokud budete mít nějaký problém, který nepůjde vyřešit přes distributora FOXu v ČR nebo přes prodejce kola, zkuste napsat dlouhý a srdceryvný mail na mtbservice(at)ri­defox.com…

        0 0
      • enduristka  

        Jo, tak ten samej problém mám s tlumičem, dnes mi téměř po měsíci vrátili kolo, s tím, že je tlumič v pořádku, tudíž reklamace zamítnuta :-(

        0 0
    • Cryzyy  

      Nezna prosim nekdo hmotnost FOX 32 Float 29 Factory CTD Air – model 2013 ?

      Nejlepe fotku na vaze vcetne osy QR15 a komplet zamykani na riditka.

      Diky

      0 0
      • Azmir  

        Nevím jestli to je úplně přesně ten model co hledáš, ale snad aspoň něco

        0 0
    • X-biker  

      Já řeším problém s FOX tlumičem s CTD na biku mojí přítelkyně (Specialized Enduro comp 2013) – tlumič po cca 400km vytekl přes regulaci CTD – reklamace – vyměněné nějaké díly (díly byly popsány jen čísly, žádné názvy takže nevím co měnili). Tlumič se namontoval a regulace CTD nefungovala, Climb se pohl a zasekl a vydával zvuky, Trail a Descent se chovaly stejně tzn. tlumič prostě nefungoval. Takže druhá reklamace – nefunguje regulace CTD – odpověď a stanovisko technicka FOX Cyklošvec: tlumič je takto nastaven od výrobce a nejedná se o vadu, BV je nastaven na medium.

      Pry to poměřil na nějaké testovací mašině a řekl, že je OK, že to tak má být. Nevím co s tím, ale ta regulace je teď k ničemu, mám to samé kolo a funguje mi to krásně, i ten reklamovaný tlumič fungoval parádně a teď je na prd, protože to teď postrádá smysl bez regulace jak sprostý x-fusion :( Nemá někdo zkušenost s tímto?

      0 0
      • TheJD  

        Napis do Foxu. Tim myslim primo do Foxu, ne ke Svecovi. Tam uved svuj problem a problem s panem Svecem.

        0 0
        • mtb.matysek  

          Mas nejaky konkretni email? Na webu maji maily na distributory pro jednotlive zeme a kdyz napises do USA, tak te odkazou na dovozce…

          0 0
          • TheJD  

            Poslal bych to na ten email mtbservice(at)ri­defox.com. Jinak radim podle toho, co jsem cetl nekdy pred pul rokem na mezinarodnim foru. Osobni zkusenost (nastesti) nemam.

            0 0
      • wilda81  

        Tenhle problém se tu řešil u evolution verzí.

        0 0
        • X-biker  

          Já mám float evolution :/

          Mam psat do FOX jako do USA?

          0 0
          • kubad  

            tvůj partner pro reklamaci je prodejce, je potřeba to v první řadě řešit s ním!!!

            pokud ti to na jednom kole funguje a na druhém ne tak je snad jednoduché to doložit a zareklamovat.

            0 0
            • X-biker  

              S prodejcem (obchod) jsem reklamaci řešil poprvé – vytekl, přes regulaci CTD – vyměněno několik dílů – regulace, ale nefunguje jako před tím (mohu porovnat se svým totožným bikem). Takže druhá reklamace – nefunguje regulace CTD – vyjádření technika (Cyklošvec) – tlumič je takto nastaven od výrobce a nejedná se o vadu, BV je nastaven na medium.

              Prodejce mi s reklamaci pomohl 2× a neví co dál. Takže to chcu řešit teď přes kluky ze Spešlu + nějak dále, ale vyřešit, aby to šlapalo.

              Dnes jsem našel ještě článek o těch vadných FOX vidlích tak jsem si opsal výrobní čísla mé vidly a od mladé a moje je OK a její je samozřejmě, aby se nesralo málo z té vadné série a mám jí poslat ke Švecovi na výměnu patrony…

              0 0
    • Radunak  

      Neměl někdo problémy u CTD i s novýmy tlumiči? Po dnešku jsem zjistil ,že mi nefuguje ctd. Jedná se o Canyon Nerve AL 7.0 2014 :(

      0 0
      • Dorsiflex  

        95% potíží s CTD se týkalo vidlic, tlumiče byly ok. Jinak je dost dlouho klid, takže FOX už to asi vyřešil, protože vidlice z prvních sérií se zdělaly snad všechny.

        Jestli ti tedy nefungují jednotlivé polohy CTD a regulace odskoku, pošli tlumič na reklamaci k Cyklošvec.

        0 0
        • tonik666  

          Taky nefunknčí CTD, a taky propedal u RP23. Naštěstí to je jedno.

          0 0
      • stev  

        Na novém Canyno Nerve Al 9.9 nepozoruju výraznější rozdíl mezi polohami TRAIL a CLIMB.Pořád to houpe v rozsahu cca 2cm na pístu.Na rozdíl od vidlice kde CTD funguje dobře a vidle je v Climb úplně tuhá.Kolo mám měsíc a najeto 200km.Je toto závada na reklamaci?

        0 0
        • Skopik84  

          Mám s tlumičem stejný problém hned od začátku, Canyon Nerve AL 7.9. Nikdy jsem fulla neměl, tak jsem si nebyl jistej, jestli se tlumič chová správně nebo ne. Ale po tom, co tu čtu se zdá, že mám problém :-( V podstatě nepoznám rozdíl mezi Trail a Climb. Descent je o poznání měkčí, ale i tady bych čekal větší rozdíl oproti T a C, aspoň soudě podle vidlice, kde každý z těch tří stupňů je výrazně jiný, než ty ostatní. Takže reklamace? Zrovna teď, když začlo léto?! :-(

          0 0
          • BB  

            Poloha Trail se dá regulovat, možná ji máš nastavenou natvrdo a proto není rozdíl mezi T a C ?

            0 0
            • MlokCZ  

              V té verzi tlumiče co tam má tam nastavení trail polohy mít nejspíš nebude. A když nastavení chybí, tak by měla odpovídat prostřední poloze.

              Trail poloha nejvíce natvrdo (u verzí kde jde nastavit) je ale pořád rozeznatelná od polohy climb. I když jako vždy to bude hodně záležet na interním nastavení tlumiče a na konkrétní zadní stavbě (oboje může rozdíly mezi polohami jak zvětšovat, tak zmenšovat).

              0 0
              • Skopik84  

                Jak říkáš, polohu Trail laditelnou nemám. Nejde ale o to, že by poloha Trail byla příliš tvrdá, přijde mi ok (pokud tedy dokážu svým nezkušeným zadkem posoudit). Problém ale je, že poloha Climb je příliš měkká – houpu se na ní skoro stejně jako na Trail, což se mi nezdá správně. Zkoušel jsem nafoukat víc vzduchu, momentálně mám asi 200 psů, což s mou hmotností 85 Kg udělá SAG asi 8–10 mm. Očekávaný větší rozdíl mezi Descend, Trail a Climb se ale bohužel nedostavil.

                0 0
          • stev  

            já to jdu v pondělí poslat do Cyklošvec na reklamaci-včera jsem si ozkoušel stejnej tlumič na kole cannondale a v Climb to bylo uplně tuhý jako na vidli!

            0 0
          • stev  

            já to jdu v pondělí poslat do Cyklošvec na reklamaci-včera jsem si ozkoušel stejnej tlumič na kole cannondale a v Climb to bylo uplně tuhý jako na vidli!

            0 0
            • Skopik84  

              Tak dej potom vědět, jak jsi dopadl! Já to tam asi pošlu až bude trochu hnusnější počasí, teď chci jedit. Btw. jaký mají tak asi doby vyřízení reklamací?

              0 0
              • stev  

                podle servisu CykloŠvec je olej na pístnici u tlumiče fox v pořádku-má se po jízdě setřít a potom co se přestane objevovat s musí doplnit do vzduchové komory,těsnění komory se má každých 80–90h jízdy mazat vazelínou.Přidávám foto stavu po každé jízdě-olej stéká až do čepu,ale to prý je vpořádku.Lepší prý mastné než suché.

                0 0
              • stev  

                k nastavení CTD mi řekli:že toto nastavení-kdy není téměř žádný rozdíl mez polohami CTD je nastaveno továrně na přání Canyonu a jeho přenastavení je možné,ale nedoporučuje se,neboť se tím mění parametry které si konstruktér přál.

                0 0
                • Skopik84  

                  Aha, zajímavé, díky za info! Takže to, že mód Climb je na Tvém (i mém) tlumiči skoro stejně měkký jako Trail je vlastně v pořádku? To bych tedy nečekal. No, pozitivní je na tom to, že to aspoň nemusím nikam posílat :-)

                  0 0
                  • Macik  

                    Liteville taky nemá climb mode naladěný nějak zvlášť tvrdě, tedy alespoň pokud to srovnám s Cube AMS, tam je to skoro lock.

                    0 0
              • stev  

                volali mi s popisem stavu reklamace 2.den po odeslání balíkem do ruky ČP.

                0 0
    • kopečák1  

      Zrovna řeším reklamaci tlumiče s CTD. Kolo koupeno loni v květnu.. do podzimu najeto asi jen 500–600km a odešlo už na podzim CTD.

      K reklamaci sem se dostal až teď. Tlumič po komunikaci s canyonem poslám ke Švecovi.

      Tam mi dnes člověk oznámil, že jsou v prdeli těsnění, která se mají dle servisního manuálu mazat každých 30 hodin jízdy (suché podmínky) nebo 8hodin (extrémní podmínky). Což je prima, protože ke kolu jsem český manuál nedostal.

      Tudíž reklamace neuznána a repase za 1400,–.

      Navíc sem teda nidky neslyšel, že by někdo takto často (nebo vůbec) rozebíral a mazal tlumič.

      Upřímně sem docela nasranej.

      0 0
      • royal  

        tohle je snad klasicka Svecovina – takovyhle nesmyslny podminky servisu si dava do zarucnich podminek veci co on prodava (aby nemusel resit zarucni servis pro zakaznika zadarmo). Presne tohle je duvod proc bych od nej nic nekoupil.

        Resil bych s canyonem, oni ti prodali kolo (bez takovejchhle pitomejch podminek), tak at resej ze nefunguje tak jak ma…

        0 0
        • kopečák1  

          Mě dneska tvrdili, že to tak má i fox. Musím projet věci co sem dostal ke kolu, tuším že k foxu bylo CD s manuálem.

          Jinak ty věci kousek výš se zkoušečkou a vším v pořádku do mě týpek sázel taky. Navíc byl vyloženě příjemnej.

          0 0
        • goofy  

          Vpodstate je to fuk, cim to bylo. Fox dava na vsechna tesneni (a nejen on) zaruku jenom 3 mesice, takze v tom ma Svec pravdu.

          0 0
      • Sunshine 29  

        Taky mám Float CTD evolution a vše funguje jak má.

        Aktuálně týden po výměně těsnění (stuck down – je o tom tady i jinde napsáno spousty). Výměna včetně materiálu 990,– Kč, tlumič předtím jezdil 10 měsíců a dostával docela zabrat (hodně ježdění v zimě, mrazu). Fox poskytuje záruku na těsnění 90 dní (docela to chápu, je to jen kus gumy a tlaky v tlumiči jsou velký).

        Mazáním tlumiče se rozumí mazánítěsnění u pístu (aby nezpuchřelo a nedostával se bordel dovnitř tlumiče).

        BTW, mám GT Sensor (2013), foukám kolem 150 Psi (na cca 85kg), nějaká zkušenost se stejným bikem?

        0 0
    • Tehu  

      ono stejne jednou tenhle vrchol timhle stylem Fox-u zkonci… kdyz to tak ctu. Ja tlumak repas po roce, nastesti zatim uz druhou sezonu od te doby drzi bez problemu TUK, TUK, TUK

      tad ale letos na biku mlady kazdou druhou vyjizdku dofukujem tlumic proste nekde utika… :-( takze ani nevim co s tim, pac reklamace urcite neprojde kolo je doma 4 mesice :-(

      0 0
      • goofy  

        Neni to ventilkem? Jinak koupit tohle a vynenit ji tesneni vzduchove komory.

        0 0
        • Tehu  

          nn neni to ventilkem. Proste se tam neco deje… Jak kdyby nedrzela vzduchova komora. Kolo stoji v komore a nic. Cim vice je tlumic funkcni tim rychleji utece. Treba ryhleby jsme foukali i 3× za den. Pak treba minuly tyden za 40km neutekl skoro vubec… Proste tomu nerozumim. Vozi si pumpicku a na podzim se bude resit asi repas…

          0 0
    • bimjeam  

      Nevie niekto náhodou, či CTD patróny v 100mm vidliciach Fox evolution 29" m.r. 2014 boli v poriadku ?

      0 0
      • TheJD  

        Ten pruser se tykal je rane varky 2013 evo vidlic, takze u 2014 by ses s tim setkat vazne nemel. Ale chyba muze nastat vzdycky…

        0 0
    • nomekop  

      Tak se mužů přidat do klubu CTD :/

      lesní cestička hups odfouknu se tlumic o cca 80psi a nejde CTD nafouknu tlak drží v poho ale CTD nejde

      0 0
    • filo01  

      Ahoj,

      dneska mi přišlo nové kolo s vidlicí Fox 32 Float CTD O/B.

      https://www.bike-components.de/…lauf-p40357/

      Možná to je obecná otázka, ale když tu je vlákno přímo k Foxce, tak ho využiju.

      Předpokládám, že snížení tvrdosti tlumení dosáhnu jen ufouknutím tlaku, tak se zeptám jen na druhou věc, se kterou si nevím rady.

      Oproti mojí Rebě má Foxka nepřirozený chod, ze začátku jakoby skokově drhne. Zkoušel jsem nastavovat jak nahoře modrým přepínačem na noze (Climb, Trail, …) tak červeným odskok dole, ale drhnutí je tam furt. Do kol moc nešťourám (mým vrcholem je seřízení přehazky) a nerad bych něco pokazil hned ze startu, zvlášť, když to kolo není pro mě. Měl bych tam stříknout nějaké mazivo (silikon. olej?) nebo to může být něco vážnějšího a radši servis?

      Díky za info.

      0 0
      • filo01  

        Tak jsem to vlákno před chvílí proletěl moc rychle, tohle „podvlákno“ od jsjunior mě potěšilo

        http://www.bike-forum.cz/…roblemy.html#…

        Zřejmě se to tedy upraví časem samo.

        *

        jsjunior 19.9.2013 07:47

        nicméně vidlice chodí dost divně – když na ni zatlačím, tak jak směrem dolů, tak poté i směrem zpět vzhůru se „trhá“, zadrhává, chod není vůbec plynulý. *

        • jsjunior 25.9.2013 08:36

        Aktuální informace z bojiště – vidle už chodí hezky, vše ok :-)

        *

        0 0
      • JudyN15  

        Mám taky tuhle vidli na svém biku i biku přítelkyně a musím uznat… jsou to neuvěřitelné krámy… Moje Foxka už byla 2× na servisu kvůli tečení oleje a pozice T/D od nové a od začátku bez rozeznání od sebe – pokoušel jsem se to nechat vyraklamovat, ale vyfakovali mě, že je to normální a že to u všech nejde prakticky rozeznat – tak k čemu to tam tedy mají jsem se ptal, ale odpověď jsem nedostal. No nic, nechal jsem to být, alespoň, že už z ní neleje olej a teď jsem koupil přítelkyni Focuse Ravena, na kterém bohužel taky je a ten odtrh je masakr. Nikdy jsem takový velký odtrh u žádné jiné vidle neviděl. Mazal jsem silikonem i pod stíráky, otáčel vzhůru nohama, nic nepomohlo, tak jí dám na svůj bike a dám jí jetel aby se (snad) rozchodila. Každopádně opět rozdíl mezi pozicema T/D naprosto žádný. Už to ale neřeším, nemá to cenu… Zlatá SIDka/REBA… Jo a když nafoukám přítelce vidli na její kila (50), tak se tím obrovským třením ani vidle nevrátí do horní polohy, ale zůstane zaseklá asi 1,5cm níže. (má najeto cca 500km)…Jojo, parádní vidlice…

        0 0
        • Smazaný účet  

          mě po cca 1500 chodí parádně, jen ji mám dost málo nafoukanou (oproti tabulce). Rozdíl mezi C/T/D je dost značný, tj. je to hodně poznat, stejně jako na tlumiči.

          0 0
          • JudyN15  

            Já měl na mysli rozdíl mezi Trail a Descent – tam žádný rozdíl není… Mezi Climb a Descent rozdíl je.

            0 0
    • Tehu  

      Ahojte, mam tak nejak problem s tlumicem na biku pritelkyne. Kolo se kupovalo v zime a tim padem asi 2–3mesice stalo. Po tom zacla jezdit se zjistilo ze nedrzi tlak vzduchova komora. Jenze jsme tou odstavkou propásli tříměsíční zaruku na tesnenin takze probehl repas u Svece. Kolo asi dva mesice slapalo a znova. Tak reklamace uznana a vymeneny tesneni u vzduchove komory. Mno po opetovne montazi hned prvni vyjizdku tlumic opet nedrzel a navic se zvrchu obevili takove ne skrabance ale spise podlouhle otlaky na pistnici… Opet jsem zaslal do Svece a ted cekam ci bude dal… nema nekdo stejne zazitky? Pry se vzduchovou casti problémy nebývají. A jestli pry mi neuhyba ram apod.

      0 0
    • Dolejs  

      Fox tlumič namontován na kole,jen oproti staremu rock shox docela dost slyšitelne ,,přepousti'' vzduch nez se zatiži,jakmile sednu na kolo je klid. Jen při skoku a dopadu to zase je slyšet. Je tohle normální? Jinak funguje bez problému a tlak neuchází..nestačilo by namazat obal tlumiče? Pístnici jsem mazal olejem ale nepomohlo to..

      0 0
    • Konečník  

      Cau, neřešil tady někdo následující problém, při nadhození nebo vracení se ze zdvihu jakoby narazí na nějaky doraz, měli jsme s mechanikem podezření na prasklou negativní pružinu ale tou to není, odskok a ctd funguje. Mozna je to vidět slišet ve videu

      https://youtu.be/Ku8Wnvsf8OM

      Jedná se Float 34 Factory ctd kashima 2014

      0 0
      • Rice  

        Zkoušeli jste ji vyfouknout, párkrát zapumpovat až na konec a zas nafouknout, jestli není ta negativka přetlakovaná?

        0 0
        • allrose  

          má negativku v pružině…

          neutek vzduch z komory do vnějších nohou?..větší odpor při zasunutí,rychejší návrat,odhrnout stírák párátkem…ujde vzduch

          0 0
      • Dorsiflex  

        Čus, stejný zvuk mi dělala i moje po umělém zvýšení zdvihu (některé to umožňují). Bylo to tím, že vnitřní nohy narážely na vnitřní ukotvení (tak nějak mi to mechanik vysvětloval). Pomohlo snížit zdvih o cca 2–3mm. Od té doby bez problémů.

        0 0
      • MlokCZ  

        Možná to máš jen přefoukané nebo tedy je na daný tlak v pozitivce už příliš slabá pružinová negativka (to pro případ, kdybys na svojí hmotnost a styl jízdy opravdu potřeboval tolik foukat). Problém bude v tom co psal Dorsiflex.

        Při narůstajícím tlaku v pozitivce vždy dojde od určitého tlaku k situaci, že negativka je moc slabá a pozitivka ji přetlačí až na maximální vysunutí vidlice, kde to jde na doraz maximálního vysunutí. A jako první se to projeví při návratu ze zdvihu.

        Snížení zdvihu o pár mm tomu také pomůže (to vyřeší jen ten doraz), ale lepším řešením je dát správnou negativku pro dané nafoukání pozitivky (to vyřeší jak doraz, tak správné chování vidlice.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.