• Jenda

    Premyslim nad koupi novyho auta a protoze tady jsou odbornici na vsechno proc se nezeptat:-)

    Libila by se mi mala dodavka, idealne VW Caddy. Protoze ten mi prijde nehorazne drahej tak pokukuju jeste po Fiatu Doblo. Otazka je jak je na tom s kvalitou? Po 2.5 letech v Italii mam k cemukoli italskymu (krome testovin) silnou neduveru nicmene nechci trpet predsudkama :-) Fiaty sly pry kvalitove nahoru ale preci jenom co se na nich podle vasich zkusenosti nejvic sere, za jak rychle zreznou a tak. Jeste je varianta Ford Tourneo ale mam obavu aby to nebyla jeste vetsi sracka nez Fiat. Nebo vas napada neco jinyho?

    0 0
    • smith22  

      Já jak slyším Fiat tak se mi začínají zvedat vlasy na hlavě :-)…v tomto případě bych šel asi do standartu „Faw-VW“

      0 0
      • Jenda  

        jako ono je hezky standard VW ale zase kdyz auto se srovnatelnejma parametrama stoji od VW o 50% vic nez Doblo tak je otazka jestli se to vyplati?

        0 0
        • jachymk  

          VW má neuvěřitelně drahej servis. V autorizovanym servisu VW dáš například za výměnu oleje v Caddy 1,9 tdi víc než za výměnu oleje u Mercedesu Vitu 2,2 cdi (opět autorizovaný servis Mercedesu). Větší motor a levnější servis?? :-) Když vezmeš ještě mnohem větší nákupní cenu u VW skoro bych začal pokukovat po tom Doblu, ikdyž je to Fiat, ale doba se změnila dnes už mi to spolehlivostí přijde dost vyrovnané. Třeba Kia dává dnes 7 let záruku a třeba staré Kii byly dost šílený auta co se kvality a spolehlivosti týká…

          0 0
          • ¨MZ  

            ona je u té 7 leté záruky otázka, zda se to vůbec vyplatí. Poněvadž v podmínkách určitě bude pravidelný roční servis u autorizovaného prodejce a ten , co jsem slyšel, vyjde na deset tisíc. A taky předpokládám, že to bude omezené kilometrama. Docela by mně přesné podmínky té záruky zajímaly, nemáte to auto někdo? Jestli pak není lepší si olej nechat vyměnit za patnáct stovek někde v garáži a ušetřené peníze pak případně vrazit do oprav, když by se něco podělalo.

            0 0
            • jachymk  

              Zrovna nedávno jsem viděl pořad co se v těch garážích opravdu děje. Vypadalo to seriózně, ne jako propagace autorizovaných servisů a mluvilo se tam o tom že výměna oleje a provozních kapalin je tam mnohem levnější protože nevymění všechno. Část odsají, tím se samozřejmě olej zdánlivě pročistí, a dolejí.

              0 0
            • smith22  

              poslední dobou v mém okolí pozoruju, že se strašně zvýšil počet aut Kia Sportage a hodně jí mají právě v té bíle barvě – 7let záruka je hold asi lákavá nabídka – navíc Audina či Bavorák tohoto typu(AutoTank) je cenově úplně někde jinde :-)

              0 0
              • maajkee  

                Jo, ta 7 letá záruka je právě ale to, co je na tom autě nejdražší. Každý rok placená pravidelná prohlídka + veškeré opravy nutné dělat v autorizáku za jejich ceny.

                0 0
                • smith22  

                  hmm pěknej humus – já si říkal, že to nebude jen tak :-)

                  0 0
                • Papinak  

                  Dnes je to úplně jinak, nelze vycházet ze stavu, který byl před 10 lety.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Je to tak pořád a né jen u Kia, v podstatě kdekoliv kde nabízej záruku 5, 7 let.

                    A popravdě před 10 lety mi tato tématika byla uplně putna :)

                    0 0
                • hony007  

                  Opravu řeší záruka, na co by tam jinak byla?

                  0 0
                  • maajkee  

                    Uplně na hovno :)

                    0 0
                    • ememem  

                      vynimocne s tebou suhlasim, staci si pozriet na co sa nevztahuje a je vymalovano. a neni to specialita vw, si pozri napr. zarucne podmineky vidlic rs, bez najmensej obavy ze o nieco potencialne prichadzas ju mozes hned po kupeni poslat milanovi na tunning.

                      0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • DominikGT  

                  Ty autorizované servisy jsou předražené a mockrát ještě horší než neznačkový servis. Stejnou zkušenost mám s cyklo servisy.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • maajkee  

      Těžko se od nějakýho čecha nebo němce dozvíš, že všechno ostatní krom koncernu VW není sračka.

      Spousta řemeslníků v Doblu léta jezdí i v Berlingách, sice to nejsou etalony spolehlivosti, ale jsou jednoduchý a levný, ideální jezdit s tím 2,3 roky než skončí leasing a pak to prodat, ať se to začne ***** někomu jinýmu :)

      0 0
      • Mirek_29  

        nové berlingo nebrat nevím jak se jim to podařilo ale přední osa je totálně domršená znám dva lidi co mají a neustále řeší poloosy a stabilizáky. to spíše ford.

        0 0
      • smith22  

        fakt super auto když vydrží 2–3 roky a pak to musíš prodat :-)…zřejmě proto češi přece jenom rádi něco odolnějšího typu VW.

        0 0
        • maajkee  

          Tak ale pracovní auta se nenechávaj nikdy déle, jak skončí leasing tak ještě za slušnou cenu prodat a koupit nový, to platí u všechn aut i u VW.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • smith22  

            myslím, že todle je hodně individuální – firmy dejme tomu ano ale třeba menší živnostníci(zed­níci, instalatéři a další řemeslníci) nemají na to aby stále kupovali nové auta – a nebo vůbec nemají fungl nové auta takže žádný leasing se ani nekoná.

            0 0
            • maajkee  

              Právěže pokud nemaj peněz na zbyt, je tohle nejlevnější řešení. Za 300 koupěj auto, který splácej 3 roky, dávaj si to do nákladů, po třech letech ho za 120 tisíc prodají a berou si auto další, žádný náklady navíc pak nejsou, když si koupěj auto za 100 tisíc ojetý, dalších 200 do něj během těch 3 let nasypou a nakonec ho neprodaj skoro za nic a ještě s tím jsou problémy.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • DominikGT  

                Ještě jsem se nesetkal s autem za 100 000kč( jedině hodně jeté porsche nebo něco podobného) kde by stála oprava do 3 let 200 000kč. To by se musel měnit celý motor a další skoro kompletní přestavba a to pokud vím se dělá jenom u veteránů protože u jiných aut to nemá smysl.

                0 0
                • maajkee  

                  V literatuře a rétorice se jako hyperbola, nadsázka či zveličení označuje záměrné přehánění skutečnosti s cílem zdůraznit subjektivní závažnost

                  0 0
                  • DominikGT  

                    Aha tak to jsem nepochopil. :D

                    0 0
                    • maajkee  

                      Spíš problém v tom, že pokud je člověk živnostník a auto k práci nutně potřebuje, tak si nemlůže dovolit často auto v servise. Pokud si člověk koupí auto nový, má zkrátka menší pravděpodobnsot, že se mu vysere, navíc dneska už snad každý prodejce pak poskytne i po dobu opravy náhradní vozidlo.

                      0 0
                • ulipik  

                  stačí nějaká ochcávka v TDI. Už jsem viděl tolik potkanejch motorů.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • ulipik  

                Při tomhle způsobu jedině operativní leasing, protože na 3 roky ti nikdo na firmu leasing neudělá a na úvěr to budeš odepisovat 5 let.

                0 0
    • MUSA  

      za sebe doporučím http://www.opel.cz/…o/index.html. Dobrá zkušenost s Oplama.

      0 0
    • mr.antik  

      užitkový Fiaty zas tak haněný nejsou, ale Doblo nevim, každopádně krabice je to velká (široká).

      Ještě jsou možnosti jako Opel Combo, Berlingo, Partner, Kangoo..Záleží jestli to má být plecháč nebo pro víc osobní.

      A nebo rovnou Opel Vivaro/Traffic Nissan NV200 když už to má být „dodávka“?

      0 0
      • Jenda  

        Opel po zkusenostech se svagrovou vectrou radeji ne :-/

        Francouzsky auto neeee – italove sce nemyslej ale Francouzi myslej tak divne ze to proste nefunguje :-)

        Nissan NV200 se mi libi moc ale aby v tom byl nejakej motor s kterym to pojede tak je to pomerne drahy (resp nenarazil jsem na predvadecky).

        Doblo zas tak siroky neni, akorat je hodne vysoky. Vyhoda je ze to novy ma pohodlnejsi podvozek takze se s tim clovek nevyklepe. A pry motory jsou moc povedeny. Jenze co ten zbytek :-o

        0 0
        • maajkee  

          Jenže Vectra je zrovna to nejhorší od Opla :/

          0 0
          • MUSA  

            to je pravda, zato se jim povedla Astra, Meriva a Corsa, a Combo toho má dost podobnyho.

            0 0
          • madcat  

            Která Vectra? „C“ po faceliftu? Nemám teda osobní zkušenost, ale všude píšou, že je to relativně bezproblémový auto s velmi povedeným motorem (1.9 CDTI – Fiat), navíc nadprůměrně prostorný a komfortní. Vzhledem k tomu, že se mi i docela líbí, tak bych o ní klidně uvažoval jako o soukromým přibližovadle (pracovní mám krátkou Fabii, ale do toho se vejdu tak možná já se ženou – bída a utrpení).

            0 0
            • maajkee  

              1.9 CDTI je asi nejlepší volba, Céčková verze se jakžtak povedla, oproti předešlým tragickým Vectrám.

              0 0
              • prodi  

                céčková je fajn, ale raději benzín než diesel, třeba 1,8 16V

                0 0
                • maajkee  

                  Zrovna zmiňovanej diesel je parádní, 1.8 16V od Opela to je samozřejmě etalon spolehlivosti, výkonu a spořeby. Měl jsem ho už kdysi v poslední 3dvéřový eFkový Astře Sport :)

                  0 0
                  • prodi  

                    mám pořád nějak zafixováno vhlavě, že Opel se diesly ne a ne naučit:) ale třeba je to už jinak…

                    0 0
                    • maajkee  

                      Jo, to jsou ty fámy a stigmata z minulosti :) Jako je pravda že Oplovksý diesely s počátku 90. let stály za prd, ale od doby co udělali 2.0 DTI 16V 74kw s řetězovýma rozvodama, tak je to fajn :)

                      No jo, mám ten motor v autě, tak ho musím pochvílit, pokud se do něj lije jen kvalitní nafta, tak je to motor naprosto bez problému, s krásným a kultivovaným chodem a dostatečným výkonem.

                      0 0
                      • madcat  

                        Ono hlavně např. ty 1.9 CDTI, co jsou zhruba od r. 2005 ve Vectře C nebo Zafiře, jsou od Fiatu, a je to povedenej motor.

                        0 0
                      • ulipik  

                        to víš že jo:-)

                        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • LUDVICEK  

        Já se teda v autech moc nevyznám, ale pobavilo mě, když jsem zjistil, jak fiatu říkají v Americe – „fix it again, Tony“

        0 0
    • HELLBOY22  

      išiel by som do niečoho japonského napríklad Nissa NV200

      http://nissan-nv200.autobazar.eu/…2892437.html

      link len pre ilustráciu

      0 0
      • HELLBOY22  

        aha už čítam že tam je problém s výkonným motorom a jeho cenou :)

        0 0
        • Jenda  

          no prave za 380 z AAA to fakt ne, navic tohle s 63 kW motorem nepojede :-(

          0 0
          • scret  

            pojede, ale nesmis to nalozit a chtit po tom nejakou dynamiku:))

            Mam Trafica 2,0 DCIcko 85kw a docela to jezdi dobre… samozrejme ale ochcafka TDI mi nalozi:)

            0 0
    • pepek  

      Čti tady

      0 0
      • miki  

        každý auto má svoje forum. Záleží jestli chceš kupovat nový nebo jetý auto.U jetýho auta těžko zjistíš najetý kiláky a koupit auto a po čase zjistit že musíš do auta vrazit dalších 50–70 tis aby to jelo (čerpadlo, vstřiky,verze comonrail)tak to je loterie.To je bohužel dnes tvrdá realita a tento typ motoru dělají všichni výrobci.

        0 0
        • pepek  

          Ne myslel jsem, že je dobré se zeptat tam, kde tomu někdo rozumí. Mně by třeba nenapadlo se tam ptát na kolo. Ohledně motoru mi tam již ale 3 x dobře poradili.

          0 0
          • miki  

            Joo ,to máš pravdu ale každej majitel auta tvrdí že zrovna ta jeho značka je dobrá,každej den se někdo,narodí co koupí auto který by sis Ty nekoupil ani náhodou a naopak.

            0 0
            • pepek  

              Pak nechápu, proč se vůbec ptáš. Vždyť ty víš uplně všechno.

              0 0
              • miki  

                Určítě nevím všechno ale jen jsem chtěl napsat jak to chodí :-))

                0 0
    • Atilla  

      Mám fiata, je to plechovka, ale co nadělám. Pořád lepší než Renault, to jsou fakt ty nejhorší auto co znám, obzvláště pak kangoo, těch jsme měli v práci 8 a všechny uplně na 3,14ku. To samé traffick, znamej na 60,000km utratil 120tis za náhradní díly a to už se vyplatí:)

      0 0
      • scret  

        zalezi jak s tim jezdis, mam Trafica – ted najeto pres 50tkm a no problem, akorat tam leju naftu a meni se pravidelne olej, v mym okoli jezdi spousta traficu, Movan (nebo jak se to jmenuje) atd. A s tema autama nejsou problemy…

        Praveze jsem si rikal, ze pokud renaulta, tak jedine Trafic nebo Master, to jsou snad jediny auta co se nes..rou…

        0 0
        • Atilla  

          To auto bylo nové, když ho koupil. Jinak taky mu zkorodovaly oboje dveře uprostřed cca 5cm flek. Prodal to prodělal na tom jak sviňa a koupil za pár caravelu a jak je spokojený.

          Prostě rencek shit a ještě má drahé ND.

          0 0
          • scret  

            ND drahe stejne jako vsude…

            A za me teda vitezi jasne Trafic pred kacenou… Jinak my ho brali taky novyho…

            Jinak pokud nemas stary fauvé, ale uz ty novy, tak si troufam trvrdit ze to jsou daleko vetsi shity nez renault a dacia dohromady, bohuzel… Kamarad v praci jich ma cca 20, neustale se na nich neco kazi…

            0 0
    • BigKarel2  

      Nó, kámoš má Stylo a další má nějakou obludu…Ulyse či co :D A když zrovna to Stylo jezdí, tak to není tak špatný :)…

      0 0
    • smith22  

      Ještě se zeptám: Ty chceš fungl nový auto nebo něco z bazaru?Dneska se funglovka nevyplatí kupovat.Dají se sehnat třeba pár měsícu starý vozy(prakticky nový auto) ale za podstatně nižší cenu.Na některých nových autech pádá cena ihned po koupi až o 50tis. Kč – ale todle je známá věc – nic novýho

      0 0
    • Soreno  

      Mám Fiata Stilo 2002 a zatím do něj liju jen benzín jednou za čas se vymění olej a tak a jinak zatim žádnej problém :-)))

      0 0
    • Mig_all  

      Ber VW a neres to!

      0 0
    • smallbrother  

      mám za sebou několik let zkušeností s Puntem II, 1.9JTD – žádná špatná zkušenost (60tis – 110tis. km). Šel bych do Fiatu klidně zase. Teď jezdím v Golfu Variant.

      Když píšeš o dodávce, neuvažovals třeba o Dacii Logan? Kámoš s ním jezdí už 70tis. a zatím bez jedinýho problému. Když pominu design, nebo pověst rumunskejch aut…

      Vevnitř (v kufru) to je nehorázně velký, za ty prachy. :)

      0 0
      • smith22  

        Jinak – Dacia = Renault

        0 0
        • scret  

          myslis?:) ja bych rekl, ze to co vyhodej v renaultu pres plot, z toho delaj dacie:)

          Ale jinak Logany i Dustery jsou za ty prachy fakt super auta!

          0 0
          • antuch  

            ďacia-renault-nissan…:-)

            0 0
          • smith22  

            dělal sem ve fabrice kde se vyrábí díly právě na tyto střepy typu Renault, Dacia takže vím své :-)

            0 0
            • marszy  

              Tak pust nějaké info do oběhu:-)

              0 0
            • jIrI___  

              Dělal jsem ve fabrice, kde se mimo jiné dělají díly do Porsche, Lamba, Astonu, atd. Takže taky vím své :-D

              0 0
              • marszy  

                Nechodte kolem horké kaše.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • DominikGT  

            Renaulty mě přijdou dobré za ty peníze jenom jak na tom budou technicky třeba po 150 000km to by mě zajímalo. Ale Dacia to je zlo děs běs. :D

            0 0
        • maajkee  

          No asi tak jakože Škoda = VW :)

          0 0
          • Flegmatik  

            A jdi ještě dál: Škoda = VW = Seat = Audi = Porsche = Bentley = Lamborghini = Bugatti.

            0 0
            • scret  

              :D

              0 0
            • madcat  

              No tak třeba kontrolka problému ŘJ motoru je na Bugatti úplně stejná, jako na mojí Fabce :)) a sklapovací klíčky jsou taky z toho stejnýho plastovýho výlisku, akorát já tam nemám to logo EB, že…

              0 0
            • DominikGT  

              Škodovkám moc nevěřím prý se to celkem sere a co máme pár škodovek v rodině tak se to taky sere když to srovnám třeba s volvem, fordem a peugeotem. Celkově mě přijdou nejlepší ty volva serou se tam jenom spotřební věci na údržbu to není zas tak drahé jak si někteří myslí a motor vydrží 500 000km a víc.

              0 0
              • přišlapávač  

                „pry“ :-) Volvo ze se tolik nesere? To si delas asi srandu vid? :-) a ze nejsou drahy dily? to taky nemyslis vazne vid? Vrat se zpatky do reality ;-)

                0 0
                • DominikGT  

                  A ty máš nějaké volvo přišlapávači že tomu tak rozumíš? Doma máme s40 r.v 2000 1.8 330 000km najeto a je ve výborné formě to mě ukaž škodovku která v tolika kilometrech jede pomalu jak nová. :) Já sice ještě auto nemám ale do servisu je zdím s tatkou a tam vždycky kecáme s tím chlapem je to známí a ten vykládá ze se to sere min jak ostatní znacky a je to tim dost zname i po svete kvalita, bezpecnost i cena je dobra.

                  0 0
                  • přišlapávač  

                    ok, tak od zacatku, vovla mozna byly nejbezpecnejsi v minulosti, dneska jsou bezpecny, ale asi tak uplne stejne jako dost ostatnich modernich aut. Marketingove vyroky o Volvu jako o nejbezpecnejsim aute uz dnbeska nesmis tolik hltat, nezijeme v roce 1980… za druhe- cena je dobra, v pomeru k cemu? Kdyz vezmu kolik stoji nejmensi nakupni taska C30 za palku.. ok, asi mame kazdej jinaje nazor na to co je dobra cena. Add poruchovost- ano XC90 se sype jako snih a ze by opravy a dily Volvo byly tak levny jak rikas, asi zijeme nekde jinde…

                    0 0
                    • DominikGT  

                      Nebo jezdis do znackoveho servisu. Tak kdyby te to zajimalo tak nová c70 to je cabriolet tak byla vyhlašena jako nejbezpecnejsi auto se sklapeci srechou. A to moc lidi nevi ale maji specialne vystuzene predni sloupky proti srazce se zveri ptotoze ve skandinavii dochazi casto ke srazce se zveri a kdyz sejmes treba soba mimo obec tak to ty auta musi neco vydrzet. To same kdyz vyletis nekde do pole na strechu tak vyvaznes v pohode. V top gearu jeste rikali ze je to az neskutecne jak to drzi na silnice ze stim muze vyletet ze zatacky jedine clovek ktery ridit neumi. Kdo si myslis ze vymyslel tribodove pasy, airbag, senzor na chodce a dalsi vychytavky. tak treba vem kolik stoji bmw a volvo srovnej si vrcholove modely a ve volvu je navic plno veci v zakladu oproti bmw. Nekteri odbornici rikali ze je volvo relativne levne na to jake to je auto. Aspon maji originalni design interieru a exterieru. jeste maji nekdy od roku 98 specialni sedadla vepredu ktere maji zabrani poskozeni patere pri narazu to dneska nektere znacky ani nemaji a k tomu jeste 6 airbagu v roce 2000 to moc aut nemelo.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        jj, jenže je rok 2011.

                        0 0
                      • pepek  

                        vem kolik stoji bmw a volvo srovnej si vrcholove modely a ve volvu je navic plno veci v zakladu oproti bmw – tak když už se oháníš Top Gearem, tak taky napiš, jak tam řekli, že když už vůbec nic od života nečekáš, tak si kup Volvo. A že je to čínský auto-to je poslední hřebíček.

                        0 0
                        • kubad  

                          tou Čínou s mu rozbořil všechny bábovičky :D

                          0 0
                          • DominikGT  

                            Ale když to tak vezmu tak v číně dělají taky luxusni auta a britove maji celkove odpor ke vsemu co neni anglicke. Kdysi rikal klarkson ze oproti jaguaru je bmw hnusná železná nemecká krabice něco v tom smyslu. Treba rangerover se dělá v indii a je to super auto.

                            0 0
                            • pepek  

                              v číně dělají taky luxusni auta – aspoň jedno, prosím.

                              0 0
                              • DominikGT  

                                nedělají tam náhodou toyoty ty vrcholové modely jsou hodně slušné nebo infiniti. lexus není čínský?

                                0 0
                                • hony007  

                                  Lexus je luxusní divize Toyoty.

                                  0 0
                                • pepek  

                                  ne, Lexus opravdu, ale opravdu není čínský

                                  0 0
                                • ulipik  

                                  raději mlč

                                  0 0
                                • DAWE25  

                                  Celé tohle vlákno se u tvých příspěvků bavím, ale tím, že dělají Toyoty v Číně, tim jsi mě dorazil :D :D :D

                                  0 0
                                  • DominikGT  

                                    Dawe25 Já se o asijské auta nezajímám. Tak třeba v jterém roce vymysleli tříbodový bezpečnostní pás když si tak chytrý. Nebo třeba jaký je rozdíl mezi ford crown victoria a lincoln town car třeba ročník 2005? Ted se já rád zasměju ale né že si to vygoogluješ. :D :D

                                    0 0
                                    • Tomcat  

                                      To co ty říkáš je když se jde dnes kupovat auto nepodstatný.

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        naopak to je důležité pro pocit že máš poctivé Volvo, sice vyrobené ve fabrice Mitsubushi v Holandsku designované němcema a cele jo to vlastněné číňanem :D

                                        0 0
                                        • DominikGT  

                                          Mitsubishi je doré auto. To tak můžes říct o plno značkách třeba škoda je víc už německé auto než české a málo kdo řekne že má německou octavii každý vykládá že je to české auto protože p důležitá je historie a pokud se změnou majitele zůstává kvalita stejná tak i kdyby vyráběli třeba bmw na taiwanu tak ti každý řekne že je to německé auto.

                                          0 0
                                          • mr.antik  

                                            Mitsubishi bylo na hraně krachu značky…

                                            0 0
                                          • mr.antik  

                                            btw jak se ti jezdí na americkém legendárním GT?

                                            0 0
                                            • DominikGT  

                                              Napokraji krachu bylo plno skvělých značek a některé i skrachovaly. Na GT se jezdí super proč?

                                              0 0
                                          • hony007  

                                            Tak hlavně jak víš, že Mitsubishi je dobré auto, když se o asijské značky nezajímáš. lol trošku konzistence by to chtělo.

                                            0 0
                                            • DominikGT  

                                              Protože to je známé že lancer je nejlepší auto na svižnější jízdu když vemezmeš kolik stojí.Kámoš ho má taky, jel i v pár závodních speciálech ale lancera si chválí. I jako rodiné auto je to v pohodě.

                                              0 0
                                              • jIrI___  

                                                Lancer trpí stejným syndromem jako Impreza – i kdyby v něm člověk měl 1.0 l motor, tak lidi mají vtlučené do mysli, že jsou to ostré sportovní káry :)

                                                0 0
                                                • DominikGT  

                                                  Ve verzi 2.5L jede slušně.

                                                  0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Sotva zaschlý inkoust na řidičáku a už máš projeté kde co, tiše závidím.

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                              • mr.antik  

                                                Mitsubishi není ale jen Lancer… Prostě jako Toyota z Japonska nebo z Kolína. Dneska nesmíš prostě hodnotit značku ale konkrétní vůz, dokonce konkrétní motorizaci, z toho se většínou odvíjí ten zbytek.

                                                Každá značka má vlajkové lodě i otloukánky. Jak byl např. VW Sharan.

                                                0 0
                                                • madcat  

                                                  Sharan = nebrat? A zrovna první generace po fejsliftu se mi docela líbí, i když pravda, taky jsem četl, že z té trojice Sharan/Alhambra/Ga­laxy je asi nejlepší volba kupodivu Alhambra…

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    měl sem dvě Alhambry, celkem 10 let 300t.km

                                                    a vcelku pohoda, takové ty normální koncernové závady, ale žádná traga.

                                                    0 0
                                          • jipík  

                                            :-D :-D :-D poslední dobré Mitsubishi bylo Zero http://www.google.cz/search…

                                            a vim o cem mluvim zrovna vcera jsem v http://www.autopalace-vysocany.mitsubishi.cz/ byl.

                                            0 0
                                        • mr.antik  

                                          nedejbože poháněného některým z průšvihových Fordáckých dieselů…

                                          0 0
                                          • DominikGT  

                                            Volvo mají společné motory s WW aspon 2.0L takže je to dobré. Ještě třeba příklad range rover se vyrábí v indii a kvalitu má pořád dobrou a angličani jsou na něho hrdí protože je to britské auto ale někteří z vás řeknou že je to plečka když je to vyrobené v indii, číně a pod.

                                            0 0
                                            •  
                                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                              0 0
                                            • kubad  

                                              pokračuj je to fakt vesele čtení :D

                                              0 0
                                            • jIrI___  

                                              Už tu ze sebe raději přestaň dělat vola ;-)

                                              0 0
                                            • DAWE25  

                                              :D myslel jsem, že už to stačilo, ale ty opravdu nezklameš :D Velice dobré pobavení na sobotní odpoledne.

                                              0 0
                                        • Tomcat  

                                          Ne tak sem to nemyslel. Když dnes někdo jde kupovat tak ti je jedno co a jak kdo děla v historii. Když jde kupovat nový barák tak ti je jedno kdo v jaké stavební slohu co kdo poprvé použil, když foťák taky nestuduješ historii atd…

                                          Nehledě že první nezmená nic. Co má dnes společné Lambo a původním? Co je dnes ze sporu dvou arogantních kohoutů, pana Etore Ferrariho a Ferruccio Lamborghini? Ferrari patří Fiatu a stejně jako Lambo do VW. Takže naco je mi kdo kdysi co vymyslel první? Když si jdu dnes koupit auto nic to na reálných vlastnostech nemění.

                                          V knihovně mezi technickejma publikacema mám taky titul „Nejhorší auta“ ten Lincoln a jiné megalomenské vozy tam také jsou. Trilobiti(auta do 1950) Dinosauři ( auta do 197×) Mastodoti i šavlozubí tigři (do 199×)tam sou také a vymřely. Spousta lidí zůstává v pravěku, stále mají vysněný ten Golf I. aniž by měl něco společného s dnešním. Ukolébává se a ojedinělosti nějakého auta, které je zaručeně lepší než to jiné. Přitom má stejného dodavatele často i konstruktéra. Nedejbože sou ve stejném koncernu tedy o tom který bude lepší a který rozhoduje už při vzniku dozorčí rada.

                                          0 0
                            • přišlapávač  

                              kdysi Clarkson rikal, v TopGearu rikali, bla bla bla :-) haloooo

                              0 0
                        • DominikGT  

                          Tak ted už čínský je bohužel. Ale já spíš víc beru starší modely protož nové mě až tak nezajímaji a tolik lidi co má na nové asi nebude. Ale kolem roku 2000 mě to přijde hodně dobré auto.

                          0 0
                          • kubad  

                            auto je to hodně dobré pořád, ale trochu dražší no :-(

                            0 0
                          • pepek  

                            Tak to pak zase trochu uber z tý bezpečnosti

                            0 0
                            • kubad  

                              jj to sem viděl v TV takový výsledek sem taky nečekal :D

                              0 0
                              • DominikGT  

                                Ten ranault je tak o 10 let mladší tak co by si chtěl. :D

                                0 0
                                • Vilém  

                                  Ale zase to volvo bylo z let kdy se jeste delaly podstive a paltili za jedny z nejbezpecnejsich aut. Vpredu pred motorem napric traverza, pak dlouho nic, pak motor.

                                  0 0
                      • jIrI___  

                        To se někdo doopravdy věří takové show jako je Top Gear? To je jak kdybych měl vybírat kolo podle birell školy.

                        0 0
                    • Kubiczech  

                      C30 právě není nákupní taška (jak by se každému normálnímu mohlo zdát), ale stylová kára jako Mini a Pětikilo, čili na tom bych závěry o cenové politice nedělal.

                      0 0
                      • DominikGT  

                        Asi tak c30 není pro lidi co chtějí auto na nákupy to je především auto o stylu a poměrně luxusní coupe a s 2L motorem i slušně jede. Taky plno lidí co jednou volvo skusí tak už jiné auto nechtějí.

                        0 0
                      • Excel  

                        Občas vidím newbeatla, novej fiat500, či Mini, dokonce i Smarta, kterej řídí chlap.

                        0 0
                        • pepek  

                          jak to víš, že to není *****?

                          0 0
                          • Excel  

                            to jsem chtěl doplnit ;-) ale pak jsem to nechtěl takhle natvrdo

                            Ale co jsem viděl tak to byli takový ti borci stylový.

                            0 0
                            • DominikGT  

                              Největší buzny samponské jezdi v audi TT a podobných vozech a ve ferrari. :D

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                              • jIrI___  

                                Ale v Top Gearu říkali, že pro buzny a holiče byla bývalá generace TT a že ta současná je už pro pořádné chlapy.

                                0 0
                                • DominikGT  

                                  Ta nejnovější už vypadá konečně jak normální sporták. Ty ten top gear nějak moc sleduješ. :D

                                  0 0
                                • Kubiczech  

                                  Výrok o kadeřnících v TT bych Top Gearu nepřisuzoval, oni to už převzali. Stejně jako totéž o SLK.

                                  0 0
                          • DominikGT  

                            Mini ve sportovní verzi je solidní sporták tak procby v tom mela jet *****.

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                        • Kubiczech  

                          A proč ne? Krom toho Beatlu (mimochodem ta nová generace je pořád stejně hnusná jako ta předešlá) a Smartu bych si to představit dovedl. Fiat v Abarthu, Mini JCW bude i řidičsky zajímavý…

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                  • Janes  

                    S 40 není Volvo, ale Mitsubishi Carisma s jinou kastlí a dělalo se to v Holandsku .-)

                    0 0
                    • DominikGT  

                      V holandsku se dělalo víc volv. Zdá se mě že s40 se dělala i ve švédsku. Co se týče designu a interiéru tak je to pravé volvo. Akorát čalounění v interiéru dělali němci tak občas někde něco vrzne. :(

                      0 0
              • madcat  

                „Ty už nemáš tu modrou Feldu?“

                „Nee, tu jsem prodal a koupil jsem si za to žárovku do Volva…“

                Rozhovor s kamošem nějakou dobu poté, co jsem přestal vídat jeho starýho služebáka před firmou, a místo toho tam začalo stávat Volvo XC70, rok asi 2005 nebo 2006.

                0 0
                • DominikGT  

                  S tou žárovkou se ti to povedlo.:D Tak oproti felicii je asi všechno drahe na udrzbu ze zahranicnich znacek. To volvo je levnejsi na udrzbu nez bmw, americke auta atd.. stryc kdyz neco menil v octavii v motoru uz nevim co tak ten sami dil do volva original stal stejne jenom clovek musi vedet kam do servisu a dily se daji kupovat ze skandinavie a anglie levne. SErvis bude mozna cenove podobny jak wolkswagen.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    • Flegmatik  

      No, nedávno jsem zrovna na Doblo Panorama narazil a nevypadá to vůbec zle http://www.autorevue.cz/…-ci-mikrobus

      0 0
    • antuch  

      makám teď ve firmě, co dělá náhrdní díly pro autoservisy. Děláme i rozvozy a máme 2 Dobla Cargo 1,4i LPG (motorizace asi v tomhle případě důležitá nejní). Na jednom je najeto cca 56000 a na druhým, stejně starým ccda 230000. Kolega s ním totiž denně absolvuje denně cca 300km. Z vlastní zkušenosti se mi s Doblem blbě řídí, furt se tam nějak nemůžu srovnat kůli sedačce. Na druhou stranu to auto je prostě držák…měníme jen olej a takový ty krávoviny…

      Takže Doblo co se týjá výdrže, tak určo doporučuju, určo bych ale šel třeba do 1,6i bo nafty…ale bacha, na blbou 1,9JTD sou dost drahý díly včetně blbýho olejovýho filtru…

      0 0
      • Jenda  

        mam vyhlidly doblo 1.6 diesel, 77kW. Predvadecka vicemene v zakladni vybave s klimatizaci, vyjde to na 300kkc. Ma to jenom ABS a ne vsechny ficury co maj ty civilnejsi verze Panorama ale zas si rikam ze trochu ridit umim abych se obesel bez ESP a pod a cim min ficurek tim min veci co se muzou ******.

        0 0
    • kocka  

      Fiat nebrat…

      Někdy před 3 roky jsme koupili Punto 2001,tedy asi 7 roků jeté, do týdne se začalo *****, po několika návštěvách servisu (naštěstí na náklady bazaru) se zjistila vadná řídící jednotka -oprava by stála cca 17 000, tak jsme ho vrátili.Naštěstí to byl vcelku slušný bazar, tak to bylo bez zbytečných keců.

      Vloni nám koupili do firmy dvě Punta s lpg (originál namontované z fiatu, byla na to nějaká akce… ) Permanentně je alespoň jedno v servisu – obě mají stejné závady – motor zhasíná na volnoběh, nefunguje STOP/START systém, ukazatel paliva… jedu po dálnici cca 130 a najednou auto samo od sebe začne brzdit přes motor až na nějakých cca 90 km/h a neneděláš nic…až zastavíš a znovu nastartuješ tak to zas pár km jede uplně normálně a tak pořád dokola… Oba mají najeto hruba 35 tis. km, takže v podstatě nový auta a neustálé problémy s oběma…Na jednom vyměnili komplet motor a byl chvilku klid, po pár tisících km všechno na novo…

      Za mě fiat nebrat…

      0 0
      • Papinak  

        Ta řídící jednotka odešla, protože nikdo nevyměnil zapalovací svíčky a ty zkurvily cívku a ta jednotku.

        A s tím LPG, je chyba, že to tam dali. Je to věc dovozce, kterej chtěl udělat akci, ale nebylo to dost odzkoušené. Jinak nové Fiaty jsou na tom dost dobře se spolehlivostí.

        Když se něco rozbije na Fiatu, tak je to ****** a je to drahé, když se něco rozbije na Fordu tak OK, stalose, zaplatíse a je to.

        Dělal jsem příjmacího technika ve Fiatu a Fordu. Ford je na tom hůř, ale lidi to nevidí a jen platí.

        Kdybych se měl rozhodnout co koupit, tak bych vzal Fiata. A není špatné si koupit při koupi nového auta servisní prohlídky dopředu. Vychází to mnohem líp a člověk má jistotu, že je vše OK.

        0 0
      • marszy  

        Dovozové auto a je jedno jaké značky může mít po 7letech i 180 000km .A to nepočítám falešnou servisní knížku .U tak malého a levného auta to může být už konec životnosti některých dílů.A je jedno jestli je to zrovna Fiat:-))

        0 0
    • Tina  

      To by chcelo niečo štýlové ;)

      0 0
      • Flegmatik  

        To je snad ještě poruchovější než všechny Fiaty dohromady :-)

        0 0
        • pepek  

          A navíc hnusný – a to se vyplatí.

          0 0
        • Tina  

          poruchovejšie? Hovoríš z vlastnej skúsenosti? :D

          0 0
          • hony007  

            Mrkni na statistiky TÜV :-)

            0 0
            • JMT  

              TUV je podle me bullshit kterej o spolehlivosti vuzu nic nepovi

              0 0
              • maajkee  

                Přesně tak.

                0 0
                • ememem  

                  a preco?

                  0 0
                  • maajkee  

                    Protože zahrnujou do závad úplný nesmysly, každou maličkost, to že mi semtam praskne žárovka, nebo to že mám podhuštěnou pneumatiku mi nic o spolehlivosti auta jako takovýho nic neřekne.

                    0 0
                    • ememem  

                      imho nezmysel, daj nejaky zdroj.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        spíš si najdi jak se ta spolehlivost určuje. Je to dle vážných závad při stk, takže to „spolehlivosti“ neříká skoro nic, spíš o majitelovi a servisu…

                        0 0
                        • pepek  

                          To platí u jednoho auta, u 10000 kusů už je to statisticky OK.

                          0 0
                        • ulipik  

                          Tudíž to odsíraj levnější vozy, protože majitelé nejezdí pravidelně do servisu a ještě si s tím dovolí jet na technikou.

                          0 0
              • ememem  

                a kto povie? sa mi to zdal docela doveryhodny zdroj. minimalne je overitelny.

                0 0
                • mr.antik  

                  no minimálně jak všichni tvrdí o spolehlivosti VW, tak to tam moc neplatí…

                  0 0
                  • ememem  

                    co ja viem to su tak ekecy, v pomere na to kolko ich jazdi je to imho v pohode. ano celkovo sa to moze zdat ze sa seru a le ked si uvedomis ze pomaly kazde druhe auto co jazdi je z ich koncernu…

                    a navyse v tych statistikach nijak extra nekralovali (ale uz to nejak nesledujem)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      ano, tak jsem to myslel. Ale ono je to i kvalitě servisu a řidičů, který s tim jezdí, nejen o auta samotného. Technickou nezajímá, jestli máš v autě čtvrtou převodovku.

                      0 0
      • Kubiczech  

        Mám tuhle nádheru v žebříčku před Multiplou nebo až za ní? (:

        0 0
        • pepek  

          Mezi Multiplou a Ssang-yong

          0 0
          • marszy  

            Multičku mám doma zakázanou pod hrozbou rozvodu:-)))

            0 0
            • jIrI___  

              Nechápu, co se na ní lidem tak vehementně nelíbí http://www.hybrid.cz/…ipla-cng.jpg

              0 0
              • pepek  

                Pouze tato je ta pravá Multipla

                0 0
                • jIrI___  

                  Jo, v té době ještě měl styl. Asi jako PT Cruiser :-D

                  0 0
                • MaPa  

                  Zrovna na bikerským serveru bych čekal, že Multiplu vemou lidi na milost když se tam bez demontáže vejde kolo napříč :-).

                  Ale je vidět, že češi jsou prostě konzervy. I když jsem byl se Scénicem jako posledním rodinným autem spokojenej, furt si vyčítám že jsem do Multiny nešel. Z praktickýho hlediska je to jedno z nejvychytaněj­ších aut.

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Já byl vždycky na vážkách ohledně Multiply, ale tohle rozhodlo. Kolo napříč mi z Voyageru chybí nejvíc.

                    0 0
                  • madcat  

                    Já s Multiplou nemám třeba žádnej problém, a s tou novější už teprve ne (první verzi se dá přiřknout jistá dávka designové kontroverze) :)

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      definuj slovo „jista“ :-))) takovej ulet si myslim, ze uz nikdy nikdo nemuze prekonat :-)

                      0 0
                      • pepek  

                        Jakto, že ne

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                      • kubad  

                        mě se to svého času líbilo, :-) a skoro sem to koupil, ale další dva Fiaty ve firmě se začali tak *****, že sem od téhle značky dal ruce pryč, a prozatím si mou důvěru znovu nezískala

                        0 0
                      • madcat  

                        No mně osobně přijde mnohem hezčí než třeba Fabia sedan nebo Renault Thalia, o vozech Ssang Yong ani nemluvě.

                        0 0
                        • pepek  

                          Ovšem SsangYong přiložil ruku k dílu a postoupil na další level :-) Na to nemá nikdo.

                          0 0
                          • nitraq  

                            To auto vypadá, že má těžkej mindrák ze svýho vzhledu:D

                            Ale nějak zvrhle se mi líbí:)

                            0 0
                • ulipik  

                  Tohle je jediná pravá Multipla, která měla styl:-)

                  http://veteran.auto.cz/…na-6-stovka/

                  0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • cat  

            asi tak:)

            0 0
      • antuch  

        tak na tohle je třeba blbej olejovej filtr jen z originálu podle VIN…:-D

        0 0
        • Tina  

          čo sa tu človek nedozvie. Filter do PTho podľa VIN :D To si kde vyčítal? CRD (dízel) má motor, ktorý sa montuje do Mercedesov C a E. Olejový filter pre 2liter benzín má rozvnaké objenávacie číslo ako filter do niektorých škodoviek.

          0 0
      • Jenda  

        jsem snad cernoch abych si kupoval americkej shit

        mimochodem v cem bych si prostorove pomohl oproti soucasny fabii kombi :-)

        0 0
        • Tina  

          fábiu má každý druhý čech. ja som iba písala o aute, čo sa len tak nevidí :) samozrejme že priestorom sa nemôže porovnať s dobló. Ale vnutornú šírku má určite väčšiu ako fabia.

          je však pravda, že tieto autá sa buď ľuďom páčia, ale totálne nepáčia. je to ako s lefty medzi vidlicami :)

          0 0
        • DominikGT  

          tak třeba dodge magnum je už veliké kombi.

          0 0
          • Jenda  

            tak se podivej kolik takovy velky kombi stoji, podivej se v jaky cenovy relaci me asi tak zajimaj auta a prober se do reality statniho zamestnance :-/

            BTW stacily mi 3 mesice ve statech abych k americkej autum pokud nejsou specialne upraveny pro evropu ziskal neduveru.

            0 0
            • Kubiczech  

              Když jsme u Amerik – co Chrysler GrandVoyager, popř. jeho Dodge klon? Do minulého roku jsme měli 2002ku, absolutně bez problému a na kola je parádní. Pověst asi jako Fiat, ale já nemůžu říct ani popel.

              0 0
              • hony007  

                Se ale vyrábí v Grazu (A).

                0 0
                • Kubiczech  

                  A co? Hyundai se vyrábí na Slovensku, ale pořád je to Korejec.

                  0 0
                  • hony007  

                    Kvalita. (a je to trošku jinak, na Slovensku se vyrábí Kia)

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      Já nenarážel na kvalitu, prostě je to pořád Amerika i když se to vyrábí v Rakousku. Dobře, není to Amerika, ale je to „Amerika“. V přirovnání jsem myslel Kia s Hyundaiem, Slovensko s Nošovicemi, vem to déšť.

                      Jak říkám, měli jsme pět let neevropskou verzi z druhé ruky a jediné, co se pokazilo bylo rádio, takže jestli má být evropská kvalitnější, proč ne.

                      0 0
              • DominikGT  

                Chrysler grand voyager si myslím že je dobrý a hlavně prostorný.

                0 0
          • Kubiczech  

            Bohužel veliké je jen zvenku – máme Journey, takže vím o čem je řeč.

            0 0
      • Excel  

        no..tak teď už jenom někoho kdo doporučí Kiu Carnival

        0 0
        • JMT  

          Mel sem ji, najel mnoho a naprosto zadnej problem, byl sem moc spokojenej. Sharan co sem mel potom se sral naprosto porad.

          0 0
          • tomfree  

            Ale jen s automatickou převodovkou,ma­nualni se celkem sypala.

            0 0
            • JMT  

              Jj, Carnival byl automat…

              0 0
              • Tomcat  

                Hele pokud si nezměnil zaměstnání tak by bylo možná objektivní si uvědomit, že tvůj pohled a možnosti se netýkají ani 5% obyvatel tady v ČR.

                Takže co je malý problém s autem pro tebe může být pro někoho dost drastickej prušvih pro jinýho a ty mu stím nepomůžeš. Tvůj pohled je hodně subjektivní.

                0 0
        • Evilcleaner  

          tyjo auto ve kterém jsem málem umřel. občas se prostě vypla celá elektronika, přestaly brzdit brzdy, zamkl se volant… a člověk v ten moment musel vypnout motor a znovu nastartovat. zkuste si to třeba v 80km/h na nějaké zatočené okresce.

          kamarád měl ještě jinou. a jednou mu třeba selhaly brzdy takže projel křižovatku na červenou, ale měl štěstí nic ho tam nesejmulo.

          to auto je nebezpečné životu!

          0 0
      • mr.antik  

        tohle je štýlové

        0 0
      • DominikGT  

        Chrysler pt cruiser je zajímavé auto.

        0 0
    • LáďaH  

      Co Roomster/Praktik?

      0 0
    • miraf  

      Mám služební Doblo Multijet 1,3 r.v.2006, Najeto 220 000 km bez problému, nízká spotřeba, pohodlné na dlouhé cesty. Podkrkonoší – Prešov na jeden zátah. Opravy – kotouče po 100 000km, motor bezúdržbový, žádné rozvody po pár tisících. Doma mám Punto 55 1998. Mimo drobností také bez problémů. Levný servis bez nutnosti značkového servisu. Koroze je minulostí a cena příjemná.

      0 0
    • Vrci  

      mám Caddynu už osm let. Jediný co jsem musel měnit byl ?setrvačník? na spojce. Mám provedení Life. Kupoval jsem jako předváděčku z autosalonu. Uvažoval jsem o VW nebo Fordu. Volby nelituju.

      povedlo se mi s ní i bourat (chladič, klimatizace, vystřelený airbegy, obě přední světla, napínače pásů) v podstatě prkotiny. Mazda měla ohlý C sloupky.

      0 0
      • Mirek_29  

        ford transit 2,0 63Kw bus 9míst. spotřeba 7,2l/100km

        0 0
        • maajkee  

          Já měl Transita 2.5D rok 1996 bus 9míst, spotřeba 12l/100km :)

          0 0
          • VanVren  

            Mám transita 2.0 TDDI, 74 kw, 2004 jezdí mi to za 7l/100 km při lehký noze, nalítáno 300 tis. naprosto bez problémů, jen běžná údržba. Začíná bohužel nakvétat, což mě mrzí, protože jinak je to držák.

            0 0
            • pepek  

              Na 7/100 se s TDDi dostávám těžko i s osobním FoFO

              0 0
              • mr.antik  

                jízdou do 100kmh při cca 2t (bez nákladu). To ti tam někde teče nádrž, ne?

                0 0
      • ToBla  

        Caddy je super. Koupil bych klidně starší, ale od prověřenýho prodejce, třeba- http://www.skodaplus.cz/…w-kombi-life?…

        pro někoho kdo jezdí málo km klidně i v benzínu

        0 0
        • Jenda  

          no jo jenze 55 kW na caddyho to je tak na plouzeni se nekde po okresce. Nedovedu si predstavit s tim jet nalozenym nekam dal na dovolenou :-(

          a zase jestli vzit 3.5 roku staryho caddyho kterej ma najeto 115 tis za 260 tis nebo radsi predvadecku doblo za 300?

          0 0
          • ToBla  

            Novýho Dobla bych se nebál. Jel jsem v něm a docela pěkný svezení. Přišlo mě dost pohodlný, nevím možná díky nové zadní nápravě.. nějak víc jetý bych ale nebral.

            0 0
          • mr.antik  

            Za 300 pokud má aspoň klimatizaci a diesel, tak to je asi jasný…

            0 0
    • Dew-spec  

      Držel bych pravidla nekupovat auta od „F“, tj. Ford, Fiat, francouzský auta,… :)

      Jezdil jsem služební „Caddynou“ (už nevím, jaká to byla motorizace) a z pozice řidiče paráda…

      0 0
      • alinceb  

        Auta od „F“ jsou ale doslovně: Fiat, Ford a Fšechny Francouzký…:D

        0 0
      • gargamel  

        Jezdím asi 13 let Fordama teď aktuálně Focusem (ten má dokonce dvě F) a absolutně bez problému. Spolehlivost sama..

        0 0
      • Trainman  

        20 let jezdí naše rodina ve Fordech bez větších problémů a i já jsem s těžkým srdcem nekoupil dalšího Focuse :) Mám takový tušení, že tohle „pořekadlo“ vymyslel zas nějakej spokojenej vlastník „tédeíčka co tahne vodspoda“, čecháček (a tím netvrdím, že TDI by se nedal v podstatě nazvat legendárním motorem, alespoň ve svých prvních generacích).

        0 0
    • pold  

      Mám už skoro tři roky totální low-end od fiatu, Pandu.

      Po skoro třech letech a 70.000 km nemám jediný důvod ke stížnostem a – samozřejmě s výjimkou garančky (olej+filtry) – bez poruch kromě výměny jedné žárovky a stabilizátorů (bratru za 1200).

      A to je pěkně prosím Fiat, a ještě vyrobený v polsku.

      0 0
      • mr.antik  

        no ještě aby se něco podělalo, na 70 tisících…

        0 0
        • alinceb  

          Mám s Fábií najeto 25tis. a zatím bez sebemenšího problému…je to prostě držák…:D

          0 0
        • marszy  

          To by jsi se divil kolik věcí se na autě podělá do 70tis km:-))

          0 0
      • Vilém  

        Vsak neboj, ono to prijde:) Mlada ma pandu taky a srat se zacala tak v 90tkm. Na muj vkus az moc.

        0 0
        • marszy  

          A co všechno kleklo?

          0 0
          • Vilém  

            Zaclo to prednima tlumicema, pak temer vse na predni naprava, brzdy zacly komplet tyct asi ve 100tkm, benzinove cerpadlo K.o., poddimenzovana elektroinstalace a konektory, kde kabely svetel a jejich konektory nejsou dimenzovany na celodenni sviceni.Nasledkem toho bylo vypaleni konektoru v tzv. body computeru, coz je krabicka zajistujici chod celeho auta krom motoru. Vyreseno tim ze jsem to opravil sam, v servise by cekala vymena celeho kabeloveho svazku a body computeru s cenou par desitek tKc.

            Kamarad si jetou pandu kupoval ze stejneho zdroje jako moje mlada, s jeste min km, mlada 80tKm, on cca 60tKm, problemy ma jeste vetsi a to nema dodnes zdaleka tolik najeto (mlada ted 140tKm, on tak 90tKm). Tomu jeste navic praskl chladic, mel problemy s elektrickym servem, pak podobne zavady jako ma mlada.

            Beru to tak, ze tehda byla velice dobra cena (3roky stary za 35tKc), takze nad timto mavnu rukou, to auto uz se davno zaplatilo, ale koupit je jako novy, za plnou cenu, tak bych byl nasranej hodne.

            0 0
            • Soreno  

              takže dobrej zdroj :-))

              auto sestavený ze třech, najeto 300t a ještě omlazeno jinak nechápu cenu :-))

              0 0
              • Vilém  

                Bylo to auto po skonceni leasingu, primo z leasingovky s veskerejma dokladama, servisnima knizkama atd. Puvodni majitel byl velka firma, ktera tech aut mela asi 50. Vybrali jsme si u puvodniho majitele, ktere se nam libi, zbytek doresili s leasingovkou­.Ostatni auta skoupily ve velkem bazary, ktere si cenu 3× povysily. Zadny podraz v tom nebyl.

                0 0
    • maajkee  

      Každý auto na světě je tak trochu živej organismus jako člověk a bez prevence dřív nebo později onemocní, ať je to VW nebo ťankťong. A kde je poruchovost malá, tak to doženou zase drahým servisem. Takže je v podstatě jedno jaký auto člověk koupí.

      Debaty a pře o tom jaký auto je nejlepší jsou jen chlapský kohoutí zápasy a každej má to nejlepší a nikdy s tím svým neměl problémy a má skvělou spotřebu :)

      0 0
      • pepek  

        To sou zase kecy.

        0 0
        • maajkee  

          ha, první kohout se chytil :)

          0 0
          • pepek  

            každej má to nejlepší a nikdy s tím svým neměl problémy a má skvělou spotřebu – problémy nějaký byly a asi podle zkušeností eště budou a spotřeba je taky skvělá: nad 7l (turbodiesel)

            0 0
          • pepek  

            Jinak ten motor v tom je *****, která tedeičku nesahá ani po kotníky – takže jaký kohouti?

            0 0
    • mastihuba  

      ja ti nevim stary doblo mělo na muj vkus malej kufr. To že to vypadá jako krabice ještě neznamená že se do toho hodně vleze. Lepší je s prostorem ford Conect, ještě lepší je fiat scudo(ten se sral)no a pak už jsou tu dospělý dodávky, jako jumper nebo tranzit.

      Citroen fiat už nikdy.(sral se spojkovej váleček a HDI byla časovaná bomba, která naštěstí nebouchla, ale nikdy neříkej nikdy) :D

      Fordy máme v práci dva a serou se tak v rámci možností.(spíš bych řekl že se moc neserou)

      P.S. Nový doblo sem prakticky neviděl, tak jestli je větší než to starý tak se omlouvám.

      0 0
    • Tomcat  

      Á to sou zase výplody Fratů z horní dolní . Hrozně by mě zajímalo kdo mněl opakované negativní zkušenosti s novýma auty (= první majitel , nikoliv serviska, nikoliv první majitel v Čr atd). Proč mám pocit, že vždycky nejvíc keců a negativních zkušeností. Má ten kdo si skutečně nový auta nikdy nekupoval.

      Dnešní auta jsou skoro stejný, konstruktéři dělají jeden rok pro Fiat , druhý rok pro Opel , pak zas BMW . Sub dodavatelé jsou zase společní. Firmy začali sdílet platformy ( zjednodušeně podvozek a základ draku) Takže Fiat Sedici = Suzuki SX4, Citroen Peugeot, motory si vyměňují navzájem atd… Automobilový průmysl už není to co bylo v 60tých až osmdesátých letech a už nebude. Vzájemná konkurence už je často na okolo jen divadýlko pro diváky.

      Bohužel pověry okolo aut sou naprosto neskutečný a vyvracet je dá fušku. A když čtu nějaký zasvěcený rady jako koupit, nebo koupil někdo ojetou káru. Jak do toho jen ještě 80k vrazil atak nevím jestli mám brečet, blejt, nebo se mu smát. Ty bandy zoufalců co místo Fabie kombi musí mít pře panelákem, nebo katalogovým panelákem na placato. Ideálně dva vozy stření třídy, protože ..kdo z vás na to má… výborně podporují akorát šedou ekonomiku. A s károu nakonec skoro nejez děj, protože sou pos…aby se na tom něco nerozbilo. Výborný tleskám to se fakt vyplatí.

      Při současném vývoji ekonomiky a norem , které jsou pro vozy provozované v EU povinné zapomeňte do budoucna na auta, která vydrží 10 a víc let nebudou. Tyhle časy se nikdy nevrátí, pokud nechcete svým přičiněním pomoct k tomu, že automobilové odvětví půjde do háje. Tak možná by bylo dobrý se neofrňovat nad obyčejnýma levnýma autama ale dobrý autama. Který posloužej dobře a ekonomika na tom bude dobře. Nebo si podporujte prodej ojetých aut a stát z toho bude mít h… a Vy pak taky.O automo­bilovém průmyslu toho vím dost a říkám chcete poslat tuhle zem do kolen, tak kupujte hodně ojetiny jako bumerang se vám to vrátí.

      Takže pokud se někomu líbí nový Fiat, škoda, Kia, Ford… ať si ho koupí udělá pro sebe a ostatní líp než když si koupí ojetý nějaký krám.

      0 0
      • LáďaH  

        Fiat a Suzuki… Nedávno jsem šel okolo dealera Fiatu a byl tam Sedici s ochraným rámem, na kterém bylo SX4. :-)

        0 0
        • Tomcat  

          Oba dělají v jedné továrně v Madarsku osobně jsem o SX4 uvažoval , má líp vyřešený skládání sedašek, než Sedici ten je zase lepší v jiném.

          0 0
      • Excel  

        Souhlas, místo ojetiny, raději žádný auto. Vyprázdněj se silnice, na vesnicích se bude jezdit na kole, ale raději než ojetý kolo, tak žádný kolo, takže pěšky. Otevřel jsi všem oči, hned, doufám, půjdou do autosalonu a vezmou nový auta, aby nám ten auto průmysl neupad. Auta nad 10 let bez milosti sešrotovat. Automobilky to budou valit, banky budou rády za úvěry, leasingy, exekutoři koneckonců pak taky. A nejvíc z toho bude mít ten stát. Všeobecně je ten automobilovej průmysl dost nahovno, protože vyrábí něco co stojí šílený prachy samo o sobě, což by mi nevadilo, pokud bych do toho nemusel pravidelně lejt palivo, takže by se měl vzchopit a něco s tím udělat a nebo zkrachovat.

        Já si zase myslím, že lidi by měli přestat opravovat starý domy, srovnat je se zemí a začít kupovat nový byty a stavět nový domy, ale ne svépomocí, tak to ***** ne, přeci to stavebnictví nepošlete do kolen.

        0 0
        • Tomcat  

          A ještě něco vtipnýho.

          Státu děsně pomůže když nějakej hodnej strejda co jezdí k hodným turkům do říše doveze sem nějakého lehce jetého kvalitního a ověřeného Prasáta. A nějakej Franta si ho koupí místo nové Oktávky, která by mu společenskou dělala ostudu.

          To nám hrózně pomůže. Zvlášť pokud v řetězu dovozce ojetiny, vrakač, prodejce ojetiny, opravce ojetiny ulije daně kdo může.

          Ano zajisté každý rok když platíš daně si na to s radostí poměneš jak jak ten hodný strejda v autoopravně bez učtenky ti udělal cenu.

          0 0
          • pepek  

            Miluju moralistický řeči o tom, jak je třeba stát podporovat daněma, když vidíš každý den v TV, jak stát potom ty peníze vyhazuje oknem (kde už čekají kamarádi, švýcarské banky, cigáni a spřízněné firmy)

            0 0
            • Tomcat  

              Jo podporovat. Sice z toho kradou ale nějaké peníze tam sou. To co ty říkáš je extrémní přístup kdy ti špatní nebudou krást ale né protože nebude proč, jak , nebo protože dostanou po rypáku . Ale protože nebude z čeho takže na to ostatní taky ne. Takže na tom zase budou špatně všichni.

              Klasickej čecháčkovskej přístup …panebože když mě chcípla koza tak aď sousedovi chcípne taky… Zbožňuji když slyším v hospodě třeba takové ty řeči na místní velkopodnikatele jak okrádou a jak te to hrozný jaký sou to svině …a že zaměstnává tisícovku lidí to jen člověk neslyší Ale ten Pepa který tyhle silný řeči na krýglem vedl zajisté by všechny zaměstnal kdyby ten třídní nepřítel nebyl.

              0 0
              • cabbage  

                Tohle monstrum zvané stát je potřeba vyhladovět..

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
        • Bafoon  

          výborný, brečím smíchy :-D

          0 0
      • HELLBOY22  

        Takto pribrzdený názor som ešte nevidel… Jasné šak čo počkaj poviem tatkovi nech kúpi nové auto, j*bať na to že na iné ako ojazdené nemáme… Predsa nie sme tak chladnokrvný aby sme priemysel poslali do kolien. A hneď teraz idem podpáliť tú našu Feliciu z 1999 to už je hriech vlastniť 12 ročné auto :O

        0 0
      • RomanH  

        Ber to z druhe strany. Zase kdyz si koupis ojetinu, das vydelat servisum (jasne, ze mnohokrat bez dokladu a u overenejch neautorizovanej­ch).A ze to lidi delaji, neni se cemu divit. Kdyz si olej vymenim sam, vyjde me to vcetne oleje + vsech filtru na cca 1300 – 1500 Kc. Je to prace na max. pul hodky (a to u toho jeste vypijes pivo, protoze nejvice casu stravis cekanim, az ten starej olej vytece). V autorizovanem servisu 4500,– Kc (a to se jeste chlubi velkou reklamou, jak to delaji levne). Pokud si to nekdo sam nevymeni, verim, ze da radeji nekomu neco do kapsy. Je to bordel, ale zrovna ten majitel autorizovaneho servisu nabizel kamaradovi, ze mu udela rozvody bez dokladu (jsou sousedi). Jenze to jeho „bez dokladu“ bylo 11tkc proti 18tkc origo. Mne staly rozvody 6tkc (ofiko nakup dilu byl 5tkc a soused mechanik si vzal litr).

        Jo, muze to vypadat smutne. Souhlasim, ze je potreba zacit u sebe, ale opravdu tam, kde vidim adekvatni pomer. A ze stat rozhazuje bokem, to je proste fakt. Smutne je, ze pokud nebudou mit ministri / poslanci, statni urednici hmotnou zodpovednost a rychlou odvolatelnost, lepsi to nebude.

        0 0
        • pepek  

          Ale tak zase těm loteriím a gangsterům, co působí v hazardu dali teď ty daňový prázdniny, tak snad abys jim zase nekřivdil.

          0 0
          • RomanH  

            Tak oni slibili, ze ty dane obcim odvadet budou, i kdyz by nemuseli. Tak jaci gangsteri ;-)

            0 0
        • pepek  

          Eště k tý výměně oleje

          0 0
      • scret  

        opet jsi nezklamal:)))

        0 0
      • maajkee  

        Huráá, pojďme si všichni koupit nový auto! :) Jen se zeptám, co uděláme s milionama těch jetých aut? Potopíme je do moře? :)

        0 0
        • Mamut  

          Posleme ich turkom v Nemecku a pomocou vyssie uvedeneho sposobu rafinovane zkrachujeme Risu.

          0 0
          • maajkee  

            Já myslel miliony aut z celýho světa, tedy i z německa a odkudkoliv, protože předpokoládám, že to co psal neplatí jen pro ČR :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • javormartin  

      Co se týče spolehlivosti je to diskutabilní, VW mi přijde takové více domyšleno, nejlepší je se do auta posadit, projet se tím. Zjisti kde co je a jak co funguje. Za mě raději jeté Caddy jak nové Dobló… Je pravda, že VW je drahé, ale fiat či renault atd mají nízkou cenu vykoupenou zpracováním auta

      0 0
      • Jenda  

        popravde pokud by 30–50% rozdil v cene byl jenom za preciznejsi zpracovani ktery nema vliv na zivotnost resp. poruchovost tak se na to klidne vyprdnu a koupim Fiat. Ja spis mam obavu ze spolehlivosti. Ani tak by mi nevadilo ze se obcas neco bude muset vymenit, proste to vezmu tak ze to auto bude mit vyssi provozni naklady. Ale co me desi je ze me to nekde necha na ceste, idealne cestou na dovolenou. Takhle svagra nechala vectra na ceste do Livigna. Nastesti 1 km od livigna takze se to zvladlo na lane ale domu uz odtahovka takze sranda za 20 tis jenom odtah. Podruhy ho vyplivla cestou z dovoleny nekde u Mnichova takze meli romantickou noc v nemeckym penzionu, nastesti Opel servis v blizky vsi to druhy den opravil.

        Proste predstava ze clovek vyplazne majlant jenom za to ze to nekde kiksne a jeste ma treba kvuli tomu posranou dovcu me desi.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Flegmatik  

          Tohle Jendo chápu, ale podle mně ti tohle nikdo nezaručí. Můžeš s autem jezdit roky kolem baráku bez problému a pak jednou pojedeš někam daleko na dovolenou a auto se ti na potvoru posere. Taky už tak několik mých známých dopadlo. Ale to je prostě riziko, bez ohledu na značku. V autě se může rozbít leccos a nikdo dopředu ti neřekne, co to bude.

          0 0
        • RomanH  

          Presne jak pise Flegmatik, nikdo Ti to nezaruci u zadne znacky ci modelu. Kdyz jsem v Chorvatsku pred 4mi lety X hodin popojizdel v kolone, videl jsem u krajnic stat ruzne znacky a rocniky, vcetne novych Passatu a A4.

          0 0
    • šimlos  

      Auto je dneska normální konfekce,pokud nechceš Mercedes,BMW,Audi a podobně, je to jedno.Klidně vem Fiat. Je levnej a bude ti sloužit jako jiný auto.Že to jsou křápy, co hned reznou,jak občas slyšíš,na to se vykašli. Tři roky jsem jsem měl Ford Focus a ze všech stran slýchal chytrý hlášky typu „Na výlet Fordem,domů vlakem“ apod. ale já za tu dobu s tím autem neměl jediný problém..Kdysi jsem měl Felicii a to jsem slyšel taky řečí od majitelů jiných značek, ale já na ní najezdil 150 tisíc a kromě běžného servisu mi měnili jenom jednou žhavicí svíčky…

      0 0
      • Necris  

        Totální kec člověka, jehož otec nejezdí ve firmě celou flotilu ;) Jako synáček člověka který se flotilou aut živí můžu říct, že rozdíly jsou velké a pořád platí, že koncernový motor v nejlevnějším obalu, tedy fabie/octavie vychází nejlépe. V případě potřeby jiné karoserie pak Caddy.

        0 0
    • maajkee  

      200 :)

      0 0
    • Necris  

      Jakýkoliv koncern VW s jejich technikou je fajn. Fiat je opravdu šunt co se výdrže týče. Záruku sice dají, ale nedodrží.

      0 0
    • Jenda  

      Tak hosi, dekuji vam za rady, v podstate jsem se nic nedozvedel resp asi jako shimano x sram coz jsem tak nejak ocekaval:-)

      Ale abych to vypichnul tak zadnej drzak to asi nebude, kufr je sice velkej ale plosne malej a hodne vysokej, ma to slusnej motor a co jsem se docetl tak to auto v dieselu v podstate netopi coz mam obavu ze do ceskych podminek neni to ono.

      Mam dojem ze nakonec skoncim u cesky klasiky ochcavy ale ne teda f tedeicku co pico tahne fakt vodspoda.

      Jeste vyhlasuju posthunt 350 prispevek pak to zamykam :-|)

      BTW specialni uznani dostava DominikGT za jeho humorne vsuvky :-)

      0 0
      • mr.antik  

        No nějak jsem nepochopil co od toho očekáváš, na jaké ježdění to bude – jestli jako firemní plecháč bez interiéru, každodenní dojíždění po městě nebo jen na víkendy na výlety, jaký roční nájezd atd…

        Problém nového auta je v tom, že ještě nikdo 200tis km netestova, ale předsudky jako že na 100tis kilometrech do toho vrazíš 120tis. Kč bych neměl.

        Topení se dá řešit nezávislým topením nebo přihřívačem…

        0 0
        • Jenda  

          soukromy auto, prostorny kombi, najezd zalezi kde budu bydelt – pokud v cechach predpokladam kolem 10 tis. rocne, pokud v zahranici odhaduju 25–30 tis.

          0 0
          • mr.antik  

            hmmm, tak to bych počkal až podle toho, kde budeš bydlet. Na 10tis bych osobně nový auto nebral a možná ani ne diesel. A na delší cesty něco pohodlnějšího (i trošku menšího, kombíka)

            Myslel jsem že to chceš právě na hrubý nákladání kol a přibližování někam do přírody – tam bych bral zas nějakou obyč dodávku…

            0 0
            • DAWE25  

              Na 10tis. ročně se mu rozhodně nafta nevyplatí, při těch 30 tis. se teprve o ní má smysl začít bavit. A ještě musí rozmyslet jestli to bude tahat na krátké nebo delší vzdálenosti.

              0 0
              • kubad  

                vyplatí nevyplatí je složité, vše je o pořizovací ceně, pokud pořídíš naftu v ceně benzinu což občas v akci jde tak se nafta vyplatí :D

                0 0
                • Jenda  

                  hele ja to postnu sem

                  jedna se mi o tohle konkretni auto

                  http://www.auto-plus.cz/…-1–6mtj-base

                  treba to nez se nejak rozhodnu konecne nekdo koupi a ja budu zase v pohode a nebudu nic resit :-)

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Vidim, že na to nespěcháš a přesně vymezený určení taky nemáš, peníze na rozhazování taky ne, já bych teda počkal. Takových akcí bude a ceny aut moc nerostou. I ojetiny budou muset klesnout. Případně kdyby se objevila nějaká výhodná jetina (od někoho známého nebo v rodině) tak asi jo.

                    Až vyvstane opravdová potřeba, budeš vědět kolik najedeš, tak budeš moudřejší.

                    Ale na 10tisíc bych nebral ani Logana. Za 10 let bude rezavej a bude mít najeto nula nic.

                    0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • Kubiczech  

        Vybírá skoro dodávku a koupí Octávku. (: Je tu celkem dost tipů, k máločemu ses vyjádřil. No je prostě vidět, že vlákno o autech tu chybělo, tak to nezamykej, je sranda.

        0 0
        • Jenda  

          no nevyjadril – ono je to tezky. Se spolehlivosti novejsich Fiatu nikdo moc zkusenost nema, 1/3 jsou zabavny posty DominikaGT a hlavne sam vlastne nevim co chci. Problem u toho dobla je ze ve slusny vybave na nej nemam (resp nechci tolik dat), idelane by se mi libila Dacia Logan jenze zase koupit technologicky skoro 20 let stary auto ktery jeste neni buh vi jak bezpecny (+relativne slabej motor) se mi nechce.

          Takze vlastne jedinej uzitecnej pst byl od Mastihuby ze ten kufr neni zas takovej zazrak.

          Asi se na to vyprdnu, budu dal jezdit ve Fobii 1.2 HTP a budu v klidu – preci jenom provozni naklady toho auta jsou zanedbatelny.

          Ja bohuzel musim resit se svym prijmem i takovy veci ze treba 16" gumy jsou pro me na aute diky svy cene neakceptovatelny, kolik bude pojisteni a pod. Ono zejmena pak pri najezdu tech 10 tis rocne to muze udelat v cene na kilometr kurevskej rozdil :-/

          0 0
          • jIrI___  

            Na ten rozměr kol si dej pozor. Chtěli jsme na autu přehodit 16" kola, které tam byly od výroby, za 15" a jaký byl výser, když jsme zjistili, že se do těch patnáctek se nevejdou přední brzdy :-))

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • marszy  

            1,2HTP má několik konstrukčních vad motoru .Ty se projeví až za čas používání.

            0 0
            • pepek  

              To přeskakování rozvodovýho řemene už odstranili a jinak je to prý spolehlivý auto.

              0 0
              • marszy  

                Olejový kanálek na mazání vršku je veden v trubce která je blízko výfuku.Když budete často jezdit na max+mizerný olejový servis motoru je na smrt vršku zaděláno.Kata­lizátor je blízko hlavy motoru.Dochází k víření prachu z katíku zpět do motoru kde dochází k přidírání ventilových pouzder.Člověka pak bude čekat nová hlava a ventily .Šetření za každou cenu zaplatí zákazník:-((Motor Škodovka neumí.V tom jsou Fiaty daleko hodně daleko.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
        • mastihuba  

          jako za mne pikapa typu doblo kango romster apd.nebrat. Pro jendovy účely je nejlíp použitelnej ford conect nebo větší kombík velikosti mondeo nebo dlouhýho loganu vod dacie.

          0 0
    • Jenda  

      jo a muzete se realizovat v dalsim mem prispevku o itaske technologii :-)

      http://www.bike-forum.cz/…-modelu.html#…

      0 0
    • Bafoon  

      345.

      0 0
    • king-bike  

      Fiat nebrat

      0 0
    • Tina  

      Táto debata sa celkom pekne rozvinula :) Celkom zaujímavé čítanie na dlhé zimné večery. Ale ako to už na BF býva zvykom, mnohí diskutujúci sa nechávajú uniesť fantáziou a od skutočných vlastných skúseností majú ďaleko. Možno by bolo načase keby niekto založil nové vlákno kde by každý kto sa v tomto vlákne prezentoval napísal aké auto vlastní (foto by tiež nebolo na škodu). Mohlo by to byť celkom zaujímavé zistiť kto sa na čom vozí. Myslím, že vlákno kde sa diskutuje o autách by sa nemalo volať „Fiat – shit?“ :)

      0 0
      • mr.antik  

        Jenže – měl jsem starýho benzínovýho Nissana (r. 98) a bylo (a stále je) to nezničitelný auta. Ale rozhodně jsem vyrostl z toho, abych řikal že Nissan je a bude záruka spolehlivosti.

        Teď Transit (r. 01) a jednou mě už nechal stát ucpanej egr ventil.

        U nových aut už nevěřím ničemu a nikomu :-)

        0 0
    • maajkee  

      Auta jsou na hovno!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.