• Hanii

    Dobrý den, nevíte prosím co je to za tip favoritu a jestli má nějakou hodnotu?

    0 0
    • Vilém  

      Nadosmrti nebudes muset na praci sahnout, je to poklad.

      0 0
    • kubad  

      má to obrovskou cenu – a pořád roste. To si schovej

      0 0
    • Tomcat  

      Vždy má tu nejvyšší z nejvyšší ceny co v tu chvili má.

      … Možná by bylo dobrý si přečíst jak se modely o Favoritu jmenovaly. Ja si tipuju, že ten typ není xl…

      0 0
    • AussigBiker  

      A jeste takhle ty berany – to zvusuje cenu tak 2–3×.

      0 0
    • roud  

      Koupím hned pokud se spokojíš se 150 000,– ?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Dejte to na bazoš, třeba ho někdo koupí. Ale určitě ne za 100 000 kč

      0 0
    • Cavendish  

      Vy ste banda čůráků, to je strašný :D

      0 0
      • Janes  

        Kdepak, tady na svini nenarazíš :-)

        0 0
        • Tomcat  

          Jo tak to zrovna dělejte že to s ní myslí To je dobře Vždyť mu za to dáte jenom 100 a pak to prodá za 200 to známe

          0 0
    • scalar  

      To se neprodává, to je „rodinné stříbro“. Vystavit v obýváku a kochat se.

      0 0
    • Hanii  

      Nedělejte si srandu, já tomu opravdu nerozumím.. Můžete mi normálně někdo říct co je to tip kola a za jakou cenu se prodává?

      0 0
      • kubad  

        v kovošrotu na váhu, ale to asi nechceš slyšet

        0 0
      • 123J  

        pokud ti někdo nabídne pětikilo, tak je asi blázen

        0 0
      • roud  

        pětikilo na dojíždění do hospody větší cenu to nemá :/

        0 0
      • Tomcat  

        Pokud jste zplodil tenhle dotaz, tak na Google hledat umíte.

        Názvy modelu Favorita nejsou tajemství. Formát seriového čísla taky ne, z to jde odvodit rok výroby. Z těch fotek moc poznat nejde. Odhad F12 po roce 1970.

        … Můj pohled je to kolo, neni zrovna v super stavu a bazaru je ho plné, mezi známejma je to za pivo, stav není ani původní osazení komponenty…

        Takže prodává se za takou cenu jakou Vám za to někdo dá. Nejsou předepsané státem vyžadované ceny. Klidně střelte na 1500,– když nic, dejte slevu atd…

        Vyčistit a narovnat ty řidítka by prospělo.

        0 0
        • bara2  

          Podle „salámů“ vzadu a že to nemá návarek na dynamo na vidlici mi to přijde jak vrstevník Růženky, rám šedesátá léta. I převodníky, kliky a řadící páčky mi přijdou z té doby, stejné má to kolo, co jsem našla u kontošu a podle čísla je z roku 66. Výrobní číslo bude dole zapaplané lakem, potřeba to dole ošmirglovat.

          0 0
          • Tomcat  

            Jenže má držák na kratkou pumpu a komponenty až z osmdesátek. Tedy chtělo by to to číslo…

            0 0
            • bara2  

              Však komponenty se tam postupně dodávaly, evidentně smyk a přehazovačka… Na krátkou pumpu mají úchyty obě ty moje kola ze šedesátých let, dlouhá se dávala snad prý jen na závodní rámy, tohle je turistická verze. Ono se to ježděním opotřebovává a dávají se opotřebené díly nové, takže, pokud se na tom jezdilo, tak šedesát let to nevydrželo, to je jasný. Jestli chce někdo funglovku jak z fabriky, tak jedině, že najde stroj, na kterým se nejezdilo a někde zahálel v depozitu. Ale takové kusy mají v muzeu, to není potřeba oprašovat doma, doma se schraňují kusy s nějakou zajímavou minulostí z piety, což evidentně není tento případ.. Jestli na tom chce jezdit, tak ať to osadí funkčníma věcma a jezdí, není problém na to věci koupit. Mě se třeba na Růžence jezdí dobře a je to moje kolo na každodenní vyjížďku, nenáročný low cost co dá i delší trasu a dobře se na tom jede. V tomto stavu to žádnou prodejní hodnotu nemá, ani užitnou. Když to zprovozní, tak to stejně prodejný nebude ani v ceně potřebných dílů, jedině si to prostě udělat pro sebe, za ty náklady nový kolo nekoupí, na tohle mu stačí na nové díly pět tisíc.

              0 0
    • Prasopes  

      z těch beranů na třetí fotce jsem se málem utopil kafem:-)

      jinak imho bezcenná plečka

      0 0
      • Espen  

        Takhle si ty berany otáčel strejda když jsem byl malej a vozil mě v tý sedačce na horní rámovce.

        0 0
    • stativ  

      Vážně by mě zajímalo (a to fakt) jak je to vlastně ovládá. Kde se dotyčný držel řidítek? Jak brzdil?

      0 0
      • Vilém  

        Holt jsi asi mladoch:) Proste se to drzi nahore.

        0 0
        • stativ  

          To se klidně přiznám. Jako za řidítka? Jak je to potom s bržděním? Palcema? Nebo držet za páky? Všechno mi to přijde krajně nepraktický a o hubu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.