• Radekkk

    Poradí někdo cenu

    0 6
    • mais  

      Jednotky tisíc korun

      2 0
      • Radekkk  

        A to je kolik

        0 0
        • mais  

          Já bych za to víc než nějakých pět nedal je to staré kolo s tím co vnímám jako nejhorší možný elektropohon, ještě by záleželo na stavu baterky, když by nebyl kdovijakej tak bych za to nedal ani korunu, jakákoli oprava takového pohonu svoji cenou převýší ceny zbytku kola… Taky máme doma takové elektrokolo akorát se středovým pohonem u pedalu a větší baterkou, kdybych to prodával netroufnou si za něj říct víc než 7 až 8 tis a to jsem si jist že baterka je ve výborném stavu

          0 0
          • xtonda  

            Nejhorší možný? Sem měl za to, že nejhorší je motor v předním kole.

            1 0
            • mais  

              Obecně motor ve výpletu je pro zlost

              1 0
              • JendaH  

                Proč? (skutečná otázka, sleduju to spíše zpovzdálí) Kvůli špatnému krouťáku při pomalé jízdě/do kopce? Na druhou stranu u středového víc trpí řetěz a převody.

                Každopádně tazatel nenapsal kapacitu baterie a parametry motoru (právě v těch nízkých otáčkách), tak jak jako máme určit cenu.

                1 0
                • mais  

                  Většina, těch přestavbových sad je, řekněme, levná Čína – se vším co to přináší – často se to povoluje a dráty, niple, ráfky a dokonce u patky pro dráty nejsou z nejlepších materiálů. Sice vím o pár lidech, co to řešilo, ale pak bylo tak nějak po zajímavé ceně.

                  U středového ano a ne trpí řetězy – je to o uživateli nebo „lepší“ a novější poznají, že řadíš – já provozuju 250W, přetížitelnost někam k 750W, na řetězu (něco levného a možná jsem to tam ani nenasadil nové – to kolo je zimní dělník), mám 1500 km a poslední slovo neřekl.

                  Baterie je potom, problém sám o sobě – pokud to pravidelně nabíjel do plna a nechával skladované plně nabité ideálně přes zimu (jak, řada „erudovaných“ prodejců ráda doporučuje), tak je to cesta k problému.

                  0 0
    • Esi  

      za odvoz

      5 0
    • HadVoe  

      ja bych nebyl tak prisny. kolo vypada zachovale a kdyz bude slusna baterie tak beznemu cyklistovi v duchodu udela radost. kdyz vidim na cem lidi dokazou jezdit :) sice ceny ted klesly, ale nebal bych se zacit nekde u 10k a postupne jit dolu.

      0 0
      • mais  

        po duchodcich nám teď zbydou dvě ev kola – na příští rok chtějí low entry, že už jim štangle nedělá dobře

        0 0
    • Dvojan1  

      Pokud je baterie ok, tak klidně 10tis. Jinak cca 3tis.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.