• eso

    Zdarec, neznáte nějaké stránky na tunění kol? nemám co dělat tak bych si svůj bike rád vylepšil ale nenašel sem žádnou dobrou stránku… PORADTE PLSS

    0 0
    • michal xtr  

      zeptej se wojtka, ten bude určitě vědět :O)

      0 0
    • fousek  

      podle me se na kolo daj nabastlit i tun(z)ingovy veci z benzinek, takze chute do toho:-)

      0 0
      • eso  

        ja sem myslel treba navody atd..

        0 0
        • Vilém  

          A co na tom chces navadet? Aspon se plne projevi mira tvehu vkusu:)

          0 0
        • Hejdik  

          Tak mi ujasni,co si představuješ pod pojmem „TUNING“

          0 0
          • eso  

            TAKZE : :D no TUNING = uprava ( zlepseni vzhledu, jizdnich vlastnosti atd..) a chtel bych treba poladit ty jizdni vlastnosti a i trosku ten vzhled :)) nwm jestli tohle tuning znamena ale asi jo.. nebo ne??:D

            0 0
            • Vilém  

              Furt cosi vymyslis, radsi prisetri a kup si funkcni vidlici, misto toho elastomerovyho MZ race.

              0 0
              • eso  

                NJN ta vidlice me stala 3500 a na nic lepsiho nemam a kupovat rst nebo sr sunotur se mi taky nechce ptze to sou jeste vetsi shity, a pochybuju ze si ty mel v 15 – cti letech vidli za 10 tis . !?

                0 0
                • Vilém  

                  No to jsem nemel, ale funkcni vidle by udelala vetsi sluzbu nez novy kliky, saltr a kazeta. Ze to je mensi shit nez treba Suntoury, no to urco ne. Teda pokud beru nejaky suntoury s olejovym tlumenim a spis vzduchovyho. Tu poridis za podobnou cenu co jsi dal za tu stavajici. Pokud se nepletu, tak ta MZ race je elastomerova vidlice bez tlumice, mimochodem vyrabena u Suntouru a dle me temer nepouzitelna.

                  0 0
                  • eso  

                    muzu se te zeptat co je to elastomerova?

                    0 0
                    • Vilém  

                      Vidlice pouzivajici pruziny + elastomery k pruzeni, bez olejoveho tlumice. Funkci tlumeni castecne plni prave ty elastomery.

                      0 0
                  • mairj  

                    s tvou první větou nesouhlasím…

                    0 0
                    • DaSnail  

                      ja ano…

                      0 0
                    • Vilém  

                      Muzu vedet s cim? Me proste prijde jako blbost vyhazovat penize za to co si nakoupil, kdyz na tom kole byly funkcni soucastky a pak neco rikat o tom, ze nema prachy, ze je mu 15. Proste si myslim, ze ram, vidle a kola se nejvyznamneji podili na tom, jaky ma clovek z daneho kola pocit, proste jak jede. To jestli tam bude saltr alivio, nebo XT nema proste zadne vliv, na pocit z jizdy.

                      0 0
                      • eso  

                        jenze ja sem mel ruplej retez na dvouch mistech a jeste rozsekanou prehazku tak sem kpoupil rovnou vsechno a ty komponenty byly 3 roky stary

                        0 0
                        • eso  

                          ty jak tam byly samozrejme :D:D

                          0 0
                        • Vilém  

                          Retez jasne. Rozsekanej saltr, to muze znamenat mnoho. Komponenty na nekterych mojich kolech maji treba 10 i vic let.

                          0 0
            • Hejdik  

              Tuning pro mě znamená vybavení kola nestandartnímy prvky,tzn.tak,aby kolo vypadalo nevšedně a týká se to převážně vzýhledu(žekněme ,že i funkčních vlastností).Vy­lepšování stávajících komponentů je UPGRADE.

               
              0 0
            • Smazaný účet  

              mrkni na bicy.cz tam z tebe budou mít radost :)

              0 0
    • jIrI___  

      Omg. Přece se nebudeš při tuningu biku po někom opičit, je to čistě individuální věc ;-)

      0 0
    • mdk  

      tu mas pre predstavu

      0 0
      • roud  

        masakr :O)

        0 0
      • eso  

        Heeej tak to je naadhera to se me libi :))

        0 0
        • michal xtr  

          kup si bílý pláště a máš supr tuning :O)

          0 0
          • Kubas.1  

            Bílý pláště bych tam rozhodně nedával, tím bys to IMHO uplně zabil, už by to bylo takový moc „svítivý“

            …vím že někteří možná budete oponovat, ale podle mně sou jakýkoliv bílý pláště z estetickýho hlediska prostě hrozný…

            0 0
      • krtex  

        Se mě zdá, žes to s tou gramařinou krapet přepísk ;)

        0 0
      • Smazaný účet  

        a jak přehazuješ? :)

        0 0
    • McBlacky  

      zkus bikehazard,cz udělají ti na zakázku elox. řekl bych takový dost laciný a efektivní tuning, dá se hodit do barvy cokoli alu.

      jinak tě asi zklamu, tuning jako u aut -laminát a bedna kitu + volnej víkend- se u bajků nekoná :) Pokud chceš úpravou vystoupit z davu, tak pak si připrav peněženku, těch 10 000kč za vidli je částka dost k smíchu. značky kterými se tuní kola za to nabízí třeba jen jeden náboj. Mrkni po tune, schmolke, lightweight, extralite, KCNC, Stan´s

      na ebay za příjemný peníze nabízí třeba Cycleway různý vychytávky

      0 0
      • Vilém  

        K tomu eloxu bych jen doplnil, na cokoli alu, ale pokud neobsahuje casti z jineho kovu, predevsim zeleza. Treba rafek s kaliskama, ram s vlozkama na kosik atd.

        0 0
        • jIrI___  

          Takže jde dát do eloxu i celý duralový rám (samozřejmě po zbavení se starého laku)?. Vím, že třeba Cube nebo Luzifer je eloxovaný už od výroby, ale nikdy jsem nepřemýšlel nad tím, jestli půjde eloxovat už i jetý rám.

          0 0
          • juli  

            To samozdřejmě jde, není to všem moc efektívní.

            Jednak, jak píše Vilém, je potřeba odstranit všechny součásti obsahující železo, zpravidla tedy i včechny nýtovací matice. U těch co jsou určeny pro uchcení bidonu nebývá problém zbytky z rámu dostat ven, ale pokud jsou použity na vzpěrách zadní stavby, tak dolovat ježka z klece je proti tomu úplná sranda.

            Odstranění laku opískováním je pro následnou velkou pracnost se sjednocením povchu k ničemu, takže lak musí jít dolů louhováním, ale i pak je nutné povrch sjednotit broušením. Pokud byl při výrobě rámu použitý tmel k vyplnění případných promáčklin, tak jsi ztracen a musíš rám zase přetmelit a pak nalakovat.

            Ideální je pro elox nový, surový rám bez laku a fosfátování.

            0 0
            • hanz  

              ještě pozor na sváry. většina rámů je vařená drátem z jinýho matroše než trubky. potom sváry mají jinej odstín jak hlavní rám

              0 0
              • kubad  

                jj a další problém, není zase tolik firem co mají tak velkou vanu aby tam vlezl rám

                0 0
                • Vilém  

                  To je jeden z nejvetsich problemu. Delaval jsem ve firme kde byla velika galvanovna, delali mi tam kdeco, ale ram se proste nevlezl do lazne. Leda tak nejaky celopero v rozebranem stavu.

                  0 0
      • g-ice  

        dal jsem na ebay hledat „Cycleway“ a našlo to hovno. nechápu :-))

        0 0
    • Mr.Lupínek  

      Chceš inspiraci zkus tohle:

      http://www.youtube.com/watch?…

      tomu říkám tuning :-p

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.