• Nainen

    Vím, že se to tu už řešilo, a že jsou 2× těžší než normální duše. Přesto přemýšlím o jejich pořízení na dovolenou, abych si nemusel kazil náladu lepením. Máte někdo zkušenosti s jejich dlouhodobějším používáním? Pro srandu přidám i anketu :-)

    0 0
    • borda  

      mno, taky o nich premyslim. zkusenost mam jenom se slime v bezdušacich a to je vyborna vec. takze si myslim, ze to bude dobry.

      0 0
      • Nainen  

        Díky za reakci! Jsem rád že se nakonec našel někdo, kdo zareagoval :-)

        0 0
        • pajasimi  

          já jí mám u kámoše, co dělal objednávku z eshopu, brzdy jí dám na bika tak uvidim..do kdy potřebuješ reference?:)

          0 0
        • Daf  

          Je potreba si uvedomit, ze v bezdusacich to funguje trochu jinak. Tam vzduch po defektu uchazi jen dirkou primo po defektu a v te je mnohdy jeste zapichlej i puvodni trn. Takze minimalni unik, ktery pripravky jako Slime, ale i spousta dalsich v pohode opravi.

          Kdyz pichnes dusi, tak vzduch utika okolo duse dirami v rafku. Drobne defekty Slime v dusi nejspis v pohode zalepi. Myslim si, ze procvaklou dusi uz to ale nezvladne. Tam uz bude unik prilis velky.

          Ale jen teoretizuji. Se slimem v dusi zkusenost nemam. Spis bych doporucil poridit si NoTubes kit a jezdit bez duse. Vyjde to draz, ale myslim ze to bude spolehlivejsi reseni a jeste odlehcis o dusi ;)

          0 0
          • MlokCZ  

            U malého defektu typu trn to bude stejné jako bez duše (třeba s NoTubes). V duši je také v tu chvíli jen malinká dírka a aby mohl vzduch utíkat dírami v ráfku nebu kudikoliv jinudy, tak nejdřív se musí dostat z duše a to je tou malinkou dírou v tomto případě. Tedy tady by fungovat mohl.

            Při procvaknutí souhlas, že pravděpodobně nepomůže, protože v tu chvíli díra v duši je poměrně velká a častu i dvě.

            A procvaknutí je podle mě většinou nejproblematičtější defekt, protože se stane většinou v rozbitějším terénu a současně je duše prázdná hodně rychle, tedy hrozí větší nebezpečí pádů a zničení ráfku než v případě třeba trnu.

            A protože to neřeší stejně tenhle nejhorší případ, tak já bych při té váze do toho nešel a když už tak určitě raději NoTubes sadu zkusit.

            0 0
            • Daf  

              Teni to uplne to samy, protoze bezdusak treba se zapichnutym pripinackem prakticky neuchazi, zatimco duse se vypusti behem chvilky. Je moc slaba na to aby vytesnila prostor kolem predmetu co ji pichnul a vzduch utika okolo.

              0 0
              • MlokCZ  

                V tomhle máš pravdu, ale utíkat to může vždy jen tou dírou. Takže je jen otázka, jestli to tedy vůbec dokáže utěsnit i jen ty menší díry po trnu, to už musí zhodnotit ti co to používají.

                0 0
                • Daf  

                  No ja si myslim ze to nemuze zalepit defek v dusi jako takove, ale spis v miste kontaktu duse s plastem.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To je i dost možné a pokud by to tak bylo, tak to nemůže pak zalepit téměř žádný defekt.

                    0 0
                    • Daf  

                      Spolehlive reseni to asi nebude, protoze plast s dusi neni celek, takze mezi mimi vzdy bude nejake treni. Nakonec to po case muze zase zacit uchazet. Nakone Djano pise ze i po mensim defektu bylo treba dusi zalepit.

                      0 0
                      • djano  

                        On to bol roztok, ktory na pohlad obsahoval kratke vlakna. Tym ze bol stale tekuty. pocas jazdy bol odstredivou silou rovnomerne pritlacany k celemu obvodu duse. Pri malej dierke sa zmes dostala do dierky, ktoru zaslepila, ale nezacelila. Po dojazde zase vplyvom gravitacnej sily tekutina stiekla dole – ak sa tam nenachadzala dierka, rano mohol clovek lepit – tlak vzduchu bol silnejsi ako tenka vrstva Slime pripravku. Vyhoda – clovek pocas jazdy nemusel riesit male dierky a ak v diere ostal trn alebo kliniec, ani vacsie. Druha vyhoda – lahko sa mi hladali miesta defektu.

                        0 0
    • djano  

      Slime som pouzival este ako napln do dusi. Vhodne na male defekty na dojazd – skutocne to bolo bez uniku vzduchu z duse (potom bolo treba aj tak lepit). Pri vacsej diere som bol ohadzany od toho zeleneho slizu (tam by nepomohlo nic, diera bola asi 3cm velka) a odvtedy to nevozim.

      0 0
    • Vilém  

      To bych asi radsi nalil nejaky tmel do libovolne duse.Jednu sezonu jsem vozil tufo tmel v maxxis flyweight dusi a spokojenost.Az jsem na podzim zezouval, tak jsem se nestacil divit, kolik malych direk to zacelilo.

      0 0
      • Nainen  

        Zajímavá metoda… jaký tmel jsi použil a jak se s tím jezdilo? Taky mi není moc jasné jak bych něco lil do galuskového ventilku…

        0 0
        • Daf  

          Nektere duse se delaji se sroubovacim ventilkem. Tam to neni problem.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.