Dobíjení z elektokola navigace GARMIN Edge 1030 Plus

12 nepřečtených
  • Jurgen.k

    Zdravím,

    potřeboval bych poradil s jednou věcí, pokud chci dobíjet Garmina 1030 z elektokola (kabel je napojený na Bosh intuvia – KTM MACINA 620), tak se stane během pár sekund, že navigace spadne do nějakého modu, kdy se jenom dobíjí a pokud tam už mám zaznamenanou část trasy, ta se ukončí a po dobití musím nahodit trasu znova. Dá se někde v nastavení (kola/navigace – samozřejmě už hledal) změnit, aby se dala navigace dobíjet i během navigování trasy, protože z power banky, to jde normálně ? Děkuji.

    0 0
    • milan.v  

      Tady je vlákno k 1030 Plus…

      https://www.bike-forum.cz/…ge-1030-plus

      0 4
    • MTBIKER doporučuje

    • larssen  

      To dobíjíš přes spodní konektor? Nejsem si jistý, ale je možné, že pro dobíjení během jízdy je nutné používat kontakty na zadní straně Garmina. Anebo používáš datový kabel, ze kterého si Garmin myslí, že je připojený k počítači.

      EDIT: Jestli ti to z powerbanky přes spodní konektor jde, tak první myšlenka je samozřejmě mimo. Ale tím kabelem, který se tváří jako datový, by to být mohlo.

      0 0
    • jenda95  

      Kabel, který má jen 2 dráty (a ne 4 jako klasické USB)

      0 0
      • JendaH  

        Ano, mám Garmin 705 a přesně tohle dělá, když si myslí, že je na druhé straně počítač – vypne se a přepne se do mass storage módu.

        Ale bojím se, že jen dva zapojené dráty nemusí stačit – možná bude potřeba ty zbylé dva (D+ a D-) navzájem propojit (nezkoušel jsem to u Garminu, ale mám LTE modem TP-Link kde přesně toto bylo potřeba, při nezapojených D+ a D- se nenabíjel).

        0 0
        • jenda95  

          Zajimave, Myslim, ze charging-only kabely poste D+ a D- vubec nemaji a naopak k 5V/GND se pripoji po dvou dratech – jak je to na obrazku.

          0 0
          • JendaH  

            A na druhé straně to vypadá jak? Protože tohle může znamenat „uzemni D- a dej D+ na VBus“ což je taky signalizace že je to připojené k nabíječce.

            0 0
            • jenda95  

              Dobry postreh, ale ne – na druhe strane je to stejne. Staci kuchnout nejaky kabel, co davaji k ruznym blikackam atd – dival jsem se kdyz jsem resil bezpecnost nabijeni telefonu na letistich, nadrazich apod – tim, ze ma uplne odpojene datove draty mi to prijde ok.

              0 0
              • JendaH  

                OK, je to možné, no a pak takový kabel nebude třeba s tím TP-Linkem (M7200, kdyby to někoho zajímalo) fungovat. Napájení přes holé USB je bordel a už jsme si zvykli :). Ale těch zařízení co takhle různě stávkují je menšina, takže třeba ten Garmin bude chodit. Psal jsem to jenom jako možnost, že kdyby to nefungovalo, tak to nejspíš bude způsobené tím.

                1 0
    • Jurgen.k  

      Ještě napíšu k tomu info, dobíjení je přes kabel (charger power cable) , takže to má jiný konektor , kabel jsem si musel objednat přímo od Bosche a teď otázka jestli to nemůže způsobit právě on, jak jsem psal, dobíjení přes jakýkoliv kabel přes power banku, pc, tak není žádný problém …

      0 0
    • larssen  

      Můžu trochu odbočit? Jak dlouho ti ten Garmin vydrží na baterii, že řešíš externí dobíjení? Mně se Edge 830 nikdy nepodařilo na kole vybít, ani když u něj mám radar, který prý bere dost energie. Jen mě zajímá, při jaké situaci se to takhle hodí takhle řešit. Nevydrží elektrokolo méně než Garmin?

      0 0
      • Jurgen.k  

        Když jedu celodenní trasu což je od 140 km do 180 km, kdy vyrážím ráno kolem 6 hodiny a vracím se až večer, tak Garmin nevydrží být zapnutý celou dobu, proto řeším dobíjení i během cest ;). A kolo to vydrží , tedy spíše baterie, úplně v pohodě , proto jsem šel do KTM, je to jedna ze dvou značek na trhu, co je ted v TOPU.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.