• cash

    Ahoj všichni , pls o radu. Mám na novém kole Dara Di2. Na adaptéru jsou dvě diody, oranžová a zelená . Při zapnutí do zásuvky a zapojení se na chvíli rozsvítí oranžová a cca po 10 minutách zhasne . Avšak jak bych teda předpokládal , že je to dobité , zelená se nerozsvítí ( což jsem právě předpokládal , že je signalizace , že je totálně plno ) . Tak jsem z toho jelen . Jak poznat , že je to nabité ??? Moc díky zkušeným za radu – Milan

    • novas752  

      A návod k tomu nemáš? Kdyžtak bude tady: http://si.shimano.com/

    • Lada,s  

      Jak zhasne oranzova je nabito

      je to i v navodu: „When the CHARGE indicator (orange) turns off, charging is complete.“

    • cash  

      Kluci díky , ty návody novas752 jsou super – najdu tam vše . No to víš, že někde ten návod je je , ale kam já to dal. Jo je naštudováno , jak píše Ladas , jak zhasne oranžáda je nabito. Dioda vedle je signalizace poruchy. Tak kucí díkes moc , už vím jak na to .

      • zdenek  

        Zelená je signalizace poruchy? To musel vymyslet někdo barvoslepý.

        • Lada,s  

          já mám ultegru 10sp a mám tam oranžovou a červenou. Na Duře je to možná jinak

    • Pebe  

      doporučuju ještě stáhnout a nainstalovat E-tube project, připojit přes tu nabíječku k počítači a zaktualizovat firmware všude

      měly by snad letos vyjít nějaké aktualizace a i na silniční sadě by se měla objevit možnost řazení jako na MTB, tedy řadit pouze dvěma páčkama s tím, že by mělo jít nakonfigurovat kdy a jak to bude řadit mezi převodníkama. Mělo by to vyjít spolu s novým řazením na časovku, kde bude jen jedno tlačítko na každém řazení

      taky by měl být nový nabíjecí junction box do řidítek

      • Lada,s  

        boxík vypadá dobře! :-)

      • Pebe  

        tak teď to čtu pořádně a na to Synchro řazení se bude muset vyměnit baterka a asi i ten Junction box. Ale zase přibude možnost konfigurovat bezdrátově přes telefon nebo tablet

        VÍCE ZDE

    • capo  

      Dostalo se ke mě starší kolo s Ultegrou 6850 Di2. Je tam externí baterka – typ SM-BTR1 na držáku SM-BMR2. Baterky mám ke kolu dvě – ještě jednu náhradní.

      Na kole jsem sám nejezdil, není to moje velikost, mám ho jen na dílně. První zkušenost s Di2. Měl jsem ho komplet rozebrané, odpojené jednotky apod, nyní je složené a vše perfektně fuknční, až na to, že obě dvě baterky po nabití vydrží v kole pár dní než se kompletně vybijí.

      Otázkou tedy je, jestli je možné že jsou obě dvě baterky už po smrti, a vyřeší se to nákupem nové, nebo může být někde něco co způsobuje takto rychlé vybití?

      Co mě překvapuje, tak nefunguje ani „kontrola úrovně nabití baterie“ dle návodu přes řídící jednotku (je tam SM-EW90-A pod představcem). Místo toho to vždycky přechází do režimu „přepínání provozních režimů“ – je celkem s podivem že do obou dvou odlišných funkcí se má dostat při stejném stisku stejného tlačítka… Nebo to chápu špatně? Viz manual

      Baterka? Nebo na diagnostiku? Nebo? Dá se na tom něco proměřit multimetrem?

      • novas752  

        To vypada na mrtvý baterky, proměřit můžeš ty,m mělo by na nich být napsáno kolik maj dávat.

        • capo  

          Tak jsem baterky obě dvě vyndal a poslední 4 dny měřil. Ta plně nabitá drží stabilně napětí 8,3V, ta co jsem vyndal z kola má stále stejných 7,8V. Je to sice měření naprázdno, bez zátěže, ale tím že napětí samovolně neztrácejí vypadají být v pohodě.

          Otázkou tedy je, zda je nějak možné měřit odběr něčeho co ho nemá mít… Samotného mě napadá jen počkat si na klešťový ampermetr… Ta diagnostická sada něco relevantního změřit či ukázat neumí?

    • rdx  

      Mam to same nekdy z roku 2013–2014. Baterku uz sem jednou menil. Status zjistis podrzenim radici packy na 1–2 sekundy. Zelena – blikajici zelena – cervena dobijim. Nemam zmereny interval, ale nabiji. parkrat za rok.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.