• lenka10.8

    Dobry den.pred mesicem a neco jsme synovy s muzem koupily v Decathlon kolo.bylo ve sleve,tak jsme si rekly nez bazarove,to radeji nove za skvelou cenu.Syn ho dostal,byl nadseny,sly jsme ven,jel na nem chvili a neskutecne spadl,odrena brada,ruka,no­ha(jeste ze mel helmu!!).Kolo melo chranic retezu,ktery se SAM nevime jak,ohnul do prostoru slapek,a jedna se zasekla a kluk nam prelitl.Kolo jsme daly k reklamaci,bylo ani ne tyden koupene!!tam ho prijaly s neskutecnym chovanim(jedna pokladni rikala druhe pred nama,nic s nima neres,na nic se neptej,vem ho do reklamace).my se teda ptaly hned proc nechteji nic vedet,oni ze at to zapisem do reklamacniho papiru,kolo prevzaly,my vyplnily reklamaci s tim,ze do 30 dnu nam zavolaji,bud ze to bude vyrizene nebo ze kolo vymeni nebo penize.v sobotu to bylo onech 30 dnu.protoze se to ale vztahuje k nejblizsimu pracovnimu dnu,byl to vcerejsek.dnes jsem volala ze jeste nevolaly,tudiz reklamaci nestihly a chci odstoupit od smlouvy(nutno dodat,ze jsem volala minulou stredu jak to s kolem vypada a rekly mi,ze se reklamace stale vyrizuje) pani mi do telefonu ale rekla,ze se tato zavada jako reklamacni neuznava,ze by muselo do servisu.na mou otazku proc teda do servisu nebylo odeslano a co dal,rekla ze musim prijit a resit to s manazerem..sama tam nepujdu,aby se mnou nezametly,takze pockam na muze az prijede ze sluzebni cesty..Jak postupovat?vubec se mi toto zachazeni a chovani nelibi.Dekuji za jakoukoliv radu..

    • Jezevec70  

      Ten SAM bude asi pořádný prevít. :-)

    • snas89  

      Jestli nezvladli reklamaci v terminu je to jejich problem a odstup od smlouvy

      • Drobeczech  

        Řekli jí že jí neuznávají.

        • snas89  

          Ale kdy a jak?

          po telefonu po 30ti denní lhůtě?

          Je úplně jedno, kam se zboží posílá na reklamaci, ze zákona má obchod 30 dnů na vyřízení, pokud kupní smlouva nestanovuje jinak (myslím, že pro firmy je 40).

          V zákonném termínu nestihli, myslím, že není co řešit a bez emocí bych to řešil písemně – doložitelně.

          • Drobeczech  

            Psala že volala minulou středu.

            • snas89  

              Ano, ale to jí řekli, že je to stále v řízení ne?:)

              • Drobeczech  

                „pani mi do telefonu ale rekla,ze se tato zavada jako reklamacni neuznava,ze by muselo do servisu“

                • snas89  

                  To pravne nic neznamena. Po telefonu muzou rict co chteji. Maji vyrizizene reklamacni rizeni ve lhute? Ne

                  • Drobeczech  

                    Pokud jí řekli ve středu kdy tam volala že reklamaci neuznávají tak mají.

                    • Lenka.05  

                      No, info je trochu zmatečné. Možná tam to kolo dávno mají, reklamace vyřízena tak, že není uznaná, ale paní si tam prostě ještě nedošla. Nebo jo? Měla tam v pondělí dojít a chtít vydat kolo, ať už je reklamace uznána či ne. Pak se může hádat a chtít odstoupit od smlouvy. Že je reklamace vyřízena – teda neuznána – jí řekli už v tu středu. Měla si tam asi dojít a kolo si vzít. Ale čerta víme, co jí vlastně řekli(y).

                      • lenka10.8  

                        znova.ve stredu jsem volala jak to je s kolem,rekly ze je stale v rizeni reklamace!!! vcera byl 30ty den,nikdno nevolal.tak jsem zavolala dnes ja!!!rekla mi pani,ze kolo nema uznanou reklamaci,ze by muselo do servisu.na otazku proc do servisu neslo,mi pani rekla,ze v patek dopoledne maji na prodejne manazera tak at prijdu a vyresim to s nim.az vcera byl 30ty den!v tu stredu 25.5.2016 jsem volala ze sve vule abych vedela jak to vypada.

                        • Drobeczech  

                          A tohle jako mám chápat jak – (nutno dodat,ze jsem volala minulou stredu jak to s kolem vypada a rekly mi,ze se reklamace stale vyrizuje) pani mi do telefonu ale rekla,ze se tato zavada jako reklamacni neuznava,ze by muselo do servisu

                          • oretone  

                            zni to zmatecne, ale jde z toho pochopit, ze ve stredu ji rekli: „reklamace v rizeni“ a az v pondeli pritom druhem telefonatu ji rekli: „reklamace zamitnuta“. taky sem si to musel vicekrat precist. abych to pobral :)

                          • z0diaC  

                            Toto jde pochopit úplně normálně… v paní chyba nebude.

                        • novas752  

                          No tak i v tom servisu by na nic novyho neprisli. Ja bych to neresil, dosel tam a kolo si vyzvedl. (Za neuznanou reklamaci penize asi nevrati). Krome zbytecnyho chranice tomu asi nic neni, brzdu zvladne utahnout kazdej. Neresit, jezdit!

                        • Espen  

                          Tak tam v pátek jdi a v klidu to s nima vyřeš. Ptáš se zrovna na blbém fóru. Zde nikdo nic nereklamuje a vše si spravuje sám. Řekni, že syn už na to kolo nevleze po tom co se mu stalo a že bys chtěla vrátit peníze. Jim je to taky fuk. Pro příště si pamatuj, že nikam nemáš aktivně volat. Nikdy nikam nevolám sám. Prostě tam 31 první den přijdu a musí se to v tu chvíli uzavřít. Tu min středu jsi je akorát upozornila, že tam nějaké tvoje kolo je na reklamaci a oni to šmahem zamítli.

                        • Kharbon  

                          Nevím jak je to legislativně, ale běžně se setkávám s tím, že se o výsledku reklamace musí zákazník ptát sám (zavolat, přijít..). V nejmenovaném obchodě mi prodavač naznačil, že běžně kašlou na oznamování a kdyžtak to svedou na nedoručenou SMS.

                          Pokud nebyla reklamace uznána, máte smůlu- reklamace byla vyřízena dle všeho včas se zamítavým výsledkem, pouze se jim „nepovedlo“ vám to sdělit. Vyzvedněte si kolo a nechte manžela kryt řetězu odstranit, nebo opravit. Popřípadě řešte se servisem, pokud do toho chcete dávat peníze.

                          Ten písemnej projev by to chtělo ještě procvičit..

                    • lenka10.8  

                      ve stredu jsem volala a rekly ze se reklamaci zabyvaji.Dnes(31 den) mi rekly ze reklamaci neuznaly.to nevedely uz v tu stredu?

                      • Drobeczech  

                        No asi ne, takže vyjádření máš?

                        • lenka10.8  

                          vyjadreni zadne nemam.jen mi po telefonu pani rekla, ze reklamace nebyla uznana a muselo by kolo do servisu. a ze mam prijit a domluvit se s manazerem ktery tam bude v patek dopoledne.

                          • Drobeczech  

                            To je právě to vyjádření, dle zákona to po telefonu stačí.

                            • Barak  

                              O neco nize pises o prokazatelnem zpusobu doruceni. Jak prokážes obsah hovoru? Nepredpokladam, ze ho nahravaji.

                              • Drobeczech  

                                Tak podle mne stačí prokázat že jí zavolali, což na výpise hovorů vidět bude. Jinak sama přiznala že vyrozumění dostala a reklamace nebyla uznaná. Jinak podle mne to kluk ohnul při pádu.

                                • Barak  

                                  Myslis si nebo vis? Co, kdyz bude zakaznik tvrdit, ze spolu mluvili, ale prodavacka ji rekla, ze reklamace jeste neni vyrizena? To neni moc prokazatelny zpusob.

                                  • Drobeczech  

                                    Ne nevím zákon v tom není moc specifický. A podle mne by ona musela prokázat opak, tedy že jí řekli něco jiného.

                                    • Barak  

                                      Proc by musela neco ona dokazovat? To prece nedava smysl. Oni ji prece meli ze zakona vyrozumet a nemohou prokazat, ze to udelali. Ukaz mi kram, ktery resi teklamace po telefonu. Vzdy mail nebo sms. Staci napsat „vase reklamace cislo xy je vyrizena, dostavte se do prodejny.“ Tim jsi z obliga a zakaznik at si přijde treba za pul roku.

                                      Cele to na ne pusobi, ze pani na reklamaci nema narok, protoze si zavadu zpusobili sami provozem, ale Decathlon podelal reklamacni rizeni po formalni stránce.

                                      • Drobeczech  

                                        Proto třeba ji odeslat s dostatečným předstihem nebo využít místo formy klasického listinného dopisu rychlejší komunikace, tedy e-mailu, esemesky nebo zákazníkovi prostě zavolat. Forma vyrozumění není předepsána, zákazníka lze informovat jakýmkoliv prokazatelným způsobem.

                                        Dle toho jsou z obliga. Kontakt tam byl i když jim volala ona.

                                        • Barak  

                                          A jsme zase u toho. :). Ja si aleproste myslim, ze vypis hovoru nemuze slouzit jako prokazani toho, ze byla vyrozumena o vysledku reklamace. Ani jeden nejsme pravnik takze se vysledku asi nedobereme.

                            • lenka10.8  

                              Dobre.Musela jsem ale volat ja, nevolaly oni.Navic,mely volat vcera aby to bylo tech zakonnych 30 dnu.mam ale dokazano ze nevolaly.klidne necham od operatora vytisknout ze nevolaly kdyby nahodou mely s tim problem.Volala jsem dnes ja, takze to znamena,ze to nestihly a nekontaktovaly.Nebo se pletu a oni si muzou dovolit zakaznika nekontaktovat?

                              • nox159  

                                Nevím co zde chete řešit prijdete tam dostanete papir že to maly ohnul jak na tom spadl, zamitnuta reklamace a je to…

                                Na druhou stranu, vy jako zakaznik tam voláte oni řeknou at si kolo vyzvednete vy ho tam necháte ležet dalsí týden a pak se budete chtit dohadovat že to nestihli v termínu… tady vyložene vidim že to chcete nejak odrbat – takhle to proste pusobi…

                                mimochodem nejste v právu.

                              • Drobeczech  

                                Tak pokud nekontaktovali v zákonné lhůtě, tak odstoupit lze.

                                • scret  

                                  problem je, ze tam delaj zrejme jen samy zensky… takze nekontaktovaly…:))

                                  • nox159  

                                    tak taky ženske v leginách vypadaji lip než chlapi… mi to tim padem vyhovuje :) víc takovych obchodu

                          • pepek  

                            S manažerem? Konečně první chlap v celé té pohnuté hist(e)orii. To vypadá nadějně.

                      • nox159  

                        středa 26 den – reklamace nevyřízená

                        dnes 31 den – reklace vyřízená

                        Všechno ok ne?

                    • ememem1  

                      bez ohladu na to jak to pani zmatocne cele popisuje a bohvie jak to naozaj bolo a co bola pricina a co nasledok co to kua taras?

                      • Drobeczech  

                        Tohle taraam – Nestačí, aby v uvedené lhůtě byla zpráva o vyřízení reklamace zákazníkovi toliko odeslána, musí mu být v téže lhůtě i doručena. Je proto třeba ji odeslat s dostatečným předstihem nebo využít místo formy klasického listinného dopisu rychlejší komunikace, tedy e-mailu, esemesky nebo zákazníkovi prostě zavolat. Forma vyrozumění není předepsána, zákazníka lze informovat jakýmkoliv prokazatelným způsobem.

                        • ememem1  

                          prokazatelnym – cize kecy predavacky do telefonu nikoho nezaujimaju. nicmenej to naozaj popisije chaoticky.

                          • Esi  

                            tak obchodník není rozhodně povinen zákazníka někde nahánět, termíny jsou dané, tak že pokud to chce zákazník uhrát na vrácení peněz tak je nejjednodušší počkat na 31. den dorazit s reklamačním protokolem k obchodníkovi s tím vydej vyreklamovanou věc, pokud ještě nemáš je to jasné a vrať peníze, pokud na tu reklamaci spěcháš tak je na tobě aby jsi se pravidelně informoval o tom jestli už je vyreklamováno…

        • snas89  

          Ale kdy a jak?

          po telefonu po 30ti denní lhůtě?

          Je úplně jedno, kam se zboží posílá na reklamaci, ze zákona má obchod 30 dnů na vyřízení, pokud kupní smlouva nestanovuje jinak (myslím, že pro firmy je 40).

          V zákonném termínu nestihli, myslím, že není co řešit a bez emocí bych to řešil písemně – doložitelně.

          • tigermoth  

            Bych se na takovou drbačku moh vy§rat. Raději dát do šusu to kolo, není to žádná superzávada a prcek može hned jezdit. Kdyby mi bylo pět tak by se mi fakt nechtělo čekat.

    • novas752  

      Reklamace asi putuje až k výrobci kola, né k místní prodejně a může to trvat déle.

      Záruka se u velké většiny kol (nejen z Decathlonu, platí to i o kolech za 200 000) nevztahuje na plastové a spotřební části.

      • nitraq  

        Sice to může trvat déle, ale třicet dní je třicet dní.

        • novas752  

          No to je jasný. Bych chtěl vrátit peníze a koupit něco jinýho – celkem jedno co, na těhle kolech se moc nenajezdí a často bývají v bazarech v dobrém stavu, protože z nich „jezdec“ rychle vyroste.

      • lenka10.8  

        pokud se nevztahuje na plastove casti a spotrebni casti,mely to rict pred reklamaci a k reklamaci ho neprijimat.nebo se mylim?ale prijaly ho a ani nechtely vedet co se stalo a jak se to stalo,jen ho do reklamace vzaly s tim,ze se s nami o tom bavit nebudou..

        • novas752  

          Prodavač(ka) neni reklamační technik a je mu/jí to celkem fuk. A vzhledem k tomu, že je to nejlevnější obchod, nějaký standart služeb a jednání se zákazníkem se moc nepředpokládá. Je to smutné, ale je to tak.

          • Dave-geo  

            Ahoj, tady taky konkrétně.

            Jenom jednu otázku? Už jsi u nás něco reklamoval? Pokud ne, tak to zkus. Možná budeš překvapený, jak může fungovat reklamace ;-)

            Měj se krásně!

          • Barak  

            Ale jdi ty brepto.

          • MaPa  

            Upřímně řečeno zrovna Decathlon má reklamace / vratky a vůbec celý systém péče o zákazníka hodně vysoko. S cenou to nemá vůbec nic společného, jde o to aby se tam lidi rádi vraceli (a utráceli dál).

            Osobní zkušenost.

      • Dave-geo  

        Ahoj! Zde si dovolím konkrétní reakci:

        1. Ne, reklamace neputuje až k výrobci kola, vše řešíme na místě servisem, výměnou, vrácením peněz (co si zákazník vybere..). Posílat kola k posouzení do Francie? Utopie a nesmysl.
        2. U většiny kol, kromě těch z Decathlonu. Jasně, duše, pláště, řetěz… ale pokud se podělal chránič převodníku, bez mrknutí oka bych jí dal nový. ihned…
        • jIrI___  

          V konkurenčním sportovním řetězci se reklamované věci posílaly do centrály v zahraničí zcela běžně :)

        • novas752  

          Spousta značek to tak dělá – Specialized, Canyon, Mavic, DT-Swiss atd.

      • Zdyn  

        Jak jsi přišel na to že se záruka nevztahuje na plastové části? To je přeci blbost. Nepleteš si to s tsněním? Nicméně i tam záruka platí, ale je kratší.

    • Mr.Pavka  

      Počkej na svého muže. Ono totiž pořádně nasranej chlap dokáže víc než jeden právník.

      • Johnnyxjr  

        To sice jo ale pak budeš toho právníka potřebovat.

      • jIrI___  

        Tomu sám nevěříš. Pracoval jsem ve sportovním obchodním řetězci, přiletěl nasraný chlap, nechal si zavolat manažera, ten mu v klidu řekl, že všechno co momentálně dělá se nahrává na kameru a pokud mu nepřestane vyhrožovat, tak má právo zavolat policii. Policie za pár chvil přijela a nasranému chlapíkovi rázem sklaplo a byla legranda sledovat tu ostudu, když ho policajti z obchodu vyváděli :)

        • Drobeczech  

          Tak on je zvyklí jen vyhrožovat.

        • novas752  

          Takže to musí stihnout dřív, než přijedou chlupatý. :)

        • vsudenakole  

          Jenže do příjezdu té policie může být manažer uškrcen vlastní kravatou.

          • Drobeczech  

            Tak pokud je chlap debil a místo aby kolo vzal a opravil, raději někoho zmlátí a pude si sednout, tak prosím.

            • Lenka.05  

              Když jsem utrhla šlapky i s převodníkem u tříkolky (určitě se utrhly samy, nechápu jak jinak by k tomu došlo), vzala ji máti chlapům do dílny, ti mi to za pivo přivařili a odpoledne jsem vesele jezdila. Pamatuju si to dodnes, tříkolka měla krásnou zelenou barvu :)) Krytku řetězu měli hodit do popelnice a mladej mohl jezdit. Teď budou nasraní všichni a kolo nebo prachy nikde.

        • Mr.Pavka  

          Jen chci říct, že chlapa berou jako větší autoritu se kterou se tak snadno nedá vyjebat.

          • nox159  

            chlap kolem cca 40–50 to je radost… všechno vi všechno zná všude byl i 2×… to je radost se s nim bavit :D

      • lenka10.8  

        muj muz nastesti neresi nic nasilim ani nervama.je dospely clovek a resi vse v klidu.narozdil odeme..ja jako matka(jak jinak) bych jim to tam rozflakala uz ten den co se to synovy stalo.

    • tigermoth  
      1. Je to Albert se sportovníma potřebama, kvalita tomu (většinou) odpovídá a komunikace taky.
      2. Samo se nic neohne, někdo do toho musel drbnout.
      3. Stačí spravit krytku řetaze a je po problému, nervy jsou uchované na horší časy:)
      • novas752  
        1. nebo krytku řetěze zahodit a nejezdit ve volných kalhotech, nebo je „stáhnout“ reflexní páskou. Evidentně je to víc nebezpečné než užitečné.
      • Lenka.05  

        Asi tak. Pokud ovšem obchod přijatou reklamaci do 30dní nevyřídil (ať už by ji uznal či neuznal), může klient odstoupit od smlouvy. Je to chyba obchodu, že jim kolo po týdnu nevrátili s tím, že jebnutá krytka řetězu samozřejmě k reklamaci není. Jinak díky zakládajícímu příspěvku zemřela asi všechna koťátka v širokém okolí. Chudinky :(

      • Dave-geo  

        Ahoj, tady taky konkrétně.

        Pokud u bodu jedna reaguješ na základě nějaké osobní zkušenosti s kvalitou našich produktů nebo s komunikací někoho z týmu, prosím o konkrétní informace, zařídím nápravu.

        Pokud jsi to napsal na základě nějakého pocitu nebo předtuchy, neurážej prosím práci ostatních lidí bez konkrétních připomínek.

        Děkuji moc a bajku zdar!

        • tigermoth  

          Neurážím (a promiň jestli to tak vyznělo), chci říct, že u tak velkého prodejce s tak širokým záběrem a kotlem zákazníků holt nemůžou všechno řešit ťuťu ňuňu na počkání individuálně. O kvalitě píšu většinou (jak ostatně vidíš), viděl jsem u nich i solidní kousky.

          • Dave-geo  

            Hele, můžou! Jak začneš srát lidem na hlavu, jsi ze hry. A je úplně jedno jak velká jsi firma.

            A to je důvod proč mě ta práce sakra baví ;-)

            btw. kdybyste mi někdo nevěřil, tak si sami spočítejte co je rychlejší:

            1. pokladní hned na počkání a na místě vyřeší reklamaci tak, jak si zákazník přeje (servis na prodejně, případně výměna/peníze)
            2. reklamační protokol a 30 denní lhůta > zaslat výrobek k posouzení/opravě > zaslat ho zpět > informovat zákazníka, celé to někde skladovat, čekat než si to zákazník vyzvedne…

            Na blbosti prostě nemáme čas :)

    • lukasmohapl  
      1. 30 dni neni nikde v zakoniku zakotveno, zakon rika ze „reklamace ma byti vyrizena ve lhute co nejkratsi a bez prodlení“, praxe je do 30 dni
      2. vzhledem k zakotveni 30 dni v bezne praxi, tak jsi nedostala zadne pisemne vyrozumeni o zamitnuti reklamace (bezne staci email, sms o tom ze rekl.je vyrizena) , tak reklamacni proces stale bezi… V tu chvili je 30 dni v tahu, nestihli vyridit. Staci doporuceny dopis na centralu obchodu, s cislem reklamace a cislem uctu kam maji poslat hotovost …a dat jim tam treba tydenni termin.
      • Drobeczech  

        Nebyl bych si tak jist – Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, měl by se však snažit reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Rozhodnout o ní prodejce podle zákona musí ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů.

        • Vrci  

          Ihned resp. do tří dnů musí rozhodnout o přijetí zboží k reklamaci, což znamená vzít si to a vystavit reklamační protokol. Na vyřízení uznávám / neuznávám má 30 dnů.

      • pepek  

        Tak takto postupuje ten konec evropy – zatímco tady se 10 lidí bude zabývat ohnutým kusem plechu, číňani vyrobí dalších sto bicyglů, prodají to tady a shrábnou peníze.

      • Orgic  

        1. Fakt? Já myslel že je to zakotveno v § 19 odst. 3 zákona na ochranu spotřebitele. Už vidím, jak se někde oháníš „běžnou praxí“ :D

      • uceny  

        obchod nemá povinnost upozorňovat na vyřízení reklamace a je to problémem zákazníka, kdy a jak se informuje… tzn. z reklamace může být za týden zpět, ale když se nezeptáš, tak máš smůlu… a lhůta dál určitě neběží…

        to bys mohl vypnout mobil, přijít 31. den že se neozvali a nazdar :) některé obchody si dokonce účtují (účtovaly) skladovné, když si to do určité doby nevyzvedneš… zabírá jim to místo a musí se o to starat

        tím je nechci bránit, jejich postup a vyjádření je špatné.....

        • lenka10.8  

          volala jsem ve stredu a pak dnes.dnes je 31 den.zaprit ze jsem jim volala nemuzou,mam to v historii volani stejne jako dobu telefonatu ktera nebyla kratka.

    • Sindy  

      Omlouvam se, ale kde je svet, kde žijí jenom holky? Tam strašně chciii… :D

    • freerider159  

      :-D Reklamovat kolo, kvůli plastu do kterého kluk kopl :-D :-D

    • Karma  

      mě se spíš zdá, že si pani potřebuje postěžovat. Hlavně že to bylo ve slevě, to mi úplně stačí. Místo aby koukala po tom, jestli je kolo bezpečný a kvalitní, tak hledí na výstražný trojuhleník se slevou. Chudák prodavačky za to nemůžou, jsou to stejný pokladní jako v Tescu.

      Nikdy jsem s reklamacema problém neměl, všechno jsem vždy vyřešil v klidu a bez emocí ku spokojenosti. Ale je fakt že jsem nikdy nereklamoval pí..viny. Přitom by stačilo, kdyby fotr vzal do ruky kombinačky a ohnul kus plechu.

      • lenka10.8  

        ano,bylo ve sleve.za POUHYCH 5000,– .zanedbatelna castka.resime to v klidu a bez emoci.chceme ale aby nam bud vratily kolo ktere je funkcni a uz se to znova nestane,nebo penize abychom koupily v jinem obchode,propadne bazaru ktery by byl ocividne bezpecnejsi.

        • Sindy  

          Prosím, už dost. V okolí už žije jenom moje kotatko. Vsechna ostatni jiz zhynula kvuli tomuto vlaknu. A já se desim, kdy taky umře. Mám ho fakt strašně rád, tak ho ušetřete… Mooc prosím… :((

          • lenka10.8  

            nevim o jakych kotatech mluvite,a rozhodne kvuli nim nepretane toto vlakno psat.pokud vam vadi,nemusite reagovat ;)

            • Sindy  

              Za každou pravopisnou chybu zhyne jedno kotě… Ale co už, moje je taky již po smrti, tak můžete už psát, jako kdyby neexistovala shoda podmětu s přísudkem. Už je mi všechno jedno. Jdu skočit. To kotě bylo jedine, co jsem mel…

            • puka  

              Pravopis, velká a malá písmena někomu trhají nervy/zabíjejí koťátka. Teď budu muset doufat, že se mi aspoň jedna ze tří koček vrátí, protože toto akorát dokazuje Vaši mentalitu. Jestli toto učíte i vašeho syna, tak to potěžbůh. Pardón, ale toto už hraničí s buranismem a jste tady pro srandu králíkům/koťátkům..

              Výmluva, že to píšete ve spěchu nic neomlouvá.

    • lenka10.8  

      kluk do niceho nekopnul,sedel na nem kdyz jel,mel uzke nohavice.na kolo sednul,jel a slitnul,kdyz jsme k nemu pribehly,tak kus chranice retehu byl ohnuty primo do mista slapky,chranic je prinejtovanej,jinak bychom odstroubovaly a byl klid..kdybychom ho urvaly(coz meho muze napadlo!!!!) tak kdyby se behem toho roku stala nejaka vetsi zavada,uz by nam ji nemusely vubec uznat diky hloupemu chranici retezu.ptala jsem se navic co delat,ne cist ze do toho kluk kopal kdyz nekopal,nebo ze fotr mel neco urvat ci opravit.

      • novas752  

        Tam nejde o to, že do toho kopal jak zběsilej, je to nejpodřadnější sračko-plech, takže stačilo, když se o něj za jízdy třeba patou opřel a řetěz ho vtáhnul do převodníků/klik. Že je to přinýtovaný jen vypovídá o „kvalitě“ toho kola. Chápu vaše rozhořčení když se s tim kluk rozbil, ale na klasickou reklamaci to prostě neni. Když by byl plech ohnutý už z výroby/převozu, tak by se to poznalo už v obchodě nebo během prvních pár metrů jízdy by o to minimálně drhnul řetěz/škrtaly kli­ky.

        • lenka10.8  

          on ten plech se neohybal prave nekde v pulce,on se ohnul primo v tom nejtovani,nevim jak to presne popsat.proste cely den chranic,ne jen nejaka cast.snad chapete? zda patama kopnul netusim.nechapu pak,kdyz to na reklamaci nebylo,proc ho na ni vzaly???pochopila bych,kdyby rekly ze oni to reklamovat nemuzou,ale muzou to poslat do servisu nebo one firmy.ale oni to proste vzaly do klasicke reklamace s tim,ze do 30 dnu zavolaji.jeste jsem se ptala zda zavolaji nebo napisou,oni ze vzdy volaji.nezavolaly.a odkazaly se na to,ze kdyz jde o tyto poruchy,nemaji povinnost volat.pred tydnem jsem sama volala,a to rekly ze stale je v reklamaci.to uz vedet musely ze to neopravi a jen jim tam to kolo smrdi.ne?

          • jIrI___  

            Obchod na reklamaci může vzít cokoliv. Oprávněnost reklamace pak posuzuje reklamační technik, který ji buďto zamítne nebo uzná oprávněnou. Mnohdy se tyhle věci posílají na posouzení do „domovské“ stanice obchodu, v případě Decathlonu by to teoreticky mohla být Francie. Nebo je to tak jak je psáno, kolo jim tam jen smrdí a nikomu se takovou kravinou nechce zabývat :).

            A na závěr bych doporučil se seznámit s pravidly strojově psaného textu. Ta absence mezer, diakritiky a velkých písmen je vražedná kombinace.

      • jIrI___  

        Otázkou teď je, jestli ohnutí chrániče řetězu bylo příčinou pádu nebo následkem pádu…

        • novas752  

          +1 To je taky možnost

        • lenka10.8  

          no jelikoz kolo dopadlo na druhou stranu a ne tam,kde je retez,tak bych rekla ze byl pricinou padu.nebo kdyz spadlo na levou stranu myslite,ze se to ohnulo tim padem na stranu kde retez neni? :/

          • novas752  

            To se asi nedá posoudit z polohy kola po pádu, ale snadno to mohl ohnout behem pádu. Nevím, neviděl jsem to.

    • Barak  

      Samo se nic neohne. Spis bych rekl, ze ohnuty kryt byl dusledek padu, nikoliv pricina.

      Nicmene, nevyridili reklamaci do 30 dnu, mas narok odstoupit od smlouvy. Mas-li pisemne prijeti na reklamaci, ale nikoliv pisemne vyjadreni o jejim vysledku, neni co resit.

      • lenka10.8  

        mam primo reklamacni list.

        v reklamovanych zavadach je tento popisek:

        kryt retezu se dostava do drahy slapky

        zadni brzda nedostatecne brzdi(na to prisel pan co ho odvazel do skladu-sam to zminil a dopsaly to tam).

        syn jel po rovine,je jeste maly,takze ma balancni kolecka,nevidely jsme co presne se stalo,jen to,ze se kolo najednou zaseklo a kluk letel a kolo letelo nalevo na zem.a kryt byl ohnuty..i kdyby do toho kopal,strkal a nevim co jeste,neverim ze by to melo tak daleky dusledek a to nemluvim o tom,ze bychom mu to nedovolily prave proto aby kolo vydrzelo co nejdele.

        • nox159  

          kluk má kolo s balančníma kolečkama, zasekly se mu pedály/kliky a tím nějak lehl na zem? Z popisu mi to silně nesedí, kdyz je maly nebude mit takovou silu/ nepojede rychle tak aby s tim kolem udelal kotrmelec kdyz se mu kousnou kliky…

          • novas752  

            No hlavně kouslý kliky by zablokovaly zadní kolo, což by normálně pád v menší rychlosti asi nezpůdobilo, ovšem nevim, jak se to zachová s kolečkama.

            • nox159  

              furt nevime co je to za kolo, jinak kousle kliky jiste zablokování zadniho kola zpusobit nemusi…

              ono teoreticky pokud se zablokujou kliky tak se vlastne stát nemusi vubec nic… to je jako by prestal šlapat…

              • novas752  

                Tak předpokládám, že kolo s krytem řetězu a kolečkama má vzadu protišlap brzdu. Ale jistě to nevíme no. :)

                • nox159  

                  pokud se kousnou kliky tak se kousnou na miste a neslape se jima dozadu ne? ;-)

        • Barak  

          Mas reklamacni list a reklamace neni vyrizena v zakonne lhute. Oni nemuzou dolozit opak. Mas pravo odstoupit od smlouvy a dostat zpwt penize. Zbytek jsou z jejich strany jen kecy, vytacky a snaha to s tebou nejak uhrat.

          A jeste dovetek, ze mi to cele nejak nesedi. Krom te zavady tam par znamych uz nejake veci reklamovalo a nikdy zadny problem. Vždy vymena nebo vracene penize a snaha, aby zakaznik odesel spokojeny.

          • Drobeczech  

            Dyt sama přiznala že jí řekl po telefonu že reklamaci neuznávají a at si přijde.

            • Barak  

              Prijdou mi ty informace dost zmatecny. Rozhodne neverim tomu, ze system reklamaci v Decathlonu je zalozen na tom, ze si tam musis zavolat nebo ti nekdo od nich zavola a ustne sděli vysledek. Rekl bych, ze by mely fungovat nejake sms nebo mailove notifikace, aby to v pripadnem sporu bylo nezpochybnitelne.

              • Drobeczech  

                Tak třeba SMS poslat chtěli, paní byla nedočkavá a zavolala dříve.

                • Barak  

                  Treba chteli ale neposlali. Ja jsem si taky onehda chtel do metra koupit listek, ale nekoupil. Stalo me to 800,–

                  • Drobeczech  

                    Jenže tady jde o to jestli to stihli v termínu nebo ne. Dle ní ne. Přitom už ve středu dostala informaci že má smůlu a tohle jako reklamaci neberou. Ten její text je neskutečně zmatenej.

              • lenka10.8  

                toto me samotnou prekvapilo.kdyz jsem ve stredu 25.5 volala jak to s kolem vypada,rekly ze zavolaji,ze emaily ci SMS nepisou.Pritom by to bylo jejich kryti.. Muz sam dnes kdyz mi volal rekl,ze jestli to neni tak,ze to proste neresej,a ze az prijedem,tak nam daji penize a hotovo aby se tim nemusely zabyvat. Nevim,zda by toto mohly ci ne udelat.kdo vi..Kazdopadne!v De­cathlonu nakupujem casto a nikdy zadny problem,ani s vracenim zbozi,vymenou,ci reklamaci.Toto je poprve.

              • praivo  

                Opravdu to tak funguje.

          • nox159  

            V den kdy koncila reklamace tam volala a řekli ji že je reklamace zamitnuta, jak prijde pro kolo dostane reklamacni protokol s datem ktere se do toho terminu vleze a neni co resit…

            kdyby tam 31den od reklamace přišla a řekli by ze reklamace neni vyřizena tak ano na to právo má…

            • lenka10.8  

              NE!nevolala jsem v den kdy koncila reklamace,volala jsem dnes.31 den.vcera jsem nevolala,porad jsem doufala,ze zavolaji oni ze je to v poradku a kolo muzem vyzvednout.

              • nox159  

                A když řekli že si kolo mužete vyzvednout tak ho tam necháte ležet :D

                Proste malý lehl na kole a přitom kolo poškodil a vy chcete prachy zpatky… to je takove divne nemyslite? Pokud se na to podíváte čistě lidsky…

              • novas752  

                Pár dní sem, pár dní tam. Žijeme v ČR, ne ve 3výcarsku nebo Japonsku. ;) Je to asi jediná cesta, jak dostat zpět peníze a ne kolo, ale takhle prudit (a prudit tim i sebe)…

        • Dave-geo  

          **Ok, znovu zdravím Lenka 10.8…

          Můžu se zeptat na které kolo z Decathlonu za 5000 Kč se dají přidělat balanční kolečka a má přinýtovaný chránič řetězu?

          Nabídku Decathlonu totiž velmi dobře znám. Žádné takové kolo si ale nevybavuji…

          Díky za odpověď.**

    • nox159  

      Masakr: sleva, samé baby, do toho šlapky na plech… :D

      Narovinu otazkou jak to vlastně všechno bylo…

      hodte sem aspon co to bylo za kolo furt nevim co se stalo

      • Sindy  

        Já to z „plech se dostává do dráhy slapky“ , ze plech brání průjezdu pasaka, když jede po E55.

      • lenka10.8  

        http://www.decathlon.cz/…vybavou.html?…

        chlapecke teto znacky jsem na internetu nenasla.pokud nevite co se stalo,tak znova.spadl a chranic retezu byl ve slapce.

        • nox159  

          Prosím vás, nechte šlapky v bordelu a bavme se jako lidé…

          Víz obrázek, nechápu jak se dostane kryt do pedálu ? jak to pak vypadá? kdyby nekdo cpal kryt do šlapky tak dobře asi by ti šlo lepe, ale s tím pedálem? :D

        • IndyCZ  

          Jak jste ho mohla nenajít, když je hned vedle? Chlapecká alternativa výše uvedeného kola je http://m.decathlon.cz/…vybavou.html

          Jenže to krytku řetězu ani nemá. Navíc je na balanční kolečka už celkem velké, ne?

          • Trollix  

            Fuj to je hnusný kolo :D

            • Esi  

              to kolo by bylo celkem v pohodě když si odmyslíš ten balast okolo jako je světlo nosič, blatníky a tak. Jen jsem netušil že na takhle velké kolo jsou ještě dát balanční kolečka, syn je měl na 12" kole, vídám jen a 16" ale na 20" s přehazkou ? Jinak nevěřím že kluk spadnul kvůli ohnutému krytu, spíš bych to viděl na to že se mu prostě smekla noha z pedálu (našemu mladému se to občas daří taky) šlápnul si do prázdna a protože je na kole asi dost nejistý tak to prostě neustál a lehnul

          • Dave-geo  

            Hoj!

            Tohle je fakt jediné dětské kolo za 5000 které máme. Je ale fakt neskutečně hnusné a to osazení váží asi tolik jako to kolo, nikde v české republice ho tedy neprodáváme.

            Tyhle šílenosti frčí tak v Belgii a Holandsku, tady to naštěstí nikdo nechce :)

    • zdenek  

      Fajn čtení. :-) Dokonce to trochu připomíná češtinu. V jakém jazyce je to psané?

      • Sindy  

        To je v cestine. Ale z alternativního vesmiru, kde jsou jen holky. A já tam hrozné chci a nikdo mi nechce rict , kde to je… A navic mi kvůli tomu umrelo kótě. Je d očista po něm. Bylo tak roztomilý… :(

        • nox159  

          na vesmir kašli… dotyčná neni schopná ani ríct o jaké kolo šlo…

          Ono toziz kolo s krytem, pomocnými kolečky a cenovkou 5K v decatlonu tak nejak neni, nebo jsem ho zatím nenašel…

          • lenka10.8  

            na kolo jsme pridavna kolecka daly my.synovo prvni kolo.

            • pepek  

              Já myslím, že holky ta kolečka špatně přišroubovaly a mladej si o ně skřípnul nohu.

      • mandak  

        Buď manžel nemá pindika nebo předem lituji těch hektolitrů koťátek.

    • lenka10.8  

      ZNACKU KOLA JSEM DALA UZ PRED 13 MINUTAMA!! A CESTINA VAM MUZE BYT JEDNO,NEMUSITE REAGOVAT, CHTELA JSEM VEDET CO DELAT A JAK REAGOVAT, NE NECO O KOTATECH, CI ME CESTINE, KTERA ASI TAK SPATNA NENI KDYZ REAGUJETE!!!

      • Drobeczech  

        LOL

      • Sindy  

        UF :)

      • novas752  

        Značka kola je ůžasná věc, jenže třeba takový Specialized (nehodlám hledat, co to je za značku) dělá minimálně 50 řad a 3× tolik modelů a každé je osazeno jinak. Důležitý je MODEL a přímo odkaz. ;)

        • nox159  

          nejaký odkaz tam vlozila to nech byt, ale nechápu jak ten plechovy kryt nacpeš do pedálu…

          • praivo  

            Ten kryt se plastový a drží myslím na čtyřech šroubech. Jen tak sám od sebe neupadne.

            • nox159  

              pokud se bavime o tech plastových na vetsine 16" kolech tam ten drzi na jednom sroubu + ma asi 3 takove zobáčky… ona ale ríká že má 20ku kolo

              • praivo  

                Asi máš pravdu, plete se mi to. V nabídce ale není nejen kolo s krytem, on tam není ani samotný kryt, na 20" jsem našel jen kolečka.

      • Edwin  

        Pozor na ten CapsLock ;)

    • karliner  

      Tvl, nejsem žádný grammar nazi, ale tohle je fakt hrůza… Nevěřím, že je někdo takhle tupý na češtinu, to musí být nějaký fórek.

      • jIrI___  

        Tak nějak z tohodle vlákna vyvozuju, že nejen na češtinu.

        • nox159  

          víš co je na tom nejhorsí… řeš to s takovým človekem v realu když ho nemužes poslat nekam, máš na něj být slušný a on porád trvá na tom že syn strčil kryt do šlapky a ta ho shodila na zem, že je na to asi jestě maly…

          • Drobeczech  

            Beztak do něj kopla, protože měl holčičí kolo a raději chtěj chlapecké :D

      • IndyCZ  

        Zas tak hrozné to není. Odhlédnu-li od absence mezer a velkých písmen, dělá chybu v podstatě jen v „y“ u mužské osoby. Oproti tomu, co se objevuje v online hrách by paní mohla češtinu vyučovat.

    • Drobeczech  

      Nikovlasi už ti nežerou kolo za 250k tak zkoušíš reklamaci?

    • Vilém  

      Tohle cist, to je des:(

    • praivo  
      1. Nejdražší B'Twiny s krytem řetězu a kolečky (kromě dívčího MistiGirl 540) jsou 16" jako např. http://www.decathlon.cz/…e-cerne.html To trochu odporuje tvému tvrzení, že stálo 5k ve slevě…
      2. V kterém Decathlonu bylo kolo zakoupeno? Podle popisu mi to trochu připomíná Plzeň, kde v tu dobu probíhal výcvik nových zaměstnanců, takže tebou popsaný dialog mezi pokladními mohl být jeho součástí.
      3. Nenapadá mě, jak by se kryt řetězu mohl samovolně (p)ohnout tak, aby zablokoval pedály. Navíc tam docela drží. A i kdyby se mu to nějak povedlo, tato kola mají volnoběžku, tudíž by se prakticky nic nestalo. Jediný způsob, jak v takovéto situaci přeletět přes řídítka, o kterém vím, je zablokování předního kola vlastní nohou po jejím sjetí z pedálu (vyzkoušeno!). Za to ale opravdu nemůže to kolo.
    • Dave-geo  

      Ahoj všichni, jelikož v Decathlonu pracuji (možná víte..) dovolím si vyjádřit se zde** tak nějak oficiálně.**

      zatím jsem četl jen příspěvek zakladatele a nedočetl jsem thread až do konce, ale poprosím paní či slečnu lenka10.8 (dnes zaregistrovaný profil) o odpovědi na pár otázek.

      Text je totiž zajímavý, bohužel to ale vypadá že popisuje reklamaci v jiném obchodě. Ve firmě jsem tři roky a naše interní pravidla pro reklamace jsou nastavena (a striktně všemi dodržována) úplně jinak, než popisuje příspěvek.

      **Pokud tedy mám brát příspěvek vážně (a pokud je to pravda, slibuji že vše osobně prověřím ať se to stalo na jakékoliv prodejně), poprosím o následující info.

      • prodejnu, datum nákupu a číslo dokladu, případně jen číslo zákaznické karty a bližší informace o reklamaci (hlavně čas, abych mohl zkontrolovat interní systém a případně nechat zkontrolovat kamery).

      Pokud mě opravíte, beru vše zpět. Zatím v tom ale vidím jen zoufalou snahu konkurence (není to totiž na Bikeforu poprvé, co se na nás někdo snaží plivat..)**

      Bezpečnosti na kole zdar!

      David

      • Vilém  

        A taky je moznost, ze cele toto tema je vase akce.

        • Dave-geo  

          :D Ten byl super Viléme.

          Ale já jsem z masa a kostí a moje alter ego rozhodně není Lenka. Působil jsem tu ještě před tím, než jsem v Decathlonu začal makat a fakt nevím, proč bych musel dělat takovéhle ptákoviny, to je to poslední co bych chtěl dělat a na co mám čas :)

          • Vilém  

            Tak vys jak, nestoji to ani korunu, budes za spravnaka, mozna se proda o nejaky kolo vic.

            • Dave-geo  

              Za ty roky tady Tě mám celkem za kapacitu, beru to tak že se neznáme a chápu, že v dnešním světě nemůžeš zpoza klávesnice věřit ničemu.

              Pamatuji si, že jsme to samé řešili v 2014 ve vlákně Decathlon nebrat, říkal jsi že to tu párkrát bylo… Nevím kde přesně, můžu Tě ale ujistit že ode mě ne.

              Pokud mi nevěříš, ok, máš na to samozřejmě právo. Zkus prosím! reagovat tak, abys neurážel práci ostatních lidí (moji :( )

              Poslední tři roky kopu za něco, co mě baví a v čem vidím nějaký smysl. A fakt nemám zapotřebí vymýšlet kvůli tomu jakékoliv levárny.

              Dál bych to neřešil – víc někde na kole nebo nad pivem, na tohle je fórum fakt zbytečné (máš to kousek, přijeď se podívat ;))

              • Vilém  

                Nerikam, ze to tak je, ale ze to tak muze byt :)

                Ne, proste jen vzdycky vzpomenu na doby, kdy jsi zacal u sveho chlebodarce a semtam tu „nezavisle“ doporucoval neco z jejich sortimentu.

                Ale zas musim uznat, ze neco z vasi nabidky se da:)

                • Dave-geo  

                  Noo, zase ale nebyla to Zlatka ne? (alespoň jsem se snažil..) Doufám, že jsem nikdy nedoporučil nějakou pitomost, ale tehdejší RR 5.3 s XCR, mechanickými kotouči a 3×9 sram X5 byla bomba kolo za deset tisíc. A když těm lidem někdo doporučoval kola s 3×8 V-brake 70mm XCM, tak mi jich prostě bylo líto :D jen snaha o to, aby si nikdy nekoupili nějakou pitomost..

                  Hlavně jsem nikdy z žádného prodaného kola neměl nikdy víc než dobrý pocit, případně nadšené lidi kteří se potom začali vracet.. Prostě to není můj business, jenom mě to baví.

                  A když to začalo být přes čáru, tak jsme se s adminem dohodli, takže se nijak Zlatkoidně necítím. ;)

                  A dost už!! Počkáme jen až Lenka vytasí detaily a info o prodejně…

                  • GrumpySmurf  

                    Nikdy nic, jen dobrej pocit? To jako vazne nam tu chces tvrdit, ze nemas v platu zadnou motivacni polozku zalozenou na obratu prodejny/regionu?!

                    Jako vzdy ses tu ferovej a to cenim, ale ta veta, to fakt ne… :O

                    • Dave-geo  

                      Z obratu obchodu? Ano, možná ;) Ale to je trochu jiná matematika, těch par kol co poradím tady s touhle motivační složkou fakt nehne :-)

                      • tromboonen  

                        To je nemoc, to neres..

                        • GrumpySmurf  

                          Dneska nic o rusacich a komunistech? Nj, tak alespon to schytam ja… :D

                          • tromboonen  

                            No tak jo, tak Ti udelam radost.. pokud je nejakej radovej nizsi zamestnanec v retezci co chce vice mene nezistne pomoct cyklistum aby se dostali k levnym ale docela kvalitnim kolum, ktere tu i pres evidentni zajem nejsou moc k mani, teda alespon ne ve vsech velikostech a moznosti vyzkouset.. aniz by z toho mel osobni prospech (nedelam si iluze jak v „samoobsluze“ typu Decathlon funguji odmeny) kapitalisticka svine, tak pak mozna mas o kapitalismu velke iluze, nebo budes jeden z tech soudruhu co nenavidi kazdyho kdo nema monterky a nemaka rukama.. staci?

                            Daveho neznam, v Decathlonu nakupuju akorat latexky od Michelinu a trencle na behani, ale nektera kola mi pripadaj dost fajn, narozdil od pristupu mistniho Deca vedeni, kdyz nekdo nabidne info a pomoc s objednanim/vyz­kousenim, pripada mi to jako pozitivni vec a nemyslim, ze by na tom nejak zavratne vydelal, tak se zklidni, ne kazdej dela vsechno pro penize… kdyby byl majitel, nebo ofiko dovozce, tak je to neco jinyho, ale to je prave jinak, Decathlon je takovej Lidl, tam nikdo radovej nevydela, proste premyslej, nejakej duvod proc je jeden z jejich modelu jediny slusny neojebany kolo na 105 za 20k, jehoz jedina chyba je malinko vetsi vaha kvuli nezeslabovanemu ramu, tady asi bude.. a Dave na tom urcite nebude existencne zavislej..

                            • GrumpySmurf  

                              Staci, nezklamals..

                            • onuce  

                              Co to jsou, prosím, latexky od Michelinu? Děkuji.

                              • Sodoma  

                                Řekl bych, že latexový duše.

                                • onuce  

                                  Nedávno jsem tam právě na duše Michelin plněné tmelem, a hrbolaté jako ropucha, se zájmem hleděl. A zde zjišťoval, zda má někdo zkušenost. Bylo mi řečeno, že duše s mlékem nefungují. A teď se dozvím, že je tam dokonce p. Tromboonen běžně kupuje, tedy zřejmě i používá!

                                  • novas752  

                                    Řekl bych že latexový duše nejsou zrovna ty s tmelem. Je to duše z latexovýho materiálu místo pryže. Je lehoučká, ale zase dlouhodobě moc nedrží vzduch – je potřeba častěji dofukovat a taky neni tak odolná jako gumová. Ale když chce člověk mít ssebou náhradní duši a zároveň šetřit gramy…

                                    • onuce  

                                      Aha, děkuji! Tedy nic pro mne. Šetřit ještě na duši…

                                    • Marskatin  

                                      …a nešetřit peněženku:)

                                    • MlokCZ  

                                      Odolnost je právě naopak u latexek mírně lepší. A další vlastnosti jako valivý odpor a pohodlí téměř srovnatelné jako bez duší.

                                      Srovnání valivého odporu a odolnosti různých duší

                                      https://www.bike-forum.cz/…iky-atd.html#…

                                      Ale to časté dofukování je děsný opruz. Nejde jen o tu, že se fouká tak často, ale také že při každém foukání dofukuješ více.

                                      • onuce  

                                        To je velice zajímavé, děkuji. Přemýšlím o kole pro rychlé XC přesuny, tak i valivý odpor budu asi brzy řešit. Jen nevím, jak se elegantně zbavit XC fullu. Místní bazar nepomohl.

                                        • Vilém  

                                          V ghetu se ho jiste nekdo rad ujme.

                                          • onuce  

                                            Kellyse? Pochybuji. Ostatně dnes mi v prodejně Spešlu řekli, že Kellys má opravdu vyhlášenou špatnou geometrii, a že kdybych si koupil fulla třeba u nich, měl bych na něj jiný názor. Sháním totiž pro sebe kolo alespoň 27,5, když již není 26. A ono na mojí výšku není ani to! 29 ale opravdu nechci. A Decathlon má na svých kolech tenké sedlovky.

              • Drobeczech  

                Sorry ale jdu blejt.

        • novas752  

          Boha tyhle nazory… To uz sklouzava k urovni diskuze na Novinkach.

          Za chvili zjistime, ze to byla Severni Korea, protoze rozvraci spolecnost a pripravuje se na utok. :)

    • simiik01  

      Paani proc to resite tak slozite? To nemate doma chlapa kterej by to zvladnul opravit?

    • Pajk  

      To neděláš dobře.Tady si stěžovat na Decathon nemůžeš.Cca polovina doporučených kol je odtamtud.Co se přihodilo nemůžu posoudit.Buď se chyba stala při havárii,nebo prostě špatně sestavený kolo.To jim ale asi budeš těžko dokazovat,když je kolo zbořený.

      • nox159  

        Cca polovina doporučených kol je odtamtud – ten je taky dobrý :D

        • Dave-geo  

          Bacha, od teď se to bude počítat na procenta!

          A cílem diskutérů bude být politicky korektní? ;-)

          tzn. točit intersport/de­cathlon/stavi­tel/spešl/gian­t/giant/…/…

          :-)

          • Pajk  

            Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.

            • tigermoth  

              Můžeme leda tak soucítit s lidmi co stojí v první linii se zákazníky.

            • Manzak  

              Polovina doporucovanych kol je zde Canyon, a to dlouhodobe, od Decathlonu se doporucuje od lonska hlavne ta povedena silnicka. Takze vis prd.

    • tromboonen  

      Jestli jste synovY koupilY (pricemz z opakovani a zminky o muzY dedikuji ze nebudete dve mamy), tak mozna problem s reklamacY bude to, ze clovek takto komunikujicY je celkem snadnej terc, a tY co odpovedelY taky asi nebudou samy holky, i kdyz holky dokazou bejt pekne zakerny jak tady vsichni vime. nejsem schopnej posoudit, co se opravdu stalo, ale schopnost popsat problem jakz takz strozumitelne by mela byt prvnim predpokladem reklamace… pokud to nejde pisemne, tak radsi osobne… neni treba se bat nebo naopak byt agresivni, jen slusne trvat na svych pravech.. Decathlon neni zrovna trhovej prodejce, pri solidnim jednani by nemel byt problem.. mnoho stestY :)

      • tromboonen  

        Sorry, to byla reakce na prvni prispevek, ty perly dal jsem precet az ted… Dave citim s Tebou nebo kymkoli kdo musel jednat s takovym zakaznikem, i kdyby byly reklamacni podminky firmy sebelepsi.. nejsem obchodnik, vetsinou s nima sam bojuju, ale slusne dokud to jde, tohle by me teda odrovnalo (a to nestiham posoudit ani pricinu ani nasledek)… na druhej pohled to vidim na nejakej trolling typu kolo za 250 tis nebo kolik to bylo – kde je to vlakno sakra??

    • Strakááč  

      jo.. takto se to dneska dělává.. reklamace krytu na kole.. kryt vzít, ulámat, odšroubovat, atd.. a buď koupit novej nebo nekupovat nic..

      když ulomím odrazku tak taky půjdu reklamovat kolo.. abych na něm nemusel 30 dní jezdit :)

      • tigermoth  

        Taky nechápu tu „logiku“. Reklamaci snad řeším jenom u vážných problémů když se mi vyplatí to §raní s čekání. A klukovi jsou nějaké odřeniny stopro u zádi a chce jezdit (jak znám děcka) a ne čekat a nevědět proč.

    • Vrci  

      Mít doma reklamační protokol a s odchodem si telefonovat je k ničemu. Do obchodu je třeba 31. a další den zajít a chtít písemné vyjádření o vyřízení reklamace. Buď ji uznají, neuznají a zdarma opraví, zamítnou nebo nestihnou vyřídit.

      Pokud nestihnou je možné odstoupit od kupní smlouvy. Pokud zamítnou buď se s tím smířit nebo se soudit.

    • Bonebiker1  

      No, původně se mi to vlákno číst nechtělo, ale tak mě to vtáhlo, že jsem se po ránu docela pobavil…

    • -b-n-x-  

      Vi si tu s toho delate srande, ale kluk se mohl dost vazne zranit. Uz tak chudacisko dopadl cely dodreny. Jeste ze mel tu prilbu.

      • Esi  

        No tak on takový pád v kamenitém sjezdu při rychlosti 40Km/h není nic moc když k tomu přičteš ta přídavná kolečka takto je už mega tlama :-)

        • zdenal8  

          Tak s koleckama je to megatlama už při rychlosti chůze. Se to trošku rozklinká a už to letí.

          • Esi  

            jojo balanční kolečka je to největší zlo, když dítě začíná na tříkolce, by se naučilo šlapat a odrážedle pro získání základní rovnováhy, tak je většinou stačí kolečka na pár hodin ježdění

    • jecnak  

      Tady se nekdo dival v pondeli na Sexmisi

    • bagr84  

      A neměl prodejce náhodou v reklamačním protokolu hlášku ve stylu, že reklamace bude vyřešena do 30i dnů? Toto totiž stačí k tomu, aby měl prodejce splněnou povinnost informovat Vás o vyřízení reklamace…

    • lukasmohapl  

      Tak jak to dopadlo?

      • Drobeczech  

        Malej dostal přes držku aby už nepadal a je to.

      • tromboonen  

        Někdo ji prásknul na UJČ a teď tam utírá prach a přerovnává Pravidla, prej je to na doživotí, ale možná že když slíbí, že už nikdy nic nenapíše, tak ji pustěj dřív..

      • InstinktCZ  

        No… Mám pocit, že po „dece“, jakou tady paní Lenka10.8 schytala, už se od ní nic nedozvíme :D.

      • Dave-geo  

        Tak jelikož se mi neozvala ani sem ani do zprávy kterou jsem jí psal, tak počítám že to nebyla lenka, nýbrž nějaký strejda kterému naše práce leží v žaludku :( Nebo o vyřešení problému nestojí?

        <černý humor>Nebo že by na následky zranění bylo po dítěti a kolo už nebylo potřeba??</čer­ný humor>

        Neřešit, jdem raději jezdit ;)

        • zdenek  

          To potvrzuje, že by to mohla být opravdu ženská. Ty mají v povaze o problémech hovořit, místo aby je řešily. :-)

    • sjonaz  

      Tak si říkám, nezaslouží si Lenka omluvu? Možná podle analýzy první věty se jedná o bigamickou rodinku, kde prostě Lenka a její partnerka koupily synovy s mužem kolo (tudíž se možná navíc jedná o tandem, a kdo z Vás má tolik zkušeností s chráničem řetězu na tandemu).

    • plysovykozisek  

      Nevíte někdo, jak se dostat pěšky z Olympie do Decathlonu????

      • Mysee  

        Přes nadjezd za svodidlama nebo přes nadchod o kousek dál a pak přes pole.

      • plzakj  

        V Plzni po D5

      • Chlebovnik  

        Dojdeš pěšky na zastávku autobusu… =)

        • plysovykozisek  

          No já jsem se taky dočetl, že tam jede z Olympie Brno do Decathlonu autobus každou hodinu, ten je beztak placený.

          Mysee: Díky!!!

          • gerrard  

            Pokud nechces cekat na autobus, tak bez rozhodne pres ten nadjezd, kde nejezdi auta a nechod pres ten most s autama. Je to sice delsi, ale je tam cesta a nebudes riskovat prebihani rusne cesty.

    • plysovykozisek  

      Za jak dlouho se přičtou body za nákup k účtu zákazníka Decathlonu?? Od nákupu?

    • plysovykozisek  

      Nevíte ještě někdo jestli se po té „silnici“, co vede z Olympie do Decathlonu Brno( na ceduli je tam e65 na navigací 152) smí jezdit na kole?

      • pumpy  

        tady mas novej most – takze v klidu prejedes na kole po cyklostezce – asi lepsi varianta nez se vrhat mezi auta

    • rb  

      Celé sem to nečet,ale zaujalo mě,že všude byly (asi samé ženy) ne?

    • madcat  

      Nemáte někdo trochu přehled o aktuální nabídce Decathlonu – potřeboval bych nějakej dres/bundu s dlouhým rukávem teď na nastávající podzim, do teplot tak těch 10 – 15°C. Ideálně vpředu nějakej lehkej neprofuk, vzadu aby to větralo. Mám něco od Force, ale je to jakejsi divnej igelit, su v tom dycky jak zpocená klobása (a ještě tím jak su poslední dobou klusté, tak to na sebe sotva natahnu, ačkoliv dlouhý rukávy třeba to má dost). Vzhledem k tomu, kolik toho najezdím (málo), se nedívám na nabídku renomovaných výrobců za mnoho tisíců, ale zajímá mě ten Decathlon, kterejžto kvalitou prý taky není vzhledem k ceně až tak špatnej. Díky.

      • platypus  

        Pozdní léto a nastávající podzim mně přijde dobrý na vestu, návleky na ruce, dres, ještě vozím do zálohy moira s krátkým kdyby náhodou. Mně přijde že neprofuk bundy až když bude ráno pět nad nulou když se musí nebo chce vyjet

        • madcat  

          Vestu mám a návleky taky, ale to je moc kusů oblečení na oblíkání, nebaví mě to :-). Jeden kus třeba s nějakým rozepínáním v podpaží by byl imho lepší. Včera v noci jsem byl na kole venku právě ve spodním triku s krátkým, na tom ještě dres s krátkým, vestu a návleky, a šlo to, ale jak bude už trochu míň než včerejších 15°C, tak už mně bude spíš zima.

          • platypus  

            Jj, chce to vychytat a počítat s tím že ňáká kačka přijde vniveč…

      • Manzak  

        Dres

        Nevim jak to ma cesky Decat, ale spis bych hledal na francouzskem, tam to bude dle me aktualnejsi.

        • madcat  

          Tenhle mají i v českým, taky už jsem se díval. Hledat ve francouzským je trochu divný, ne? Sice bude aktuálnější nabídka, možná, ale zas tam třeba bude zboží, který v tuzemským není k mání…? Nebo je v sortimentu 100% shoda?

      • milan.v  

        Řada 900 už je hodně slušná, když porovnám s dalšími velkými vyrobci, řekl bych naprosto srovnatelných vlastností a kvality, už to ale není low-cost. Např jejich větrovka pod 1000,– je plně srovnatelná co do vlastností s mojí Specialized za dvojnásobek…

        • Joe_Pike  

          Souhlas… Řada 900 je moc pěkná. Pořídil jsem si letos kalhoty a dres na silničku a střihem i kvalitou je to velmi slušné. 1000Kč za kalhoty a 1500Kč za dres už není zrovna „láce“

          • jiriga  

            tak dobre veci nikdyz sta malo nebudou. nicmene i rada tusim 700 ci neco z 500 je naprosto v pohode. je fakt , ze ted jsem si take koupil spodni aerofit triko z rady 900 a celoprstove rukavice z rady 700 a velka spokojenost

            • MiKED  

              souhlas, i podle mě je spodní triko Aerofit 900 za ty prachy super…

    • Pessinger  

      Ahoj, dá se sundat z této přilby štítek, sundat nebo jde jen urvat? Točil jsem stím šroubem a protáčí se:-/

      https://www.decathlon.cz/cz/pageReviews?…

      • Vilém  

        A ni treba z vnirni strany nejaka matice?

        • Pessinger  

          Nic tam právě není Viléme, napíšu asik do Decathlonu a uvidím co :-), kdyžtak to opatrně utrhnu:-D já myslel že to půjde normálně sundat i když ani nevím zda mountain a enduro přilby s tím počítají, tam to asi nikdo nesundává :-)

          • dan001  

            A proč že to teda potřebuješ sundat?

            • Pessinger  

              Koupil jsem to jako zimní přilbu:-) málo otvorů a chci dát na vršek světlo a ten štítek lehce překáží a v poslední řadě by se mi to líbilo kdyby to tam nebylo

              • novas752  

                Bez toho štítku budeš vypadat jak horolezec. :)

                • dan001  

                  +1

                • Pessinger  

                  :-) to neva, uvidíme možná se na to i vyseru :-)

                  • novas752  

                    A pro světlo ti vadí jakože štítek brání montáži světla nebo světelnýmu kuželu?

                    • Pessinger  

                      Spíš ten kužel, montáž bude cajk, poslední dobou když se vracím s čelovkou tak mám čelo hodně promáčklé :-)

                      • novas752  

                        To máš přidělaný na tom bodě pro nalepení kamery?

                        • Pessinger  

                          Jo přesně tam, nakonec to nebudu sundávat, už si na to pomale zvykám a nevadí to :-) jinak díky za podmět y

                          • novas752  

                            A máš tam nějakej ten prodlužovací článek? :)

                            Tim bys to světlo mohl posunout trošu nahoru nebo víc dopředu, čimž by tomu štítek přestal vadit.

                            • Pessinger  

                              Čau, mám to takhle:-)

                              • Petr L2  

                                To je tedy blembák, to bych asi radši jezdil v lyžarské …

                                • Pessinger  

                                  :-) si jezdi v čem uznáš za vhodný, já jsem už spokojenej trhat štítek nebudu

                                • Bombos3  

                                  Co je na té přilbě špatnýho?

                                  • Drobeczech  

                                    Není to Specialized. To by jinak slintal blahem.

                                    • Lišák  

                                      Na léto jsou Spešl helmy fajn. Jejich odvětrání je supr. Na zimu klidně tuhle.

                                    • Petr L2  

                                      Možná tě to překvapí ale přesně takhle uzavřenou mám od BELL a oproti téhle má když už nic, tak poněkud modernější upínací systém a trochu lépe udělaný vnitřek a vypadá asi 100× líp :-)

    • scret  

      jen kratke info k jedne bunde, o kterou se zde zajimalo par lidi… Treba se to nekomu, kdo nema moznost videt v realu, bude hodit…

      Vcera jsem byl v „dekaci“ s cilem mrknout na lehkou perovku…

      https://www.decathlon.cz/…8397296.html

      Mam predchozi model, ktery je za ty prachy uplne super a vyrovna se klidne 2× drazsim lehkym perovkam od renomovanych vyrobcu.. Rekl jsem si, ze si koupim klidne jeste jednu, treba do dilny na stani… za ty prachy…

      Bohuzel tahle nova verze je uz dost osizena, celkove je to dost tenoucky a peri je tam pomalu… Tim, ze je hodne prosivana, sice se peri nebude tolik presypavat, ale je tam zas spousta studenych svu, takze ve vysledku nebude podle meho tolik hrat… Za me celkove velke zklamani, takze jsem si ji nekoupil…

      Zpracovani taky uz viditelne horsi, vic z toho lezou nite…

      • Manzak  

        Taky jsem na ni koukal, taky mam predchozi typ, a mam z tehle bundy stejny dojem. Stal jsem tam u ni a premyslel, jestli je splihla proto, ze ma tak uzke komory takze peri nenabere loft, nebo je problem jinde.

        Jeste bych zminil ze oproti predchozi verzi ma trochu uzsi strih. Do te stare v L se vejdu i ve flisce, do tehle nove v L jsem se nasoukal je tak tak, a flisku bych pod ni uz urcite nenavliknul.

        Co me ale zaujalo je specifikace peri, pisou 800 cuin kachniho peri, driv se tvrdilo, ze kachni peri je o neco horsi nez husi, a kolem 650 cuin je tak standardni vykon kachny – a ma ho i predchozi model. Zabrousil jsem tedy na francouzske UL forum kde se o tom rozjela pomerne siroka diskuze. Existuji v podstate dve vysvetleni.

        1. doslo k „inflaci“ zpusobu jakym se kvalita peri meri, a je to po staru stale cca tech 650 cuin.
        2. Cina se ekonomicky vyrazne zveda a cinani hodne jedi kachny, na trhu je vyrazny prebytek kachniho peri a jeho vykupni cena klesla az na 1/4 (toto je fakt), vyrobci tedy maji moznost vybrat z peri to nejlepsi prachove peri, takze tech 800 cuin dostanou i z kachny.

        Kde je ale pravda to nevim, tahle bunda ale na 800 cuin nevypada, nebo je tam nizsi gramaz nez uvadi.

        • mr.antik  

          tipuju to spíš na čínský cuiny

        • scret  

          podle me regulerne kecaj a 800 to nema ani nahodou… Cekaj, ze ten typ zakazniku vi kulovy… Presne jak pises, to peri ani nenabere loft, pritom na fotkach je krasne naducana:)))))

          • mr.antik  

            no na druhoustranu, já mám ultralehkou péřovku 800cuin a při tom minimální plnění to skoro vůbec poznat nejde

          • Manzak  

            Ja myslim ze snad zmenili vyrobce, nebo tak neco, protoze ty perovky nemivali spatny. Ja mam od nich jeste tu teplejsi verzi bez kapuce, co ma myslim pod 0,5 kg, a ta je taky perfektni. Takze doufejme ze pro pristi sezonu se vrati s nejakou schopnejsi inovaci.

            Ale k temto perovkam maji jeste jine, taky lehke. Firmy ktere Decathlon koupil, ale ktere si ponechali svuj vyvoj, jako Simond pro horolezce, nebo Wedzee pro lyzovani. A maji tak vnitrni konkurenci v ramci jednoho retezce. Zajimave. Ovsem jsou uz o neco drazsi, porad ale levnejsi nez znami hraci na trhu.

          • Manzak  

            Me se nezdalo ze by dekac kecal, precejen to nemaji ve zvyku, tak jsem zapatral, a opravdu jsem nasel odkazy na prodejce peri ze kterych vyplyva, ze kachna 800 cuin existuje. alliedfeather a sustainabledown

            Cili to bude konstrukcni vada, uzke komory, nizsi gramaz peri (ale to by zas nesedela hmotnost bundy), nebo neco takoveho.

        • hekynen  

          Zas ty kurvy katovaly kosty, že?

      • jIrI___  

        +1. Taky jsem se na ní o víkendu díval, že bych vyměnil svůj 5 let starý model a stejné zjištění. Nakonec jsem po chození po městě koupil většího drtiče mrazu (v –2°C a krátkém rukávu bylo v téhle bundě vedro :D) a tu starou si nechám na hory.

      • goofy  

        A sakra… To jsem teď řešil s kámošem a chtěl si ji koupit na chození a jako spodní vrstvu pod goráčovku… No tak to jsem zklamaný. Kámoš má právě taky ten předchozí model.

        • scret  

          za me nebrat, bohuzel oproti puvodni verzi je tohle shit:(

          Ikdyz asi cena v tomto pripade odpovida vykonu…

        • goofy  

          Když je ta péřovka z dekáče nic moc, nevíte o nějaké péřovce za rozumný peníz?

          • scret  

            to je kolik?:)

            • goofy  

              Čim méně tím lépe… :-D Moc se mi do toho nechce vrážet. byl jsem nachystaný na tu Decathlonovou cenu, ale je mi jasné, že teď ta cena dosti naroste… :-)))

            • Manzak  

              Furt jeste ma Decathlon ty perovky pro horolezce (Simond). Nebo Alpkit ma ted slevy, a ty jejich perovky maji jeste ke vsemu hydrofobni peri, coz je asi vyhoda.

              • goofy  

                A ten Simond je na tom lépe než ten Decathlon jo? asi se budu muset vydat na nákupní výlet, ale jsem teď nepěkně zasekaný v práci…

                • Manzak  

                  Simond JE Decathlon. Oni maji sve znacky pro kazdy druh sportu. Napriklad Kalenji pro behani, B twin pro cyklistiku, Simond horolezce atd. Zpravidla firmy ktere kdysi koupili a zaclenili do sveho portfolia. No a s perovkama se to ma tak, ze momentalne prodavaji hned tri druhy perovek. Jednak ty co tu resime a kritizujeme, pak zminovany Simond pro horolezce, a Wedze pro lyzare (zimni sporty). Nevim ovsem jak je na tom cesky Decat, maji mensi obchody a dost sortimentu oproti treba Francii jim chybi. Musis kouknout na stranky.

                  • madcat  

                    Jenom bych doplnil, že ty jejich outdoor věci se prodávají pod značkou Quechua, a jako obvykle je potřeba se taky dívat na cenu. Za pár kaček to nebude většinou bůhví co, ale ta horní polovina cenovýho rozpětí už je zpravidla slušně použitelná. Mám odtud pár merino trik a jsou naprosto v pohodě.

                    • Manzak  

                      Jo, merino od nich je super, nebo teda nijak nezaostava oproti ostatnim. Mam od nich jedno uz z roku 2012, a rozhodne nelezi jen doma ve skrini. Ma vytrhnuty asi tri svy na rukavu a jinak jako novy. Je to to s cernyma naramenikama, 100% vlna. Nedelam si iluze, merino je porad merino a vic se trha, takze je to spis shoda nahod, ale svedci to o tom ze to neni sunt uz z vyroby. Pak maji jeste levnejsi, smes merino a akryl, poznas ho podle vystrihu do V, a to me skrabalo.

                      • gerrard  

                        Ja teda rozdil mezi decathlonem a IceBreakrem poznam a beru je na rozdilne veci. V dekaci bych totiz cely den byt nechtel.

                        • sis  

                          zajimave. me prijde icebreaker jako nejslabsi ze vsech (devold.decat­hlon,smartwool) a to ve vsech gramazich

                          • scret  

                            zvlastni, me naopak IB prijde lepsi nez Devold… Mam cca 3–4 veci od Devoldu, 3–4 od IB…

                            • sis  

                              tak zrovna devold me osobne prijde jako nejlepsi.alespon co se vlny tyce. je tak nejak nejprijemnejsi na telo a zdaleka nejmene smrdi po ovci. trochu problem jsem mel s kvalitou svu

                              • scret  

                                tak to me zas nejhorsi… Smrad po ovci nejvic cejtim prave z nej… Delaj se hrozne dirky, uplet se vytahava jak frnda stary indianky…

                                A zapomnel jsem jeste dodat, ze mam jeste i Smartwool

                                • sis  

                                  hm.zajimaveee. Je pravda, ze devold byly moje prvni trika pred mnoha lety. Pak IB,smartwool atd. Treba se za ty roky spustili a IB naopak :-)

                                  Kazdopadne ja uz to zkoumat nejspis nebudu.

                                  • scret  

                                    ja mam prave Devolda taky nejdyl… pak jsem si dokupoval i IB i Smartwool… Taky nevim, jak je na tom Devold dneska..

                                    Je to sranda co?:)

                                    • sis  

                                      to jo. jiny kraj, jiny smrad :-)

                                      • Manzak  

                                        Asi by jste to meli brat tak, ze co clovek to jiny nazor a preference, kazdymu sedne neco trochu jinyho. Ja v triku z decathlonu byl vic nez jeden cely den, nesmrdel, neskrabal, ani ovci jsem z toho necitil, ale zrovna tu ovci jsem necitil ani z dalsiho vyrobce kteryho mam, myslim ze bych ji necitil z zadneho trika podobne jako jsem ovci nikdy necitil z pleteneho svetru, jestli nejste jen moc precitlively :)

                                        A zrovna IB a Devold jsou jedny z nejdele sijicich firem z merina, ty by to obe mely mit uz vychytane.

                          • gerrard  

                            Tak bud rad, aspon usetris.

                            • sis  

                              to rozhodne.dalsi vlnene kousky v planu urcite nejsou. nemam pro ni vyuziti (beh, turistika ani kolo)

                  • goofy  

                    Jasně… Mě se jenom jednalo o to, jestli ty Simondy jsou na tom kvalitativně o tolik lépe a má cenu si připlatit (cca 2200). Zatím jsem bohužel pořád neměl čas do Decathlonu zaskočit a ověřit si to, tak jestli má vůbec cenu se tam štrachat.

                    Od Simonda jsem tedy našel jenom tuhle

                    A jo. Péřovku chci lehkou jako spodní vrstvu a na chození po městě.

                    • scret  

                      koukal jsem na ni a vypadala samozrejme kvalitnejs… Priznam ale, ze jsem ji tolik uz moc nestudoval, prtze je pro me ucely uz tezka… Chtel jsem neco kolem 300g…

                    • jecnak  

                      Zkousel jsem Simonda a je pocitove lepsi nez ten starsi model. Navic mi prisel lepe sity s vice detaily, lepsim zipem, lepsimi kapsami atd. Srovnani s konkurenci ale nemam.

                    • mr.antik  

                      Už mám toho Simonda doma. Není to uplně ultrelehká péřovka, na to mám Haglofs asi 250g péřovku, ale není to moc pod nulu a mám jí na tělo, takže pod ní nemůžu moc vrstvit :-)

                      Ten Simond je provedení slušné za ty prachy, nemá teda na sobě žádné pružné dílce, řek bych že do minus deseti bude ok. Zip je trošku humpoláckej a jakoby se krabatí dle buřtíků a břicha :-)

                      Jako za 2220,– podle mě super kup, ta levná je proti tomu fakt špatná.

                      • Manzak  

                        A jak to ma s kapuci, je spousta perovek kde otacis hlavou, ale kapuce se ani nehne, je furt na svym miste a musis otacet pekne celym telem kdyz chces neco videt :) Co tahle?

                        • mr.antik  

                          Jo je to tak jak píšeš. Kapuce nemá stahování je tam slabá gumička takže ponechává moji hlavu volnou, což mi přijde lepší než aby se otáčela

          • jIrI___  

            Co jsem hledal, tak nejlevnější běžně sehnatelné jsou asi Warmpeace, daly se sehnat kolem trojky.

            • goofy  

              Na ty jsem se už díval… Kdybych byl menší, tak i za 1900, ale na stránkách píšou, že L tak do 180 cm…

              • scret  

                ted jsem tusim videl nekde Ocuna ve sleve… ale bylo to tusim XXLko:(

                • lksds  

                  Si to kup a nech přešít u švadleny. Normální domácí švadlena ti to do par stovek udělá na tebe. Z velkého menší jde dobře..:) Vím to, polovinu věci mam takhle upravenou..

                  • scret  

                    nevim co beres, ale zrejme to je slusnej matros:))

                    • lksds  

                      Proč jako? Co je na tom?

                      • scret  

                        precti si to po sobe a pak si dej par facek, treba ti to docvakne, jakou blbost jsi napsal:))

                        • lksds  

                          Blbost tam najdeš, jen pokud jí vyloženě hledáš. Nemyslel jsem si, že jsi na tom tak špatně. Logicky se to vztahuje k bundě a k přešití z xxl na tvou velikost. Tohle je fakt už strop. Jsi nemocný.

                          • scret  

                            blbosti je tam hned nekolik, ale chapu, ze to pres to ego nevidis…

                            Zprvy je ptakovina davat dle tvych slov „par stovek“ nekomu, kdo mi to presije. Takze usetrim za bundu, ktera je ve sleve, abych pak nekomu dal penize, aby mi to presil… Jako fakt?:))

                            Dale musis najit svadlenu, ktera s tim ma zkusenosti, tzn. alespon vi, jak se sije perovka, tim myslim kvalitni perovka… Tech asi taky nebude na kazdym rohu pet…

                            A dal, ono to nebude asi tak jednoduchy vzhledem k vecem, ktery se musej presit, tak aby to sedlo…

                            Takze cipovina na entou!

                            A s timhle vsim se crcat, kdyz v dnesni dobe je vyrobku prehrsel a muzes si objednat primo velikost na sebe…:))

                            • lksds  

                              Já koupil bundu slevňenou ze 7200 na 3600 a přešití mě vyšlo na 300. Pořád jsem ušetřil podle mě dost..

                              Švadlenu, která to umí za rozumné peníze jsem si našel, rád předám kontakt.

                              To jestli to je nebo není jednoduché, nechej švadleně. Za péřovku možná vezme 500, ale pořád je to na můj vkus dobré, za tu práci.

                              Co se týče velikosti, má bunda byla L a šla na M. Stejně tak kabát a milion dalších věcí, co jsem chtěl mít dobře vyfitovaných na sebe.

                              Cipovina to opravdu není.

                              A ano, nevadí se mi s tím crcat, ta bunda byla ve výprodeji a v celé republice jsem ani jeden kus nenašel. Volali jsme snad do všech prodejen.:))

                              Já ti chtěl jen poradit nebo ukázat jiný směr. Nos si co chceš a breč si taky jak chceš, že “bunda co se ti líbila byla jen 2XL”.. já našel východisko, a ty zas brečíš.

                              Ahoj

                              • scret  

                                Evidentne mas problem s chapanim psaneho text a s kontextem. Ja bundu mam a nepotrebuju ji resit. A ikdybych to potreboval, nastesti mam na to, abych si koupil velikost na sebe:) Resila se tu bunda pro nekoho jineho…

                                Co to bylo konkretne u tebe za sepr bundu?? Priznam se, ze se ti divim, nejdriv mimodekujes s cervenyma mokasinama, orlojema a kolama za cenu pekneho noveho auta a pak si nechavas presivat bundu jak za totace…

                                Jinak o jedno cislo to zrejme nebude takovej problem, casto se to moc od sebe nelisi… Z XXLka to uz takova sranda zrejme nebude…

                                • lksds  

                                  V pohodě.. tak ses do mě neměl pouštět, očividně jsi kontext z prvnu také nepochopil, a nebo vyloženě hledal, jak mě znemožnit.

                                  Mám rád lidskou práci a vím, že i emko by mi nesedlo jak jsem chtěl. Každá značka ma svůj střih a dá se docela předpovídat.. baví mě si nechávat věci přešívat.

                                  No, rád ti postup přešití kupříkladu bundy rychle vysvětlím – musí se celá rozpárat, celá, do mrtě, nastříhá se z toho materiálu nová, buď dle šablony, kterou krejčí má z minula, nebo si tě přeměří. Poté se bunda zkompletuje zpět. Paradoxně z XXL na M to půjde lépe, je z čeho dobře ubrat..:)

                                  • scret  

                                    Prosim vysvetli mi, v cem si konkretne myslis, ze jsem te nepochopil???

                                    Co to bylo konkretne za bundu? Diky.

                                    • lksds  

                                      Takže to byla ta druhá možnost.

                                      Neřeknu, nemáš zač.

                                      • scret  

                                        Nemam potrebu te znemoznovat, sorry, ale tos udelal beze mne…

                                        Kdybys sledoval diskuzi, tak bys vedel, ze se tu bavime o perovkach radove 2–4litry… a za svym nazorem si stojim…

                                        Az se v tom budes pohybovat X let, tak to mozna pochopis…

                                        Polozim ti otazku, koupil by sis karbon ram, kterej by byl velkej a nechaval ho rozrezavat, zmensovat a slepovat opet dohromady?:)

                                        A proc jsem chtel vedet konkretni bundu, prtze vim, ze si ujizdis zrejme na modnich vecech… a ono asi perovcicka od „versaceho“ nebo ja nevim koho jeste nebude jako ryze ucelova funkcni vec od nejake outdoor.firmy…

                                        Takze proto jsem se ptal.

                                        • lksds  

                                          Srovnáváš kolo a bundu? Pro mě konec diskuze. Hezký večer..

                                          • scret  

                                            proc ne? Pokud se v obou pripadech jedna o kvalitni a treba spickove vybaveni? V obou pripadech je to technologicky mozne… A v obou pripadech je to proste cipovina. Tecka.

                                          • Milan  

                                            Ty mokasíny jsou taky přešítý? Se mi líbí jak se snažíš to vlákno 1 postupně přebít rádoby už osvíceností, ale nakonec po delším čase to z Tebe leze pořád stejně. No od Tebe bych chtěl brát kolo, to by sme nakonec řezali jak diví, jen aby mi to sedlo. Blábolíš jen to co se hodí, buď na kšeft, nebo dohnat ztracený ego, aby se zase kšeft rozjel. Takže otázka. co to bylo za bundu co jsi nechal přešít? Řekni…

                                            • scret  

                                              ja myslim, ze se to nedozvime…

                                            • lksds  

                                              Kdybych to chtěl přebít, smažu to. Boty se upravovat snad nedají, to je nesmysl. A podle tebe je úprava oblečení taky cipovina? Poděl se s názorem.

                                              Do obchodu mi nemluv, ten mi funguje a v tomto vždy radím dobře. Každé zboží má svého kupce a nemusím kolo vesrat hned prvnímu zájemci. To bych nikdy neudělal, ty semnou zkušenost nemáš, tak si tyhle řeči nech. Taky tě nesoudím.

                                              Neřeknu, zase bych byl za mimoděka a podobně. Musí ti to stačit takto.

                                              • Milan  

                                                add 1) respekt – za nesmazání, zbytek mne vůbec nezajímá.

                                                add 2) Marketing mne nebere.

                                                add 3) Takže asi kecy. Bohatě stačí.

                                                • lksds  

                                                  1/ neměl jsi na ten zbytek reagovat.

                                                  2/ tak se do něj nestarej, když tomu nerozumíš a nemáš zkušenost.

                                                  3/ bundu za 2–4 má každý druhý, to snad ani nemůžeš myslet vážně.

                                                  • scret  

                                                    me ale zajima jakou bundu, ze jsi to teda nechaval presivat…?!? Me to opravdu zajima… Jinak ta pani v duchodu pocitam sleduje trendy v siti, ma spesl nite a i stroj na siti tech lepsich materialu, ze kterych jsou dneska kvalitni perovky usity… A urcite zna technologii siti perovek, studeny svy atd.:)) U ktery firmy s perim delala? Diky.

                                                    A neboj, nebudes machrovat, prtze ver tomu nebo ne, i bundu za 6–8 ma dneska na horach kazdej druhej:)

                                      • Soreno  

                                        Pokud ta bunda má zatavený/podlepený švy, tak po přešití už je nemá? Nebo jak je to vyřešený?

                                        • dolomiti  

                                          Když si připlatíš pajdu ;-) :-D

                                        • scret  

                                          Pocitam, ze panacek se tu nevytasi s nazvem a typem bundy… Zrejme si nechal presit nejakou fashionovou Vuitonku nebo ja nevim, jak se vsechny tyhle znacky jmenujou:))

                                          Samozrejme u bund, kde jsou podlepeny svy je tohle uplna pitomost…

                                  • dolomiti  

                                    Podle postupu teda minimálně pět hodin práce ;-) Máš rád lidskou práci a platíš za ní lidem 2,5 Eura na hodinu? :-O Docela hustý :-D

                              • dolomiti  

                                Švadlena bere za přešití bundy tři stovky? Přešívá to na počkání? :-O Pokud jsi nepřivezl nějakou švadlenu z číny, tak je ta cena nesmysl :-D Na druhou stranu je to jak píše scret, přinejmenším pozoruhodný postup :-D

                                • lksds  

                                  Trvá to týden asi, švadleny co šijou doma a jsou v důchodě, tak to za tyto ceny dělají. Napsal jsem cenu, kterou to stojí mě u mé krejčové. Můžeš mít samozřejmě dražší. Pokud jsi z Ostravy, rad ti jí doporučím.

                                  • dolomiti  

                                    Psal jsi tři stovky! Tak že za týden práce dáš ty švadleně třista korun českých (možná jsi to myslel v Eurech)? Potom bych se nedivil, že máš rád lidskou práci ;-) Za ty peníze.. :-D Lákavý, ale ani né :-D Nemám zapotřebí šetřit takovýmhle způsobem ;-)

                                  • goofy  

                                    Díky, ale asi bych se musel hanbou propadnout, dát někomu 300 za přešití, když na tom týden sedí…

                                    • lksds  

                                      Ceny si udává sama. A je takových švadlen dost a čekací doba týden je kvůli vytížení. To jde mimo mě:) za malý servis v servisu kol za 3 hodiny práce taky necháte 350 a tam se platí nájem, odvody zaměstnanců, daně. Ano je to levné, ale čistý zisk.

                                      • dolomiti  

                                        Čistým ziskem to neuhraješ :-D :-D je to stejnej případ :-D

                                      • Petr L2  

                                        Hele Iksds, velmi dobře si dovedu představit bundu, kterou důchodkyně rozpáře a přešije za 300 aniž by znehodnotila její funkci, ovšem její prodejní cena asi nebude o technologiích ale o nějaké značce, na kterou slyší velmi specifický okruh zákazníků, ve stejné ceně bunda, co funguje se rozpáráním naprosto znehodnotí a žádná důchodkyně jí nemá šanci dát ve stejné kvalitě dohromady ani za 3000,– Pokud ovšem opravdu kvalitní a fungující bundu necháš takhle zprasit a pak se v ní producíruješ, tak to také o něčem svědčí, protože ta bunda je pak fakt pouze na to se v ní producírovat v neděli po náměstí.

                        • jIrI___  

                          Teď upřímně taky nevím, co jsi měl na mysli.

                          • lksds  

                            Když to čtete v kontextu.. mohl jsem to formulovat lépe. Ale řeší se tu oblečení a konkrétně bunda.. tak to snad nemusíme rozpitvávat..

                          • goofy  

                            Jako znám pár švadlen a nevím, jestli by aspoň jedna z nich byla schopná přešít péřovku, abych si mohl říct, že ta bunda je furt jak z výroby…