• makak

    Omlouvám se, jestli to v těch tunách příspěvků na téme dealextrem je.

    Chci se zeptat jestli už někdo zkoušel reklamovat vadné zboží. Konkrétně mi blbne mikrospínač na TrustFire TR-801 (a přepájet si to sám opravdu nechci;-), kamarádovi bliká Aurora.

    Při cenách 16$ za kus rovnou objednám novou, jenom se chci zeptat, zda někdo už proceduru absolvoval, že bych se tím ve volných bavil :-)

    0 0
    • Flegmatik  

      Určitě to zkus reklamovat. Mají tam na to formulář – RMA Replacement, vyplníš to, dáš nějaký fotky a oni se ti ozvou, co ti s tím udělají – buď ti pošlou nový vypínač nebo celou svítilnu…

      0 0
      • makak  

        Zkusím vyplnit formulář, doufám že není jenom pro flegmatiky ;-)

        0 0
        • Flegmatik  

          Neboj, k makakům mají též vřelý vztah :-) Jsou jim dokonce bližší.

          0 0
        • ememem  

          ososbne po jedinej t.j. prvej a poslednej skusenosti s s dealextremom a ich dobou dodavky (nie to este reklamaciou) bych povedal ze asi aj je, radsej kdekolvek inde za patnasobnu cenu. ksefty zo sikmookymi never more, radsej sa necham otetntovat o prachy inde. to ze to bude mat od nich on je celkom mozne ale ja s nimi priamo uz nechcem mat spolocne nic, uplne mi bude stacit ked nas o chvilu skolonizuju :-).

          0 0
          • pepko  

            no ja som s nimi celkom spokojny … ono to samozrejme trva nejaky mesiac kym to dorazi … chce to flegmaticky pristup … obcas pride smejd, ale reklamovat sa to da, na moje reklmacie zareagovali celkom OK … bud hned poslali novy tovar, alebo ho chceli vratit a postovne mi preplatili …

            hlavne u nich netreba nakupovat v casovom strese, ze dnes som sa rozhodol, ze to chcem kupit a potom neviem vydrzat mesiac kym mi to pride … a na druhej strane, niektore veci sa daju kupit aj lokalne, ale niektore ani nie … takze niekedy nie je moc na vyber …

            a hlavne sa nestresovat pri nakupe pred sviatkami, vtedy to bezne trva aj 2 mesiace …

            0 0
          • makak  

            Já bych to takhle radikálně neviděl. Při těch cenách nečekám zázraky. Kupoval jsem tam dětem i nějaký věci na Nintendo Wii, cena 4× menší, riziko že to nebude úplně ok řekněme 2× vyšší. Je na každém aby se rozhodl …

            0 0
          • ememem  

            kedze som sprosty tak som sa znovu nechal nahovorit a s uplne rovnakym priebehom.

            1. objednane (podla webu na sklade s okamzitym dodanim tak ako pri prvej

            skusenosti)

            1. zaplatene,
            2. potvrdene a „bude odoslane“
            3. a po dovoch mesiacoch cakania a stavu „spracuva sa“ ci co to bolo to

            iste – temporary out of stock.

            skurvene hnusne zlte opice oj…ju az to neni pekne. bolo to v oboch pripadoch par dolarov, dokopy mozno 50 ale ked toto urobia viacerym tak pri tych obratoch resp. objednavkach co maju ked to podrzia v banke kym dotycneho prejde chut cakat, stronuje to a nez mu to vratia tak mozu na urokoch celkom slusne zarobit.

            jedno bolo stornovane asi pred 6–8 tyzdnami, potvrdili ze dobre ale este ziadne prachy neprisli. druhe pred par dnami, este sa ani neunuvali odpovedat ze to vratia. uz som sa s tymi par drobnymi rozlucil ale odporucam kazdemu byt velmi opatrny hlavne pokial sa jedna o vacsie sumy.

            cele to potvrdzuje moju pracovnu skusenost zo sikmookymi ze su to po araboch najvacsie odr…ke kurvy pod slnkom a neda sa im verit ani len to ze dychaju vzduch.

            takze tentokrat uz definitivne – NIKDY VIAC

            0 0
            • ememem  

              pre porovnanie serioznosti

              http://www.enduroforkseals.com/id182.html – objednane a zaplatene v piatok po obede, v stredu na obed dorucene

              http://www.tftunedshox.com/…ushings.aspx – objednane a zaplatene v pondelok, dnes (streda !!) mi mama volala ze mi postar nieco doniesol.

              0 0
              • pepko  

                nikto ta predsa nenuti tam nakupovat … mas jednoducho smolu … tebe DX nie je sudene … musis nakupovat inde :-)))

                ale aj mne sa uz parkrat stalo, ze vec co bola skladom sa na druhy den prepla do stavu backordered a cakal som aj 2 mesiace … ale mne dx vzdy poslali mail, ze to nevedia urychlit, ze to stoji na dodavatelovi a mozem to stornovat … kedze to boli veci, ktore som chcel, nechal som to tak a za nejake 2 mesiace to prislo … robil som uz aspon 50 objednavok … nie len pre mna, ale aj pre znamych a nikdy sa nestalo, ze by nieco nakoniec neprislo … ani s reklamaciou som este nemal problem, vzdy sme sa dohodli a poslali novy tovar …

                0 0
                • ememem  

                  tebe DX nie je sudene … musis nakupovat inde :-))) – iste, vobec neviem co ma to napadlo to tam vobec skusit kvoli par drobnym…

                  nikto ta predsa nenuti tam nakupovat – bez debaty, napisal som len svoju skusenost keby niekto nahododu rozmyslal ze tam posle 500 usd ze sa mu moze lahko stat ze peknych par tyzdnov neuvidi ani prachy ani tovar(co sam pripustas) ak este vobec niekedy nieco z toho (co je zatial 6–8 tyzdnov moj pripad).

                  a to ze odrbavaju pripustas tiez takze mame vlastne skoro rovnaky nazor :-)

                  0 0
                  • pepko  

                    nepripustam nic … len to, ze to niekedy dlho trva … a ked to dlho trvalo, tak rozumne komunikovali … nikdy ma nepripravili o ziadne peniaze … dokonca su ochotni preplatit postovne smerom k nim pri reklamacii … mam s nimi lepsie skusenosti ako s lokalnymi eshopmi …

                    napriklad tovar z koloshop.cz mi posielali 4 mesiace … vyslovene mi klamali do oci … s dealextreme takyto problem nikdy nebol …

                    0 0
                    • ememem  

                      len to, ze to niekedy dlho trva – vyzera ze vzdy a mali by na to upozornit: -) (som sa pytal kolegu co tam objednava bezne a skor aj za par tyzdnov mu nikdy nic neprislo resp. ani len nebolo odoslane). je to imho cisty odrb – podrzat tyzden peniaze * pocet objednavok == individualny urok v banke – toto ja podporovat nemusim.

                      0 0
                      • pepko  

                        nie je … 80% objednavok je spracovanych a odoslanych do 3 dni … na tom nic nezarobis … to ze to potom este 2 tyzdne cestuje, to predsa nie je ich chyba …

                        0 0
                  • MlokCZ  

                    Na DX se objednává vždy pouze v případě, že vím, že mám dost času si na danou věc počkat.

                    A větší objednávky je stejně lepší rozdělit na části kvůli DPH a clu. Jednu velkou drahou objednávku bych na DX nikdy nedělal.

                    Mám už taky na DX docela dost objednávek (tak 20) a problém jsem měl pouze u jediné a to u jedné váhy, která byla objednaná samostatně. Při objednání byla skladem a pak už nebyla a do teď ji po pár měsících nemám. Objednávku bych mohl zrušit (nebo spíše použít peníze na něco jiného), ale bylo to jen těsně přes 100Kč, tak to zatím neřeším, třeba jednou za pár let nakonec dorazí :-)

                    Při těch cenách by se mi vyplatilo, i kdyby třetina a polivna objednávek se ztrácela nebo byla vadná a nešla reklamovat. Takže když je problém u jedné ze dvaceti, tak není co řešit.

                    0 0
                    • ememem  

                      iste, vec nazoru. ja uprednostnujem radsej serioznost a promptne jednanie (vid. vyssie) za nie nutne najmensiu moznu cenu (aj ked samozrejme cim mensia tym lepsie) a uz vobec sa odmietam zaoberat kalkulaciami ze keby aj polovica bola zla tak ten zbytok sa pri ich cenach oplati, a ako to radsej rozdelit na mensie casti atd. to je nad moje psychicke sily. ja ked si nieco kupim tak chcem aby to fachalo a nie aby som meditoval ze ci to bude ok alebo nie a pripadne zhanal servis, reklamoval alebo rovno vyhodil a kupil potom aj tak ine(lepsie a drahsie). ja som proste maximalne nervozny z toho ked nieco neprebieha a nefunguje ako ma (lepse povedane ako si to ja predstavujem :-) ) resp. ak v tom namiesto snahy o serioznost pocitujem snahu o odrb (co u azijskych fesakov som pocitoval vzdy, jedna pracovna skusenost mi fakt stacila). ale ok, je to vec nazoru, ked to niekomu nevadi tak je to v poriadku.

                      0 0
                      • pepko  

                        presne tak … ja tiez uprednostnujem serioznost a preto nakupujem na dealextreme alebo na ebay a nie u ceskych a slovenskych obchodnikov …

                        0 0
                      • pepko  

                        dnes mam z DX rekord … objednavka z 10.6.2010 bola odoslana z HK post 15.6.2010 a dnes 18.6.2010 to uz mam tu … taky maly zazrak … 8dni … no co by som viac chcel za postovne zadarmo :-))))

                        http://app3.hongkongpost.com/…enresult.jsp?…

                        a slovenska posta to eviduje takto

                        http://tandt.posta.sk/

                        zadajte kod RB181861147HK

                        0 0
    • Fantomaus  

      Mám pocit, že do ceny $20 běžně posílají nové věci, pokud to rozumně zdůvodníš.

      0 0
    • mr.antik  

      to blikání aurory jsem měl taky, byl jen blbě dotaženej kroužek, který drží spínač

      0 0
    • heretik  

      Absolvoval, u zboží asi za 40 $.

      Vyplnil formulář, chtěli zboží poslat zpátky s tím, že cenu za poštovné proplatí. Takže mi pak poslali zboží nové, a těch zhruba 9 $ za poštovné jsem si mohl vybrat při další zakázce ve zboží.

      0 0
    • cukerko  

      najprv sa uisti ci to netreba len rozobrat a precistit zavity a tak, mne to vyriesilo problem blikajucej aurory.. Co sa tyka reklamacie, reklamoval som raz baterku koli spinacu, teta tam mi povedala OK a odvtedy sa neozvali:) takze asi take skusenosti

      0 0
      • Grinch  

        z Hong Kongu nakupuji zalevno a nakupuji rad, postovne zdarma, ceny luxusni a je to to same co dostavate tady u nas za 5× drazsi cenu…

        a co se tyce doby dodani – dealextreme netrval nikdy dele jak 14dni, jine dva shopy co mam na veci na flinty a strileni tak dodani do 4 pracovnich dnu, nebo do tydne, jak je to dele tak sleva 20 procent na dalsi nakup – no kdo ti nabidne toto u nas???

        0 0
    • obywan  

      Stalo se už někomu, že vám neposlali všechno co jste si objednali?

      Měl jsem objednáno celkem 5 věcí. Ve třech balíčccích dorazily 4 věci, ale páta nikde. Vyplnil jsem ten jejich formulář a uvidím co bude. Zatím se neozvali..

      0 0
      • jIrI___  

        To je normálka. Měl jsem objednaných 6 věcí, do Vánoc přišly tři, po novém roce jedna a na dvě ještě čekám. Neměl jsi v balíku takový lísteček s gejšou a vypsanými čísly věcí, které chybí?

        0 0
        • obywan  

          Ale to je jiná situace. Objednávka byla rozdělena na 3 balíky a všechny 3 už došly. tzn. už mi nic nedojde a pořád chybí jedna věc.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Tu patou by meli automaticky poslat az ji budou mit skladem.

        0 0
        • obywan  

          Je shipped. Asi to tam zapomněli přihodit jak měli přes vanoce fofr :D

          0 0
          • Lenka.05  

            Já měla něco podobného, dvě drobnosti chyběly, ale nějak to neřeším, byly to fakt drobnosti. Problém jsem měla jen u zásilky kde bylo více věcí. Jak jsem objednala jen tak 2–4 kousky zboží, tak nikdy nebyl problém.

            0 0
      • zdenek  

        Ještě bývá z vnější strany obálky štítek a na něm vypsány kódy zboží.

        0 0
      • Smazaný účet  

        shit happens… nafotit balíček kde to mělo být, jeho obsah a poslat jim to na CSE.

        musim zaklepat, já zatim vše co jsem s nima řešil, tak buď jsem dostal prachy zpět nebo poslali nový kus.

        0 0
      • obywan  

        10.1. jsem vyplnil ten jejich formulář a pořád žádná odpověď.

        Hlavně, že tam píšou odpověď do 48hodin, to je opravdu Customer Service Express.

        0 0
        • zdenek  

          Měli Nový rok. Práce se zastavila.

          0 0
          • Spock lone wolf  

            Ne, neměli, ten v Číně teprve bude. Obvykle je všude zavřeno 28. 1. – 10. 2.

            0 0
          • obywan  

            Teprv bude 3.února. To jsem zjišťoval jako první :D

            0 0
            • zdenek  

              Tak to sorry za mystifikaci.

              Nechal jsem se poplést jedním čínským e-shopem, který má akci pro provní objednávky po Novém roce. A už to překvapivě spustili.

              0 0
      • obywan  

        Zbylou věc nakonec poslali a ještě přihodili jednu blbinku navíc:)

        0 0
        • Ruprt2  

          jak dlouho to trvalo? řeším teď stejný problém

          0 0
          • obywan  

            Objednávka byla z 27.11.2010

            10.1.2011 jsem jim psal, že chybí

            20.1.2011 mi odpověděli že to pošlou znovu

            No a pak než to naskladní, pošlou to a než to dojde nějaký ten měsíc. Takže asi po čtvrt roce sem se dočkal :D

            0 0
    • padlos  

      Tak ja bych to tady pouzil. Me se zase stalo ze mi nedorazil jeden balik. Kdyz jsem to asi po mesici a pul urgoval, tak mi napsali, ze se jim to vratilo zpatky. Pritom jine baliky mi dorazili normalne. Ted povne chteji 10 USD aby mi to poslali znovu. Stalo se vam to taky nekomu?

      0 0
    • obywan  

      Reklamoval jsem rozbitou věc. Odepsali toto:

      Our apologies for the item you bought being defective. Would you like us arranged a free replacement for you? There is no need that you send defective item back to us. You may track the shipment using the existing order number.

      Moc nerozumím druhé větě. Znamená to, že mi pošlou novou zdarma?

      Co jim na to mám odepsat?

      0 0
      • mrozu  

        Ptaj se jestli chces poslat nahradu s tim, ze tu rozbitou vec zpatky posilat nemusis. Pokud nechces vratit prachy, tak jim asi odpovez neco ve stylu: „Thanks, please send me a new item“.

        0 0
    • volfpe  

      Zdravím. Jelikož neumím skoro vůbec ANJ tak Vás chci poprosit, jak se na dealu přepnout do reklamací a co kam napsat. Dejte někdo vědět, děkuji.

      0 0
      • Kolbaba71  

        Vlez si přímo do aktuální objednávky. Hned nahoře je tlačítko RMA. Neklikej na „Confirm recepit“ – tím potvrdíš převzetí bez problémů. Tam klikneš na link buď „Defective Item“ když je zboží vadný a nebo „Wrong item“ když poslali něco špatně. Dále vyplníš číslo objednávky a pak objednací číslo vadné věci. Do popisu záleží co se jedná. Já anglicky taky extra neumím a využívám na to překladač od googlu. Snažím se psát primitivní věty, jelikož složitější konstrukce často překladač přeloží nesmyslně. Do fotografií nahraj foto předmětu, kde bude jasná porucha (pokud je co vyfotit) a často chtějí vyfocenou obálku, ve které to přišlo. Fotky nesmí mít víc jak 2Mb (asi každá). Dále je třeba vyplnit svůj email,jenž máš zaregistrovaný u DX a pak capchu. Většinou navrhnou, že ti to zašlou zdarma znova. Přidají to ručně k další tvé objednávce – budou chtít do reklamace vyplnit číslo objednávky, až nějakou uděláš, či ti vrátí peníze. Věci v hodnotě do 15$ posílají znova s tím, že ten rozbitý ti zůstává, nad 15$ jim musíš poslat rozbitou věc zpátky.

        P.S. Koukám, že je to už datumově out, ale snad to někomu někdy pomůže.

        0 0
        • Martin  

          vypadá to, že změnili systém, v přehledu objednávek už není možnost RMA, ale jenom potvrzení příjmu.

          nedávno jsem musel reklamovat a dělal jsem to přes CSE

          0 0
          • Kolbaba71  

            Mě to přes tlačítko RMA šlo. Dělal jsem to asi 5 minut předtím, než jsem napsal příspěvek.

            1. Otevřít seznam objednávek
            2. Kliknout na číslo objednávky
            3. Kliknout na tlačítko RMA
            4. Vybrat si, zda je výrobek poškozený, nebo zaslaný jiný
            0 0
            • Martin  

              tož to jo, já to měl jinak :)

              0 0
            • marapara  

              Měl bych dotaz k reklamaci a DX po nějaké době. Netýká se to světel na kolo, ale mám ledkové světlo do koupelny do podhledu tohle: http://dx.com/…5–265v-81005

              A po téměř půl roce používání se mi jedno posralo. Zřejmě elektronika. Předpokládám, že by to mělo jít reklamovat, ne? Pokud ano, tak jakým způsobem? Právěže mám zakázku označenou jako Done a není tam RMA. Poradíte někdo, kdo má zkušenost?

              0 0
              • Martin  

                dole na stránce je customer service, hned ta první volba – DOA (Dead on Arrival) Item / Defective after some days from shipment. – Shipped orders only, vyplníš číslo objednávky a pak ten formulář, který následuje… do pole Defective After zvol počet dní, který uplynul od přijetí zásilky.

                máš to pod deset dolarů, takže s vysokou pravděpodobností pošlou novou věc a tu starou jim nebudeš muset posílat zpět.

                0 0
                • marapara  

                  jj, dík super. Mrknu na to :)

                  0 0
                  • Martin  

                    gudlak :)

                    nicméně reklamace na DX fungují celkem spolehlivě a rychle, takže brzo budeš mít novou járovku.

                    0 0
                    • marapara  

                      Ještě jeden dotaz, SKU je přímo to co se pokazilo?

                      0 0
                    • marapara  

                      Tak už jsem to nafotil a zadal. Jsem zvědav, jak to dopadne :). Rád bych stejná světla ještě objednal.

                      0 0
                      • Kolbaba71  

                        Já jsem si tam na jeden pokus objednal touchscreen. Poprvé přišel prasklý. Při náhradní dodávce jsem ho z obálky vysypal hromadu střepů. Tak jsem zvědavý, jak to dopadne potřetí, ale asi si nechám vrátit peníze, jenž pak připisují na účet zákazníka u DX, když to nedokážou zabalit tak, aby to přežilo dopravu.

                        0 0
                        • marapara  

                          To je pech. Já jsem úspěšně vyřídil reklamaci a posílají mi nové světlo. U starého mi napsali, že ho nepotřebují, ať si ho prej nechám jako dárek :)

                          0 0
    • Blade  

      Tak jo, dneska mi přišlo světlo. Sice za 16 dní od objednávky, ale jenom prázdný tělo bez LEDky :-/

      Tož su zvědav na reklamaci..

      0 0
    • Martin  

      nevíte, jak starou věc můžu reklamovat? odešel mi akumulátor do zrcadlovky, který už mám déle než půl roku.

      0 0
      • pepko  

        akumulator starsi ako 6mesiacov ti nevyreklamuje nikto

        ani predajca v CR

        0 0
        • Martin  

          nedávno se mi to povedlo :) zdechl mi půl roku starý akumulátor do mobilu, reklamace v pohodě během 14 dní :)

          0 0
      • jIrI___  

        Za zkoušku nic nedáš.

        0 0
        • Martin  

          nedám, spíš mě zajímá, jakou drží DX záruku

          0 0
      • marapara  

        Já měl reklamované světlo staré 5 měsíců. Ale akumulátor němá běžně delší záruku, než půl roku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.