• Kratter

    Zdravím,

    Minulý týden jsem si od Švece objednal ořech na vidlici Fox abych si mohl přidat token, nicméně až když mi přišel na prodejnu mě napadlo si ten šestihran na vidli raději přeměřit, jestli opravdu sedí ta velikost co oni píšou s realitou a samozřejmě nesedí.

    No ale hlavní je, že jsem jim psal v pondělí 29.3. že se omlouvá, že si to nevyzvednu a ať mi vrátí peníze, ale doteď žádná reakce, teď jsem tam zkoušel volat a ani jedno číslo nereaguje. Nevíte co se s nima děje?

    Kolem Vánoc jsem něco vracel a to proběhlo v pohodě

    • Alojs01  

      Treba tydenni volno kvuli Velikonocum?

      Na strankach zadne info nemaji?

      • Kratter  

        To právě nemají

        • kubad  

          mají na to ze zákona 30 dní – nevím co se rozčiluješ, blbě objednáš a pak se divíš

          • Kratter  

            Já se někde rozčiluju? Normálně jsem se zeptal jestli někdo o nich nemá info, prodejna normálně jede, ale na kontakty co mají na stránkách nikdo nereaguje.

            Ano, blbě objednám, to se totiž ještě nikomu přede mnou nestalo

            • kubad  

              a co čekáš?

              29.3. s jim psal a? dnes je to třetí den co čekáš?

              Pravděpodobně budou reagovat až se jim vrátí zboží tak ti to potvrdí a následně vrátí peníze

              • Kratter  

                Ty se mi snad zdáš. Kupodivu buď čekám odpověď na mail nebo zvednutí telefonu. Poposedni si prosím.

                • kubad  

                  kdybys napsal hned na záčátku všechno co píšeš dole :(

                  jinak jsou nějaké zákonné lhůty, reagovat v podstatě nijak nemusí, jen vrátit platbu – často to ta probíhá

                  • gerrard  

                    Tak hlavně tím, že to nepřevzal a neposlal zpátky, tak narušil tradiční postup vrácení zboží a nebude to hladké. :) Jestli teda z jeho kuseho popisu jde poznat, ze mu to prislo nekam na partnerskou prodejnu.

                • BabbaJagga  

                  Dle mého názoru by měl u solidní firmy zákaznický servis fungovat na určité úrovni a odpověď během 24–48 hod. v pracovní dny je normální.

                  Na druhou stranu, jejich VOP jasně specifikují: Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

                  Kupující má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy vždy do 14ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, kupující obdrží elektronickou poštou dobropis, který stačí opět elektronickou cestou potvrdit, s tím že souhlasí s uvedenou cenou k náhradě za vrácené zboží a zasláním peněz na kupujícím navržené číslo účtu.

                  Tudíž prevezmi zboží a zkus postupovat podle VOP.

    • AgataS  

      Jak nesedí, objednal sis originálni od FOXu předpokládám.

      • Kratter  

        No dal jsem hledat ořech fox 34, a vyskočilo mi u nich, že to má být 28mm, no ale ten šestihran má 26mm, to oni mají na eshopu pro fox 32

    • Smazaný účet  

      Jak nesedí?

      Objednal jsi správnou velikost?

      https://www.bike-components.de/…Tool-p73236/

      26 mm – all Float 32 suspension forks, Float 34 as of 2016

      28 mm – Float 34 models 2012–2015

      32 mm – Float 36, Float 40

      • Kratter  

        No dyť říkám, že jsem se řídil podle toho co měli oni uvedené na shopu bez toho aniž bych si ten šestihran změřil, takže ano, objednal jsem špatnou… To ale byla jen omáčka okolo, hlavní je, že nereagují

        • Smazaný účet  

          A nebylo by lepší jim spíš napsat ať ti pošlou správnou velikost?

        • iDee07  

          Nereaguji na co? Chapu dobre, ze jsi objednal a zaplatil, ale nehodlas si balicek vyzvednout na poste a chces, aby ti okamzite vratili penize? Tak snad je logicke, ze to budou resit, az se jim balicek vrati.

          • Kratter  

            Nene, byl jsem jim říct na pobočku prodejny, kam mi to přišlo, že si to od nich ani nebudu brát. Dostal jsem od nich papír, že jsem to jakoby vrátil a že když jsem to platil předem, že oni mi peníze dát nemůžou, že si to mám vyřídit přes mail.

            Já nikde neříkám, že chci aby mi ihned vrátili peníze. Já se s nima chci jakkoliv dostat do kontaktu!

            • sodek  

              Vyděržáj pianěr, aspoň pár dnů. Do poVelikonočí. Bumážky o vrácení jesť, třeba je to v běhu. V jednom větším e-shopu jsem vracel router (nebyl to zelený uřvanec), taky vyřízení dobropisu a převodu peněz vzalo pár dnů.

    • popokatepetl  

      Koupil jsem ořech v motorech za pár korun a nechal zarovnat čelo na soustruhu

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.