Pro nesmírný zájem o min. sezónu zakl. aktual. vlákno :)
Začnem amerikánsky v Las Vegas: http://www.youtube.com/watch…
Kača win: http://youtu.be/fKftT_waOtI…
Pro nesmírný zájem o min. sezónu zakl. aktual. vlákno :)
Začnem amerikánsky v Las Vegas: http://www.youtube.com/watch…
Kača win: http://youtu.be/fKftT_waOtI…
Hmmm.
Kaca win a zaroven hodla koncit, skoda.
Z toho jejho rozhovoru na mtbs vůbec nejsem moudrej, buď se jí nechce lítat, nebo je v tom…
v tom Vegas, to jeli na golfovém hřišti? :) bez bláta a TOI kadibudek v pozadí to není pořádný cyklokros :)))
TTC začíná 28.9. v Uničově…
Trošku si zde přiživím polívčičku, ale snad to nebude nikomu vadit ;-)
2. a 3. listopadu pořádáme v Trutnově Cyklokros na Bojišti.
Více informací na www.prologbike.cz/cyklokros
V Uničově se jede v sobotu TOI TOI Cup.
Jo jo, jedu tam „závodit“ :-D
Jestli se půjdu podívat, tak budu křičet Destr!!!
Jestli se půjdu letos někam podívat, tak zase jenom kvůli chlebu se syrečkama! Doufám, že ta parta z Loštic bude jezdit i letos :-)))
Emil Hekele se svým stanem syrečků určitě nebude chybět.
Dneska nechybel, chleba bodl.
A slivovicku nedavate?
Díky, zapsal jsme si do kalendáře dny konání svěťáku.
Záznam 1. závodu ČP TTC v Uničově
Záznam 2. závodu ČP TTC v Kutné Hoře
Záznam 3. závodu (pro Elitu, ost. kat. mají závodů více) ČP TTC v Milovicích
Zatím je to po „generační obměně“ celkem nuda…
Tak to je síla :-(
dnes bych se rad zajel podivat do Milovic na cyklokros, puvodne jsem chtel vzit celou rodinu, pak mi doslo, ze tam asi bude nejaky vstupny a manzelku to nezajima natolik, aby za to platila, jake se na toi toi cup plati vstupne?
Možná se mýlím, ale kdyby se platilo, tak tam snad nejsou vůbec žádní diváci.
aha, tak tim lip, diky
Naposledy když jsem byl na něčem větším (MR v Uničově) bylo vstupné dobrovolné.
Zatim na zadnem nic nebylo. Pristi pobliz jsou treba Jabkenice. Na silnicce to mas idealni. My se tam urcite s Medunkou take objevime.
dnes to nakonec nedopadlo tak snad priste
ze mam Jabkenice tak blizko jsem ani nevedel :) kdyz to vyjde tak se pojedu podivat
jeste pred tim je Kolin, tam se taky snad podivam…
V Kolíně se asi taky objevíme.
Bínič druhý při úvodním blátivém podniku Bpost Bank Trofee v Ronse (+ video z posl. kola)
20.10.13 Valkenburg (NED)
26.10.13 Tábor (CZE)
23.11.13 Koksijde (BEL)
22.12.13 Namur (BEL)
26.12.13 Zolder (BEL)
05.01.14 Řím (ITA)
26.01.14 Nommay (FRA)
01.-02.02.14 – Mistrovství světa – Hoogerheide (NED)
jak to ta UCI dělá?
v tom Valkenburgu reklama i na nebi :-)
btw cx s kotoučovkama! to chci! :-)
Miťo předběhl dobu: http://sport.idnes.cz/…listika.aspx?…
Hmmm, tak v Hamme-Zogge střídá Sven Nys bicykl s canti se strojem s kotoučama.
Bína přerval řetěz…
Pěkný belgický pískoviště: SP Koksijde
Škoda, že letos nemáme nikoho, kdo by v Elite byl schopný stabilně zajíždět desítku :-(
holky :-)
:-D mazec :-D
Joo kotouce.
pristi rok to vidím tak na třetinu pelotonu s kotoučema… napresrok už více jak půlku… Neveril jsem tomu ale asi se ten pokrok fakt neda zastavit…
doufám, že je Štícha všechny zažaluje :-)
Typické vrzání kantíků plynule přechází ve vibrace zadních staveb :)
Bude mi to chybět :-( kazdopadne jak je vidět podle toho gifu zoufalce co tam sankoval po prdeli ani ty kotouče nektere nezachraní…
Pro belgický pojetí krosu (písek,…) je klasika asi vhodnější a pořád o něco málo lehčí, emerický pojetí (větší převýšení,…) od kterýho to sem přes mlaďochy jde, nahrává kotoučům. Záleží co na to staří belgičtí psi a jejich sponzoři. Nys to nedávno střídal a zůstal myslím u klasiky…
Nys od ledna na treku a kotoučích ;-)
mistrák na canti…
Spis se vibrace stehuji z predni vidlice dozadu :-D
Za to nemůžou brzdy, ale vidle nebo rám. Mě to nedělá s libovolnejma špalkama a kolama a naopak na hlíníkovým Ridley s karbon vidlí to dělá s jakýmakoli špalkama a kolama.
Kdo neviděl live, večer na ČT4 neváhejte. Tohle je cyklokros!
Na bikerským fóru nejstarší disciplína nikoho nezajímá…
Ale zajímá..
To co dnes předvedl Mr. Sven N., to je unikát. On to snad dělá schválně, aby si zazávodil, zapředjížděl.
Dva dny po sobě byl v závodě jednoznačně nejlepší, takže 2. a 4. místo je málo. Ale respekt, je to fakt magor :-D
Ale nezajímá.
Nás, co jsme vyrůstali na Fišerovi s Červínkem už cyklokros dostal nafurt. To byly časy, když jsme pro naše kola hledali v okolí tratě :-))
Občas si někdo neuvědomuje, že cyklistika je jen jedna.
Předevčírem jsem na jedné docela frekv. cestě potkal borca na žiletce, nepřejel jsem ho (jak tady navádí v jednom vlákně) :-)), ale zpomalil jsem, prohlédl si kolo a pak ho opatrně předjel. Jo, byl jsem v autě, na kole bych ho „nedal“, byl to totiž jeden z našich předních cyklokrosařů. Proč to píšu? Bo cyklistika je jen jedna, tudíž je třeba kombinoval disciplíny a hlavně jezdit, jezdit, jezdit !!!
S tím nesouhasím. Stejně tak jsme vyrůstali i na bratrech Pospíšilových a koho teď kolová zajímá? Solidní návštěvu na CX přiláká jen Světový pohár a závody ČP jsou ze strany diváků naprosto odzívané. CX je krásná a zajímavá discipína, ale už je přežitá, vytlačily ji na okraj zájmu jiné sporty a zábavy. Možná by to bylo lepší, kdyby ČSC byl alespoň minimálně schopný v marketingu, ale kdo se o dění ve svazu zajímá, ví své…
Já bych tomu říkal enduro pro silničáře a bylo by o zájem postaráno.
Tak jsem asi sentimentálnější, no. A řekni, že sis tu kolovou nikdy nezkusil..my to zkoušeli na jednom parkovišti, ale..nooo, nedopadlo to no.
samo, že zkusil, berany nahoru, házenkářskej míč a spousty desinfekce a nových drátů…
Ja myslim ze se zase vraci, ze to vic lidi zacina delat pro zabavu. Mozna jeste ne tady, ale to taky prijde.
Kéž by tomu tak bylo.
CX nebyl pozřen bikingem snad jen proto, že se závodí v zimě. Ale jako volnočasová aktivita se v zimě provozovat nemusí. Některé bikery už to netáhne ke stále vyšším zdvihům odpružení a už zatoužili po návratu ke kořenům – celopevňákům a CX (lehoučké kolo na galdách). Prostě si všechen terén ujezdit a orajtovat sám. Nejen nahoru a dolů ale užít si i zavřených zatáček a klikatic s nástupem ve výjezdu z každé z nich. Amíky to chytlo, Číňani hrnou rámy i ráfky v uhlí – na kotoučích to brzdí a neprobrzdí… (Letošní Ježíšek mi nic nenaznačil, uvidíme příští rok ;-)
Třeba by pomohlo založení vlákna tady na B-F „Jak doma zargumentovat potřebu dalšího (tentokráte CX) kola“.
Vždyť CX jsou min. 3 kola v 1 :)
Neargumentovat – koupit…;-))
Imho je to srovnatelne s postavenim telemarku v lyzovani. Par „posuku“ to provozuje, ale masy to nechava naprosto v klidu. To je holt vyvoj.
To vis ze zajima.
Skoda toho Svena, peknej zavod.
Klasický CX :-)
Připomnělo mi to pohled z druhé strany http://mtbs.cz/…orie/ostatni
Od 15:00 by zde měl frčet SP Heusden-Zolder se Štybarem (pokud to zas nepojede on-line na ČT)…
Další možnost je UCI chanel na youtube.
Večer to bude na ČT Sport, celý záznam. Tuším ve 20 hod je start.
Štyby nemohl zacvaknout po posl. výběhu, Bínič se kolem zkušeně protáh a konečně stanul na bedně, snad bude pokračovat v podobným duchu i bez Štybyho…
Kluci dneska hodně krutě :) Štybar skoro celý závod odspurtoval.
Závod v Baalu vyhrál (jako obvykle) Sven Nys. Co ale bylo hóódně neobvyklé, to bylo jeho kolo. Poslední závod v roce 2013 jel ještě na Colnagu, ale včera už na TREKU s kotoučovkama – zde: http://www.sport.be/…eeld/detail/?…
Startuje konečně éra kotoučovek v cyklokrosu? A kdy je uvidíme i na TdF?
nestras, at to radeji zaintegrujou do naby nebo kam chtej, hlavne at to schovaj, silnicky s kotoucema jsou desne hnusny :(
Jako bubnové brzdy?
To jsem myslel, že je mrtvola i v motorismu.
at to udelaji jak chteji a kde chteji, jen at to neni videt nebo to je aspon decentni, ty kotouce mi prijdou hrozne osklivy :(
Souhlas,kotouče silničce nesluší,jsou hnusný.Ale vzpomeň,co se říkalo o 29,když to byla novinka :-).Naše staromilský názory nikoho nezajímají,kola ekonomiky se musí točit..
Navic aerodynamika, za kterou se pul vyrobcu dneska zene jde znacne do kopru. Predstava, ze by mi mel na silnici skrtat kotouc me fakt dostatecne odrazuje od vsech vyhod. CX je ovsem neco jineho.
Mě se ty kotouče také nelíbí. Na druhou stranu musím připomenout, že nemít treatt na naší předvánoční devastační vyjížďce combo páky Campa + čelisti Shimano, šel by díky osmě domů pěšky. Ale to není výhoda, kvůli které by asi někdo volil kotouče..
To je ten Archetype rafek je ted na leceni u me? Ja jen, ze jsem zadnou osmu nenasel, tak nevim, jestli ho uz nekdo centroval (spatne mimochodem) a nebo se jedna o jine kolo?
Možná se o centrování pokoušeli v Bajkazylu ten večer,ale nejsem si jist..
Tak pry ano. No kazdopadne rafek asi pujde docentrovat zpet do uplne roviny.
Asi to tak bylo, osma byla šílená..
Vozím paky Shi a čelisti Campa, brzdí to lip nez vše od Shimana.
A jak vyndáváš a nasazuješ kolo? Vypustíš?
Když jsem měl 25mm tak jo, trochu vopruz, s 23mm to jde i s nafouklým kolem, nemá cenu kupovat nové čelisti, několika násobně by se zvedla cena kola.
Uvidíme, bude to stejné jako s 29er, všichni se snažili o co nejnižší rotující hmotnost, ale s nástupem 29er se to dá najednou tolerovat a hmotnost už nehraje prim.
Zajímalo by mě, o kolik se zvětší aero odpor, u kotoučů na žiletku, kolem vidlice, v místě třmenu bude celkem turbolence, navíc navíc asi nebude možné použít moc řídký výplet.
na aerodynamický vidle se můžou rovnou vykašlat :-)
ja si myslim ze naopak kotucovky budu mat aerodynamiku lepsiu, ak srovnavame bajk s klasicky umiestnenymi brzdami. S cisto celnym odporom je strmen skryty za vidlicou a sucinitel odporu ako aj celna plocha su mensie a kotuc celny odpor 00nic
tym nechcem povedat ze su fajn, na zaplete sa teraz musi dat kryzeny vyplet vpredu, nesymetricky, ztraca sa tuhost a zvysuje sa vaha nutna na vyplet. A samozrejme je to hnusne:) hlavne hydraulicke paky sramu. Jo a zabudol som ze vidlice musia byt stavane inak, zas + vaha
a este preco ja si myslim ze na TdF nie – ak bude mat jeden jazdec kotucoky a pred nim sa nieco stane a ten za nim menej ucine klasicke tak jednoducho nedobrzdi. Taketo kryzenie velmi a menej ucinnych brzd v baliku bude viest k viac padom
aerodynamika bude u kotoučů jasně horší a to ani nemusíme uvažovat rámy s aero brzdou.
to brždění v balíku za sucha je asi fuk, ale za mokra to bude horně zlý to je fakt
preco myslis ze bude horsia? Skus si predstavit cisto predny profil prednej vidlice s oboma brzdami, klasika zasahuje do priestoru viac. Este je teda uchytenie kotuca a kotuc s unasacom dost brzda + lanko treba skryt do vidle ale samotny strmen sa da pekne skryt za prednou vidlicou a je mensi ako celust klasiky
a kdyz bys nezapomnel na ten otacejici se kotouc… :-P
ten ani neuvazujem, prirovnal by som ho ku dratu navyse vo vyplete alebo brzdovym spalkom
nuz pri skrytych brzdach je horsi ale pri klasike sa hadam:)
Na kotouc potrebujes vic dratu ve vypletu. Trmen u silnicky za vidli neschovas ani nahodou. Naboj na kotouc je mohutnejsi v miste uchytu kotouce – tam by asi pomohl centrlock.
Mne by hlavne stvalo mozny cinkani, skrtani a podobny hnusy.
cinkani je vpohode. kdyz kotouc muze rezonovat, vpodstate nesucha. mnohem horsi, kdyz to slyset neni. :-)
potrebujes ale krizeny vyplet, ak bude menj tuhy tak logicky neaky drat navyse, hovorim teoreticky. Nehovorim ze sa schova cely ale aspon prednim rozraza ten vzduch vidla. CL zas musi mat unasac ktory je viac prostorovo rieseny ako uchyt na 6 dier, najsam by bolo nieco ako na FRM Urano
to je ako na MTB, tam ja so skrtanim ani cinkanim problem nemam. Ale mozno ze v spurte by sa to hlo o desatinku a prave tam by som to nehcel…
Myslíš, že kotouče zhorší aerodynamiku soustavy kolo+rider více než třeba případné odstálé uši ridera v combu s Garminem na řídítkách?
Pokud to je Serpa a ma navic pod predstavcem rozvadec od shimana, tak nepozna ani kdyby si dal do dratu vicko od kelimku od jogurtu.
myslím že ano, když se řeší aero brzdy, které narušují aero profil méně než kotouče.
Pro naše pižlání samozřejmě bezpředmětné jestli budu na pivu o dvě sec na hodině dřív. Ale v 45–48 avg rychlostech rovinatějších závodů už to bude mít trochu vliv. Možná větší než aero helma :)
Tady jde o medialni obraz a marketingove tahaky- aby u toho piva bylo co resit.
Na Colnagu už je taky testoval…
Nadherne, opravdu dokonale kolo!
na roadcycling o tom psali před pár dny
Tam je zajimave, ze kolo ma stejny system „odpruzeni“ jako Domane.
No a včera v Římě jel Nys zase s klasickýma brzdama. A bahno to nebylo nijak hustý, spíš řídký, alespoň podle toho, že kola se ani moc neměnila…
Video hier
Je možný, že na official fotkách bude mít disky, ale závodit bude s kantíkama :)
Někde to i říkal, že je mu těch pár gramů úspory milejších. Docela to chápu, v závodním pojetí CX v discích taky nevidím moc smyslu.
Což je *********, protoze vyrobce se umí už nejaky patek dostat hluboko pod vahovy limit ktery nesmi prekrocit. Cili kotoucovky to nevytrhnou, par gramu prida na kotoucich, par gramu ubere nekde jinde a je na svém (na svém minimu ktere nesmí prekrocit)…
Já ti nevím, ale že by byl zrovna cyklokros Formulí 1 světa cyklistiky, to se mi nějak nezdá. Vzhledem k tomu, že obě jeho kola se mimo zápletů a brzd liší barvou jen sedla, sedlovky a omotávek, tak není moc těžké uhodnout, co váží víc.
Ty dva poslední závody SP v Namuru a Zolderu byly super,krásná podívaná. Letos jsem bohužel u nás nikde na cyklokrosu nebyl,nejvíc mi mrzí absence v Jabkenicích,ta venkovská atmosféra je perfektní :-)
Já taky ne, ale do Loštic se s partyjou chystáme.
100
Nemaj ty krosky nějaký „podkoplý“?
Krosky maji mensi hlav. uhel (70–71) oproti silnici ne?
Ano, ty zavodni ano.
trpaslíci…
Starsi cislo, ale treba to nekoho zaujme http://read.uberflip.com/i/72677/
Díky,dobrý,člověče kam na to chodíš? Jsme malá země a tak je cyklokrosový speciál u nás unreal,ale byl bych rád :-). Ostatně si stejně myslím,že na to,jakou tady má cyklokros tradici,by si stejně alespoň pár vyhrazených stránek třeba v 53×11 zasloužil..
Třeba se jich i dočkáme – po smrti Pelotonu vyjde letos 53×11 osmkrát v roce a začíná už na konci února…
Kdyby se na zimu prejmenovalo na 46×11 mozna by si mohlo prodlouzit sezonu ;-)
Hledal jsem svoje novy Cx a nahodou na to narazil. Zajimavy pocteni a porovnavani.
Vsadil bych si ze tvoje novy CX je tady
Proc mi sakra takovy veci ukazujes!
Tomu se tezko odolava :)
Tady máš ještě jedno
Plánuješ závodit nebo jenom tak na ježdění?
Bude to takovy obojzivelnik a jen ramova sada. Urcite na cantiky, jelikoz chci pouzit sadu ze zimaka a kola, abych mohl snadno prehazovat z ostatnich silnicek. Napletu si akorat jeste CX kola na Alha 340 na bezduse a koupim cx kliky a nebo compacty a vymenim velkou pilu.
Jak tak pozoruju, dopadne to uplne jinak. Takze dal uz radsi drzim hubu.
Takže? :-)
Takze az bude, tak bude ve fotkach. Zatim to komentovat nebudu, protoze sehnat neco slusneho a v rozumne dobe je fakt umeni.
Syp to sem, bude to na kotoučích, karbon? :-)
Elektrika :-D
Bezdrat na pasech.
Ne vazne, celkem low-cost na 105ce. Jelikoz to bude i jako zimak, tak nic lepsiho porizovat nehodlam. Jde mi spis o geometrii, nektere detaily ramu, cenu a rozumnou vahu.
jsem myslel, ze na to chces dat Duru z Fuji, nakonec ne?
Nakonec to dopadne nejspis uplne jinak. Asi je to jen dobre, protoze budu mit na vic kolech 10s kazetu a bude mozne kombinovat. Navic 10s kazeta ma vetsi rozsah. Ve finale cele kolo vyjde levneji, kdyz jsem to tak pocital.
Trocha historie nikdy neuškodí
:-) mi přijde že jsou některý dost nalitý. Hlavně u těch pangejtů, nebo že by tehdejší tretry tak klouzali? No každopádně dobrý :-)
Tak v tý době platil alkohol jako doporučovaný doping a taky polehčující okolnost při autonehodách :-)
Angláni jsou vůbec případi.V tý době hromadný start při silničních závodech,jízda v balíku nebo skupinkách,nějaké ulehčení? Kdepak.Hezky závodníci startují za sebou jako při časovce a sami se perou s větrem a deštěm na opuštěných silnicích,kde nikdo nestojí a nikdo je nepovzbuzuje..:-)
Pokud vim, tak tam dlouho byly hromadny silnicni zavody nepovoleny, a jezdily se jen casovky.
Co si myslíte o téhle cyklokrosce? Respektive hybridu cyklokrosky a 29" celopevneho MTB?
http://www.giant-bicycles.com/…16443/70252/
Jasně závodit se na tom nedá, to ale já ani potencionální zakazník co si tohleto koupí stejně nikdy nebude. Mě to příjde velice zajímavá filosofie vzít výhody jak krosky (posez, variabilta uchopu na riditkach, razení, prevody, svižnost) tak horáka (brzdy, pohodlí, sirší plaště, prujezdnost terenu, hravost) a udělat hybrida. Taky se mí líbí spodní vedení veškeré kabeláže a zakrytování (ochrana rámu pred blátem a šutry) to jsou dvě mouchy jednou ranou, opatrit tohle blatníkama tak vznikne nejlepší zimák na světě.
Jaké to má výhody proti normální cyklokrosce s kotoučovkama?
Narveš tam širší gumy, to je obrovska devíza, má to přídavné brzdové páčky pri rovnem uchopu (to se na kazde krosce nevidí), ma to cele řídítka širší než je běžné a potom to spodní vedení kabelaže a kryt. Jinak to nejake velke rozdily oproti klasicke cyklokrosce nejsou vzdyt je to taky stale jeste kategorizovano jako cyklokroska :) hlavně to ma to ma rozdílnou geometrii ramu žejo… ta zadní stavba a sloping je extremní. zakrýt na té fotce přední polovinu kola tam nepoznaš že to není MTB HT.
Tak to jo, pokud tam jdou širší gumy než na cyklokrosku tak to je asi jedinej rozdíl, pokud to potřebuješ.
Přídavný páčky i krytý lanka mám na normální cyklokrosce taky a navíc ji můžu dát na rameno. Tento prasopes má ale zase sloping. Mě se vzhledově vůbec nelíbí, ale to je můj problém :-)
Když prasopes, tak pořádnej: http://twentynineinches.com/…P1010206.JPG
Pěkný, co se to dnes vymejšlí, to se nestačím divit.
Zákazníky si to asi najde… (odvážné)
Paradní, nicméně cena bude asi jinde nez ten Giant a koupit to u nás asi taky nepujde :-)
zkusil bych se zeptat nekoho, kdo jezdil treba na bitubo colnagu, co si mysli o tom ramu. :-D
Jak moc širší gumy tam narveš? V popisu uvádějí pětatřicítky, ty mám na TCX taky. Na zimním/bahenním Villingerberu vozím 38…
35mm tam jsou obuté z fabriky, jaké maximalne tam narveš to nevím, ale spíš to bude limitovat konstrukce ráfku než vidlice, ta je už podle fotky opravdu široká a tak tipuju ze by se tam dal vpohodě narvat i 45mm respektive 1,75 palcový MTB plášť.
V popisu je kompatibilita 700×50c…
no, dokonce dvoupalcové, paráda…
Jo – s brejlema jsem se to už v tom menším textu taky dočetl…;-)
k cemu beres jako devizu moznost tlustsich plastu, kdyz mas mtb? naopak budes chtit spis obut silnicni gumy, bych rekl. cx packy si muzes dat na jakykoliv kolo a imho jsou spis jen vaha navic…
Podle stejné logiky naco bych obouval silniční gumy když mám silničku? Široké plaště znamenají pohodlí a jednodušší a bezpečnější sjízdnost těžšího terenu než krosové užovky…
Ohledně tech brzdových pák, já s nema jeste nejel ale dovedu si je predstavit jako vynikajiciho pomocnika, doba po kterou jedu v uchopu u predstavce je nezanedbatelná a v terenu a na stezkach a polnačkách je daleko vice situaci kdy je potreba rychle a prudce brzdit je to prvek bezpecnosti a nejaky ten gram navic na kole tohoto typu myslim nerozhoduje.
Ty páky jsou fakt imho zbytečný, ve specifických podmínkách může CX užovka (+ vysoký ráfek)
jet teoreticky lépe (blato, písek, sníh)…
souhlas, ale to už je na kazdem bikerovi co si tam obuje, podstatná je ta univerzálnost a variabilita tohohle kola. Fakt se mi líbí chtelo by to nejakou recenzi.
tak to ti reknu zcela presne, proc bys obouval silnicni gumy na krosku, kdyz mas silnicku. pac do cx ramu se ti vlezou na zimu poradny blatniky.
nez jsem vyzkousel, taky jsem myslel, ze cx paky jsou fajn. ovsem kdyz budes projizdet obtiznejsi pasaz, nechytnes rodla u forbecu na uzko, ale chnapnes je nejspis za paky na siroko, at te neco jen tak nerozhodi. ;-)
Ať si každý vozí co chce :) Já je na CX naštěstí neměl, tudíž jsem si na ně nezvykl a nechybí mi, navíc jezdím v podstatě pořád za páky, horní úchop téměř nepoužívám…
cx páčky mám a bez nich bych to nechtěl, brzdím většinou jima…
tohle se mi dost líbí a filosofií je mi to blízké.
Vic jak ty 38ky tam skoro jiste nenarves. No a zakrytovani? Proc nevezt bowdeny ramem jak je to u krosek uz pomalu bezne? Vypada to lip a nebude se v tom tak drzet bordel a voda. Pokud to chces na jezdeni do prace a nebo ve meste, tak asi dobry jinak ti lepsi sluzbu udela specializovanejsi kolo.
Podle MTBS:
Zdenek Stybar bude v neděli stát na startu MS v cyklokrosu. A těší se! Rozhovor se Zdeňkem brzy na www.mtbs.cz
:-)
paráda :)
To bylo vážně neuvěřitelné, ani jsme nedutal.
Z páté lajny, fakt nechápu.
Drsny. Nadherny souboj.
A ještě jsem zapomněl na Šimona, devátý flek také paráda.
škoda, že už znova neukázali, jak štyby zakotvil svena v tom výběhu. Slezl z kola a když si zkontroloval, že sven taky, začal sprintovat jako usain bolt :)
Přesně tak !
To bylo podle mne klíčové místo jeho vítězství a nedivil bych se, kdyby to měl Zdenál vymyšlené už předem: že tam najede první, půjde pěšky a pak zpomalí tak, aby Sven musel zastavit a slézt z kola. A v okamžiku slézání z kola, že se rozběhne a odskočí Svenovi o pár metrů. Sven pak ještě, ve snaze tu mezeru sjet, udělal chybu v jednom blátivém výjezdu a bylo to.
Až bude na webu ČT sport záznam, tak si to můžeme prohlédnout ještě jednou, je to tak v půlce posledního kola.
Taky bych se nedivil, kdyby to měl vymyšlený. Na webu jsem si to posunul o kousek zpátky (teď je to cca 60 min zpátky v živým vysílání) a je to tam. Na „velbloudovi“ šel štyby před svena, aby pak do toho místa najel první. V tom výjezdu pak slezl z kola a šel skoro krokem. Sven udělal chybu, že slezl a nezkusil ho objet.
Záznam 60:15 nájezd na vemblouda
Díky, chystal jsem se to hledat…
Sven musel zeslézt tam kde normálně jezdil a tím nezískal ani metr, Zdenda má ten cross v krvi, to se musí nechat.
Já se klepal ještě při vyhlášení :D
Bína on FB: After half first lap…finish for me…my bike is broken.
a co se mu přesně stalo? Viděl jsem jen poslední kolo.
psali, že měl defekt
Problém po pádu s přední brzdou a poté namotal a utrhl šaltr.
Nevíte někdo, kde se dá sledovat závod žen na MS. Na webu čt to nemohu najít a v TV je tenis.
Na ČT4 je dnes od 18:00 záznam
To vím, ale na záznam jim kašlu. Nechápu proč to nemůžou pustit živě alespoň na netu. Naštěstí tu je UCI channel na youtube.
ten predstavec je teda masakr!
Normalne to slo na ct4 webu v primem prenosu, ve sporty-jine
ČT sport už nějaký čas :)
Myslíš od 15h? Pokud ano, tak se ČT omlouvám. Mně ten web ČT přijde hrozně nepřehledný a jediné na co se zvládnu doklikat je aktuální online vysílání, tj. to co běží právě i v TV a to většinou není to co hledám :-).
Mohu poprosit o konkrétní odkaz? Díky.
http://www.ceskatelevize.cz/sport/ostatni/
tady to slo, ale prisel jsem az tak v 15.20. Ja to hledal, protoze uz se mi to jednou stalo, ze v TV slo neco jineho, ale streamy jely oba paralelne. Podle me budou zitra oba streamy, tenis i CX.
Za odkaz díky. V tv místo cyklokrosu lyžování, tak jsem si to našel na webu čt, ale nevím zda je to chyba u mě, ale běží tam stejná verze jako na UCI channelu, tj. anglická. Což mi nevadí z pohledu jazykového, ale z pohledu toho, že si tam nevšímají českých závodníků. Ach jo.
Těžko můžeš očekávat u přenosů, který nejsou z ČR a čech není v první desítce, že se režie bude věnovat českým závodníkům. Štybar ti to snad vynahradí, ale radši bych pořádně viděl Bíniča :)
Já chápu, že to není v TV, stačí když je to přístupné na webu, ale proč je na webu anglická verze, to už nechápu :-).
S Bínou, pro mě i se Šimůnkem, souhlas. Všichni se věnují Štybarovi, až mi to už není sympatické, a ostatní závodníky ignorují.
Na Webu je několik verzí, chce to jen vědět, kde hledat a že si režie nevšímala našich, je jen na vině jejich umístění, prostě dnes jim to nejelo. Zatím
Slušný masakr teda. Není to lehký sport.
Docela mne překvapil dojezd do cíle, kdy holky v první desítce dojížděly tak, jak byly na cílové rovince a holky v druhé spurtovaly.
BTW neví někdo, proč vozí Martina jeden návlek na nohu?
Bude to taková ochraná známka,poznávací znamení nebo co. Dříve vozila obyč zelenou silonku také jen na jedné noze. Lepší vysvětlení nemám, než že by třeba problémy s kolenem.
Podobnou ochrannou známku, akorát v černé barvě, nosím po podzimním pádu a následné trombóze ve stehenní žíle pátý měsíc. A pár měsíců ještě zřejmě nosit budu…
a jéje, teď v ČT hlásili, že hledají na zítra řešení jak vysílat cyklokros společně s Davis Cupem, aby dívákům nic neuteklo… to většinou nedopadne dobře! než si Berdych nadhodí míč tak u cyklokrosu už může být rozhodnuto…
Treba z toho bude PIP s dvojjazycnym komentarem.
Kdyby ten tenis byl finále, dalo by se to pochopit, i když já fanda crosu, bych to stejně nepochopil :-)
Tak doufejme, že Berdych toho holandskýho jelimana vyřachne do začátku cyklokrosu. Což by tedy měl..
Kotúče u žien sú asi menší problém ako u chlapov. Dnes ich jazdilo celkom dosť top pretekárok.
To jo – kompletní stupně vítězek na kotoučích…
Holky nejsou až tak na techniku, tedy sednou na to, co jim kdo dá a neřeší to.
To že budou kotoučovky dominovat do dvou let se už psalo v r. 2011.
V terénu může být vysoká brzdná síla i na škodu.
eh? V terénu může být vysoká brzdná síla i na škodu.
Urcite. Muzes si to totiz na posledni chvili rozmyslet a pred prekazkou zastavit.
Myslím, že na takové úrovni už nikdo takové zkraty nezažívá.
;-)
Taky jsem si toho všiml, u chlapu skoro na žádném kole. Bud to bude tím, ze kotouče na zenach testuji, protože to není az tak prestizni kategorie, ale spis doufám, ze to bude slabší zenskou ruckou.
A prečo „spis doufás“? Osobne si myslím, že kotúče sú trend, ktorý nie je špatný a do dvoch rokov ich budú jazdiť aj muži. Aj muži určite ocenia silnejší brzdný účinok pri slabšom stlačení páky. Ak si niekedy jazdil na CX bajku tak vieš, že to brzdí fakt biedne.
Myslím, že v súčasnosti nie každý výrobca rámov a zapletených kolies už má skladom verzie pre kotúče. A ak už majú aj teraz tak uprostred sezóny resp. pred dôležitým závodom akým majstrák sveta je, žiadny top závodník a team nebude laborovať a riskovať s novým materiálom (viď Sram a jeho problémy s kotúčami).
Ale možno majú nakúpeného iba veľa VELO materiálu na canti brzdy a tak sa im nechce všetko „vyhodiť“ a investovať ťažké prachy do nového ;)
To by chtělo objektivní vyjádření profesionála. Cantíky jsou lehčí. Imho na závody s hlubokým blátem jsou brzdy téměř zbytečné :) Nástup kotoučů v Belgii je pomalejší, ale asi nevyhnutelný. A hlavně, CX přece není o brzdách :)
Martin Raufer ve VELU ve sloupku „Cyklokrosová technika v číslech“ u článku o Bíničovi a jeho týmu mimo jiné píše:
„Ani v týmu Kwadro Stannah se asi jednou nevyhnou kotoučovkám, už je i zkoušeli, ale jezdci nejsou jejich příznivci – kolo je těžší, kotouče škrtají“
Ono hlavne teamy maj desitky paru zapletenych kol, ktery stridaj. Vsechno najednou delat na kotouce, to je dost narocne. Navic ted blamaz s netesnicim Sramem…
Ještě si počkáme, než budou hydrauliky vychytaný, teď je jedinou alternativou BB7 road…
Zajímavý kolo Vos, galdy, ráfek z uhlý a poměrně hustý výplet…fakt by mě zajímalo o kolik to bude mít vyšší aero odpor, samo, že pro mě je to jedno, takhle v top to bude znát.
Nebo Shimano s elektrikou.
BTW jak si pokročil s výběrem krosky?
Nejspis ji uvidim koncem tydne, kdyz vsechno klapne. Jinak vybrany mam pak na zavody tyhle kola. http://www.ebay.com/…251407026401
Konečně smysluplná hmotnost jezdce.
První blátíčko.
Tomu říkám hlava, páky ti nelícují s vrškem beranidel :)
Posed zatim ladim, ale zrovna paky mi takhle docela vyhovuji.
nadherné!!!
Zvedav nazivo. Ma to hak na gumicuk, vzadu?
Ma spolu s drzakem na cislo.
Paráda!
Moc hezký!
Nač je tam ten tlumok na horní rámovce?
k cemu na riditkach z toho vede gabl? :-P
Obcas z toho zivim i sebe :-) Primarne je to samozrejme na triatlon. Za me lepsi jak brasnicka pod sedlem, protoze se v ni muzu hrabat za jizdy.
+1 Hodne prakticky.
to neni prakticky. mnohem lepsi je zastavit, slezt z kola, lehnout na mez a vklidu se nabastit. ;-)
Ja cekal uplne jiny konec te tve vety :-D
to je samozrejme taky lepsi v klidu nez za jizdy. kor na festce by to bylo dost na hrocha (nemyslim toho zdejsiho). ;-)
To zradlo ale musis v necem vest ze :) Ja bych to vyuzil na smotany hadry + nakej malej zvanec co by se uz nevesly do dresu.
Kdybys vozil hydrovak, tak takový problémy neřešíš…
Tim jsem si prosel, hydrovak mam doma, ale nesnasim mit neco na zadech a v lete se clovek pod tim poti jak svina.
Léto mi nevadí, spíš v zimě pod nulou nemůžu nic nasát :)
Na hadry je to moc maly. Jedine nechat usit neco vetsiho.
Aha, já myslel, že to je pouze závodní raketa.
Je to univerzalni dric a otloukanek. Na CX dostane galuskovy kola a musi se sundat kosiky. Jinak bude na denni jezdeni do prace, jezdeni po sotolinkach a singlicich v Polabi, zimni najizdeni se silnicnima plastema a blatnikama. Fuji jde z domu.
pekny, taky jsem zvedavy nazivo
Dneska jsem se trochu rozvasnil a prdnul mi vzadu drat, fujtajxl. Jsou tam napleteny nejaky mrchy cn spoke :-
Já myslím, že nad tím nemá cenu přemýšlet. Jako v jiných oblastech, tak nerozhodne co je lepší pro daný účel, ale rozhodne co je lepší pro prodej.
Spousta závodníků má už delší dobu na výběr, zda kotouče nebo ráfkové brzdy a nemají problém s materiálem, např. Štybar, Nys a všichni vozí cantiky. Pokud by jim brzdný výkon nestačil, tak už dávno mohou vozit véčkové brzdy a stejně je nevozí.
ps: Sram neměl problém s kotoučovkama (tedy stojí za prd obečně), ale s hydraulickýma pákama, jak ráfkové, tak kotoučové.
Taky jsem pro kotouče,mkrosky vypadaji prďácky. Prečo dúfám píší Hore,mstači číst, hej. :-)
aVsiml si někdo jak Vos i na silnici, nejen v kopcích vesechny o parník podrti, sílové je někde jinde, i gesta takový nezensky, včetně toho co má pod nosem, nechci to říkat, ale něco ME napadá :-(
vsechny uz davno ne, hromada zavodnic ji uz na silnici porazilo, jen ne v tech nejdulezitejsich zavodech
a to co ma pod nosem ma tuny zenskych, chce to koukat ne jen na vyretusovany fotky v panskych casopisech
Proboha, řekni mi jedinej důvod, proč bych se měl dobrovolně dívat na fotky ženských s knírem ? :-)))
ty nemusis, pes by mel aby si nemyslel ze kazdy chmiri pod nosem neznamena hned doping
Doufám že ženský nemají tak velký důvod honit ego, že snad to bude jiný. Ale jestli máš stále pocit, že vrcholová cyklistika čistá, tak se utíkej koukat na večerníček, teď ho akorát dávají :-)
jak si prisel na to jake jsou moje pocity? jestli ty nekoukas na ty vecernicky az prilis
Telepatie, ale nevím jak to dělám, věda to ještě neumí vysvětlit.
no zjevne ti to moc nefunguje, mel bys vypit nejaky zredeny chcanky at si posilis čakry
Děkuji za radu Míšo :-)
nemas zač Vojtíšku
:-)
Protože to má tuna ženskejch :-)
Tak tohle uz je docela normalni pojezdeni. Prvni je slusny masakr. Akorat teda ma sedlo tak 10cm niz nez by mel normalne mit. Bez toho by to ale neslo.
A taky kotoučovky bez kterych by polovinu věci taky nedal. Fakt borec perfektně umí a hlavně se dost věcí nebojí, stejne to ale muselo byt hodně padů a nepovedeneho materialu nez to natocili :-D
Koutouvky jsou velka pomoc v technice. To rozhodne muzu potvrdit z vlastni zkusenosti.