• blackboy007

    Budu si kupovat tyto pláště Continental X-King Performance 29×2,20" kevlar nebo Continental X-King Protection 29×2,20" kevlar

    jaké má výhody ta ochrana pláště a vyplatí se vůbec dát 400 kč víc za verzi protection než za verzi performance

    • ememem1  

      hm, to tu dlho nebolo.

    • Ossis  

      Těžko říct, s performance verzí nemám zkušenosti – jen s racesport a protection. Tam jsem si ověřil, že minimálně vzadu je potřeba ten protection, protože RS měl po pár vyjížďkách potrhaný boky. Na druhou stranu, jak má protection ty boky zesílený, tak mi nepřišel tak pohodlný (jsou docela tuhé) a přišlo mi, že to i hůře jelo (minimálně pocitově).

    • cabbage  

      Měl jsem do minulého víkendu protection 2,2"

      Musím pochválit odolnost – neprořílz jsem ho a ani jsem nedefektil ikdyž byl dost sjetý. Plus je kombinace adheze (v záběru)/valivý odpor – drží i jede velice slušně.

      Horší je to s bočním vedením.

      A zdaleka nejhorší je vytrhávání špuntů – než jsem ho vyhodil, tak jsem přišel asi o 5 figur včetně podkladu – normálně se odtrhla guma až na plátno – vždycky plocha 2–3× větší než byl špunt.

      Životnost také neni největší. Jinak 2,2" sama osobě je dost úzká, nedovedu si představit jak vypadá 2,0".

      • marapara  

        Já vozím XK 2,2" RaceSport bez protection. Jede a drží velice dobře, boční náklon je také celkem dobré, ale ty figury musím potvrdit. Prostě za životnost pláště jsem na fullu o několik figur přišel cca 2–3, nejvíc tuším 4. Životnost je celkem slušná, vzadu na fullu ho mám cca 3000 km a je tam ještě polovina vzorku. Jinak vepředu mám 2,4" a to je pořádný balon. 2,2" balon moc není, ale časem se mi asi o 1,5 roztáhl do šířky. Když jsem ho nandal na 19 mm ráfek, tak měl 52 mm, časem 53,5". To 2,4" měl hned 56 mm a časem ještě 1,5 mm víc.

    • Krejca  

      Protection jsem kupoval hlavně kvůli bezduši,jinak tedy musím pochválit odolnost,ani jeden defekt,a moc pěkně odvalujou,přil­navost na kořenech,kamenech nic moc,takže spíš rychlej XC plášť než nějakej bahnomil do náročnýho terénu,tod mé osobní dojmy.

    • georgio  

      S klasickou verzi nemam zkušenosti, ale xk 2.2 Protection mi vzadu vydržel dvě a půl sezóny bez defektu, předtím jsem Schwalbe RR prorizl za dva týdny, takže půjdu do Protection znovu..

    • tomxxx  

      Na bezduše jednoznačně protection. Race sport pravděpodobně neutěsníš a performance jsem těsnit nezkoušel, ten by mohl jít lépe (vyšší váha, takže víc gumy, takže přes boky nebude nic utíka…možná). S protectionem nebyl problém. Hlavní rozdíl mezi Protectionem a performance je TPI (hustota vláken), kterou má protection lepší, ale asi tim ztrácí trochu vlastnosti. Pak protection má Black chilli směs gumy, která by měla být lepší, performance ji nemá. Papírově jsou protection lehčí. Pokud to vozíš na vyjížďky a ne na závody, navíc s dušema, tak Protectinů je trochu škoda, je to přecijen docela drahá guma a Performance budou stačit… Jinak na protectionech v mém okolí zatim nikdo nehlásil defekt, včetně mě. Chválim, že nevybíráš mezi Race sportama a podobnejma papírama, na tom se v podstatě jezdit normálně nedá, když nechceš často defektit a hodně gramhoničů to začíná chápat.

      • blackboy007  

        a které pláště jsou papíry conti racesporty a co nobby nic,racing ralph,atd

        • tomxxx  

          V podstatě všechno, co je moc lehký, na gumách se prostě ušetřit nedá.

      • scret  

        vozim XK 2,2 RS a s defektama no problema…

        Ono hodne zalezi na jaky kolo to das! Problem vidim ale hlavne v tenke kostre, takze plast ma tendenci se zvejkat…

        ad tema – rozhodne bych bral protection, sice drazsi, ale kvalitnejsi..

        • ememem1  

          toto je dost velky problem u Schwalbe ktory sa imho silne zhorsuje vekom plasta a poctom najazdenych kilometrov. pritom sa jedna radovo o stovky km resp. mesiace pouzivania. preto som od schwalbe odisiel, nove su vyborne ale toto mi zacalo dost vadit. imho sa aj o dost zhorsuje spociatku vyborny valivy odpor, celkom by ma zaujimal nejaky trst plastov povedzme po 750km.

        • jIrI___  

          +1, na 19 mm ráfku se X-K 2,2" RS neskutečně žvejká. UST je úplně někde jinde a dá se na ní normálně jezdit, ale hmotnost pláště je bohužel taky někde jinde :-)

    • File12  

      Měl jsem X-King RaceSport, jelo to dobře. Na to jak je to rychlá guma i dobře drželo. Vzadu se mi ale potrhal bok a figury a docela rychle se sjížděli. Ale dostávali docela kotel ode mě. Určitě bych příště bral aspon dozadu verzi protection.

      Pak jsem koupil Maxxis Ikon EXO TR a ten držel o hodně lépe. Ale na předek bych ho nedával.

    • svobikk  

      nevozí někdo náhodou continental xking preformace 2,40 ? potřeboval bych změřit kolik mají při 2barech zhruba :)

    • jsjunior  

      Ahoj, s dovolením se taky připojím s prosbou o radu ohledně Conti X-King :-) Dvě sezóny jezdím na novém kole, kde by z výroby měly údajně být Conti X-King 2.2 RaceSport se směsí Black Chilli, foto mého pláště zde:

      Origo plášť na kole

      S pláštěm jsem maximálně spokojenej (rychlost, výdrž, dosud bez defektu), ale po 5600km se mi stalo tohle a zřejmě budu muset koupit novej:

      Prořízlý origo plášť

      Zkusil jsem to podlepit, ale asi to nebude mít dlouhýho trvání. Navíc plášť už je fakt dořezanej (boky i shora) a docela dost sjetej, i když do konce sezóny by určitě vydržel. A tam hledám, co koupit. Chtěl bych přesně ten stejnej plášť, ale nemůžu se nějak dobrat konce a vybrat přesně ten stejnej.

      Na netu jsem našel např. tento, ale nejsu si jistej, jestli je to fakt on?

      X-King RS kevlar

      Jde mi hlavně o to, aby byl plášť zase stejně rychlej a vydržel co ten původní. Našel jsem i nějaký levnější, který by měly mít směs black chilli, ale nevím, jestli se do toho pouštět nebo ne.

      Mohli byste mi prosím poradit, jestli ten X-King RS kevlar je fakt ten stejnej plášť, co mám teď?

      Dík moc

      Jirka

      • MlokCZ  

        V odkazu je RaceSport verze. Ale rozmyslel bych si, jestli orpavdu chceš znovu racesport šlupku, která má papírové boky (který jsi taky už rozříznul, i když na ty kilometry to není ještě tak špatné na to jaká to je šlupka).

        Pokud koupíš protection verzi, tak bude rychlé téměř stejně. Tady pro představu jak málo zpomalí protection verze oproti racesport:

        http://www.bicyclerollingresistance.com/…tection-2015

        http://www.bicyclerollingresistance.com/…cesport-2014

        Protection je o hodně odolnější (nejen boky, ale i běhoun), valivý odpor téměř stejný. Ale má zase jiné nevýhody. Díky tuhé kostře je o trochu méně pohodlný a o malinko hůře drží. Trochu to lze kompenzovat nižším tlakem (i při nižším tlaku se i bez duší žvejká méně než racesport verze, tohle je zase výhoda tuhé kostry).

        • jsjunior  

          Dík moc za odkazy – super web, kterej jsem neznal. Všiml jsem si, že vzorek u Race King (Sport i Protection) mají jiný vzorek než má můj starý Race Sport, co mám na kole. V zásadě s tím problém vůbec nemám, pokud to pojede stejně rychle :-) Pojede, že jo? :-)))

          Race Sport vs Protection – přemýšlel jsem nad tím, ještě než jsem sem psal. V ceně už tak moc rozdíl není. RS je šlupka, souhlasím. Poměr cest, po kterých jezdím, je cca 70% asfalt (silnice, cyklostezky, lesní „asfaltové“ cesty), 20% šotolina, zpevněný povrch, 10% cesty s kameny. Asi 70% z ročního nájezdu jsou to cesty do práce. Zadní kolo foukám 3,0 – 3,5 (?) bar. Je pravda, že tenkých boků jsem se bál, nakonec ale vydržely k mýmu údivu neskutečně dlouho. Je ale pravda, že cca po 4500km začaly boky zadního pláště dělat dírky do duše a pomaličku to utíkalo a musel jsem to zalepit (duše stále origo nějaký super tenký). Na mé druhé fotce je to i vidět, jak je zadní plášť ožvejkanej, jestli je to správnej výraz. Menší adheze u verze Protection by mi snad tolik nevadilavzhledem k poměru asfaltu, jestli správně uvažuju. Vyloženě za mokra/deště moc nejezdím. Nižší tlak asi vozit nebudu, foukal bych to stejně.

          Btw dřív jsem na 26er jezdíval na Maxxis Aspen, ten byl sice rychlej, v mým používání dobře držel, dobře se čistil, ale po 1.500km v podstatě K.O. a celkem často defekty. Proto jsem rád za ty X-Kingy – pocitově to jede dobře/stejně (starší kolo 26er vs nový 29er), bez defektů a opravdu dlouho vydrží. Samočistící efekt nic moc, v zatáčkách drží míň, ale…celkově jsem spokojenější s X-King než s Aspenem. Vzhledem k tomu, že bych chtěl plášť, kterej vydrží zase aspoň moje 2 sezóny = cca 6.000km+, tak by asi bylo lepší investovat o 100,–Kč víc a koupit tu verzi Protection, že. Boky by se tolik nežvejkaly a rychlost a výdrž by měla být ± stejná.

          Zakže ten Protection by měl být tento, že jo:

          RS Protection

          Díky a sorry za slohovku :-)

          • jsjunior  

            P.S. Předpokládám, že je to ta verze Black Chilli (za tu cenu) :-)

          • MlokCZ  

            V odkazu máš race king a chtěl jsi přeci X-king. Ten za slušnou cenu třeba tady

            http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

            V tom mojem odkazu jsou testované race kingy. Pro X-kingy měření zatím není. Ale to je fuk, to bylo jen na srovnání racesport x protection verze. Obecně stejně platí, že čím rychlejší plášť s menším vzorkem, tím více hraje roli kostra. Tzn. u X-kingu bude rozdíl mez racesport a protection spíše ještě menší než u race kingu.

            • raf007  

              Díky za ty odkazy, zajímavé. Ještě bych doplnil, že Protection verze se nesrovnatelně lépe zatěsňuje na bezduše oproti RS. Osobně mě dráždí jen ty oranžové nápisy, tak beru jen silver line verze se stříbrnými popisy. Cena na KS dobrá, ale znám lepší :-)

              • MlokCZ  

                racesport verze také není ani oficiálně TLR. Na bezduše bych bral jedině protection.

            • jsjunior  

              Aha, máš pravdu. Omlouvám se, X-King a Race King se mi evidentně plete. Tak jsem si to asi vyjasnil a Race King by teda měl být asi o trošku rychlejší než X-King, je to tak? Aspoň dle popisu na webu mi to tak přišlo (a taky podle vzorku), že X-King je jako by mezi Race King (XC závody, rychlost) a Mounting King (trakce, hrubší vzorek, AM).

              Vím, že jsem chtěl původně X-King, ale teď fakt nevim, kterej vybrat – jestli X-King nebo Race King :-) Kdyby měl být Race King rychlejší, možná bych i zariskoval a zkusil ho vzít v té verzi Protection. Byla by ještě pls nějaká rada na závěr od zkušených bikerů? :-) Díky :-)

              • MlokCZ  

                X-king drží o hodně lépe než Race king a jede o trošku méně. Pokud váháš, tak to nakombinuje. Dozadu race king, dopředu X-king.

                Já raději vozím oba X-kingy. Race king protection moc rád nemám (grip se mi u něj a to samozřejmě beru v potaz jaká to je kategorie pláště). Na 29" celopevňáku jsem je vozil (race king protection) a opustil a vracet se k nim nebudu.

                Na jednom fullu 2,4" X-kingy protection pořád mám a nechám je tam.

                • jsjunior  

                  Jj, mám v plánu vepředu nechat X-King. Řeším teď jen ten zadek. U colopevňáku jsi Race King Protection opustil, jo.....hm hm, těžký rozhodování :-) X-King mám ověřenej, ve verzi Protection bude stejnej jako mám teď ten svůj + vyšší odolnost a to se mí zamlouvá. Race King bude otázka, co se týče gripu. Uvidím, do večera se rozhodnu a něco vyberu :-)

                  Dík moc za cenné rady a zkušenosti.

                  P.S. V tvé větě "(grip se mi u něj a to…) – mělo být, že se ti u něj grip moc nelíbí?

                  • MlokCZ  

                    Ano, mělo tam být, že se mi grip nelíbí. Trochu to ale bylo dané celopevňákem. Protection verzi pomůže výrazně snížit tlak a pak grip je už celkem ok.

                    Jenže to by na celopevňáku, který jsem měl na hodně asfaltu, postrádalo smysl.

                    A pak další negativa na celopevňáku. Protection verze byla o hodně méně pohodlná než snake skin Schwalbe. Nižší tlak to trochu řešil, ale ne zcela a opět zase příliš nízký tlak na celopevňák postrádal smysl pro zaměření toho kola.

                    A jako poslední vibrace na asfaltu.

                    Oproti tomu snake skin Thunder burt:

                    • jede o chlup lépe
                    • drží minimálně srovnatelně jako když jsem race king nafoukal na hodně málo (a Thunder burt nemusím na tak málo)
                    • je pohodlnější
                    • vůbec nevibruje na pěkném asfaltu

                    Nevýhoda je ta menší odolnost běhounu. I na celopevňáku už prorval běhoun 3× (a 2× to tmel z toho bez knotu nedal). 2× ještě u RaR (stejná kostra, stejná odolnost) a jednou u Thunder Burtu. Celkově to tedy bylo za cca 15tis. km, takže to není tak hrozné, ale u odlnějších plášťů (UST nebo protection) se mi to nestalo nikdy ani na fullu.

                    U X-kingu protection mi ta tuhá kostra vadí daleko méně, protože tam to vozím na fullu. Takže pohodlí není znát horší oproti snake skin Schwalbe. A grip řeší nižší tlaky (kde na fullu nejsou problém pro jeho určení).

                    • MlokCZ  

                      A ještě doplním jednu výhodu protection Contíků. Přesnost výroby je velmi slušná, takže hází minimálně (samozřejmě se to vždy liší kus od kusu). Oproti tomu snake skin Schwalbe hází obecně více.

                      • Pumpík  

                        U mě teda problém s házením Continentalu celkem velkej a to u MK II kevlar protection (2 ks). Původně jsem myslel, že si pláště časem sednou, nereklamoval a jezdil. Střed drží, jen okraje střídavě lítaj nohoru/dolu (1–2mm každá strana), nasazovaný byly aspoň 4× a to na 2 párech různejch ráfků (zkoušeno i mýdlovou vodou). Ze začátku to moc nevadilo, až když jsem žačal jezdit po nakloněnejch cestách atd. (DH, EN), tak jsou ty Contíky fakt hodně nevyzpytatelný, stačí kolo naklonit při jízdě po asfaltu a je jasný, že to neni ok. Jezdit se s tim dá, ale jak přijdě šikmá plocha s kamenama a kořenama, tak mam sto chutí je poslat do popelnice, dneska se mi z toho vlnilo celý kolo :)

                        V dílně mi ještě leží novej pár X-Kingů, tak doufám, že ty budou v pohodě, jinak reklamace/vrácení. U několika snake skin kelvar Schwalbů jsem měl házení téměř neznatelý. Mimochodem, je nějaká tolerance, kolik může plášť na rovnym ráfku házet?

                        • Rubi  

                          kde si je bral?

                          • Pumpík  

                            Z Koloshopu, 2× 2,4, 27,5" v origo balení někdy v listopadu. Teď už je reklamovat nebudu, uvidim jak to bude vypadat s X-kingama, pokud budou zlobit, tak jim je posílám na výměnu. Měl jsem je na AM/EN kola (MK mokro a XK sucho), příště asi vezmu celoročně Schwalbe Hans Dampfy. Na XC kola mam opakovaně Rocket Rony a ty jsou ok…

                        • Pumpík  

                          Tak jsem konečně nahodil ty X-Kingy, dal jsem na nich zatim jen kousek takovýho pestrýho sjezdíku a oproti MK II tolik neustřeluje a na pevnějšim podkladu líp drží, takže spokojenost. Jeden XK plášť ze dvou po nasazení s mýdlovym roztokem lehce házel, ale pak si asi sedl, takže při jízdě házení či kolíbání pláště nepozoruju.

                          MKII z podzimního nákupu v Koloshopu mi fakt nesedl, na promočený měkký cesty je ok, ale na pevnějších cestách nejspíš díky vysokejm figurám dost nevyzpytelnej. Házení bylo asi zapříčiněno vadnou serií, ale vzhledem k dost špatnýmu gripu bych MKII nekoupil, s XK jsem prozačátek velmi spokojen.

            • l-e-t-o  

              Budu mít teď nové kola na KOMech i23 a brázdím jak bf, tak internety a hledám informace o pláštích. Tady jsem se dočetl, že Protection verze v šíři 2,4 (dozadu X-King, dopředu MK II) se dá dobře zatěsnit do bezdušového systému. Proč se tedy prodávají i verze přímo UST, které jsou těžší než Protection a jestli stačí vzít Protection nebo jít rovnou do UST plášťů.

              Díky

              • MlokCZ  

                Protection verze je slušná na bezduše, ale také ji to chviličku trvá než se zatěsní. UST verze těsní i bez tmelu (na UST ráfkách).

                UST verze je pak ještě odolnější než protection a má o trošku méně tuhou kostru (ale pořád je kostra tuhá poměrně dost).

                UST verze ale nemá u X-kingu (ani u Race kingu) black chili (vyjímkou je Trail king).

                A pak je UST verze o dost méně objemná. 2,4" UST X-king má jen 56mm na 21mm ráfku. 2,4" protection mi hodil 60–61mm na 25mm ráfku (25mm ráfek by tomu UST přidal tak jen 1mm).

                Na neUST ráfek (tedy když už tam je stejně páska) bych dal protection. Tmel musíš dát tak jako tak. UST verzi jsem měl chvíli nahozenou na UST ráfku bez tmelu na druhém kole, abych se o to nemusel vůbec starat.

            • Drobeczech  

              Ahoj, mam dotaz. Jsi takový místní guru a proto ho položím tobě. Jezdím do fachy na Con. Race King, teď mam v plánu pořídit Full a tak chci Race Kingy prohodit za něco ještě jezdivějšího (když jedu těch 40km na rovince, tak už jsou dost hlučné). Máš nějaký typ. A dále Full bude mít nejspíš pláště Ruba Scylla, budu ho mít jen tak na ježdění po lese přes kořeny a kameny, až je sjedu chci se mrknout na nějaké lepší. Přemýšlel jsem o X kingách, jaký je na to tvůj názor?

              • Esi  

                tak že Full bude RB ? na něj bych asi nechal dát na místo Scyly Kratos, bude asi o trochu víc držet v bordelu a o trochu hůř pojede po silnici ale na to full nekupuješ :) Na HT mám Scyly a zatím spokojenost ale mám na tom asi 300km :-)

                • Drobeczech  

                  Nejspíš jo na bazaru se nedá nic sehnat v mé velikosti a když seženu tak je to ve stejné výbavě jako nové RB. Přemýšlel jestli se mi ještě vyplatí si připlatit za tu Rebu těch 6000KČ. Nebo prodat Epicona někde koupit tu novou Rebu za těch 6000KČ.

                  • Esi  

                    já nechal na HT Epikona s pevnou osou a spokojenost, ale je to HT, tak že polní lesní cesty sem tam nějaký ten singl ale žádná divočina, neumím posoudit jestli bych při své technice nějak výrazně poznal rozdíl mezi Epikonem a Rebou

                    • Drobeczech  

                      Já taky nechci jezdit divočinu, na HT mám Epicon TT a je lepší než Maruška Bomber. Na Fullu jsem chtěl Vidli Fox a tlumák taky, to splňovala ta Merida. Hlavně měla jíný typ uchycení tlumiče, takže nevím jestli RB bude lepší když má uchycení za horní trubku a jestli to vůbec má na něco vliv. Já taky nebudu jezdit žádné gardy ale chtěl jsem jen trošku větší pohodlí pro zadek, když jedu na HT tak občas něco skočím a dopady jsou dost tvrdé. Přemýšlel jsem že bych koupil další HT na širších ráfkcích a pláštích kolem 25k Kč Xshrek už to své prodal, a jiné mě nějak nezaujalo. Taky jsem přemýšlel o dalším páru kol něco na RMX Hurry a pláště X king 2,4. Teď mám RMX Sting a pláště Race king 2,2. Teď ale přemýšlím o Fullu, je to sice moje 5 kolo za 1 rok ale což. Dále už nebudu nic kupovat delší čas. Na delší trasy mám silnici, na zimu Meridu, do práce Cube a do terénu nějaký Full.

              • MlokCZ  

                Rychlostně jsou na tom race kingy hodně dobře. Nic o moc rychlejší co ještě má vůbec nějaký vzorek není. Na HTčku jsem z racekingů přešel na Thunder burty snake skin verze. Hučí méně a hlavně vůbec nevibruje (race kingy vnímám pořád dost na pěkném asfaltu jak vibrují). Rychlostně o malý chlup lepší, grip ± podobný. Nevýhoda Thunder burta je méně odolný běhoun než má protection verze Contíků.

                Pokud bys chtěl něco znatelně rychlejšího, tak už musíš sáhnout po úplném slicku, ale tam je potřeba také dobře vybrat. Spousta levnějších slicků bude naopak znatelně pomalejší než race kingy.

                • albertcz  

                  Dovolil bych si využít vlákna a zeptat se Mloka, jako znalce kontíků – vozím na 29 fullu vepředu X-king protection 2,2 a vzadu Race king protection 2,2. Pokud bych chtěl dát i dozadu X-king, má smysl použít verzi 2,4, nebo je lepší použít stejnou 2,2 jako vepředu? Totiž ten race king 2,2 je v reálu o moc širší než stejnej x-king, ten rozdíl je opravdu velikej, tak si myslím že x-king 2,4 by mohl být asi stejně širokej jako je teď ten race king 2,2.. Dík předem za názor..

                  • MlokCZ  

                    Já vozím vždy stejně široké vepředu i vzadu. Když bych měl dát jeden širší, tak ho dám naopak dopředu. Takže bych buď koupil zase 2,2" nebo když už, tak nový 2,4" dát dopředu a ten přední 2,2" přehodit dozadu.

                    Teď máš tedy výrazně širší vzadu, i když je to zajímavé, že se tolik liší (race king x X-king stejného rozměru).

                    2,2" 29" proteciton X-king jsem nejezdil, takže šířku z praxe neznmám. 2,4" X-kingy 26" jsou ale opravdu hodně široké, jak jsem psal tak 60–61mm.

                    A 2,2" race king protection 29" jsem měl 55mm. Tak bych u 2,2" X-kingu čekal podobnou šířku jako pro 2,2" race king.

                    Vzadu se pak fouká o malinko větší tlak, takže když budeš mít dva stejné pláště, tak vzadu bude o malý chlup širší (u mě to většinou dává rozdíl 1mm ten rozdíl tlaků co vozím vepředu x vzadu).

                    Takže už i stejný bude o malý chlup širší.

                    • albertcz  

                      Dík za odpověď, ale ten rozdíl v šířce RK versus XK protection, obojí 2,2 je fakt velkej, večer to změřím a napíšu. Není to stejný ani podobný, ani náhodou. Taky jsem překvapenej, ale je to skutečně tak.. Každopádně dík za názor a za odpověď

                      • albertcz  

                        Tak abych splnil to co jsem psal odpoledne, tady jsou fotky. Race king 29×2,2 a X-King 29×2,2, obojí protection, obojí na stejném ráfku Bontrager RL o vnější šířce cca 24mm. X-king je nahuštěn cca 1,6, Race king cca 2,0. Rozdíl v šířce každý vidí. Dle mého je to fakt hodně…

                        • staff_  

                          X-king protection na 30 psi na wtb frequency team i23 meri 55,2mm. Viz foto. Takze X-king 2.4 vepredu a R-king 2.2 zadek by mel vypadat ± stejne co se tyce objemu.

                          • MlokCZ  

                            Zajimave, protoze jak jsem psal, tak ja mam 2 kousky X-Kingu 26" 2,4" 60mm a 61mm. Je to pri 22psi a 27psi. Oba mereny na KOMech i25. A jsou to 2015.

                            • MlokCZ  

                              Je ale mozne, ze 29" verze jsou proste uzsi. Ve 29 jsem tu mel jen Race kingy. X-kingy jen ve 26".

                              • staff_  

                                V tom videu sou 29"

                              • staff_  

                                Podle moji teorie s tou skutecnou siri plastu u 29er kecaj kvuli hmotnostni konkurenceschop­nosti.2.4=2.2 re­al, 2,2= 2.0 real. Jednim slovem demence :-D

                                • MlokCZ  

                                  Jenže to také obecně neplatí. U X-kingu to tak vypadá. Ale u Race kingů nikoliv.

                                  2,2" Race kingů protection jsem měl ve 29" změřených více kusů (minimálně 5, vozil jsem je nějaký čas sám bez duší a pak ještě pár lidí v okolí na zadním kvůli odolnosti, když je oni ještě vozí s duší) a všechny kousky poctivých 55mm šířky. A přitom to všechno bylo ještě na úzkých 19mm ráfkách (u mě na Red Metal 29 XL).

                                  Je ale pravda, že všechny ty 29" 2,2" Race kingy protection byly starší než 2015 (asi většina 2014). A je tedy možné, že pro 2015 je to zase už jinak i pro 29" Race kingy.

                        • staff_  

                          Tady je video odkud to mam https://www.youtube.com/watch?…

                          Je to par mesicu stary takze predpokladam ze je to aktualni verze plaste.

                          Akorat sem si vsimnul ze ty tam nemas ty sulinky co trci ze vzorku.

                          To je rozdil mezi 2.2 a 2.4 nebo jsi je ocvakal si sjel ??

                          • albertcz  

                            Pláště mám na kole a maj najeto cca 1500 km. Kupovaný loni, nevím jestli je letošní verze jiná nebo ne, spíš bych si tipnul že ne, že to je stejný. Nechci rozvíjet nějaký teorie, chtěl jsem jenom říct že RK a XK 29 ve stejný deklarovaný šířce (tedy konkrétně 2,2) jsou totálně jinak široký, je to na první pohled vidět a změřeno je to cca 5mm na šířku, tedy cca 10%. Nevím proč to tak je, ale je to nepopiratelný fakt. Už na první pohled je XK štíhlej a RK prostě o hodně širší a víc objemnej buřt. Zdůvodnění nechám teoretikům :-)

                    • Esi  

                      Můžu se tě pls zeptat z jiného soudku, už jsi zkoušel kde co :), ptal jsem se v jiném vlákně a nějak to zapadlo, mám vpředu 38/24 Deore šel by tam dát 40/24 ? tu placku shimano vyrábí (XT se dodává 40/28) jen si nejsem jistý jestli to bude potom normálně řadit a nebo už to bude moc velký schod

                      • MlokCZ  

                        Já bych větší skok než 14 zubů nedával. Nejde jen o to jestli to bude/nebude dobře řadit, ale pak přechod z jedné placky bude děsně nepříjemný (budeš vzadu dorovnávat o moc převodů).

                        • Esi  

                          Taky pravda že už teď když řadím malou placku tak automaticky házím vzadu o jedno dolů, jinak je to hrozný schod, asi to nechám tak jak to je

                      • figur  

                        Taky jezdím 38/24 a uvažuju spíš o 36/24.Manuál SH u přesmyku FD 786 píše rozdíl 14 zubů. Ta řada je zpravidla sladěná kliky+smyk, aby to fungovalo, jak má. Podobně XT 2016 má u smyku rozdíl jen 10z.Myslím,že vzájemná zaměnitelnost jde pomalu do háje a bude třeba kupovat víc komponent než dřív, přesně, jak si výrobce přeje…

                • Drobeczech  

                  Jj rychlejší jsou předtím jsem tam měl Schwalbe – myslím že Smart Sam a ty byly pomalejší. Chtěl jsem tam dát něco jako slicky. Do práce to mám po cyklostezkách a silnici. Na silničce bych ale musel jezdit jen na silnici, kvůli obrubníkům, tak jsem vzal HT. Na Race Kingách občas projedu menší terén ale na kamenech trpí (po 1000km jsou na některých místech trošku odrbané), takže jsme se rozhodl pro Full do terénu na blbnutí a pro HT jako městké vožení a na delší vzdálenosti na silnici a lesní cesty – nějaký jezdivý plášt .

      • AussigBiker  

        Jezdim Conti, zkoumal jsem je a na kole nemas Black chilli, ale ten levnejsi. Poznas to tak, ze x na plasti je u Black Chilli oranzovy. U tech lenvnejsich Conti nejsou napisy na plasti barevne. Na novy kola se vetsinou davaji levnejsi verze plastu, pokud zrovna nekupujes kolo za 60k + :).

        Ten odkaz na X-Kiong RS kevlar – jelikoz ma puvodni cenu 1200,–, soucasnou 890,–, tak ten je s Black Chilli. A navic je to na ty fotce napsany.

        Ja jinak jezdim uz druhou sezonu Conti X-King Protection a v podstate nemam defekty, i kdyz je ten zadni uz lehce sjetej.

        • MlokCZ  

          Zajímavé, to jsem nikdy nezaregistroval. A bude to přitom nejspíš pravda. Ověřoval jsem více modelů a sedí to i na UST (které nemají black chili a tedy nemají X organžové) a i na jiné modely než X-king.

          • AussigBiker  

            Jj, to bude platit u vsech Contiku. Tohle jsem se docet tady na BF, kdyz jsem zkoumal ohledne plastu co a jak :)

        • jsjunior  

          Dík moc za postřeh ohledně barevného rozlišení, to je dobrý rozpoznávací znak. Když mám teď na kole obyč verzi, tak teď opravdu čumím, že to vydrželo skoro 6000km a ještě by se na tom imho dalo tak 1–2 tisíce klidně jezdit, čistě co se vzorku týče (je jen otázka, jak dlouho ještě vydrží ty další nařezaný části pláště, než začnou taky praskat a trhat se – viz můj „defekt“ bočnice s fotkou).

          Ve světle nových skutečností to vypadá tak, že když koupím X-King Protection 29×2,20, tak si oproti současnýmu obyč. X-Kingu polepším jak ve výdrži, tak i co se týče odolnosti proti píchnutí (i s tím obyč to teda zatím bylo super a za dva roky ani jedno píchnutí v terénu). Přičemž jsem si vědom mírně většího odporu a sníženýho komfortu.

          A prosím vás, ještě co tohle? Není to ten můj současnej plášť, na kterým jezdím?

          http://www.kupkolo.cz/…evlar_z1448/

          Směs Pure Grip Compound, TPI180. Tak přemýšlím, jestli by se vzhledem k ceně nevyplatil – přeci jen je to 350,– vs 1050,– za X-King Protection. Pokud je to teda fakt ten můj. Díky.

          • MlokCZ  

            Valivý odpor bude naopak znatelně menší u protection verze.

            Verze s Pure grip směsí je o dost pomalejší, už jsem to dával výše (srovnání zase pro race king, pro který je to změřené)

            http://www.bicyclerollingresistance.com/…ormance-2015

            A pokud bys měl poslední verzi s neoznačenou směsí, tak ta je nejpomalejší (u té to bude pomalejší hlavně za horší kostru)

            http://www.bicyclerollingresistance.com/…g-sport-2015

            • jsjunior  

              Já su fakt jitrnice, sorry :-)) Ok ok, dík moc za znovuvysvětlení a odkazy.

          • AussigBiker  

            Podle fotky to vypada na ten bez Black Chilli. Ja se zas divim, ze ma kevlarovou patku, pac ty levnejsi verze plastu mivaj vetsinou dratetnou, ale to je asi uplne jedno. Na funkci ma vliv hlavne smes a uplne jevic jak ti plast sedi.

        • raf007  

          Dovolím si tuto barevnou teorii zpochybnit. Mám před sebou X Kinga i Race Kinga ve verzi RaceSport, která je jen Black Chili, a oba jsou s celostříbrnými nápisy. Váhově jsou stejné jako oranžové verze.

          Pak tu mám obyč OEM verzi, ta je o řád těžší a je na ní nápis made in China.

          Takže bych se řídil hlavně váhou pláště, nikoliv barvičkami.

          • MlokCZ  

            Aktuální ročník nebo nějaký starší? Pro starší ročníky určitě mohlo platit cokoliv. Samozřejmě nelze vyloučit, že se najde vyjímka i pro 2015 modely u kterých jsem toho prošel hodně (jak na webu, tak něco v reálu) a platilo to všude.

            • raf007  

              V ceníku mám Modelljahr 2015 :-)

              Všechny pláště mohu objednat buď klasiku oranžovou, nebo SilverLine ( bez oranžové ). Nenašel jsem mezi nimi rozdíl.

              • MlokCZ  

                To pravidlo tedy bude platit jen pro oranzove verze. Tam maji ty s black chili oranzovou u prvnich pismen.

                U silverline se nepozna nic.

              • AussigBiker  

                Tak ja zas neznam Silverline :). Cert, aby se v tom vyznal.

        • Mustafa  

          V tom případě by na kolech mohly být dodávány pláště které se nenabízejí samostatně . Na kole mam MK Prot. s celostříbrným popisem ale podle jejich webu by jiný MK Prot něž s Black Chili Conti UK neměl existovat . Samozřejmě, nelze vyloučit, že na kole z 2015 bude plášť např. 2013. Bohužel, na plášti jsem nenašel žádné číslo, které by odpovídalo PN v jejich tabulce ale PN evidetně označuje spíše typ balení + obsah než vlastní obsah. Což mi nepřijde uplně nejšťastnější, protože bez krabice / blistru nevím co mám vlastně za plášť(nu což, kategorie „neovlivnitelné“). U X-Kinga v blistru teorie odpovídá – na blistru Black Chili a na plášti oranžový okraj „X“.Btw, jejich aktuální global web mi aktuálně přijde „under construction“, u „hobby“ se doklikám na detaily/rozměry u „competition“ nikoliv.

          • AussigBiker  

            Jak pises, je v tom bordel. Ja ziju v domeni, ze Protection verze je jenom s Black Chilli, tedy barevnymi napisy :)

            Uz jim to zase frci: http://www.continental-tires.com/bicycle/tyres, web je predelanej, tak na nem asi makali. Klik na Advanced filters > Technology > PureGrip, tak barevenej napis ma pouze Contintental, ostatni napisy (RaceKing, TrailKing…) jsou stribrny. Kdyz dam Black Chilli, tak jsou barevny pismenka i v napisech typu plastu.

            Tudiz mi z toho vychazi, ze je klidne mozny, ze Protection verze s pouze stribrnymi napisy vlastne neexistuje :), nebo je to dodavany ciste pro vyrobce kol a neda se koupit.

      • jsjunior  

        Abych to moje vybírání pláště uzavřel – po doporučení a zkušenostech místních guru jsem nakonec vybral Continental X-King Protection 29×2,20, jak mně bylo doporučeno. Díky za pomoc :-)

    • jsjunior  

      Prosím vás, nemáte někdo tušení, kterej plášť by byl rychlejší? Jestli Continental X-King Protection nebo Maxxis Aspen? Idealne pro 26er. Tuším, že ta Maxxiska asi bude o trochu rychlejší, že. Díky.

    • BB  

      Někdo zmiňoval, že se blbě utěsňují, ale přesto, vozí někdo Conti X King Performance 29*2,20" jako bezdušový na ráfku ZTR Arch EX ? Dík.

      • Petr18  

        Má někdo vyzkoušeno

        29" Continental X-king Performance 29×2,2 – kevlar

        nebo

        29" Continental Race King Performace 29 × 2,2 – kevlar

        jako bezduše s NoTubes ?

        • biker jura  

          normálně to funguje, proč by nemělo? performance verze mi drží tlak dokonce i bez, když jsem zkoušel novej jen tak nahodit. Vydržel do druhýho dne a byl pořád nafouklej…

    • MlokCZ  

      Nemá někdo aktuálně změřenou šířku 29" X-kingu 2,2" protection?

      Výše se řeší včetně toho videa ještě 2015 modely. Tam je to užovka a je potřeba vzít 2,4", aby to bylo ± srovnatelné s 29" RK 2,2" protection.

      Je poměrně pravděpodobné, že to bude pořád stejné, ale rád bych to měl potvrzené.

      A případně ještě šířku 29" RK 2,2" protection. Těch mám změřeno více kusů, ale všechno kupováno ještě 2015 (takže by to mohlo případně také být zase jinak).

      • bimjeam  

        Naposledy som na 29×2,2" XK protection nameral cca 53mm, tipujem že za ten čas sa mohol o nejaký ten milimetrík vyťahať, ale

        určite to nebude ako 2,2 RK, ak chceš mať porovnateľné balóny, tak dopredu by som dal X-King 2,4 a dozadu Race-King 2,2

      • MlokCZ  

        Takže si to i sám potvrdím, jak to je pro 2016. Vše zůstalo při starém.

        Teď jsem vybalil 29" 2,2" RK protection a 29" 2,4" XK protection a nenasazené (měření šířky rozbaleného pláště) mají oba dva přesně stejně. Kolik to bude přesně po nahození se ještě uvidí, ale v každém případě pořád platí, že u XK je potřeba brát o jedno širší rozměr.

        Ještě, že RK není tak podvyživený, když se ve 2,4" vůbec nevyrábí.

        • Pablo  

          To je nepříjemné zjištění, chci přejít z 29/2,2 XK RS na Protection, ale v 2,4 už to váží moc. Chtěl bych vzadu zachovat velikost současného XK RS balonu, že bych tedy vzadu přešel na RK Protection? O kolik méně drží vzadu RK proti XK? (za mokra nejezdím, terén nejčastěji les, šotolina)

          • MlokCZ  

            RK bohužel drží výrazně hůře než XK a to i za sucha (za mokra jezdím také minimálně). Ale zase na druhou stranu RK opravdu parádně jede a to o hodně lépe než XK. Na zadním se ten horší grip ale dá přežít, prostě to ve výjezdu občas hrábne kde XK vůbec. A při brždění také o něco horší (nejezdím ale tak moc často věci, kde bych musel odbrzdit hodně zadní brzdou, takže to tak nevadí).

            Já bych na fullu zkousnul hmotnost 29" 2,4" XK i na zadním, ale chci to mít jezdivější (vozil jsem na 26" 2,4" XK/XK a už to nebylo ono co se týká jezdivosti), takže tam teď hodím XK 2,4/RK 2,2. Už mi s tou mizernou odolností běhounu u snake skin Schwalbe dochází trpělivost. A jako bonus nebude prolínat mléku u protection (na druhou stranu se o hodně déle zatěsňují než snake skin Schwalbe).

            Na HTčku možná dám znovu šanci i variantě RK/RK. S gripem (i když není žádný zázrak) to je v pohodě, protože je alternativa oproti Thunder Burtům co tam mám teď. Rychlostně je to podobné (TB o píď rychlejší, ale rozdíl minimální). O něco horší pohodlí u protection verze, na které jsem tu dířve nadával už nebude vadit tolik, když mám teď na HT odpruženou (předtím jsem tam měl pevnou a tak to bylo znát více).

            U protection verzí jsem nikdy nemusel řešit žádný defekt na vyjížďce (tedy buď nebyl vůbec žádný nebo jen malé, které vzal tmel a ani jsem neregistroval). U snake skin Schwalbe už jsem zrušil na zadním 4 pláště prorváním běhounu (a jednou z toho díra jako vrata, že by to nedal ani knot, který jsem tedy v té době ani u sebe neměl).

            • KAITEN  

              RKRS vepredu me zklamal, nebyl jsem si jistej ani za sucha natoz za mora

            • Rubi  

              RK vpredu i vzadu je tragedie… co zkusit spec fast trak nebo maxxis ikon?

              • MlokCZ  

                Tak to už bych raději (pro sebe určitě) použil XK/XK a pořád to bude o malinko rychlejší.

                • Pain  

                  Tak tak.Mám XK/XK 2,4 předek,2,2 vza­du a jede to (pro mě)suprově :-)

                • Rubi  

                  to jako kdyz mas FT/ikon/RK tak poznas co z nich jede lip jo? tak to uz ti fakt neverim :) :) :) a XK rychlejsi nez ty 3? to uz je na me moc velka pohadka, nebo moc podplaceny test

                  • MlokCZ  

                    Věřit nemusíš (je mi to úplně fuk). Pro moje ježdění sedí měření na bicyclerollin­gresistance přesně. Když mi seděl zatím úplně každý plášť co jsem jezdil (a tím myslím nejen nějaké pocity, ale sedělo to s mojemi měřeními pro několik různých metod měření) a že jsem jich dlouhodobě jezdil hodně z těch co jsou tam změřené, tak věřím i těm měřením pro pláště, co jsem ještě nejezdil. Samozřejmě platí pro tvrdý jezdivý povrch (kterého najedu většinu, proto takové pláště chci).

                    FT a Ikon jsem nejezdil, ale poznám tedy i menší rozdíly než jsou naměřené mezi FT a RK. FT i Ikon jsou na tom v měření výrazně hůře než XK i než NN. A XK vs RK je rozdíl dost velký.

                    Každý ať vybírá dle svojich preferencí, já chci prostě pláště co nějak jedou (vím kde mám tu hranici) a pomalejší už nechci.

                    Výrazně pomalejších výrazně lépe držících plášťů (např. HD trail/HD pace, FA trail/FA pace) jsem jezdil v minulosti spoustu a vím, že už touhle cestou jít nechci.

                    Navíc je tu ta odolnost. Schwalbe mi plně vyhovují v poměru jak to jede a jak to drží a problém je jen ta malá odolnost běhounu (a ještě není ideální to prolínání tmelu po nějaké době), tak nebudu brát Ikon nebo FT, který je na tom ± stejně.

                    Protection verze jsou na tom na běhounu mnohem lépe s opravdu velkým rozdílem. Ono v podstatě v rámci těhle rychlých plášťů nic odolného jako protection není.

                    Vyjímka jsou u Schwalbe Double defense, které se dělají jen pro některé pláště (vlastně jen RaR). Ale hlavně double defense je ochrana nepovedená ohledně toho jak to jede.

                    • tomxxx  

                      Exo od maxxisu je docela fajn, přijde mi to lepší než protection.

                      • MlokCZ  

                        Na odolnost možná dobré (to netuším, nejezdil jsem ani nevidím žádné měření). Když ale Ikon vyřazuju i v rychlejší variantě kvůli tomu jak jede, tak Exo varianta nebude to pravé (i když pro tu jsem měření žádné neviděl).

                        Protection je taková rozporuplná ochrana. Povedlo se jim udělat slušnou odolnst bez výrazného nárůstu valivého odporu (tohle je opravdu vynikající). Ale zase to má jiná negativa jako příliš tuhou kostru, což zhoršuje trochu grip.

                        • tomxxx  

                          Nwm, já na měření nekoukal, já to dal na kolo a přišlo mi to OK, tak to tam zůstalo

                    • Rubi  

                      pokud vychazi ikon i ft v tech „merenich“ (cti zaplacene reklame) lepe nez NN tak se asi neni o cem bavit :D

                  • tomxxx  

                    Tvl a ty to nepoznáš? Tak to seš hovno biker. Mně přijde Ikon o 21% rychlejší než XK, ale RK je rychlejší než Ikon o 2,5%, takže RK je o 23,5% rychlejší než XK. V mokru je to ale jiné, grip XK je lepší o 10%, ale v zatáčkách zase držej hůř boční figury než ikon, přesně o 5%. Fast trak v mokru nebrat, ten moc plave. Jenže, zase FT je ze všech nejlehčí a nárůst defektovosti neni tak velký, takže ve výsledku je o 11,2% lepší než XK a vzadu RK. Jenže když dám všude Ikon, tak jsem na závodě o 23s rychlejší než kombinace XK a RK. No a z toho vyplývá, že nejlepší je Mitas Scylla s textrou. Jenže zase je dost tuhá, přesně o 13% než ikon s exo, ale zase protection je horší s větším tlakem.

                    Noo nevim jestli sem se do toho nezamotal, klidně mi napiš PM, pošlu ti tabulku v excelu,tam jsem to všechno vyhodnotil. Když to shrnu, vše co sem zde napsal, tak nejlépe vychází Schwalbe RR

              • MlokCZ  

                A co se týká RK, tak sice nedrží nic moc ani za sucha (za mokra mi to moc netrápí, to jezdím jen málo), ale na druhou stranu nemá téměř žádnou stejně dobře jedoucí konkurenci. V podstatě jen Thunder Burty, které drží podobně, jedou možná nepatrně lépe (ale se zanedbatelným rozdílem), ale zase jsme zpět u příliš málo odolného běhounu.

            • Pablo  

              Díky za info, tak teď jen vybrat (řeším jen zadní kolo) mezi pláštěm a) co moc nedrží (RK P), b) co je užovka (XK P2,2) a c) co váží hodně (XK P2,4). Vzhledem k tomu, že jezdím nízké tlaky (1,6/1,7) tak chci spíš balon, vypadává b). Protože mám celkem lehké kolo, nechci ho zabít 760g gumou, vypadává c). A mám z toho kolo, na kterém si na singlu namelu :) Nebo XK RS2,2 jako dosud a doufat, že ho nerozsápnu, jako dosud. Ale štěstí nebudu mít pořád.

              • tomxxx  

                Jestli to budeš dávat na bezduše, tak rovnou na race sport zapomeň.

                • Pablo  

                  Už to na nich mám, ale jak píšu, je mi jasné, že jsem měl zatím štěstí na nějakou větší škubu. Přední (MKI RS2,2) zatím nechám, vypadá dobře a na bocích nejsou žádné stopy po šutrech, ale zadní je orvaný, tam je to otázka času a podle stavu pláště asi ne moc dlouhého :)

                  • tomxxx  

                    to máš štěstí, že se ti to vůbec povedlo zatěsnit, některý jsou jak řešeto, ale možná to za ty tři roky co jsem to zkoušel vylepšili.

                    • Pablo  

                      Evidentně došlo na přísloví kozel zahradníkem, dělal jsem to poprvé bez jakýchkoliv předchozích zkušeností z 4500 km jetých RS, zadní by byl pro většinu BF na vyhození. Něco pláštěma šlo, ale od toho tam je to mlíko, chvíli jsem s tím klepal a drží to.

    • MartinM  

      Čus, dokáže tu někdo porovnat Schwalbe Rapid Rob s Conti XK a RK? Rychlost, výdrž, jak drží? Mám na novém kole Rapid Rob co tam byly a chci něco lehčího a rychlejšího. Viděl bych to na XK/XK 2.2 nebo XK 2.2/RK 2.2(2.0?).

      • LukynZ  

        Vzhledem k tomu, ze jsem ted resil taky nove plaste tak ti muzu dat jen par poznamek. Neznam rozdil, ale pokud hledas neco lehciho a rychlejsiho, tak pro zacatek koukni treba tady

        No a ja po hodinach cteni vsemoznych nazoru, recenzi a clanku dosel k plastim od schwalbe a sice Rocket Ron, protoze podle vseho co jsem zatim docetl by to mela byt lepsi volba nex x-king. Jediny otaznik je vydrz plastu nez se sjedou. Takze muzu jen poradit at na ne kouknes, neco treba taky pohledas a podle toho co bude vic vyhovovoat tvym potrebam si vyber :)

        • MlokCZ  

          RoR drzi ± jako XK a pritom jede o malinko lepe. Jenze zustavaji ty dva Schwalbe problemy:

          • malo odolny behoun (i snake skin)
          • prolinani tmelu na behounu po pomerne kratkem case a postupne je to cim dal horsi
          • LukynZ  

            No ja vsude vycetl ze XK na mokru uz nic moc ale RoR prave docela stale drzi az na vetsi blato, ale co ja vim, jsou to furt jen fora. :)

            A treba ja osobne pouzivam duse, takze bod 2 je pro me nezajimavy :)

          • DrinkUP  

            Ja mam jedny kola s RoR 2,25 a druhy s XK 2,4, takze nejde uplne srovnavat jak kterej a jede a drzi. Ale kdyz se podivam na figury, tak bych lepsi drzeni a vetsi odpor tipoval spis u XK, ktery jsou asi nepatrne vyssi a celkove masivnejsi.

            Co se tyce vydrze se tezko srovnavat, na kazdym plasti jezdim jinej teren. U XK se mi zda, ze dyl drzej hrany figur, ktery ale zase hrozne dostavaji na kamenech.

            • MlokCZ  

              Nejsou. XK i ve 2,4 ma stredovy vzorek 2,5mm vysoky, stejne jako RoR.

              Ohledne gripu mi v nekterych situacich prijde lepsi jeden a jindy druhy, celkove vyrovnane. Hodnotim pro predni. Na zadnim jsem RoR mel jen jednu vyjizdku.

              • KAITEN  

                Tejd nevim, kdy se RoR zmenil, predtim mel ridsi vzorek, to na zadku moc uplne nejelo nicmene na predku byl vybornej. po zmene kdy ma hustsi vzorek je vzadu vpohode jezdivejsi ale na predku je malinko horsi.

                jinak souhlas XK a RoRo vpodstate nastejno vepredu vzadu bych rek, ze RK je lepsi nezli RaRa. je ale pravda, ze nejezdim zadny peklo, a plaste vybiram jako univerzalni na vsechno. Pak resim jenom to aby plast byl co nejlehci.

      • MlokCZ  

        XK podrzi o dost lepe nez Rapid rob. Ale rychlejsi moc nebude, klidne i pomalejsi. Rapid rob je jako par let stary RaR, tak uz si nepamatuju presne jak se choval.

        Pokud chces opravdu zrychlit, tak RK/RK. Drzet by to mohlo podobne jako Rapid rob.

        • MartinM  

          RK/RK jsem taky zvažoval ale četl jsem tu, že na předku moc nedrží. S Rapid Rob jezdím kameny/štěrk zatáčky hodně opatrně, vůbec nedrží. Tak uvidíme buď vezmu XK/RK nebo RK/RK jezdím za sucha tak to snad půjde.

          • mr.garisson  

            Rk jsem měl na předku a vážně to moc nedrželo. Ralph drží podstatně lépe, jak ho sjedu, mám nachystaný XK. Vzadu jednoznačně RK, rychlý je fest a odolnost taky dobrá. Mohl by malinko víc držet, ale jinak spokojenost.

    • kadlec  

      Vyuziju vlakna, na Canyonu mam od zacatku vpredu MK RS 2.2 a vzadu XK 2.2 RS a prijde mi ten predek, ze v zatacce vubec nedrzi

      Ted jsem jezdil prevazne tvrdsi povrchy,lesni cesty a sterk, pisek nic blativyho a na predchozim kole jsem mel RK 2.0 a v zatackach ten predek drzel mnohem lip

      Ted se do zatacky vetsi rychlosti az bojim, pac uz mi to jednou uteklo a malem jsem lehnul

      Je to tim MK nebo se mi to jen zda?

      • nomecz  

        Nemas to prefoukane ? Mam tuhle kombinaci uz na druhem kole (aktualne 2,4") a nic takoveho nepozoruju

        • kadlec  

          Doukam na cca 2 a mam cca 97kg a predouknuty to myslim neni, nedavno jsem pred barekem zastavoval a pri brzdeni a temer nulovy rychlosti vzal rejd a malem jsem to svliknul

          RK jsem foukal na 26" na vic a nidky jsem nepocitoval, ze by mi to utikalo a ted za stejnych podminek sileny

        • Pain  

          Mam to jako nomecz taky oba 2,4 foukam predek na 2 a zadek asi 2,2 oba duse.Vaha 85 a problemy nepozoruju.

          • kadlec  

            Ja si nemzu pomoct, jak je tvrdej podklad a na tom pisek,sterk apod tak to musim jet pomalu a neklopit

            Jedna se tedy o zatacky do praveho uhle a na starecj RK to bylo uplne v pohode

            • kyl  

              A to čekáš že na tvrdým podkladu to bude na písku nebo štěrku držet??

            • nomecz  

              no to bude asi ten problem ta guma neni urcena na tento typ povrchu, je to guma „do lesa“ ne primárně na pevne cesty.

              mám spíš menší problém s XK vzadu kterej na suchém a sypkém(drolivém) povrchu jde docela rychle do smyku. Ale když s tím počítáš tak se s tím dá jezdit i celkem zajímavé věci :-)

              • kadlec  

                No necekal jsem, ze to bude jak zvejkacka na skle, ale taky jsem necekal,ze to bude tak klouzat v porovnani s RK. Je mi jasny, ze MK je spis do blata,ale ze bude az tak tragickej …

                • nomecz  

                  jak jsem psal, tohle chovani proste nepozoruju ani na HT 2,2/2,2 tak na fullu 2,4/2,4

                  mozna blbej kus nevim …

            • Pain  

              Vozim verze black chilli (racesport)

              • nomecz  

                on taky podle popisu ikdyz chovani by odpovidalo nejake levnejsi verzi

                • Pain  

                  Už to vidim,nevšiml jsem si předtim.Me se prave zda že Black Chilli drží dobře.Plast je takovej jakoby mekci na omak nebo jak bych to popsal :-)))

          • kadlec  

            Ja si nemzu pomoct, jak je tvrdej podklad a na tom pisek,sterk apod tak to musim jet pomalu a neklopit

            Jedna se tedy o zatacky do praveho uhle a na starecj RK to bylo uplne v pohode

            • allrose  

              MK2 mě taky neoslovil,nepocho­pitelně ustřelil..nahodil jsem druhý záplet se 2roky starým HR2 maxterra (natrhaná většina bočních figur do poloviny) a jsem klidnější a spokojenější…

      • DrinkUP  

        Měl jsem MK II 2,4" Protection na minulou zimu (do měkčího povrchu) a moc jsem s nima spokojenej nebyl, takže jsem se zamyslel nad jejich chováním a po pár stovkách km je odvezl do sběrnýho dvora. Těžko spekulovat kde přesně byl problém, plášť mi prostě neseděl (zakulacení, výška figur, směs atd). Na AM na tvrdym povrchu vozim XK 2,4" a ty mi přijdou docela v pohodě a po jarních deštích je nasazuju znova.

      • tomxxx  

        A co prohodit XK na předek a testnout, jestli ti to nebude sedět lépe :)

        • kadlec  

          mam to v planu, je se mi do toho nechce

          a jestli tady bude furt takhle sucho, tak dam na oboje RK

    • vpa007  

      Čau… něvíte někdo, jestli se dá cíleně někde sehnat Continental X-King 27.5×2,20" (Performance nebo Protection) ve verzi SilverLine?

      • SAINT-Robin007  

        neotravuj tuna porat s tiem samiem tepluckym dotazom pouzij mozog a skus kontaktovat dodavatela alebo daky shop zufaloc

    • studenak  

      Je to opravdu takova sleva?

      https://www.cyklobazar.cz/…adna-cena-50

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.