Chariot - zkušenosti uživatelů

76 nepřečtených
  • Motyll

    Vláken o vozících je tu už sice dost, ale tohle bych nechal přímo jen pro Charioty. Přeci jenom jsou tam jisté rozdílnosti proti jiným značkám.

    Mám na zkušenější dva dotazy.

    1. opěrka sedáku (na snímku popiska (1)) je zezadu opatřena suchými zipy.

    Ty ale nemají „protikus“ na konstrukci vozíku. Netušíte k čemu tam tedy jsou?

    1. Malej má 1,5 roku a doteď jsme používali „baby supporter“ (viz

    foto), ale začíná mu být malý. Čím nahrazujete? Jen límcem kolem krku?

    • Eva  

      S operkou sedaku nevim,neb nic takoveho nemame,mame Chariot model 2007.

      Baby supporter jsme nikdy nemeli,z „houpacky“,tedy te zavesne sitky v 11ti mesicich vyrostl a pak jsme dali tyto polstarky na ramenni popruhy.Pak vyrostl i z nich,tak jsem koupila kojici polstar,takovou velkou podkovu plnou tech polystyrenovych kulicek,ubrala napln a nasila do voziku,krasne se ten polstarek tvaroval jak bylo potreba.Kdyz spinkal,davala jsem mu jeste maly delsi polstarek pod bradicku,bo mu jinak padala hlava dopredu dolu.

      • Motyll  

        Ten kojící polštář je dobrá inspirace. Díky.

        Jeden uživatel mi psal na mail, že nad těmi zipy také dumal a domnívá se, že je to pro aretaci zadní stěny – lze zlomit na půlku – lepší větrání…

      • kolda  

        to je dobra vychytavka, předám doma k realizaci :D

    • Motyll  

      Dnes jsem se díval na CX modelový rok 2010 a ten již má uchycené sedačky (vrch) pomocí suchého zipu.

    • gemini  

      Vytáhnu toto vlákno…Zítra jedeme pro Chariot CX1 a než ho koupíme, měl bych několik dotazů:-)Dceři je půl roku – co budeme tedy k vozíku potřebovat? Počítám s miminkovníkem, ale je třeba i nějaký polštářek, nebo nějaká opěrka pro zajištění hlavy? Četl jsem tu o nutnosti pořidit protipilovou síťku – je třeba i v případě CX1, když je vozík větrán z boků a tuším i zadem? Vleze se vozík do kufru hatchbacku – v mém případě géčková Astra?

      • heretik  

        V miminkovníku děcko pololeží, takže další opěrka dle mého názoru není třeba, my jsme nic nevozili a malej spokojeně chrněl.

        Složený vozík se vejde snad do každého kufru (Smart nepočítám, ten žádný nemá), my jsme ho třeba na dovolené nacpali do C3.

        S protipylovou síťkou u CX těžko říct, ten zadek nevětrá nic, ty boky nevím, nebudou-li velký vedra, asi by to mělo stačit…

    • Pospa.NET  

      Ahoj. Mam dotaz na brzdy u CX konkretne CX1 (ale predpokladam ze verze pro dve deti bude v tomhle ohledu stejna). Jak ucinne jsou brzdy? Je nutna velka sila na packu v pripade ze se s nim brusli na in-linech? Uprimne ve me ty male bubnove brzdy moc duvery nevyvolavaji. Rozmyslim ted, jestly jeste rychle sehnat model 2012, nebo uz 2013 ktery ma kotoucovky, ale je cca o 6tis drazsi. Diky za kazdou odpoved.

      • blaf  

        taky planuju nakup cx1 a ani me nenapadlo, ze bych priplacel za 2013, ty brzdy podle me uplne v pohode staci, v praxi jsem je teda nezkousel

      • cook  

        Brzdy bubnové zatím vše ubrzdily, nevýhoda – bubnové jsou při chůzi nebo běhu občas slyšet, jak jsou na tom kotoučové netuším, ale čekal bych to podobné z důvodu uchycení kola.

        U nového je jiné madlo – staré se nám lehce povoluje nutnost dotáhnout jednou za 14 dní, ale v současnosti běháme s vozíkem cca 300 až 400km měsíčně a není to vždy po asfaltě, za kolem nebo bruslemi se to nepovolovalo, a u nového snad není baťůžek kde máme stálou výbavu typu nářadí, duše, kapesníčky, pumpičku, světla… baťůžek by mě chyběl.

        Co bych považoval za nutné honem shánět jsou pláště (Schwalbe Big Apple 20×2.35), nemusí se skoro foukat – fakt se jezdí téměř na prázdných, jedou dobře, skvěle tlumí a už nejsou ve výrobě i když snad je za ně nějaká náhrada a já ji jen nenašel.

        Pokud by jsi potřeboval ještě něco vědět ptej se.

        • MlokCZ  

          BA 2,35" (ve 20") už jsem nikdy nesehnal, tak jsem prostě dával BA 2,15". On ten objem je pořád slušný, tedy zvlášť u Croozeru, který má hodně široké ráfky.

          • oddie  

            Já je kupoval ani ne před 2 lety, to teda koukám.

            • MlokCZ  

              2,35" ponechali jen pro 26" a 29" rozměr.

              • oddie  

                Tak přeplést na 26" :) Někde to někdo zmiňoval, možná by to nemuselo být od věci.

                • MlokCZ  

                  Problém je, že by pak byl příliš skloněný dopředu. Už odpružení od Fialy to docela zvedne a dohromady by to bylo fakt moc.

                  To by se k tomu musela udělat ještě nová tvarovaná tažná tyč, která by to kompenzovala.

                  • oddie  

                    Já to beru pro Chariota, tam jsem na to koukal a větší kola by asi nevadily.

          • cook  

            Před rokem byly BA 20×2,35 ještě sehnatelné, dnešní stav nevím.

            • MlokCZ  

              Nevyrábí se od 2012 modelu, takže to odpovídá, že loni ještě byly zbytky produkce k dostání.

              Já kupoval letos v březnu.

            • oddie  

              Jeden pár je aktuálně na německém ebay.

      • nej.holka  

        zdravim, samozrejme ze model 2013 s kotoucema maji cca o 15 % lepsi brzdnou silu ale maji zase nevyhodu v tom ze kdyz se sundaji kola nemuzete nehcat vozik jen tak nekde lezet jelikoz by jste kotouce bud ohli nebo popripadne zlomily a to z toho duvodu, ptz jsou pridelany na ram voziku stejne tak jak bubnove u roku 2012, u ktreych samozrejme nevadi kdyz vozik polozite na zem jelikoz to v pohode snesou.

      • helen.a1  

        Ahoj :-)

        jak se Vám s chariotem bruslí? Slyšela jsem, že není úplně bezpečný. Nejsem zrovna dobrá bruslařka, takže informace o tom, že ve chvíli, kdy ztratím rovnováhu a popadnu brzdu, ztratí vozík rovnováhu se mnou a budeme oba na zemi, mne znepokojila :-) (Těžiště je prý spíš v zadu, takže neopatrná jízda může dopadnout zle). Uklidníte mne, nebo budete souhlasit? Díky :-)

    • m.k.2  

      Řešili jste někdo výměnu gripů na Chariot?. Vozík používáme hodně i na pěší výlety a stávající gripy nevyhovují tvarem a hlavně se protáčí. Řídítka na vozíku mají menší průměr než na kole, šli by použít gripy s objímkou např. ODI?

      • MlokCZ  

        Řešil jsem to na kočáru. Originál grip byl jednak nic moc a pak na mě děsně tlustej, tak jsem ho hned odříznul (není možnost sundat).

        A vyřešil jsem to silniční omotávkou (konkrétně jsem dával Specialized S-WRAP cork). Hlavně to mám namotan po celém držadle, takže daleko více než jen kdyby tam byl grip (ten bych ale stejně použít nemohl, konce madla nejdou jako u vozíku vysunout, takže nejde na to nic nasouvat).

        • m.k.2  

          Omotávka mě nenapadla, to by řešilo problém s jiným průměrem i protáčením. Zkusím a uvidím, dík.

    • Motyll  

      S druhým přírůstkem jsme oprášili CX2. Vše funguje, jen potah vepředu a kryt zavazadlového prostoru ztratily pružnost. Řešil to už někdo? Vozík má holt skoro 7 roků.

      • madcat  

        Já mám CX1 z roku 2005, tzn. dneska už jedenáctiletej skoro, kupovanej z druhé ruky, a žádný takový příznaky nepozoruju. Jediná známka toho, že to není úplně nový, krom teda mírné patiny a omšelosti, je natrhlej kryt nahoře v tom místě, kde se do té trubky zastrkuje praporek. Tam už to holt nevydrželo…

        • Motyll  

          Není to žádná tragédie, ale prostě to nepruží jako kdysi (4 roky byl v úschově). Kolem té vlaječky se lehce drolí takovéto pogumování, ale na funkci to nemá vliv. To gumové poutka co drží třeba sluneční clonu jsou absolutně bez elasticity. To ale vyměním v pohodě.

          • madcat  

            Jo, ty gumy už máme taky vytahaný, ale jak říkáš, to se dá snadno přešít.

          • Motyll  

            Vozík máme více jak 8 let a ten vrchní díl ztratil elasticitu a při jízdě odporem vzduchu se prohýbá dovnitř a utlačuje pasažéra. Protože chci používat ještě příští rok, musím nějak opravit

            Chtěl bych našít na (žlutě) naznačená místa nějaké gumové (elastické) pásy po celé délce. A tím díl vypnout. Nahoře u rukověti je kryt ukotvený napevno, dole na suchý zip. Co tam našít? Máte nějaký tip?

            Díky.

    • Boris79  

      Zeptám se na jinou věc – nemáte pocit při jízdě s Chariotem že vozík vás stále postrkuje dopředu a dozadu, jakoby pulzuje? Je to znát hodně při šlapání, ale zažil jsem to i při jízdě z kopce.

      Je to běžný jev nebo je problém v mé soupravě?

      • alinceb  

        Záleží na tom, jak šlapeš a jak brzdíš. Pokud šlapeš silově (jako do zelí), tak neposkakuje vozík, ale kolo vůči vozíku. Úplně stejný efekt bude mít, když za autem potáhneš hodně naložený přívěs…

        • Boris79  

          No já moc sílu nemám:-(

          Ale když jsem kdysi jezdil s Croozerem, tak jsem tenhle jev nepozoroval… Měl pružnější uchycení ke kolu, mohlo by to být tím…(?)

          • scret  

            uz si uplne nevybavuju jak to ma chariot, ale croozer ma pruzinu… Presto jsem tlaceni soustavy obcas citil u obou… Hlavne, kdyz clovek zrychluje…

      • kycis  

        To ze s tebou vozik hazi zepredu dozadu znamena, ze spatne slapes. Zkus to hezky plynule, dokulata, a problem zmizi :-)

      • MlokCZ  

        Kromě stylu šlapání záleží na povrchu. Stačí třeba trochu houpáčků (a nemusí to být nic velkého) a hned se to tak projevuje, jak vozík je oproti kolu na tom jinak (houpáček zrovna zrychluje/zpomaluje vozík více než kolo nebo naopak a tím to oproti sobě pulzuje).

        Způsob uchycení samozřejmě udělá velký rozdíl, může tenhle problém výrazně zmenšit.

    • Boris79  

      A myslíte, že bude mít velký vliv, když si pořídím ty nášlapné pedály (+tretry)?

      • Auditor  

        Já s chariotem jezdím na trekkingu (protože nechci na fullu řešit adaptéry na uchycení kvůli pevný ose) a nemám pocit, že by se to chovalo nějak … jinak.

        Stejně tak mám potvrzeno od kamaráda, který měl začátkem prázdnin od nás vozík půjčen v Krkonoších, že by s nášlapy pozoroval nějaké divné chování ..

        Vidím výhodu normálních bot (bez nášlapů) v tom, že můžeš bez problémů běhat s dítětem po hřišti … nebo jít.

    • Boris79  

      Auditore, možná jsem to úplně nepochopil.

      S normálními botami cítím občas postrkávání. Jde mi o to, jestli se to s nášlapy zlepší.

      A druhý bod – nemám s nášlapy zkušenosti. Kdybych si koupil tyto boty http://cyklisticke-tretry.heureka.cz/…mt34l-cerna/ , tak bych měl problém s normálním chozením/běháním po hřišti?

      • Motyll  

        Nášlapy na to nemají vliv.

        S vozíkem mám najeto už pár set km a to „popostrkování“ je spíše terénem nebo neplynulým šlapáním.

      • Auditor  

        Ja jsem reagoval na to, ze ani s spd (kamarad), ani ja s normalnima botama (cili bez spd) jsme zadne postrkovani (samo, citis vozik pri rozjezdu a brzdeni) nepozorovali.

        A ze jsem rad, ze mam na trekking normali boty, pac se mi lip beha za ditetem po hristi (nez v spd botach).

        Tvuj odkaz na boty – ono zalezi jak moc je kufr utopeny v podrazce. Me predchozi spd boty (nejaky zakladni shimano) jej nemely utopenej skoro vubec, soucasny 5.10 jej maj …

        Ale myslim ze je to vse o konkretnim cloveku – jeho pocitech z voziku, pocitech z chozeni v spd obuvi apod.

    • trpaslik72  

      Ahoj všem,

      dovolte mi navázat v tomto vlákně novým dotazem.

      Nemáte prosím někdo zkušenost s modelem Chariot Chinook 1?

      Osobně máme vyzkoušený Chariot CX 1 (nejen v obchodě nebo na testovačce, ale vozili jsme v něm synovce). U CX 1 nás velice nadchla manipulace a prostupnost terénem při vycházkách/tůrách s velkým joggingovým kolem. Jako velké plus navíc vidím kotoučovou/bubnovou brzdu, se kterou lze při chůzi z kopce vozík kočírovat a nebýt nebezpečně tažen dolů. Přeci jen to jede téměř samo. Tu Chinook postrádá. Asi jediné, co nás odrazuje od CX 1, jsou rozměry, které nám momentálně neumožňují převoz z/do bytu výtahem. Chinook by se dle katalogových parametrů vejít měl. Nicméně to není nic, přes co by u nás nejel vlak.

      Chinooka jsme osobně zatím neviděli, na bazarech téměř nejsou, ale zajímala by nás jakákoliv zkušenost s tímto vozíkem. Ať už za kolem, nebo při pěších tůrách.Věřím, že za kolem to bude standard, ale jak se to chová s třetím kolečkem? Systém odpružení vypadá v podstatě totožně. Nevím, jak je na tom Thule s životností těch kloubových spojů, kterým se u CX 1 vyhnuli a tudíž tam nejsou nějaké otravné vakly v úchopu apod.

      Předem děkuji za předmětné reakce

      Vojta

      • wilda81  

        Jak vysoko bys ho nosil? Běhám 4 patra s CX1 a dá se s tím v pohodě žít. Jinak nové CX1 už mají nové brzdy, které brzdí podstatně lépe než u starých modelů, ale taky mají nacvakavaci řídítka s možností volby šíře úchopu a je v nich vůle taky. Chodíme s ním hodně po horách, ale nějak ji nevnímám, takže pokud nebydlis ve 12 patře, tak bych šel do vyzkoušeného než volit podle toho jestli se vleze do výtahu.

        • trpaslik72  

          Bydlíme ve druhým, ale nejde ani tak o mě, jako o případy, kdy by vozík využívala drahá v mé nepřítomnosti. Přeci jen je pro ní cesta výtahem jediná možnost. Nedovedu si představit, že nese dolů vozík, nechá ho u vchodu/v ko­čárkárně a vrací se pro malou, která byla celou tu dobu doma sama. Ale jak uvádím, toto je sice problém, ale mám možnost ustájit vozík i jinde, což by sice znamenalo nemít vozík stále po ruce, ale možnost to je…

          V čem se liší ty nové brzdy od těch na starších modelech? Na novějších jsou kotouče a na starších bubny? My máme vyzkoušenou verzi s bubny a tedy brzdí to dostatečně, alespoň z mého pohledu.

          • wilda81  

            Jo tak to chápu. V případech kdy nejedu, chystám ráno vozík do auta, ale ideál to není no.

            Jj na nových jsou kotouče. Brzdí o dost víc, ale spíš jsem chtěl upozornit na tu vůli. Jestli ti vadí, tak se raději v obchodě napřed mrkni na nový model, ať pak nejsi zklamaný a třeba zjednoduší výběr :)

            • trpaslik72  

              Ještě k té vůli, je pravda, že u CX ty vůle jsou i u staršího modelu, ale přeci jen je to „trubka v trubce“. Spíš nevím, co například u Chinooku udělá při delším/častějším chození ten systém sklápění madla, nebo aretace předního kolečka, která je dle mě na podobném principu, jako mají běžně kočárky.

              • Cryzyy  

                Podle fotek to vypada, že ma Chinook těžiště o neco zvednute, což by mohlo byt trosku neprijemne, CX se mi povedlo zatim 2× preklopit.

                • trpaslik72  

                  Souhlasím, navíc je dle katalogu užší.. Asi se tu snažím srovnávat dva vozíky, každý na trochu jiné zaměření. I dle popisu vyrobce ne CX určen pro velmi aktivní rodiny a outdoorové aktivity, kdežto Chinook je spíše do města a na lehčí vycházky terénem.

                  • mikub  

                    Taky mám zkušenost jenom s CX1, ale upřímně, tomu Chinooku bych za kolem moc nevěřil. Díky železářství na střeše a užšímu rozchodu bych se bál převrácení. I u tý CX1 stačí blbě trefit kámen, kořen nebo pařez a maminka má o nával adrenalinu postaráno :)

                    Nevím, jak velký máte výtah. Mě se vozík s joggingovým setem taky na délku nevejde. Takže výtahem jezdíme pouze s vozíkem na dvou kolech a příslušenství přicvakáváme až dole. Případně by se dal ještě pořídit kočárkový set, který základní vozík neprodlužuje.

    • ratel  

      Obnovim téma dotazem na náhradní díly:

      Potrebuju sehnat novou aretacni objimku na nastavování tuhosti odpružení. Je v ní strženy závit. Šroub je v katalogu jako samostatný díl, ale objímka ne. Pak az kompletní odpružení za cca 3000. Nemáte tip kde to sehnat?

      Chariot cx1, bubnové brzdy.

      • duk  

        Riznul bych tam vetsi zavit a dal sroub ze zelezarstvi, stejne se to steluje jednou za cas, aspon to budes moct vic pritahnout.

        • ratel  

          To je plan B. Ale doma nemám závitniky, tak to zkousim napřed takto.

    • makaltom  

      nemáte někdo na vyzkoušení nebo na prodej ski set k vozítku Chariot CX1 s bunovejma brzdama?

      Případně zkušenosti se skisetem.

      Děkuju

      • ratel  

        Dcera ho ma, par km jsem s tím ujel. Co chceš vědět?

        • makaltom  

          Tahat ho za sebou na běžkách. Klasika a bruslení půl na půl. Zajímalo by mě zda to není jen pro superschopne jedince a zda je ten pás kolem pasu příjemnej. Jinak bych si to představoval kolem dvou tisíc. :D

      • marcus.ss  

        Vyrobit a je to lepší!

      • lumyr  

        V první radě je dobrý vědět co s tím chceš jezdit, nejlepší na tahaní je jen jedna tažná tyč (musíš vyrobit, něco najdeš na stránkách VeloFiala) a lyže buď přímo na kola (výhoda, když ke stopě musíš po asfaltu) nebo místo kol (lehčí). Lyže podle podmínek, upravené stopy určitě použít běžky do neupravených širší lyže.

        • makaltom  

          Souhlasím, s lyzema problém nebude máme jich na chatě spoustu a zkoušel jsem je i na boku na předním kole. Tazna tyc je pro mě větší oříšek a zachycení k pasu ještě větší.

          • lumyr  

            Koukni na stránky velofiala, inspirací je tam hodně. Jestli to vyrobit nesvedeš, na bazaru se dá občas něco najít, ceny nekomentuju

    • marcus.ss  

      do úchytu na kočárku pasujou pěkně plastové vodovodní trubky a potom nastavit duralovou z hornbachu.

    • Foose  

      Ahoj,

      obnovím téma. Modelový rok 2020 – srovnání zde: https://www.racksforcars.com/…your-family/

      Má už někdo zkušenosti?

      řeším jstli stačí CROSS a nebo raději přilatit za SPORT verzi (rozdíl cca 7 000,–).

      Chceme verzi pro 2 děti.

      SPORT má za příplatek navíc kotoučovou brzdu (na CROSS jde dokoupit za cca 2000,– zatím ji nepotřebujeme protože je to hlavně na inline). Mi chceme primárně vozit za kolem.

      Nejzásadnější rozdíl jsou ale okna. Cross má vepředu síťku a boční okna jsou igelitová (nejdou otevřít). Sport to má naopak. Přední díl je „igelit“ a boční okénka jdou sundat a je tam jen síťovina – ravděpodobně lepší aerodynamika na kole i větrání. Přirovnal bych to k tomu jestli jedu v autě bez čelního okna a nebo se staženými okénky… má někdo zkušenosti? Nevím k čemu se přiklonit těch 7k rozdíl je dost…

      • lumyr  

        Jen k těm oknům, pokud nejdou u jednoho ty slídy sundat, vzal bych ten u kterého jdou. Máme původní verzi CX1 a nedovedu si představit s tím v létě fungovat s těma slídama. My je v podstatě nandali jen několikrát, když v zimě fakt foukalo.

      • oddie  

        Sundavací boční, přední igelit smotáš nahoru a místo něj dáš protiprachovou síťku s oknem, šijí alternativní výrobci, kupoval jsem zde na fóru.

      • brkoslav  

        Ahoj,

        máme doma verzi 2017 sport pro dva. Nechce se mi studovat, co je navíc v modelu 2020, vizuálně vypadá stejně.

        Používáno na vše, tedy jako normální kočárek, na brusle, za kolo. To je asi první, co bych si ujasnil. Pro nás vzhledem k velikosti bytu nebyla moc varianta mít více různých kočárků. A použitelné jako jeden je to docela dobře.

        Otevírací boční okna mi zrovna na kolo připadají super, zepředu máš zavřený igelit, takže se dětem nepráší od kola do obličeje, boční okna a síť zezadu mi přijde, že větrají dostatečně. Je ale fakt, že v žádných vysokých teplotách jsem je v tom na slunku netrápil. Nejdůležitější na Chariotu od toho 2017 je sklápění sedaček. Pro prvního synka jsme měli model 2012 a pořád jsme řešili, že mu padá hlava dopředu, když usne. To je tady již vyřešené. Byl to hlavní důvod proč jsme to zvolili za univerzální kočár (tedy po fázi úplných ležáků).

        Na druhou stranu má ta věc spoustu chyb, které mě pěkně štvou (to by asi bylo u každého kočáru). Teď už je to jedno, mrňavci ve 2,5 letech do kočáru celkem odmítají vlézt, radši jezdí na odrážedlech.

        K těm nedostatkům.

        Naprosto jsem nepochopil zapínání předního vstupu na zip. Kdyby to byla proti-pylová síť, tak asi ok. Ale ta síť s oky cca 2mm nemá žádný smysl. Tedy jediný, když kočár dáš složený do auta, dovnitř kola (když jsou dostatečně čistá), tak to zavřeš a máš kompaktní celek. Tohle mi přišlo na starém modelu lépe vyřešené. Plastová pláštěnka je na tom 2017 zvlášť, není součástí krytu (to je jen ta síťka na zip). Pláštěnka je uchycena na háčcích gumičkami. Moc to nedrží v nenapnutém stavu a trochu to padá. Starý model měl plastový kryt napevno součástí, jen se roloval nahoru. Bez té pláštěnky jsi na novém namydlený kdykoli trochu krápne a taky na kole. je nutné ho vozit sebou, Stejně tak byla na starém lépe řešena clona proti slunci.

        Další srovnání starý x nový jsou brzdy. Kotoučovky brzdí hezky, ale aby brzdily rovnoměrně pravá/levá, je nutno je pořád štelovat. Bubny byly naprosto bezúdžbové. Na druhou stranu má novější parkovací zašlapovací brzdu, což je super a potřeba každou chvíli. Na starém se mi nikdy nepodařilo seštelovat brzdy tak, aby to zároveň rozumně brzdilo a zároveň šlo zaaretovat.

        Velké mínus je uchycení kol přes plastové mnohohrany (nevím, jak to nazvat). A taky snížený počet drátů ve svazcích, místo normálního výpletu. Uchycení jednoho z kol přes veškeré mé pokusy o nápravu (mazat/vyčistit a nemazat atd..) značně vrže. Vržou dráty procházející tím plastovým osazením. Nakonec jsem se na to vykašlal a ženě to moc nevadí. Na kole to slyšet není a jako kočárek to používá většinou ona.

        Oproti starému je super jemné štelování souososti předního kola. Aby to jelo rovně. Na běhání a inline super.

        Jinak to ale skoro tři roky slouží docela dobře a denně.

        Podle toho co píšeš o novém modelu, tak Sport má vpředu místo sítě igelit (pak je část mé litanie bezpředmětná). V tom případě bych neváhal a vzal sport. Ta síť je k ničemu a boční okna super. Jen si to ověř.

        Doporučení nakonec. Kupovali jsme v nějakém Německém e-shopu. V kompletu s dvěma miminkovníky to bylo asi o 10K levnější než u nás. Byl to tehdy nový model, u nás 45K, koupili jsme za cca 35K.

        Kdyby jsi se chtěl na něco zeptat, tak SZ, moc to tu nesleduju.

        • dada  

          Podepisuju, sport 1. Ten igelit by mel bejt na zip..ta sitka je tam na pikacu. Anebo sitka bocnice takyna zip aby se clovek dostal k diteti…

          Jinak ale super. Taky z DE.

        • Foose  

          Ahoj, moc děkuji za feedback. četl jsem a už jsme ho i koupili. Sport CX pro 2

          obrovský posun proti chariotu 1 je odpružení a sklápěcí sedačky.

          koupili jsme nakonec model s odělávacími okny a je pravda že je to super. bez toho bych vozík už nechtěl.

          taky jsme kupovali se slevou jen jsme si nekoupili jogging set. Ten nám do terénu teď chybí…

          resp ty přední malá kolečka nejsou úplně ideální. Je to s jogging sadou lepší?

          Taky už to máme jako jediný kočárek Zatím se tam líbí oběma a dostaneme se na výletech mnohem dál než kdyby jel starší jen na odrážedle.

          Máme teda ještě jeden skládací „golfáč“ když jedem někam kousek s jedním ale to ani nepočítám.

          • brkoslav  

            Jogging set je kamkoli mimo zpevnenou cestu nutnej. Jak jsi jistě zjistil, ty malý kolečka se zaseknou o každý sutrik. Bál bych se, že je brzy ulomim. Velký přední kolo se dá přidělat na zadní kapsu v případě potřeby se třeba rozumně vejít do MHD. V terénu se s ním dá normálně jezdit. Na běhání a brusle je to taky nutnost.

            • Foose  

              Tak už máme Jogging kolečko taky.

              Je to fakt super a velký rozdíl při jizde v terenu.

              Jen se s tím nevlezu do výtahu :(

              Jak ja bych chtěl mít u baraku garaz.

    • A1nna  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
    • alinceb  

      Omlouvám se, pokud se to tu už někde řešilo…

      Na Chariotu CX2 se mi úplně povolil jeden výplet. Dotáhl jsem ho, ale bez centrovací stolice se vlní, jak když kopneš do hada.

      Nemáte někdo doporučení, kdy by uměl kolo vycentrovat? Nejlépe na východě Prahy nebo směr Liberec.

      Půjdou kola z Cougara použít na CX (máme 2 vozíky). Nejde jen přehodit tu aretační plastovou vložku mezi vypletem a kotoucem?

      Díky za pomoc…

    • schrapnel  

      Ahoj, chcem kúpiť Chariot CX2 pre 2 deti ale zatiaľ máme teda len jedno.

      Je možné dať prcka „do stredu“ alebo bude sedieť sám na boku?

      Ďakujem

      • Foose  

        nejde.. sedí sám na boku. uprostřed je výztuha na sklápění sedadel.

        zas ale vedle bude mít velký úložný prostor na hračky :)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.