• Flatbar

    Kupoval jsem první silničku a nakonec jsem vybral a koupil podle ceny a osazení Helios 500.Pro studenta maximum.

    Při debatě o cenách mi nabídli i model Helios 900× za 75 000,–Kč

    Pokládám si otázku jak je možné prodávat kola za cenu,kde jen cena komponentů bez rámu a vidlice je dvojnásobek prodejní ceny ?

    Jsou na tom tak vysoké marže?

    Jak a kdo ty ceny určuje ? Hledal jsem v tom podvod,ale nenašel.

    Názory a debata o cenách.

    0 0
    • Flatbar  

      Počítal jsem to u tohoto kola za 75 000,–Kč

      http://id.polygoncycle.com/index.php…

      0 0
    • blaf  

      vyrobci kol berou komponenty ve velkym takze to budou mit asi za uplne jiny ceny nez my, o vysi marzi nic nevim, ale neco na tom mit budou :)

      0 0
    • mr.antik  

      Tak asi se jim to vyplatí a po důvodech nemá smysl pátrat. Třeba jen potřebují vyprázdnit sklady a nebo třeba krachuje distributor nebo výrobce…

      Nečekám že tu někdy vyšvihne cenu, za kterou nakupuje sadu Polygon a za kolik kupkolo…

      0 0
    • Jorge 50  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Flatbar  

      Děkuji za vysvětlení. Ale stále to moc nechápu,že u kol ze značkových komponentů jsou takové rozdíli. To opravdu ta reklama velkých značek stojí tolik?

      0 0
      • Ma7ous  

        Reklama stojí hodně a taky si vem kolik stojí překupníci (distributoři) a cely ten support okolo co tě velké značky nabízejí (počínaje webem, technickou podporou konče reklamací) proto třeba takový Canyon má nižší cenu než třeba Cube na stejném osazení a oba jsou němci.

        Jako další fakt bych vzal, že když třeba zmiňovaní Canyon podepíše smlouvu se Shimanem na odběry sad po dobu 10let tak ho bude sada stat uplně jiné peníze než obyč smrtelníka v krámu a to samé bude fungovat u zapleteních kol. Proč jedna značka dává na low modeli DT, které jinak stojí skoro to co polovina ceny kola.

        0 0
      • pelhrimov  

        Značka, garance, servis dost stojí. Vyrábíme ve fabrice komponenty na auta za 1 až několik Euro a raději ani nevědět za kolik Ti ten díl pak namontují v značkovém servisu Porsche :)

        0 0
      • sorak  

        hoj, dělám v distribuci IT a tak trochu vím jak ty věci chodí – staré modely se musí prodávat pod skladovou cenu (samopzřejmě po nějaké době výprodejů za nějakou min. marši), protože potřebuješ místo na nové věci, hodně stojí skladování i financování toho co držíš na skladě, na kolech je marše řádově desítky % (10–30% např.) narozdíl od IT, kde se často přeprodává za 1–3% a jak už psali ostatní – výrobci jsou velkoodběratelé, tj. komponentové sady klidně nakoupí za poloviční cenu oproti koncovému uživateli..

        v IT se často stává, že výrobce dotuje prodeje protože potřebuje splnit nějaké targety, které má nastavené pro konkrétní region, často prodeje v rámci nějakých kanálů, podle mě v cyklo to bude stejné pro retail prodejny – v CZ není moc silný prodej těchto věcí v retail řetězcích, tak můžou výrobci dotovat..

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.