celoodpružené kolo pro manželku

94 nepřečtených
  • karelretik

    prosím manželka měla úraz na záda a doktor jí doporučil, že jestli chce i nadále alespon trochu jezdit na kole, měla by mít co nejpohodlnější…mys­lel jsem tedy jí sehnat nějaké celoodpružené.Ale čím víc do toho zabředám, netuším co hledat. Do teď jsme jezdili cyklotrasy asfalt, terén tak půl napůl…Jde mi o to´,aby ztrácela co nejméně energie a bylo to pohodlné na ty záda. Cenově tak tdo 30 t. a nebojím se ani bazaru, případně samotného rámu s vidlicí. Jaké jsou systémy toho zadního odpružení? Co je pro tento náš styl jízdy s dětma po cyklotrasách nejvhodnější? Prosím, nechce fakt dřepět doma…:-(((

    0 0
    • KubaBajk  

      http://www.cykloworld.eu/…-trance-x-4/

      třeba, pokud vyhovuje velikost M.

      Já jsem ale zaujatý, doporučuju Giant každému, aniž bych měl zkušenosti s jinýma bikama. Ale je pravdou, že Maestro funguje a funguje dobře.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Pokud to není sportovní lékař, tak představy běžných lékařů na na škodlivost sportování bývají hodně vzdálené realitě. Osobně si myslím, že mnohem lepší, než se snažit eliminovat bolest fullem, je cvičení a posílení břišních a zádových svalů. Tím neříkám, že ve vašem případě třeba nemá pravdu, ale tento mylný názor, že po úrazu páteře se dá jezdit jen na fullu, je značně rozšířený.

      0 0
    • Sodík  

      Co takhle nějaký softail a karbonovou sedlovku?

      0 0
      • scret  

        to je dobry napad, bohuzel v tuhle dobu docela spatne sehnatelny orisek:)

        0 0
    • Mastr  

      Manželka má Trance X5 ( já teda taky) naprostá spokojenost. Cena se dá u prodejce domluvit nižší. Do kopce nehoupe a z kopce krásně žehlí. Určitě by se s tím mohla pustit i do lepšího :-) terénu. Vzhledově se bude určitě líbit :-)

      0 0
    • karelretik  

      díky za názory. Chodí ke sportovnímu lékaři.Záda i břicho posiluje, ale odpružené kolo jí doporučil za jeho zkušeností. A znáte to, červíček hlodá a i já jí rád pomůžu v tom, aby jí to bolelo co nejméně. Ten TREK trance X5 se jí líbí, ale více asi Merida Ninety-six

      Jaký je v nich rozdíl? Jaký princip toho zadního odpružení je lepší…jde mi hlavně o ztrátu energie na běžné šotolině, nebo i asfaltu. Díky

      0 0
      • Smazaný účet  

        Pokud nehodla zavodit nebo prudce slapat ze sedla, tak bych nejakou ztratu energie pri spalani vubec neresil.

        0 0
        • karelretik  

          díky a jaký je rozdíl v systémech a v žehlení terénu( učím se používat ty správné výrazy…:-)) třeba merida, trek, specialized aj. ? Které ještě značky stojí za to prohlédnout? Netušíš, které kolo je nejlevnější se vzduchovým tlumičem vpředu i vzadu? Díky

          0 0
          • Sharka1  

            pokud jde o cenu, sla bych do Meridy 96, pokud by slo lehce pritlacit, do Anthema :-)

            0 0
        • Sharka1  

          Dovolim si nesouhlasit – ztratu energie pri slapani JE treba resit vzdycky. Pokud se clovek na kole zbytecne dre, znechuti ho to, at uz zavodnika nebo rekreanta. Navic pro rekreanty bez vyznamne fyzicky a s nedokonalym stylem slapani je mnohem dulezitejsi kvalitni system pruzeni, ktery jim tyhle neduhy odpusti a nebude se zbytecne houpat.

          0 0
      • Tehu  

        no nejsem zadnej odbornik ale nemela by hledat nejake vyssi zdvihy ? alespon tech 120mm

        Kamos ma tohohle spesla koupil ho v akci jeste levneji nez je tady a je moc spokojenej

        http://www.kola-cykloshop.cz/…10–4257.html

        0 0
        • karelretik  

          to je právě co nevím jak vyřešit…ten spešl se jí určitě líbit nebude, ale jestli je to lepší volba, třeba jí přesvědčím

          0 0
        • scret  

          z jakeho duvodu? pokud jezdi 50/50 silnice/lehci teren, 100 ji bude bohate stacit, pokud se vezme dobry system..

          Neumim si predstavit jak na 120mm fullu jezdim delsi streky po silnici, prip. po cyklostezkach…

          0 0
        • jIrI___  

          Na cyklostezky imho zbytečné, holt houpavé FSR… Softail by byl nejlepší.

          0 0
      • t29  

        model Trance X5 nevyrábí TREK, ale GIANT

        Pro Meridu Ninety-Six by byl odpovídající protivník od Giantu spíš Anthem, mají srovnatelné zdvihy a závodní charakter, zatímco Giant Trance je spíš na rekreační ježdění = vyšší zdvih, vzpřímenější posed.

        Rozdíly v systémech zadního odpružení ti musí vysvětlit někdo povolanější.

        0 0
        • karelretik  

          už když jsem to odeslal jsem to zjistil dík…třeba mi někdo poradí…

          0 0
          • Rychlej turista  

            Dej řeč s MlokemCZ.

            0 0
          • Mastr  

            Systém Maestro je v současné době jeden z nejvíce propracovaných systémů s použitím takzvaného virtuálního čepu. V praxi to znamená, že při jízdě po rovině či do kopce nehoupe ale z kopce dobře kopíruje terén.

            Mám vyzkoušeno. Osobně bych pro větší pohodu jízdy doporučil toho Trance. (né proto, že ho mám)

            0 0
      • batgod  

        Asi by taky mělo dojít k nějakému upravení držení těla při jízdy na kole. Aby se jí to nezhoršovalo, to kolo ale za ní neučiní ;-)

        0 0
    • Tina  

      ak by si mal záujem, mám v bazaru ľahučký rám Scott Spark i s vidlicí.

      0 0
    • Lister  

      Jen poznámka – pokud jde o ženu s bolestivými zády, tak bych si hodně rozmýšlel, zda bych kupoval pánský model.

      0 0
    • Joseph de Sax  

      doktor je zřejmě kat Mydlář?…já bych manželce doporučil zahradní houpačku s rákosím okolo…

      0 0
    • Sharka1  

      Maminka (letos 50) resila podobny problem, po vyhrezu plotenky se rozhodla pro konzervativni lecbu, tj. oddalovat operaci, co to jde, a dari se ji to – plavani, cviceni atd.

      Nicmene jeji stare kolo NoSaint Lucifer uz nebylo to prave orechove, HT a k tomu jeste tak tvrde, zada si proste rekly o fulla. Tak jsme ji poridili Giant Anthem (stejny setup, jen lonskou verzi a vymenili par dilu: tlumic RP23, vidlice SID s remote LO, kliky SLX, kola CrossRide, uzsi riditka a trocha tuningu) a je s nim naprosto spokojena, sama rikala, ze je ta uleva na zada hodne citit, o Velikonocich s nama davala dokonce traily na Vysocine a uplne v pohode :-)

      Za me pokud se ma jednat o ulevu od drncani na cyklotrasach a ve stredne tezkem terenu, zdvih kolem 100 uplne staci – je to dobry kompromis pohodli, ztrat energie pri slapani a taky hmotnosti. Giant Anthem je super volba, lehky funkcni ram, nicmene trochu drazsi. Sama jezdim Meridu 96, kterou jsem si koupila taky spis kvuli pohodli na dlouhy vylety (i kdyz problemy se zady zatim nemam, tuk tuk). Oproti Giantu je sice trochu tezsi, ale musim rict, ze zehli dostatecne a zaroven jde krasne za pedalem, po rovine jede a stoupani taky zadny problem.

      0 0
    • DaSnail  

      odpruženú sedlovku ste skúšali?

      0 0
    • karelretik  

      Ahoj, tak se v tom trápím, čím dál tím více…nejvíce zatím přicházejí v úvahu Giant Trance x5

      http://www.cykloworld.eu/…ce-x-5–2011/

      nebo Merida Ninety six

      http://www.cykloworld.eu/…1000-d-2011/

      a nebo nějaký specialized..ale nevím jaký, ale je sympatická ta značka…a i si myslím, že s odpružením zadku byli jedni z prvních a tak nějakou zkušenost mít musí…

      Jen se nevyznám, co očekávat od těch systémů. Který z těchto značek je asi nej pro ten náš styl jízdy…Nebo doporučte něco, co je celoodpružené, do 30 t. a má vzduchovou vidlici…tápu…díky

      0 0
      • ZuzicK  

        U Specialiled hodně platíš za značku. Zdá se mi, že spešly jsou spíše „tvrdší“, samozřejmě záleží na nastavení. Lobbuji za Giant, prostě to jede a přitom parádně žehlí, mamině teď taky budeme kupovat Trance ;-) S Meridou moc zkušeností nemám.

        Psal si, že bys bral i bazarovku, to je podle mě nejlepší volba pokud za 30 chceš dobrou vzduch vidli a tlumič. Nevím jakou potřebuješ velikost, bohužel bazorovky jsou nejčastěji L, méně M. Tady je pár tipů:

        L http://www.cyklobazar.cz/…nce-x2–2010/

        M http://www.cyklobazar.cz/…nt-trance-2/

        http://www.cyklobazar.cz/…t-trance-x3/

        Ta Merida je zdvih 100, giant na 100 zdvizích anthem např.

        L http://www.cyklobazar.cz/…hem-x3–2010/

        http://www.cyklobazar.cz/…-2010-vel-l/

        0 0
        • McBlacky  

          já bych si dovolil tvrdit, že Spešl dělá naopak největší žehličky. Kromě epica. Camber i SJ FSR jsou fakt polštářky, za určitou cenu ovšem.

          0 0
          • ZuzicK  

            Jo, myslím, že jsem se projížděla na Epikovi ;-) Ale to že se platí za značku platí pořád.

            0 0
            • pitos  

              Za značku platíš u všech kol…záleží ale kolik:)

              Nicméně i spešly se dají sehnat za hodně dobré peníze,kdy cena konkuruje v pohodě třeba těm giantum anebo jsou dokonce na tom ještě lépe.

              Podle epika nemůžeš hodnotit FS od špešlu,vždyť to je polofull:)

              0 0
        • karelretik  

          díky já asi potřebuji M…manželka má myslím 168 cm…klidně nabízejte dál…:-)

          0 0
          • ZuzicK  

            No, to je tak na hraně S-M (alepoň u Giantu), asi to bude muset vyzkoušet, bude hodně záviset na tom jak má dlouhé nohy vs. trup. Já mám 164, Reigna ve vel. S se 6cm představcem (a půjde tam možná i 5cm).

            0 0
            • karelretik  

              co je potřeba za rozměry ? změřím cokoli…

              0 0
              • ZuzicK  

                Tohle není ani o rozměrech jako o tom jak se na tom bude cítit.

                0 0
                • karelretik  

                  okud jsi? my kladno

                  0 0
                  • ZuzicK  

                    Od Mladé Boleslavi. Ale na Reignovi stejně posed zkoušet nemůže, protože to je úplně jiná geometrie než Anthem/Trance. Reign má o 1cm kratší horní rámovku oproti Anthemu a o 0,5cm oproti Trance, je vyšší, má menší hlavový úhel (víc podkopnutá vidle), atd.

                    0 0
                    • karelretik  

                      to moc pitváš…:-))) myslíš, že 0,5 cm poznáš? já teda ani náhodou…mě jde spíš o to jakej je to komfort při jízdě na rovině a v lehkém terénu…manželka stejně v šutrech kolo vede…:-))

                      0 0
                      • Lišák  

                        Nejde jen o toho půl cm. Já měl Giant AC v L. Délka 600, 65mm představec. Zdvih 140/135–165. Na kolo jsem si absolutně nezvyknul, tak šlo po třech letech z domu. Paradoxně se mi na něm jezdilo lépe, když jsem dal 90mm představec. Ten představec nyní vozím na IQ. To mám ve velikosti M (délka 580mm) a sedí mi naprosto přesně. Na úhlu hlavy záleží také hodně, nejen na délkách trubek rámu. Proto si, stejně jako Zuzka, myslím, že zkoška Reigna, když chcete koupit Anthema je docela zbytečná.

                        0 0
                      • ZuzicK  

                        Je to sakra poznat, na Reignu více sedíš na zadku, kdežto u Trance a u Anthemu (ještě více) se váha přesouvá i na ruce (více XC posed). S tím komfortem taky záleží na tlumiči, já tam mám DHX tlumič, který je sice extrémě citlivý, ale na trance/anthema bych ho nedávala, ani nevím jestli se tam vejde. Dávají se tam RP2, ale i ten (nastavený na váhu +10kg) podemnou žehlí hezky ;) V tom posedu je opravdu rozdíl a na jiných kolech to bude chodit trochu jinak, protože budeš mít jinak rozloženou váhu.

                        0 0
                        • ZuzicK  

                          No, tak přehodnocuju své tvrzení :-) Na Trancu ten posed není až tak jiný, dokonce na tom, na kterém jsem právě dojela jsem byla vzpřímenější (řidítka půjdou dolů o 2cm). Chod kola je opravdu jiný, vidle je míň podkopnutá, živější do zatáček, nestaví se to tolik na zadní, ale na zadní to jde postavit lépe :-) (lehčí předek). Tlumič žehlí parádně, ale DHX co je na Reignu to není, to mi přijde chodem, jak to mám na lehkou váhu, spíš jako pružina (víc se houpe po nárazu).

                          0 0
                • Mastr  

                  Přesně tak, na Giant Trance je ten posed více vzpřímený

                  0 0
        • DaSnail  

          ale niekomu by mohla vadit výška rámu. napr reign v Lku je pri skoro rovnakej dåžke jak pitch o viac jak 5cm vyšší

          a rovnako aj v Sku.

          0 0
    • karelretik  

      já už začínám přemýšlet i o dámském provedení…má to smysl?

      do teď jezdila na campione rámu dlouhej jak silnička..:-)) ležela na tom a strašně si lebedila, že na tom jezdí stejně jak na favoritu…je hodně velký rozdíl v geometrii pro ženy a pro ostatní…? :-) ženám sorry – ftip…

      0 0
    • hmm  

      Celoodpružené je sice s principu vhodné ale není zárukou že bude vše ok. Podotýkám že mám výhřez ploténky. Mě takhle jednou křuplo na fullovi v zádech že jsem se v bolestech skoro nedoplazil domů a to jsem vpodstatě cykloturista stylem jízdy. Zato třeba tuhle jsem dělal 10hodin se zbíječkou a nezkolaboval jsem, přitom to mi doktor vůbec nedoporučil. Výhřez plotének je u mě jak počasí zničeho nic je černo že špatně vstanu s postele a naopak celej víkend hážu lopatou a jsem vpohodě, prostě neexistují pravidla kdy mi v zádech rupne a kdy ne. Doktor mi vždy doporučí co a jak ale je to jak s předpovědí počasí na týden dopředu, prostě neví jak bude :-) Každopádně nejdůležitější je pohodlný posed bez bolestí které určitě zná a ví co jí dobře nedělá a to je potřeba zkoušet jezdit a jezdit

      0 0
    • karelretik  

      prosím jaký je rozdíl ve funkci, když je tlumič na stojato rovnoběžně se sedlovkou a když je naležato se štanglí..? U čtyřčepu maestro, trek, spešl…Co je pohodlnější pro rodinný cykloturistic­kýstyl jízdy?

      0 0
      • MlokCZ  

        Na směru uložení samotného tlumiče naprosto nezáleží. Rozhodující je způsob celého přepákovaní (umístění čepů, přepákovací poměry, atd.).

        Tedy dvě kola s tlumičem rovnoběžně se sedlovou trubkou se mohou chovat naprosto odlišně a naopak klidně se může dvě kolo s jinak umístněným tlumičem (vodorovně x svisle) chovat podobně.

        Vždy je nutné srovnávat konkrétní rámy. A nejlepší stavba neexistuje. Vždy je to něco za něco a každému sednou jiné vlastnosti (jeden preferuje stavbu, co jde lépe za pedálem i přes horší citlivost, druhému vadí pedalkick, třetímu zase vůbec nevadí, čtvrtý chce hodně progresivní průběh, pátý zase přesně naopak, atd.).

        0 0
        • MlokCZ  

          Do toho to hrozně moc ovlivní geometrie a pak tlumič…

          A tady budou požadavky opět individuální, u geometrie nejen dle stylu jízdy, ale také hlavně dle proporcí každého jedince.

          0 0
    • karelretik  

      dneska jsem byl v obchodě a nabízeli nám

      http://www.teamsport.cz/…-model-2011/

      co je to za kolo..je v pohodě v té ceně? jde sehnat lepší pro náš účel?

      pak říkal že by šlo i tohle:

      http://www.teamsport.cz/…-model-2011/

      ale to už je nad náš limit…

      0 0
      • Smazaný účet  

        a co třeba Merida ? Do těch spešlů bych nešel kvůli nic moc výbavám, za tu cenu… nebo třeba v cenový kategorii toho druhýho je i Athem , ale tvoje volba, nemám čas číst celou diskusi výše…

        0 0
    • karelretik  

      ted jsem narazil na tohle

      http://mtbs.cz/…ike-technika?…

      maesto od giantu a system od treku není čtyřčep?

      0 0
    • karelretik  

      takže když tedy chci nějaké funkční kolo, tak jedině spešl?

      0 0
      • ZuzicK  

        Kdo ti to řekl? :-) Já hlasuju pro Giant. Mamina teď přešla z C Rushe na Trance a nemůže si ho vynachválit.

        0 0
    • karelretik  

      tři favorité:

      trek fuel ex 5

      http://eshop.kola-radotin.cz/…-5–11-black/

      Specialized Camber FSR comp

      http://eshop.kola-radotin.cz/…1-white-red/

      GIANT Trance X5 (popř. X4)

      http://www.mojekolo.cz/…nt-trance-x5

      který pro náš účel? má cenu řešit u ženský 62kg 168 cm přední vidlici jestli vzduch nebo priužinu co mají všechny mnou vybrané?

      0 0
      • Rorejs74  

        Uvazuju ze poridim zene taky fulla, tak se chci zeptat proc neni ve vyberu Merida One-Twenty. Mne to na prvni pohled pripada celkem vhodnej kandidat.

        BTW: Vidlici jsem zene letos koupil Epicona TT a nemuze si ho vynachvalit. Predtim mela R7 a rozdil je obrovskej … akorat se bojim aby si ted nekde nenamlela kdyz ty rozbity useky ted jezdi tak 2× rychleji ;-)

        P.

        0 0
      • -Alan-  

        Já přecházel na full taky kvůli zádům a jiným problémům sedacích partií. Záda možná šly řešit i jinak a zadek nejvíc ocenil až změnu sedla.

        Já jezdím systém od Giantu a tedy bych ti ho klidně doporučil. Ale pozor s tím tlumičem. Jak je tam obyčejný Float R, tak je tam úroveň ProPedalu nastavená od výrobce. To je něco jako potřebná intenzita pro „otevření“, něco jako neúplný lockout. Je to kvůli tomu, aby se to tolik nehoupalo při šlapání. Jenže Maestro se při šlapání zas tak strašně nehoupe a naopak trvale zařazený ProPedal může výrazně změnit charakter (při vysoké kompresi -přednastaveno od výrobce- to nebude moc žehlička). To už prý jsou vhodnější tlumiče od X-fusion, které spousta lidí dává i místo těchto Foxů. Ale jsou to kačky navíc a nevím jak je to vhodné u nového kola. Leda by ti to vyměnili rovnou.

        A taky se teď bude lámat sezóna a přijdou slevy, které mohou být výraznější než se zdá (několik tisíc určitě) a mohou zpřístupnit vybavenější model.

        Nepodceňoval bych dámskou geometrii, zvláště pokud by to mělo sednout jako prdel do gatí. Zběžně jsem na něco koukal, např. tady http://www.bradsky.cz/…-c-9_11.html?… , konkrétně Spešl dělý dámských modelů dost. U Giantu ve fullech je to jen jeden model Anthemu, ale to jsi cenově mimo a Cypher a ten má zas jen tlumič s R. Ale je tu spousta jiných výrobců, např. Cube, který snad měl i vždy kratší a pohodlnější geometrii.

        U Giantu je ta X5 s těžkou vidlicí a jiným tlumičem, X4 má tlumič Float R. Ten Trek má sice citlivou vidlici s pružinou, ale to bude zase trochu těžítko. Zas má aspoň RP2 tlumič a je u něj i levnější obdobný dámský model. Zmíněný Spešl je má stejnou pružinovou vidlici a ten základní Giant ještě těžší Toru. Ten X4 už má ale vzduchovou Foxku. Spešl má tlumič buď tvrdý lockout nebo otevřený, kde první polohu kromě čistého asfaltu nebudete používat a druhá je na záda jako by to byl HT.

        Já bych se vyloženě nebál ani jednoho z nich, ale pokud bych už vrážel takové peníze do nového, tak bych chtěl, aby to uživatel vyzkoušel a vzala se v potaz možnost dámské geometrie. Měla by se na tom cítit dobře, nic moc nataženého, to by pro záda bylo zlé. Nějaké úpravy výbavy se dají při koupi leckde dohodnout, tak se neboj zeptat.

        0 0
        • ZuzicK  

          Nutno podotknout, že dámská geometrie je především pro ženy s dlouhýma nohama ;-)

          0 0
        • karelretik  

          díky za odpověď

          víš co my jsme fakt úplně běžní uživatel s dětma na cyklostezky…nic složitýho…mě jde fakt jen o to, že jí bolely záda a na normálním už to nedá…bolí jí to. Tak potřebuju něco co jí ten zadek odpruží a o to aby ztrácela houpáním zadní stavby co nejmíň energie…už takhle nám moc nestíhala, ale nechci jí úplně vynechat. Ona má blbej zvyk jezdit na sílu ne na frekvenci. Což už jí asi neodnaučím..tak něco, co by pro tenhle účel vyhovovalo…myslíš tedy ten tlumiš fox r nebrat?

          0 0
          • scret  

            tak nevim, jestli full bude to pravy orechovy na cyklostezky a obvzlast kdyz nestiha uz ted…

            Pokud, tak bych nevybiral TranceXe ale spis AnthemXe…

            0 0
          • scret  

            aha, datum:( Presto myslim, zes nevybral dobre…

            0 0
    • karelretik  

      tak jsem zase ještě více na vážkách…krom těch tří (trek,giant, spešl) mi teď kamarád nabídl tohle

      http://www.bradsky.cz/…-p-1765.html

      pro nás za 45t. najeto cca. 700 km po kompetní repasi

      chtěl bych znát váš názor. Je kolo dražší a karbonové odolnější ve výdrži součástek, ložisek, futer apod?

      je karbon pro normální smrtelníky a ne závodníky? jak je to náchylný na běžný provoz oproti hliníku?

      jak je nákladné tokovýhle brain kolo udržovat?

      má cenu o něm vůbec přemýšlet pro naše cyklotrasový účely?

      0 0
      • Mastr  

        No ještě bych ti než do něčeho půjdeš jen doporučil půjčit si někde na den fulla (jedno jakýho) a ať manželka jezdí, pokud jí budou bolet záda, tak ji ani full nepomůže.

        0 0
      • McBlacky  

        jestli jezdí silově, je pro ní epic dobrá volba.

        Ikdyž otázka je kolik wattů výkonu je u ní silově a jakou má techniku šlapání.

        pohodlím to bude pořád jen epic

        0 0
    • karelretik  

      má cenu řešit tohle kolo, resp. system pro naší potřebu?

      http://www.cubebikes.cz/…ms-2011.html

      0 0
    • karelretik  

      tak jsme to rozsekli…v pondělí jdu pro specialized cambera comp vel. M…zkoušeli jsme tu Myku a ta je fakt krátká…i prodejce nám z těch dvou radil raději cambera…je to sice „jen“ comp, ale doufám že to bude stačit…je mi jasný, že mi to zhaníte, ale ťeď převládá euforie…:-))) nejvíc se bojím tlumiče…Ario RL…bez propedalu…ale jak říkám, jezdíme cyklotrasy, nic extra..1500–2000 km za rok…tak uvidíme…

      0 0
      • palo7  

        vypadá dobře, tak ať slouží :-)

        0 0
      • Azmir  

        No když myslíš ale tak snad bude sloužit tvoje volba :/ ;-)

        0 0
        • karelretik  

          spíš její…a naší peněženky…:-)

          to víš že bych tam raději viděl Foxe rp23 apod…ale…:-((

          0 0
          • palo7  

            jinak jsem ještě něco prolezl a v testech komfortu nejlépe GIANT

            0 0
      • Tehu  

        tak jakpak je manzelka spokojena… ???

        0 0
        • karelretik  

          tak po nějaké době můžu hodnotit…ze začátku euforie z novýho kola…záda nebolí vše v pohodě…

          po čase 5,6 vyjížděk a bylo vidět, že nestíhá rychlostně…vyměnil jsem pláště za Racing Ralpy 2,1 a teď už snad v poho…záda stále nebolí, ale už to opravdu není tak rychlý a ani ty vzdálenosti už nejsou takový…ale hlavně že si to zase konečně užívá. Každopádně Camber je kolo dost těžký. Nevím, jestli by pomohla vidlice, ale tam když něco získám tak nějakých 150–200 g…

          taky si myslím, že má dost šroký řidítka a že stejně díky tomu sedí dost položeně. to tu ještě někde pohledám jaký je ideál. Takže asi tak…

          0 0
          • McBlacky  

            tak je to full a v provedení comp. Je jasný, že to je těžký. Výrazně lehký to začíná být až u cenovek s šesti ciframa.

            nejvíc bys tomu pomohl kolama, třeba takový AC by mohly být dobrá volba – předpokládám, že manželka nejezdí ve sjezdech kamikaze a rochnění v blátě a dešti taky nevyhledává.

            0 0
            • karelretik  

              co to je ac?

              0 0
              • Pedro RB  

                značka zapletených kol American Classic. Třeba tyhle jsou vhodný pro lehké váhy:

                http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

                0 0
                • karelretik  

                  hm… tak tím bych zdvojnásobil cenu kola…:-))) to je levnější to vymyslet jako bezdušový…

                  0 0
                  • McBlacky  

                    ale to nic nemění na tom, že dát lehká kola je to nejlepší co můžeš vymyslet, aby to líp jelo. Teda kromě Gruber Assist ale to by cenu navýšilo i trochu víc :)

                    0 0
                    • karelretik  

                      můžu něco získat na váze v ceně tak třeba do 4000 oproti těmto? Custom DT Swiss 445D

                      je to z tohoto kola:

                      http://www.cyklo69.cz/…red/d-73422/

                      0 0
                      • McBlacky  

                        Kromě custom setu od Bikez.cz ráfky magic+náby novatec+ritchey dráty mě nic nenapadá.

                        0 0
                      • Tehu  

                        minimalne plaste a jsi o 200–250g lehci, ty oem specialized jsou desne tezke…

                        0 0
                      • scret  

                        mam otazku: proc jste neporidili nejakeho jezdivejsiho XC fulla 100/100? Byl by zas o neco lehci, urcite by tolik zena neztracela a zaroven by to pruzilo a bylo pohodlny…

                        0 0
                        • karelretik  

                          protože tohle byl jediný rám, na který sedla řekla jo, to je ono…měli jsme na den půjčenýho treka a gianta a spešla myku…ten camber byl na ní jak ušitej

                          0 0
                          • Tehu  

                            jj posedem je hodne pohodlnej, taky jsem ho dneska tak trosku projizdel, pred obchodem projizdel. Myslim ze pro zenskou super kousek. Dnes ho od mlady brachy koupila nastavajici za 25tis. Jen me tak nejak zajimalo, na kolik tak foukas ten tlumic Ario RL. Foukas pro zenu podle SAGu nebo nejaky tabulky… ???

                            0 0
    • Joseph de Sax  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.