• jama

    Ahoj, máte někdo vlastní, či zprostředkovanou zkušenost s cyklokroskou od Canyonu? https://www.canyon.com/…-al-8-0.html Přijde mi za tu cenu velmi dobře a neošizeně osazená, kompletní Sh105, i kazeta s dobrým rozsahem, vzhledem ke konkurenci (Specialized Crux, Cannondale CAADX, Giant TCX). Zajímavá je i karbonová sedlovka s jakýmsi dvojitým listovým perem, jak tomu říkají. Má údajně až 15mm pružit. Znáte to někdo? Ještě před cca 10 roky jsem měl dlouhá léta silničku, pak jsem zpohodlněl na celopéru a teď bych rád něco rychlejšího, ale univerzálního, než zestárnu… Díky za poznatky a přeji brzy jaro.

    0 0
    • Dejv94  

      Kolo pěkný, ale myslím, že stejná kola seženeš i za mín. Třeba Dema Scud (38 tis), Cube Cross race (30,5 tis), Cube Cross race pro (na hydrokotoučích za 36 tis.) , Norco Threshold (30 tis) a další

      0 0
      • scott16  

        No určitě levnější sežene ale ta váha dema stud o 1,5 kila a cube cross o 3 kila vice ,je možné že kila někdo neřeší

        0 0
        • Dejv94  

          Tak rozhodne tam rozdil 1,5kg nebude. Mam Scuda a v nejvetsi velikosti s m520 pedalama ma 10,02kg, jestli ma canyon 9kg bez pedalu, das pedaly +380g, kosiky na bidony +80–100g a jses na 9,5kg. A nedelam si iluze ze kolo bude mit presne 9kg, urcite tam bude nejaky deko navic a ve finale ta kola budou vazit stejne.

          A ano, cube je o chlup tezsi nez ostatni.

          0 0
        • Vilém  

          To by me zajimalo, na cem by tu vahu nabraly, zvlast ten cube s udalnyma 3kg.

          Takze dle tebe se Canyom seknul a misto 7,5kg, ktery to ma, tam napsal 9kg?

          0 0
          • Smazaný účet  

            vygoogli si hmotnosti kol + rámu :) U Cuba je obojí oproti Canyonu docela těžítko.

            Tím ale nechci Cube shazovat, sám mám jedno kolo, které váží přes 13 kg a uhání velmi dobře.

            0 0
            • Vilém  

              Staci se podivat do nasich biku, kde se tech Cubu ted par objevilo.

              Rozhodne neni realna hmotnost o 3 kg vyssi, nez to co uvadi Canyon.

              0 0
              • Smazaný účet  

                To není. Já jsem ani nic takového nepsal. Jen jsem chtěl ukázat dva důvody, proč je cube těžší ;)

                0 0
                • Dejv94  

                  Jake dva duvody?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tři příspěvky nahoru jsem to ale psal :-) Kola + rám. Platí pro Cube, tvoje dema má myslím stejné kola jako ten levnější canyon. Jak je na tom s rámem, nevím.

                    0 0
                    • Dejv94  

                      Psal jsi, at si to vyguglíme, ale nenapsal jsi konkretní hodnoty (nikde se mi nepodařilo najít hodnoty pro cube rám a vidlicu). Pochybuju že rozdíl na rámu a vidlici je něják drastický. Mínus pro Cube je hlinikový sloupek vidlice, moje Dema ho má v karbonu stejně jak Canyon. Nevím kde by se měl nabrat rozdíl 3kg.

                      Cube s mechanickými brzdami má k 11kg (vel. 59, s pedály, košíky)

                      Cube na hydrobrzdách má cca 10,5kg (vel. 59, s pedály, košíky)

                      Dema 10,02kg (vel. 58, s pedály, košíky)

                      Canyon co jsem našel v recenzích 9,32kg (velikost L, bez pedálů a košíků)

                      Norco v hliníku se mi nepodařilo najít

                      Kde jsou ta tvá 3 kila?

                      0 0
                      • Vilém  

                        To ale nejsou jeho 3kg, teda pokud tu nevystupuje pod dvoji identitou.

                        0 0
                        • Dejv94  

                          sory, popletl jsem příspěvky, ale pro srovnání to myslím stačí.

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        Hledal jsi pořádně ? :-)

                        rám http://www.bike-discount.de/…n-red-234020

                        vidlica http://www.bike-discount.de/…-fork-463063

                        V odkazech sice verze pro ráfkové brzdy, ale myslím, že rozdíly téměř nebudou.

                        Sice to není úplně relevantní, protože nepracujeme s ověřenými údaji, ale ± je canyon rámová sada o 740g lehčí. Potom rozdíl mezi DT R24 a aksiama je dalších cca 300g, ( opět beru údaje z katalogů ). Takže ty dva důvody – rám+kola tady dělají rozdíl minimálně 1 kg mezi Kaňonem a Kubou.

                        Ještě jednou pro všechny. Údaj 3 kila není z mé hlavy !!! :)

                        0 0
                        • Vilém  

                          Ten ram mi prijde vahove tak nejak normal, ale ta vidle mi prijde tezka jako krava.

                          0 0
                        • Dejv94  

                          Tento rám i vidlu jsem našel, ale nechtěl jsem to vkládat protože je to na věčka, tudiž o generaci starší.

                          Cube o kterých tu je řeč mají kola Fulcrum Racing 77 CX, ty mají cca 1900g oproti 1775g co maj DT R24.

                          Ale teda jak píše Vilém, nechápu váhu tý karbon vidlice když třeba hliniková Force 29er na bika váží to stejný.

                          0 0
    • tromboonen  

      Jestli se ti líbí, běž do něj (ale možná si počkáš, jestli nemá Canyon na CX kola jinou divizi než na silnice)…

      Vono to bude všechno hodně podobný.. je to více méně o geometrii a vzhledu.. (plus trochu o výbavě a penězích) Ta sedlovka nebude špatná, jakákoli úzká karbonová (značková, ne z Číny) udělá dobrou službu, obřas někdo zkouší něco extra, tahle aspoň vypadá dobře, narozdíl od toho po.teváku co má pod sedlem Spesl (Cobble Gobbler).. na CX s 35 gumama ale stejne vetsinu pohodli dela nizsi tlak v nich..

      Tady se mi líbí váha, docela dost kol jakmile má kotouče tak je kolem 10 kilo.. jako ne že by to za ty prachy nemohlo bejt míň, ale alespoň tak..

      0 0
    • HarryTP  

      A koukals na canyonu do tý kategorie Fitness?To se mi líbí ještě víc.Na youtube sem nic nenašel bohužel

      0 0
      • tromboonen  

        Zase někdo kdo se bojí beranů? Fitnesky jsou OK na poježdění po městě nebo kousek po cyklostezce, ale na něco delšího a pravidelnějšího jedině oblouky..

        0 0
        • Jakobo  

          +1

          Navic fitnes kola maji casto pekne debilni geometrii, uz se to tu psalo nekolikrat. Spousta vyrobcu vezme silnicni ram a jen misto oblouku da rovne riditka.

          0 0
          • HarryTP  

            ale ergon gripy :D

            0 0
            • Jakobo  

              No jo, fakt, ze ty jsem na novem kole Trek FX mel, dobre kolo, ale geometrie tragedie, jak jsem uz psal :-(

              0 0
    • jama  

      Děkuji za reakce, pro Canyona hraje ještě jedna věc, kterou jsem nezmínil, a to velikost (moje optimum 61). Do Česka se dováží většinou jen střední velikosti 54,56 najít CX rám 61 je prakticky náhoda (poptávám to u firem od léta). Canyon má teď XL i 2XL skladem… Kdybych vybíral podle vzhledu, nejvíc se mi líbí Canondale CAADX, který má jen minimální sloping (mně sloping na silničkách vadí).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.